2017.05.16. 22:35
2017.06.06. 17:14
2017.06.17. 10:06
bendegúz írta:Hogy érted azt, hogy hátsó kormányzásra képes? Valamit nem tudok?
2017.06.25. 12:05
2017.06.25. 12:37
Fazer írta:Üdv mindenki,
Remélem hogy tényleg megoldódott... a következő a sztori
Fiam érkezett keleti pu kimentem elé nagyon meleg volt így járó motorral klímával vártam kicsit. Megérkezett sok csomag kiszálltam leállítottam az autót csomi kinyit berámol becsuk majd visszaültem az autóba indítanám.... semmi... de annyira semmi amennyire csak lehetséges áram nélkül nulla azaz nulla áram volt az autóban mintha egyszerűen kivettem volna az aksit... egyből erre is gondoltam hibaként, de ugye elektromos a csomi zár ki sem tudtam nyitni... egyszer csak kb 7-8 perc után valahonnan megjelent a delej és onnantól fogva minden flottul működött egészen tegnapig amikor a házam előtt játszotta el ugyanezt... gondoltam magamban rápacsáltál vasdarab, mert itthon le tudlak tesztelni... azonnal hoztam egy kis munkaakksit merthát a csomi újfent zárva volt gephaztető felnyit bikakábel pozitív és negatív részre ráfog és láss csodát azonnal volt delej... csiptető levesz... nincs delej... mindez azért érdekes mert az első eset óta kb 3 hét telt el eközben minden rendesen működött indult...
Tehát szombat dél irány az aksis az üllői úton azonnal csere....
Most már csak abban reménykedem tényleg ez volt a gond.. (mindenesetre egy két hétig a munkaakksit beraktam a fülkébe mert ha ez karako szörcsögön fordul elő az nagyon nagy gáz)
Esetleg volt már ilyen tapasztalata valakinek?
2017.06.25. 16:22
attila94 írta:Fazer írta:Üdv mindenki,
Remélem hogy tényleg megoldódott... a következő a sztori
Fiam érkezett keleti pu kimentem elé nagyon meleg volt így járó motorral klímával vártam kicsit. Megérkezett sok csomag kiszálltam leállítottam az autót csomi kinyit berámol becsuk majd visszaültem az autóba indítanám.... semmi... de annyira semmi amennyire csak lehetséges áram nélkül nulla azaz nulla áram volt az autóban mintha egyszerűen kivettem volna az aksit... egyből erre is gondoltam hibaként, de ugye elektromos a csomi zár ki sem tudtam nyitni... egyszer csak kb 7-8 perc után valahonnan megjelent a delej és onnantól fogva minden flottul működött egészen tegnapig amikor a házam előtt játszotta el ugyanezt... gondoltam magamban rápacsáltál vasdarab, mert itthon le tudlak tesztelni... azonnal hoztam egy kis munkaakksit merthát a csomi újfent zárva volt gephaztető felnyit bikakábel pozitív és negatív részre ráfog és láss csodát azonnal volt delej... csiptető levesz... nincs delej... mindez azért érdekes mert az első eset óta kb 3 hét telt el eközben minden rendesen működött indult...
Tehát szombat dél irány az aksis az üllői úton azonnal csere....
Most már csak abban reménykedem tényleg ez volt a gond.. (mindenesetre egy két hétig a munkaakksit beraktam a fülkébe mert ha ez karako szörcsögön fordul elő az nagyon nagy gáz)
Esetleg volt már ilyen tapasztalata valakinek?
Akkumulátor jól van rögzítve? Akkumulátor saruk tiszták, jól meg vannak húzva?
2017.06.25. 17:48
Fazer írta:attila94 írta:Fazer írta:Üdv mindenki,
Remélem hogy tényleg megoldódott... a következő a sztori
Fiam érkezett keleti pu kimentem elé nagyon meleg volt így járó motorral klímával vártam kicsit. Megérkezett sok csomag kiszálltam leállítottam az autót csomi kinyit berámol becsuk majd visszaültem az autóba indítanám.... semmi... de annyira semmi amennyire csak lehetséges áram nélkül nulla azaz nulla áram volt az autóban mintha egyszerűen kivettem volna az aksit... egyből erre is gondoltam hibaként, de ugye elektromos a csomi zár ki sem tudtam nyitni... egyszer csak kb 7-8 perc után valahonnan megjelent a delej és onnantól fogva minden flottul működött egészen tegnapig amikor a házam előtt játszotta el ugyanezt... gondoltam magamban rápacsáltál vasdarab, mert itthon le tudlak tesztelni... azonnal hoztam egy kis munkaakksit merthát a csomi újfent zárva volt gephaztető felnyit bikakábel pozitív és negatív részre ráfog és láss csodát azonnal volt delej... csiptető levesz... nincs delej... mindez azért érdekes mert az első eset óta kb 3 hét telt el eközben minden rendesen működött indult...
Tehát szombat dél irány az aksis az üllői úton azonnal csere....
Most már csak abban reménykedem tényleg ez volt a gond.. (mindenesetre egy két hétig a munkaakksit beraktam a fülkébe mert ha ez karako szörcsögön fordul elő az nagyon nagy gáz)
Esetleg volt már ilyen tapasztalata valakinek?
Akkumulátor jól van rögzítve? Akkumulátor saruk tiszták, jól meg vannak húzva?
Igen az első alkalom után tüzetesen csekkoltam meglazitva kontakt spray segítségével újra meghúzva.. de újra előfordult.
2017.06.25. 17:56
Fazer írta:attila94 írta:Fazer írta:Üdv mindenki,
Remélem hogy tényleg megoldódott... a következő a sztori
Fiam érkezett keleti pu kimentem elé nagyon meleg volt így járó motorral klímával vártam kicsit. Megérkezett sok csomag kiszálltam leállítottam az autót csomi kinyit berámol becsuk majd visszaültem az autóba indítanám.... semmi... de annyira semmi amennyire csak lehetséges áram nélkül nulla azaz nulla áram volt az autóban mintha egyszerűen kivettem volna az aksit... egyből erre is gondoltam hibaként, de ugye elektromos a csomi zár ki sem tudtam nyitni... egyszer csak kb 7-8 perc után valahonnan megjelent a delej és onnantól fogva minden flottul működött egészen tegnapig amikor a házam előtt játszotta el ugyanezt... gondoltam magamban rápacsáltál vasdarab, mert itthon le tudlak tesztelni... azonnal hoztam egy kis munkaakksit merthát a csomi újfent zárva volt gephaztető felnyit bikakábel pozitív és negatív részre ráfog és láss csodát azonnal volt delej... csiptető levesz... nincs delej... mindez azért érdekes mert az első eset óta kb 3 hét telt el eközben minden rendesen működött indult...
Tehát szombat dél irány az aksis az üllői úton azonnal csere....
Most már csak abban reménykedem tényleg ez volt a gond.. (mindenesetre egy két hétig a munkaakksit beraktam a fülkébe mert ha ez karako szörcsögön fordul elő az nagyon nagy gáz)
Esetleg volt már ilyen tapasztalata valakinek?
Akkumulátor jól van rögzítve? Akkumulátor saruk tiszták, jól meg vannak húzva?
Igen az első alkalom után tüzetesen csekkoltam meglazitva kontakt spray segítségével újra meghúzva.. de újra előfordult.
2017.07.19. 17:53
2017.07.26. 12:32
! | Jerry írta: |
Ez itt a MEGOLDOTT HIBÁK topik. Ismételten kérek minden kedves klubtagot, hogy csak már megoldott hibákat írjanak ide, természetesen a megoldással együtt, hogy mindenki okulhasson belőle. Kérdések feltevésére ott a másik tízezer topik egyike. Moderátorként nem túl nagy öröm komplett oldalakat törölgetni hozzászólásról hozzászólásra. Örülnék neki, ha valóban 892 oldalnyi megoldás gyűlt volna már össze az évek alatt, de tartok tőle, hogy ennek csak töredéke releváns. |
2017.09.30. 14:13
FuReady írta:Jerry írta:FuReady írta:Sziasztok!
Csak most vettem észre az első fényszóró burák cseréjét követően (pre-facelift), hogy a jobb első lámpámban az elektromos (nem automatikus, hanem a műszerfali kapcsolós manuális) magasság állítás nem működik.
A bal oldali megy szépen, a jobb oldali viszont meg sem mozdul... Mi lehet ennek az oka? Szétszedtem, de minden állító pöcök ép, a csatlakozóját befújtam kontakt spray-el, ki-be dugdostam, de semmi.
Van ennek esetleg külön biztosítéka? A diag nem hozta hibára, már ha ez egyáltalán diagolható. (a "Quick test"-en a végén felkapcsolja a lámpákat és megmozgatja fel-le a motorokat, de a jobb oldali lámpában akkor sem történik semmi)
Eddig nem volt baja, szóval fogalmam nincs, mi történhetett.
A csatlakozót ki lehet mérni valahogyan?
Azt mondod nem töröttek az állítópöckök. Ez jó. És vajon a helyükön vannak? A gömb fejüknek be kell kattanniuk a félgömb műanyag fészkükbe. Ha az is a helyén van és a motor is működik (működik? Hallod, hogy próbálkozik?), akkor állítani fogja a magasságot.
Ha a motor nem megy, akkor ellenőrizd, hogy kap-e 12V-ot? Nem hinném, hogy oldalanként külön biztije lenne. Valahol a kábel lehet megfáradva vagy a csatlakozó a lámpánál vagy az LCM-nél. Ki kellene mérni.
Első körben azt vettem észre, hogy a burán lévő csatlakozóban a fém tüskék egyikét mindig benyomja kábelvég (amit rá akarok dugni), pedig nem áll ferdén a tüske... Rendeltem egy kábelt (a lenti ábrán a 14-est), amint megérkezik, beszerelem és még szétszedett állapotában kipróbálom, hogy a motor működik-e vele. (mert most pl. hangja sincs)
2017.10.11. 09:42
2017.10.11. 11:58
atesz155 írta:Sziasztok,
volt egy olyan hibajelenségem, hogy nagyobb gázadásnál a motor vészüzemmódba dobta magát rail nyomás túl nagy szabályzás-eltérés hibával. Szinte már előzni sem lehetett vele. Más hiba nem volt a vezérlőben. Annyi érdekességet vettem észre, hogy az eddigi 4 bar-os alapjárati üa.nyomásom 3.7 körül volt. Ezt betudtam az ülés alatti szivattyú kopásának.
Aztán egyszer (szerencsére városon belül) 15 l alá engedtem az üa. szintet és meg is állt a technika. Egyértelmű és ismert a hiba: tankban lévő AC.
Csere után az alapjárati üa. nyomásom 4.1 bar lett és terhelés alatt sem csökkent 3.8 alá.
Az autó 200 km/h-ig padlógázon S-ben sem produkálta a hibát többszöri próbálkozásnál sem.
Úgy látszik, hogy a tankszivattyúnak mégsem csak annyi a feladata. hogy az egyik oldalról a másikba szivattyúzza a gázolajat, hanem az ülés alatti AC-nek is besegít.
Az, hogy miért nem volt alacsony üa. nyomás a hibatárolóban csak azt tudom elképzelni, hogy a rail nyomásszabályzás hibát hamarabb behúzza az ECU, mint az alacsony üa. nyomást. Nem hiszem, hogy más okozta volna a hibát, mert egyértelműen a csere után szünt meg a hiba.
2017.11.01. 18:52
2017.11.01. 19:26
2017.11.01. 19:48
mitra7 írta:A kritikus pont a sarok illesztése, bőven nyomni kell mindhová az ablakmosó folyadékből hogy a helyére csússzon.
2017.11.01. 20:01
Bandi1978 írta:mitra7 írta:A kritikus pont a sarok illesztése, bőven nyomni kell mindhová az ablakmosó folyadékből hogy a helyére csússzon.
Én inkább szilikont lőttem rá, az inkább odavaló anyag ennél a műveletnél, nem is értem miért ablakmosót fúj a videós.
Lehet nem volt kéznél szilikon.
Én bírom ezt az anyagot, bár sokan szapulják, hogy felpuhítja a gumit hosszú távon...
Amúgy... (OffTopic)
2017.12.28. 20:35
2017.12.28. 20:46
2017.12.28. 21:15
kzolee írta:Az a jó ebben, hogy nem csak X3-nál működik ez a megoldás.