* *
Pontos idő: 2024.05.21. 17:48

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17870 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 678, 679, 680, 681, 682, 683, 684 ... 894  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2013.04.30. 18:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz25 írta:

u.i.:Kérném a Tisztelt társaságot ha van valakinek tudomása ilyenről Ne tartsa magában.
Üdv Attila


Nekem a megboldogult TDS korszakomból megmaradt 2 db komplett adagolóm.
Valamelyiken biztos, hogy jó a fej.
Ki kellene próbálni.
Ha érdekel, elküldöm, kipróbálod, és ha jó, akkor megegyezünk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2013.04.30. 20:00 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.20. 00:00
Hozzászólások: 654
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 29 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!

Az autó pár napja igen nehezen indul be. Amikor beindult utána semmi gond vele, megy ahogy kell. Mindegy hogy meleg vagy hideg a motor, a jelenség ugyan az. Tekeri -tekeri vagy 5-8 másodpercig és utána indul. Mi lehet a gond, van valami tipp erre?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2013.04.30. 20:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
spider2 írta:
Üdv!

Az autó pár napja igen nehezen indul be. Amikor beindult utána semmi gond vele, megy ahogy kell. Mindegy hogy meleg vagy hideg a motor, a jelenség ugyan az. Tekeri -tekeri vagy 5-8 másodpercig és utána indul. Mi lehet a gond, van valami tipp erre?

Rá kellene nézni diaggal az üzemanyagnyomásokra, korrekcióra. Haldokolhat valamelyik AC, injektor, railpumpa, railszelep. Csak diaggal derül ki, egyébként csak találgatni lehet.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2013.04.30. 23:14 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
atesz25 írta:
Üdv Urak. Nos a fent említett probléma az én autómon bemérve. Azért írom, hogy az én autómon mert más autónál nem feltétlen ez okozhat ilyen hibát.
Szóval "kicsit konyha nyelven fogalmazom" ma voltam egy adagolós szakinál, rárakta valami speci gépre ami kiírta, az adagoló hőfokát meg még egy értéket ami kb 4.x-en kellene lenni. Namost nálam ez össze vissza ugrál ~3.5-6.5 között. De mindeközben a hibatárolót is megnéztük és ott is be volt írva, hogy üzemanyag mennyiség állítómű hiba. Tehát adagoló fedél csere.
Ésss tááádááám, honnan a fenéből szerezzek olyat ami jó is hozzá, és természetesen működésügyileg is tökéletes.

u.i.:Kérném a Tisztelt társaságot ha van valakinek tudomása ilyenről Ne tartsa magában.
Üdv Attila


Szia Attila,

Jöhet a privát második fele! Amit ígértél 8)

Adagoló fedéllel kapcsolatban előbb a közelebbi bontósokat csörögd fel (Drott, Szabi). Aztán sorban a powereseket.


Nos akkor kezdem. Két fickó van Cegléden. Az egyik le is szedi az autóról, na ő nála voltam teljes tömítés cserén. Reggel vittem estére készen lett, teljes tömítés csere szimering, le és fel szerelés 45.000huf volt. Ő Cegléden Rubint István a számát privátban küldeném annak akinek kell. A beállítást nem tudom mivel végzi mert az ő műhelyében nem voltan de mindent tökéletesen beállított, két hét múlva még Ő hívott fel, hogy minden rendben a fogyasztással erővel, indítással. Nagyon lelkiismeretes.

A másik fickó nem szerel le adagolót csak ha odaviszed kiszedve akkor dolgozik rajta. Az ő neve Dezső. Szintén Cegléden, számát szintén privátban. Nos ő nála voltam ma, hát a műhely teljesen új mint egy műtő olyan tisztaság van kívűl belül. Mind a ketten egyedül dolgoznak tehát nincs kontár segédmunkás. Annyit csinál még meg maximum, hogy fedelet cserél mert az még nem jár nagy szereléssel. Minden féle műszere van tényleg látszik a helyen, hogy mindenre fel van készülve. Kicsit magának való természettel :lol: .
Ajánlani merem mert velem mind a kettő rendes volt és jó munkát végzett.
Ha valamit kihagytam vagy több infóra lenne szüksége, kérdezzen és amire tudok válaszolok szívesen.
Köszönöm mindenkinek a gyors segítséget. :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2013.05.01. 08:20 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.20. 00:00
Hozzászólások: 654
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 29 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
spider2 írta:
Üdv!

Az autó pár napja igen nehezen indul be. Amikor beindult utána semmi gond vele, megy ahogy kell. Mindegy hogy meleg vagy hideg a motor, a jelenség ugyan az. Tekeri -tekeri vagy 5-8 másodpercig és utána indul. Mi lehet a gond, van valami tipp erre?

Rá kellene nézni diaggal az üzemanyagnyomásokra, korrekcióra. Haldokolhat valamelyik AC, injektor, railpumpa, railszelep. Csak diaggal derül ki, egyébként csak találgatni lehet.


Ok, diagot megejtjük. Egyébkét koszos üzemanyagtól csinálhatja ezt? Mert egy tele tankolás óta csinálja ezt. Bár akkor az indulás után is lenne valami jele ennek ha rossz lenne a nyál. Hmm, minden esetre kifogyasztom az üzemanyagot aztán adok neki valami normálisat. Hátha megoldja.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2013.05.01. 14:06 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.10.11. 00:00
Hozzászólások: 647
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 48 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52(23i)
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok

kb vagy 2 hete én is szívtam az üzemanyag ellátással.
Történt hogy reggel hajnali 3 órakor megállok a telephelyen, kiszállok az autóból,járt a motor és ahogy becsuktam az ajtót,azzal a lendülettel kb megjelent az autó alatt vagy 10L OMW 100-as benya. :D
Mondanom sem kell ,hogy az agyvérzés kerülgetett.
Patakokban folyt a benzin,az autó járt forró kipuff rendszer stb...gondolom nem kell folytatnom.
Autó leállít,telephelyre betolás,és írány melózni.
Eléggé bosszantott a dolog,alig várta a délutánt hogy ránézzek mi történt.
Vezető űlés alatti műanyag burkolat lebont és lám,máris látszik a ludas.
A benya szűrőt és a fém csövet összekötő kb 5-6cm hosszúságú gumicső hosszában szétrepedt.
Többe került lebontani a műanyag burkolatot mint kicseréli a kis csövet.
Szerencse hogy itthon történt,és nem valahol a messzi távolban. :)
Ezek szerint még jó bőrben lehet az AC-m, ha szétküldi a nyomás a gumicsöveket. :lol: Nyilván ez csak vicc,de érdemes néha ránézni mert akár komolyabb baj is lehetett volna belőle.

üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2013.05.02. 15:45 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.20. 00:00
Hozzászólások: 654
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 29 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
spider2 írta:
Üdv!

Az autó pár napja igen nehezen indul be. Amikor beindult utána semmi gond vele, megy ahogy kell. Mindegy hogy meleg vagy hideg a motor, a jelenség ugyan az. Tekeri -tekeri vagy 5-8 másodpercig és utána indul. Mi lehet a gond, van valami tipp erre?


Megvolt a diag, itt egy pár kép a hibáról:

KépKépKépKépKép

A glow plug system hiba már elég régen megvolt, de attól még indult teljesen normálisan. A másik két hiba felette jelentkezett most, amit még sosem láttam a DDE-nél. Az IHKA hiba nem lényeg az is megvan kezdetektől.
Aztán töröltem, majd többször indítottam leállítottam de nem jött vissza a hiba. Mi lehet a gond? Az indítás még mindig nem az igazi egyébként, szerintem többet teker mint kellene. Viszont tegnap hogy mentem vele melegen még nehezebben indult el mint hidegen. Amit észre vettem hogy ha a gyújtást ráadom sokkal több ideig dolgozik valamit mint ahogy azelőtt tette... (zúgás a motortérben)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2013.05.02. 16:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
spider2 írta:
spider2 írta:
Üdv!

Az autó pár napja igen nehezen indul be. Amikor beindult utána semmi gond vele, megy ahogy kell. Mindegy hogy meleg vagy hideg a motor, a jelenség ugyan az. Tekeri -tekeri vagy 5-8 másodpercig és utána indul. Mi lehet a gond, van valami tipp erre?


Megvolt a diag, itt egy pár kép a hibáról:

KépKépKépKépKép

A glow plug system hiba már elég régen megvolt, de attól még indult teljesen normálisan. A másik két hiba felette jelentkezett most, amit még sosem láttam a DDE-nél. Az IHKA hiba nem lényeg az is megvan kezdetektől.
Aztán töröltem, majd többször indítottam leállítottam de nem jött vissza a hiba. Mi lehet a gond? Az indítás még mindig nem az igazi egyébként, szerintem többet teker mint kellene. Viszont tegnap hogy mentem vele melegen még nehezebben indult el mint hidegen. Amit észre vettem hogy ha a gyújtást ráadom sokkal több ideig dolgozik valamit mint ahogy azelőtt tette... (zúgás a motortérben)

Jó volt a megérzésem az üzemanyagnyomással, itt azt írja, hogy nem tud felépülni a railnyomás indítózás közben, és a szabályzórendszert(railszelepet) okolja ezért.
Lehet, hogy egyszerűen az AC-d haldoklik, és nem ad üzemanyagot. Az időszakosan előforduló probléma miatt ez könnyen előfordulhat. A kisnyomású kör nyomásáról nincs adat? Hangos az ülés alatti pumpa?

DE! Ezt a hibát simán okozhatja egy befosott injektor, aminek nagy a résolaja, és a közös nyomócsőből elengedi a nyomást. Indítózásnál még kicsi a nagynyomású pumpa fordulata, nem tud eleget tölteni még, hogy utánamenjen a veszteségnek. De talán ennek állandó hibának kellene lennie.
Ha a kisnyomású kör nyomása megfelelő, meg kellene nézni az injektorok hengerenkénti korrekciós értékeit, résolajat, akkor okosabb lehetsz. Egyébként INPA-val ezt könnyebb megnézni.
Sajnos itt 6 injektor ki, dieselesnél be kellene méretni. Ha nem az injektorok a ludasak, akkor a szabályzószelepet kell megnézni, nagynyomású pumpát, nyomásszenzort a railcső végében.
Ez egy sokismeretlenes egyenlet, nem tudom mennyire vagy topon, de tartok tőle, hogy dieselszerviz nélkül nehéz lesz elhárítani ezt a hibát. :(
Másik hiba a multikormányod hibája, nem kap a kormánytól jelet, lehet, hogy az átvezetőszalagod megszakadt. Működnek a funkciói egyébként? Tempomat, duda, hangerő?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2013.05.02. 17:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.20. 00:00
Hozzászólások: 654
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 29 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
spider2 írta:
spider2 írta:
Üdv!

Az autó pár napja igen nehezen indul be. Amikor beindult utána semmi gond vele, megy ahogy kell. Mindegy hogy meleg vagy hideg a motor, a jelenség ugyan az. Tekeri -tekeri vagy 5-8 másodpercig és utána indul. Mi lehet a gond, van valami tipp erre?


Megvolt a diag, itt egy pár kép a hibáról:

KépKépKépKépKép

A glow plug system hiba már elég régen megvolt, de attól még indult teljesen normálisan. A másik két hiba felette jelentkezett most, amit még sosem láttam a DDE-nél. Az IHKA hiba nem lényeg az is megvan kezdetektől.
Aztán töröltem, majd többször indítottam leállítottam de nem jött vissza a hiba. Mi lehet a gond? Az indítás még mindig nem az igazi egyébként, szerintem többet teker mint kellene. Viszont tegnap hogy mentem vele melegen még nehezebben indult el mint hidegen. Amit észre vettem hogy ha a gyújtást ráadom sokkal több ideig dolgozik valamit mint ahogy azelőtt tette... (zúgás a motortérben)

Jó volt a megérzésem az üzemanyagnyomással, itt azt írja, hogy nem tud felépülni a railnyomás indítózás közben, és a szabályzórendszert(railszelepet) okolja ezért.
Lehet, hogy egyszerűen az AC-d haldoklik, és nem ad üzemanyagot. Az időszakosan előforduló probléma miatt ez könnyen előfordulhat. A kisnyomású kör nyomásáról nincs adat? Hangos az ülés alatti pumpa?

DE! Ezt a hibát simán okozhatja egy befosott injektor, aminek nagy a résolaja, és a közös nyomócsőből elengedi a nyomást. Indítózásnál még kicsi a nagynyomású pumpa fordulata, nem tud eleget tölteni még, hogy utánamenjen a veszteségnek. De talán ennek állandó hibának kellene lennie.
Ha a kisnyomású kör nyomása megfelelő, meg kellene nézni az injektorok hengerenkénti korrekciós értékeit, résolajat, akkor okosabb lehetsz. Egyébként INPA-val ezt könnyebb megnézni.
Sajnos itt 6 injektor ki, dieselesnél be kellene méretni. Ha nem az injektorok a ludasak, akkor a szabályzószelepet kell megnézni, nagynyomású pumpát, nyomásszenzort a railcső végében.
Ez egy sokismeretlenes egyenlet, nem tudom mennyire vagy topon, de tartok tőle, hogy dieselszerviz nélkül nehéz lesz elhárítani ezt a hibát. :(
Másik hiba a multikormányod hibája, nem kap a kormánytól jelet, lehet, hogy az átvezetőszalagod megszakadt. Működnek a funkciói egyébként? Tempomat, duda, hangerő?


De ha nem ad elég üzemanyagot akkor menet közben is érezhető lenne a hiba,nem? De akkor nincs semmi baja, megy rendesen. Ülés alatti pumpának hangja sincs. Szerviz lesz belőle jah, már csak kellene egy hozzáértő emberke itt a környéken.

A multikormányt leteszteltem és az működik hibátlanul.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2013.05.02. 20:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
spider2 írta:
spider2 írta:
Üdv!

Az autó pár napja igen nehezen indul be. Amikor beindult utána semmi gond vele, megy ahogy kell. Mindegy hogy meleg vagy hideg a motor, a jelenség ugyan az. Tekeri -tekeri vagy 5-8 másodpercig és utána indul. Mi lehet a gond, van valami tipp erre?


Megvolt a diag, itt egy pár kép a hibáról:

KépKépKépKépKép

A glow plug system hiba már elég régen megvolt, de attól még indult teljesen normálisan. A másik két hiba felette jelentkezett most, amit még sosem láttam a DDE-nél. Az IHKA hiba nem lényeg az is megvan kezdetektől.
Aztán töröltem, majd többször indítottam leállítottam de nem jött vissza a hiba. Mi lehet a gond? Az indítás még mindig nem az igazi egyébként, szerintem többet teker mint kellene. Viszont tegnap hogy mentem vele melegen még nehezebben indult el mint hidegen. Amit észre vettem hogy ha a gyújtást ráadom sokkal több ideig dolgozik valamit mint ahogy azelőtt tette... (zúgás a motortérben)

Jó volt a megérzésem az üzemanyagnyomással, itt azt írja, hogy nem tud felépülni a railnyomás indítózás közben, és a szabályzórendszert(railszelepet) okolja ezért.
Lehet, hogy egyszerűen az AC-d haldoklik, és nem ad üzemanyagot. Az időszakosan előforduló probléma miatt ez könnyen előfordulhat. A kisnyomású kör nyomásáról nincs adat? Hangos az ülés alatti pumpa?

DE! Ezt a hibát simán okozhatja egy befosott injektor, aminek nagy a résolaja, és a közös nyomócsőből elengedi a nyomást. Indítózásnál még kicsi a nagynyomású pumpa fordulata, nem tud eleget tölteni még, hogy utánamenjen a veszteségnek. De talán ennek állandó hibának kellene lennie.
Ha a kisnyomású kör nyomása megfelelő, meg kellene nézni az injektorok hengerenkénti korrekciós értékeit, résolajat, akkor okosabb lehetsz. Egyébként INPA-val ezt könnyebb megnézni.
Sajnos itt 6 injektor ki, dieselesnél be kellene méretni. Ha nem az injektorok a ludasak, akkor a szabályzószelepet kell megnézni, nagynyomású pumpát, nyomásszenzort a railcső végében.
Ez egy sokismeretlenes egyenlet, nem tudom mennyire vagy topon, de tartok tőle, hogy dieselszerviz nélkül nehéz lesz elhárítani ezt a hibát. :(
Másik hiba a multikormányod hibája, nem kap a kormánytól jelet, lehet, hogy az átvezetőszalagod megszakadt. Működnek a funkciói egyébként? Tempomat, duda, hangerő?

Nem muszaly kiszedni oket, egy ilyen eszkozzel a helyen is tesztelheto:

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=281070566746

Le kell huzni a resolajcsoveket, a tank fele meno reszt ledugozni, a teszter csoveit az injektorokra radugni, ket percig jaratni a motort (eleg csak oninditozni is ha nem indul) es megnezni mennyi a veszteseg.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2013.05.05. 15:02 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.05. 00:00
Hozzászólások: 360
Tartózkodási hely: Warrington - GB
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E92
Motor tipusa: M57TU2D30
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali.

Megjött a meleg, újra megjött a melegedési problémám, víz szépen mászik felfelé fűtés nélkül. Ma benéztem a motorháztető alá tüzetesebben is.(ez nem az én motorterem)
Kép

Ahol bejelöltem piros karikával, az a kis műanyag csonk végig van repedve hosszában. Gázadásra jön a gőz/bugyborék, amit a ventilátor szépen szétterít ott bent. Hidegen nem látszik, csak melegen. Leállítás után bugyog belőle a cucc. Kérdésem: Ez okozhatja e a melegedést?

Más: Fékeim furák. Fognak szépen, 2 éves a betét és a tárcsa. Fékpedál lenyomásánál és felengedésénél fémesen recsegő hang jön mindkét első féktől. Elég egy kicsit rálépnem, már hallani, kattogós, ahogy növelem a nyomást a pedálon, majd ahogy felengedem.

És még valami. 528i -hez pontosan milyen típusú lambdaszondát, gyújtógyertyát, olajszűrőt, üzemanyagszűrőt, légszűrőt kell rendelnem? Plusz az a felső vízcső. Oldalon gondolom van pár kufár, aki mindegyiket tudja hozni, ha megadom a pontos típust?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2013.05.05. 15:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MPowerPH írta:
Hali.

Megjött a meleg, újra megjött a melegedési problémám, víz szépen mászik felfelé fűtés nélkül. Ma benéztem a motorháztető alá tüzetesebben is.(ez nem az én motorterem)
Kép

Ahol bejelöltem piros karikával, az a kis műanyag csonk végig van repedve hosszában. Gázadásra jön a gőz/bugyborék, amit a ventilátor szépen szétterít ott bent. Hidegen nem látszik, csak melegen. Leállítás után bugyog belőle a cucc. Kérdésem: Ez okozhatja e a melegedést?

Más: Fékeim furák. Fognak szépen, 2 éves a betét és a tárcsa. Fékpedál lenyomásánál és felengedésénél fémesen recsegő hang jön mindkét első féktől. Elég egy kicsit rálépnem, már hallani, kattogós, ahogy növelem a nyomást a pedálon, majd ahogy felengedem.

És még valami. 528i -hez pontosan milyen típusú lambdaszondát, gyújtógyertyát, olajszűrőt, üzemanyagszűrőt, légszűrőt kell rendelnem? Plusz az a felső vízcső. Oldalon gondolom van pár kufár, aki mindegyiket tudja hozni, ha megadom a pontos típust?


Kufár :?: :shock: :?: :shock: :?:
Csak mert nem ismertem a szót...és ráérek..... A szó jelentése:

" Régebben: kereskedő; Mai jelentése: haszonleső, nyerészkedő kereskedő "

Alkatrész ügyben Jlaci-t kersd ---- bár én nem használnám rá a kufár szót, inkább a normális kereskedőt, aki jó áron hoz cuccot és gyorsan is !!!! Bár a lakhely lehet, hogy gondot jelent....

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2013.05.05. 15:18 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.05. 00:00
Hozzászólások: 360
Tartózkodási hely: Warrington - GB
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E92
Motor tipusa: M57TU2D30
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
MPowerPH írta:
Hali.

Megjött a meleg, újra megjött a melegedési problémám, víz szépen mászik felfelé fűtés nélkül. Ma benéztem a motorháztető alá tüzetesebben is.(ez nem az én motorterem)
Kép

Ahol bejelöltem piros karikával, az a kis műanyag csonk végig van repedve hosszában. Gázadásra jön a gőz/bugyborék, amit a ventilátor szépen szétterít ott bent. Hidegen nem látszik, csak melegen. Leállítás után bugyog belőle a cucc. Kérdésem: Ez okozhatja e a melegedést?

Más: Fékeim furák. Fognak szépen, 2 éves a betét és a tárcsa. Fékpedál lenyomásánál és felengedésénél fémesen recsegő hang jön mindkét első féktől. Elég egy kicsit rálépnem, már hallani, kattogós, ahogy növelem a nyomást a pedálon, majd ahogy felengedem.

És még valami. 528i -hez pontosan milyen típusú lambdaszondát, gyújtógyertyát, olajszűrőt, üzemanyagszűrőt, légszűrőt kell rendelnem? Plusz az a felső vízcső. Oldalon gondolom van pár kufár, aki mindegyiket tudja hozni, ha megadom a pontos típust?


Kufár :?: :shock: :?: :shock: :?:
Csak mert nem ismertem a szót...és ráérek..... A szó jelentése:

" Régebben: kereskedő; Mai jelentése: haszonleső, nyerészkedő kereskedő "

Alkatrész ügyben Jlaci-t kersd ---- bár én nem használnám rá a kufár szót, inkább a normális kereskedőt, aki jó áron hoz cuccot és gyorsan is !!!! Bár a lakhely lehet, hogy gondot jelent....


Na igen. Régi jelentése alapján természetesen. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2013.05.05. 20:10 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.29. 01:00
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/S62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MPowerPH írta:

Ahol bejelöltem piros karikával, az a kis műanyag csonk végig van repedve hosszában. Gázadásra jön a gőz/bugyborék, amit a ventilátor szépen szétterít ott bent. Hidegen nem látszik, csak melegen. Leállítás után bugyog belőle a cucc. Kérdésem: Ez okozhatja e a melegedést?

Melegedhet, mivel nincs meg a hűtőnyomás. Ne játssz vele, cseréld ki a termosztátházat kb10e Huf. Egy hengerfejezés drágább, hidd el nekem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2013.05.05. 20:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Qwerti írta:
MPowerPH írta:

Ahol bejelöltem piros karikával, az a kis műanyag csonk végig van repedve hosszában. Gázadásra jön a gőz/bugyborék, amit a ventilátor szépen szétterít ott bent. Hidegen nem látszik, csak melegen. Leállítás után bugyog belőle a cucc. Kérdésem: Ez okozhatja e a melegedést?

Melegedhet, mivel nincs meg a hűtőnyomás. Ne játssz vele, cseréld ki a termosztátházat kb10e Huf. Egy hengerfejezés drágább, hidd el nekem.


Ez a hiba elég sűrűn előfordul, sajna elöregszik a műanyag . Ez a felső vízcső "tartozéka" Mindenképpen csere, cikkszáma: 11 53 1 705 223. A teli ára: 9.300.- +áfa

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2013.05.05. 22:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.21. 01:00
Hozzászólások: 121
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A hiba jelensége, először azt tapasztaltam, hogy nyomom a gázt és nem megy az autó, egyesbe ahogy felpörög, de kettesbe már semmit, nézem a műszerfalat és látom a víz faszám üzemi felett, az üzemi és piros között állt.
Leállítottam, hűtőfolyadék szint rendben, hűtőradiátor alul felül forró.
Majd lehűlt és próbáltam újra, elgurultam egy nem fizetős zónába, de nem melegedett fel elmúlt a jelenség.
Hazamentem vele hétvégén, végig pályán, 400 km-t tekertem le és nem volt bajom, vissza is értem vele Bécsbe, és mikor este beértem a városba, ismét lassú tempónál előjött a hiba, melegedett rendesen.
Feltoltam fullra fűtést és ventit, nyomattam a forrót az arcomba, így visszament üzemire.
Mi lehet a baja, szeretnék tanácsot kérni.

Köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2013.05.05. 22:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.03.28. 22:55
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok , nem reg lettem tulaja egy e39 520 i-nek , van egy kis problemam :). minden le van kapcsolva es be van zarva az auto meg is vilagit a jobb oldalon a reflektor csak ott , ez mitol lehet ? koszi a segitseget elore is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2013.05.05. 23:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
szoketibi írta:
Sziasztok , nem reg lettem tulaja egy e39 520 i-nek , van egy kis problemam :). minden le van kapcsolva es be van zarva az auto meg is vilagit a jobb oldalon a reflektor csak ott , ez mitol lehet ? koszi a segitseget elore is.

Pl. LCM

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2013.05.05. 23:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.03.28. 22:55
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
szoketibi írta:
Sziasztok , nem reg lettem tulaja egy e39 520 i-nek , van egy kis problemam :). minden le van kapcsolva es be van zarva az auto meg is vilagit a jobb oldalon a reflektor csak ott , ez mitol lehet ? koszi a segitseget elore is.

Pl. LCM

Koszi , de mit is takar ez az LCM ;) ? azt kinyomoztam hol talalom de mia pina ez a kutyu :)?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2013.05.06. 00:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
szoketibi írta:
Imco írta:
szoketibi írta:
Sziasztok , nem reg lettem tulaja egy e39 520 i-nek , van egy kis problemam :). minden le van kapcsolva es be van zarva az auto meg is vilagit a jobb oldalon a reflektor csak ott , ez mitol lehet ? koszi a segitseget elore is.

Pl. LCM

Koszi , de mit is takar ez az LCM ;) ? azt kinyomoztam hol talalom de mia pina ez a kutyu :)?

Világítás vezérlő modul. Értsd, az összes lámpát az vezérli az autóban.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17870 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 678, 679, 680, 681, 682, 683, 684 ... 894  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 32 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator