Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2015.12.01. 14:22

kzolee írta:
Százezerért elég hitvány cucc... :roll:

Mentségére szól talán a képen látható példánynak, hogy 18 éves korában érte a halál. Ha ez mentség lehet.

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2015.12.01. 16:10

Sziaztok! Nem olyan rég az egyik reggel álltam egy kereszteződésben, vártam a zöld jelzésre. Mikor indultam volna a fékpedál teljesen fölkeményedett és meg sem mozdult a kocsi. E 39 525D 2002-es a gép.

Hiba megoldódott úgy néz ki. :) Főfékhenger csere lett a vége. :) Schnitzer Szabinak hála jó árban hozzájutottam egy db-hoz.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek csiza1 az itt látható tagok köszönték meg: Schnitzer
Értékelés: 4.76%

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2015.12.04. 21:25

Sziasztok!
Ha az automata váltó nem megfelelően működik és közben a műszerfal controll lámpák nagy része felvillan vagy folyamatosan világít(sárgák,pirosak egyaránt),akkor nézessétek meg a generátort.Az alacsony feszültség vs áramerősség miatt nem működött jól a váltó vezérlése.
Generátor felújítás után meggyógyult.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek pastorsteve az itt látható tagok köszönték meg: Jerry
Értékelés: 4.76%

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2015.12.11. 17:00

Sziasztok, lehet nem jo helyre irok. A bal hatso fenyszoromban nagyon gyengen vilagitanak a ledek. Nappal nem is latszanak mintha nem lenne vilagitasom. Mi lehet a problema?

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2015.12.11. 20:18

Frankeee írta:Sziasztok, lehet nem jo helyre irok. A bal hatso fenyszoromban nagyon gyengen vilagitanak a ledek. Nappal nem is latszanak mintha nem lenne vilagitasom. Mi lehet a problema?

Nem lehet, hanem biztos!
Azt sem tudjuk milyen autóról van szó, milyen lámpával. Ritka az amelyikben hátul fényszóró van. :shock:

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2015.12.11. 21:31

Gallaca írta:
Frankeee írta:Sziasztok, lehet nem jo helyre irok. A bal hatso fenyszoromban nagyon gyengen vilagitanak a ledek. Nappal nem is latszanak mintha nem lenne vilagitasom. Mi lehet a problema?

Nem lehet, hanem biztos!
Azt sem tudjuk milyen autóról van szó, milyen lámpával. Ritka az amelyikben hátul fényszóró van. :shock:

Lehet, hogy a bukófrekvenciás félhomály-tizedelő hibakód miatt nem működik, emaitt nem adja rá a fényerő 100%-át a hátsó fényszórókra. :?: :?:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz155 az itt látható tagok köszönték meg: jimbi525d
Értékelés: 4.76%

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2015.12.11. 22:26

BMW E39 520D 2002 es a bal hatso lampamban a ledek nagyon halvanyan vilagitanak es arra voltam kivancsi hogy mitol lehet. Koszonom a kedvesseget

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2015.12.12. 10:44

Sziasztok,

csak hogy egy kis ON topic is legyen: A múltkor írtam, hogy úgy füstöl a kályha, mint egy 40 éves Ikarus.
Mára ez a füstölés annyira abbamaradt, hogy egyáltalán nem bocsájt ki füstöt. Írtátok, hogy szerintetek nem fog magától kiégni, csak egőkosár takarítás segíthet. Aztóta elautóztam 2 teljes tank gázolajat. Azt tudniillik, hogy az előtt, hogy elkezdte okádni a füstöt, -kövezzetek meg- beleöntöttem egy flakonnyi kék színű spurit :oops: . Azt véltem felfedezni, hogy a spuri tankból való ürülése és a füstölés intenzitása között egyenes arányosság volt. Tehát most már nincs semmilyen adalék a tankban és a kályha sem füstöl.
Találós kérdés: szerintetek füstölhetett az adaléktól a webasto?

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz155 az itt látható tagok köszönték meg: jlsazlo75
Értékelés: 4.76%

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2015.12.12. 10:53

atesz155 írta:Sziasztok,

csak hogy egy kis ON topic is legyen: A múltkor írtam, hogy úgy füstöl a kályha, mint egy 40 éves Ikarus.
Mára ez a füstölés annyira abbamaradt, hogy egyáltalán nem bocsájt ki füstöt. Írtátok, hogy szerintetek nem fog magától kiégni, csak egőkosár takarítás segíthet. Aztóta elautóztam 2 teljes tank gázolajat. Azt tudniillik, hogy az előtt, hogy elkezdte okádni a füstöt, -kövezzetek meg- beleöntöttem egy flakonnyi kék színű spurit :oops: . Azt véltem felfedezni, hogy a spuri tankból való ürülése és a füstölés intenzitása között egyenes arányosság volt. Tehát most már nincs semmilyen adalék a tankban és a kályha sem füstöl.
Találós kérdés: szerintetek füstölhetett az adaléktól a webasto?

Úgy gondolom, ez költői kérdés akart lenni :szerintem

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2015.12.12. 18:29

atesz155 írta:Sziasztok,

csak hogy egy kis ON topic is legyen: A múltkor írtam, hogy úgy füstöl a kályha, mint egy 40 éves Ikarus.
Mára ez a füstölés annyira abbamaradt, hogy egyáltalán nem bocsájt ki füstöt. Írtátok, hogy szerintetek nem fog magától kiégni, csak egőkosár takarítás segíthet. Aztóta elautóztam 2 teljes tank gázolajat. Azt tudniillik, hogy az előtt, hogy elkezdte okádni a füstöt, -kövezzetek meg- beleöntöttem egy flakonnyi kék színű spurit :oops: . Azt véltem felfedezni, hogy a spuri tankból való ürülése és a füstölés intenzitása között egyenes arányosság volt. Tehát most már nincs semmilyen adalék a tankban és a kályha sem füstöl.
Találós kérdés: szerintetek füstölhetett az adaléktól a webasto?

A koncentrátum mértékétől függ, - de szerintem nem.
Valószínüleg a folyamatos használattal járó hőtől leégett a koksz az égőkosárról - megtisztult magától, lehet ehhez a spuri is hozzájárult.
Úgy néz ki türelmetlen voltam, várnom kellett volna még a pucolással, de legalább nem füstöltem ki a szomszédokat, így a "jó" viszony is megmaradt. :lol:

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2015.12.26. 15:34

Sokáig halogattam, hogy megírom, mert biztosra akartam menni. Az autót keveset futott féktárcsákkal vettem.. de valami no name márkájúak. Akkorra olvastam, hogy az e39 fékje érzékeny a szar alkatrészekre, de nyugodtan mondhattam jó a fék, nem hullámos, nem remeg. Csak ezt követően megjött a bátorság,és amikor már a falvak közti 1-2km szakaszokon is gyakran megfutott az autó 180-190km/h sebességet, egyszer egy ilyen hajrá után alig bírtam megállni vele, úgy elmelegedett, rúgdosott a pedál, elment a fékhatás. Ha lehűlt, nagyjából megjavúlt. EZ A HIBA.

MEGOLDÁS: A féktárcsák vastagok, újak, a gyári vékony festék ami az agy körüli részt védi az is meg van. Gondoltam, megér egy próbát.. Ha már úgyis főállású esztergályos vagyok, vékonyan felszabályzom őket. Azóta a haveroknak osztom is a dolgot, mert működik minden autótípuson. Az olcsóbb tárcsák,de még a drágábbak esetén is gyakran előfordul, hogy egyáltalán nincsenek hőkezelve. Na de amikor 200rol hamar meg kell állni, akkor máris meg van a hőkezelés. Faszán felveszi a végleges formáját a tárcsa, amit már egész jól meg is tart. Ha ezt a hullámos állapotot felszabályzom esztergálással, akkor máris kész a jó tárcsa, ami jóformán teljesen elveszti a hullámosodási hajlamát.. azóta nem sikerült "elfékeznem" a tárcsákat.



Tapatalk-kal küldve az én GT-I9300-el

Ezt a hozzászólást a szerzőnek waresz az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2015.12.26. 19:06

Majd elfogod. Ezek a fasza tárcsáid ha jól bemelegszenek, és a faluba beérve belemész egy tócsába, újra hullámosak lesznek.

Rendes gyári vagy minőségi féktárcsával nincs ilyen baj.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 3 Bandi1978, jimbi525d, NagyMatyas
Értékelés: 14.29%

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2016.01.08. 23:25

Sziasztok!

Megoldott hiba!
A "nem működik, mi lehet a hiba?" topikban írtam a dologról, kb. 3 hete...
Leírom ide tömören amennyire lehet, a kis sztorit:

Kb. 3 hete garázsba beparkolásnál szépen lassan leállt a kocsi és utána nem indult be többet.
Nem is bántottam utána ész nélküli indítózással, ott hagytam.
Szerencsére pont a parkolás legvégén és nem az út közepén.
Lassan, mint amikor leállítom, semmi extrém előjel.

Haver-srác ma jött (több mint 20 éve egy gimibe jártunk) megnézni, 15 éve Audi-VW szervízben melózik, érti a dolgát.
Diag (nem gyári BMW progi) semmit nem írt ki.
Nézett ezt-azt...
2 óra alatt kiderült, hogy az üzemanyag szivattyú csatlakozóján nem megy át az áram, a tartály tetején levő egyik kábel (a 4-ből) eltört (szakadt, öregedett).

Egy úttal kicserélte a gyertyákat és az üzemanyag szivattyút.
Úgyhogy egy gyors mini-szervizt is letudtam így.

Éreztem is én amikor megállt, hogy ez valami banális dolog lesz, mert totál egyben van a gép, semmi jele nem volt, hogy lefekszik.
41380.- lett a végösszeg.

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2016.01.08. 23:36

Bandi1978 írta:2 óra alatt kiderült, hogy az üzemanyag szivattyú csatlakozóján nem megy át az áram, a tartály tetején levő egyik kábel (a 4-ből) eltört (szakadt, öregedett).

Én is jártam így, csak nekem 40 fokos kánikulában adta elő, 40 kilóméterre otthonról hazafelé, asszonnyal, picibabával. Szerencsére nem dohányzom így nem tartok magamnál gyufát/öngyújtót.

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2016.01.09. 12:07

PeterE39 írta:
Bandi1978 írta:2 óra alatt kiderült, hogy az üzemanyag szivattyú csatlakozóján nem megy át az áram, a tartály tetején levő egyik kábel (a 4-ből) eltört (szakadt, öregedett).

Én is jártam így, csak nekem 40 fokos kánikulában adta elő, 40 kilóméterre otthonról hazafelé, asszonnyal, picibabával. Szerencsére nem dohányzom így nem tartok magamnál gyufát/öngyújtót.


Hát a gyufa itt sem fért volna el a szerelés közben, volt olyan benzin szag, mert több mint félig volt a tank, a szivattyúház pedig az alján, tehát volt benzinben turkálás rendesen...

Még egy kis fontos adalék, amit én most tudtam meg, lévén nem vagyok szakavatott szerelő:
Haver-srác azt mondja kevesen tudják, hogy a benzin bizony hűti is a szivattyút és aki kevés benzinnel járkál, mindig aprókat tankol, csak a tank alján libeg némi üzemanyag, annak jóval hamarabb kimegy a szivattyú a járgányból!

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2016.01.09. 12:18

Bandi1978 írta:
PeterE39 írta:
Bandi1978 írta:2 óra alatt kiderült, hogy az üzemanyag szivattyú csatlakozóján nem megy át az áram, a tartály tetején levő egyik kábel (a 4-ből) eltört (szakadt, öregedett).

Én is jártam így, csak nekem 40 fokos kánikulában adta elő, 40 kilóméterre otthonról hazafelé, asszonnyal, picibabával. Szerencsére nem dohányzom így nem tartok magamnál gyufát/öngyújtót.


Hát a gyufa itt sem fért volna el a szerelés közben, volt olyan benzin szag, mert több mint félig volt a tank, a szivattyúház pedig az alján, tehát volt benzinben turkálás rendesen...

Még egy kis fontos adalék, amit én most tudtam meg, lévén nem vagyok szakavatott szerelő:
Haver-srác azt mondja kevesen tudják, hogy a benzin bizony hűti is a szivattyút és aki kevés benzinnel járkál, mindig aprókat tankol, csak a tank alján libeg némi üzemanyag, annak jóval hamarabb kimegy a szivattyú a járgányból!

Kb., mint a búvárszivattyú.

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2016.01.09. 12:46

Bandi1978 írta:Még egy kis fontos adalék, amit én most tudtam meg, lévén nem vagyok szakavatott szerelő:
Haver-srác azt mondja kevesen tudják, hogy a benzin bizony hűti is a szivattyút és aki kevés benzinnel járkál, mindig aprókat tankol, csak a tank alján libeg némi üzemanyag, annak jóval hamarabb kimegy a szivattyú a járgányból!

Ez csak részben igaz. Épp mostanság volt róla szó valahol.
Nekem 6 éve ~100000 km óta temetik az AC-mat.
Meghálálja, hogy hűséges vagyok hozzá! :D

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2016.01.09. 13:58

PeterE39 írta:
Bandi1978 írta:2 óra alatt kiderült, hogy az üzemanyag szivattyú csatlakozóján nem megy át az áram, a tartály tetején levő egyik kábel (a 4-ből) eltört (szakadt, öregedett).

Én is jártam így, csak nekem 40 fokos kánikulában adta elő, 40 kilóméterre otthonról hazafelé, asszonnyal, picibabával. Szerencsére nem dohányzom így nem tartok magamnál gyufát/öngyújtót.

Melyik autó volt a rakoncátlan?

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2016.01.09. 15:20

Tomi.i írta:
PeterE39 írta:
Bandi1978 írta:2 óra alatt kiderült, hogy az üzemanyag szivattyú csatlakozóján nem megy át az áram, a tartály tetején levő egyik kábel (a 4-ből) eltört (szakadt, öregedett).

Én is jártam így, csak nekem 40 fokos kánikulában adta elő, 40 kilóméterre otthonról hazafelé, asszonnyal, picibabával. Szerencsére nem dohányzom így nem tartok magamnál gyufát/öngyújtót.

Melyik autó volt a rakoncátlan?

Ami alattad van ;)
Csak ha jól emlékszem, akkor a tankon belül adta ezt elő.

Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2016.01.09. 15:25

PeterE39 írta:
Tomi.i írta:
PeterE39 írta:
Bandi1978 írta:2 óra alatt kiderült, hogy az üzemanyag szivattyú csatlakozóján nem megy át az áram, a tartály tetején levő egyik kábel (a 4-ből) eltört (szakadt, öregedett).

Én is jártam így, csak nekem 40 fokos kánikulában adta elő, 40 kilóméterre otthonról hazafelé, asszonnyal, picibabával. Szerencsére nem dohányzom így nem tartok magamnál gyufát/öngyújtót.

Melyik autó volt a rakoncátlan?

Ami alattad van ;)
Csak ha jól emlékszem, akkor a tankon belül adta ezt elő.

Az jó mert ezt nekem is megcsinálta hasonló körülmények között! :roll: Ac csati javitás és a pumpa csere remélem végleg megoldotta a hibát.
Hozzászólás küldése

VigLink badge