Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2006.10.08. 16:49

Nagy bánatom van, ha tudtok, kérlek segítsetek!
Az én kedves 530iA-m ma csúnya játékot kezdett velem játszani. Országúton 80-90 között padlót nyomtam, automata visszaváltott szerintem 2-be, autó kilőtt - eddig OK. Viszont elpörgött 5400 környékére - ez olyan 120, és nem váltott feljebb az istennek se. Ott ragadt a max. fordulaton dadogva. Előzés közben nagyon nem kellemes... Utána megpróbáltam normál autómata és sport üzemmódban is, ha a pedál padlón volt, az eredmény ugyanez. Manuálisan fel lehet váltani, és ha nem padlózok, látszólag minden rendben, szépen váltogat. A kocsit 3 éve használom, hibátlan, nincs széthajtva, eddig semmi nem volt vele. Ugye nem akar meghalni benne valam?! Mi lehet ez?

Leállás ???

2006.10.10. 15:05

Üdv mindenkinek!

Volna egy 523i automata készülékem.

Minden tök jó rajta, de kb.: hetente egyszer ha dugóban ülök és 5-10 perce araszolok (de ez sem törvényszerű!) egyszer csak leáll a motor!

Újraindítom és pöccre indul.

Remélem van valakinek ötlete rá vagy tudtok egy nem túl drága helyet ahol bemérik ezt a problémát?

Köszönöm.

Re: Leállás ???

2006.10.10. 15:34

Csumpy írta:Üdv mindenkinek!

Volna egy 523i automata készülékem.

Minden tök jó rajta, de kb.: hetente egyszer ha dugóban ülök és 5-10 perce araszolok (de ez sem törvényszerű!) egyszer csak leáll a motor!

Újraindítom és pöccre indul.

Remélem van valakinek ötlete rá vagy tudtok egy nem túl drága helyet ahol bemérik ezt a problémát?

Köszönöm.


Ugyan ez volt a gondja az egyik haveromnak neki mondjuk 725d-je volt de mindig leállt a motorja ha megállt pirosnál vagy valahol!Mondjuk már nem tudom megmondani neked mi volt a hiba mert 1 hete totálkárra törte :\

DODKA:
Beszélj Döme86 al mert neki is ez volt a gond nem váltott a kocsija!

Re: Leállás ???

2006.10.10. 16:02

Csumpy írta:Üdv mindenkinek!

Volna egy 523i automata készülékem.

Minden tök jó rajta, de kb.: hetente egyszer ha dugóban ülök és 5-10 perce araszolok (de ez sem törvényszerű!) egyszer csak leáll a motor!

Újraindítom és pöccre indul.

Remélem van valakinek ötlete rá vagy tudtok egy nem túl drága helyet ahol bemérik ezt a problémát?

Köszönöm.


Nekem 46ban volt ugyanilyen motorom és akkor csinált ilyet, ha alapjáraton a légkondi meg az elektromos ventillátor kapcsolgatott ki-be. Elég laza az alapjárat és egy egy ilyen lökés nekem is ki tudta billenteni, ami azért bosszantott, mert azon meg nem nagyon lehet állítani.
Most ugyanúgy a 323-as computerrel hajtom a 330i motort és ennél viszont nem jelentkezik és az alapjárat is szebb.....én egyébként anno a gyertyákra is gyanakodtam...

Re: Leállás ???

2006.10.10. 21:03

Csumpy írta:Üdv mindenkinek!

Volna egy 523i automata készülékem.

Minden tök jó rajta, de kb.: hetente egyszer ha dugóban ülök és 5-10 perce araszolok (de ez sem törvényszerű!) egyszer csak leáll a motor!

Újraindítom és pöccre indul.

Remélem van valakinek ötlete rá vagy tudtok egy nem túl drága helyet ahol bemérik ezt a problémát?

Köszönöm.



Mikor vettem az autót néhányszor leállt a pirosnál és nagyobb gázzal kellett elindulnom, mert különben könnyen lefulladt. Nos, a bevizsgálás alkalmával kiderült a hiba: Főtengelyjeladó csere.
Azóta,....lekopogom. :lol:

2006.10.11. 10:51

Köszi az eddigi infókat. Szerintem dobok bele 6 új gyertyát, kap új olajat olajszűrőt levszűrőt.

