* *
Pontos idő: 2024.04.27. 15:57

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 123 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.15. 12:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
Nem hiba, de talán ide illik a legjobban. ASC-ről DSC-re upgrade-hez mire van szükség? Nagy meló az átalakítás? Egyébként az ASC csak sima kipörgésgátló, vagy van egyéb funkciója is?

Gyanitom, hogy ez is egy olyan project, aminek ha sikeresen a végére érsz megbánod, hogy belefogtál.

Persze tök nem értek hozzá, ez csak egy érzés. De itt az elektronikák általában nem csak egyszerü biztipatkolásról szolnak. Sajnos... :)

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.15. 18:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Imco írta:
barbrady írta:
Nem hiba, de talán ide illik a legjobban. ASC-ről DSC-re upgrade-hez mire van szükség? Nagy meló az átalakítás? Egyébként az ASC csak sima kipörgésgátló, vagy van egyéb funkciója is?

Gyanitom, hogy ez is egy olyan project, aminek ha sikeresen a végére érsz megbánod, hogy belefogtál.

Persze tök nem értek hozzá, ez csak egy érzés. De itt az elektronikák általában nem csak egyszerü biztipatkolásról szolnak. Sajnos... :)

Vállalkozó szellemű vagyok, de ebbe én sem nagyon fognék bele.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.16. 07:13 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
Nem hiba, de talán ide illik a legjobban. ASC-ről DSC-re upgrade-hez mire van szükség? Nagy meló az átalakítás? Egyébként az ASC csak sima kipörgésgátló, vagy van egyéb funkciója is?


DSC gombra és hitre :wink:

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.16. 09:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
MChris írta:
barbrady írta:
Nem hiba, de talán ide illik a legjobban. ASC-ről DSC-re upgrade-hez mire van szükség? Nagy meló az átalakítás? Egyébként az ASC csak sima kipörgésgátló, vagy van egyéb funkciója is?


DSC gombra és hitre :wink:

:D :D :D :D :D

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.16. 09:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
barbrady írta:
Nem hiba, de talán ide illik a legjobban. ASC-ről DSC-re upgrade-hez mire van szükség? Nagy meló az átalakítás? Egyébként az ASC csak sima kipörgésgátló, vagy van egyéb funkciója is?

Gyanitom, hogy ez is egy olyan project, aminek ha sikeresen a végére érsz megbánod, hogy belefogtál.

Persze tök nem értek hozzá, ez csak egy érzés. De itt az elektronikák általában nem csak egyszerü biztipatkolásról szolnak. Sajnos... :)


Nem ragaszkodok az átépítéshez, csak elgondolkodtam rajta. Szerintem a kerekek sebességét az abs jeladókról megkapja, valószínűleg kell még jel arról hogy állnak a kerekek a kasztnihoz képest (mint a xenon állító), egy vezérlő ami figyeli a pördületet (azaz az autóra ható G-ket), és olyan abs egység ami tudja külön fékezni a kerekeket. De ez csak az én tippem, lehet hogy kell még más is hozzá.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.16. 11:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
Imco írta:
barbrady írta:
Nem hiba, de talán ide illik a legjobban. ASC-ről DSC-re upgrade-hez mire van szükség? Nagy meló az átalakítás? Egyébként az ASC csak sima kipörgésgátló, vagy van egyéb funkciója is?

Gyanitom, hogy ez is egy olyan project, aminek ha sikeresen a végére érsz megbánod, hogy belefogtál.

Persze tök nem értek hozzá, ez csak egy érzés. De itt az elektronikák általában nem csak egyszerü biztipatkolásról szolnak. Sajnos... :)


Nem ragaszkodok az átépítéshez, csak elgondolkodtam rajta. Szerintem a kerekek sebességét az abs jeladókról megkapja, valószínűleg kell még jel arról hogy állnak a kerekek a kasztnihoz képest (mint a xenon állító), egy vezérlő ami figyeli a pördületet (azaz az autóra ható G-ket), és olyan abs egység ami tudja külön fékezni a kerekeket. De ez csak az én tippem, lehet hogy kell még más is hozzá.

Igy szokott ez kezdödni! :D
Majd kiderül hogy csak az új compjuterrel beszél amihez kell egy új vezérlő elektronika is.
Majd miután hátradölsz, hogy ok minden akkor szolnak hogy kell egy új kábelköteg is ami természetesen
más fajta csatlakozokkal rendelkezik mint a régi ezért még némi átalakitás szükséges.

Na ehhez kell szeretni az autónkat! :D ;)

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.16. 12:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
barbrady írta:
Imco írta:
barbrady írta:
Nem hiba, de talán ide illik a legjobban. ASC-ről DSC-re upgrade-hez mire van szükség? Nagy meló az átalakítás? Egyébként az ASC csak sima kipörgésgátló, vagy van egyéb funkciója is?

Gyanitom, hogy ez is egy olyan project, aminek ha sikeresen a végére érsz megbánod, hogy belefogtál.

Persze tök nem értek hozzá, ez csak egy érzés. De itt az elektronikák általában nem csak egyszerü biztipatkolásról szolnak. Sajnos... :)


Nem ragaszkodok az átépítéshez, csak elgondolkodtam rajta. Szerintem a kerekek sebességét az abs jeladókról megkapja, valószínűleg kell még jel arról hogy állnak a kerekek a kasztnihoz képest (mint a xenon állító), egy vezérlő ami figyeli a pördületet (azaz az autóra ható G-ket), és olyan abs egység ami tudja külön fékezni a kerekeket. De ez csak az én tippem, lehet hogy kell még más is hozzá.

Igy szokott ez kezdödni! :D
Majd kiderül hogy csak az új compjuterrel beszél amihez kell egy új vezérlő elektronika is.
Majd miután hátradölsz, hogy ok minden akkor szolnak hogy kell egy új kábelköteg is ami természetesen
más fajta csatlakozokkal rendelkezik mint a régi ezért még némi átalakitás szükséges.

Na ehhez kell szeretni az autónkat! :D ;)


Nem is a sok munkával van a gond, mert szívesen megcsinálnám (ez hobbi), csak nincs rá idő...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.16. 12:37 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.09.07. 00:00
Hozzászólások: 1063
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
barbrady írta:
Imco írta:
barbrady írta:
Nem hiba, de talán ide illik a legjobban. ASC-ről DSC-re upgrade-hez mire van szükség? Nagy meló az átalakítás? Egyébként az ASC csak sima kipörgésgátló, vagy van egyéb funkciója is?

Gyanitom, hogy ez is egy olyan project, aminek ha sikeresen a végére érsz megbánod, hogy belefogtál.

Persze tök nem értek hozzá, ez csak egy érzés. De itt az elektronikák általában nem csak egyszerü biztipatkolásról szolnak. Sajnos... :)


Nem ragaszkodok az átépítéshez, csak elgondolkodtam rajta. Szerintem a kerekek sebességét az abs jeladókról megkapja, valószínűleg kell még jel arról hogy állnak a kerekek a kasztnihoz képest (mint a xenon állító), egy vezérlő ami figyeli a pördületet (azaz az autóra ható G-ket), és olyan abs egység ami tudja külön fékezni a kerekeket. De ez csak az én tippem, lehet hogy kell még más is hozzá.

Igy szokott ez kezdödni! :D
Majd kiderül hogy csak az új compjuterrel beszél amihez kell egy új vezérlő elektronika is.
Majd miután hátradölsz, hogy ok minden akkor szolnak hogy kell egy új kábelköteg is ami természetesen
más fajta csatlakozokkal rendelkezik mint a régi ezért még némi átalakitás szükséges.

Na ehhez kell szeretni az autónkat! :D ;)


Szia!
Kicsit bonyolultabb a DSC mint ahogy elgondolod működésileg és felépítésileg is.....http://www.youtube.com/watch?v=ncE-Vk7egRo itt egy kis videó mire is jó....mondjuk it egy e60 van de ua az e39 is.
Nem csak a vezérlő modult / modulokat kell beépíteni hanem a hidraulikát is ami működteti az egészet...
Szerintem ha kell a DSC akkor vegyél egy olyan kocsit amiben benne van gyárilag....
Ãœdv!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.16. 15:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pocilaci írta:
Imco írta:
barbrady írta:
Imco írta:
barbrady írta:
Nem hiba, de talán ide illik a legjobban. ASC-ről DSC-re upgrade-hez mire van szükség? Nagy meló az átalakítás? Egyébként az ASC csak sima kipörgésgátló, vagy van egyéb funkciója is?

Gyanitom, hogy ez is egy olyan project, aminek ha sikeresen a végére érsz megbánod, hogy belefogtál.

Persze tök nem értek hozzá, ez csak egy érzés. De itt az elektronikák általában nem csak egyszerü biztipatkolásról szolnak. Sajnos... :)


Nem ragaszkodok az átépítéshez, csak elgondolkodtam rajta. Szerintem a kerekek sebességét az abs jeladókról megkapja, valószínűleg kell még jel arról hogy állnak a kerekek a kasztnihoz képest (mint a xenon állító), egy vezérlő ami figyeli a pördületet (azaz az autóra ható G-ket), és olyan abs egység ami tudja külön fékezni a kerekeket. De ez csak az én tippem, lehet hogy kell még más is hozzá.

Igy szokott ez kezdödni! :D
Majd kiderül hogy csak az új compjuterrel beszél amihez kell egy új vezérlő elektronika is.
Majd miután hátradölsz, hogy ok minden akkor szolnak hogy kell egy új kábelköteg is ami természetesen
más fajta csatlakozokkal rendelkezik mint a régi ezért még némi átalakitás szükséges.

Na ehhez kell szeretni az autónkat! :D ;)


Szia!
Kicsit bonyolultabb a DSC mint ahogy elgondolod működésileg és felépítésileg is.....http://www.youtube.com/watch?v=ncE-Vk7egRo itt egy kis videó mire is jó....mondjuk it egy e60 van de ua az e39 is.
Nem csak a vezérlő modult / modulokat kell beépíteni hanem a hidraulikát is ami működteti az egészet...
Szerintem ha kell a DSC akkor vegyél egy olyan kocsit amiben benne van gyárilag....
Ãœdv!


Haverom megcsinálta E46-ba, cserélni kellett neki pár dolgot hozzá, de azt mondta, hogy különösebb gond nélkül ment, és megérte! :lol: Mondjuk nagy mágus, ért a bömösökhöz, azóta már 6-os váltója is van, ja és az autója 99 évvégi, amikor ezek még sehol nem voltak E46-ba! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.16. 16:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Én is csatlakoznék a vegyél DSC-s kocsit mivel az olcsóbb és sokkal egyszerűbb elmélethez.
Idő hiányában nem sorolnám fel a mit kéne átalakitani listát, de higyél nekem letudlak beszélni róla.

Az az E46-ot nem szeretném diagolni amikor összevissza pakolt kocsit hoznak és semmi sem kommunikál normálisan a többi vezérlővel.
Például van olyan korai E39 amiben nem volt DSC-s opció lehetőség. Csak ASC-vel létezett.

Jackson, aki látta már diag közben olyat

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.16. 16:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Én is csatlakoznék a vegyél DSC-s kocsit mivel az olcsóbb és sokkal egyszerűbb elmélethez.
Idő hiányában nem sorolnám fel a mit kéne átalakitani listát, de higyél nekem letudlak beszélni róla.

Az az E46-ot nem szeretném diagolni amikor összevissza pakolt kocsit hoznak és semmi sem kommunikál normálisan a többi vezérlővel.
Például van olyan korai E39 amiben nem volt DSC-s opció lehetőség. Csak ASC-vel létezett.

Jackson, aki látta már diag közben olyat


Nem fogok belekezdeni, csak elmorfondíroztam rajta kicsit:-) Egyébként realoem szerint a 20d-t nem is szerelték DSC-vel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.16. 16:20 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
jackson írta:
Én is csatlakoznék a vegyél DSC-s kocsit mivel az olcsóbb és sokkal egyszerűbb elmélethez.
Idő hiányában nem sorolnám fel a mit kéne átalakitani listát, de higyél nekem letudlak beszélni róla.

Az az E46-ot nem szeretném diagolni amikor összevissza pakolt kocsit hoznak és semmi sem kommunikál normálisan a többi vezérlővel.
Például van olyan korai E39 amiben nem volt DSC-s opció lehetőség. Csak ASC-vel létezett.

Jackson, aki látta már diag közben olyat


Nem fogok belekezdeni, csak elmorfondíroztam rajta kicsit:-) Egyébként realoem szerint a 20d-t nem is szerelték DSC-vel.


Jól sejtettem akkor még felprogramozni se lehet. Sok adat van megadva hozzá kocsi tömege, nyomaték motor tipus, anyám kinja stb. amit tud a DSC és ez alapján számolja a kicsúszási/beavatkozási adatokat.

Jackson, aki inkább DSC-set vett

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.16. 17:00 
jackson írta:
barbrady írta:
jackson írta:
Én is csatlakoznék a vegyél DSC-s kocsit mivel az olcsóbb és sokkal egyszerűbb elmélethez.
Idő hiányában nem sorolnám fel a mit kéne átalakitani listát, de higyél nekem letudlak beszélni róla.

Az az E46-ot nem szeretném diagolni amikor összevissza pakolt kocsit hoznak és semmi sem kommunikál normálisan a többi vezérlővel.
Például van olyan korai E39 amiben nem volt DSC-s opció lehetőség. Csak ASC-vel létezett.

Jackson, aki látta már diag közben olyat


Nem fogok belekezdeni, csak elmorfondíroztam rajta kicsit:-) Egyébként realoem szerint a 20d-t nem is szerelték DSC-vel.


Jól sejtettem akkor még felprogramozni se lehet. Sok adat van megadva hozzá kocsi tömege, nyomaték motor tipus, anyám kinja stb. amit tud a DSC és ez alapján számolja a kicsúszási/beavatkozási adatokat.

Jackson, aki inkább DSC-set vett


Mióta lehet E46-ban DSC-t programozni???
A 20d-t szerelték DSC I-el és DSC III-al is, pont ezért lett beépítve.

0210 00000000 0000000000000400 0000000000 1 DSC3 //Dynamische Stab. Control III (DSCIII)
MK60 N1099 00000000 0000000000000000 0002000000 1 MK60 // alle Fzg mit ASC oder DSC MK60
Ha 2001 előtti, akkor az SA-t, ha 2001 utáni az autó akkor a 210-es FA kell hozzáadni és teljesen gyári lesz a rendszer, nem lesz gond a diagnosztikával, mivel a GT vagy ISID az FA-ból és a zeitkriteriumból dönti el a vezérlőlistát. A gyártási évvel nincs baj, az FA-ba is benne van, nem értem mi a problémád....

A DSC paraméterek zeitkritérium alapján, a megfelelő codierdatennel vannak beállítva, tehát ez is gyári....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.16. 19:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
204d1 írta:
Mióta lehet E46-ban DSC-t programozni???
A 20d-t szerelték DSC I-el és DSC III-al is, pont ezért lett beépítve.

0210 00000000 0000000000000400 0000000000 1 DSC3 //Dynamische Stab. Control III (DSCIII)
MK60 N1099 00000000 0000000000000000 0002000000 1 MK60 // alle Fzg mit ASC oder DSC MK60
Ha 2001 előtti, akkor az SA-t, ha 2001 utáni az autó akkor a 210-es FA kell hozzáadni és teljesen gyári lesz a rendszer, nem lesz gond a diagnosztikával, mivel a GT vagy ISID az FA-ból és a zeitkriteriumból dönti el a vezérlőlistát. A gyártási évvel nincs baj, az FA-ba is benne van, nem értem mi a problémád....

A DSC paraméterek zeitkritérium alapján, a megfelelő codierdatennel vannak beállítva, tehát ez is gyári....


Tessék? Lehetne kicsit érthetőbben?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.16. 20:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
204d1 írta:
Mióta lehet E46-ban DSC-t programozni???
A 20d-t szerelték DSC I-el és DSC III-al is, pont ezért lett beépítve.

0210 00000000 0000000000000400 0000000000 1 DSC3 //Dynamische Stab. Control III (DSCIII)
MK60 N1099 00000000 0000000000000000 0002000000 1 MK60 // alle Fzg mit ASC oder DSC MK60
Ha 2001 előtti, akkor az SA-t, ha 2001 utáni az autó akkor a 210-es FA kell hozzáadni és teljesen gyári lesz a rendszer, nem lesz gond a diagnosztikával, mivel a GT vagy ISID az FA-ból és a zeitkriteriumból dönti el a vezérlőlistát. A gyártási évvel nincs baj, az FA-ba is benne van, nem értem mi a problémád....

A DSC paraméterek zeitkritérium alapján, a megfelelő codierdatennel vannak beállítva, tehát ez is gyári....


Tessék? Lehetne kicsit érthetőbben?


Én nem akarok beszálni ebbe a vitába :) ,de a lényeg, hogy meg lehet csinálni, csak picit érteni kell a dolgokhoz! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.16. 20:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
Én nem akarok beszálni ebbe a vitába :) ,de a lényeg, hogy meg lehet csinálni, csak picit érteni kell a dolgokhoz! :wink:


Ha nem akarsz akkor ne szálj be :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.16. 21:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
vaszarig írta:
Én nem akarok beszálni ebbe a vitába :) ,de a lényeg, hogy meg lehet csinálni, csak picit érteni kell a dolgokhoz! :wink:


Ha nem akarsz akkor ne szálj be :D


Szerintem vegyél egy DSC gombot! :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.16. 21:58 
barbrady írta:

Tessék? Lehetne kicsit érthetőbben?


Az a lényeg, hogy teljesen gyárira kiépíthető, és nincs gond se a diaggal se a működéssel.

A DSC III már 96/08-tól támogatott (igen, már a gyártás előtt ! ) A továbbfejlesztett MK60-as DSC pedig 99/07-évjárattól beépíthető bármelyik E46-ba.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.05. 21:52 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
204d1 írta:
barbrady írta:

Tessék? Lehetne kicsit érthetőbben?


Az a lényeg, hogy teljesen gyárira kiépíthető, és nincs gond se a diaggal se a működéssel.

A DSC III már 96/08-tól támogatott (igen, már a gyártás előtt ! ) A továbbfejlesztett MK60-as DSC pedig 99/07-évjárattól beépíthető bármelyik E46-ba.


Én azért az ilyen hozzászólásokkal óvatosabb lennék a helyedbe. Persze mindent meg lehet csinálni, csak gondolj a klubtagok nagy részére és gondolkodj "zöldségesül". A Sufni körülmények között nem fog tudni pontosan össze szedni egy olyan rendszert.
Ha meg összetákolta a rendszert és valamelyik kanyarban kiszállva meghall akkor van nálad garancia? Mert én inkább óvatos vagyok és nem ösztökélem őket.

Vaszarig irta: "Haverom megcsinálta E46-ba .... Mondjuk nagy mágus, ért a bömösökhöz, azóta már 6-os váltója is van, ja és az autója 99 évvégi, amikor ezek még sehol nem voltak E46-ba!"
Na az ilyen nagy buherátorokat nem bátoritanám, mivel nem biztos, hogy végig gondolja az összes következményét a tettének. Avagy nagy különbség van a bátor (tudja milyen veszélyes de szembe száll) illetve vakmerő között (akinek fogalma sincs milyen veszélynek teszi ki magát.
Ez alapján varrhatnák vagy cosmagolhatnánk vissza légzsákokat és hegeszthetnék össze 5 darabból autókat is. Csak ne én üljek benne a következő csatt-nál.

Arról nem is beszélve messze drágábban épiti bele egy kocsiba mintha kocsit cserélne. Gazdaságosan csak megvenni tudja.

Jackson, aki próbálja megvilágitani miért is nem javasolja

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.05. 21:56 
jackson írta:

Én azért az ilyen hozzászólásokkal óvatosabb lennék a helyedbe. Persze mindent meg lehet csinálni, csak gondolj a klubtagok nagy részére és gondolkodj "zöldségesül". A Sufni körülmények között nem fog tudni pontosan össze szedni egy olyan rendszert.
Ha meg összetákolta a rendszert és valamelyik kanyarban kiszállva meghall akkor van nálad garancia? Mert én inkább óvatos vagyok és nem ösztökélem őket.

Vaszarig irta: "Haverom megcsinálta E46-ba .... Mondjuk nagy mágus, ért a bömösökhöz, azóta már 6-os váltója is van, ja és az autója 99 évvégi, amikor ezek még sehol nem voltak E46-ba!"
Na az ilyen nagy buherátorokat nem bátoritanám, mivel nem biztos, hogy végig gondolja az összes következményét a tettének. Avagy nagy különbség van a bátor (tudja milyen veszélyes de szembe száll) illetve vakmerő között (akinek fogalma sincs milyen veszélynek teszi ki magát.
Ez alapján varrhatnák vagy cosmagolhatnánk vissza légzsákokat és hegeszthetnék össze 5 darabból autókat is. Csak ne én üljek benne a következő csatt-nál.

Arról nem is beszélve messze drágábban épiti bele egy kocsiba mintha kocsit cserélne. Gazdaságosan csak megvenni tudja.

Jackson, aki próbálja megvilágitani miért is nem javasolja


Ha értenéd, miről van szó, nem írkálnál ilyeneket, de sebaj, amit te nem tudsz azt nem lehet vagy életveszélyes. A kályha nem buherálás, váltószelep nélkül?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 123 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 14 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator