* *
Pontos idő: 2018.10.20. 03:42

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 112 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2010.02.15. 00:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csináltam neki egy topicot, nem akarom belekeverni az abs hozzászólások közé.
Na, Pocilacival kiolvastuk a hibát:
GT1
ASC passivly engaged
ABS control passive
brake light switch not engaged
ASC passivly engaged

INPA
Position controller (ADS-PART)
Error frequency 255

ezeket a hibákat dobta, valamint álló helyzetben 2,75km/h sebsséget írt a diag, valamint leállított motornál 18% ban nyitva levő folytószelep állást jelzett.

Valakinek ötlete?

Illés aki várja Jackson vagy Muhaati távgyógyítását (de a többiek se tartsák vissza a hsznos infóikat) :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.15. 11:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.24. 01:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem is ilyesmi hibám volt, nem is ment a kipörgésgátló.

A Motor mellet van jobb oldalt a folytószelep felett egy szenzor, csatlakozóval, ami a gázpedál állását érzékeli(ebből következtet, hogy mennyire van nyitva a folytószelep).

Nekem kiugott a bowden a sínből ezét semmit nem érzékelt. Nézd meg Te is, lehet, hogy feszül a bowden vagy koszos az érzékelő. Esetleg rossz, de azt nem hiszem, akkor nem adna egyáltalán jelet.

Üdv:

Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2010.02.15. 13:00 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
Csináltam neki egy topicot, nem akarom belekeverni az abs hozzászólások közé.
Na, Pocilacival kiolvastuk a hibát:
GT1
ASC passivly engaged
ABS control passive
brake light switch not engaged
ASC passivly engaged

INPA
Position controller (ADS-PART)
Error frequency 255

ezeket a hibákat dobta, valamint álló helyzetben 2,75km/h sebsséget írt a diag, valamint leállított motornál 18% ban nyitva levő folytószelep állást jelzett.

Valakinek ötlete?


Illés aki várja Jackson vagy Muhaati távgyógyítását (de a többiek se tartsák vissza a hsznos infóikat) :D



Na tehát az ADS a külön folytó szelep ami a lefogja a beérkező levegőt. Ez simán meg kell nézni a státusz képernyőn és látszik amikor gázt adsz jelzi a gázpedál állást a normál fojtószelepen és az ASC szelep pozicióját meg talán állítani is lehet.

Miért nem hivtatok fel mert akkor azt is megnéztétek volna egyből?

Jackson, aki várta a hivást

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.15. 13:02 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tpiski írta:
Nekem is ilyesmi hibám volt, nem is ment a kipörgésgátló.

A Motor mellet van jobb oldalt a folytószelep felett egy szenzor, csatlakozóval, ami a gázpedál állását érzékeli(ebből következtet, hogy mennyire van nyitva a folytószelep).

Nekem kiugott a bowden a sínből ezét semmit nem érzékelt. Nézd meg Te is, lehet, hogy feszül a bowden vagy koszos az érzékelő. Esetleg rossz, de azt nem hiszem, akkor nem adna egyáltalán jelet.

Üdv:

Tamás


Tehát tisztázuk mondjuk sor6 benzinesen kettő folytószelep van.
A külső az ASC által vezérelt ami lezár ha kipörög a kerék és a belső (motor felöl) amit te piszkálsz a lábaddal.
Nos a belsőt méri mennyi az állása (motor vezérlőnek is kell az adat) és külső amit meg az ASC utasitásai szerint csuk és nyit ha kell.

Jackson aki pontositja

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2010.02.15. 13:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Illes írta:
Csináltam neki egy topicot, nem akarom belekeverni az abs hozzászólások közé.
Na, Pocilacival kiolvastuk a hibát:
GT1
ASC passivly engaged
ABS control passive
brake light switch not engaged
ASC passivly engaged

INPA
Position controller (ADS-PART)
Error frequency 255

ezeket a hibákat dobta, valamint álló helyzetben 2,75km/h sebsséget írt a diag, valamint leállított motornál 18% ban nyitva levő folytószelep állást jelzett.

Valakinek ötlete?


Illés aki várja Jackson vagy Muhaati távgyógyítását (de a többiek se tartsák vissza a hsznos infóikat) :D



Na tehát az ADS a külön folytó szelep ami a lefogja a beérkező levegőt. Ez simán meg kell nézni a státusz képernyőn és látszik amikor gázt adsz jelzi a gázpedál állást a normál fojtószelepen és az ASC szelep pozicióját meg talán állítani is lehet.

Miért nem hivtatok fel mert akkor azt is megnéztétek volna egyből?

Jackson, aki várta a hivást

Köszönöm a hasznos információkat, a bowden jó helyen van, nem is akad. Du leviszem a szerelőhöz, megkérem tisztítsa ki, remélem jó lesz :?
Hogy miért nem hívtalak? Ennek több oka van, egyrészt mert este 11 kor nem akartalak zavarni, másrészt pedig - és ez a főbb indok, nem tudom a számodat... :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2010.02.15. 16:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3620
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 720 alkalommal
Kapott köszik: 794 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Illes írta:
Köszönöm a hasznos információkat, a bowden jó helyen van, nem is akad. Du leviszem a szerelőhöz, megkérem tisztítsa ki, remélem jó lesz :?
Hogy miért nem hívtalak? Ennek több oka van, egyrészt mert este 11 kor nem akartalak zavarni, másrészt pedig - és ez a főbb indok, nem tudom a számodat... :roll:


Látok még egy féklámpa kapcsoló hibát. Ezt le kell tesztelni. (az hogy a féklámpa működik, az egy más kör!)
Minden hibaüzenetet írj fel, és töröld az összeset. Újra indításnál már nem lesz benne ennyi hibakód. No innen kezdve lehet becserkészni a bajt.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2010.02.15. 17:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
Illes írta:
Köszönöm a hasznos információkat, a bowden jó helyen van, nem is akad. Du leviszem a szerelőhöz, megkérem tisztítsa ki, remélem jó lesz :?
Hogy miért nem hívtalak? Ennek több oka van, egyrészt mert este 11 kor nem akartalak zavarni, másrészt pedig - és ez a főbb indok, nem tudom a számodat... :roll:


Látok még egy féklámpa kapcsoló hibát. Ezt le kell tesztelni. (az hogy a féklámpa működik, az egy más kör!)
Minden hibaüzenetet írj fel, és töröld az összeset. Újra indításnál már nem lesz benne ennyi hibakód. No innen kezdve lehet becserkészni a bajt.

Így csináltuk ahogyan említetted, vagy 3szor töröltük a hibákat, de mindig ugyanazokat a hozta fel. Este meglátjuk, mi a helyzet fojtószelep környékén a jeladónál :S


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.15. 19:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1748
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 229 alkalommal
Kapott köszik: 274 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Ma reggel nekem is kigyulladt az ASc lámpa, de csak az, minden egyéb működödt. Leállítottam a parkolóban, mentem dolgozni. Elolvastam az összes topic idevágó részeit, aztán munka után mentem haza. Hát
nem megjavult. Most várhatok, hogy kiderüljön, mi volt a baja. Azért Jacksonnal egyeztetek egy diagot,
a hibakód csak megmaradt.

Üdv.

Odus


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2010.02.15. 20:02 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
muhaati írta:
Illes írta:
Köszönöm a hasznos információkat, a bowden jó helyen van, nem is akad. Du leviszem a szerelőhöz, megkérem tisztítsa ki, remélem jó lesz :?
Hogy miért nem hívtalak? Ennek több oka van, egyrészt mert este 11 kor nem akartalak zavarni, másrészt pedig - és ez a főbb indok, nem tudom a számodat... :roll:


Látok még egy féklámpa kapcsoló hibát. Ezt le kell tesztelni. (az hogy a féklámpa működik, az egy más kör!)
Minden hibaüzenetet írj fel, és töröld az összeset. Újra indításnál már nem lesz benne ennyi hibakód. No innen kezdve lehet becserkészni a bajt.

Így csináltuk ahogyan említetted, vagy 3szor töröltük a hibákat, de mindig ugyanazokat a hozta fel. Este meglátjuk, mi a helyzet fojtószelep környékén a jeladónál :S


Csak azt nem tudom még a hiba üzenetetekből, hogy most akkor a szenzor vagy a léptető motor a hibás.

Jackson, aki megnézte volna az adatokat is

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2010.02.15. 20:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3620
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 720 alkalommal
Kapott köszik: 794 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
jackson írta:

Csak azt nem tudom még a hiba üzenetetekből, hogy most akkor a szenzor vagy a léptető motor a hibás.

Jackson, aki megnézte volna az adatokat is


Vagy a féklámpa kapcsoló 2. köre. De hiába írom, csak tépem a számat!

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2010.02.15. 20:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
jackson írta:

Csak azt nem tudom még a hiba üzenetetekből, hogy most akkor a szenzor vagy a léptető motor a hibás.

Jackson, aki megnézte volna az adatokat is


Vagy a féklámpa kapcsoló 2. köre. De hiába írom, csak tépem a számat!


Majd ha szétszedte megnézte és nem talált semmit majd elolvassa újr, hogy még sok minden más is lehet hunyó.
Akinek kimértem a hibát egyértelműen az volt a hibás.

Jackson, aki óvatos

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.15. 22:27 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Uraim!
Köszönöm mindannyiotoknak a segítséget, jelentem a hiba elhárítva.
A motor felőli fojtószelep házában voltak nem oda való szennyeződések, ami a szelep és ezáltal a jeladó hibás állását eredményezte. Tisztítás után el is aludt a lámpa, a diag pedig már nem is jelzett hibát.
Köszi mégegyszer.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.15. 22:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.24. 01:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
Uraim!
Köszönöm mindannyiotoknak a segítséget, jelentem a hiba elhárítva.
A motor felőli fojtószelep házában voltak nem oda való szennyeződések, ami a szelep és ezáltal a jeladó hibás állását eredményezte. Tisztítás után el is aludt a lámpa, a diag pedig már nem is jelzett hibát.
Köszi mégegyszer.


Örülök, hogy megoldódott a gond.

Hajrá BMW!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.15. 22:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3620
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 720 alkalommal
Kapott köszik: 794 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Illes írta:
Uraim!
Köszönöm mindannyiotoknak a segítséget, jelentem a hiba elhárítva.
A motor felőli fojtószelep házában voltak nem oda való szennyeződések, ami a szelep és ezáltal a jeladó hibás állását eredményezte. Tisztítás után el is aludt a lámpa, a diag pedig már nem is jelzett hibát.
Köszi mégegyszer.


Itt jött jól a diag: "18% ban nyitva levő folytószelep állás" üzenete.

Csupa öröm, boldogság!

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.15. 22:36 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
Illes írta:
Uraim!
Köszönöm mindannyiotoknak a segítséget, jelentem a hiba elhárítva.
A motor felőli fojtószelep házában voltak nem oda való szennyeződések, ami a szelep és ezáltal a jeladó hibás állását eredményezte. Tisztítás után el is aludt a lámpa, a diag pedig már nem is jelzett hibát.
Köszi mégegyszer.


Itt jött jól a diag: "18% ban nyitva levő folytószelep állás" üzenete.

Csupa öröm, boldogság!

Így ahogyan mondod, meg jól jött a te ötleted, hogy hol nézelődjek, meg Jacksonnak a hibafejtegetése, tpiskinek a személyes tapasztalata és még sorolhatnám.
De valóban, jó ha van kéznél egy diag. Köszi Pocilaci!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.15. 22:48 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
muhaati írta:
Illes írta:
Uraim!
Köszönöm mindannyiotoknak a segítséget, jelentem a hiba elhárítva.
A motor felőli fojtószelep házában voltak nem oda való szennyeződések, ami a szelep és ezáltal a jeladó hibás állását eredményezte. Tisztítás után el is aludt a lámpa, a diag pedig már nem is jelzett hibát.
Köszi mégegyszer.


Itt jött jól a diag: "18% ban nyitva levő folytószelep állás" üzenete.

Csupa öröm, boldogság!

Így ahogyan mondod, meg jól jött a te ötleted, hogy hol nézelődjek, meg Jacksonnak a hibafejtegetése, tpiskinek a személyes tapasztalata és még sorolhatnám.
De valóban, jó ha van kéznél egy diag. Köszi Pocilaci!!!


Ezek után vehetnél 20-25eFt-ért mgadnak és tényleg kéznél lesz nem kell Pocilacinak Komárom-Sopron távo megugrani a hiba megnézése végett. Hogy melyik képernyőn mit nézzel azt könyebben leirjuk.

Jackson, aki diagot mindenkinek javasol

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.15. 22:56 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Illes írta:
muhaati írta:
Illes írta:
Uraim!
Köszönöm mindannyiotoknak a segítséget, jelentem a hiba elhárítva.
A motor felőli fojtószelep házában voltak nem oda való szennyeződések, ami a szelep és ezáltal a jeladó hibás állását eredményezte. Tisztítás után el is aludt a lámpa, a diag pedig már nem is jelzett hibát.
Köszi mégegyszer.


Itt jött jól a diag: "18% ban nyitva levő folytószelep állás" üzenete.

Csupa öröm, boldogság!

Így ahogyan mondod, meg jól jött a te ötleted, hogy hol nézelődjek, meg Jacksonnak a hibafejtegetése, tpiskinek a személyes tapasztalata és még sorolhatnám.
De valóban, jó ha van kéznél egy diag. Köszi Pocilaci!!!


Ezek után vehetnél 20-25eFt-ért mgadnak és tényleg kéznél lesz nem kell Pocilacinak Komárom-Sopron távo megugrani a hiba megnézése végett. Hogy melyik képernyőn mit nézzel azt könyebben leirjuk.

Jackson, aki diagot mindenkinek javasol

Van diagom, azzal néztük meg a szerelővel az élőadatokat :D
Tegnap Pocilaci ment vissza bécsbe és erre kanyarodott felém és rádugtuk az ő komolyabb műszerét. Laci Carsoftját és régi laptopját vettem meg :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.16. 19:56 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.09.07. 00:00
Hozzászólások: 1062
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
jackson írta:
Illes írta:
muhaati írta:
Illes írta:
Uraim!
Köszönöm mindannyiotoknak a segítséget, jelentem a hiba elhárítva.
A motor felőli fojtószelep házában voltak nem oda való szennyeződések, ami a szelep és ezáltal a jeladó hibás állását eredményezte. Tisztítás után el is aludt a lámpa, a diag pedig már nem is jelzett hibát.
Köszi mégegyszer.


Itt jött jól a diag: "18% ban nyitva levő folytószelep állás" üzenete.

Csupa öröm, boldogság!

Így ahogyan mondod, meg jól jött a te ötleted, hogy hol nézelődjek, meg Jacksonnak a hibafejtegetése, tpiskinek a személyes tapasztalata és még sorolhatnám.
De valóban, jó ha van kéznél egy diag. Köszi Pocilaci!!!


Ezek után vehetnél 20-25eFt-ért mgadnak és tényleg kéznél lesz nem kell Pocilacinak Komárom-Sopron távo megugrani a hiba megnézése végett. Hogy melyik képernyőn mit nézzel azt könyebben leirjuk.

Jackson, aki diagot mindenkinek javasol

Van diagom, azzal néztük meg a szerelővel az élőadatokat :D
Tegnap Pocilaci ment vissza bécsbe és erre kanyarodott felém és rádugtuk az ő komolyabb műszerét. Laci Carsoftját és régi laptopját vettem meg :D


Örülök, hogy megoldódott a gond...
Még egy darabig arra járok :-) legalábbis remélem....tavasszal indul valami skandináv projekt talán.... Addig nem gond a soproni kitérő....

Ja és nincs mit....ha nincs este meg sötét akkor jobban beleáshattunk volna a lelki világába...

Üdv!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.16. 19:59 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pocilaci írta:
Örülök, hogy megoldódott a gond...
Még egy darabig arra járok :-) legalábbis remélem....tavasszal indul valami skandináv projekt talán.... Addig nem gond a soproni kitérő....

Ja és nincs mit....ha nincs este meg sötét akkor jobban beleáshattunk volna a lelki világába...

Üdv!


Pocilaci, az éjféli ASC diagolós. Ezt már nem mosod le magadról :lol:

Jackson, aki jól megjegyezte

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.15. 09:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem hiba, de talán ide illik a legjobban. ASC-ről DSC-re upgrade-hez mire van szükség? Nagy meló az átalakítás? Egyébként az ASC csak sima kipörgésgátló, vagy van egyéb funkciója is?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 112 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator