* *
Pontos idő: 2024.03.29. 08:10

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3032 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 152  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2006.09.29. 17:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.09.29. 00:00
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello mindenkinek.Szeretnék valakitöl tanácsot kérni a M5 E 39 es motoráról.Tudni szeretném hogy mire kell odafigyelni vásárláskor.Tegnap voltam csehországba nézni egy látszólag jól ápolt példányt,és valahogy a motorja alapgázon bemelegedés után nemvolt annyira csendes mint a én 4.4 V8 am.A szelepek hangosaknak tüntek,a vízóra meg ingadozott de nemment túl a megengedett höfoknál inkább elindulás után lejjeb ment.Szerintem vagy nem gyári volt benne a termostat vagy nemvolt benne végkép.Ha szakértövel is megyek mire vigyázzunk?Persze Bmw szerviszbe vinnénk a autót megnézetni ahol allítólag szervizelve volt,de ott a mechanikus hibákat nemtudják gépböl kiolvasni úgyhogy nehéz.Allítólag nemszok menni a Vanos rendszer a több km-tert futott,és elhanyagolt motrokon.Ha lehet valakit kérnék segítségért esetleg ha lenne valakinek kedve kiutazni velem csehbe az autóért megköszönném.Én szlovákiából vagyok Esztergom szomszéd városából,Párkányból.Elöre is köszönöm a segítséget.Norbi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2006.09.29. 19:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.14. 00:00
Hozzászólások: 187
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 28 i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
M5 írta:
Hello mindenkinek.Szeretnék valakitöl tanácsot kérni a M5 E 39 es motoráról.Tudni szeretném hogy mire kell odafigyelni vásárláskor.Tegnap voltam csehországba nézni egy látszólag jól ápolt példányt,és valahogy a motorja alapgázon bemelegedés után nemvolt annyira csendes mint a én 4.4 V8 am.A szelepek hangosaknak tüntek,a vízóra meg ingadozott de nemment túl a megengedett höfoknál inkább elindulás után lejjeb ment.Szerintem vagy nem gyári volt benne a termostat vagy nemvolt benne végkép.Ha szakértövel is megyek mire vigyázzunk?Persze Bmw szerviszbe vinnénk a autót megnézetni ahol allítólag szervizelve volt,de ott a mechanikus hibákat nemtudják gépböl kiolvasni úgyhogy nehéz.Allítólag nemszok menni a Vanos rendszer a több km-tert futott,és elhanyagolt motrokon.Ha lehet valakit kérnék segítségért esetleg ha lenne valakinek kedve kiutazni velem csehbe az autóért megköszönném.Én szlovákiából vagyok Esztergom szomszéd városából,Párkányból.Elöre is köszönöm a segítséget.Norbi.


Helló! Szerintem sajna senkinek nincs itt M5-je....
De nem csak marketingfogás, hogy az "sportmotor". Hallottam már, hogy traktor-hangjuk van indítás után...
Ettől függetlenül vigyázni kell, nagyon-nagyon! Az M3 motorokat pl.borzasztó gyorsan tönkre lehet tenni, ha arra használják, amire való...Ez a milliárdosok sportja...Valószínű a V8-as is hasonló. Ha nem tartják tökéletesen karban, és sokat pörgetik, elkophat gyorsan..
Úgyhogy óvatosan! És ha megvan kérünk élménybeszámolót!!!
Ja hőfok: az enyém megáll középen akár -20 van, akár +40, de szerintem nem túl pontos műszer..Ha haladáskor lejebb megy az elvileg természetes, mivel jön a hűsítő szél....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.29. 20:10 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Fiúk ez a párkányi túra tetszik nekem. Jöjjön mindenki, szervezzünk oda egy rövid túrát, valamennyien (gondolom szívesen) kipróbáljuk azt a BMW-t, aztán ha azután sem forrt fel a vize és nem szálltak szét a szelepek, szerintem M5 nyugodtan megveheti, nagyobb meglepetés nem fogja érni..... :twisted: :twisted:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2006.09.30. 11:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 76
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E34
Motor tipusa: s38 b38
Évjárata: 1992
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
M5 írta:
Hello mindenkinek.Szeretnék valakitöl tanácsot kérni a M5 E 39 es motoráról.Tudni szeretném hogy mire kell odafigyelni vásárláskor.Tegnap voltam csehországba nézni egy látszólag jól ápolt példányt,és valahogy a motorja alapgázon bemelegedés után nemvolt annyira csendes mint a én 4.4 V8 am.A szelepek hangosaknak tüntek,a vízóra meg ingadozott de nemment túl a megengedett höfoknál inkább elindulás után lejjeb ment.Szerintem vagy nem gyári volt benne a termostat vagy nemvolt benne végkép.Ha szakértövel is megyek mire vigyázzunk?Persze Bmw szerviszbe vinnénk a autót megnézetni ahol allítólag szervizelve volt,de ott a mechanikus hibákat nemtudják gépböl kiolvasni úgyhogy nehéz.Allítólag nemszok menni a Vanos rendszer a több km-tert futott,és elhanyagolt motrokon.Ha lehet valakit kérnék segítségért esetleg ha lenne valakinek kedve kiutazni velem csehbe az autóért megköszönném.Én szlovákiából vagyok Esztergom szomszéd városából,Párkányból.Elöre is köszönöm a segítséget.Norbi.


Álltalában a vanos vezérlésnek szokott traktor hangja lenni, kb. 100k körül van a javítás, és állítólag igen sűrűn kell cserélgetni :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2006.10.01. 20:45 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
szakerto írta:
M5 írta:
Hello mindenkinek.Szeretnék valakitöl tanácsot kérni a M5 E 39 es motoráról.Tudni szeretném hogy mire kell odafigyelni vásárláskor.Tegnap voltam csehországba nézni egy látszólag jól ápolt példányt,és valahogy a motorja alapgázon bemelegedés után nemvolt annyira csendes mint a én 4.4 V8 am.A szelepek hangosaknak tüntek,a vízóra meg ingadozott de nemment túl a megengedett höfoknál inkább elindulás után lejjeb ment.Szerintem vagy nem gyári volt benne a termostat vagy nemvolt benne végkép.Ha szakértövel is megyek mire vigyázzunk?Persze Bmw szerviszbe vinnénk a autót megnézetni ahol allítólag szervizelve volt,de ott a mechanikus hibákat nemtudják gépböl kiolvasni úgyhogy nehéz.Allítólag nemszok menni a Vanos rendszer a több km-tert futott,és elhanyagolt motrokon.Ha lehet valakit kérnék segítségért esetleg ha lenne valakinek kedve kiutazni velem csehbe az autóért megköszönném.Én szlovákiából vagyok Esztergom szomszéd városából,Párkányból.Elöre is köszönöm a segítséget.Norbi.


Helló! Szerintem sajna senkinek nincs itt M5-je....
De nem csak marketingfogás, hogy az "sportmotor". Hallottam már, hogy traktor-hangjuk van indítás után...
Ettől függetlenül vigyázni kell, nagyon-nagyon! Az M3 motorokat pl.borzasztó gyorsan tönkre lehet tenni, ha arra használják, amire való...Ez a milliárdosok sportja...Valószínű a V8-as is hasonló. Ha nem tartják tökéletesen karban, és sokat pörgetik, elkophat gyorsan..
Úgyhogy óvatosan! És ha megvan kérünk élménybeszámolót!!!
Ja hőfok: az enyém megáll középen akár -20 van, akár +40, de szerintem nem túl pontos műszer..Ha haladáskor lejebb megy az elvileg természetes, mivel jön a hűsítő szél....


Tévedsz mert MPOWER tagunk rendelkezik M5-el!! És pöpec a gép.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Bizony,bizony:)
HozzászólásElküldve: 2006.10.03. 09:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.21. 01:00
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bizony itt vagyok! --> Ahogy a kép is tanusítja:)

M5:
Vigyázni kell a km-rel! Én magamnak hoztam németből. Nem szelep hanem a vanos hangja és nem lesz olyan hangja egy M es gépnek mint egy sima V8-nak (535,540). Az másabb mindenben. Most már az enyémbe 122e van és én már megszoktam a hangját. Állítólag egy haverom elmondása szerint az M6-nak már a tesztvezetés során 3ekm- nél is volt egy kis vanos hangja. Eddig akivel én beszéltem azt javasolta, hogy nem szabad megbontani ezért.
Az biztos hogy sokat lehet rákölteni, de az autó hibájából eddig szerencsére engem ez még elkerült,csak a sportkipufogó rendszer és az állítható futómű volt nagy költség, de ezt én akartam. kopp-kopp Meg persze a felni problémák--> magyar aszfalt.
Én nem megyek csak kb 8ezret egy olajjal biztos ami biztos alapon, és mellesleg egy gumival sem többet sajna, bár ez inkább rövid távú használat miatt lehet.
új "súly"adó:(
A lényeg: elég jókat lehet vele autókázni:)


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára MPOWER 2007.02.02. 11:53-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Bizony,bizony:)
HozzászólásElküldve: 2006.10.05. 20:12 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.20. 01:00
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MPOWER írta:
Bizony itt vagyok! --> Ahogy a kép is tanusítja:)

M5:
Vigyázni kell a km-rel! Én magamnak hoztam németből. Nem szelep hanem a vanos hangja és nem lesz olyan hangja egy M es gépnek mint egy sima V8-nak (535,540). Az másabb mindenben. Most már az enyémbe 122e van és én már megszoktam a hangját. Állítólag egy haverom elmondása szerint az M6-nak már a tesztvezetés során 3ekm- nél is volt egy kis vanos hangja. Eddig akivel én beszéltem azt javasolta, hogy nem szabad megbontani ezért.
Az biztos hogy sokat lehet rákölteni, de az autó hibájából eddig szerencsére engem ez még elkerült,csak a sportkipufogó rendszer és az állítható futómű volt nagy költség, de ezt én akartam. kopp-kopp Meg persze a felni problémák--> magyar aszfalt.
Én nem megyek csak kb 8ezret egy olajjal biztos ami biztos alapon, és mellesleg egy gumival sem többet sajna, bár ez inkább rövid távú használat miatt lehet.
új "súly"adó:(
A lényeg: elég jókat lehet vele autókázni:)


Hi,
egyszer összefuthatnánk Debrecenben, megnézném a gépedet. Sajna a talin nem tudtam ott lenni. Szoktam elég sokat Debiben járni. Hiába, a gyökerek visszahúzzák az embert... :D

Sepi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Sepinek
HozzászólásElküldve: 2006.10.06. 08:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.21. 01:00
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hi,

Küldj egy PÜ-t, ha jössz debrecenbe és ha én is ráérek akkor mehet a dolog.

Mpower


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.20. 20:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.08. 01:00
Hozzászólások: 111
Tartózkodási hely: Pest megye
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok érintettek. :D
Elég keményen gondolkodom egy M5 vásárlásán. Érdekelnének az alkatrész árak, szervizigény, fogyasztás adatok.
Gondolom több mint egy sima 540i-nél de ha az ésszerüség határain belül marad akkor belevágok.
Szóval minden infót megköszönnék.

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.21. 09:45 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.21. 01:00
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
L5a4c0i írta:
Sziasztok érintettek. :D
Elég keményen gondolkodom egy M5 vásárlásán. Érdekelnének az alkatrész árak, szervizigény, fogyasztás adatok.
Gondolom több mint egy sima 540i-nél de ha az ésszerüség határain belül marad akkor belevágok.
Szóval minden infót megköszönnék.

Üdv.

Hi L5a4c0i!
Először is minden alkatrészárra rászámolhatsz jó néhány százalékot,kivéve a karosszériát.
De hát ehhez az autóhoz újonnan néhány éve közel 30 millió forintos áron lehetett hozzájutni,így érdemes számolni.

Szigorúan csak az én tapasztalataim szerint a szervizigény, ha nem nagyon tiprod akkor nem nagyobb mint az 540i-é. A kuplung, a gumi és a benzin viszonylag gyorsan fogy. Ezek igazából erősen használatfüggő dolgok,de kiméletesebb üzemmódban is hamarabb eszi őket az 500Nm.

Fogyasztás: Azt tudni kell hogy gyári adat szerint a városi fogyasztás 21,3l/100km. Nálam ez stimmel(20-22l városban, amin nem is csodálkozom a nagyon rövid táv, a sok hideginditás és tötymörgés miatt). Autópályán ahogy már írtam itt valahol: 160-as utazó tempónál 12l. Nagyobb tempónál nem jutott eszembe a fogyasztás nézegetése, számolgatása:)

Konklúzió: aki 540-et fennt tudott tartani egy jó állapotú M5 nem lehet gond. A jó állapot hangsúlyos!!!, csak egy erős,"korosodó" autóról van szó,ami sokkal hamarabb fogyik, mint a nem M-es tesói.

Ha van konkrét kérdésed, írj!

Üdv
MPower


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.21. 13:06 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Ilyet az ember tényleg csak szerelemből vesz, élmény autónak, az ésszerűséget felejtsd el! :wink:

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.21. 18:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.22. 01:00
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Ukrajna
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
De ez nagy szerelem!
Legközelebb én is V8-ast vagy V12-est veszek, mert előbb jön az élmény, az az igazi BMW-s feeling, majd aztán jön egy szarházi a 430-as mercijével, és...
Szal akárhogy is: kell a kakaó. Gratulálok az elkéozelésedhez. Ha megtehetném, még ma váltanék én is :) :twisted:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.21. 23:04 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.08. 01:00
Hozzászólások: 111
Tartózkodási hely: Pest megye
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat :D
Igen, attól félek én is hogy itthon tényleg jó állapotút nehéz lesz találnom.
A 20-on felüli fogyasztás kissé drasztikusnak tünik első hallásra, mert én is többnyire városban használom. Még az 540-hez képest is kicsit sokkalom, annál 14-15 lierböl megáll, pedig néha elborul az agyam :x :D :evil:
Ezt még emésztem egy kicsit, addig is keresgélek.....

Köszönöm még1x, ha lesz még kérdésem akkor nem félek majd föltenni :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.22. 15:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
L5a4c0i írta:
Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat :D
Igen, attól félek én is hogy itthon tényleg jó állapotút nehéz lesz találnom.
A 20-on felüli fogyasztás kissé drasztikusnak tünik első hallásra, mert én is többnyire városban használom. Még az 540-hez képest is kicsit sokkalom, annál 14-15 lierböl megáll, pedig néha elborul az agyam :x :D :evil:
Ezt még emésztem egy kicsit, addig is keresgélek.....

Köszönöm még1x, ha lesz még kérdésem akkor nem félek majd föltenni :D


a 15 és a 20 között nincs különbség

gondolkozni az 5 liter gázolaj és a 20 liter benzin között kell :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.22. 20:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.22. 01:00
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Ukrajna
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Istenem, de gyönyörű hangja lehet a V12-nek.........
Ha megveszed, kérek egy szép mp3-as hangot :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.22. 21:08 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
killerrobert írta:
Istenem, de gyönyörű hangja lehet a V12-nek.........
Ha megveszed, kérek egy szép mp3-as hangot :)


addig is hallgasd meg ezt:

http://videos.streetfire.net/category/B ... A6DCE8.htm

én emiatt vettem meg az enyémet....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.23. 07:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.08. 01:00
Hozzászólások: 111
Tartózkodási hely: Pest megye
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Idézet:
a 15 és a 20 között nincs különbség

gondolkozni az 5 liter gázolaj és a 20 liter benzin között kell :D


Mondasz valamit :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.23. 09:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.21. 01:00
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
killerrobert írta:
Istenem, de gyönyörű hangja lehet a V12-nek.........
Ha megveszed, kérek egy szép mp3-as hangot :)


Így igaz szép a hangja erről Jolet Úr bővebben mesélhet. Csak annyi a gond, hogy e39-nél lehagytak négyet belőle,de így se csúnya a hangja:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.23. 09:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.21. 01:00
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Diabolica írta:
killerrobert írta:
Istenem, de gyönyörű hangja lehet a V12-nek.........
Ha megveszed, kérek egy szép mp3-as hangot :)


addig is hallgasd meg ezt:

http://videos.streetfire.net/category/B ... A6DCE8.htm

én emiatt vettem meg az enyémet....


Igen, igen erről beszélek. Én is hasonlót hallgatok út közben zene helyett. ;) V12vel nincs nagy tapasztalatom (de még lehet:))


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.24. 01:19 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.20. 01:00
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Diabolica írta:
killerrobert írta:
Istenem, de gyönyörű hangja lehet a V12-nek.........
Ha megveszed, kérek egy szép mp3-as hangot :)


addig is hallgasd meg ezt:

http://videos.streetfire.net/category/B ... A6DCE8.htm

én emiatt vettem meg az enyémet....


aaaaaauuuuu....

520-ast cserélnék 540-re :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3032 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 152  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator