2006.09.27. 20:30
2006.09.27. 20:35
2006.10.01. 21:53
2006.10.02. 09:01
mmtechnic írta:Hiba
Két tipikus hibára hívnám fel a figyelmeteket.
Közös csöves motorokra vonatkozik elsősorban./520D-525D-530D/
Ezeknél a motoroknál üzemmelegen is izzít,ha úgy érzi az elektronika./környezetvédelmi szempontok miatt igy tökéletesíti az égést/
Nagyon nagy igénybevételnek vannak kitéve a gyertyák.Úgy tudom 50000km-enként előírás a csere.Csak jó minőséget szabad használni/pl.NGK/
Be tud csöppenni a hegye,összeverhet hengert,hengerfejet,szelepeket.
Másik hiba:
A szívócső rövid-hosszú térelválasztását egy vákummal mozgatott rendszerrel oldotta meg a gyártó.Egy tengely 4-6 pillangószelepet mozgat.
Nagyon vékony a tengely is,de igen pici/kb.1mm-es/ a két szegecs,ami tartja.Ez meg tud lazulni,és be tud esni a motorba.Csúnyán szét tud verni mindent.Hallottam olyan véleményt is,márkaszervízben dolgozó szerelőtől,hogy megelőzésképpen kiherélik ezt a rendszert.Ez nem az én tanácsom,csak hallottam.
2006.10.03. 22:36
2006.10.04. 11:35
petikz írta:Sziasztok,
Nekem 528i-m van. Egy kicsit más, mint a dízel testvérei
Mostanában a "Nebellicht vo prüfen" felirattal találkozom a műszerfalon leállítás után. Gondolom itt a ködfényszóróimra hívja fel a figyelmemet. Nos, leellenőriztem. Semmi probléma nincs, minden zsír. Ellenőrzés után abba is hagyta a figyelmeztetést. Ma viszont újra és újra előjött. Ezt úgy képzeljéetek el, hogy 15km-es szakaszon vagy 2 szer, újra ellenőrzöm, de semmi rendellenességet nem tapasztaltam.
Szerintetek?
Köszi!
2006.10.05. 17:51
2006.10.05. 17:57
2006.10.05. 20:11
Szupercsiki írta:Sajnos nélkülöznötök kell holnaptól a társságomat(gondolom mennyire ) 2 hétig,mert Görögországban leszünk ( a kiccsaládom részírű)! De majd gondolok minden tagra majd a tengerparton.
2006.10.05. 20:37
Szupercsiki írta:Én a következő dologgal próbálok segíteni azoknak,akik hasonló problémával küzködnek!Igaz,páran már írták hogy ez lessz rá a megoldás de most én is megbizonyosodtam róla.
HIBA:A fűtőventillátorom össze-vissza bekapcsolt és lökte befelé a levegőt.Még akkor is működött,ha még be sem raktam a kulcsot a helyére.
MEGOLDÁS: Ventillátor végfok csere.(12000 helyett 22000ft)Mert már nem gyártják a régit és az uj ennyibe kerül.Úgyhogy ez friss adat,10 hó 04-ei.Amúgy ez a kis kütyü a kesztyűtartó mögött,beljebb található.Cseréje kb 2 perc.(Szinva Miskolc)
UI:Remélem ti nem szívtok annyit vele mint én,mert halogattam a cseréjét és folyton leszívta az akksimat!
2006.10.05. 20:45
Sepi írta:Szupercsiki írta:Én a következő dologgal próbálok segíteni azoknak,akik hasonló problémával küzködnek!Igaz,páran már írták hogy ez lessz rá a megoldás de most én is megbizonyosodtam róla.
HIBA:A fűtőventillátorom össze-vissza bekapcsolt és lökte befelé a levegőt.Még akkor is működött,ha még be sem raktam a kulcsot a helyére.
MEGOLDÁS: Ventillátor végfok csere.(12000 helyett 22000ft)Mert már nem gyártják a régit és az uj ennyibe kerül.Úgyhogy ez friss adat,10 hó 04-ei.Amúgy ez a kis kütyü a kesztyűtartó mögött,beljebb található.Cseréje kb 2 perc.(Szinva Miskolc)
UI:Remélem ti nem szívtok annyit vele mint én,mert halogattam a cseréjét és folyton leszívta az akksimat!
Csak a chip volt ennyi vagy komplett panel?
Nekem a CD végfok szállt el, és 1500ft/db áron vettem 2 és kicserélték.
Ezt nem lehet ugyanígy?
Végfok végfok nem?
2006.10.05. 22:24
2006.10.05. 22:26
2006.10.05. 22:45
GAndras írta:Sziasztok!
Segítséget kérek Tőletek, mert egy csomó zavaró hibám van, amire még nem találtam megoldásokat:
1. Rádió minden indításra a rádió elfelejti a Balace és Fader és alap hangerő beállításokat (indításkor nagyon hangos lesz és csak az egyik oldalon és elöl szól csak)
2. a Computer nekem is állandóan az első fényszóróra és a hűtővízre "'panaszkodik" pedig mindent rendben találok
3. a csomagtér ajtót nem tudom kinyitni (nem találom a vész kinyitót belülről amit a fórumon is olvastam) a zár csak zörög és nem nyílik. Megpróbáltam azt az elemet lecsavarozni belülről, amibe beakad a zár nyelve, de avval együtt sem tudtam kinyitni
Ezek lennének az első körben...
Köszönöm a segítséget.
András
2006.10.05. 22:48
GAndras írta:Ja, és még egy: hol található az az utas ülés érzékelő, ami miatt világít a légzsák lámpa?...
2006.10.05. 22:53
Sepi írta:Szupercsiki írta:Én a következő dologgal próbálok segíteni azoknak,akik hasonló problémával küzködnek!Igaz,páran már írták hogy ez lessz rá a megoldás de most én is megbizonyosodtam róla.
HIBA:A fűtőventillátorom össze-vissza bekapcsolt és lökte befelé a levegőt.Még akkor is működött,ha még be sem raktam a kulcsot a helyére.
MEGOLDÁS: Ventillátor végfok csere.(12000 helyett 22000ft)Mert már nem gyártják a régit és az uj ennyibe kerül.Úgyhogy ez friss adat,10 hó 04-ei.Amúgy ez a kis kütyü a kesztyűtartó mögött,beljebb található.Cseréje kb 2 perc.(Szinva Miskolc)
UI:Remélem ti nem szívtok annyit vele mint én,mert halogattam a cseréjét és folyton leszívta az akksimat!
Csak a chip volt ennyi vagy komplett panel?
Nekem a CD végfok szállt el, és 1500ft/db áron vettem 2 és kicserélték.
Ezt nem lehet ugyanígy?
Végfok végfok nem?
2006.10.05. 22:57
2006.10.05. 23:04
GAndras írta:Köszönöm a gyors reagálásokat!!! Így úgy érzem van remény a megcsinálásokra is!
1. nekem sedan van,mint látható és órákat csúszkáltam már hanyat fekve az ülés felöl a csomagtartóban zseblámpával, de nam találtam meg, hogy tudnám szétszedni. Az ajtót takaró kárpitot csak akkor lehet szétszedni, ha ki van nyitva az ajtó (de nincs) és a tartó fül lecsavarozása után sem nyílt ki az ajtó. Avval vigazstalom magam, hogy legalább nem tudják feltörni...
2. Itthon nem lehet kicserélni azt az ülés alatti érzékelőt? Nem vagyok kárpitos ugye... (és plüss üléseim vannak) kontakt hiba nem lehet? Olvastam, hogvy valamelyik klubtagnak többszöri reset után eltünt...
2006.10.05. 23:16
2006.10.05. 23:21
GAndras írta:Szia Admin!
Te tudsz nekem segítenik kép feltöltésben is? Nem tudok a profilomban képet feltölteni, mindig azt írja ki, hogy csak a megadott méretű lehet (110x150), pedig jó a méretem!! Mégsem megy. Segíts ha tudsz.
Egyedül nem állok neki az ülés szétszedésének...