* *
Pontos idő: 2024.03.29. 06:53

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17870 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 883, 884, 885, 886, 887, 888, 889 ... 894  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2015.03.03. 20:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ninyus írta:
rockerekhu írta:
ninyus írta:
bendegúz írta:
ninyus írta:
Sziasztok
Olyan problémám lenne hogy néha indul néha nem!!!
Gyújtást adok minden világit önindító nem teker!
Próbálkoztam rájönni a hibára akksit töltöre tettem vissza raktam indult,kormány alatt a kötegeket bizergáltam indult aksi töltöre tétele nélkül,legutubi próba megkocogtatam az önindítót ismét indult,volt hogy reggel nem indult be nem csináltam vele semmit este megint csak elindult!!!
Valami ötlet tanácstalan vagyok szerelő vagy villanyoshoz vigyem??
Előre is köszönöm Roland

Az enyém nagyjából ugyan ezt csinálta, bronzkefe csere megoldotta a gondot,azóta jó.
Kb 2500 ft.

Ő nem értek sajnos olyan jól az autókhoz magyarul az hol található??
Kell hozzá szakértelem vagy én is meg tudnám csinálni??? :D

Igen kell hozzá és az öninditóban található.

És neked is ez volt a gondod???
Mert kérdeztem már millió embert mindenki passzolt.

Igen ugyan ezt csinálta, hol indult hol nem. Bár a kocogtatás esetleg utalhat behúzótekercsre is. A villanyász majd megmondja,de ha már lent van,azt is érdemes kicserélni kb.: 11.000 ft.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2015.03.03. 20:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.08. 19:24
Hozzászólások: 20
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rendben van köszönöm a segítséget minden jót szia


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2015.03.04. 07:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.03.04. 07:29
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni,a nemrég vásároltam egy 530-d t. Most olyat produkál,hogy hiába nyomom,nem megy 90-100 nál többet, elinduláskor gyorsul utána semmi,hiába nyomom a gázt! Valaki esetleg tudna tippett adni,hogy mi lehet a hiba! Előre is köszi a segítséget!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2015.03.04. 08:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
A nem jó a topic név. Ennyi.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: Jerry
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2015.03.04. 09:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1770
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 229 alkalommal
Kapott köszik: 281 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
galpeter írta:
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni,a nemrég vásároltam egy 530-d t. Most olyat produkál,hogy hiába nyomom,nem megy 90-100 nál többet, elinduláskor gyorsul utána semmi,hiába nyomom a gázt! Valaki esetleg tudna tippett adni,hogy mi lehet a hiba! Előre is köszi a segítséget!

Szia!
Nem jó topikba írtad, ide akkor írunk, ha a megoldás is megvan, ebből tanulunk. Egyébként
sok minden lehet, az ülés alatti üzemagyag pumpától a légtömegmérőig, van két egyforma
nyomásszabályzó szelep is, a pontos nevét nem tudom, de majd Gallaca segít, bármelyik lehet rossz.
Először kellene egy diagnosztika, abból okosabb leszel. A leggyorsabb teszt, hogy lehúzod a légtömegmérő
csatlakozóját. ha ettől megjavul, ez a baja.

Üdv.

Odus


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 19:58 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
galpeter írta:
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni,a nemrég vásároltam egy 530-d t. Most olyat produkál,hogy hiába nyomom,nem megy 90-100 nál többet, elinduláskor gyorsul utána semmi,hiába nyomom a gázt! Valaki esetleg tudna tippett adni,hogy mi lehet a hiba! Előre is köszi a segítséget!

Szia,hát a nevemböl is látható én a negativ oldalt képviselem!
Halgass a Kollékágra :)Gák kák-Kollégák :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 20:25 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
odus írta:
galpeter írta:
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni,a nemrég vásároltam egy 530-d t. Most olyat produkál,hogy hiába nyomom,nem megy 90-100 nál többet, elinduláskor gyorsul utána semmi,hiába nyomom a gázt! Valaki esetleg tudna tippett adni,hogy mi lehet a hiba! Előre is köszi a segítséget!

Szia!
Nem jó topikba írtad, ide akkor írunk, ha a megoldás is megvan, ebből tanulunk. Egyébként
sok minden lehet, az ülés alatti üzemagyag pumpától a légtömegmérőig, van két egyforma
nyomásszabályzó szelep is, a pontos nevét nem tudom, de majd Gallaca segít, bármelyik lehet rossz.
Először kellene egy diagnosztika, abból okosabb leszel. A leggyorsabb teszt, hogy lehúzod a légtömegmérő
csatlakozóját. ha ettől megjavul, ez a baja.

Üdv.

Odus

Diagolni kell,az megmond mindent.Azért nyitsd fel a motorháztetöt,keress elhasadt csöveket,intercooler,aztán légtömegmérö,ahogy a kollégák mondták


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 20:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
odus írta:
galpeter írta:
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni,a nemrég vásároltam egy 530-d t. Most olyat produkál,hogy hiába nyomom,nem megy 90-100 nál többet, elinduláskor gyorsul utána semmi,hiába nyomom a gázt! Valaki esetleg tudna tippett adni,hogy mi lehet a hiba! Előre is köszi a segítséget!

Szia!
Nem jó topikba írtad, ide akkor írunk, ha a megoldás is megvan, ebből tanulunk. Egyébként
sok minden lehet, az ülés alatti üzemagyag pumpától a légtömegmérőig, van két egyforma
nyomásszabályzó szelep is, a pontos nevét nem tudom, de majd Gallaca segít, bármelyik lehet rossz.
Először kellene egy diagnosztika, abból okosabb leszel. A leggyorsabb teszt, hogy lehúzod a légtömegmérő
csatlakozóját. ha ettől megjavul, ez a baja.

Üdv.

Odus


A topic pontos megnevezét nem tudom, de itt a megoldás!

Próba, meghallgatás, megnézés, diagra kötés, elemzés. Aztán javítás.

Ugye, azt Te sem gondoltad, hogy erre valaki azt fogja írni, hogy tekerj otthon azon egy negyedet, és jó is lesz?????

Nem. Ezek már nem a -Skoda S105-ök. Kondi, megszakító, főfúvóka. Oszt ennyi. Nem.

Itt jöhetnek a legjobb " nekem ez volt, nekem az volt " beírások, nem mész előrébb. Jó esetben egy "pont olyan" megoldhatja a problémát, de ennek kb. 86 az 1 - hez.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára muhaati 2015.03.07. 20:34-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 20:33 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
odus írta:
galpeter írta:
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni,a nemrég vásároltam egy 530-d t. Most olyat produkál,hogy hiába nyomom,nem megy 90-100 nál többet, elinduláskor gyorsul utána semmi,hiába nyomom a gázt! Valaki esetleg tudna tippett adni,hogy mi lehet a hiba! Előre is köszi a segítséget!

Szia!
Nem jó topikba írtad, ide akkor írunk, ha a megoldás is megvan, ebből tanulunk. Egyébként
sok minden lehet, az ülés alatti üzemagyag pumpától a légtömegmérőig, van két egyforma
nyomásszabályzó szelep is, a pontos nevét nem tudom, de majd Gallaca segít, bármelyik lehet rossz.
Először kellene egy diagnosztika, abból okosabb leszel. A leggyorsabb teszt, hogy lehúzod a légtömegmérő
csatlakozóját. ha ettől megjavul, ez a baja.

Üdv.

Odus


A topic pontos megnevezét nem tudom, de itt a megoldás!
Sokat ne gondolkodj,a Millenium Falcont ö szervizelte.

Próba, meghallgatás, megnézés, diagra kötés, elemzés. Aztán javítás.

Proba meghallgatás,Millenium Falcon,Neked kell bevizsgálni


Jó gépek


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.03.24. 20:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A hibajelenség:

az autó kitűnően működik, motor szépen jár, könnyen indul, nem dadog, stb.
Reggel bemegyek vele az irodába, délben mennék vele ebédelni, de nem indul.
Motor hajt, forog rendesen, de nem indul. :facepalm:
Addig próbálgattam indítgatni, amíg az akksi már nem bírta, és jött a katt - katt hang a műszerfalból. :doglotlo:
Pihent a kocsi, amíg megebédeltünk és 1 órával később visszamentünk a szervízkulcssal, mert én IMMO-ra gyanakodtam.
Az akksi közben összekapta magát, és gondoltam a régi kulccsal indítok egyet.
Pöccre indult :roker:

Irány a szerviz, diag, de jó a nyomás a pumpáknál, megfelelőek az értékek a porlasztóknál, és indul is rendesen.
Egyébként ülés alatti pumpa gyanús volt a szerviz és Gallaca klubtárs szerint is.
Hétvégén ismét előjött a hiba, a kocsi nem indult.

A megoldás:
Tegnap rendeltem egy új ülés alatti Pierburg pumpát, délután betették és azóta nem fordult elő ez a hiba.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: 2 Gallaca, Jerry
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.03.24. 20:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hibajelenség:
először 1 naponta, majd később 3-4 óra alatt lemerülő akksi.

Sünire gyanakodtam, azért azt cseréltük egy új Hella sünire. Először hoztak bele egy Polcar nevű lengyel gyártmányt, de azzal szinte állandóan lábhoz akarta fújni a levegőt a klíma automata fokozaton. :facepalm: A Hella, ami 2x annyiba került, már rendesen küldi középre is a levegőt, de csak érdekességképpen mondom, hogy ezt is a lengyelek gyártják.
Sajnos ezzel a hiba nem oldódott meg.
Véletlenül vettem észre egyik reggel, hogy a webasto vízszivattyúja megy magától.
Vélhetően a szivattyú szívta le az akksit.

A megoldás:
mivel nincs most kapacitásom, időm, pénzem a webastot cserélni vagy javíttatni, ezért ideiglenesen kivettem a csomagtartójából a biztosítékát (47 vagy 48-as számú) és nyáron majd veszek egy működő egységet, aztán csere.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: Jerry
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.03.27. 19:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 12:04
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
A hibajelenség:

az autó kitűnően működik, motor szépen jár, könnyen indul, nem dadog, stb.
Reggel bemegyek vele az irodába, délben mennék vele ebédelni, de nem indul.
Motor hajt, forog rendesen, de nem indul. :facepalm:
Addig próbálgattam indítgatni, amíg az akksi már nem bírta, és jött a katt - katt hang a műszerfalból. :doglotlo:
Pihent a kocsi, amíg megebédeltünk és 1 órával később visszamentünk a szervízkulcssal, mert én IMMO-ra gyanakodtam.
Az akksi közben összekapta magát, és gondoltam a régi kulccsal indítok egyet.
Pöccre indult :roker:

Irány a szerviz, diag, de jó a nyomás a pumpáknál, megfelelőek az értékek a porlasztóknál, és indul is rendesen.
Egyébként ülés alatti pumpa gyanús volt a szerviz és Gallaca klubtárs szerint is.
Hétvégén ismét előjött a hiba, a kocsi nem indult.

A megoldás:


Tegnap rendeltem egy új ülés alatti Pierburg pumpát, délután betették és azóta nem fordult elő ez a hiba.



Sziasztok! Pár hónapja nekem is ugyan ez volt a problémám, annyi eltéréssel, hogy a 2 kulcs közül, amit használtunk az egyikkel mindig elindult. Azóta csak az azt ez kulcsot használtuk, de ma du. ismét a fent említett hibát produkálta. Szóval valószínű, hogy az ülés alatti pumpát kell nekem is cserélni? Mennyibe került ez a csere művelet?

Sziasztok. Tud valaki Szeged környékén olyan valakit, aki diagot csinálna?

_________________
Üdv: csiza1 :)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára csiza1 2015.03.29. 09:24-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.03.27. 20:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csiza1 írta:

Sziasztok! Pár hónapja nekem is ugyan ez volt a problémám, annyi eltéréssel, hogy a 2 kulcs közül, amit használtunk az egyikkel mindig elindult. Azóta csak az azt ez kulcsot használtuk, de ma du. ismét a fent említett hibát produkálta. Szóval valószínű, hogy az ülés alatti pumpát kell nekem is cserélni? Mennyibe került ez a csere művelet?


Lehet kapni olasz pumpát 26eft körül, de arról mindenki lebeszélt.
A szervízes mondta, hogy diaggal megnézték közvetlenül beépítés után a nyomást és volt olyan, ami már újan sem tudta a 3,5 bar nyomást.
Pierburg teliára 88eft, kedvezménnyel 45eft volt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.03.29. 12:17 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 12:04
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
csiza1 írta:

Sziasztok! Pár hónapja nekem is ugyan ez volt a problémám, annyi eltéréssel, hogy a 2 kulcs közül, amit használtunk az egyikkel mindig elindult. Azóta csak az azt ez kulcsot használtuk, de ma du. ismét a fent említett hibát produkálta. Szóval valószínű, hogy az ülés alatti pumpát kell nekem is cserélni? Mennyibe került ez a csere művelet?


Lehet kapni olasz pumpát 26eft körül, de arról mindenki lebeszélt.
A szervízes mondta, hogy diaggal megnézték közvetlenül beépítés után a nyomást és volt olyan, ami már újan sem tudta a 3,5 bar nyomást.
Pierburg teliára 88eft, kedvezménnyel 45eft volt.


Szegeden vagy környékén tudnátok ajánlani valakit, aki diaggal foglalkozik? Kösz

_________________
Üdv: csiza1 :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.03.29. 13:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Úgy látom szélmalomharc ez a sok téma.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 4 bendegúz, hamoriarpi, Jerry, jlaci74
Értékelés: 19.05%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.11. 19:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.21. 00:00
Hozzászólások: 909
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 156 alkalommal
Kapott köszik: 159 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kb. egy hónapja beszüntette a működését az ablaktörlő és az ablakmosó is az autómon, ma (Imco közbenjárásával) Qwerti megtalálta és megjavította, így ismét tudok esőben is közlekedni ;)

Nem biztosíték, nem ground modul, nem kapcsoló, hanem a kapcsolóhoz menő egyik test vezeték szakadt meg ;)

G6-L11

_________________
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára F_E_K_ 2015.04.11. 21:55-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.11. 21:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
F_E_K_ írta:
Kb. egy hónapja beszüntette a működését az ablaktörlő és az ablakmosó is az autómon, ma (Imco közbenjárásával) Galaca megtalálta és megjavította, így ismét tudok esőben is közlekedni ;)

Nem biztosíték, nem ground modul, nem kapcsoló, hanem a kapcsolóhoz menő egyik test vezeték szakadt meg ;)

G6-L11

No az tuti, hogy nem én voltam az az arany ember :!: :shock:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.11. 21:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.21. 00:00
Hozzászólások: 909
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 156 alkalommal
Kapott köszik: 159 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
F_E_K_ írta:
Kb. egy hónapja beszüntette a működését az ablaktörlő és az ablakmosó is az autómon, ma (Imco közbenjárásával) Galaca megtalálta és megjavította, így ismét tudok esőben is közlekedni ;)

Nem biztosíték, nem ground modul, nem kapcsoló, hanem a kapcsolóhoz menő egyik test vezeték szakadt meg ;)

G6-L11

No az tuti, hogy nem én voltam az az arany ember :!: :shock:

Izé... Én kutyulok, de má' este van ;)

(Nem tudom miért téged írtalak be, úgylátszik nálam is hiányos már ilyenkor pár vezeték ;))

G6-L11

_________________
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára F_E_K_ 2015.04.11. 21:57-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.11. 22:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
F_E_K_ írta:
Gallaca írta:
F_E_K_ írta:
Kb. egy hónapja beszüntette a működését az ablaktörlő és az ablakmosó is az autómon, ma (Imco közbenjárásával) Galaca megtalálta és megjavította, így ismét tudok esőben is közlekedni ;)

Nem biztosíték, nem ground modul, nem kapcsoló, hanem a kapcsolóhoz menő egyik test vezeték szakadt meg ;)

G6-L11

No az tuti, hogy nem én voltam az az arany ember :!: :shock:

Izé... Én kutyulok, de má' este van ;)

(Nem tudom miért téged írtalak be, úgylátszik nálam is hiányos már ilyenkor pár vezeték ;))

G6-L11

Közben járok én bárkinél ha kell! :)
Ha csörögtél volna, akkor még egy Wesztes minitalin is részt vehettél volna!

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.11. 22:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
F_E_K_ írta:
Gallaca írta:
F_E_K_ írta:
Kb. egy hónapja beszüntette a működését az ablaktörlő és az ablakmosó is az autómon, ma (Imco közbenjárásával) Galaca megtalálta és megjavította, így ismét tudok esőben is közlekedni ;)

Nem biztosíték, nem ground modul, nem kapcsoló, hanem a kapcsolóhoz menő egyik test vezeték szakadt meg ;)

G6-L11

No az tuti, hogy nem én voltam az az arany ember :!: :shock:

Izé... Én kutyulok, de má' este van ;)

(Nem tudom miért téged írtalak be, úgylátszik nálam is hiányos már ilyenkor pár vezeték ;))

G6-L11
:diag :mrgreen:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17870 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 883, 884, 885, 886, 887, 888, 889 ... 894  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 43 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator