* *
Pontos idő: 2017.11.23. 03:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17820 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 885, 886, 887, 888, 889, 890, 891  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.12.01. 01:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.28. 19:46
Hozzászólások: 151
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 42 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
yoda írta:
Végére értem a fűtés kálváriámnak. Úgy kezdődött az egész, hogy elkezdett valami nyikorogni a bal hátsó keréknél! :)
Ha már így alakult, kapott új tárcsát, betétet, pofát, rögzítőrugót, és pofa rugókészletet. Amúgy egy rugó ugrott ki a kézifék pofánál. Mondjuk az okát még nem dolgoztam fel, mert kéziféket fényévente használom, tekintve hogy automata. Probléma letud.
Csakhogy, mire ez elkészült, megszünt a fűtésem. A problémát bonyolította, hogy kevesen tudnak a látens hőtároló végett hozzászólni. Köszönet Gallacának, a diagért, ahol megállapításra került, hogy a vízpumpája lesz a ludas. Természetesen nem találtam olyan embert, aki bontana hasonló adottságokkal rendelkező vasat, tehát a bontott pumpa kizárva. Eleve csak azért került szóba, mert a gyári számra nem dob semmi utángyártottat, az pedig több mint 100 pénz. Egy 12Vos szivattyú... Csak addig kavartam, amíg ki okoskodtam rá pár nem bmw cikkszámot. Bosch gyártja, de csak gyári beszállításra. Merci, land rover, ford... Jelentősen kevesebbért sikerült beszereznem egy másik pumpát, kicserélve, van fűtés!

:franko:
Ha hiszed, ha nem, tegnap jelentkezett még egy harcos, hogy sehogy sincs fűtése a 23i-ben. Mára kiderült, hogy neki is hőtárolós kályhája van. Sajnos Ő nem tudta mi az. Cserélgettek mindent, klímapanelt is, természetesen nem latent heatingosat tettek bele. :roll:

Nem nagyon hittem a szememnek, amikor a fész csoportban megláttam a pumpáról a képet! :) Már felvette velem a kapcsolatot.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.12.01. 10:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.28. 19:46
Hozzászólások: 151
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 42 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
amúgy a hiba ez volt: http://imgur.com/a/NtH19

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.12.01. 14:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5618
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1401 alkalommal
Kapott köszik: 1348 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
yoda írta:
amúgy a hiba ez volt: Kép


Százezerért elég hitvány cucc... :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.12.01. 14:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.28. 19:46
Hozzászólások: 151
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 42 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:

Százezerért elég hitvány cucc... :roll:

Mentségére szól talán a képen látható példánynak, hogy 18 éves korában érte a halál. Ha ez mentség lehet.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.12.01. 16:10 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 12:04
Hozzászólások: 93
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziaztok! Nem olyan rég az egyik reggel álltam egy kereszteződésben, vártam a zöld jelzésre. Mikor indultam volna a fékpedál teljesen fölkeményedett és meg sem mozdult a kocsi. E 39 525D 2002-es a gép.

Hiba megoldódott úgy néz ki. :) Főfékhenger csere lett a vége. :) Schnitzer Szabinak hála jó árban hozzájutottam egy db-hoz.

_________________
Üdv: csiza1 :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek csiza1 az itt látható tagok köszönték meg: Schnitzer
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.12.04. 21:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.21. 01:00
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Pest-megye
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528IA
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Ha az automata váltó nem megfelelően működik és közben a műszerfal controll lámpák nagy része felvillan vagy folyamatosan világít(sárgák,pirosak egyaránt),akkor nézessétek meg a generátort.Az alacsony feszültség vs áramerősség miatt nem működött jól a váltó vezérlése.
Generátor felújítás után meggyógyult.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek pastorsteve az itt látható tagok köszönték meg: Jerry
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.12.11. 17:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.16. 16:51
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, lehet nem jo helyre irok. A bal hatso fenyszoromban nagyon gyengen vilagitanak a ledek. Nappal nem is latszanak mintha nem lenne vilagitasom. Mi lehet a problema?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.12.11. 20:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5313
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1652 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Frankeee írta:
Sziasztok, lehet nem jo helyre irok. A bal hatso fenyszoromban nagyon gyengen vilagitanak a ledek. Nappal nem is latszanak mintha nem lenne vilagitasom. Mi lehet a problema?

Nem lehet, hanem biztos!
Azt sem tudjuk milyen autóról van szó, milyen lámpával. Ritka az amelyikben hátul fényszóró van. :shock:

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.12.11. 21:31 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 499
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 108 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Frankeee írta:
Sziasztok, lehet nem jo helyre irok. A bal hatso fenyszoromban nagyon gyengen vilagitanak a ledek. Nappal nem is latszanak mintha nem lenne vilagitasom. Mi lehet a problema?

Nem lehet, hanem biztos!
Azt sem tudjuk milyen autóról van szó, milyen lámpával. Ritka az amelyikben hátul fényszóró van. :shock:

Lehet, hogy a bukófrekvenciás félhomály-tizedelő hibakód miatt nem működik, emaitt nem adja rá a fényerő 100%-át a hátsó fényszórókra. :?: :?:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz155 az itt látható tagok köszönték meg: jimbi525d
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.12.11. 22:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.16. 16:51
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW E39 520D 2002 es a bal hatso lampamban a ledek nagyon halvanyan vilagitanak es arra voltam kivancsi hogy mitol lehet. Koszonom a kedvesseget


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.12.12. 10:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 499
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 108 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

csak hogy egy kis ON topic is legyen: A múltkor írtam, hogy úgy füstöl a kályha, mint egy 40 éves Ikarus.
Mára ez a füstölés annyira abbamaradt, hogy egyáltalán nem bocsájt ki füstöt. Írtátok, hogy szerintetek nem fog magától kiégni, csak egőkosár takarítás segíthet. Aztóta elautóztam 2 teljes tank gázolajat. Azt tudniillik, hogy az előtt, hogy elkezdte okádni a füstöt, -kövezzetek meg- beleöntöttem egy flakonnyi kék színű spurit :oops: . Azt véltem felfedezni, hogy a spuri tankból való ürülése és a füstölés intenzitása között egyenes arányosság volt. Tehát most már nincs semmilyen adalék a tankban és a kályha sem füstöl.
Találós kérdés: szerintetek füstölhetett az adaléktól a webasto?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz155 az itt látható tagok köszönték meg: jlsazlo75
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.12.12. 10:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2164
Tartózkodási hely: 1094Budapest-2440 Százhalombatta
Adott köszi: 482 alkalommal
Kapott köszik: 483 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Sziasztok,

csak hogy egy kis ON topic is legyen: A múltkor írtam, hogy úgy füstöl a kályha, mint egy 40 éves Ikarus.
Mára ez a füstölés annyira abbamaradt, hogy egyáltalán nem bocsájt ki füstöt. Írtátok, hogy szerintetek nem fog magától kiégni, csak egőkosár takarítás segíthet. Aztóta elautóztam 2 teljes tank gázolajat. Azt tudniillik, hogy az előtt, hogy elkezdte okádni a füstöt, -kövezzetek meg- beleöntöttem egy flakonnyi kék színű spurit :oops: . Azt véltem felfedezni, hogy a spuri tankból való ürülése és a füstölés intenzitása között egyenes arányosság volt. Tehát most már nincs semmilyen adalék a tankban és a kályha sem füstöl.
Találós kérdés: szerintetek füstölhetett az adaléktól a webasto?

Úgy gondolom, ez költői kérdés akart lenni :szerintem

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.12.12. 18:29 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 314
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 96 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Sziasztok,

csak hogy egy kis ON topic is legyen: A múltkor írtam, hogy úgy füstöl a kályha, mint egy 40 éves Ikarus.
Mára ez a füstölés annyira abbamaradt, hogy egyáltalán nem bocsájt ki füstöt. Írtátok, hogy szerintetek nem fog magától kiégni, csak egőkosár takarítás segíthet. Aztóta elautóztam 2 teljes tank gázolajat. Azt tudniillik, hogy az előtt, hogy elkezdte okádni a füstöt, -kövezzetek meg- beleöntöttem egy flakonnyi kék színű spurit :oops: . Azt véltem felfedezni, hogy a spuri tankból való ürülése és a füstölés intenzitása között egyenes arányosság volt. Tehát most már nincs semmilyen adalék a tankban és a kályha sem füstöl.
Találós kérdés: szerintetek füstölhetett az adaléktól a webasto?

A koncentrátum mértékétől függ, - de szerintem nem.
Valószínüleg a folyamatos használattal járó hőtől leégett a koksz az égőkosárról - megtisztult magától, lehet ehhez a spuri is hozzájárult.
Úgy néz ki türelmetlen voltam, várnom kellett volna még a pucolással, de legalább nem füstöltem ki a szomszédokat, így a "jó" viszony is megmaradt. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.12.26. 15:34 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sokáig halogattam, hogy megírom, mert biztosra akartam menni. Az autót keveset futott féktárcsákkal vettem.. de valami no name márkájúak. Akkorra olvastam, hogy az e39 fékje érzékeny a szar alkatrészekre, de nyugodtan mondhattam jó a fék, nem hullámos, nem remeg. Csak ezt követően megjött a bátorság,és amikor már a falvak közti 1-2km szakaszokon is gyakran megfutott az autó 180-190km/h sebességet, egyszer egy ilyen hajrá után alig bírtam megállni vele, úgy elmelegedett, rúgdosott a pedál, elment a fékhatás. Ha lehűlt, nagyjából megjavúlt. EZ A HIBA.

MEGOLDÁS: A féktárcsák vastagok, újak, a gyári vékony festék ami az agy körüli részt védi az is meg van. Gondoltam, megér egy próbát.. Ha már úgyis főállású esztergályos vagyok, vékonyan felszabályzom őket. Azóta a haveroknak osztom is a dolgot, mert működik minden autótípuson. Az olcsóbb tárcsák,de még a drágábbak esetén is gyakran előfordul, hogy egyáltalán nincsenek hőkezelve. Na de amikor 200rol hamar meg kell állni, akkor máris meg van a hőkezelés. Faszán felveszi a végleges formáját a tárcsa, amit már egész jól meg is tart. Ha ezt a hullámos állapotot felszabályzom esztergálással, akkor máris kész a jó tárcsa, ami jóformán teljesen elveszti a hullámosodási hajlamát.. azóta nem sikerült "elfékeznem" a tárcsákat.



Tapatalk-kal küldve az én GT-I9300-el

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek waresz az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.12.26. 19:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5618
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1401 alkalommal
Kapott köszik: 1348 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Majd elfogod. Ezek a fasza tárcsáid ha jól bemelegszenek, és a faluba beérve belemész egy tócsába, újra hullámosak lesznek.

Rendes gyári vagy minőségi féktárcsával nincs ilyen baj.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 3 Bandi1978, jimbi525d, NagyMatyas
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.01.08. 23:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 183
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 166 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Megoldott hiba!
A "nem működik, mi lehet a hiba?" topikban írtam a dologról, kb. 3 hete...
Leírom ide tömören amennyire lehet, a kis sztorit:

Kb. 3 hete garázsba beparkolásnál szépen lassan leállt a kocsi és utána nem indult be többet.
Nem is bántottam utána ész nélküli indítózással, ott hagytam.
Szerencsére pont a parkolás legvégén és nem az út közepén.
Lassan, mint amikor leállítom, semmi extrém előjel.

Haver-srác ma jött (több mint 20 éve egy gimibe jártunk) megnézni, 15 éve Audi-VW szervízben melózik, érti a dolgát.
Diag (nem gyári BMW progi) semmit nem írt ki.
Nézett ezt-azt...
2 óra alatt kiderült, hogy az üzemanyag szivattyú csatlakozóján nem megy át az áram, a tartály tetején levő egyik kábel (a 4-ből) eltört (szakadt, öregedett).

Egy úttal kicserélte a gyertyákat és az üzemanyag szivattyút.
Úgyhogy egy gyors mini-szervizt is letudtam így.

Éreztem is én amikor megállt, hogy ez valami banális dolog lesz, mert totál egyben van a gép, semmi jele nem volt, hogy lefekszik.
41380.- lett a végösszeg.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.01.08. 23:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1388
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 131 alkalommal
Kapott köszik: 396 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Bandi1978 írta:
2 óra alatt kiderült, hogy az üzemanyag szivattyú csatlakozóján nem megy át az áram, a tartály tetején levő egyik kábel (a 4-ből) eltört (szakadt, öregedett).

Én is jártam így, csak nekem 40 fokos kánikulában adta elő, 40 kilóméterre otthonról hazafelé, asszonnyal, picibabával. Szerencsére nem dohányzom így nem tartok magamnál gyufát/öngyújtót.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.01.09. 12:07 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 183
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 166 alkalommal
Kapott köszik: 30 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
Bandi1978 írta:
2 óra alatt kiderült, hogy az üzemanyag szivattyú csatlakozóján nem megy át az áram, a tartály tetején levő egyik kábel (a 4-ből) eltört (szakadt, öregedett).

Én is jártam így, csak nekem 40 fokos kánikulában adta elő, 40 kilóméterre otthonról hazafelé, asszonnyal, picibabával. Szerencsére nem dohányzom így nem tartok magamnál gyufát/öngyújtót.


Hát a gyufa itt sem fért volna el a szerelés közben, volt olyan benzin szag, mert több mint félig volt a tank, a szivattyúház pedig az alján, tehát volt benzinben turkálás rendesen...

Még egy kis fontos adalék, amit én most tudtam meg, lévén nem vagyok szakavatott szerelő:
Haver-srác azt mondja kevesen tudják, hogy a benzin bizony hűti is a szivattyút és aki kevés benzinnel járkál, mindig aprókat tankol, csak a tank alján libeg némi üzemanyag, annak jóval hamarabb kimegy a szivattyú a járgányból!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.01.09. 12:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2164
Tartózkodási hely: 1094Budapest-2440 Százhalombatta
Adott köszi: 482 alkalommal
Kapott köszik: 483 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
PeterE39 írta:
Bandi1978 írta:
2 óra alatt kiderült, hogy az üzemanyag szivattyú csatlakozóján nem megy át az áram, a tartály tetején levő egyik kábel (a 4-ből) eltört (szakadt, öregedett).

Én is jártam így, csak nekem 40 fokos kánikulában adta elő, 40 kilóméterre otthonról hazafelé, asszonnyal, picibabával. Szerencsére nem dohányzom így nem tartok magamnál gyufát/öngyújtót.


Hát a gyufa itt sem fért volna el a szerelés közben, volt olyan benzin szag, mert több mint félig volt a tank, a szivattyúház pedig az alján, tehát volt benzinben turkálás rendesen...

Még egy kis fontos adalék, amit én most tudtam meg, lévén nem vagyok szakavatott szerelő:
Haver-srác azt mondja kevesen tudják, hogy a benzin bizony hűti is a szivattyút és aki kevés benzinnel járkál, mindig aprókat tankol, csak a tank alján libeg némi üzemanyag, annak jóval hamarabb kimegy a szivattyú a járgányból!

Kb., mint a búvárszivattyú.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.01.09. 12:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8382
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 931 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Még egy kis fontos adalék, amit én most tudtam meg, lévén nem vagyok szakavatott szerelő:
Haver-srác azt mondja kevesen tudják, hogy a benzin bizony hűti is a szivattyút és aki kevés benzinnel járkál, mindig aprókat tankol, csak a tank alján libeg némi üzemanyag, annak jóval hamarabb kimegy a szivattyú a járgányból!

Ez csak részben igaz. Épp mostanság volt róla szó valahol.
Nekem 6 éve ~100000 km óta temetik az AC-mat.
Meghálálja, hogy hűséges vagyok hozzá! :D

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17820 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 885, 886, 887, 888, 889, 890, 891  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator