Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

ASC hiba

2010.02.15. 00:11

Csináltam neki egy topicot, nem akarom belekeverni az abs hozzászólások közé.
Na, Pocilacival kiolvastuk a hibát:
GT1
ASC passivly engaged
ABS control passive
brake light switch not engaged
ASC passivly engaged

INPA
Position controller (ADS-PART)
Error frequency 255

ezeket a hibákat dobta, valamint álló helyzetben 2,75km/h sebsséget írt a diag, valamint leállított motornál 18% ban nyitva levő folytószelep állást jelzett.

Valakinek ötlete?

Illés aki várja Jackson vagy Muhaati távgyógyítását (de a többiek se tartsák vissza a hsznos infóikat) :D

2010.02.15. 11:43

Nekem is ilyesmi hibám volt, nem is ment a kipörgésgátló.

A Motor mellet van jobb oldalt a folytószelep felett egy szenzor, csatlakozóval, ami a gázpedál állását érzékeli(ebből következtet, hogy mennyire van nyitva a folytószelep).

Nekem kiugott a bowden a sínből ezét semmit nem érzékelt. Nézd meg Te is, lehet, hogy feszül a bowden vagy koszos az érzékelő. Esetleg rossz, de azt nem hiszem, akkor nem adna egyáltalán jelet.

Üdv:

Tamás

Re: ASC hiba

2010.02.15. 13:00

Illes írta:Csináltam neki egy topicot, nem akarom belekeverni az abs hozzászólások közé.
Na, Pocilacival kiolvastuk a hibát:
GT1
ASC passivly engaged
ABS control passive
brake light switch not engaged
ASC passivly engaged

INPA
Position controller (ADS-PART)
Error frequency 255

ezeket a hibákat dobta, valamint álló helyzetben 2,75km/h sebsséget írt a diag, valamint leállított motornál 18% ban nyitva levő folytószelep állást jelzett.

Valakinek ötlete?


Illés aki várja Jackson vagy Muhaati távgyógyítását (de a többiek se tartsák vissza a hsznos infóikat) :D



Na tehát az ADS a külön folytó szelep ami a lefogja a beérkező levegőt. Ez simán meg kell nézni a státusz képernyőn és látszik amikor gázt adsz jelzi a gázpedál állást a normál fojtószelepen és az ASC szelep pozicióját meg talán állítani is lehet.

Miért nem hivtatok fel mert akkor azt is megnéztétek volna egyből?

Jackson, aki várta a hivást

2010.02.15. 13:02

tpiski írta:Nekem is ilyesmi hibám volt, nem is ment a kipörgésgátló.

A Motor mellet van jobb oldalt a folytószelep felett egy szenzor, csatlakozóval, ami a gázpedál állását érzékeli(ebből következtet, hogy mennyire van nyitva a folytószelep).

Nekem kiugott a bowden a sínből ezét semmit nem érzékelt. Nézd meg Te is, lehet, hogy feszül a bowden vagy koszos az érzékelő. Esetleg rossz, de azt nem hiszem, akkor nem adna egyáltalán jelet.

Üdv:

Tamás


Tehát tisztázuk mondjuk sor6 benzinesen kettő folytószelep van.
A külső az ASC által vezérelt ami lezár ha kipörög a kerék és a belső (motor felöl) amit te piszkálsz a lábaddal.
Nos a belsőt méri mennyi az állása (motor vezérlőnek is kell az adat) és külső amit meg az ASC utasitásai szerint csuk és nyit ha kell.

Jackson aki pontositja

Re: ASC hiba

2010.02.15. 13:50

jackson írta:
Illes írta:Csináltam neki egy topicot, nem akarom belekeverni az abs hozzászólások közé.
Na, Pocilacival kiolvastuk a hibát:
GT1
ASC passivly engaged
ABS control passive
brake light switch not engaged
ASC passivly engaged

INPA
Position controller (ADS-PART)
Error frequency 255

ezeket a hibákat dobta, valamint álló helyzetben 2,75km/h sebsséget írt a diag, valamint leállított motornál 18% ban nyitva levő folytószelep állást jelzett.

Valakinek ötlete?


Illés aki várja Jackson vagy Muhaati távgyógyítását (de a többiek se tartsák vissza a hsznos infóikat) :D



Na tehát az ADS a külön folytó szelep ami a lefogja a beérkező levegőt. Ez simán meg kell nézni a státusz képernyőn és látszik amikor gázt adsz jelzi a gázpedál állást a normál fojtószelepen és az ASC szelep pozicióját meg talán állítani is lehet.

Miért nem hivtatok fel mert akkor azt is megnéztétek volna egyből?

Jackson, aki várta a hivást

Köszönöm a hasznos információkat, a bowden jó helyen van, nem is akad. Du leviszem a szerelőhöz, megkérem tisztítsa ki, remélem jó lesz :?
Hogy miért nem hívtalak? Ennek több oka van, egyrészt mert este 11 kor nem akartalak zavarni, másrészt pedig - és ez a főbb indok, nem tudom a számodat... :roll:

Re: ASC hiba

2010.02.15. 16:02

Illes írta:Köszönöm a hasznos információkat, a bowden jó helyen van, nem is akad. Du leviszem a szerelőhöz, megkérem tisztítsa ki, remélem jó lesz :?
Hogy miért nem hívtalak? Ennek több oka van, egyrészt mert este 11 kor nem akartalak zavarni, másrészt pedig - és ez a főbb indok, nem tudom a számodat... :roll:


Látok még egy féklámpa kapcsoló hibát. Ezt le kell tesztelni. (az hogy a féklámpa működik, az egy más kör!)
Minden hibaüzenetet írj fel, és töröld az összeset. Újra indításnál már nem lesz benne ennyi hibakód. No innen kezdve lehet becserkészni a bajt.

Re: ASC hiba

2010.02.15. 17:26

muhaati írta:
Illes írta:Köszönöm a hasznos információkat, a bowden jó helyen van, nem is akad. Du leviszem a szerelőhöz, megkérem tisztítsa ki, remélem jó lesz :?
Hogy miért nem hívtalak? Ennek több oka van, egyrészt mert este 11 kor nem akartalak zavarni, másrészt pedig - és ez a főbb indok, nem tudom a számodat... :roll:


Látok még egy féklámpa kapcsoló hibát. Ezt le kell tesztelni. (az hogy a féklámpa működik, az egy más kör!)
Minden hibaüzenetet írj fel, és töröld az összeset. Újra indításnál már nem lesz benne ennyi hibakód. No innen kezdve lehet becserkészni a bajt.

Így csináltuk ahogyan említetted, vagy 3szor töröltük a hibákat, de mindig ugyanazokat a hozta fel. Este meglátjuk, mi a helyzet fojtószelep környékén a jeladónál :S

2010.02.15. 19:54

Sziasztok!

Ma reggel nekem is kigyulladt az ASc lámpa, de csak az, minden egyéb működödt. Leállítottam a parkolóban, mentem dolgozni. Elolvastam az összes topic idevágó részeit, aztán munka után mentem haza. Hát
nem megjavult. Most várhatok, hogy kiderüljön, mi volt a baja. Azért Jacksonnal egyeztetek egy diagot,
a hibakód csak megmaradt.

Üdv.

Odus

Re: ASC hiba

2010.02.15. 20:02

Illes írta:
muhaati írta:
Illes írta:Köszönöm a hasznos információkat, a bowden jó helyen van, nem is akad. Du leviszem a szerelőhöz, megkérem tisztítsa ki, remélem jó lesz :?
Hogy miért nem hívtalak? Ennek több oka van, egyrészt mert este 11 kor nem akartalak zavarni, másrészt pedig - és ez a főbb indok, nem tudom a számodat... :roll:


Látok még egy féklámpa kapcsoló hibát. Ezt le kell tesztelni. (az hogy a féklámpa működik, az egy más kör!)
Minden hibaüzenetet írj fel, és töröld az összeset. Újra indításnál már nem lesz benne ennyi hibakód. No innen kezdve lehet becserkészni a bajt.

Így csináltuk ahogyan említetted, vagy 3szor töröltük a hibákat, de mindig ugyanazokat a hozta fel. Este meglátjuk, mi a helyzet fojtószelep környékén a jeladónál :S


Csak azt nem tudom még a hiba üzenetetekből, hogy most akkor a szenzor vagy a léptető motor a hibás.

Jackson, aki megnézte volna az adatokat is

Re: ASC hiba

2010.02.15. 20:09

jackson írta:
Csak azt nem tudom még a hiba üzenetetekből, hogy most akkor a szenzor vagy a léptető motor a hibás.

Jackson, aki megnézte volna az adatokat is


Vagy a féklámpa kapcsoló 2. köre. De hiába írom, csak tépem a számat!

Re: ASC hiba

2010.02.15. 20:10

muhaati írta:
jackson írta:
Csak azt nem tudom még a hiba üzenetetekből, hogy most akkor a szenzor vagy a léptető motor a hibás.

Jackson, aki megnézte volna az adatokat is


Vagy a féklámpa kapcsoló 2. köre. De hiába írom, csak tépem a számat!


Majd ha szétszedte megnézte és nem talált semmit majd elolvassa újr, hogy még sok minden más is lehet hunyó.
Akinek kimértem a hibát egyértelműen az volt a hibás.

Jackson, aki óvatos

2010.02.15. 22:27

Uraim!
Köszönöm mindannyiotoknak a segítséget, jelentem a hiba elhárítva.
A motor felőli fojtószelep házában voltak nem oda való szennyeződések, ami a szelep és ezáltal a jeladó hibás állását eredményezte. Tisztítás után el is aludt a lámpa, a diag pedig már nem is jelzett hibát.
Köszi mégegyszer.

2010.02.15. 22:31

Illes írta:Uraim!
Köszönöm mindannyiotoknak a segítséget, jelentem a hiba elhárítva.
A motor felőli fojtószelep házában voltak nem oda való szennyeződések, ami a szelep és ezáltal a jeladó hibás állását eredményezte. Tisztítás után el is aludt a lámpa, a diag pedig már nem is jelzett hibát.
Köszi mégegyszer.


Örülök, hogy megoldódott a gond.

Hajrá BMW!

2010.02.15. 22:31

Illes írta:Uraim!
Köszönöm mindannyiotoknak a segítséget, jelentem a hiba elhárítva.
A motor felőli fojtószelep házában voltak nem oda való szennyeződések, ami a szelep és ezáltal a jeladó hibás állását eredményezte. Tisztítás után el is aludt a lámpa, a diag pedig már nem is jelzett hibát.
Köszi mégegyszer.


Itt jött jól a diag: "18% ban nyitva levő folytószelep állás" üzenete.

Csupa öröm, boldogság!

2010.02.15. 22:36

muhaati írta:
Illes írta:Uraim!
Köszönöm mindannyiotoknak a segítséget, jelentem a hiba elhárítva.
A motor felőli fojtószelep házában voltak nem oda való szennyeződések, ami a szelep és ezáltal a jeladó hibás állását eredményezte. Tisztítás után el is aludt a lámpa, a diag pedig már nem is jelzett hibát.
Köszi mégegyszer.


Itt jött jól a diag: "18% ban nyitva levő folytószelep állás" üzenete.

Csupa öröm, boldogság!

Így ahogyan mondod, meg jól jött a te ötleted, hogy hol nézelődjek, meg Jacksonnak a hibafejtegetése, tpiskinek a személyes tapasztalata és még sorolhatnám.
De valóban, jó ha van kéznél egy diag. Köszi Pocilaci!!!

2010.02.15. 22:48

Illes írta:
muhaati írta:
Illes írta:Uraim!
Köszönöm mindannyiotoknak a segítséget, jelentem a hiba elhárítva.
A motor felőli fojtószelep házában voltak nem oda való szennyeződések, ami a szelep és ezáltal a jeladó hibás állását eredményezte. Tisztítás után el is aludt a lámpa, a diag pedig már nem is jelzett hibát.
Köszi mégegyszer.


Itt jött jól a diag: "18% ban nyitva levő folytószelep állás" üzenete.

Csupa öröm, boldogság!

Így ahogyan mondod, meg jól jött a te ötleted, hogy hol nézelődjek, meg Jacksonnak a hibafejtegetése, tpiskinek a személyes tapasztalata és még sorolhatnám.
De valóban, jó ha van kéznél egy diag. Köszi Pocilaci!!!


Ezek után vehetnél 20-25eFt-ért mgadnak és tényleg kéznél lesz nem kell Pocilacinak Komárom-Sopron távo megugrani a hiba megnézése végett. Hogy melyik képernyőn mit nézzel azt könyebben leirjuk.

Jackson, aki diagot mindenkinek javasol

2010.02.15. 22:56

jackson írta:
Illes írta:
muhaati írta:
Illes írta:Uraim!
Köszönöm mindannyiotoknak a segítséget, jelentem a hiba elhárítva.
A motor felőli fojtószelep házában voltak nem oda való szennyeződések, ami a szelep és ezáltal a jeladó hibás állását eredményezte. Tisztítás után el is aludt a lámpa, a diag pedig már nem is jelzett hibát.
Köszi mégegyszer.


Itt jött jól a diag: "18% ban nyitva levő folytószelep állás" üzenete.

Csupa öröm, boldogság!

Így ahogyan mondod, meg jól jött a te ötleted, hogy hol nézelődjek, meg Jacksonnak a hibafejtegetése, tpiskinek a személyes tapasztalata és még sorolhatnám.
De valóban, jó ha van kéznél egy diag. Köszi Pocilaci!!!


Ezek után vehetnél 20-25eFt-ért mgadnak és tényleg kéznél lesz nem kell Pocilacinak Komárom-Sopron távo megugrani a hiba megnézése végett. Hogy melyik képernyőn mit nézzel azt könyebben leirjuk.

Jackson, aki diagot mindenkinek javasol

Van diagom, azzal néztük meg a szerelővel az élőadatokat :D
Tegnap Pocilaci ment vissza bécsbe és erre kanyarodott felém és rádugtuk az ő komolyabb műszerét. Laci Carsoftját és régi laptopját vettem meg :D

2010.02.16. 19:56

Illes írta:
jackson írta:
Illes írta:
muhaati írta:
Illes írta:Uraim!
Köszönöm mindannyiotoknak a segítséget, jelentem a hiba elhárítva.
A motor felőli fojtószelep házában voltak nem oda való szennyeződések, ami a szelep és ezáltal a jeladó hibás állását eredményezte. Tisztítás után el is aludt a lámpa, a diag pedig már nem is jelzett hibát.
Köszi mégegyszer.


Itt jött jól a diag: "18% ban nyitva levő folytószelep állás" üzenete.

Csupa öröm, boldogság!

Így ahogyan mondod, meg jól jött a te ötleted, hogy hol nézelődjek, meg Jacksonnak a hibafejtegetése, tpiskinek a személyes tapasztalata és még sorolhatnám.
De valóban, jó ha van kéznél egy diag. Köszi Pocilaci!!!


Ezek után vehetnél 20-25eFt-ért mgadnak és tényleg kéznél lesz nem kell Pocilacinak Komárom-Sopron távo megugrani a hiba megnézése végett. Hogy melyik képernyőn mit nézzel azt könyebben leirjuk.

Jackson, aki diagot mindenkinek javasol

Van diagom, azzal néztük meg a szerelővel az élőadatokat :D
Tegnap Pocilaci ment vissza bécsbe és erre kanyarodott felém és rádugtuk az ő komolyabb műszerét. Laci Carsoftját és régi laptopját vettem meg :D


Örülök, hogy megoldódott a gond...
Még egy darabig arra járok :-) legalábbis remélem....tavasszal indul valami skandináv projekt talán.... Addig nem gond a soproni kitérő....

Ja és nincs mit....ha nincs este meg sötét akkor jobban beleáshattunk volna a lelki világába...

Üdv!

2010.02.16. 19:59

Pocilaci írta:Örülök, hogy megoldódott a gond...
Még egy darabig arra járok :-) legalábbis remélem....tavasszal indul valami skandináv projekt talán.... Addig nem gond a soproni kitérő....

Ja és nincs mit....ha nincs este meg sötét akkor jobban beleáshattunk volna a lelki világába...

Üdv!


Pocilaci, az éjféli ASC diagolós. Ezt már nem mosod le magadról :lol:

Jackson, aki jól megjegyezte

2010.08.15. 09:58

Nem hiba, de talán ide illik a legjobban. ASC-ről DSC-re upgrade-hez mire van szükség? Nagy meló az átalakítás? Egyébként az ASC csak sima kipörgésgátló, vagy van egyéb funkciója is?
Hozzászólás küldése

VigLink badge