Esetleg van egy olyan szerviz ahol bevizsgálják a készüléket nem túl drágán?
Milyen gyertyát érdemes belerakni?

Üdv.

2006.10.13. 23:35

Sziatok!

Egy két tapasztalat:

a rádióm a kivétel és reset után is ugyanúgy elfelejti a beállításokat...ha van valakinek még ötlete szívesen kipróbálom

Az akkumulátor sarus reset működik és nem ment tönkre semmi, tehát működött. Ne röhögjetek ki, mert magam sem akartam ebben hinni és nem is tudok rá logikus magyarázatot, de ezen reset után simában megy a motor!! Érezhetően finomabban lehet vele indulni és váltani. nem tudom mi a magyarázat de így érzem. Nem tudom eldönteni, de megpróbáltam a pszichés tényezőket kizárni, mert el is felejtettem a resetet, csak késöbb jutott eszembe.

Más: sikerült kinyitnom a sedan csomagtartó zárját belülről. Ki kell csavarni a fogantyúban lévő csavart utána lepattintani annyira, hogy beférjen a kezed és meg kell húzni azt a rudazatot, amit az elektromos motor nem tesz meg és láss csodát, kinyílik. Csak azt nem értettem kulccsal miért nem sikerült eddig... viszont szükségem lenne egy új nyitó motorra....

Apropó, Diabolica, mi hír a jobbos tükörrel?

Üdv

András

2006.10.14. 13:41

GAndras írta:Sziatok!

Egy két tapasztalat:

a rádióm a kivétel és reset után is ugyanúgy elfelejti a beállításokat...ha van valakinek még ötlete szívesen kipróbálom

Az akkumulátor sarus reset működik és nem ment tönkre semmi, tehát működött. Ne röhögjetek ki, mert magam sem akartam ebben hinni és nem is tudok rá logikus magyarázatot, de ezen reset után simában megy a motor!! Érezhetően finomabban lehet vele indulni és váltani. nem tudom mi a magyarázat de így érzem. Nem tudom eldönteni, de megpróbáltam a pszichés tényezőket kizárni, mert el is felejtettem a resetet, csak késöbb jutott eszembe.

Más: sikerült kinyitnom a sedan csomagtartó zárját belülről. Ki kell csavarni a fogantyúban lévő csavart utána lepattintani annyira, hogy beférjen a kezed és meg kell húzni azt a rudazatot, amit az elektromos motor nem tesz meg és láss csodát, kinyílik. Csak azt nem értettem kulccsal miért nem sikerült eddig... viszont szükségem lenne egy új nyitó motorra....

Apropó, Diabolica, mi hír a jobbos tükörrel?

Üdv

András

hogy is van ez az akkumulátzoros reset pontosan??? mi a hatás miért jó?

2006.10.16. 00:23

A resetet a köv képpen csináltam (de lehet, hogy rosszul emlékeztem, mert nem találtam meg újra):

gyújtást ráadtam, majd akku saruk le (először a negatív), utána vártam egy 5 percet és rövidre zártam amit lekötöttem az akkuról, és hagytam 1 órát is. Utána összeraktam...

2006.10.16. 19:39

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Autóm 2007 7. havi 520d

1. Alapjáraton akár hideg akár üzemmeleg állapotban néha mintha egy pillntra egy henger kihagyna, utána néhány másodpercig csúnya kopogó motorhang (mint indítás után hidegen), végül kisímul. Vezetőülésből mindebből csak egy kis rezonancia érződik(váltókar) és vége.

2. Gyorsítás közben kb. 2500-2700-as fordulatnál az autó gyorsulása visszaesik, pillanatnyi fogyasztásmérő litereket visszaesik, tovább gyorsulva 3000 fordulatszámnál minden helyreáll(előzésnél félelmetes).

Ötleiteket előre is köszönöm

2006.10.16. 20:49

2007-es a kocsi és már ilyen bajok vannak vele? hmm :lol:
Komolyra forditva a kopogó hangra azt tudom mondani, igaz ez máshol volt tapasztalat egy merci Sprinter kisbuszba ugyan ilyen csúnya kopogó hangja volt de csak alapjáraton, ennek a hibája a porlasztócsúcs volt.

A gyorsulas visszaesés meg passz... :roll:

2006.10.16. 23:27

Mikie írta:Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Autóm 2007 7. havi 520d

1. Alapjáraton akár hideg akár üzemmeleg állapotban néha mintha egy pillntra egy henger kihagyna, utána néhány másodpercig csúnya kopogó motorhang (mint indítás után hidegen), végül kisímul. Vezetőülésből mindebből csak egy kis rezonancia érződik(váltókar) és vége.

2. Gyorsítás közben kb. 2500-2700-as fordulatnál az autó gyorsulása visszaesik, pillanatnyi fogyasztásmérő litereket visszaesik, tovább gyorsulva 3000 fordulatszámnál minden helyreáll(előzésnél félelmetes).

Ötleiteket előre is köszönöm


Gondolom nem 2007-es a 20d! :D Egyik srácnak Steven530d-nek 20d-je volt ezelőtt,valami hasonló problémával,amikor kanyarodott egy izmosabbat,utána pár pillanatig az autó nem ugy ment,mint ahogy kellett volna neki,az pedig azért volt asszem mert nem kapott elég gázoljat,ami meg szűrő,pumpa vagy ilyesmi hiba lehetett.Pontosan nem tudom,de majd utána érdeklődök,ha kell,vagy szólok neki,hogy nézzen be ide a fórumba! :wink:

2006.10.17. 20:51

Az első tünet alapján, nekem vmelyik porlasztód a gyanus. Érdemes lenne sztem elvinned egy Modic-ra, mit mutat az elektronika a porlasztók érékeire. Vmi -4 és +5 között kell lennie, de ha már +/- 3 általában cserélni szokták mert azt hallottam tud nagy kárt okozni, szétveri a dugattyút, hengerfalat meg ilyesmi.

Janika már utalt hogy volt 520d-m. Nekem amikor eldugult a gázolajszűrőm alig bírt menni viszont ez állandó jelleggel volt nem csak bizonyos fordulaton. Cserével megoldódott a porbléma.

Később utánna néha olyat csinált hogy kanyarban általában mintha lefelezték volna a lóerőt a kocsiban, a fogyasztásmérő lejjebb ment hiábba padlón volt. Állitólag Ac pumpa vacakolt, de nagyon ritkán csinálta.

Lehet a légtömegmérőd halt meg azon a fordulatszám tartományban.
Nekem kellett azt is cserélnem anno.

2006.10.18. 17:28

Sziasztok!

Sajnálatos dolog történt velem ma: kezemben maradt a vezető oldali belső ajtónyitó "szerkezet", azaz a kilincs. :sírás:
Egyébként ajánlom figyelmébe néhány kollégának, akik szeretnek epés megjegyzéseket tenni, hogy a kilincs műanyból van. Na akkor mi a helyzet a gagyival?
No félre a tréfát, volt már valakinek hasonló problémája? A cseréhez le kell szedni az egész ajtó kárpitot, vagy van egyszerűbb megoldás is? Egyáltalán otthon érdemes nekifogni? A kérdéses alkatrészt lehet külön kapni?
Kérlek, aki tud segíteni ötlettel jelentkezzen. Köszi.

2006.10.18. 19:25

húha, jó erős csávó lehetsz :)
amúgy meg sajnálom hogy ez történt, én is rettegek a kölykök mikor tépik ki , de eddig jól bírja a gyűrődést..

Nem mindig izzít!!!!

2006.10.18. 20:45

Sziasztok! Nekem egy 2001-es 520d touringem van.

A következő a problémám: Teljesen hideg motornál reggel szépen izzít a gép (Kiírja a panel a VORGLÜHEN feliratot) Be is indul egy-két fordulatra az autó azonnal, de ezután félhideg állapotban, már nem hajlandó többet izzítani, emiatt nehezen is indul (néha 6-8-at is forog mire szerencsétlen beindul) Melegen természetesen megint szépen idul, hiszen ilyenkor már amúgy sem ízzítana. Tapasztalt-e már valaki ilyet??? Van-e valami jeladó ami téves adatot küld a computernek, hogy izzítson-e vagy sem!!! Izzítógyertyákat kicseréltem vadi újjak vannak benne. De biztos nem ez a gond, mert ha írja a VORGLÜHEN (izzítás) feliratot akkor szépen indul a gép. Várom tapasztalataitokat. Előre is köszi aki tud segíteni.

Re: Nem mindig izzít!!!!

2006.10.18. 21:06

oramu írta:Sziasztok! Nekem egy 2001-es 520d touringem van.

A következő a problémám: Teljesen hideg motornál reggel szépen izzít a gép (Kiírja a panel a VORGLÜHEN feliratot) Be is indul egy-két fordulatra az autó azonnal, de ezután félhideg állapotban, már nem hajlandó többet izzítani, emiatt nehezen is indul (néha 6-8-at is forog mire szerencsétlen beindul) Melegen természetesen megint szépen idul, hiszen ilyenkor már amúgy sem ízzítana. Tapasztalt-e már valaki ilyet??? Van-e valami jeladó ami téves adatot küld a computernek, hogy izzítson-e vagy sem!!! Izzítógyertyákat kicseréltem vadi újjak vannak benne. De biztos nem ez a gond, mert ha írja a VORGLÜHEN (izzítás) feliratot akkor szépen indul a gép. Várom tapasztalataitokat. Előre is köszi aki tud segíteni.


Nekem akkor csinált ilyet anno, amikor gyengélkedett az akksi! Egy próbát megér, töltsd fel és teszteld.

2006.10.18. 21:08

Esetleg még az izzitórelé szarakodik.

2006.10.18. 21:14

VZoltan írta:Sziasztok!

Sajnálatos dolog történt velem ma: kezemben maradt a vezető oldali belső ajtónyitó "szerkezet", azaz a kilincs. :sírás:
Egyébként ajánlom figyelmébe néhány kollégának, akik szeretnek epés megjegyzéseket tenni, hogy a kilincs műanyból van. Na akkor mi a helyzet a gagyival?
No félre a tréfát, volt már valakinek hasonló problémája? A cseréhez le kell szedni az egész ajtó kárpitot, vagy van egyszerűbb megoldás is? Egyáltalán otthon érdemes nekifogni? A kérdéses alkatrészt lehet külön kapni?
Kérlek, aki tud segíteni ötlettel jelentkezzen. Köszi.


Hali
Igen lehet kapni csak nyitófogantyút (együtt van az aljazattal) és nem kell levenni az ajtókárpitot (kicsit piszmogós nem mindíg elsőre megy a helyére) és nem kell felkeresni a servicét sem.
Üdv qqriq

2006.10.18. 21:57

VZoltan írta:Sziasztok!

Sajnálatos dolog történt velem ma: kezemben maradt a vezető oldali belső ajtónyitó "szerkezet", azaz a kilincs. :sírás:
Egyébként ajánlom figyelmébe néhány kollégának, akik szeretnek epés megjegyzéseket tenni, hogy a kilincs műanyból van. Na akkor mi a helyzet a gagyival?
No félre a tréfát, volt már valakinek hasonló problémája? A cseréhez le kell szedni az egész ajtó kárpitot, vagy van egyszerűbb megoldás is? Egyáltalán otthon érdemes nekifogni? A kérdéses alkatrészt lehet külön kapni?
Kérlek, aki tud segíteni ötlettel jelentkezzen. Köszi.


:lol:
Üdv a klubban!
Én már kettőt törtem el. Bal első, majd jobb első. Ára újonnan 8 eFt, csere kb 5 perc. Csavar ki, bowden kiakaszt, majd újba beakaszt, kicsit szórakozik a beforgatással és kész. A másodiknál már megy becsukott szemmel. :P

Sepi
Hozzászólás küldése

VigLink badge