Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

2006.02.28. 20:34

Sziasztok!



Kis segítség kellene, ha lehet minnél előbb:



Nem tudja valaki, hogy hol keressem az 525 tds (e39) - ben az izzítórelét és az izzítás biztosítékát?



Előre is kösz (kicsit ciki 3 percet köszörülni minden hidegindításnál, ezért ha lehet segítsetek.....)

2006.03.01. 00:29

Most áthelyeztem a kérdésed uj topicba!!De máskor légyszi a megfelelő helyre ted a kérdésed!!

2006.03.01. 09:28

Diabolica írta:Sziasztok!



Kis segítség kellene, ha lehet minnél előbb:



Nem tudja valaki, hogy hol keressem az 525 tds (e39) - ben az izzítórelét és az izzítás biztosítékát?



Előre is kösz (kicsit ciki 3 percet köszörülni minden hidegindításnál, ezért ha lehet segítsetek.....)


Szia
Már az index fórumon válaszoltam neked
a jobb oldali pollenszűrő alatt van a befecs-elektronika az mellett de inkábbalatt van a bizti (30A) és ugy emlékszem a relé is.

2006.03.01. 22:14

Szia
Már az index fórumon válaszoltam neked
a jobb oldali pollenszűrő alatt van a befecs-elektronika az mellett de inkábbalatt van a bizti (30A) és ugy emlékszem a relé is.[/quote]

Szia!

Kösz, közben megtaláltam reggel, de tök hibátlan. Simán virít a perec, semmi hibaüzenet, de izzítás még sincs. (Tulajdonképpen már darabokban van a fél motor, mert le kellet bontanom a kartert, hogy hozzáférjek a gyertyákhoz, de minden tök OK.

Valami ötlet esetleg????

2006.03.02. 00:36

Szia
Csak egy kérdés Azt tudjuk már hogy egyik sem izzít? Vagyis biztos e
hogy nincs izzítás vagy csak a" gyertyák" sz@rok??
Egyébbként ha a relé vagy bizti rossz akkor sincs hibaüzenet
(legalábbis is a műszerfalon)

2006.03.02. 11:36

Igen, egyik sem izzított, de valamennyin mérhető volt feszülség.

A gondot az éjszakai műszakban megoldottam. A relé biztosítéka ugyan érintetlen volt, de mellette volt egy kis fekete biztitartó egy fedéllel (motor ....) felirattal. Sajnos ezt az elején elnéztem mert itt nem vettem észre hogy az egyik 30A-os kiment. Szóval csak ennyi volt a gond, összeraktam a motort és az első fordulatnál be is indult a szörnyeteg.

Kicsit azért bosszantó ám, hogy simán viriít a perec amikor semmi izzítás nincs nem? A lakatosok aghol fényezés után összedobálták a vasat ötször merítettek le egy akksit, de nem vették észre , hogy az izzítás hiányzik.....

2006.03.02. 15:13

Na örülök hogy sikerült (bár említettem hogy a 30A-st keresd)
Igen ez valóban hiba hogy a műszerfalon se hibaüzi se az izzítás
nem jelzi ezt a bajt.
Akkor hajrá TDS (már egyre kevesebb van )

2006.03.02. 21:32

Igen, teljesen igazad van, írtad a 30A-t, de volt egy apró probléma. Lusta voltam végignézegetni lámpával minden vacakot, sötétben meg nem látszik annyira....így aztán dolgozhattam 10x annyit. A rest ugye .......

Köszönöm a segítséget, legközelebb pontosabb leszek!!

(Építettem magamnak egy 323 Ci-t egy kupac rommá tört vasból, és a kis műhelyembe minden úgy állítottam be, hogy ehhez frankó legyen. De a 39-es meg 2x akkora így a nyitott géptető minden neont kitakar.....átállok :)) )

2006.03.30. 22:17

Én is most cseréltem gyertyákat. (bosch 4500/db)
Semmi hibaüzenet nem volt, a bmw-nél a monitoron kettőt láttak rossznak, mire szét lett szedve 5 szar volt 1 meg alig jó. Fullcsere! nem csoda, hat éves gyái volt(beru).
****Amúgy is azt javasolták cseréljem ki mindet.**** :cry:

2006.03.31. 20:37

Neked mákod volt, néggyel legalább indul, az enyémet be se lehett rugni, csak egy fél perc forgatás után......

2006.04.01. 15:15

Egyébként a közvetlen befecskendezős dízel (525d, 530d) izzítógyertya nélkül is nagyon jól indul. Én 5 rosszal szinte észre sem vettem hogy valami baj volna, mínusz 5 fokokban.

2006.06.29. 07:32

Sziasztok!
Van vkinek ötlete miért indul nehezebben (kb. 4-et teker az önindító) melegen, míg "hideg" motorral (nyár van) egy pöccintésre beröffen. Mondtak már izzítógyertyát, porlasztócsúcsot, bár mások szerint ezek akkor lennének igazak ha pont hidegen indulna nehezen.
Előre is köszi a válaszokat

2006.06.29. 22:16

[quote="Makoshark"]Sziasztok!
Van vkinek ötlete miért indul nehezebben (kb. 4-et teker az önindító) melegen, míg "hideg" motorral (nyár van) egy pöccintésre beröffen. Mondtak már izzítógyertyát, porlasztócsúcsot, bár mások szerint ezek akkor lennének igazak ha pont hidegen indulna nehezen.
Előre is köszi a válaszokat[/quote

Már akartam válaszolni, de bejutni ide este..... :-(
Bár nem irtál típust, a nevednél sem látom, de izzitógyertya tuti nem, porlasztócsúcs végképp nem, ha tds lenne egyből rávágnám hogy nagynyomásu elem kopottas.
Ha meg "d" akkor jaj, hirtelenjében passz. De az a 4 forgatás nem is sok :-)

Re

2006.06.30. 08:14

Hi Bmw Power!
525d-ről van szó, és azért engem bosszant, mert "látványos" a különbség.
De azért köszi.

2007.05.07. 14:23

Sziasztok!

Nekem 525tds -em van, és hasonlo gongjaim vannak.
Ha van valakinek ötlete azt szivessen venném.
A jelenség a következö:
Reggel hidegen izzitás után kb 20másodperc inditás után indul, mejd
össze vissza jár a motor amig nem adok neki egy két nagyobb gázt.
Melegen ha azonnal visszainditom akkor jol indul, egy pöcre, de ha várok vele akárcsak 1 percet,
akkor márt köszörülni kell vele legalább 30-40 másodpercet. (legalább)
Nemrég bevittem a szervizbe, rádugták a computerre de semmi eredmény.
Semmi hibát nem találtak.
Tippjeiteket elöre is köszönöm.
Üdv:
Szattila

2007.05.07. 15:59

Szattila írta:Sziasztok!

Nekem 525tds -em van, és hasonlo gongjaim vannak.
Ha van valakinek ötlete azt szivessen venném.
A jelenség a következö:
Reggel hidegen izzitás után kb 20másodperc inditás után indul, mejd
össze vissza jár a motor amig nem adok neki egy két nagyobb gázt.
Melegen ha azonnal visszainditom akkor jol indul, egy pöcre, de ha várok vele akárcsak 1 percet,
akkor márt köszörülni kell vele legalább 30-40 másodpercet. (legalább)
Nemrég bevittem a szervizbe, rádugták a computerre de semmi eredmény.
Semmi hibát nem találtak.
Tippjeiteket elöre is köszönöm.
Üdv:
Szattila


azt a bizosítékot megnézed amiről fent beszéltünk? nem valószínű, hogy izzít a kocsid....

2007.05.08. 08:10

Igen megnéztem, az jo, a relét is szérszedtem az is jo, gyertyákat is cseréltem.

2007.05.08. 16:45

Szattila írta:Igen megnéztem, az jo, a relét is szérszedtem az is jo, gyertyákat is cseréltem.

gondolom akkor azt is megnézted, hogy izzít-e......

szóval a fentiek ellenére nem izzít?

2007.06.02. 12:34

Sziaszzok!

Sajnos csak most értem a végére a dolognak, de sikerült. :D
Szoval ha valakinek ilyen problémálya van csak szoljon.
Tehát:
Tetem egy kisérletet a porlaszto cserére, és megszünt a reggeli rosz indulás.
Reggel tökéletessen indult, de melegen baromi rosszul.
Hosszu probálkozások után arra jutottam hogy :idea: az adagolo rossz.
Vettem egy másikat, kicseréltem és lás csodát melegen is ugyanolyan jol indul mint hidegen.
Az adagolo fedelével 8O (elektronika) eljátszottam 2 orát amire beállitottam de minden ok.
Az ijezgetések ellenére nem egy bonyulult dolog, csak azért mondják hogy jol letudjanak huzni a felujitok és a szervizek.
(ha már bmw-t vettél akkor pénzed is van, gondolják)
Ha valakinek ilyen gondja ván, szivessen segitek.
Én magam csináltam az egészet mert akár hova viszed ,lehuznak és nem is lesz olyan mint szeretnéd.
A segitséget köszönom Diabolica nak.
Üdv mindenkinek.
Szattila

2007.06.03. 21:51

Szattila írta:Sziaszzok!

Sajnos csak most értem a végére a dolognak, de sikerült. :D
Szoval ha valakinek ilyen problémálya van csak szoljon.
Tehát:
Tetem egy kisérletet a porlaszto cserére, és megszünt a reggeli rosz indulás.
Reggel tökéletessen indult, de melegen baromi rosszul.
Hosszu probálkozások után arra jutottam hogy :idea: az adagolo rossz.
Vettem egy másikat, kicseréltem és lás csodát melegen is ugyanolyan jol indul mint hidegen.
Az adagolo fedelével 8O (elektronika) eljátszottam 2 orát amire beállitottam de minden ok.
Az ijezgetések ellenére nem egy bonyulult dolog, csak azért mondják hogy jol letudjanak huzni a felujitok és a szervizek.
(ha már bmw-t vettél akkor pénzed is van, gondolják)
Ha valakinek ilyen gondja ván, szivessen segitek.
Én magam csináltam az egészet mert akár hova viszed ,lehuznak és nem is lesz olyan mint szeretnéd.
A segitséget köszönom Diabolica nak.
Üdv mindenkinek.
Szattila

Helló Szattila:
Nekem is ilyen gondom van.Hidegen tökéletesen indul,melegen viszont kell 2-3 másodpercig tekertetni.
Ha le írnád pontosan mit kell vele csinálni,azt meg köszönném.
Vagy mindenképpen ki kell cserélni az adagolót?
Válaszodat előre is köszönöm.
Hozzászólás küldése

VigLink badge