* *
Pontos idő: 2024.05.13. 17:03

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3032 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 152  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2013.10.08. 07:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Volt már ez?


Volt, de az ilyet nem bűn ismételni! :wink: :lol:

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2013.10.08. 14:56 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.01.21. 01:00
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5 S62
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Annyira vicces...
Van egy M5 a hasznaltauto.hu -n és úgy hirdetik, hogy hölgy tulajdonostól!
Aha, érdekes. A feleségem alig tudja kinyomni a kuplungot és sport üzemmódban bedurran a bicepsze a kormánytól. De biztos női autó.
Esetleg úgy kellene hirdetni, hogy 60 éves nyugalmazott rendőr lelkésztől, aki 100 milliós vagyonát a Wallisra hagyta, így a kocsit ingyen szerelték akármilyen baja is volt így gyári állapotú. Ja a bácsinak volt egy csontösszenövése a bokájában, így sosem tudott full gázt adni.

Engem kurvára idegesítenek ezek a BMW hirdetések. A feleségemnek nézünk 120d-t. Ott is minden kocsi nagyszervíz után van, minden felújítva, kevés km-rel és persze mindig szakszervizben, gyári alkatrészekkel volt javítva, ha kellett ha nem. Aztán elmegyünk és a kutyámat nem tenném bele olyan ótvar. De kivan takarítva nagyon és a motorvédő le van fújva szilikonnal. Nyeszeg a fék, fütyül a turbó, mintha egy EVO10-es Lancerben lenne, és a 145ezerkm-re hirdetett kocsiban a börkormány és a váltógomb fényesre kopva. Ja és a gumi valami ótvar 8 éves kínai bontott trágya.

Csak azt nem értem, hogy akkor miért van minden M5-nek ki a bele, amikor valaki megveszi és miért kell min. 600k HUF-ot mindegyikre költeni, hogy mindennapos használatra alkalmas kocsi legyen, ha mind a család kedvence volt.
És persze minden kocsiban garantáltan 185 ezer km van vagy sokkal kevesebb. Érdekes a Németországban hirdetett kocsik átlag futása 270ezer km.
Már azt sem értem, hogy miért előny, ha csak gyári alkatrésszel volt javítva. Én nem azt teszek bele. De beleteszem, amit kell és mindig jó minőségű alkatrészt. Nem spórolom le, hogy majd ráér, meg lemegy az, csak mert a Wallisos duplájába kerül. 22 éve javítom a kocsijaimat és soha semmilyen utángyártott alkatrész nem hagyott cserben. Persze az is hozzátartozik, hogy legtöbbször a gyári beszállító termékét vettem, de BMW logo nélkül. Miért jobb kocsi amiben BMW fékbetét van, mint az amiben Textar? Max gyorsabban kopik, de ez se mindig igaz. Fog most is mint a zöldfesték és nem fárad vagy melegszik el. De azt hiszem, hogy az utángyártott féklámpakapcsoló sem fog komoly értékvesztést okozni a kocsiban.
Nem a kínai szarról beszélek, de olyan hazugságok mennek itt, hogy az felháborító.
Na ne már, hogy minden 2.5 milliós kocsi tulajának van lóvéja 75ezerért olajat cseréltetni a Wallisban, amikor egy rendes szerelő a feléből megcsinálja.

Elnézést a kirohanásért, de úgy felbaszta az agyam ez a mocsok hazudozás!
üdv,
Walter


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek walterd az itt látható tagok köszönték meg: Bummer
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2013.10.08. 16:44 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
walterd írta:
Annyira vicces...
Van egy M5 a hasznaltauto.hu -n és úgy hirdetik, hogy hölgy tulajdonostól!
Aha, érdekes. A feleségem alig tudja kinyomni a kuplungot és sport üzemmódban bedurran a bicepsze a kormánytól. De biztos női autó.
Esetleg úgy kellene hirdetni, hogy 60 éves nyugalmazott rendőr lelkésztől, aki 100 milliós vagyonát a Wallisra hagyta, így a kocsit ingyen szerelték akármilyen baja is volt így gyári állapotú. Ja a bácsinak volt egy csontösszenövése a bokájában, így sosem tudott full gázt adni.

Engem kurvára idegesítenek ezek a BMW hirdetések. A feleségemnek nézünk 120d-t. Ott is minden kocsi nagyszervíz után van, minden felújítva, kevés km-rel és persze mindig szakszervizben, gyári alkatrészekkel volt javítva, ha kellett ha nem. Aztán elmegyünk és a kutyámat nem tenném bele olyan ótvar. De kivan takarítva nagyon és a motorvédő le van fújva szilikonnal. Nyeszeg a fék, fütyül a turbó, mintha egy EVO10-es Lancerben lenne, és a 145ezerkm-re hirdetett kocsiban a börkormány és a váltógomb fényesre kopva. Ja és a gumi valami ótvar 8 éves kínai bontott trágya.

Csak azt nem értem, hogy akkor miért van minden M5-nek ki a bele, amikor valaki megveszi és miért kell min. 600k HUF-ot mindegyikre költeni, hogy mindennapos használatra alkalmas kocsi legyen, ha mind a család kedvence volt.
És persze minden kocsiban garantáltan 185 ezer km van vagy sokkal kevesebb. Érdekes a Németországban hirdetett kocsik átlag futása 270ezer km.
Már azt sem értem, hogy miért előny, ha csak gyári alkatrésszel volt javítva. Én nem azt teszek bele. De beleteszem, amit kell és mindig jó minőségű alkatrészt. Nem spórolom le, hogy majd ráér, meg lemegy az, csak mert a Wallisos duplájába kerül. 22 éve javítom a kocsijaimat és soha semmilyen utángyártott alkatrész nem hagyott cserben. Persze az is hozzátartozik, hogy legtöbbször a gyári beszállító termékét vettem, de BMW logo nélkül. Miért jobb kocsi amiben BMW fékbetét van, mint az amiben Textar? Max gyorsabban kopik, de ez se mindig igaz. Fog most is mint a zöldfesték és nem fárad vagy melegszik el. De azt hiszem, hogy az utángyártott féklámpakapcsoló sem fog komoly értékvesztést okozni a kocsiban.
Nem a kínai szarról beszélek, de olyan hazugságok mennek itt, hogy az felháborító.
Na ne már, hogy minden 2.5 milliós kocsi tulajának van lóvéja 75ezerért olajat cseréltetni a Wallisban, amikor egy rendes szerelő a feléből megcsinálja.

Elnézést a kirohanásért, de úgy felbaszta az agyam ez a mocsok hazudozás!
üdv,
Walter

A királyi M5-re gondoltál? Multkor 1milkáért adták el most meg 3.5- ez kérnek érte :)


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2013.10.08. 22:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
walterd írta:
Csak azt nem értem, hogy akkor miért van minden M5-nek ki a bele, amikor valaki megveszi és miért kell min. 600k HUF-ot mindegyikre költeni, hogy mindennapos használatra alkalmas kocsi legyen, ha mind a család kedvence volt.
És persze minden kocsiban garantáltan 185 ezer km van vagy sokkal kevesebb.

Csak ezt emeltem ki, mert a többivel végül is egyetértek.
Viszont erős túlzás, hogy MINDEN M5-nek kivan a bele. Lehet ez a nagy átlag, vannak amik folyamatosan visszakerülnek a netre (valamilyen okból), vannak a banki visszavett csodák, de tudok pár olyat amit megbecsültek, gondoztak, és relatív gyorsan új gazdára találtak. (ArniM5, én, Madox meg csak azért nem adta el mert nem is akarta igazán.) Én 137ezerrel vettem, 230-al adtam el. Majd 5 év alatt tettem bele ennyit. De van aki 3-5ezet megy/év. De azt hozzátenném, hogy az enyém ausztriai volt, ott kisebb távokat mennek. Én nem németből vennék, inkább Ausztria, Belgium, ahol kevesebbet futnak és általában a km is valós.
Meg szerintem ami fontos: az ennyi idős autóknál minden nap elromolhat valami, költségmentes M5 nincs. Mindent nem lehet az előző tulajra verni, mert ma hazajövök, holnap nem indul, ma nincs benne hiba, holnap több is. És aki vesz egy M5-öt az sem azért veszi, hogy nézegesse, hanem azért, hogy kenje neki. Ez tény, a szemét kilehet nyomni, csak picit olyan mint a motorsport, sűrűbben kell cserélni ezt-azt. Én megtapasztaltam ezt, csak egy példa: kuplungot 10ezer km alatt lefüstöltem róla, aztán az újjal mentem 80ezret. A 10ezer km alatt 3 gari gumi is füsté vált, és örök élmény az a 10ezer km. És nem ment a netre az autó, hanem 300ezerért új kuplung.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek LeviM5 az itt látható tagok köszönték meg: 2 kzolee, leslie
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2013.10.14. 19:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egy kis muzsika a vacsorához! :wink:



Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek LeviM5 az itt látható tagok köszönték meg: Bummer
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2013.10.17. 12:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Istenem....



Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2013.10.17. 13:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Streetlegal :D Amúgy bestiális :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2013.10.17. 13:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
Istenem....


Az enyém is... :)

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2013.10.31. 13:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Így kellene élni, gyerekek! Fantasztikus utazás, fantasztikus autó és képek, tessék gyönyörködni!!! :wink:

http://www.m5board.com/vbulletin/f10-m5 ... ivery.html


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek LeviM5 az itt látható tagok köszönték meg: MChris
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2013.10.31. 14:48 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Így kellene élni, gyerekek! Fantasztikus utazás, fantasztikus autó és képek, tessék gyönyörködni!!! :wink:

http://www.m5board.com/vbulletin/f10-m5 ... ivery.html


nagyon komoly,és a ringes matrica a csomagtér ajtón :franko:

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2013.10.31. 14:50 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.01. 21:16
Hozzászólások: 161
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: N47D20C
Évjárata: 2008
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
nagyon komoly,és a ringes matrica a csomagtér ajtón :franko:

Ő már abszolválta, mi mikor indulunk egy ilyen tour-ra? :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2013.10.31. 15:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Egy kis muzsika a vacsorához! :wink:



Ohhh Istenem...de szép hangok...

Nekem még mindig az E39 orgánuma tetszik...olyan nyers és brutális :mrgreen:
...az E60-é igazi versenyautós (mintsem utcai)...F10 nem nagyon produkálta magát, bár ennek meg igazi mély pokol hangja van (mint alább)...



Érdekes, hogy az E60 hasonló orgánumú mint itt a GT-R :oops:

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 00:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Így kellene élni, gyerekek! Fantasztikus utazás, fantasztikus autó és képek, tessék gyönyörködni!!! :wink:

http://www.m5board.com/vbulletin/f10-m5 ... ivery.html

Helo
Én élnék is a lehetőséggel, csak nincs rá LÓvé


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 08:33 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.19. 00:00
Hozzászólások: 717
Tartózkodási hely: Szigliget, Sümeg, Budapest
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 92 alkalommal
Széria kód: E71
Motor tipusa: 35d
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
walterd írta:
Annyira vicces...
Van egy M5 a hasznaltauto.hu -n és úgy hirdetik, hogy hölgy tulajdonostól!
Aha, érdekes. A feleségem alig tudja kinyomni a kuplungot és sport üzemmódban bedurran a bicepsze a kormánytól. De biztos női autó.
Esetleg úgy kellene hirdetni, hogy 60 éves nyugalmazott rendőr lelkésztől, aki 100 milliós vagyonát a Wallisra hagyta, így a kocsit ingyen szerelték akármilyen baja is volt így gyári állapotú. Ja a bácsinak volt egy csontösszenövése a bokájában, így sosem tudott full gázt adni.

Engem kurvára idegesítenek ezek a BMW hirdetések. A feleségemnek nézünk 120d-t. Ott is minden kocsi nagyszervíz után van, minden felújítva, kevés km-rel és persze mindig szakszervizben, gyári alkatrészekkel volt javítva, ha kellett ha nem. Aztán elmegyünk és a kutyámat nem tenném bele olyan ótvar. De kivan takarítva nagyon és a motorvédő le van fújva szilikonnal. Nyeszeg a fék, fütyül a turbó, mintha egy EVO10-es Lancerben lenne, és a 145ezerkm-re hirdetett kocsiban a börkormány és a váltógomb fényesre kopva. Ja és a gumi valami ótvar 8 éves kínai bontott trágya.

Csak azt nem értem, hogy akkor miért van minden M5-nek ki a bele, amikor valaki megveszi és miért kell min. 600k HUF-ot mindegyikre költeni, hogy mindennapos használatra alkalmas kocsi legyen, ha mind a család kedvence volt.
És persze minden kocsiban garantáltan 185 ezer km van vagy sokkal kevesebb. Érdekes a Németországban hirdetett kocsik átlag futása 270ezer km.
Már azt sem értem, hogy miért előny, ha csak gyári alkatrésszel volt javítva. Én nem azt teszek bele. De beleteszem, amit kell és mindig jó minőségű alkatrészt. Nem spórolom le, hogy majd ráér, meg lemegy az, csak mert a Wallisos duplájába kerül. 22 éve javítom a kocsijaimat és soha semmilyen utángyártott alkatrész nem hagyott cserben. Persze az is hozzátartozik, hogy legtöbbször a gyári beszállító termékét vettem, de BMW logo nélkül. Miért jobb kocsi amiben BMW fékbetét van, mint az amiben Textar? Max gyorsabban kopik, de ez se mindig igaz. Fog most is mint a zöldfesték és nem fárad vagy melegszik el. De azt hiszem, hogy az utángyártott féklámpakapcsoló sem fog komoly értékvesztést okozni a kocsiban.
Nem a kínai szarról beszélek, de olyan hazugságok mennek itt, hogy az felháborító.
Na ne már, hogy minden 2.5 milliós kocsi tulajának van lóvéja 75ezerért olajat cseréltetni a Wallisban, amikor egy rendes szerelő a feléből megcsinálja.

Elnézést a kirohanásért, de úgy felbaszta az agyam ez a mocsok hazudozás!
üdv,
Walter


Magyarosítva "Marketing and Business" , igaz nem etikus.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 13:13 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
komoly videó nekem nagyon bejön:


_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 16:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
komoly videó nekem nagyon bejön:


Szep, de a kozlekedesi kulturat inkabb nem kommentelnem.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 17:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
komoly videó nekem nagyon bejön:


:franko:
Közös élményként csapatás az M3-mal is elég jól sikerült, szolidabban is lehet, ha már közút. :oops: :facepalm:
Képzeld, úgy hallottam :D valaki tegnap éjjel a Kassa Centrum-Budapest Fehérvári út 100. távot 1óra 25perc alatt tette meg. (3óra 30percet ír a navi.) :facepalm: 270km, abból 80km főút. S.Károly kapaszkodott a jobb egyben, gondolom... Egy telitank, azaz 70 literből. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 18:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
270km, abból 80km főút. Egy telitank, azaz 70 literből. :lol:

Írd le a fogyasztás topicba, mint anomáliát! :D :wink:

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 19:52 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
MChris írta:
komoly videó nekem nagyon bejön:


:franko:
Közös élményként csapatás az M3-mal is elég jól sikerült, szolidabban is lehet, ha már közút. :oops: :facepalm:
Képzeld, úgy hallottam :D valaki tegnap éjjel a Kassa Centrum-Budapest Fehérvári út 100. távot 1óra 25perc alatt tette meg. (3óra 30percet ír a navi.) :facepalm: 270km, abból 80km főút. S.Károly kapaszkodott a jobb egyben, gondolom... Egy telitank, azaz 70 literből. :lol:


ha szóltál volna előre, akkor adtam volna pelenkát DJ S.Károlynak :twisted:

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2013.11.01. 19:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
MChris írta:
komoly videó nekem nagyon bejön:


Szep, de a kozlekedesi kulturat inkabb nem kommentelnem.


nekem az "nem fáj" mindenki maga dönti el,mi mit ér meg neki

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3032 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 152  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 29 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator