2016.07.10. 13:15
FuReady írta:Sziasztok!
Egy kis érdekesség: bárkinek bármikor csörgött-e így az autója 1500-1700-as fordulat között (csak ebben a tartományban), vagy 3-as, vagy 4-es, vagy 5-ös fokozatban kigyorsítva?
Annyit kell még tudni, hogy ez lehúzott ablakok mellett hallható (belülről semmi), és az autó aljából származik. (én a kipufogó környékére tippelek, amúgy csak mozgásban lehet hallani, álló autónál, járó motor mellett nem, hiába túráztatom, semmi)
Ha igen, mi volt az okozója? Holnap megy a kicsim szervizbe (nem emiatt, hanem a múltkori szélvédőmosós mizéria okán), ott majd megnézik, de mint szakértőket, titeket is megkérdezlek.
2016.08.12. 10:36
2016.08.18. 20:28
2016.08.28. 01:05
2016.09.13. 20:51
2016.09.22. 10:29
2016.09.22. 14:03
waresz írta:Autórádió problémámat említettem múltkor, azt az ötletet kaptam, hogy a forrasztások lazultak meg. Valóban, ezért a legtöbbet átnyálaztam, de hiába, ja, és ha a MID minden funkciója megy, csak a zene nem kapcsol be, akkor az NEM a MID hibája, hanem a rádió egységé. Vettem egyet, működik. 10ezer pénz volt. Fájt. Főleg, hogy eladó az autó.
Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről
2016.09.22. 14:36
leslie írta:waresz írta:Autórádió problémámat említettem múltkor, azt az ötletet kaptam, hogy a forrasztások lazultak meg. Valóban, ezért a legtöbbet átnyálaztam, de hiába, ja, és ha a MID minden funkciója megy, csak a zene nem kapcsol be, akkor az NEM a MID hibája, hanem a rádió egységé. Vettem egyet, működik. 10ezer pénz volt. Fájt. Főleg, hogy eladó az autó.
Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről
Nézd a másik oldalát!!!!! Nem lesz alkualap, hogy nem műxik a rádió
2016.12.25. 12:47
2016.12.25. 13:20
Gyuszko írta:Sziasztok. Segitsetek léci. 525i- ről lenne szó. Gázolasnál sokszor mintha kihagyna néhány henger. Én főtengej jeladóra gyanakszom. Esetleg valakinek tapasztalata ezen a téren? Köszönöm
2016.12.25. 16:53
Gyuszko írta:Sziasztok. Segitsetek léci. 525i- ről lenne szó. Gázolasnál sokszor mintha kihagyna néhány henger. Én főtengej jeladóra gyanakszom. Esetleg valakinek tapasztalata ezen a téren? Köszönöm
2016.12.29. 13:28
AMadam írta:Gallaca írta:AMadam írta:Sziasztok,
Nem olyan rég vettem egy 530i-t (automata) valós 256e km-s futással minden számlával, amit valaha cseréltek rajta, műszaki vizsga észrevételekkel stb. van rajta egy LPG szett is 140e km-s kora óta.
A hiba amit tapasztalok,
Hidegen indításnál, kb 30mp-ig csak 750-es fordulaton tartja a fordulatot és kicsit egyenetlen is a járása, de utána felemeli 1000re és ott tartja onnantól szépen simán jár, ha egy kicsit is bemelegszik utána nem csinálja újraindításnál. Nem füstöl, nem eszi az olajat, nem fogyaszt többet, nem gyengélkedik, nem melegszik semmi más tünet nincs. Motorhiba lámpa se ég semmi.
Valakinek van valami tippje, mitől lehet ez?
Nekem van, ez a megoldott hibák topic, nem a kérdezős!
Köszi és sry
2017.01.18. 20:55
2017.01.18. 22:24
Reszka írta:Végre és sajnos én is tudok egy építő jellegű hozzászólást közzé tenni ebben a topicban...
Karácsony előtt elkezdett valami csúnyán csörögni a motorban. El is vittem szervízbe, ahol benéztünk az olajbetöltő nyíláson, és egy vékony csavarhúzóval benyúlva, a nagy láncot nagyon meg lehetett mozgatni, iszonyú laza volt. Szaki tippje az volt, hogy a nagy lánc (ugye van összesen 3 db lánc a motorban) feszítőjén lévő bakelit sín lehet eltört. Autót ott hagytam, így nem mertem vele tovább menni. A héten tudtak neki állni és kiderült, hogy az egyik patkó alakú fém láncvezetőn lévő bakelit sín szépen lepattogott a fémről, emiatt a láncfeszítő nem tudta normálisan megfeszíteni a láncot. Linken a 6-os alkatrész: 540i vezérlés
Szerelő szerint szerencsém volt, hogy nem ugrott át a vezérlés és nem gyűrt össze mindent a blokkban...:S
Mivel az összes láncvezető és feszítő is ugyanebből a csodás anyagból van, így nem volt kérdés, hogy mindet cseréljük és ha már szét van borítva, akkor a 3 láncot már nyilván nem hagytuk benne, azt is kap újat. A fogaskerekeken semmilyen kopást nem láttunk, így azokat nem cseréljük. A szétszedés során a különféle helyeken lévő tömítések, gumicsövek rideg műanyagként viselkedve törtek, pattogtak le a helyükről. Durva, hogy milyen szinten öregednek el ezek a dolgok...
Nem tudom, hogy a többi motornál hogyan van ez megoldva, de a 15-20 éves 4.4-et birtokló tulajoknak, ha megtehetik, javaslom a vezérlés cserét, mert sajnos mindegyik öregszik.
2017.01.22. 23:49
2017.03.19. 19:59
2017.04.09. 19:13
simi64 írta:Endi írta:Sziasztok.
Olyan gondom van, hogy nem záródik a csomagtartó.
Átolvastam a fórumot és megtaláltam a problémámat.
Egy kis rugórol lenne szó, ahogy olvastam. Hol található ez a rugó? Fent a kapcsolónál? vagy a zár résznél?
Köszi a választ
Itt írtam le részletesen a műveletet.
2017.04.09. 22:09
Gabze írta:simi64 írta:Endi írta:Sziasztok.
Olyan gondom van, hogy nem záródik a csomagtartó.
Átolvastam a fórumot és megtaláltam a problémámat.
Egy kis rugórol lenne szó, ahogy olvastam. Hol található ez a rugó? Fent a kapcsolónál? vagy a zár résznél?
Köszi a választ
Itt írtam le részletesen a műveletet.
Sziasztok!
Ebben a zár rugó problémában tudnátok segíteni, anno leírta Simi a műveletet, de már nem él a link sajnos.
Köszi!
Gabze
2017.05.04. 20:33
2017.05.14. 21:06