* *
Pontos idő: 2024.05.12. 17:52

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1053 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 53  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.29. 20:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika_86 írta:
Üdv mindenkinek!

Sándor! :)

A múlt hétvégén jártam Balatonfűzfőn,ahol véglegesen megállapították,hogy a fennt említett két szilentről van szó.Az adja a kopogó hangot,az egész autó rezgését stb,stb...

:franko: :taps:

Most már csak azt kellene eldönteni,hogy milyet tegyek a helyére.Mertjavasolta az 540i-nek,esetleg az M5-nek a szilentejit,mert azok keménbyebbek.És hiába is veszek gyárit azok megint csak rövid ideig fogják bírni.Arról meg nem is beszélve,hogy ha tavasszal szeretnék 17-es felnit,arra kellene az erősebb.
Egyetlen hátránya van ezeknek a szilenteknek,mivelhogy erősebbek,esetleg van ami nem is gumiból készül,az,hogy hangosabbak a gyárinál.Igaz lehet ez?Esetleg valakinek valamilyen javaslata? :wink:
Ezt hogyérted ho hangosab lesz??? Milesz töle hangosabb!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.29. 20:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dcs73 írta:
Janika_86 írta:
Üdv mindenkinek!

Sándor! :)

A múlt hétvégén jártam Balatonfűzfőn,ahol véglegesen megállapították,hogy a fennt említett két szilentről van szó.Az adja a kopogó hangot,az egész autó rezgését stb,stb...

:franko: :taps:

Most már csak azt kellene eldönteni,hogy milyet tegyek a helyére.Mertjavasolta az 540i-nek,esetleg az M5-nek a szilentejit,mert azok keménbyebbek.És hiába is veszek gyárit azok megint csak rövid ideig fogják bírni.Arról meg nem is beszélve,hogy ha tavasszal szeretnék 17-es felnit,arra kellene az erősebb.
Egyetlen hátránya van ezeknek a szilenteknek,mivelhogy erősebbek,esetleg van ami nem is gumiból készül,az,hogy hangosabbak a gyárinál.Igaz lehet ez?Esetleg valakinek valamilyen javaslata? :wink:
Ezt hogyérted ho hangosab lesz??? Milesz töle hangosabb!!!!


A szilenteknek, nem csak az a feladata,hogy a kasznit függetlenítik a futóműtől, hanem az is, hogy az esetleges menet zajokat szigetelik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.29. 20:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.30. 00:00
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Nyíregyháza-Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Gondolom rosszabb minőségű úton, úthibákon nagyobbat szól, de cserébe tartósabb.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.29. 21:42 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.09. 00:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Balatonboglár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
dcs73 írta:
Janika_86 írta:
Üdv mindenkinek!

Sándor! :)

A múlt hétvégén jártam Balatonfűzfőn,ahol véglegesen megállapították,hogy a fennt említett két szilentről van szó.Az adja a kopogó hangot,az egész autó rezgését stb,stb...

:franko: :taps:

Most már csak azt kellene eldönteni,hogy milyet tegyek a helyére.Mertjavasolta az 540i-nek,esetleg az M5-nek a szilentejit,mert azok keménbyebbek.És hiába is veszek gyárit azok megint csak rövid ideig fogják bírni.Arról meg nem is beszélve,hogy ha tavasszal szeretnék 17-es felnit,arra kellene az erősebb.
Egyetlen hátránya van ezeknek a szilenteknek,mivelhogy erősebbek,esetleg van ami nem is gumiból készül,az,hogy hangosabbak a gyárinál.Igaz lehet ez?Esetleg valakinek valamilyen javaslata? :wink:
Ezt hogyérted ho hangosab lesz??? Milesz töle hangosabb!!!!


A szilenteknek, nem csak az a feladata,hogy a kasznit függetlenítik a futóműtől, hanem az is, hogy az esetleges menet zajokat szigetelik.
Igen ez teljesen rendben van de atol ho beleteszel egy keményeb szilentet szerintem nemlesz hangosab !! a gödrökbenn legfelyeb keményebben berázza a kormányt, már ugyértem hogy joban átagya a rezgéseket!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.29. 22:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dcs73 írta:
kbhont írta:
dcs73 írta:
Janika_86 írta:
Üdv mindenkinek!

Sándor! :)

A múlt hétvégén jártam Balatonfűzfőn,ahol véglegesen megállapították,hogy a fennt említett két szilentről van szó.Az adja a kopogó hangot,az egész autó rezgését stb,stb...

:franko: :taps:

Most már csak azt kellene eldönteni,hogy milyet tegyek a helyére.Mertjavasolta az 540i-nek,esetleg az M5-nek a szilentejit,mert azok keménbyebbek.És hiába is veszek gyárit azok megint csak rövid ideig fogják bírni.Arról meg nem is beszélve,hogy ha tavasszal szeretnék 17-es felnit,arra kellene az erősebb.
Egyetlen hátránya van ezeknek a szilenteknek,mivelhogy erősebbek,esetleg van ami nem is gumiból készül,az,hogy hangosabbak a gyárinál.Igaz lehet ez?Esetleg valakinek valamilyen javaslata? :wink:
Ezt hogyérted ho hangosab lesz??? Milesz töle hangosabb!!!!


A szilenteknek, nem csak az a feladata,hogy a kasznit függetlenítik a futóműtől, hanem az is, hogy az esetleges menet zajokat szigetelik.
Igen ez teljesen rendben van de atol ho beleteszel egy keményeb szilentet szerintem nemlesz hangosab !! a gödrökbenn legfelyeb keményebben berázza a kormányt, már ugyértem hogy joban átagya a rezgéseket!!![/quote

Ez úgyan olyan apróság, mint az acél, illetve aluminium lengőkar!
Apróságnak tünik! Miért nem gyárilag olyanra csinálják?
Az acél lengőkar erősebb, tartosabb, és olcsobb is mint az aluminium!
Akkor miért aluminium? Azért, mert a paszív rugozatlan tömegnél grammok is számítanak ha a suly elosztást vesszük figyelembe!
A tervezőknek egy szilent tulajdonságainál is sok dologra kell figyelni.
Az hogy melyik tipusnál milyen formát, és gumi összetételt használnak, gondolom meg van a miértje. Ha megnéztek egy gyári szilentet akkor látjátok, hogy a belseje félig üres. Ezek a tuning szilentek viszont telibe vannak öntve. Szerintem nem sporolás miatt hiányzik a fele.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.29. 22:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.30. 00:00
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Nyíregyháza-Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Így van, ettől tompítja jobban a gyári az úthibákat!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.12.01. 21:17 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
dcs73 írta:
kbhont írta:
dcs73 írta:
Janika_86 írta:
Üdv mindenkinek!

Sándor! :)

A múlt hétvégén jártam Balatonfűzfőn,ahol véglegesen megállapították,hogy a fennt említett két szilentről van szó.Az adja a kopogó hangot,az egész autó rezgését stb,stb...

:franko: :taps:

Most már csak azt kellene eldönteni,hogy milyet tegyek a helyére.Mertjavasolta az 540i-nek,esetleg az M5-nek a szilentejit,mert azok keménbyebbek.És hiába is veszek gyárit azok megint csak rövid ideig fogják bírni.Arról meg nem is beszélve,hogy ha tavasszal szeretnék 17-es felnit,arra kellene az erősebb.
Egyetlen hátránya van ezeknek a szilenteknek,mivelhogy erősebbek,esetleg van ami nem is gumiból készül,az,hogy hangosabbak a gyárinál.Igaz lehet ez?Esetleg valakinek valamilyen javaslata? :wink:
Ezt hogyérted ho hangosab lesz??? Milesz töle hangosabb!!!!


A szilenteknek, nem csak az a feladata,hogy a kasznit függetlenítik a futóműtől, hanem az is, hogy az esetleges menet zajokat szigetelik.
Igen ez teljesen rendben van de atol ho beleteszel egy keményeb szilentet szerintem nemlesz hangosab !! a gödrökbenn legfelyeb keményebben berázza a kormányt, már ugyértem hogy joban átagya a rezgéseket!!![/quote

Ez úgyan olyan apróság, mint az acél, illetve aluminium lengőkar!
Apróságnak tünik! Miért nem gyárilag olyanra csinálják?
Az acél lengőkar erősebb, tartosabb, és olcsobb is mint az aluminium!
Akkor miért aluminium? Azért, mert a paszív rugozatlan tömegnél grammok is számítanak ha a suly elosztást vesszük figyelembe!
A tervezőknek egy szilent tulajdonságainál is sok dologra kell figyelni.
Az hogy melyik tipusnál milyen formát, és gumi összetételt használnak, gondolom meg van a miértje. Ha megnéztek egy gyári szilentet akkor látjátok, hogy a belseje félig üres. Ezek a tuning szilentek viszont telibe vannak öntve. Szerintem nem sporolás miatt hiányzik a fele.


Tele önteni ráadásul könnyebb is! Egyetértek a leírtakkal.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.02. 17:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.16. 00:00
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Békés-megye, Mezőkovácsháza
Adott köszi: 37 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D (M47)
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Steven530d írta:
Biztos hogy zsír újak, a BMW NT autónál vizsgálták át a kocsit és ott mondták. Ráadásul le lett csekkolva, hogy abban márkakereskedésben ahol szervizelték a kocsit az alábbiak lettek rendelve és cserélve az autóhoz: 4 tárcsa+betét, kormányösszekötő
Ezen nem is filózok már hogy mi lehet, csak várom hogy kinek milyen tapasztalatai vannak. :roll:


Tutti hogy a tárcsák az oka. Nekem is ugyan így volt.Új tárcsákat és betéteket raktunk fel. Rázott. Leszabájoztattam. Ugyan olyan szar volt. Kicseréltettem eredeti gyárira, minden rendbe jött. A megállapítás féktárcsából csak is gyárit!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.07. 12:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.19. 01:00
Hozzászólások: 247
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Most, hogy vissza olvasgattam a topicot, elég nagy vita volt a gyári beszállítókat illetőleg.
Most vettem előlre gyári betéteket, hát nem vitás. Origi doboz (bár mindenhol az :-) ), benne komplett leírás, egy kis akasztós papírka mit a kormányra kell tenni, amin figyelmeztetés van, hogy az első 200km-t óvatosan kell megtenni no meg a betétek.
A betéteken cikkszám, BMW embléma belesütve- és TEXTAR felirat.
Annyira nem lehet összetéveszteni a "nem" gyárival.. Én is benyaltam már itthon a "gyári betét, gyári dobozban"-t! Hát, az nem ilyen.
Az ára is kedvező: 18 e ft volt, plussz jeladó. Itthon ennyi az utángyártott.
Tettem fel róla képet a Képtárba.

http://www.e39.hu/keptar/displayimage.p ... at=0&pos=0


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.14. 07:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.08. 01:00
Hozzászólások: 12
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Jó reggelt mindenkinek!
Ha tudtok segítsetek kérlek, féktárcsa+betét csere előtt vagyok, és szeretnék az autóra nagyon jó sporttárcsákat (furatos) felrakni.
Az megoldható nagyobb átszerelés nélkül hogy M5 tárcsát tegyek fel?
Kell hozzá féknyerget is cserélnem, segítsen kérem akinek már van tapasztalata-e téren.
Előre is köszönöm!! 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.14. 12:50 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.19. 01:00
Hozzászólások: 247
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hát, nem tudom mennyire jó ötlet a csere. M5-re át lehet alakítani, de szerintem meg se nézd az árakat (tárcsa+betét).
Mást pedig én személy szerint nem tennék fel, akiről hallottam, az mind szívott vele (pl. Brembo).
Lehet hogy érdemesebb lenne a mostaniból a legjobbat kihozni (mindenből gyárit) és inkább jó gumira költeni. Persze ez csak az én véleményem. Ha gyári alkatrész kell, abban tudok segíteni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.14. 13:04 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.19. 01:00
Hozzászólások: 247
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
http://autohifidiszkont.hu/bmw-tuning.hu/
ezen belül Tuningcikkek- racing.
Az árak miatt fel kell hívni őket, itt vannak tárcsák, nyergek és betétek..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: sziasztok
HozzászólásElküldve: 2007.05.08. 15:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 10
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Már a 2.garnitúra féktárcsát tettem fel az 525d-mre.Baromira rázza a kormányt.amivel vettem,az alsó érték alatt volt(mint utólag kiderült) és sikerült elfékeznem az autópályán.Vettem brembo-t.Az első napokban nem éreztem,h rázna,mert finoman mentem vele.Kb.800km után kezdett újra előjönni.Gondoltam,a brembo sem a régi.Vettem ate-t.ez vágott tárcsa,hátha nem melegszik annyira.Ez is elkezdett rázni.+ha tarósan fékezek tök hangosan zúg vmi.A szilentek jók.lenne v.mi ötlet?Segítsetek!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: sziasztok
HozzászólásElküldve: 2007.05.08. 21:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
martonpityu77 írta:
Már a 2.garnitúra féktárcsát tettem fel az 525d-mre.Baromira rázza a kormányt.amivel vettem,az alsó érték alatt volt(mint utólag kiderült) és sikerült elfékeznem az autópályán.Vettem brembo-t.Az első napokban nem éreztem,h rázna,mert finoman mentem vele.Kb.800km után kezdett újra előjönni.Gondoltam,a brembo sem a régi.Vettem ate-t.ez vágott tárcsa,hátha nem melegszik annyira.Ez is elkezdett rázni.+ha tarósan fékezek tök hangosan zúg vmi.A szilentek jók.lenne v.mi ötlet?Segítsetek!


Szia!

Szedd szét a fékdugattyúidat! Az oxidoktól szorulnak! Kitisztitani, bezsirozni, megjáratni, és kész!
( brembó tárcsát nagy könyelműség volt feltenni! )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: sziasztok
HozzászólásElküldve: 2007.05.08. 21:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.18. 01:00
Hozzászólások: 165
Tartózkodási hely: SZENTLÁSZLÓ /baranya/
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m57
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
martonpityu77 írta:
Már a 2.garnitúra féktárcsát tettem fel az 525d-mre.Baromira rázza a kormányt.amivel vettem,az alsó érték alatt volt(mint utólag kiderült) és sikerült elfékeznem az autópályán.Vettem brembo-t.Az első napokban nem éreztem,h rázna,mert finoman mentem vele.Kb.800km után kezdett újra előjönni.Gondoltam,a brembo sem a régi.Vettem ate-t.ez vágott tárcsa,hátha nem melegszik annyira.Ez is elkezdett rázni.+ha tarósan fékezek tök hangosan zúg vmi.A szilentek jók.lenne v.mi ötlet?Segítsetek!


Szia!

Szedd szét a fékdugattyúidat! Az oxidoktól szorulnak! Kitisztitani, bezsirozni, megjáratni, és kész!
( brembó tárcsát nagy könyelműség volt feltenni! )



Az egyik haverom Audira vett Brembo-t ,kb 1500 km után már rázott mint állat. Befogtam az esztergába és 0,4 mm-t ütött.Ez azért kicsit durva.
bezo


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.14. 19:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 10
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
köszi srácok +próbálom!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: sziasztok
HozzászólásElküldve: 2007.05.21. 12:45 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 10
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
most jövök az autósboltból.visszaveszik a féktárcsáimat!mindennek a tárcsa az oka!azt mondta a hivatalos forgalmazó,h nem birják.túl nagy az autó súlya és ezért nem mindegy mit teszek rá.ez ate power disk volt!(hűtött,vágott).már kb.40 db.tárcsát már vissza vettek ilyen hibával.(hidegen jó,melegen üt).állítólag a textar + még 1 típus bírja csak!!!most jön a próba.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: sziasztok
HozzászólásElküldve: 2007.05.21. 15:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
martonpityu77 írta:
most jövök az autósboltból.visszaveszik a féktárcsáimat!mindennek a tárcsa az oka!azt mondta a hivatalos forgalmazó,h nem birják.túl nagy az autó súlya és ezért nem mindegy mit teszek rá.ez ate power disk volt!(hűtött,vágott).már kb.40 db.tárcsát már vissza vettek ilyen hibával.(hidegen jó,melegen üt).állítólag a textar + még 1 típus bírja csak!!!most jön a próba.


Ezt nem tudom elképzelni, hogy a gyári tárcsa ne lenne jó! :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: sziasztok
HozzászólásElküldve: 2007.05.21. 17:25 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
martonpityu77 írta:
most jövök az autósboltból.visszaveszik a féktárcsáimat!mindennek a tárcsa az oka!azt mondta a hivatalos forgalmazó,h nem birják.túl nagy az autó súlya és ezért nem mindegy mit teszek rá.ez ate power disk volt!(hűtött,vágott).már kb.40 db.tárcsát már vissza vettek ilyen hibával.(hidegen jó,melegen üt).állítólag a textar + még 1 típus bírja csak!!!most jön a próba.


Ezt nem tudom elképzelni, hogy a gyári tárcsa ne lenne jó! :roll:


ATE tárcsa + ATE betét, prókáld ki! 8)

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: sziasztok
HozzászólásElküldve: 2007.05.21. 17:42 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
martonpityu77 írta:
most jövök az autósboltból.visszaveszik a féktárcsáimat!mindennek a tárcsa az oka!azt mondta a hivatalos forgalmazó,h nem birják.túl nagy az autó súlya és ezért nem mindegy mit teszek rá.ez ate power disk volt!(hűtött,vágott).már kb.40 db.tárcsát már vissza vettek ilyen hibával.(hidegen jó,melegen üt).állítólag a textar + még 1 típus bírja csak!!!most jön a próba.


nekem annak idején (már több mint 3 éve) sorozatban 3 tárcsát cseréltek a lángnál, szó nélkül. off passat volt az autó, a tácsák meg 2 ate, a 3. meg brembo. 5-600km után mindegyik rázott. annyira eluntam, hogy eladtam az autót :twisted:
ezért a bmw-re gyárit tetettem (elég sokat olvastam a féktárcsa gondjairól német fórumokon is...), eddig nem is volt vele semmi gond (kop-kop). :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1053 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 53  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 35 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator