Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2019.12.02. 06:58

Fejes Fabio írta:Sziasztok,

BMW 525D Touring 2002

A kulcs elforgatása után úgymond félsikerrel jártam az indításhoz, indult is, viszont pár dolog nem működik...

Ilyen szerteágazó elekronikai megzavarodást általában a kigyengült akku szokott okozni.

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2019.12.02. 13:34

Fejes Fabio írta:Sziasztok,

BMW 525D Touring 2002

A kulcs elforgatása után úgymond félsikerrel jártam az indításhoz, indult is, viszont pár dolog nem működik:
-rádió kijelző nem kapcsol be, nem is kezelhető, viszont a zene szól (kazettát ki be rakom akkor vált, de semmi más)
-xenon égők nem kapcsolnak, ettől függetlenül helyzetjelző és reflektor pedig működik
-index működik, de belső visszajelzés nincs
-valószínű izzítás sem volt mert nehezen indult, plusz nem is jelezte a szokott módon, hogy izzítás folyamatban
-eddig mindig jelezte a hibát, hogy nem jó a tolatóradar (sípolással), de most az sem
Eléggé eltérő hibák jöttek fel egyszerre. Ezelőtt két nappal állítottam le az autót, akkor minden teljesen jól működött.

Volt valakinek hasonló tapasztalata és van rá megoldás esetleg?

Üdv,
Fabio


Szinte biztos vagyok benne hogy gyújtáskapcsoló betét lesz. Nyisd le a napellenzőt, kapcsold be a sminktükröt. Furcsa de néha ilyenkor visszajön a rádió. Ha ez így van 100% hogy betét, ha nem akkor csak 70%. :)
Nem drága és könnyű cserélni. Van róla videó a youtube-on.

Kép

Ha szeretnél még hasznos infókat, töltsd ki az adatlapodat! Könnyebben tudunk segíteni, és letolást sem kapsz a moderátoroktól... :mrgreen:

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2019.12.04. 08:35

Bandi1978 írta:
Fejes Fabio írta:Sziasztok,

BMW 525D Touring 2002

A kulcs elforgatása után úgymond félsikerrel jártam az indításhoz, indult is, viszont pár dolog nem működik...

Ilyen szerteágazó elekronikai megzavarodást általában a kigyengült akku szokott okozni.



Indításkor a megszokotthoz viszonyítva szépen teker. Vagy ilyen téren nem mutatna változást?

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2019.12.04. 08:41

NagySándor írta:
Fejes Fabio írta:Sziasztok,

BMW 525D Touring 2002

A kulcs elforgatása után úgymond félsikerrel jártam az indításhoz, indult is, viszont pár dolog nem működik:


Szinte biztos vagyok benne hogy gyújtáskapcsoló betét lesz. Nyisd le a napellenzőt, kapcsold be a sminktükröt. Furcsa de néha ilyenkor visszajön a rádió. Ha ez így van 100% hogy betét, ha nem akkor csak 70%. :)
Nem drága és könnyű cserélni. Van róla videó a youtube-on.

Kép

Ha szeretnél még hasznos infókat, töltsd ki az adatlapodat! Könnyebben tudunk segíteni, és letolást sem kapsz a moderátoroktól... :mrgreen:


Annak ellenére, hogy a napellenzős dolognál nem érzékeltem változást, pár dolog mégis a gyújtáskapcsolóra hajaz:
- többször is előfordult, hogy kulcs elfordításakor visszajöttek egyes dolgok (tolatólámpa, radar, index visszajelzés), de gyújtás levétele és visszarakása után ismét a felmerült hiba
- egy érdekes dologra is jöttem rá, mikor először előjöttek a hibák, nem volt tompított sem. Megnéztem a biztosítékot és nem volt benn a 16-os biztosíték. Beraktam egyet a megfelelő amperban és visszajött a lámpa. Ezelőtt akkor hogy műkdödött? A kérdés költői, de ennek ellenére érdekes számomra.
- illetve leállítás után halk zúgó hangot hallok (mint valami kis motor vagy szivattyú) a motortérből kb 1 percig, aztán leáll az is. Nem tudom, hogy alapesetben is így volt-e, csak most így minden egyes dologra felfigyeltem. Mi lehet a zúgó hang forrása?

ui.: köszönöm a tanácsot, kitölteném, de valamiért mindig hibát ír a küldéskor. :shock:

Továbbá köszönöm a tanácsokat.

Üdv,
Fabio

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2019.12.04. 09:49

Fejes Fabio írta:
NagySándor írta:
Fejes Fabio írta:Sziasztok,

BMW 525D Touring 2002

A kulcs elforgatása után úgymond félsikerrel jártam az indításhoz, indult is, viszont pár dolog nem működik:


Szinte biztos vagyok benne hogy gyújtáskapcsoló betét lesz. Nyisd le a napellenzőt, kapcsold be a sminktükröt. Furcsa de néha ilyenkor visszajön a rádió. Ha ez így van 100% hogy betét, ha nem akkor csak 70%. :)
Nem drága és könnyű cserélni. Van róla videó a youtube-on.

Kép

Ha szeretnél még hasznos infókat, töltsd ki az adatlapodat! Könnyebben tudunk segíteni, és letolást sem kapsz a moderátoroktól... :mrgreen:


Annak ellenére, hogy a napellenzős dolognál nem érzékeltem változást, pár dolog mégis a gyújtáskapcsolóra hajaz:
- többször is előfordult, hogy kulcs elfordításakor visszajöttek egyes dolgok (tolatólámpa, radar, index visszajelzés), de gyújtás levétele és visszarakása után ismét a felmerült hiba
- egy érdekes dologra is jöttem rá, mikor először előjöttek a hibák, nem volt tompított sem. Megnéztem a biztosítékot és nem volt benn a 16-os biztosíték. Beraktam egyet a megfelelő amperban és visszajött a lámpa. Ezelőtt akkor hogy műkdödött? A kérdés költői, de ennek ellenére érdekes számomra.
- illetve leállítás után halk zúgó hangot hallok (mint valami kis motor vagy szivattyú) a motortérből kb 1 percig, aztán leáll az is. Nem tudom, hogy alapesetben is így volt-e, csak most így minden egyes dologra felfigyeltem. Mi lehet a zúgó hang forrása?

ui.: köszönöm a tanácsot, kitölteném, de valamiért mindig hibát ír a küldéskor. :shock:

Továbbá köszönöm a tanácsokat.

Üdv,
Fabio


Hát a biztosíték az X akta. Azt passzolom. Az számomra is érdekes, de ha tippelnem kellene, akkor azt mondanám, hogy az a 16-os biztosíték Neked vak. Ott nincs bekötve semmi, és a tompított furcsa jelensége megint csak a gyújtáskapcsolóra vezethető vissza. Az csinál furcsa dolgokat. Mindenesetre bajt nem csináltál azzal a biztivel.
A zúgó hang, az klímapanelon belül lévő kis ventilátor hangja. Az szívja be az utastérből a levegőt egy hőmérőre, így állítja a digitklímát. Persze feltételezem digitklímás a Tied is. Ez leállítás után még pár percig működik, ez normális. Ha van benne kiegészítő fűtés, akkor annak a vízpumpája, meg a ventilátora is dolgozhat még kicsit, ha hideg van kint és bekapcsolt. Az jó hangos.
Az alap hibára még mindig a gyújtáskapcsoló betétre tippelek.

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2019.12.08. 11:58

Fejes Fabio írta:Sziasztok,

BMW 525D Touring 2002

A kulcs elforgatása után úgymond félsikerrel jártam az indításhoz, indult is, viszont pár dolog nem működik:
-rádió kijelző nem kapcsol be, nem is kezelhető, viszont a zene szól (kazettát ki be rakom akkor vált, de semmi más)
-xenon égők nem kapcsolnak, ettől függetlenül helyzetjelző és reflektor pedig működik
-index működik, de belső visszajelzés nincs
-valószínű izzítás sem volt mert nehezen indult, plusz nem is jelezte a szokott módon, hogy izzítás folyamatban
-eddig mindig jelezte a hibát, hogy nem jó a tolatóradar (sípolással), de most az sem
Eléggé eltérő hibák jöttek fel egyszerre. Ezelőtt két nappal állítottam le az autót, akkor minden teljesen jól működött.

Volt valakinek hasonló tapasztalata és van rá megoldás esetleg?

Üdv,
Fabio

Szia, nekem ugyanez volt amikor az állófűtésnek megállt a panelja és fogta az egész kommunikációt. Szóval ha nem is az akkor is valami fogja a bus-t szerintem.

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2019.12.08. 18:45

gorcsek írta:
Fejes Fabio írta:Sziasztok,

BMW 525D Touring 2002

A kulcs elforgatása után úgymond félsikerrel jártam az indításhoz, indult is, viszont pár dolog nem működik:
-rádió kijelző nem kapcsol be, nem is kezelhető, viszont a zene szól (kazettát ki be rakom akkor vált, de semmi más)
-xenon égők nem kapcsolnak, ettől függetlenül helyzetjelző és reflektor pedig működik
-index működik, de belső visszajelzés nincs
-valószínű izzítás sem volt mert nehezen indult, plusz nem is jelezte a szokott módon, hogy izzítás folyamatban
-eddig mindig jelezte a hibát, hogy nem jó a tolatóradar (sípolással), de most az sem
Eléggé eltérő hibák jöttek fel egyszerre. Ezelőtt két nappal állítottam le az autót, akkor minden teljesen jól működött.

Volt valakinek hasonló tapasztalata és van rá megoldás esetleg?

Üdv,
Fabio

Szia, nekem ugyanez volt amikor az állófűtésnek megállt a panelja és fogta az egész kommunikációt. Szóval ha nem is az akkor is valami fogja a bus-t szerintem.


Szia,
És ezt a jelenséget hogy sikerült felismerni? Tudnál tanácsot adni, hogy próbáljam meg, hogy nálam is ez e a gond?

Köszönöm előre is.

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2019.12.08. 18:52

NagySándor írta:
Fejes Fabio írta:
NagySándor írta:
Fejes Fabio írta:Sziasztok,

BMW 525D Touring 2002

A kulcs elforgatása után úgymond félsikerrel jártam az indításhoz, indult is, viszont pár dolog nem működik:


Szinte biztos vagyok benne hogy gyújtáskapcsoló betét lesz. Nyisd le a napellenzőt, kapcsold be a sminktükröt. Furcsa de néha ilyenkor visszajön a rádió. Ha ez így van 100% hogy betét, ha nem akkor csak 70%. :)
Nem drága és könnyű cserélni. Van róla videó a youtube-on.

Kép

Ha szeretnél még hasznos infókat, töltsd ki az adatlapodat! Könnyebben tudunk segíteni, és letolást sem kapsz a moderátoroktól... :mrgreen:


Annak ellenére, hogy a napellenzős dolognál nem érzékeltem változást, pár dolog mégis a gyújtáskapcsolóra hajaz:
- többször is előfordult, hogy kulcs elfordításakor visszajöttek egyes dolgok (tolatólámpa, radar, index visszajelzés), de gyújtás levétele és visszarakása után ismét a felmerült hiba
- egy érdekes dologra is jöttem rá, mikor először előjöttek a hibák, nem volt tompított sem. Megnéztem a biztosítékot és nem volt benn a 16-os biztosíték. Beraktam egyet a megfelelő amperban és visszajött a lámpa. Ezelőtt akkor hogy műkdödött? A kérdés költői, de ennek ellenére érdekes számomra.
- illetve leállítás után halk zúgó hangot hallok (mint valami kis motor vagy szivattyú) a motortérből kb 1 percig, aztán leáll az is. Nem tudom, hogy alapesetben is így volt-e, csak most így minden egyes dologra felfigyeltem. Mi lehet a zúgó hang forrása?

ui.: köszönöm a tanácsot, kitölteném, de valamiért mindig hibát ír a küldéskor. :shock:

Továbbá köszönöm a tanácsokat.

Üdv,
Fabio


Hát a biztosíték az X akta. Azt passzolom. Az számomra is érdekes, de ha tippelnem kellene, akkor azt mondanám, hogy az a 16-os biztosíték Neked vak. Ott nincs bekötve semmi, és a tompított furcsa jelensége megint csak a gyújtáskapcsolóra vezethető vissza. Az csinál furcsa dolgokat. Mindenesetre bajt nem csináltál azzal a biztivel.
A zúgó hang, az klímapanelon belül lévő kis ventilátor hangja. Az szívja be az utastérből a levegőt egy hőmérőre, így állítja a digitklímát. Persze feltételezem digitklímás a Tied is. Ez leállítás után még pár percig működik, ez normális. Ha van benne kiegészítő fűtés, akkor annak a vízpumpája, meg a ventilátora is dolgozhat még kicsit, ha hideg van kint és bekapcsolt. Az jó hangos.
Az alap hibára még mindig a gyújtáskapcsoló betétre tippelek.


Szereztem egy csere gyújtás kapcsolót. Le húztam az eredetiről a csatlakozót és radugtam erre mielőtt még beszereltem volna. A jelenségek nem múltak el, semmi különbséget nem tapasztaltam. Most vagy ugyanolyan rossz kapcsolót szereztem, vagy rossz helyen kerestem eddig a hibát. :(
Közben észrevettem, hogy a csomagter ajtó beázik és kb folyik ki a víz. Persze egyértelmű, hogy ez nem jó dolog, de valamilyen szinten lehet hozzá köze? Ha zárlat lenne akkor biztosíték menne ki előbb, de ezen kívül van olyan dolog ami befolyásoló tényező lehet a csomagter ajtóban? Azért gondolom, mivel a tolató lámpa is pl a nem működő dolgok között van, ami szintén a csomagter ajtóban van.

Fabio

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2019.12.08. 19:33

Fejes Fabio írta:
Szereztem egy csere gyújtás kapcsolót. Le húztam az eredetiről a csatlakozót és radugtam erre mielőtt még beszereltem volna. A jelenségek nem múltak el, semmi különbséget nem tapasztaltam. Most vagy ugyanolyan rossz kapcsolót szereztem, vagy rossz helyen kerestem eddig a hibát. :(
Közben észrevettem, hogy a csomagter ajtó beázik és kb folyik ki a víz. Persze egyértelmű, hogy ez nem jó dolog, de valamilyen szinten lehet hozzá köze? Ha zárlat lenne akkor biztosíték menne ki előbb, de ezen kívül van olyan dolog ami befolyásoló tényező lehet a csomagter ajtóban? Azért gondolom, mivel a tolató lámpa is pl a nem működő dolgok között van, ami szintén a csomagter ajtóban van.

Fabio


Ha kipróbáltál másik mágneskapcsolót, akkor nyilván mégsem az a baj. Érdekes lenne, hogy pont egy rossz betéttel próbálkoztál, de ki tudja... A beázással kapcsolatban sajnos nincs tippem, de itt érdemes lenne kiolvasni a hibakódokat. Mindig azt tanácsolják hogy: :diag

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2020.04.23. 11:26

Sziasztok!
Két megoldott hibát osztok meg veletek ,hogy aki hasonló tüneteket észlel anak segítség lehet a megoldásban!
Első hiba:
1, A motor járása indítás után feltűnően "hullámzó" , majd üzemmeleg hőmérséklethez közeledve enyhül.
2, Néhány nap múlva néha alig hallható "kopogás" (hidegen) - melegen "Doxa" !
3, Egyik nap reggel indítanék ,-gyújtás ... szokatlan "morgás" ,ami naponta egyre erősebb! Kívülről nem hallható)
4, Újabb pár nap múlva az autó gyorsításkor 3000 felett alig érezhetően "megtorpan"-majd kb 100-150 km után ez egyre érezhetőbb!-már 2000-nél is torpan! Felhívtam Gallacát aki a tünetek meghallgatása után azonnal rávágta ülés alatti szivattyú!-hát igen ez a tapasztalat és a tudás amivel ő rendelkezik!
5, Próba!- indítás után kiszállok az autóból és hallgatózok,mi vagy ki morog?-a hang alúlról jön!- Igen most már kívülről is jól hallatszik!a Szivattú a hunyó!
6, A csere után minden addigi tünet megszűnt!

Második hiba!
Kiállok a parkolóból , elindulok !-GONG! -már megint kézifék vagy ajtó nyitva? -nem ! egyik sem! -megyek tovább, jobbra furdulok- index -semmi visszajelzés! - multikormány baloldal "halott" !gyors ellenőrzés -kiszáll megnéz , (segítséggel) minden működik csak nincs visszajelzés( kivéve fénykürt! az nem is működik!.-néha a távolsági fényszóró sem!-rendben gyorsan haza ellenőrzés! -közben meleg van klíma bekapcsol -langyos! Hazaérek minden biztosíték ,akkusarok,izzók ,rendben! Próba : kulcs ki -kv-cigi -majd vissza -kulcs be ,gyújtás -minden működik!-ez szivatás! -de nem adom fel ,újra ,kulcs ki másik kulcs be ,nem jó semmi! -és fél órán át úgy ment mint amikor a rendőr ellenőrzi az irányjelzőt, jó-nem jó , jó-nem jó! -majd eszembe jutott,hogy régebben néha nem működött a fénykürt és a távolsági visszajelző,talán ez lehet a megoldás kulcsa! Próba : BC kar ki ,egy másik be (bontott gyári) és most 4 nap után le merem írni,hogy azóta minden tökéletesen működik!
Remélem hasznos tapasztalatokat osztottam meg veletek amit a későbbiekben ti is fel tudtok használni.
Ezúton is megköszönöm Gallacának a segítséget !!!!!
További kellemes napot mindenkinek!
És elnézést az esetleges gépelési hibákért!

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lacci az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, lacir1
Értékelés: 9.52%

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2020.07.07. 22:46

bmw e39 tempomat bekotese mit hova milyen labak

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2020.07.07. 22:46

bmw e39 tempomat bekotese mit hova milyen labak

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2020.07.07. 22:48

bmw e39 tempomat bekotese mit hova milyen labak

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2020.09.18. 17:24

Sziasztok!

Van egy 96-os 525tds amiben van 252.xxxkm most volt kuplungozva, olaj és a szijak cserélve hibajelenség az, hogy ha már csak akár 2-3 entiméterre lenyomom a kuplungot csörgő hang jön előről a hengerfej magasságából. Esetleg találkozott már valaki hasonló problémával? Válaszokat előre is köszönöm! :)

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2020.10.14. 20:24

Sziasztok 525i e39 2002 es,az index össze-vissza megy nem áll le,biztosÍték mind jó,valaki tud valamit?mi lehet?

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2020.10.20. 20:36

Sziasztok,

BMW e39 2002 touring 525d
Automata fényszóró állító (xenon).

Problémám akadt nem rég a fényszóróval, eléggé lefelé világít mindkettő lámpa. Olvastam pár dolgot már itt, de elég fura jelenség akadt nálam.

Ha gyújtást ráadom, de a motort nem indítom be, a lámpa bekapcsolásakor csinálja a le fel mozgást, ugyanoda áll vissza mindig ahonnan lemegy. Próbáltam terhelni súllyal az elejét, nem reagál rá. Mindkettő motor működik a le fel mozgásnál, a jobb odlali picikét kerreg, mintha túl akarná húzni még.

Ha a gyújtást ráadom és indítom a motort, majd ezek után kapcsolok lámpát, nem csinálja a le fel mozgást. Egy minimális mozgást látok mintha fel akarna menni, de vissza esik egyből. De ez tényleg kicsit látszik csak.

Mindig ugyanabban a pozícióban végződik ha állít, ha nem.

Megnéztem, hogy "lötyögnek" e a lámpa betétek a lámpán belül, kis mozgást tudok rajta kézzel előidézni kB a foncsor hátuljánál fogva, de nem tudom, hogy ez annak e a jele hogy letörtek az állító betétek.

Tapasztalt valaki hasonló jelenséget?
Mivel érdemes folytatnom a vizsgálást?

Köszönöm előre is.
Fabio

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2020.12.30. 12:19

Fejes Fabio írta:BMW e39 2002 touring 525d...
Problémám akadt nem rég a fényszóróval...
Mivel érdemes folytatnom a vizsgálást?


Szét kell szedni a fényszórókat, feltehetőleg eltörtek az állítórudak.
A lengőkarokra rögzített érzékelőket és rudacskáit is érdemes lenne meglesni, ha még gyári van benne, az már rommá van rohadva, még a gömbfeje is!

Re: hiba

2021.01.21. 13:32

csumpedli írta:tegnap rossz helyre írtam, bocsi :D
Hi!

Van egy pár hibám, amit nem tudok, hogy mi lehet. Tudtok segíteni?

Ats signal, telegram... 141-es
Speed A 131-es
Asc/msr/eml interface not ok 215-ös


Szia ! Emlékszel még ,hogy mi volt a gondod ? Mert ugyan ezeket dobta fel a BMW scanner 1.4 is nekem ???

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2021.02.10. 22:40

Bandi1978 írta:
Fejes Fabio írta:BMW e39 2002 touring 525d...
Problémám akadt nem rég a fényszóróval...
Mivel érdemes folytatnom a vizsgálást?


Szét kell szedni a fényszórókat, feltehetőleg eltörtek az állítórudak.
A lengőkarokra rögzített érzékelőket és rudacskáit is érdemes lenne meglesni, ha még gyári van benne, az már rommá van rohadva, még a gömbfeje is!


Köszönöm a tippet. Infóként: időközben megoldódott. Az első lengőkaron lévő szenzor vezeték is el volt szakadva, plusz a szenzor is megadta magát (fura hogy egyszerre). Tippként merem javasolni aliról rendelhető lámpa állító szenzorokat. Az ára tized annyi, minőségben pedig ugyanaz, mint az itthon kapható drágább rokonai.

Üdv,
Fabio

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2021.06.16. 03:42

Sziasztok
Olyan problémám van : e39 530d nagy fordulatnál ( 2000-2700 rmp ) rángat az auto
Gyári diag semmit nem ír
Cserelve : mind a két u.a szivattyu , légtömeg mérő , EGR kitisztitva ( szépen dolgozik ) , ü.a szűrő cserélve, vákum csövek cserélve terhelés alatt szépen dolgozik a nagynyomású pumpa is !
És mégis rángat az autó !!!
Mi lehet a gond !!
Ha valaki találkozott már ezzel a hibával s orvoslva lett mit merre hogyan !!!??????
Köszönöm
Hozzászólás küldése

VigLink badge