* *
Pontos idő: 2024.05.15. 21:45

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 357 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.06. 19:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
barbrady írta:
Az enyémen le kell venni a szívótorkot a cseréhez, vagy megy anélkül is?
Nem megy.Le kell venned.


Sejtettem...
Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.06. 20:59 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.05. 01:00
Hozzászólások: 397
Tartózkodási hely: Sárbogárd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
bmw520ds írta:
barbrady írta:
Az enyémen le kell venni a szívótorkot a cseréhez, vagy megy anélkül is?
Nem megy.Le kell venned.


Sejtettem...
Köszi!


Hali!

Ha közelebb lennél segítenék benne erősen ismerkedem a BMW-vel.
üdv Pityu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: izzitás
HozzászólásElküldve: 2010.09.07. 18:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.04. 00:00
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok én az 520d-et szeretném megkérdezni ,hogy a ti bömösötök menyi höfökig izzit.Mert az enyém elsö inditáskor izzit 5perc múlva már nincs izzitás,és amig a kék tartományban van a höfok van,hogy tizet teker és csak akkor indul el.Tehát melegen és hidegen indul.ha valaki tud valami okosat megköszönném.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.24. 18:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ma rámértem az izzítógyertyákra, és a következő eredményt kaptam: két gyertya 4,6 ohm (játék műszerem van, csak saccol), gondolom ezek jók, egy ~100 ohm, és egy ~1000 ohm, ezek pedig rosszak. Jól látom?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.24. 19:10 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.20. 01:00
Hozzászólások: 997
Tartózkodási hely: XX.ker.
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
Ma rámértem az izzítógyertyákra, és a következő eredményt kaptam: két gyertya 4,6 ohm (játék műszerem van, csak saccol), gondolom ezek jók, egy ~100 ohm, és egy ~1000 ohm, ezek pedig rosszak. Jól látom?


Ne nagyon éljétek bele magatokat a gyertyacserébe.Nekem 3 jó a 6-ból de eggyiket se lehet meglazítani.Az meg nem hiányzik,hogy beleszakadjon és hengerfejcsere.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.24. 20:15 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.30. 00:00
Hozzászólások: 884
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ptom írta:
barbrady írta:
Ma rámértem az izzítógyertyákra, és a következő eredményt kaptam: két gyertya 4,6 ohm (játék műszerem van, csak saccol), gondolom ezek jók, egy ~100 ohm, és egy ~1000 ohm, ezek pedig rosszak. Jól látom?


Ne nagyon éljétek bele magatokat a gyertyacserébe.Nekem 3 jó a 6-ból de eggyiket se lehet meglazítani.Az meg nem hiányzik,hogy beleszakadjon és hengerfejcsere.


Ha beleszakad szikarforgácsolással kiszedik, nem kell azért hengerfejet cserélni, bár nagy tortúra az tény és való. Bár minden szerelőnek megvan a technikája az izzítógyertya cserére. Előbb utóbb kénytelen leszel cserélni. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.24. 21:06 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Viper írta:
ptom írta:
barbrady írta:
Ma rámértem az izzítógyertyákra, és a következő eredményt kaptam: két gyertya 4,6 ohm (játék műszerem van, csak saccol), gondolom ezek jók, egy ~100 ohm, és egy ~1000 ohm, ezek pedig rosszak. Jól látom?


Ne nagyon éljétek bele magatokat a gyertyacserébe.Nekem 3 jó a 6-ból de eggyiket se lehet meglazítani.Az meg nem hiányzik,hogy beleszakadjon és hengerfejcsere.


Ha beleszakad szikarforgácsolással kiszedik, nem kell azért hengerfejet cserélni, bár nagy tortúra az tény és való. Bár minden szerelőnek megvan a technikája az izzítógyertya cserére. Előbb utóbb kénytelen leszel cserélni. :roll:

Én is hallottam már 3 technikát.de senki nem 100%-osan garantálja.
Eltörném annak a mérnöknek a kezét aki stylistnak képzeli magát egy gyertyatervezésnél.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.24. 21:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Janek írta:
Viper írta:
ptom írta:
barbrady írta:
Ma rámértem az izzítógyertyákra, és a következő eredményt kaptam: két gyertya 4,6 ohm (játék műszerem van, csak saccol), gondolom ezek jók, egy ~100 ohm, és egy ~1000 ohm, ezek pedig rosszak. Jól látom?


Ne nagyon éljétek bele magatokat a gyertyacserébe.Nekem 3 jó a 6-ból de eggyiket se lehet meglazítani.Az meg nem hiányzik,hogy beleszakadjon és hengerfejcsere.


Ha beleszakad szikarforgácsolással kiszedik, nem kell azért hengerfejet cserélni, bár nagy tortúra az tény és való. Bár minden szerelőnek megvan a technikája az izzítógyertya cserére. Előbb utóbb kénytelen leszel cserélni. :roll:

Én is hallottam már 3 technikát.de senki nem 100%-osan garantálja.
Eltörném annak a mérnöknek a kezét aki stylistnak képzeli magát egy gyertyatervezésnél.


Mi az a 3 technika?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.24. 22:09 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
Janek írta:
Viper írta:
ptom írta:
barbrady írta:
Ma rámértem az izzítógyertyákra, és a következő eredményt kaptam: két gyertya 4,6 ohm (játék műszerem van, csak saccol), gondolom ezek jók, egy ~100 ohm, és egy ~1000 ohm, ezek pedig rosszak. Jól látom?


Ne nagyon éljétek bele magatokat a gyertyacserébe.Nekem 3 jó a 6-ból de eggyiket se lehet meglazítani.Az meg nem hiányzik,hogy beleszakadjon és hengerfejcsere.


Ha beleszakad szikarforgácsolással kiszedik, nem kell azért hengerfejet cserélni, bár nagy tortúra az tény és való. Bár minden szerelőnek megvan a technikája az izzítógyertya cserére. Előbb utóbb kénytelen leszel cserélni. :roll:

Én is hallottam már 3 technikát.de senki nem 100%-osan garantálja.
Eltörném annak a mérnöknek a kezét aki stylistnak képzeli magát egy gyertyatervezésnél.


Mi az a 3 technika?

Különböző lazító spray-k,meleg motor-fagyasztó spray,spec kiszedő/kifúró szerszám.Aztán ah egyik sem jön be hfej le és kifúrják géppel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.24. 23:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.03. 00:00
Hozzászólások: 1959
Tartózkodási hely: Wals bei Salzburg
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: V8
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Janek írta:
barbrady írta:
Janek írta:
Viper írta:
ptom írta:
barbrady írta:
Ma rámértem az izzítógyertyákra, és a következő eredményt kaptam: két gyertya 4,6 ohm (játék műszerem van, csak saccol), gondolom ezek jók, egy ~100 ohm, és egy ~1000 ohm, ezek pedig rosszak. Jól látom?


Ne nagyon éljétek bele magatokat a gyertyacserébe.Nekem 3 jó a 6-ból de eggyiket se lehet meglazítani.Az meg nem hiányzik,hogy beleszakadjon és hengerfejcsere.


Ha beleszakad szikarforgácsolással kiszedik, nem kell azért hengerfejet cserélni, bár nagy tortúra az tény és való. Bár minden szerelőnek megvan a technikája az izzítógyertya cserére. Előbb utóbb kénytelen leszel cserélni. :roll:

Én is hallottam már 3 technikát.de senki nem 100%-osan garantálja.
Eltörném annak a mérnöknek a kezét aki stylistnak képzeli magát egy gyertyatervezésnél.


Ezt csak úgy lehet megelőzni,hogy bele gyógyuljon az izzító gyertya,hogy egy évben többször kiveszed ellenőrzés képen,hogy ki jön e :hehe
Én a 40-éves off Dieselemben egy hirtelen mozdulattal meglazítottam,utána végig
kézzel jött,mint szokott.A fejvakarás ott kezdődött amikor megrendeltem és megmondták,hogy az az egy darab többe kerül mint ahány éves az autó. :lol:

_________________
apa
aki 36éve forgatja a földet
Es ist Verdamt hart,die beste zu sein.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.25. 00:01 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.12. 01:00
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 41 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
apa írta:
Janek írta:
barbrady írta:
Janek írta:
Viper írta:
ptom írta:
barbrady írta:
Ma rámértem az izzítógyertyákra, és a következő eredményt kaptam: két gyertya 4,6 ohm (játék műszerem van, csak saccol), gondolom ezek jók, egy ~100 ohm, és egy ~1000 ohm, ezek pedig rosszak. Jól látom?


Ne nagyon éljétek bele magatokat a gyertyacserébe.Nekem 3 jó a 6-ból de eggyiket se lehet meglazítani.Az meg nem hiányzik,hogy beleszakadjon és hengerfejcsere.


Ha beleszakad szikarforgácsolással kiszedik, nem kell azért hengerfejet cserélni, bár nagy tortúra az tény és való. Bár minden szerelőnek megvan a technikája az izzítógyertya cserére. Előbb utóbb kénytelen leszel cserélni. :roll:

Én is hallottam már 3 technikát.de senki nem 100%-osan garantálja.
Eltörném annak a mérnöknek a kezét aki stylistnak képzeli magát egy gyertyatervezésnél.


Ezt csak úgy lehet megelőzni,hogy bele gyógyuljon az izzító gyertya,hogy egy évben többször kiveszed ellenőrzés képen,hogy ki jön e :hehe
Én a 40-éves off Dieselemben egy hirtelen mozdulattal meglazítottam,utána végig
kézzel jött,mint szokott.A fejvakarás ott kezdődött amikor megrendeltem és megmondták,hogy az az egy darab többe kerül mint ahány éves az autó. :lol:

Ebből látszik,hogy az újítások korát éljük.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.25. 14:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.09. 00:00
Hozzászólások: 890
Tartózkodási hely: Baja
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Viper írta:
ptom írta:
barbrady írta:
Ma rámértem az izzítógyertyákra, és a következő eredményt kaptam: két gyertya 4,6 ohm (játék műszerem van, csak saccol), gondolom ezek jók, egy ~100 ohm, és egy ~1000 ohm, ezek pedig rosszak. Jól látom?


Ne nagyon éljétek bele magatokat a gyertyacserébe.Nekem 3 jó a 6-ból de eggyiket se lehet meglazítani.Az meg nem hiányzik,hogy beleszakadjon és hengerfejcsere.


Ha beleszakad szikarforgácsolással kiszedik, nem kell azért hengerfejet cserélni, bár nagy tortúra az tény és való. Bár minden szerelőnek megvan a technikája az izzítógyertya cserére. Előbb utóbb kénytelen leszel cserélni. :roll:


én a szerelőre bíztam, ha gond lesz, ő neki kell megoldani :roll:

_________________
Két dolgot lehet tövig nyomni, ......a másik a gázpedál!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Gyertya
HozzászólásElküldve: 2010.10.25. 15:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Az a tita, hogy minden egye szervíz alkalmával nézni kellene azt is, hogy nem rossz-e valamelyik, s amint kiírta, akkor azonnal csere, ugyanis, ha sokáig úgy megy, hogy nem jó, akkor szépen bekokszosodik, aztán úgy jártok mint én, próbáltam kivenni, aztán szépen letört a feje! Gyerünk a szerelőhöz, ahol kiderült, hogy simán használhattam volna úgy is, mivel annyira be volt rohadva, hogy az életben nem esett volna be! :twisted: Szerencsére a szerelőm megoldotta! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyertya
HozzászólásElküldve: 2010.10.25. 15:43 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.20. 01:00
Hozzászólások: 997
Tartózkodási hely: XX.ker.
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
Az a tita, hogy minden egye szervíz alkalmával nézni kellene azt is, hogy nem rossz-e valamelyik, s amint kiírta, akkor azonnal csere, ugyanis, ha sokáig úgy megy, hogy nem jó, akkor szépen bekokszosodik, aztán úgy jártok mint én, próbáltam kivenni, aztán szépen letört a feje! Gyerünk a szerelőhöz, ahol kiderült, hogy simán használhattam volna úgy is, mivel annyira be volt rohadva, hogy az életben nem esett volna be! :twisted: Szerencsére a szerelőm megoldotta! :wink:


Pont ettől kíméltem meg magam.Nekem 3 sz@r és nem mostanába romlott el.Ki tudja mennyi koksz van rajta?Kiszedésnél beletörik a feje akkor ott már sok mindent meg kell bontani.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.27. 18:06 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.19. 01:00
Hozzászólások: 737
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Holnap szándékozok kicserélni az izzítógyertyákat, van valami javaslatotok,
hogy hogyan küszöböljem ki, hogy ne törjön bele a gyertya?
(gondolok valami tippekre, praktikákra....)

Előre is köszi!

_________________
Unod már az autód színét? Zavar az állandó napsütés vezetés közben? Esetleg éjszaka már nem látsz a bemattult lámpáid miatt?
Akkor keress az alábbi elérhetőségeken:

30-435-1355
info
Autófóliázás
facebook-on


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.27. 18:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
peteeqe írta:
Sziasztok!

Holnap szándékozok kicserélni az izzítógyertyákat, van valami javaslatotok,
hogy hogyan küszöböljem ki, hogy ne törjön bele a gyertya?
(gondolok valami tippekre, praktikákra....)

Előre is köszi!


Ha nem jön, ne erőltesd. Ha jön, cseréld ki. Ha nem jön és mégis erőlteted akkor beleszakad, az baj.
Ha meglazul és utána szorul meg, akkor kicsit vissza, WD40 gazdagon, ezt akár 50-szer is.
A legjobb meleg motornál cserélni, akkor adja magát a legjobban.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.27. 18:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.19. 01:00
Hozzászólások: 737
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
peteeqe írta:
Sziasztok!

Holnap szándékozok kicserélni az izzítógyertyákat, van valami javaslatotok,
hogy hogyan küszöböljem ki, hogy ne törjön bele a gyertya?
(gondolok valami tippekre, praktikákra....)

Előre is köszi!


Ha nem jön, ne erőltesd. Ha jön, cseréld ki. Ha nem jön és mégis erőlteted akkor beleszakad, az baj.
Ha meglazul és utána szorul meg, akkor kicsit vissza, WD40 gazdagon, ezt akár 50-szer is.
A legjobb meleg motornál cserélni, akkor adja magát a legjobban.


Köszi Ati!!

meg közben imádkozok... :lol:

_________________
Unod már az autód színét? Zavar az állandó napsütés vezetés közben? Esetleg éjszaka már nem látsz a bemattult lámpáid miatt?
Akkor keress az alábbi elérhetőségeken:

30-435-1355
info
Autófóliázás
facebook-on


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.28. 19:42 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.19. 01:00
Hozzászólások: 737
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ma délután sikeresen kicseréltem az gyertyákat :lol: szerencsére könnyedén kijött mind a hat :P :P

_________________
Unod már az autód színét? Zavar az állandó napsütés vezetés közben? Esetleg éjszaka már nem látsz a bemattult lámpáid miatt?
Akkor keress az alábbi elérhetőségeken:

30-435-1355
info
Autófóliázás
facebook-on


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.28. 20:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.03. 00:00
Hozzászólások: 1959
Tartózkodási hely: Wals bei Salzburg
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: V8
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
peteeqe írta:
ma délután sikeresen kicseréltem az gyertyákat :lol: szerencsére könnyedén kijött mind a hat :P :P


Az itt leírtak alapján valóban szerencséd volt,vagy nagyon ügyes vagy. :lol:
Azóta könnyedén indul az autó? Szinte magától? :wink:

_________________
apa
aki 36éve forgatja a földet
Es ist Verdamt hart,die beste zu sein.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.11.28. 21:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
apa írta:
peteeqe írta:
ma délután sikeresen kicseréltem az gyertyákat :lol: szerencsére könnyedén kijött mind a hat :P :P


Az itt leírtak alapján valóban szerencséd volt,vagy nagyon ügyes vagy. :lol:
Azóta könnyedén indul az autó? Szinte magától? :wink:


igen, ez a jobbik eset :)
valaki már kinlódhatott vele

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 357 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 32 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator