* *
Pontos idő: 2017.12.17. 08:06

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3032 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 148, 149, 150, 151, 152
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2016.03.27. 20:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Gallaca írta:
Padre540 írta:
Gallaca írta:


2012 szeptemberben ültem benne,az M-es rendszám miatt szerintem nem az övé.
Face lámpa volt hátul az tuti és szerintem az autó szine is más.

Ott bújik az enyém mellett. :D



Közben találtam róla képet:


A nagy koptatóról és a nürburgringes matricáról gondoltam.

A facén is hírdeti elméletileg ez a Levié volt mert a le írásban írja hogy a Bécsi bmw adta el és Levi is ott vette. Meg a multimébdia a is ismerős.

Tapatalk-kal küldve az én SM-T210-el

Most jut eszembe hogy SK rendszáma volt,úgyhogy akkor az M-es reális is lehet...

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2016.03.27. 20:15 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9785
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
Most jut eszembe hogy SK rendszáma volt,úgyhogy akkor az M-es reális is lehet...


Így van.

Tapatalk-kal küldve az én SM-T210-el

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 12:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4931
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 791 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Padre540 írta:
Most jut eszembe hogy SK rendszáma volt,úgyhogy akkor az M-es reális is lehet...


Így van.

Tapatalk-kal küldve az én SM-T210-el


Ja, ő az. Elvileg minden papír/dokumentáció megvan még hozzá. Végig vezetett a szervizkönyv. Kíváncsi vagyok itthon mennyinek van... Hozzá eredeti bécsi munkalapok, plusz mivel céges volt, az összes számla meg kell legyen, én adtam hozzá mindent. 2012 nyarán váltam meg tőle.

Fenntartása egyáltalán nem volt zűrös, a szokásos kopó alkatrészek, inkább ennél is megelőzésből kellene ezt-azt cserélni (láncvezetők pl) Az 5 évünk alatt 2x volt tréleren: vízpumpa off, meg a hardy szétment. Ezen kívül tette a dolgát, gond nélkül.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek LeviM5 az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 13:52 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 804
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 158 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 35i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
admin írta:
Padre540 írta:
Most jut eszembe hogy SK rendszáma volt,úgyhogy akkor az M-es reális is lehet...


Így van.

Tapatalk-kal küldve az én SM-T210-el


Ja, ő az. Elvileg minden papír/dokumentáció megvan még hozzá. Végig vezetett a szervizkönyv. Kíváncsi vagyok itthon mennyinek van... Hozzá eredeti bécsi munkalapok, plusz mivel céges volt, az összes számla meg kell legyen, én adtam hozzá mindent. 2012 nyarán váltam meg tőle.

Fenntartása egyáltalán nem volt zűrös, a szokásos kopó alkatrészek, inkább ennél is megelőzésből kellene ezt-azt cserélni (láncvezetők pl) Az 5 évünk alatt 2x volt tréleren: vízpumpa off, meg a hardy szétment. Ezen kívül tette a dolgát, gond nélkül.


Sajnálom, hogy nincs most ennyi tőkém, szívesen belekóstoltam volna az 5.0 érzésbe. :(

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 14:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5410
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1140 alkalommal
Kapott köszik: 1191 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Az autó mostani, képekről mérhető állapota messze esik a korábbi gazdájától megszokottól.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 15:46 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9785
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Az autó mostani, képekről mérhető állapota messze esik a korábbi gazdájától megszokottól.

Mert az elmúlt 4 évben csak hajtották!!(gyilkolták)

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek admin az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2016.04.27. 21:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4931
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 791 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helyzetjelentés: felkerült a küszöbléc is (ez viszont saját kezűleg), amire sokat kellett várni, de most már M Performance az M4. :tilt
A csomag része lenne a még a fekete vese és a karbon tükör borítás. Vese még lesz, de a tükör így marad az biztos.
A tető gyárilag karbon.

Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép

Még beépítésre vár:

Kép
Kép
Kép

Íme menet közben a kormány ami 1000-9000 között szabadon beállítható, mikor jelezze a váltást. (ami olaj-víz hőfok, g-erők minden irányban, köridők (20 körig, aktuális és előző köridő) és a fogyasztási adatokat, 3 féle módban méri: gazdaságos, sport, race)



Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek LeviM5 az itt látható tagok köszönték meg: 10 admin, Afterdark, dreizwanzig, FuReady, Gallaca, jimbi525d, kzolee, leslie, Padre540, Tomi.i
Értékelés: 47.62%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2016.04.30. 18:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1554
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 203 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 330D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Amikor céltalanul böngészgetve keresem a következő autóm, olyankor valahogy mindig ennél a videónál kötök ki...

RETTENET! 45 másodperctől pedig extrán könnyezős..

E60 BMW M5 Meisterschaft GTC Exhaust with Section 1+2

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2016.05.10. 21:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4931
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 791 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
Amikor céltalanul böngészgetve keresem a következő autóm, olyankor valahogy mindig ennél a videónál kötök ki...

RETTENET! 45 másodperctől pedig extrán könnyezős..

E60 BMW M5 Meisterschaft GTC Exhaust with Section 1+2

Még mielőtt rákattintottam sejtettem, hogy ez a videó lesz az. Szénné néztem már én is :) Jó dolog a kipufogószelep. Mai autók hangja sehol nincs, hangszóróból szól ha szól egyáltalán, turbó is lefolytja, stb.
Ennek apropóján, íme az Eisenmann muzsikája.





Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2016.05.11. 00:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.16. 02:35
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Vecsés
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
PapaBoss írta:
Amikor céltalanul böngészgetve keresem a következő autóm, olyankor valahogy mindig ennél a videónál kötök ki...

RETTENET! 45 másodperctől pedig extrán könnyezős..

E60 BMW M5 Meisterschaft GTC Exhaust with Section 1+2

Még mielőtt rákattintottam sejtettem, hogy ez a videó lesz az. Szénné néztem már én is :) Jó dolog a kipufogószelep. Mai autók hangja sehol nincs, hangszóróból szól ha szól egyáltalán, turbó is lefolytja, stb.
Ennek apropóján, íme az Eisenmann muzsikája.





Öröm hallani amikor harmadikban is megnyekken a gumi! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2017.04.09. 19:20 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.12. 00:00
Hozzászólások: 315
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gabze írta:
handbrake írta:
Haligali mindenkinek!

Bocsánat, hogy nem témába vágó de a fék árakat említette valaki.
Nagyon sokáig keresgéltem a neten mert a 100k/tarcsat nem vette be a májam.
Én az r1concepts től rendeltem 4 tarcsat előre hátra meg hozza betéteket.
100k volt plusz 70k a szállítás + 10k körül a vam. Szóval 180k ért vannak új tarcsaim.
Juggatott és barázdált. 1 hónapja vannak fönt tökéletesen muzsikalnak.
Majd teszek föl képeket. Csak szerettem volna megosztani ezt az alternatívát a tisztelt fanokkal.

Udv.


:taps: Nagyon jó ár és a fuvardíj se rossz!



Hahó Handbrake! :)
Bevált az r1 cucc hosszú távon is? Mik a tapasztalatok?
Gabze


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: M5 motor
HozzászólásElküldve: 2017.04.09. 21:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.19. 23:51
Hozzászólások: 426
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 119 alkalommal
Kapott köszik: 35 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gabze írta:
Gabze írta:
handbrake írta:
Haligali mindenkinek!

Bocsánat, hogy nem témába vágó de a fék árakat említette valaki.
Nagyon sokáig keresgéltem a neten mert a 100k/tarcsat nem vette be a májam.
Én az r1concepts től rendeltem 4 tarcsat előre hátra meg hozza betéteket.
100k volt plusz 70k a szállítás + 10k körül a vam. Szóval 180k ért vannak új tarcsaim.
Juggatott és barázdált. 1 hónapja vannak fönt tökéletesen muzsikalnak.
Majd teszek föl képeket. Csak szerettem volna megosztani ezt az alternatívát a tisztelt fanokkal.

Udv.


:taps: Nagyon jó ár és a fuvardíj se rossz!



Hahó Handbrake! :)
Bevált az r1 cucc hosszú távon is? Mik a tapasztalatok?
Gabze

M5board-on rengeteg kocsin stoptech féket látni, lehet az sem rossz megoldás. Csak halkan vauzok bele.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3032 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 148, 149, 150, 151, 152

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator