* *
Pontos idő: 2024.03.29. 13:39

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17870 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 884, 885, 886, 887, 888, 889, 890 ... 894  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.26. 16:51 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.10. 18:17
Hozzászólások: 197
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 45 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54 520i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Lehet, hogy nem teljesen egzakt a megoldás, de mégis megszűnt az a probléma, amivel tavaly ősszel kezdtem el foglalkozni.
Úgy kezdődött, hogy alacsony fordulaton erőtlennek éreztem az autót, már a vásárlástól kezdve de eddig nem foglalkoztam vele,
kikapcsolt kipörgésgátlóval sem lehetett kipörgetni a kerekeket indulásnál, egy pillanatra mindig "megtorpant" a motor, és csak utána kezdett el húzni.
Elvittem diagra, ami semmi különös hibát nem mutatott, a szerelő kipufogó oldali jeladó cserét javasolt, de nem változott semmi.
Egy hónap múlva újra diag, javaslat légtömegmérő csere, nem változott semmi.
Újabb egy hónap elteltével egyik reggel induláskor bedobta a motor elektronika hibát, újabb diag, eredmény "szegény keverék",
b2 lambda szabályzó különbség, 3.henger gyújtás kihagyás. Lambda szonda csere után a visszajelző kialudt, de az eredeti probléma nem változott.
Két hónap elteltével elkezdett ingadozni az alapjárat, valamint menet közben is néha-néha megtorpant az autó.
Egy hónap múlva újra bedobta a motor elektronika hibát, ami pár nap múlva magától kialudt, majd ezt csinálta hetente,
utoljára április 6-án hiba, 8-án megszűnt, azóta semmi, de az alapjárat ingadozás és a megtorpanás továbbra is megmaradt.
Április 16-án újabb diag, 5.henger gyújtótrafó hiba. Trafót kicseréltem, és a diag már nem írta vissza a trafóhibát, de az alapjárat ingadozása változatlanul megmaradt.
Ezután az 5. és a 3. henger trafóját felcseréltem, de az alapjárat továbbra is ingadozott.
Ekkor egy haver lehúzta a légtömegmérő csatiját, és a motor hirtelen szépen egyenletesen kezdett járni.
Próbálgattuk, rádug - ingadozik, lehúz - egyenletes, na újra légtömegmérő csere.
Gondoltam egy merészet és megkerestem a több mint fél éve kicserélt régi, de gyári légtömegmérőt, és beraktam a helyére.
Indítás, és szépen egyenletesen járt a motor, gyorsan mentem egy próbakört, hogy lássam, a menet közbeni rángatással hogy állunk, és ekkor ért az igazi meglepetés.
Álló rajt, és a kipörgésgátló másodpercekig dolgozott. Erre gyorsan megálltam, kikapcsoltam a kipörgésgátlót, majd újra "padlógáz" és indulás,
hát olyan guminyomot hagytam az úton, amilyet utoljára a 318i-m tudott produkálni.
Most úgy néz ki, hogy az alapjárat rendben, menet közben nincs rángatás, és induláskor égett gumiszag!
Ennyi a kis történetem, remélem ezután gyakrabban kell a hátsó gumikat cserélnem. :D

_________________
Taxi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Taxi969 az itt látható tagok köszönték meg: 2 BaloghImre83, kzolee
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 16:23 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Taxi969 írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy nem teljesen egzakt a megoldás, de mégis megszűnt az a probléma, amivel tavaly ősszel kezdtem el foglalkozni.
Úgy kezdődött, hogy alacsony fordulaton erőtlennek éreztem az autót, már a vásárlástól kezdve de eddig nem foglalkoztam vele,
kikapcsolt kipörgésgátlóval sem lehetett kipörgetni a kerekeket indulásnál, egy pillanatra mindig "megtorpant" a motor, és csak utána kezdett el húzni.
Elvittem diagra, ami semmi különös hibát nem mutatott, a szerelő kipufogó oldali jeladó cserét javasolt, de nem változott semmi.
Egy hónap múlva újra diag, javaslat légtömegmérő csere, nem változott semmi.
Újabb egy hónap elteltével egyik reggel induláskor bedobta a motor elektronika hibát, újabb diag, eredmény "szegény keverék",
b2 lambda szabályzó különbség, 3.henger gyújtás kihagyás. Lambda szonda csere után a visszajelző kialudt, de az eredeti probléma nem változott.
Két hónap elteltével elkezdett ingadozni az alapjárat, valamint menet közben is néha-néha megtorpant az autó.
Egy hónap múlva újra bedobta a motor elektronika hibát, ami pár nap múlva magától kialudt, majd ezt csinálta hetente,
utoljára április 6-án hiba, 8-án megszűnt, azóta semmi, de az alapjárat ingadozás és a megtorpanás továbbra is megmaradt.
Április 16-án újabb diag, 5.henger gyújtótrafó hiba. Trafót kicseréltem, és a diag már nem írta vissza a trafóhibát, de az alapjárat ingadozása változatlanul megmaradt.
Ezután az 5. és a 3. henger trafóját felcseréltem, de az alapjárat továbbra is ingadozott.
Ekkor egy haver lehúzta a légtömegmérő csatiját, és a motor hirtelen szépen egyenletesen kezdett járni.
Próbálgattuk, rádug - ingadozik, lehúz - egyenletes, na újra légtömegmérő csere.
Gondoltam egy merészet és megkerestem a több mint fél éve kicserélt régi, de gyári légtömegmérőt, és beraktam a helyére.
Indítás, és szépen egyenletesen járt a motor, gyorsan mentem egy próbakört, hogy lássam, a menet közbeni rángatással hogy állunk, és ekkor ért az igazi meglepetés.
Álló rajt, és a kipörgésgátló másodpercekig dolgozott. Erre gyorsan megálltam, kikapcsoltam a kipörgésgátlót, majd újra "padlógáz" és indulás,
hát olyan guminyomot hagytam az úton, amilyet utoljára a 318i-m tudott produkálni.
Most úgy néz ki, hogy az alapjárat rendben, menet közben nincs rángatás, és induláskor égett gumiszag!
Ennyi a kis történetem, remélem ezután gyakrabban kell a hátsó gumikat cserélnem. :D

Mi ebbol a tanulsag masoknak,?(Hamori Arpi) tobbszor mar leirta ;) CSAK GYARI LEGTOMEGMEROT szabad venni :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 21:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.05. 15:49
Hozzászólások: 59
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Hali!

Elolvasva eszembe jutott, hogy régen én is voltam hasonló "szopórolleren", nem BMW-vel, és utángyártott új gyertyakábelekkel.
Végül egy levetett Golf kábel lett a megoldás.

Üdv!
A


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2015.06.03. 11:03 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gorcsev írta:
Johny540 írta:
gorcsev írta:
Haminda írta:
gorcsev írta:
Sziasztok!

Jó pár hónappal ezelőtt kezdődött, hogy a váltóm elkezdett szórakozni. Nagyobb gyorsításkor csak 3.-ig váltott fel utána kézzel kellett tovább lökni. Voltam megmutatni pár gurunak, de nem lett meg a megoldás. Elkönyveltem, hogy hamarosan jön a váltócsere.
De megjavult. :) Mégpedig attól, hogy a 17-es kerekek helyett felkerültek a 15-ös téli kerekek. Azóta úgy dolgozik ahogy kell.
Van valami ésszerű magyarázata a történteknek?
A négy 17-es felni tök egyforma, egyforma gumikkal, ahogy a 15-ös is.

üdv
Gorcsev

Külső átmérő-beli különbség van a két garnitúra között?

Küldve az én D5503-emről


A nyári 235/45/17 a téli 225/60/15. Nagyjából 8mm az átmérő különbség. Ennél még a kopás is több lehet.

Pedig az gyári méret.


Ezért érthetetlen kicsit számomra a dolog. Nem is igazán raktam össze, hogy akkor kezdődött a váltó mizéria amikor felkerültek a 17-es kerekek. Pedig most hogy így visszagondolok, egybe esnek a dolgok. De kíváncsi lennék valami ésszerű magyarázatra, mert nekem az nincs.


Elvitték a 17-es kerekeket. Egy forumtárs használja, akinek szintén 528i automatája van ugyan ilyen felnikkel és neki ment a váltás eddig is. Viszont ami különbség volt, hogy neki M-es futómű van a kocsi alatt. Létezik hogy ez volt az oka annak, hogy a váltóm bohóckodott ezekkel a felnikkel? Most 16-os Styling 33-as felnik vannak fent és a váltás megy gond nélkül.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.11.08. 13:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.10.04. 22:45
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Pécs, Hungary
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, az alábbi problémák jelentkeztek, mely persze megoldódott. 530 DA

1., elkezdett világítani és felváltva ki-ki aludni a töltésvisszajelző lámpa, majd kialudt úgy kb. 100 km megtételéig, kontakt hibára gondoltam
2., folyamatosan világít, leállítás után viszont pöccre indul
3., tolom a pályán, leszabályozásnál nem vált az automata, egyéb nincs
4., pár perc múlva "beep" jellegű hang, majd még egyszer (sosem hallottam ilyet). check control ok, azt hittem csak a telefonon könyököltem le valamit, az szól (...)
5., abs, asc, légzsák lámpa kigyullad, fordulat kissé ugrál, tempomat meghülyül, de utóbbi kettő rendeződik - erre olvastam megoldásokat, abs jeladó esetleg vezérlés
6., trans failsafe prog, km óra elszáll, műszeregység és egyéb belső világítás felére esik
7., pályáról le, kereszteződésből indulás után kocsi alig indul, motorból/váltóból(?) enyhe terhelésre/fordulatra (kb. 1500 rpm körül és felette kicsivel) fura hang, ekkor inkább leálltam. motort járni hagytam, kb. fél óra után leállt magától, végén elakadásjelző maradt csak.
ez a 7 pont kb. 300 km alatt történt, egyszer álltam meg kb 10 percre

Generátor volt a ludas, de elég hülye módon. 2000/11-es a vas, 226 van benne, gyári generátor, direkten nem is azzal volt a baj - felette futó vízcső repedt el, beázott... kuka.
Bontott vízcső és generátor, újra teljes a család.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek vonKresz az itt látható tagok köszönték meg: rockolo77
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.11.20. 23:03 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Ha esetleg valakinél elő fordul az én szokatlanul érdekes problémám.
A következő volt a helyzet,multi kormány nem működött, persze a duda se, a hátsó ablaktörlő, mosó. Légzsák nincs kommunikáció a járművel hiba. Légzsáklámpa enyhébb fénnyel világított sőt vibrált. Automata váltómű ikon világított. Hibát is hozott de már elfelejtettem. Ja napellenző villany nem világít. Bár az még most sem jó, pedig a következő videóban erre is a gyújtáskapcsolót mondja.
Szóval kicseréltem a lent látható alkatrészt és minden jó lett, és hiába volt a sok diag lövésük sem volt az embereknek mi lehet a baj. Valami váltóhiba, jaj. Valami légzsák hiba jaj. Szalagkábel jaj. Csak fingjuk nem volt róla mi a kiváltó ok. Azt mondták fél autót ki kell cserélni. :D Míg jött az isteni Gallaca és mondta a megoldást. :taps:

https://www.youtube.com/watch?v=YYqI6sCKVD8
https://imageshack.us/i/pak1eCmuj[/thumbnail]


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek csikes77 az itt látható tagok köszönték meg: 2 Gallaca, Zo78
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.11.22. 00:20 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.26. 00:00
Hozzászólások: 373
Adott köszi: 60 alkalommal
Kapott köszik: 37 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Taxi969 írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy nem teljesen egzakt a megoldás, de mégis megszűnt az a probléma, amivel tavaly ősszel kezdtem el foglalkozni.
Úgy kezdődött, hogy alacsony fordulaton erőtlennek éreztem az autót, már a vásárlástól kezdve de eddig nem foglalkoztam vele,
kikapcsolt kipörgésgátlóval sem lehetett kipörgetni a kerekeket indulásnál, egy pillanatra mindig "megtorpant" a motor, és csak utána kezdett el húzni.
Elvittem diagra, ami semmi különös hibát nem mutatott, a szerelő kipufogó oldali jeladó cserét javasolt, de nem változott semmi.
Egy hónap múlva újra diag, javaslat légtömegmérő csere, nem változott semmi.
Újabb egy hónap elteltével egyik reggel induláskor bedobta a motor elektronika hibát, újabb diag, eredmény "szegény keverék",
b2 lambda szabályzó különbség, 3.henger gyújtás kihagyás. Lambda szonda csere után a visszajelző kialudt, de az eredeti probléma nem változott.
Két hónap elteltével elkezdett ingadozni az alapjárat, valamint menet közben is néha-néha megtorpant az autó.
Egy hónap múlva újra bedobta a motor elektronika hibát, ami pár nap múlva magától kialudt, majd ezt csinálta hetente,
utoljára április 6-án hiba, 8-án megszűnt, azóta semmi, de az alapjárat ingadozás és a megtorpanás továbbra is megmaradt.
Április 16-án újabb diag, 5.henger gyújtótrafó hiba. Trafót kicseréltem, és a diag már nem írta vissza a trafóhibát, de az alapjárat ingadozása változatlanul megmaradt.
Ezután az 5. és a 3. henger trafóját felcseréltem, de az alapjárat továbbra is ingadozott.
Ekkor egy haver lehúzta a légtömegmérő csatiját, és a motor hirtelen szépen egyenletesen kezdett járni.
Próbálgattuk, rádug - ingadozik, lehúz - egyenletes, na újra légtömegmérő csere.
Gondoltam egy merészet és megkerestem a több mint fél éve kicserélt régi, de gyári légtömegmérőt, és beraktam a helyére.
Indítás, és szépen egyenletesen járt a motor, gyorsan mentem egy próbakört, hogy lássam, a menet közbeni rángatással hogy állunk, és ekkor ért az igazi meglepetés.
Álló rajt, és a kipörgésgátló másodpercekig dolgozott. Erre gyorsan megálltam, kikapcsoltam a kipörgésgátlót, majd újra "padlógáz" és indulás,
hát olyan guminyomot hagytam az úton, amilyet utoljára a 318i-m tudott produkálni.
Most úgy néz ki, hogy az alapjárat rendben, menet közben nincs rángatás, és induláskor égett gumiszag!
Ennyi a kis történetem, remélem ezután gyakrabban kell a hátsó gumikat cserélnem. :D



...az 520i-t ki lehet pörgetni???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.11.22. 09:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Papi írta:
Taxi969 írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy nem teljesen egzakt a megoldás, de mégis megszűnt az a probléma, amivel tavaly ősszel kezdtem el foglalkozni.
Úgy kezdődött, hogy alacsony fordulaton erőtlennek éreztem az autót, már a vásárlástól kezdve de eddig nem foglalkoztam vele,
kikapcsolt kipörgésgátlóval sem lehetett kipörgetni a kerekeket indulásnál, egy pillanatra mindig "megtorpant" a motor, és csak utána kezdett el húzni.
Elvittem diagra, ami semmi különös hibát nem mutatott, a szerelő kipufogó oldali jeladó cserét javasolt, de nem változott semmi.
Egy hónap múlva újra diag, javaslat légtömegmérő csere, nem változott semmi.
Újabb egy hónap elteltével egyik reggel induláskor bedobta a motor elektronika hibát, újabb diag, eredmény "szegény keverék",
b2 lambda szabályzó különbség, 3.henger gyújtás kihagyás. Lambda szonda csere után a visszajelző kialudt, de az eredeti probléma nem változott.
Két hónap elteltével elkezdett ingadozni az alapjárat, valamint menet közben is néha-néha megtorpant az autó.
Egy hónap múlva újra bedobta a motor elektronika hibát, ami pár nap múlva magától kialudt, majd ezt csinálta hetente,
utoljára április 6-án hiba, 8-án megszűnt, azóta semmi, de az alapjárat ingadozás és a megtorpanás továbbra is megmaradt.
Április 16-án újabb diag, 5.henger gyújtótrafó hiba. Trafót kicseréltem, és a diag már nem írta vissza a trafóhibát, de az alapjárat ingadozása változatlanul megmaradt.
Ezután az 5. és a 3. henger trafóját felcseréltem, de az alapjárat továbbra is ingadozott.
Ekkor egy haver lehúzta a légtömegmérő csatiját, és a motor hirtelen szépen egyenletesen kezdett járni.
Próbálgattuk, rádug - ingadozik, lehúz - egyenletes, na újra légtömegmérő csere.
Gondoltam egy merészet és megkerestem a több mint fél éve kicserélt régi, de gyári légtömegmérőt, és beraktam a helyére.
Indítás, és szépen egyenletesen járt a motor, gyorsan mentem egy próbakört, hogy lássam, a menet közbeni rángatással hogy állunk, és ekkor ért az igazi meglepetés.
Álló rajt, és a kipörgésgátló másodpercekig dolgozott. Erre gyorsan megálltam, kikapcsoltam a kipörgésgátlót, majd újra "padlógáz" és indulás,
hát olyan guminyomot hagytam az úton, amilyet utoljára a 318i-m tudott produkálni.
Most úgy néz ki, hogy az alapjárat rendben, menet közben nincs rángatás, és induláskor égett gumiszag!
Ennyi a kis történetem, remélem ezután gyakrabban kell a hátsó gumikat cserélnem. :D



...az 520i-t ki lehet pörgetni???

Csuklás nélkül... :nyelves:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.11.22. 15:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
SvidronyA írta:
Papi írta:
Taxi969 írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy nem teljesen egzakt a megoldás, de mégis megszűnt az a probléma, amivel tavaly ősszel kezdtem el foglalkozni.
Úgy kezdődött, hogy alacsony fordulaton erőtlennek éreztem az autót, már a vásárlástól kezdve de eddig nem foglalkoztam vele,
kikapcsolt kipörgésgátlóval sem lehetett kipörgetni a kerekeket indulásnál, egy pillanatra mindig "megtorpant" a motor, és csak utána kezdett el húzni.
Elvittem diagra, ami semmi különös hibát nem mutatott, a szerelő kipufogó oldali jeladó cserét javasolt, de nem változott semmi.
Egy hónap múlva újra diag, javaslat légtömegmérő csere, nem változott semmi.
Újabb egy hónap elteltével egyik reggel induláskor bedobta a motor elektronika hibát, újabb diag, eredmény "szegény keverék",
b2 lambda szabályzó különbség, 3.henger gyújtás kihagyás. Lambda szonda csere után a visszajelző kialudt, de az eredeti probléma nem változott.
Két hónap elteltével elkezdett ingadozni az alapjárat, valamint menet közben is néha-néha megtorpant az autó.
Egy hónap múlva újra bedobta a motor elektronika hibát, ami pár nap múlva magától kialudt, majd ezt csinálta hetente,
utoljára április 6-án hiba, 8-án megszűnt, azóta semmi, de az alapjárat ingadozás és a megtorpanás továbbra is megmaradt.
Április 16-án újabb diag, 5.henger gyújtótrafó hiba. Trafót kicseréltem, és a diag már nem írta vissza a trafóhibát, de az alapjárat ingadozása változatlanul megmaradt.
Ezután az 5. és a 3. henger trafóját felcseréltem, de az alapjárat továbbra is ingadozott.
Ekkor egy haver lehúzta a légtömegmérő csatiját, és a motor hirtelen szépen egyenletesen kezdett járni.
Próbálgattuk, rádug - ingadozik, lehúz - egyenletes, na újra légtömegmérő csere.
Gondoltam egy merészet és megkerestem a több mint fél éve kicserélt régi, de gyári légtömegmérőt, és beraktam a helyére.
Indítás, és szépen egyenletesen járt a motor, gyorsan mentem egy próbakört, hogy lássam, a menet közbeni rángatással hogy állunk, és ekkor ért az igazi meglepetés.
Álló rajt, és a kipörgésgátló másodpercekig dolgozott. Erre gyorsan megálltam, kikapcsoltam a kipörgésgátlót, majd újra "padlógáz" és indulás,
hát olyan guminyomot hagytam az úton, amilyet utoljára a 318i-m tudott produkálni.
Most úgy néz ki, hogy az alapjárat rendben, menet közben nincs rángatás, és induláskor égett gumiszag!
Ennyi a kis történetem, remélem ezután gyakrabban kell a hátsó gumikat cserélnem. :D



...az 520i-t ki lehet pörgetni???

Csuklás nélkül... :nyelves:

Nincs speer, 1 kereket elforgat. :nyelves:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.11.22. 16:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:

Nincs speer, 1 kereket elforgat. :nyelves:


Ezt a szót rengetegen rosszul írják le, helyesen:

SPERRDIFFERENTIAL - "magyarul" sperrdiffi

A hibás leirat valószínűleg a történelemismeretből jön, sokan azt gondolják, hogy a Sperrdiffinek valami köze van Albert SPEER-hez, aki a Harmadik Birodalom főépítésze és minisztere volt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.11.22. 16:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kovessyroli írta:
Gallaca írta:

Nincs speer, 1 kereket elforgat. :nyelves:


Ezt a szót rengetegen rosszul írják le, helyesen:

SPERRDIFFERENTIAL - "magyarul" sperrdiffi

A hibás leirat valószínűleg a történelemismeretből jön, sokan azt gondolják, hogy a Sperrdiffinek valami köze van Albert SPEER-hez, aki a Harmadik Birodalom főépítésze és minisztere volt.

Köszi a kiigazítást. Vagy a fogorvosomhoz, akit szintén így hívtak. A lényegen nem változtat.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.11.22. 19:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.22. 19:20
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, nem tudom jó helyre írok-e.az lenne a kérdésem hogy mi a különbség az m52tub28 hengerfej és az m54b30 között, szelep méret? Vezérműtengely? Stb azt tudom hogy maga a két motor között más a dugó főtengely, hajtókar ugyan az, szívósor inkektor pillangó vezérlés természetesen, csak azt nem tudom hogy a hengerfejben mi a különbség vagy van-e a válaszokat előre is köszönöm!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.11.22. 19:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Mario írta:
Sziasztok, nem tudom jó helyre írok-e.az lenne a kérdésem hogy mi a különbség az m52tub28 hengerfej és az m54b30 között, szelep méret? Vezérműtengely? Stb azt tudom hogy maga a két motor között más a dugó főtengely, hajtókar ugyan az, szívósor inkektor pillangó vezérlés természetesen, csak azt nem tudom hogy a hengerfejben mi a különbség vagy van-e a válaszokat előre is köszönöm!!

Nem jó helyre írtad. Már ne írd át!

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.11.22. 20:39 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
SvidronyA írta:
Papi írta:
Taxi969 írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy nem teljesen egzakt a megoldás, de mégis megszűnt az a probléma, amivel tavaly ősszel kezdtem el foglalkozni.
Úgy kezdődött, hogy alacsony fordulaton erőtlennek éreztem az autót, már a vásárlástól kezdve de eddig nem foglalkoztam vele,
kikapcsolt kipörgésgátlóval sem lehetett kipörgetni a kerekeket indulásnál, egy pillanatra mindig "megtorpant" a motor, és csak utána kezdett el húzni.
Elvittem diagra, ami semmi különös hibát nem mutatott, a szerelő kipufogó oldali jeladó cserét javasolt, de nem változott semmi.
Egy hónap múlva újra diag, javaslat légtömegmérő csere, nem változott semmi.
Újabb egy hónap elteltével egyik reggel induláskor bedobta a motor elektronika hibát, újabb diag, eredmény "szegény keverék",
b2 lambda szabályzó különbség, 3.henger gyújtás kihagyás. Lambda szonda csere után a visszajelző kialudt, de az eredeti probléma nem változott.
Két hónap elteltével elkezdett ingadozni az alapjárat, valamint menet közben is néha-néha megtorpant az autó.
Egy hónap múlva újra bedobta a motor elektronika hibát, ami pár nap múlva magától kialudt, majd ezt csinálta hetente,
utoljára április 6-án hiba, 8-án megszűnt, azóta semmi, de az alapjárat ingadozás és a megtorpanás továbbra is megmaradt.
Április 16-án újabb diag, 5.henger gyújtótrafó hiba. Trafót kicseréltem, és a diag már nem írta vissza a trafóhibát, de az alapjárat ingadozása változatlanul megmaradt.
Ezután az 5. és a 3. henger trafóját felcseréltem, de az alapjárat továbbra is ingadozott.
Ekkor egy haver lehúzta a légtömegmérő csatiját, és a motor hirtelen szépen egyenletesen kezdett járni.
Próbálgattuk, rádug - ingadozik, lehúz - egyenletes, na újra légtömegmérő csere.
Gondoltam egy merészet és megkerestem a több mint fél éve kicserélt régi, de gyári légtömegmérőt, és beraktam a helyére.
Indítás, és szépen egyenletesen járt a motor, gyorsan mentem egy próbakört, hogy lássam, a menet közbeni rángatással hogy állunk, és ekkor ért az igazi meglepetés.
Álló rajt, és a kipörgésgátló másodpercekig dolgozott. Erre gyorsan megálltam, kikapcsoltam a kipörgésgátlót, majd újra "padlógáz" és indulás,
hát olyan guminyomot hagytam az úton, amilyet utoljára a 318i-m tudott produkálni.
Most úgy néz ki, hogy az alapjárat rendben, menet közben nincs rángatás, és induláskor égett gumiszag!
Ennyi a kis történetem, remélem ezután gyakrabban kell a hátsó gumikat cserélnem. :D



...az 520i-t ki lehet pörgetni???

Csuklás nélkül... :nyelves:

Nincs speer, 1 kereket elforgat. :nyelves:


Diaggal meg lehet mondani mi a hiba de ,hogy miért van azt már nem mindig. Nekem is mindent kicseréltettek volna de gondolkozni kezdtem , hogy minden hiba nagyjából egy időbe jött be. PL légzsák automata váltó hiba,tempomat stb. Aztán ugye a gyújtáskapcsoló volt, ami 5 eurómba került. S még csak diag sem kellett hozzá. :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.11.26. 18:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.07. 17:30
Hozzászólások: 104
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 45 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Kellemetlen meglepetés ért szerda reggel hajnali hn 6-kor az indulásnál. Le volt fagyva a szélvédő és jégkaparó/jégoldó természetesen nem volt nálam....személyi/bankkártya nem jutott eszembe. Siettem volna, így elkezdtem törölni/mosni egyet-kettőt az ablakom és ekkor történt a baj. A bal oldali ablaktörlőm feladta a harcot és egy kicsit összekuszálódtak. Valamennyit lehetett kézzel moszgatni, de a motor már nem hajtotta.
Ma szétszedtem és szétugrott a mechanikája, gondolom kopás miatt.
http://imageshack.com/a/img911/6372/ydBbNl.jpg
http://imageshack.com/a/img911/755/0mzjLv.jpg
http://imageshack.com/a/img907/1534/uIqdSl.jpg

1 óra volt a szétszedés, gondolkodás, összerakás, viszont csak annyi történt, hogy a műanyagot kicsit próbáltam összébbnyomni fogóval, hogy amíg szerzek ilyen cuccot, addig ne essen szét. Összepattintottan és visszaraktam mindent a helyére. Próba és már működött is. Egy darabig örökös...
Segítséget viszont kérnék tőletek. Neten rendeljek ilyen cuccot? http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=61_0947
vagy van itt valaki, aki tud szerezni? (itt találtam: http://bmwalkatresz24.hu/index.php?rout ... 1618361741 )

köszi előre is a segítséget!

_________________
Norbi 528iA


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.11.30. 23:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.28. 19:46
Hozzászólások: 151
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 42 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Végére értem a fűtés kálváriámnak. Úgy kezdődött az egész, hogy elkezdett valami nyikorogni a bal hátsó keréknél! :)
Ha már így alakult, kapott új tárcsát, betétet, pofát, rögzítőrugót, és pofa rugókészletet. Amúgy egy rugó ugrott ki a kézifék pofánál. Mondjuk az okát még nem dolgoztam fel, mert kéziféket fényévente használom, tekintve hogy automata. Probléma letud.
Csakhogy, mire ez elkészült, megszünt a fűtésem. A problémát bonyolította, hogy kevesen tudnak a látens hőtároló végett hozzászólni. Köszönet Gallacának, a diagért, ahol megállapításra került, hogy a vízpumpája lesz a ludas. Természetesen nem találtam olyan embert, aki bontana hasonló adottságokkal rendelkező vasat, tehát a bontott pumpa kizárva. Eleve csak azért került szóba, mert a gyári számra nem dob semmi utángyártottat, az pedig több mint 100 pénz. Egy 12Vos szivattyú... Csak addig kavartam, amíg ki okoskodtam rá pár nem bmw cikkszámot. Bosch gyártja, de csak gyári beszállításra. Merci, land rover, ford... Jelentősen kevesebbért sikerült beszereznem egy másik pumpát, kicserélve, van fűtés!

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.12.01. 00:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
yoda írta:
Végére értem a fűtés kálváriámnak. Úgy kezdődött az egész, hogy elkezdett valami nyikorogni a bal hátsó keréknél! :)
Ha már így alakult, kapott új tárcsát, betétet, pofát, rögzítőrugót, és pofa rugókészletet. Amúgy egy rugó ugrott ki a kézifék pofánál. Mondjuk az okát még nem dolgoztam fel, mert kéziféket fényévente használom, tekintve hogy automata. Probléma letud.
Csakhogy, mire ez elkészült, megszünt a fűtésem. A problémát bonyolította, hogy kevesen tudnak a látens hőtároló végett hozzászólni. Köszönet Gallacának, a diagért, ahol megállapításra került, hogy a vízpumpája lesz a ludas. Természetesen nem találtam olyan embert, aki bontana hasonló adottságokkal rendelkező vasat, tehát a bontott pumpa kizárva. Eleve csak azért került szóba, mert a gyári számra nem dob semmi utángyártottat, az pedig több mint 100 pénz. Egy 12Vos szivattyú... Csak addig kavartam, amíg ki okoskodtam rá pár nem bmw cikkszámot. Bosch gyártja, de csak gyári beszállításra. Merci, land rover, ford... Jelentősen kevesebbért sikerült beszereznem egy másik pumpát, kicserélve, van fűtés!

:franko:
Ha hiszed, ha nem, tegnap jelentkezett még egy harcos, hogy sehogy sincs fűtése a 23i-ben. Mára kiderült, hogy neki is hőtárolós kályhája van. Sajnos Ő nem tudta mi az. Cserélgettek mindent, klímapanelt is, természetesen nem latent heatingosat tettek bele. :roll:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.12.01. 01:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.28. 19:46
Hozzászólások: 151
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 42 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
yoda írta:
Végére értem a fűtés kálváriámnak. Úgy kezdődött az egész, hogy elkezdett valami nyikorogni a bal hátsó keréknél! :)
Ha már így alakult, kapott új tárcsát, betétet, pofát, rögzítőrugót, és pofa rugókészletet. Amúgy egy rugó ugrott ki a kézifék pofánál. Mondjuk az okát még nem dolgoztam fel, mert kéziféket fényévente használom, tekintve hogy automata. Probléma letud.
Csakhogy, mire ez elkészült, megszünt a fűtésem. A problémát bonyolította, hogy kevesen tudnak a látens hőtároló végett hozzászólni. Köszönet Gallacának, a diagért, ahol megállapításra került, hogy a vízpumpája lesz a ludas. Természetesen nem találtam olyan embert, aki bontana hasonló adottságokkal rendelkező vasat, tehát a bontott pumpa kizárva. Eleve csak azért került szóba, mert a gyári számra nem dob semmi utángyártottat, az pedig több mint 100 pénz. Egy 12Vos szivattyú... Csak addig kavartam, amíg ki okoskodtam rá pár nem bmw cikkszámot. Bosch gyártja, de csak gyári beszállításra. Merci, land rover, ford... Jelentősen kevesebbért sikerült beszereznem egy másik pumpát, kicserélve, van fűtés!

:franko:
Ha hiszed, ha nem, tegnap jelentkezett még egy harcos, hogy sehogy sincs fűtése a 23i-ben. Mára kiderült, hogy neki is hőtárolós kályhája van. Sajnos Ő nem tudta mi az. Cserélgettek mindent, klímapanelt is, természetesen nem latent heatingosat tettek bele. :roll:

Nem nagyon hittem a szememnek, amikor a fész csoportban megláttam a pumpáról a képet! :) Már felvette velem a kapcsolatot.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.12.01. 10:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.28. 19:46
Hozzászólások: 151
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 42 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
amúgy a hiba ez volt: http://imgur.com/a/NtH19

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2015.12.01. 14:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
yoda írta:
amúgy a hiba ez volt: Kép


Százezerért elég hitvány cucc... :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17870 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 884, 885, 886, 887, 888, 889, 890 ... 894  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 17 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator