* *
Pontos idő: 2024.05.12. 18:54

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17870 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 894  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.23. 00:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.13. 00:00
Hozzászólások: 59
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
laci03 írta:
Leslie33 írta:
laci03 írta:
Az elmúlt télen jelezte a műszer hibatároló kiolvasásnál,hogy izzítógyertya hibám van.Akkor azt mondták a szervízben,hogy ne foglalkozzak a dologgal mert a nagynyomású dieseleknél az izzítás már nem szükséges a motor beindításához elsősorban környezetvédelmi okokból van szükség rá.Mint utólag kiderült az 1-es henger gyertyája ment tönkre.A telet így autóztam végig.Izzítani legfeljebb reggel izzított,akkor is csak minusz ... fokoknál.Indulni ugyanúgy indult mint máskor se rázkódást,se döcögést nem tapasztaltam.Napközben már nem izzított.Szrintem próbáld meg gépre tenni elvileg rögtön megoldódik a probléma és ha elkezdesz vaktában keresgélni lehet,hogy a végén többe kerül mint a hibatároló kiolvasás.(Ahová én járok 5.000,-ft)


Ha a hibakiolvasásnál csak az izzítógyertya hiba jelenik meg, nem határozza meg a henger számát és az autó egyébként tökéletesen indul, akkor hogyan lehet meghatározni a beteg henger számát? (Nálam ez a helyzet.)
Üdv.


Egyenként ki kell mérni a gyertyákat.Nálam amúgy is le kellett venni a szívosort és így elég egyszerű a történet,de ha a jobb pollenszűrő alatti box tetejét leveszed ott is megtalálod az izzító gyerták csatlakozóját.


Köszi Laci03, megpróbálom!
Üdv.

_________________
Leslie


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.23. 08:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.10.05. 00:00
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Lehet, hogy csak én nem tudom, de kérdezném, hogy a HIBATÁROLÓ által kiírt kódszámoknak honnan tudjátok meg, hogy mit takar a hiba. A szervízben mondják meg, vagy létezik egy kódlista ami alapján én is be tudom azonosítani a hiba nevét? Ha van ilyen lista, hol találom?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.23. 18:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.10.23. 00:00
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Új probléma jelentkezett 530D 2002-es automata gépemnél. Állóhelyzetből gyorsul, mint az ördög, szépen vált is, de ha 100 fölött lepadlózom, csak zúg, nem gyorsul vagy rángat. Remélem, nem a váltó. De a turbójavítás se hiányzik a költségvetésemből. Ha van valakinek ötlete, megköszönném.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.23. 19:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 133
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528I
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kérdésem a következő: Hidegen, mikor PL. ki állok a garázsból és tök hideg még a motor, fura hangja van az autónak, mintha picit ciripelne, vagy mintha nem lenne elég feszes valami. Korábban, mikor bemelegedett az autó, eltűnt a hang, viszont most már néha meleg motornál is hallható, bár nem olyan mértékben. Mi lehet a probléma?

Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.23. 23:38 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.08. 00:00
Hozzászólások: 334
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Remélem,bírok segíteni a csomagtér nyitásában GAndrás .
Írtam PÜ-t .


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.24. 13:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Z_atek írta:
Kérdésem a következő: Hidegen, mikor PL. ki állok a garázsból és tök hideg még a motor, fura hangja van az autónak, mintha picit ciripelne, vagy mintha nem lenne elég feszes valami. Korábban, mikor bemelegedett az autó, eltűnt a hang, viszont most már néha meleg motornál is hallható, bár nem olyan mértékben. Mi lehet a probléma?

Köszi!


ilyesmi cicergés jött nekem is a motortérből, aztán a bordásszíj cserével teljesen eltünt. azt hittem, hogy a feszítőgörgő csapágyas, mert tisztára olyan hangja volt, de azt mondták, csak a szíj. és tényleg.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.24. 13:16 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
oramu írta:
Lehet, hogy csak én nem tudom, de kérdezném, hogy a HIBATÁROLÓ által kiírt kódszámoknak honnan tudjátok meg, hogy mit takar a hiba. A szervízben mondják meg, vagy létezik egy kódlista ami alapján én is be tudom azonosítani a hiba nevét? Ha van ilyen lista, hol találom?


ha a műszerfal titkos menűjében lévő hibatárolóra gondolsz, ahhoz nincsen semmilyen kódtáblázat. legálábbis én még nem hallottam senkitől, hogy tudna ilyesmiről. és még megfeleltetést sem tudott senki összeállítani tapasztalati alapon.
a modic kiírja pontosan, hogy mi a hiba, ezért gondolom hogy a műszerfalra gondolsz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.24. 16:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.10.05. 00:00
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
oramu írta:
Lehet, hogy csak én nem tudom, de kérdezném, hogy a HIBATÁROLÓ által kiírt kódszámoknak honnan tudjátok meg, hogy mit takar a hiba. A szervízben mondják meg, vagy létezik egy kódlista ami alapján én is be tudom azonosítani a hiba nevét? Ha van ilyen lista, hol találom?


ha a műszerfal titkos menűjében lévő hibatárolóra gondolsz, ahhoz nincsen semmilyen kódtáblázat. legálábbis én még nem hallottam senkitől, hogy tudna ilyesmiről. és még megfeleltetést sem tudott senki összeállítani tapasztalati alapon.
a modic kiírja pontosan, hogy mi a hiba, ezért gondolom hogy a műszerfalra gondolsz.



Igen a műszerfali Hibatároló által kiírt kódokra gondoltam, de ahogy írtad ettől nem leszünk okosabbak. Na mindegy holnap rádugjuk a kocsit a computerre, majd meglátjuk mit mutat. Azért kösz a választ.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.24. 19:37 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.08. 00:00
Hozzászólások: 334
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok ! Tudom , hogy már milliószor leírtátok ,de az olajcsere-nullázás az Istenér se akar sikerűlni !!! WARUM? :evil: :sírás:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.24. 20:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 133
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528I
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Efer

Köszi szépen!
Megpróbálkozom vele.
Remélem tényleg csak ez lesz, mert a hangból ítélve én is másra gyanakodtam (gyanakodom). :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Leállás ???
HozzászólásElküldve: 2006.10.26. 20:57 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.10. 00:00
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: Bp.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Csumpy írta:
Üdv mindenkinek!

Volna egy 523i automata készülékem.

Minden tök jó rajta, de kb.: hetente egyszer ha dugóban ülök és 5-10 perce araszolok (de ez sem törvényszerű!) egyszer csak leáll a motor!

Újraindítom és pöccre indul.

Remélem van valakinek ötlete rá vagy tudtok egy nem túl drága helyet ahol bemérik ezt a problémát?

Köszönöm.


Sziasztok!

A fent leírt probléma még mindig fennáll, viszont sikerült lokalizálnom a dolgot.

Cseréltem gyertyákat. Azóta tesztelgetem a gépet és úgy néz ki, hogy gondol egyet és 5 henger megy csak. Néha észre sem veszem csak mikor indulok álló helyzetből padlót kell nyomnom.
Amikor ezt csinálja akkor megállok, leállítom a motort, abban a pillanatban újraindítom és láss csodát megint megy a készülék.
A klíma illetve fűtésmotor kizárva, minden fűtési és hűtési verziót kipróbáltam!

Egyetlen gond van, hogy néha leáll egy henger, ha éppen állok pirosnál akkor le is fullasztja a motort.

Nagyon jó lenne ha valaki tudna mondani rá valami okosat, esetleg egy diagnosztikán ki lehetne olvasni a hibát? Az a baj, hogy csak időnkét jön elő, tök midegy hgoy hajtom-e vagy csak döcögök.

Köszi

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Leállás ???
HozzászólásElküldve: 2006.10.27. 08:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Sopron, Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csumpy írta:
Csumpy írta:
Üdv mindenkinek!

Volna egy 523i automata készülékem.

Minden tök jó rajta, de kb.: hetente egyszer ha dugóban ülök és 5-10 perce araszolok (de ez sem törvényszerű!) egyszer csak leáll a motor!

Újraindítom és pöccre indul.

Remélem van valakinek ötlete rá vagy tudtok egy nem túl drága helyet ahol bemérik ezt a problémát?

Köszönöm.


Sziasztok!

A fent leírt probléma még mindig fennáll, viszont sikerült lokalizálnom a dolgot.

Cseréltem gyertyákat. Azóta tesztelgetem a gépet és úgy néz ki, hogy gondol egyet és 5 henger megy csak. Néha észre sem veszem csak mikor indulok álló helyzetből padlót kell nyomnom.
Amikor ezt csinálja akkor megállok, leállítom a motort, abban a pillanatban újraindítom és láss csodát megint megy a készülék.
A klíma illetve fűtésmotor kizárva, minden fűtési és hűtési verziót kipróbáltam!

Egyetlen gond van, hogy néha leáll egy henger, ha éppen állok pirosnál akkor le is fullasztja a motort.

Nagyon jó lenne ha valaki tudna mondani rá valami okosat, esetleg egy diagnosztikán ki lehetne olvasni a hibát? Az a baj, hogy csak időnkét jön elő, tök midegy hgoy hajtom-e vagy csak döcögök.

Köszi

Üdv.

Főtengelyjeladó?!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.27. 08:45 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.10. 00:00
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: Bp.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
A főtengelyjeladót én is ki tudom cserélni vagy szerviz? Hova érdemes vinni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.27. 15:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Z_atek írta:
Kérdésem a következő: Hidegen, mikor PL. ki állok a garázsból és tök hideg még a motor, fura hangja van az autónak, mintha picit ciripelne, vagy mintha nem lenne elég feszes valami. Korábban, mikor bemelegedett az autó, eltűnt a hang, viszont most már néha meleg motornál is hallható, bár nem olyan mértékben. Mi lehet a probléma?

Köszi!

Szia !
Szerintem, hidegen mivel jóval kisebb az illesztése a fémesen találkozó dolgoknak, gondolok itt a csapágyakra, dogokra,szelepekre, ezért elhanyagolható a hangjuk, is ilyenkor a befecskendező mágnes szelepeknek a nyitását, ill zárását hallod. Ez az "L" jetronik, és a "motronik" vezérlésű motorok tipikus tulajdonsága hidegen.
Melegen, ezek ugyan olyan hangosak, csak a többi " zaj " elnyomja.

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.27. 19:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 133
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528I
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kbhont

Köszi a segítséget! Közben elolvastam Efer válaszát, majd konzultáltam Rhantos-al és a következőre jutottunk:
"Elképzelhető, hogy a szíjnak (bordásszíj) van ilyen hangja, de ilyenkor érdemes kicserélni a görgőket is, mert sokszor annak van hangja, nem magának a szíjnak.
A lehetőségek tárháza elég nagy:))"

Szóval szíj és görgő csere lesz, csak még szabad időt kellene találnom rá. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.28. 09:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
komorib írta:
523i fordulatszámmérő, pillanatnyi fogyasztásmérö, hütövizhömérséklet mérö, ablakspriccelő nem megy, csak néha néha, mintha érintkezés hibás lenne. Mi a baj? 2 napja jött elö... :S egyre gyakrabban nem mennek :S


Szia! Ha jól emlékszem, akkor a km órába két "nyák" van egymással szembe fordítva. A két oldalt két GND köti össze. Ezek gyorss csatlakozóval kötödnek össze. Szerintem itt van a kontakt hiba.

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Leállás ???
HozzászólásElküldve: 2006.10.30. 21:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.10. 00:00
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: Bp.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Csumpy írta:
Csumpy írta:
Üdv mindenkinek!

Volna egy 523i automata készülékem.

Minden tök jó rajta, de kb.: hetente egyszer ha dugóban ülök és 5-10 perce araszolok (de ez sem törvényszerű!) egyszer csak leáll a motor!

Újraindítom és pöccre indul.

Remélem van valakinek ötlete rá vagy tudtok egy nem túl drága helyet ahol bemérik ezt a problémát?

Köszönöm.


Sziasztok!

A fent leírt probléma még mindig fennáll, viszont sikerült lokalizálnom a dolgot.

Cseréltem gyertyákat. Azóta tesztelgetem a gépet és úgy néz ki, hogy gondol egyet és 5 henger megy csak. Néha észre sem veszem csak mikor indulok álló helyzetből padlót kell nyomnom.
Amikor ezt csinálja akkor megállok, leállítom a motort, abban a pillanatban újraindítom és láss csodát megint megy a készülék.
A klíma illetve fűtésmotor kizárva, minden fűtési és hűtési verziót kipróbáltam!

Egyetlen gond van, hogy néha leáll egy henger, ha éppen állok pirosnál akkor le is fullasztja a motort.

Nagyon jó lenne ha valaki tudna mondani rá valami okosat, esetleg egy diagnosztikán ki lehetne olvasni a hibát? Az a baj, hogy csak időnkét jön elő, tök midegy hgoy hajtom-e vagy csak döcögök.

Köszi

Üdv.


Üdv Mindenkinek!

Elvittem az M3 Box-hoz és 4 rugiért kiolvasták a hibakódot.
Nem is gondoltam volna, hogy ilyen pontosan kiolvassák a hibákat. :wink:

Végülis az derült ki, hogy a főtengely jeladó rendetlenkedik. Köszi aki ajánlotta az előzőekben :taps: .

Amint kicseréltem jelzem, hogy tényleg ez volt-e a hiba.

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.31. 15:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.23. 00:00
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530 d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szasztok! Egy kis segitsegre lennem szüksegem!Nekem egy 97-es,525tds-em van.A problémám az,hogy a motor van amikor alapjáraton kihagy.Ilyenkor utána kinyom egy fekete füstöt.Sőt van amikor le is áll!Ez olyankor probléma inkább,amikor elindulok a lámpánál és felváltanék másodikba.Ha ilyenkor leáll,hiába engedem rá a kuplungot,nem indul el.Viszont indítózásra pöccre indul.Segítségeteket előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: ablaktörlő motor hiba.
HozzászólásElküldve: 2006.11.01. 20:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.05. 00:00
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Ráckeve
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv. mindenkinek. Senkit sem akarok untatni de.ru. elmondom hogy jártam. Ablaktörlő nem müködik. fél autó elektronika szétt, mire kiderült motor hiba. Ablaktörlő motor széttt, totál beázve szénkefék csupa víz. Ezek kijavítva, majd hiba kutatás. Az ablaktörlő motor alatt van egy teknő szerű vízelvezető. Na ez nekem eldugulva sár falevél egyébb szeméttel, így a víz nem tudott elfolyni meg állt a motor alatt majd azt ellepte és szépen hosszabb idő alatt ez beázot. Javaslat kb. 10 perc munkával és több karbantartással ez elkerülhető.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ablaktörlő motor hiba.
HozzászólásElküldve: 2006.11.02. 10:33 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
luksa írta:
Üdv. mindenkinek. Senkit sem akarok untatni de.ru. elmondom hogy jártam. Ablaktörlő nem müködik. fél autó elektronika szétt, mire kiderült motor hiba. Ablaktörlő motor széttt, totál beázve szénkefék csupa víz. Ezek kijavítva, majd hiba kutatás. Az ablaktörlő motor alatt van egy teknő szerű vízelvezető. Na ez nekem eldugulva sár falevél egyébb szeméttel, így a víz nem tudott elfolyni meg állt a motor alatt majd azt ellepte és szépen hosszabb idő alatt ez beázot. Javaslat kb. 10 perc munkával és több karbantartással ez elkerülhető.


Ja a karbantartás! Köszi a tanácsot!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17870 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 894  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 35 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator