Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2016.07.10. 13:15

FuReady írta:Sziasztok!

Egy kis érdekesség: bárkinek bármikor csörgött-e így az autója 1500-1700-as fordulat között (csak ebben a tartományban), vagy 3-as, vagy 4-es, vagy 5-ös fokozatban kigyorsítva?
Annyit kell még tudni, hogy ez lehúzott ablakok mellett hallható (belülről semmi), és az autó aljából származik. (én a kipufogó környékére tippelek, amúgy csak mozgásban lehet hallani, álló autónál, járó motor mellett nem, hiába túráztatom, semmi)
Ha igen, mi volt az okozója? Holnap megy a kicsim szervizbe (nem emiatt, hanem a múltkori szélvédőmosós mizéria okán), ott majd megnézik, de mint szakértőket, titeket is megkérdezlek. :)


Sziasztok!

Korábban volt ez a kigyorsításkor jelentkező, csörgős problémám: a megoldást a kipufogó tartó bilincsek cseréje jelentette, mivel a 16 év alatt szépen elfogytak az eredetiek, és azok csörögtek. :wink:
(a képen a 7-es és a 9-es elemet kellett kicserélni)

Kép

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2016.08.12. 10:36

hátha valakinek segít...
110-140 km/h közötti , hol erősebb , hol gyengébb kormány és kasztnirázást úgy tűnik a jobbos lengőkar nagy szilentjének cseréje oldotta meg, pár kilométeres próbautat tudtam menni pályán, eltűnt minden rázás. Teljesen szarrá ment amugy, de lassabb tempónál semmit se lehetett érezni ebből. A felnim állítólag üt, de ebből így semmit se érezni már.
Nagy tempóról való fékezéskor is volt ez a "hullámos féktárcsás rázás" jelenség, egyelőre ezt nem tudtam megnézni, hogy változott e, nem volt alkalmam egy jót satuzni, de hétvégén sort kerítek rá

Ezt a hozzászólást a szerzőnek awh az itt látható tagok köszönték meg: blueboi69
Értékelés: 4.76%

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2016.08.18. 20:28

Sziasztok!

Lerágott csont már szerintem, de mindig jó egy kis új infó:

Az autó hónapok óta kiírta gyújtás ráadásnál -csengetéssel együtt-, hogy hűtőfolyadék ellenőrzés szükséges.
2 napja elvittem fagyállócserére (G12 ALU - rózsaszín) és gondoltam kerítek hozzá egy vízszintjelzőt (FebiBilstein 33842) is, mert itt olvastam ilyesmit, hogy esetleg az lehet a gond...
...és láss csodát, már nem írja!
A szerelő srác ide is adta ami benne volt, hát elég ramatyúl nézett ki...
Hűtővíz gyári adat szerint 10.5L kell bele, de olyan 9.7L mehetett bele, továbbá ez a Febi jelző egész jó anyagnak tűnik, nem szutyok sorjás, a műanyag is korrektnek minőség.
Sokan szidják ezt a márkát, de én amikkel eddig találkoztam azzal nem volt gondom sem esztétikai, sem technikai minőségben.
Bár a termosztát állítólag csak gyári legyen...!

Fagyálló: 6000.- (10L)
Jelző: 3900.-
Munkadíj: 8000.-
Jatt: 2000.-

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: Szabi8
Értékelés: 4.76%

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2016.08.28. 01:05

Sziasztok!

Héten sikerült két eléggé zavaró hibát megoldanom. Első hiba, a kellemetlenebb: az autó kedve szerint rántott egyet vagy teljesen leállt leállt, utána első indításra nem indul, majd a második próbára beindul hiba nélkül és megy rendesen. Nem is kell mondanom eléggé aggasztott ez a dolog, hibakódnak csak az immot rakta be. Párszor eljátszotta ezt, és kitapasztaltam hogyha rossz az út, vagy ha kátyúba megyek akkor jön elő. Ilyenkor kikapcsolt a rádió, és a klíma is. Akkusarut megnéztem, pozitív oldala nagyon kivolt, azt letakarítottam (nem fűztem hozzá sok reményt). DE azóta elmentem 700km-t és azóta nem hozott kellemetlen helyzetbe. :D

Másik hiba: alapjáraton rázott az autó, és az egész utastér olyan szinten búgott hogy nem nagyon lehetett megmaradni benne, indításnál és leállításnál elég durván berázta a kasznit. Emelt alapjáratnál kb 800-850-nél az egész abbamaradt. Alapjáratnál a motort egy kicsit megtoltuk jobbra, akkor elhallgatott minden. Motortartóbakokra gyanakodtam, bementem alá és a jobb oldali baknál már ott fityegett egy gumidarab: mindkettő csere! Nekiláttam a cserének, megbirkóztam vele de végül sikerült: utána minden tökéletes lett, semmi rázás-búgás, akkor is lehet beszélgetni amikor állunk a lámpánál :D

Ínyenceknek:

Bal oldali:
http://kepfeltoltes.hu/160828/IMG_1143_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/160828/IMG_1144_ ... es.hu_.jpg

Jobb oldali:
http://kepfeltoltes.hu/160828/IMG_1149_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/160828/IMG_1150_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/160828/IMG_1148_ ... es.hu_.jpg

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2016.09.13. 20:51

Bendegúz és PeterE39 segítségével végre sikerült újra üzembe helyezni a légzsák rendszert, hasas emberke már csak az önteszt idejére világít ahogy kell neki ;)

Először az anyós oldali foglaltság jelzőt cseréltük ki szivaccsal együtt (és akkor már a kiszerelt de nem szétült szivacs ment a vezető oldali ülésbe), majd jóval később a jobb oldali ütközés érzékelő lett cserélve. (A beszerzésért köszönet Bendegúz klubtársnak. Pláne külön köszönet az utólag beszerzett átalakító kábelért!)

Mivel persze az is az ülés (és a szellőztető cső) alatt van, így már egész rutinosan vettem ki az ülést, szerintem tűrhető a szintidőm ;)

Ezután már csak egy hibakód törlésre volt szükség (köszönöm PeterE39), és már hipp-hopp működik is.

Kicsit több mint ~35 000Ft volt az egész művelet (mert torx készletem sem volt persze. Mostmár van ;)).

Asus Z00AD

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2016.09.22. 10:29

Autórádió problémámat említettem múltkor, azt az ötletet kaptam, hogy a forrasztások lazultak meg. Valóban, ezért a legtöbbet átnyálaztam, de hiába, ja, és ha a MID minden funkciója megy, csak a zene nem kapcsol be, akkor az NEM a MID hibája, hanem a rádió egységé. Vettem egyet, működik. 10ezer pénz volt. Fájt. Főleg, hogy eladó az autó.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2016.09.22. 14:03

waresz írta:Autórádió problémámat említettem múltkor, azt az ötletet kaptam, hogy a forrasztások lazultak meg. Valóban, ezért a legtöbbet átnyálaztam, de hiába, ja, és ha a MID minden funkciója megy, csak a zene nem kapcsol be, akkor az NEM a MID hibája, hanem a rádió egységé. Vettem egyet, működik. 10ezer pénz volt. Fájt. Főleg, hogy eladó az autó.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről


Nézd a másik oldalát!!!!! Nem lesz alkualap, hogy nem műxik a rádió :wink:

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2016.09.22. 14:36

leslie írta:
waresz írta:Autórádió problémámat említettem múltkor, azt az ötletet kaptam, hogy a forrasztások lazultak meg. Valóban, ezért a legtöbbet átnyálaztam, de hiába, ja, és ha a MID minden funkciója megy, csak a zene nem kapcsol be, akkor az NEM a MID hibája, hanem a rádió egységé. Vettem egyet, működik. 10ezer pénz volt. Fájt. Főleg, hogy eladó az autó.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről


Nézd a másik oldalát!!!!! Nem lesz alkualap, hogy nem műxik a rádió :wink:

Ja, lesz más.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2016.12.25. 12:47

Sziasztok. Segitsetek léci. 525i- ről lenne szó. Gázolasnál sokszor mintha kihagyna néhány henger. Én főtengej jeladóra gyanakszom. Esetleg valakinek tapasztalata ezen a téren? Köszönöm

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2016.12.25. 13:20

Gyuszko írta:Sziasztok. Segitsetek léci. 525i- ről lenne szó. Gázolasnál sokszor mintha kihagyna néhány henger. Én főtengej jeladóra gyanakszom. Esetleg valakinek tapasztalata ezen a téren? Köszönöm


"Gázolasnál" inkább a fékre lépj :franko:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek broton az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2016.12.25. 16:53

Gyuszko írta:Sziasztok. Segitsetek léci. 525i- ről lenne szó. Gázolasnál sokszor mintha kihagyna néhány henger. Én főtengej jeladóra gyanakszom. Esetleg valakinek tapasztalata ezen a téren? Köszönöm

:offtopic
Szevasz!
Ide a megoldott hibákat kérjük beírni a megoldással együtt! Adatlapot kérjük kitölteni, hinni a helyesírás ellenőrzőnek gépelés közben! :facepalm: Pls! Nem gyanakodni kell, hanem diagolni!

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2016.12.29. 13:28

AMadam írta:
Gallaca írta:
AMadam írta:Sziasztok,

Nem olyan rég vettem egy 530i-t (automata) valós 256e km-s futással minden számlával, amit valaha cseréltek rajta, műszaki vizsga észrevételekkel stb. van rajta egy LPG szett is 140e km-s kora óta.

A hiba amit tapasztalok,

Hidegen indításnál, kb 30mp-ig csak 750-es fordulaton tartja a fordulatot és kicsit egyenetlen is a járása, de utána felemeli 1000re és ott tartja onnantól szépen simán jár, ha egy kicsit is bemelegszik utána nem csinálja újraindításnál. Nem füstöl, nem eszi az olajat, nem fogyaszt többet, nem gyengélkedik, nem melegszik semmi más tünet nincs. Motorhiba lámpa se ég semmi.

Valakinek van valami tippje, mitől lehet ez?

Nekem van, ez a megoldott hibák topic, nem a kérdezős! :offtopic


Köszi és sry :D


Csakhogy maradjak a topicnál sikerült megoldani a hibát :P :D

Szóval a végén kiderült, hogy a DISA szelep nem működik rendesen, a hatszög? tengely szépen elkopott, de sikerült megoldani a dolgot.

Biztos ki lett már vesézve, nekem a következő tünetek voltak alapjárat ingadozás minimálisan, illetve a végén már check engine lámpa - szegény keverék miatt mindkét lambda szondára, valamint idióta szívó hang a szívósorból. Lehet még kattogás is, viszonylag egyszerűen tudod tesztelni, ha a Disa szelep kattog, járó motornál húzd le az elektromos csatlakozót, ha megszűnik a kattogás akkor nyertél.

Ha rászánod magad, hogy kivedd először vedd ki a légszűrőházat is +5perc, de vízszintesen kitudod húzni a szelepet. Ha nagyon ki van kopva a belső oldalon van egy kúpos rögzítő csap és ha megdöntöd felfelé a csap képes kicsúszni, bele a szívósorba..

Kép

De, ha vagy olyan szerencsés mint én. a lapát, a vákumdob, szerekezet működik rendesen akkor megtudod oldani otthon is.
1. opció veszel hozzá felújító készletet ebay, amazon, otthon nem tudom lehet-e kapni valahol
2. opció csinálsz egy ehhez hasonló megoldást: Kép

Én az utóbbit választottam, a lapátban végig van furat alapból is csak ki kell takarítani és már csak egy tengely kell, ami elég hosszú és megtud támaszkodni a kereten normálisan (ha csak 1-2mm ér bele a keretbe az nem elég!), ahol a csap is támasztotta így elkerülöd a kieső csap kockázatát+ én kénytelen voltam megperselyezni a hatszögtengelyt, hogy normálisan forgassa.

Nyilván mindenki maga döntse el mire képes és mit mer megcsinálni, felelősséget nem vállalok érte, nekem bevállt már 1000km hiba nélkül.

Sok sikert :wink:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek AMadam az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2017.01.18. 20:55

Végre és sajnos én is tudok egy építő jellegű hozzászólást közzé tenni ebben a topicban...:)
Karácsony előtt elkezdett valami csúnyán csörögni a motorban. El is vittem szervízbe, ahol benéztünk az olajbetöltő nyíláson, és egy vékony csavarhúzóval benyúlva, a nagy láncot nagyon meg lehetett mozgatni, iszonyú laza volt. Szaki tippje az volt, hogy a nagy lánc (ugye van összesen 3 db lánc a motorban) feszítőjén lévő bakelit sín lehet eltört. Autót ott hagytam, így nem mertem vele tovább menni. A héten tudtak neki állni és kiderült, hogy az egyik patkó alakú fém láncvezetőn lévő bakelit sín szépen lepattogott a fémről, emiatt a láncfeszítő nem tudta normálisan megfeszíteni a láncot. Linken a 6-os alkatrész: 540i vezérlés
Szerelő szerint szerencsém volt, hogy nem ugrott át a vezérlés és nem gyűrt össze mindent a blokkban...:S
Mivel az összes láncvezető és feszítő is ugyanebből a csodás anyagból van, így nem volt kérdés, hogy mindet cseréljük és ha már szét van borítva, akkor a 3 láncot már nyilván nem hagytuk benne, azt is kap újat. A fogaskerekeken semmilyen kopást nem láttunk, így azokat nem cseréljük. A szétszedés során a különféle helyeken lévő tömítések, gumicsövek rideg műanyagként viselkedve törtek, pattogtak le a helyükről. Durva, hogy milyen szinten öregednek el ezek a dolgok...:(
Nem tudom, hogy a többi motornál hogyan van ez megoldva, de a 15-20 éves 4.4-et birtokló tulajoknak, ha megtehetik, javaslom a vezérlés cserét, mert sajnos mindegyik öregszik. :(

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2017.01.18. 22:24

Reszka írta:Végre és sajnos én is tudok egy építő jellegű hozzászólást közzé tenni ebben a topicban...:)
Karácsony előtt elkezdett valami csúnyán csörögni a motorban. El is vittem szervízbe, ahol benéztünk az olajbetöltő nyíláson, és egy vékony csavarhúzóval benyúlva, a nagy láncot nagyon meg lehetett mozgatni, iszonyú laza volt. Szaki tippje az volt, hogy a nagy lánc (ugye van összesen 3 db lánc a motorban) feszítőjén lévő bakelit sín lehet eltört. Autót ott hagytam, így nem mertem vele tovább menni. A héten tudtak neki állni és kiderült, hogy az egyik patkó alakú fém láncvezetőn lévő bakelit sín szépen lepattogott a fémről, emiatt a láncfeszítő nem tudta normálisan megfeszíteni a láncot. Linken a 6-os alkatrész: 540i vezérlés
Szerelő szerint szerencsém volt, hogy nem ugrott át a vezérlés és nem gyűrt össze mindent a blokkban...:S
Mivel az összes láncvezető és feszítő is ugyanebből a csodás anyagból van, így nem volt kérdés, hogy mindet cseréljük és ha már szét van borítva, akkor a 3 láncot már nyilván nem hagytuk benne, azt is kap újat. A fogaskerekeken semmilyen kopást nem láttunk, így azokat nem cseréljük. A szétszedés során a különféle helyeken lévő tömítések, gumicsövek rideg műanyagként viselkedve törtek, pattogtak le a helyükről. Durva, hogy milyen szinten öregednek el ezek a dolgok...:(
Nem tudom, hogy a többi motornál hogyan van ez megoldva, de a 15-20 éves 4.4-et birtokló tulajoknak, ha megtehetik, javaslom a vezérlés cserét, mert sajnos mindegyik öregszik. :(


OFF: a BMW háza táján nem újdonság a tömítések, csövek, stb. törése idővel ( és viszonylag hamar is, nem kell hozzá 15 év ). Ennek oka a hő, amit a motor termel. A nagy hő közelében lévő alkatrészek hamar amortizálódnak. Nem csak az e39-re jellemző ez a jelenség.

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2017.01.22. 23:49

Sziasztok!
A nagy hidegben tekergettem indítás után a manuál klíma irányállítóját (ablakra-fejre-lábra szenthármas tárcsa), egy erős kattanás kíséretében sikerült behatárolni egy harmadrészre a működést, hat és kilenc óra között volt állítható (irányra gondolok, nem napszakra).
A hibát az egyik bowden leakadása okozta.
A szerelés pofonegyszerű. Nem kell sokat bontani, egy használt hitelkártyával körbementem a klímapanel körül, kb félig be kell tolni, majd elindulni vele körbe, az egyik gombnál finoman húzva szépen kijön az egész egység, kb 15 másodperc, ráadásul nyommentesen.
Három bownden van rajta, egy kék ,egy piros, és egy zöld jelölésű.
Nekem az legalsó zöld akadt ki. A gombot tekergetve a mechanika kis gömbfejszerú lapokat húzogat hátul, ebbe vannak beakasztva a bowdenvégeken található szemek, amiket egy másik kis slicc biztosít, hogy ne essenek le. Gondolom a hidegben beragadhatott a másik végen található lamella, így lepattant a húzószem, szerencsére nem tört el, csak a bowdenen lett egy mini törésnyom.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek widerstand az itt látható tagok köszönték meg: F_E_K_
Értékelés: 4.76%

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2017.03.19. 19:59

Sziasztok!

Érdekes problémával találkoztam nemrég.
Történt, hogy olajat cseréltem az autón, és előtte felmértem a még felmerülő alkatrészigényt.
Szomorúan konstatáltam, hogy szíjat is kell cserélnem, eljárt felette az idő.
Természetesen ellenőriztem a görgőket, feszítőket is , ott nem láttam aggodalomra okot.
Hétvégén munka után, nekiláttam, és meg is csináltam mindent.
Két hét múlva haza kellett utaznom, és mikor jövök vissza, az M1 autópályán valami visító hangot
kezdett hallatni a motortérből.
Ha hirtelen gázt adtam, kb 3500-tól, visított. természetesen megálltam egy parkolóban, utánanéztem
mi a baj. Ahogy gázt adtam kézzel úgy láttam, hogy a egyik görgő mintha billegne.
Késő délután volt, gondoltam sebaj, Bárdi, Unix majd segít. Móvár volt közel, de polcon nem volt sehol.
Megyünk tovább, majd lesz valami. Bécsnél már komolyan aggódtam, mert gyakorlatilag minden kigyorsításnál visított. Félreálltam egy kúton, kicseréltem a klímagörgőt, a hangoskodóra. Persze más a belső átmérője a csavaroknak, tehát a klímakompresszor rögzítőcsavarját hívtam segítségül, illetve
a toronymerevítőből két anyát távtartó célzattal. Másfél óra késés.
Ahogy elindultam természetesen nyígott tovább. München környékén már nem is nagyon gyorsítgattam, mert szörnyen hangos volt. Még 250Km.
Hazaértem, másnap rendeltem mindent, plusz a szíjakat is.
Kicseréltem őket, és a hang továbbra is jött.
A főnököm, és a kollégák, tanácstalanul álltunk a jelenséggel szemben. Gondoltam felgyújtom.
Elkeseredésemben este kimentem egy P+R parkolóba, és elkezdtem hallgatózni.
Rájöttem, hogy a jobb oldali hengersor 4 hengerének a leömlője alól szelel a kipufogógáz.
A hang egyértelműen szíj hangot hallatott.
Ahogy a kipufogógáz kifújt, megrezgette a tömítést, és annak a rezonanciája okozta a sivító hangot.
Múlthéten kicseréltem, a jelenség tovatűnt.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Yamaha az itt látható tagok köszönték meg: 2 gumikacsa83, kzolee
Értékelés: 9.52%

Re: Csomagtartó zár rugó

2017.04.09. 19:13

simi64 írta:
Endi írta:Sziasztok.
Olyan gondom van, hogy nem záródik a csomagtartó.
Átolvastam a fórumot és megtaláltam a problémámat.
Egy kis rugórol lenne szó, ahogy olvastam. Hol található ez a rugó? Fent a kapcsolónál? vagy a zár résznél?
Köszi a választ

Itt írtam le részletesen a műveletet.

Kép



Sziasztok!
Ebben a zár rugó problémában tudnátok segíteni, anno leírta Simi a műveletet, de már nem él a link sajnos.
Köszi!
Gabze

Re: Csomagtartó zár rugó

2017.04.09. 22:09

Gabze írta:
simi64 írta:
Endi írta:Sziasztok.
Olyan gondom van, hogy nem záródik a csomagtartó.
Átolvastam a fórumot és megtaláltam a problémámat.
Egy kis rugórol lenne szó, ahogy olvastam. Hol található ez a rugó? Fent a kapcsolónál? vagy a zár résznél?
Köszi a választ

Itt írtam le részletesen a műveletet.

Kép



Sziasztok!
Ebben a zár rugó problémában tudnátok segíteni, anno leírta Simi a műveletet, de már nem él a link sajnos.
Köszi!
Gabze

Megfogod a rugót, a törött végén fogóval lehajtod az első menetet 90 fokban. A lehajtott részt beakasztod a fülbe, a helyére. Ennyi.

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2017.05.04. 20:33

Motor típusa: m62tub44

Hiba:

Ha elég hideg (kb. 5 fok vagy kevesebb) a motor hőmérséklete akkor az indítás szépen / hibamentesen megtörténik és emelt alapjárati fordulaton jár a motor.

Amikor kis idő elteltével az alapjárati fordulat csökken a motor egyenetlenül kezd járni a csökkentett alapjárati fordulaton. A hibatárolóban össze-vissza minden hengerben égéskimaradás olvasható. Ha a motor valamelyest felmelegedett vagy gázpedállal picit magasabb fordulaton tartjuk a motort, akkor az egyenetlen alapjárat eltűnik.


Megoldás:

Az autó korából adódóan a tömítések rideggé váltak ezért ha elég hideg az idő akkor az öreg tömítés képes annyira összezsugorodni, hogy nem tömít tökéletesen. Ilyen esetben fals levegőt szív a motor. Emelt alapjáraton a többlet levegő nem okoz problémát de a normál alapjárati fordulatszámhoz befecskendezett üzemanyag a többlet levegővel kevés és elégtelen égést okoz. Ha a motor és vele együtt a tömítések kicsit felmelegednek akkor a megfelelő tömörség miatt a hiba elmúlik.

A hiba a szívó oldali összes tömítés cseréjével megoldódott.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek 491523 az itt látható tagok köszönték meg: 4 eddy, Jerry, jimbi525d, kzolee
Értékelés: 19.05%

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2017.05.14. 21:06

Üdv Urak!

Már rég be akartam írni.... :roll:
Hibajelenség a következő volt: autóm 100-120, aztán már 90-130 km/h tartományban rázott, remegett.
Az egész autó, mindegy hanyadik fokozatban, mindegy milyen motorfordulatnál.
Annó kérdeztem is itt fórumon titeket, javasoltátok is, hogy pl. tegyek fele csere kerekeket, azokkal is csinálja-e?
Próbáltunk mindent, téli-nyári-csere-kerékkel is csinálta, hardy tárcsát cseréltem, új gumikat vettem, persze korábban összes kerék átnézetve, újracentírozva. Az egyértelművé vált, hogy a hátsó tengelytől jön a probbléma, mivel az egész autó beleremegett, nem pl.csak a kormány.
Felemelt autónak gázt adva a hátsó kerekek le-fel ugráltak.
Aztán végre egy szerelő kitalálta, hogy a NYOMTÁVSZÉLESÍTŐK nem jók.
Kapott újjakat, azóta :franko:
Hozzászólás küldése

VigLink badge