* *
Pontos idő: 2017.08.22. 20:30

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17813 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 887, 888, 889, 890, 891
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Csomagtartó zár rugó
HozzászólásElküldve: 2017.04.09. 22:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5188
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 755 alkalommal
Kapott köszik: 1622 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Gabze írta:
simi64 írta:
Endi írta:
Sziasztok.
Olyan gondom van, hogy nem záródik a csomagtartó.
Átolvastam a fórumot és megtaláltam a problémámat.
Egy kis rugórol lenne szó, ahogy olvastam. Hol található ez a rugó? Fent a kapcsolónál? vagy a zár résznél?
Köszi a választ

Itt írtam le részletesen a műveletet.

Kép



Sziasztok!
Ebben a zár rugó problémában tudnátok segíteni, anno leírta Simi a műveletet, de már nem él a link sajnos.
Köszi!
Gabze

Megfogod a rugót, a törött végén fogóval lehajtod az első menetet 90 fokban. A lehajtott részt beakasztod a fülbe, a helyére. Ennyi.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.05.04. 20:33 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 257
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Motor típusa: m62tub44

Hiba:

Ha elég hideg (kb. 5 fok vagy kevesebb) a motor hőmérséklete akkor az indítás szépen / hibamentesen megtörténik és emelt alapjárati fordulaton jár a motor.

Amikor kis idő elteltével az alapjárati fordulat csökken a motor egyenetlenül kezd járni a csökkentett alapjárati fordulaton. A hibatárolóban össze-vissza minden hengerben égéskimaradás olvasható. Ha a motor valamelyest felmelegedett vagy gázpedállal picit magasabb fordulaton tartjuk a motort, akkor az egyenetlen alapjárat eltűnik.


Megoldás:

Az autó korából adódóan a tömítések rideggé váltak ezért ha elég hideg az idő akkor az öreg tömítés képes annyira összezsugorodni, hogy nem tömít tökéletesen. Ilyen esetben fals levegőt szív a motor. Emelt alapjáraton a többlet levegő nem okoz problémát de a normál alapjárati fordulatszámhoz befecskendezett üzemanyag a többlet levegővel kevés és elégtelen égést okoz. Ha a motor és vele együtt a tömítések kicsit felmelegednek akkor a megfelelő tömörség miatt a hiba elmúlik.

A hiba a szívó oldali összes tömítés cseréjével megoldódott.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek 491523 az itt látható tagok köszönték meg: 3 Jerry, jimbi525d, kzolee
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.05.14. 21:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.01.20. 01:00
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Pfaffenhofen an der Glonn
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 28 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv Urak!

Már rég be akartam írni.... :roll:
Hibajelenség a következő volt: autóm 100-120, aztán már 90-130 km/h tartományban rázott, remegett.
Az egész autó, mindegy hanyadik fokozatban, mindegy milyen motorfordulatnál.
Annó kérdeztem is itt fórumon titeket, javasoltátok is, hogy pl. tegyek fele csere kerekeket, azokkal is csinálja-e?
Próbáltunk mindent, téli-nyári-csere-kerékkel is csinálta, hardy tárcsát cseréltem, új gumikat vettem, persze korábban összes kerék átnézetve, újracentírozva. Az egyértelművé vált, hogy a hátsó tengelytől jön a probbléma, mivel az egész autó beleremegett, nem pl.csak a kormány.
Felemelt autónak gázt adva a hátsó kerekek le-fel ugráltak.
Aztán végre egy szerelő kitalálta, hogy a NYOMTÁVSZÉLESÍTŐK nem jók.
Kapott újjakat, azóta :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.05.16. 22:35 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 749
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 149 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 35i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
2 hete voltam Zengőéknél futóművet állítattni, kérdeztem, hogy egy 10mm-es szélesítő után kell e állítani, azt a választ kaptam, hogy nem.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.06. 17:14 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 251
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 25 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hátha valakinek hasznos:

Az volt a hibám, hogy menet közben amikor tartottam a sebességet, iszonyatosan rázta a kasznit valami. Gázadásra megszűnt, valamint indulás 1esben is eléggé remegős volt.

Ma volt az autó muhaatinál, ezúton is köszönöm neki a segítséget. Kardánfelfüggesztőcsapágy volt a ludas.
Gondoltam megosztom.
:taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek blueboi69 az itt látható tagok köszönték meg: 2 bendegúz, muhaati
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.17. 10:06 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 283
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Hogy érted azt, hogy hátsó kormányzásra képes? Valamit nem tudok?


Fékezésre összetart, hogy növelje a stabilitást, gyorsításkor is növeli a stabilitást, kanyarodáskor pedig önkormányzásra képes hogy megakadályozza a túlkormányzottságot. Persze ez nem egy látványos dolog, ehez kell sebesség, oldalerő stb mivel nem tartalmaz aktív alkatrészt. Hajtűkanyarban jönnek elő ezek a rejtett tulajdonságok, amikor ahelyett hogy kitörne a hátulja, ráfekszik az ívre. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.25. 12:05 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.08. 08:40
Hozzászólások: 412
Tartózkodási hely: Rio de Soroksár
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530 D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv mindenki,
Remélem hogy tényleg megoldódott... a következő a sztori :facepalm:
Fiam érkezett keleti pu kimentem elé nagyon meleg volt így járó motorral klímával vártam kicsit. Megérkezett sok csomag kiszálltam leállítottam az autót csomi kinyit berámol becsuk majd visszaültem az autóba indítanám.... semmi... de annyira semmi amennyire csak lehetséges áram nélkül nulla azaz nulla áram volt az autóban mintha egyszerűen kivettem volna az aksit... egyből erre is gondoltam hibaként, de ugye elektromos a csomi zár ki sem tudtam nyitni... egyszer csak kb 7-8 perc után valahonnan megjelent a delej és onnantól fogva minden flottul működött egészen tegnapig amikor a házam előtt játszotta el ugyanezt... gondoltam magamban rápacsáltál vasdarab, mert itthon le tudlak tesztelni... azonnal hoztam egy kis munkaakksit merthát a csomi újfent zárva volt gephaztető felnyit bikakábel pozitív és negatív részre ráfog és láss csodát azonnal volt delej... csiptető levesz... nincs delej... mindez azért érdekes mert az első eset óta kb 3 hét telt el eközben minden rendesen működött indult...
Tehát szombat dél irány az aksis az üllői úton azonnal csere....
Most már csak abban reménykedem tényleg ez volt a gond.. (mindenesetre egy két hétig a munkaakksit beraktam a fülkébe mert ha ez karako szörcsögön fordul elő az nagyon nagy gáz)
Esetleg volt már ilyen tapasztalata valakinek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.25. 12:37 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 283
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Fazer írta:
Üdv mindenki,
Remélem hogy tényleg megoldódott... a következő a sztori :facepalm:
Fiam érkezett keleti pu kimentem elé nagyon meleg volt így járó motorral klímával vártam kicsit. Megérkezett sok csomag kiszálltam leállítottam az autót csomi kinyit berámol becsuk majd visszaültem az autóba indítanám.... semmi... de annyira semmi amennyire csak lehetséges áram nélkül nulla azaz nulla áram volt az autóban mintha egyszerűen kivettem volna az aksit... egyből erre is gondoltam hibaként, de ugye elektromos a csomi zár ki sem tudtam nyitni... egyszer csak kb 7-8 perc után valahonnan megjelent a delej és onnantól fogva minden flottul működött egészen tegnapig amikor a házam előtt játszotta el ugyanezt... gondoltam magamban rápacsáltál vasdarab, mert itthon le tudlak tesztelni... azonnal hoztam egy kis munkaakksit merthát a csomi újfent zárva volt gephaztető felnyit bikakábel pozitív és negatív részre ráfog és láss csodát azonnal volt delej... csiptető levesz... nincs delej... mindez azért érdekes mert az első eset óta kb 3 hét telt el eközben minden rendesen működött indult...
Tehát szombat dél irány az aksis az üllői úton azonnal csere....
Most már csak abban reménykedem tényleg ez volt a gond.. (mindenesetre egy két hétig a munkaakksit beraktam a fülkébe mert ha ez karako szörcsögön fordul elő az nagyon nagy gáz)
Esetleg volt már ilyen tapasztalata valakinek?


Akkumulátor jól van rögzítve? Akkumulátor saruk tiszták, jól meg vannak húzva?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.25. 16:22 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.08. 08:40
Hozzászólások: 412
Tartózkodási hely: Rio de Soroksár
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530 D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Fazer írta:
Üdv mindenki,
Remélem hogy tényleg megoldódott... a következő a sztori :facepalm:
Fiam érkezett keleti pu kimentem elé nagyon meleg volt így járó motorral klímával vártam kicsit. Megérkezett sok csomag kiszálltam leállítottam az autót csomi kinyit berámol becsuk majd visszaültem az autóba indítanám.... semmi... de annyira semmi amennyire csak lehetséges áram nélkül nulla azaz nulla áram volt az autóban mintha egyszerűen kivettem volna az aksit... egyből erre is gondoltam hibaként, de ugye elektromos a csomi zár ki sem tudtam nyitni... egyszer csak kb 7-8 perc után valahonnan megjelent a delej és onnantól fogva minden flottul működött egészen tegnapig amikor a házam előtt játszotta el ugyanezt... gondoltam magamban rápacsáltál vasdarab, mert itthon le tudlak tesztelni... azonnal hoztam egy kis munkaakksit merthát a csomi újfent zárva volt gephaztető felnyit bikakábel pozitív és negatív részre ráfog és láss csodát azonnal volt delej... csiptető levesz... nincs delej... mindez azért érdekes mert az első eset óta kb 3 hét telt el eközben minden rendesen működött indult...
Tehát szombat dél irány az aksis az üllői úton azonnal csere....
Most már csak abban reménykedem tényleg ez volt a gond.. (mindenesetre egy két hétig a munkaakksit beraktam a fülkébe mert ha ez karako szörcsögön fordul elő az nagyon nagy gáz)
Esetleg volt már ilyen tapasztalata valakinek?


Akkumulátor jól van rögzítve? Akkumulátor saruk tiszták, jól meg vannak húzva?


Igen az első alkalom után tüzetesen csekkoltam meglazitva kontakt spray segítségével újra meghúzva.. de újra előfordult.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.25. 17:48 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 283
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Fazer írta:
attila94 írta:
Fazer írta:
Üdv mindenki,
Remélem hogy tényleg megoldódott... a következő a sztori :facepalm:
Fiam érkezett keleti pu kimentem elé nagyon meleg volt így járó motorral klímával vártam kicsit. Megérkezett sok csomag kiszálltam leállítottam az autót csomi kinyit berámol becsuk majd visszaültem az autóba indítanám.... semmi... de annyira semmi amennyire csak lehetséges áram nélkül nulla azaz nulla áram volt az autóban mintha egyszerűen kivettem volna az aksit... egyből erre is gondoltam hibaként, de ugye elektromos a csomi zár ki sem tudtam nyitni... egyszer csak kb 7-8 perc után valahonnan megjelent a delej és onnantól fogva minden flottul működött egészen tegnapig amikor a házam előtt játszotta el ugyanezt... gondoltam magamban rápacsáltál vasdarab, mert itthon le tudlak tesztelni... azonnal hoztam egy kis munkaakksit merthát a csomi újfent zárva volt gephaztető felnyit bikakábel pozitív és negatív részre ráfog és láss csodát azonnal volt delej... csiptető levesz... nincs delej... mindez azért érdekes mert az első eset óta kb 3 hét telt el eközben minden rendesen működött indult...
Tehát szombat dél irány az aksis az üllői úton azonnal csere....
Most már csak abban reménykedem tényleg ez volt a gond.. (mindenesetre egy két hétig a munkaakksit beraktam a fülkébe mert ha ez karako szörcsögön fordul elő az nagyon nagy gáz)
Esetleg volt már ilyen tapasztalata valakinek?


Akkumulátor jól van rögzítve? Akkumulátor saruk tiszták, jól meg vannak húzva?


Igen az első alkalom után tüzetesen csekkoltam meglazitva kontakt spray segítségével újra meghúzva.. de újra előfordult.


A kontakt spray mit segítene? Rendes akkusarudörzsivel az akkumulátor kivezetését, valamint az autó saruját alaposan oxidmentesíteni kell. Még ellenőrízd pár km után, járó motor mellet nem melegszenek-e az akkusaruk vagy a biztosítéktábla. Ismerős OFF autójában az akkusaru belülről oxidálódott el, töltött, indult rendesen, olajcserekor tünt fel hogy megolvadt az akksi doboza...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.06.25. 17:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5188
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 755 alkalommal
Kapott köszik: 1622 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Fazer írta:
attila94 írta:
Fazer írta:
Üdv mindenki,
Remélem hogy tényleg megoldódott... a következő a sztori :facepalm:
Fiam érkezett keleti pu kimentem elé nagyon meleg volt így járó motorral klímával vártam kicsit. Megérkezett sok csomag kiszálltam leállítottam az autót csomi kinyit berámol becsuk majd visszaültem az autóba indítanám.... semmi... de annyira semmi amennyire csak lehetséges áram nélkül nulla azaz nulla áram volt az autóban mintha egyszerűen kivettem volna az aksit... egyből erre is gondoltam hibaként, de ugye elektromos a csomi zár ki sem tudtam nyitni... egyszer csak kb 7-8 perc után valahonnan megjelent a delej és onnantól fogva minden flottul működött egészen tegnapig amikor a házam előtt játszotta el ugyanezt... gondoltam magamban rápacsáltál vasdarab, mert itthon le tudlak tesztelni... azonnal hoztam egy kis munkaakksit merthát a csomi újfent zárva volt gephaztető felnyit bikakábel pozitív és negatív részre ráfog és láss csodát azonnal volt delej... csiptető levesz... nincs delej... mindez azért érdekes mert az első eset óta kb 3 hét telt el eközben minden rendesen működött indult...
Tehát szombat dél irány az aksis az üllői úton azonnal csere....
Most már csak abban reménykedem tényleg ez volt a gond.. (mindenesetre egy két hétig a munkaakksit beraktam a fülkébe mert ha ez karako szörcsögön fordul elő az nagyon nagy gáz)
Esetleg volt már ilyen tapasztalata valakinek?


Akkumulátor jól van rögzítve? Akkumulátor saruk tiszták, jól meg vannak húzva?


Igen az első alkalom után tüzetesen csekkoltam meglazitva kontakt spray segítségével újra meghúzva.. de újra előfordult.

Negatív saru kábele ahol rá van csavarozva a kasznira, ott szokott eloxidálódni. Az szokott szivatni így.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.19. 17:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.02.22. 19:36
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Elektromos kormányoszlop nem "megy" csak ki-be:

természetesen a beszállás könnyítés miatt a legfelső pozícióban ragadt,így vettem az autót ,a tulajt nem zavarta állítólag :mrgreen:
13 e Ft az új bovden ,10 perc a cseréje ,csak a burkolatot kell leszedni alul.

Pixelhiba óracsoport:

pixelfixnél 7 e Ft a szalagkábel jelenleg,szerszámokkal oktatóvideóval,mondjuk ezt nem nagyon csinálnám meg mégegyszer..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2017.07.26. 12:32 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4165
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 521 alkalommal
Kapott köszik: 760 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
 ! Jerry írta:
Ez itt a MEGOLDOTT HIBÁK topik. Ismételten kérek minden kedves klubtagot, hogy csak már megoldott hibákat írjanak ide,
természetesen a megoldással együtt, hogy mindenki okulhasson belőle. Kérdések feltevésére ott a másik tízezer topik egyike. Moderátorként nem túl nagy öröm komplett oldalakat törölgetni hozzászólásról hozzászólásra.
Örülnék neki, ha valóban 892 oldalnyi megoldás gyűlt volna már össze az évek alatt, de tartok tőle, hogy ennek csak töredéke releváns.

Offtopic :
Ha visszakapom az irodai melómat, akkor rendberakom ezt a topikot. Gondolom marad vagy 30 oldal. 8)

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17813 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 887, 888, 889, 890, 891

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: kapitany valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator