* *
Pontos idő: 2024.04.16. 06:34

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 206 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 528i vásárlás
HozzászólásElküldve: 2006.03.27. 10:24 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Maximális üdvözletem a klubtagoknak!
Jelenleg egy 316i-vel izlelgetem a bömi kérdést. Tulajdonképpen egyenlőre semmi bajom vele, de azért a "kisördög" bennem van egy nagyobb verda felé. ( Benzin "párti" vagyok.)
Ha valakinek lenne türelme megírni pár sorban, hogy egy 528i esetében,
6-8 éves körüli, mi az amit nagyon tutin meg kell nézni ill. jó tudni, hogy milyenen állapotban van, megköszönném.
( Természetesen már "sokmindent összeolvastam" a neten, de mindig vannak újabb tapasztalatok ill. aki már bejárta az "utat" , netán többször vett használt 528-ast, biztosan tud valamit "mondani". )
Előre is köszi!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.27. 21:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.01. 01:00
Hozzászólások: 52
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
hi Oldboy!

most olvastam milyen vásárlás élőtt állsz. megnyugtatlak jó döntés ha 528-at veszel de azért azt tudnod kell, hogy a 16i és 28i között némi fogyasztáskülömbség van! Igaz nem olyan nagy de van. Ha meglátod az autót mindenesetre ellenőrizd hogy nem e volt összecsukva ezt ellenőrizheted a motortérben és a csomagtartóban is. Fontos még az is hogy minden funkciót kipróbálj (klíma tempomat stb...) mert előfordul hogy nem működik jól és ezek javítása súlyos pénzbe kerül. A motor szempontjából azt kell megvizsgálni, hogy nem melegszik e túl a motor pontosan tartja a hőfokot, mert szereti a vizet elszívni és ha ez nincs pótolva az csúnya dolgokat csinálhat! A viszkója is szokott szarakodni bár ezt nem nagyon tudod ellenőrizni. A futóműben is érhetnek meglepetések de ezt is csak a szervízben tudják ellenőrizni. Összeségében azt mondanám ha biztosra akarsz menni vidd el az autót szervízbe ne sajnáld azt a pénzt!! Egyébként ha tipushibákra vagy kíváncsi ajánlom figyelmedbe a fórumot sok okosság van benne!

üdv! Hogyha érdekel kokrét dolog írj akár PÜ-t


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.27. 22:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali bub!
Kösz a jó tanácsot! Soraid olvasva, végül is elmondhatjuk, ha a kiszemelt "jószágot" a Wallis-nál böcsületesen átnézik azért a tizenezer forintért, ami az autó árához képest végül is nudli, azaz nem volt törve, nem hengerfejes,szervó, kaszni , futómű állapot, korának, futásának megfelelő, akkor elméletileg nagy meglepetés nem érhet. ( Gondolom én.) A fogyasztás egy ilyen gépnél "érthető". ( Felőlem a 316 is ehet 15-öt, ha jön a 200 LE. HI!)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.27. 22:12 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.01. 01:00
Hozzászólások: 52
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Úgyvan! Ha a fogyasztás nem érdekel akkor jó! Én még nem tudtam 14-nél többet kicsalni belőle azt is csak városban!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.27. 23:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 133
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528I
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Oldboy

Csak megerősíteni tudom, hogy vidd be szakszervízbe és ott nézesd át.
Mindenféleképpen szerncsésebb megoldás, hiszen így rengeteg költséget tudsz megspórolni. Januárban vettem az 528i-t és a Rack-nál lett bevizsgálva. Rögtön kiderült, hogy a főtengely jeladóm vacakol és előbb-utóbb csere lesz (nem egy húzós összeg), de ezt sikerült még letornászni a vételárból. Szóval, szerintem ragaszkodj a bevizsgálás mellett!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.28. 09:54 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.28. 00:00
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Gyál
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Talán kezdeném azzal,hogy még nekem sem adatott meg
ilyen márkájú autó.
Igy most "nagy bevásárlás"előtt szeretnélek titeket megkérdezni.
Az első dilemmám,525tds,vagy 528i ami a lényeg nekem nagyon fontos
a belső "luxus"528-ból van ami megfelelne minden szempontnak,
kivéve hogy autómata...kicsit óckodok a gondolattól,így hát az első kérdésem felétek:mennyi a fogyasztása egy 528i bömösnek autómata váltóval.
A másik pedig:ugyanez a váltó,csak egy 525tds szintén fogyasztásra lennék kiváncsi.
Előre is nagyon köszönöm minden olvasó,és válaszadónak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.28. 09:56 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kösz a választ Z_atek!
Végül is a szervíz vizsgálat a logikus lépés.
Majd figyelgetem az "oldalt", mások üzemeltetési tapasztalatait, esetleges
típushibák ( Ja, böminek nincs!!! ) miegymás, aztán döntés kérdése a csere.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.28. 13:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Szerintem a 28i motorjával nem fogsz emllé nyúlni. Ami a többit illeti, azét vanak típushibák - sajnos. Az első futómű az egyik gyenge pont. Mindenképpen ajánlatos egy átnézetés, de a próbaút során hallható minden kopogás és hasonló zaj előről nagyon gyanús, és később sokba fájhat. Esetleg amit még érdemes megnézni az a kormáynmű, amiről nemrég tudtam meg, hogy szintén gyenge pont. Teljesen kifordítva a kereket a kormányt megmozgatva ha klattyog, akkor gond lesz/van. A kormánymű javítása csak ideiglenes megoldás, egy új meg 200e. Szóval erre is érdemes odafigyelni.
A km kérdés is fontos. Mivel 2000-es a legfiatalabb 28as, sztem amire azt mondják, hogy 150e alatti km van benne, azt tuti tekerték - bár egyesek véleménye szerint az összes létező (főleg a kintről hozottak) használt ötös órája tekert. ez azért lényeges, mert szemre +100e km nem nagyon látszik meg.
remélem sikerül egy jót kifognod és sok örömöd lesz benne!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.28. 18:56 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.01. 01:00
Hozzászólások: 52
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
hát ja

nekem is az első futómű beszart 2 hete! a jobb első rugó eltört , még az a szerencse hogy álló helyzetben. elvittem a Szegedi BAVARIA-hoz ott azt mondták hogy 2-rugócsere+ 2 legéscsillapító! ez 150e-be fájt nekem! de azóta nagyon zsír!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.28. 19:57 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.01. 01:00
Hozzászólások: 52
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Z_atek írta:
Oldboy

Csak megerősíteni tudom, hogy vidd be szakszervízbe és ott nézesd át.
Mindenféleképpen szerncsésebb megoldás, hiszen így rengeteg költséget tudsz megspórolni. Januárban vettem az 528i-t és a Rack-nál lett bevizsgálva. Rögtön kiderült, hogy a főtengely jeladóm vacakol és előbb-utóbb csere lesz (nem egy húzós összeg), de ezt sikerült még letornászni a vételárból. Szóval, szerintem ragaszkodj a bevizsgálás mellett!!
Idézet:

és mit csinált a rossz jeladóval :?:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.28. 20:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 133
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528I
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bub

Nem volt nekik raktáron, de megkérdeztük mennyibe lenne, mire ők:
26-27e Ft + munkadíj. Nos, Rhantos segítségével kicsit olcsóbban kihoztuk, mint az alkatrész ár és ebben benne volt a munkadíj is, természetesen gyárival és új darabbal lett kicserélve.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.28. 20:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.01. 01:00
Hozzászólások: 52
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
már úgy gondoltam mit produkált az autó? rángatott? nem indult el?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.28. 20:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 133
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528I
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bub

Sorry, félreértettelek :kalapács

Nehezen indult, sokszor lefulladt a lámpáknál és nagyobb gázzal kellett elindulni. Ezt jelezte is a tulaj, hogy kicsit nehezebben indul és lefullad. A computerre rádugva a szakik rögtön megmondták: főtengely jeladó csere.
Miután ki lett cserélve, nagyon fura volt, hogy nem is kell a gázpedált nyomkodnom, mikor beindítom és nem kell annyi gáz, mikor elindulok, ja és nem fullad le. Szóval, sokkal jobb és megbízhatóbb lett. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: 528 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2006.04.23. 19:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Kalocsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Én is egy 528as vásárlását tervezem mert az idős dízeltől óvnak de egyetlen fenntartásom az 528-sal kapcsolatosan a fogyasztása elhűlve olvasom azt, hogy városban max. 14 liter a fogyasztás mert szerintem ez valóban nem sok ekkora motorhoz és ekkora karosszériához. De mivel nekem elég nehéz a lábam és főként rövideket megyek tartok attól hogy ez a fogyasztás 20 liter is lehet az meg már nem biztos hogy megéri bármilyen jó is az autó. Gáz beszereléséről van e valamilyen tapasztalata valakinek hol mennyiért szerelik egyáltalán érdemes e ilyen autóba gázszettet tenni?Kb. 15-20000 ezret megyek évente.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.24. 18:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.01. 01:00
Hozzászólások: 52
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
hi

Én biztos nem raknék bele gázt. Pláne ha csak 10-20ezret mész.

de egyébként 20l nem fog enni


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: 528 vásárlás
HozzászólásElküldve: 2006.04.25. 08:17 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Kalocsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi bub. Még egy kérdésem lenne. Nem tudom , hogy bele merjek e menni egy 1996-97 es 528-as vásárlásába vagy gyűjtögessek még és 98 utánit vegyek. természetesen tudom , hogy minél fiatalabb annál jobb de már nagyon szeretnék egy ilyen autót és jelen pillanatban csak egy 96-97es megvásárlását engedhetném meg magamnak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.25. 15:56 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
nekem a 28i 1/3 város, 2/3 vidék használattal a BC szerint 9,8-10,3 között fogyaszt. a 98 előtti és utáni között azt mondják nincs különbség fogyasztás szempontjából. annyit lehet talán érezni, hogy alacsony fordulatszám mellett az újabbak talán kicsit nyomatékosabbak, de sztem ezt elég nehéz lehet megérezni...
két hosszútávú fogyasztási adat (mindkettő tele cuccal értendő):
130 max, főleg autpálya, de országút is, nyáron: 8,4
160 végig, végig autópályán, télen: 10,4

én kb 20.000-t megyek egy évben, az sztem nem számít soknak (hétközben alig használom).

sztem 20 litert nem fog enni városban, hacsak nem az összes lámpánál füstölő gumikkal indulsz és satufék a következő pirosnál. de akkor nem a benzin lesz a legdrágább ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.25. 15:58 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
ja, azt elfelejtettem, hogy ez kéziváltós.
hogy egy autmata mennyivel eszik többet a valóságban nem tudom, papír szerint 1-1,5 l a különbség.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.25. 18:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.01. 01:00
Hozzászólások: 52
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Efernek tökéletesen igaza van.

Én ugyan nem szoktam 130-al menni de kb ami efer írt az úgy van!
Azt hogy a 96-97 és 98-99 évjáratú között mi a külömbség azt nem tudom de én az enyémmel meg vagyok elégedve. Szerintem az a lényeg hogy ne kapkodd el a vásárlást inkább nézesd meg az a biztos. Sok olyan 98-99évjáratú gépet láttam ami nagyon le volt lakva legalábbis az enyémhez képest.

úgyhogy sok szerencsét.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.14. 12:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.05.08. 00:00
Hozzászólások: 19
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
:D

Én is e39 vásárlás előtt állok és a segítségeteket kérem.
Az autó egy 523i 1996-os első szériás, 230000km-el.
Ettől kicsit tartok, de ahogy itt olvastam ez még nem olyan sok.
A fent említetteken kívül mire kell még odafigyelni?

A jobb első lámpabúra párásodik, nem tudom miért.
A motorháztető újra lett fényezve és nem sikerült túl jól, mert repedezik és pattog le a lakk. Szeintetek mennyibe kerül az újrafényezés?

Tettem fel képeket róla:

http://koli.kando.hu/bmw/

A tulaj 1.6M-ra tartja szerintetek megéri?


Robex


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 206 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator