* *
Pontos idő: 2024.05.15. 21:43

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 357 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.10.25. 11:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
morv írta:
FeGyEnC írta:
mobala írta:
FeGyEnC írta:
Hello

nyáron vettem egy 525D-t ma reggel amikor gyújtásra tettem a kocsit akkor ezt irta ki : vorglühen eddig sose még :D (indult szépen ) meg csak 1x írta reggel ! fordító azt dobta ki rá hogy előmelegítés igaz nincs ízzitásnak ikonja a műszerfalon így jelezné hogy ízit ?
meg olyan kérdésem lenne hogy nincs valahol össze gyűjtve hogy milyen hibákat tud ki írni a műszerfalra ?? :D (enyém német nyelvű ) köszönöm


Igen, ő így jelzi az izzítást.


Köszönöm :)
akkor csak már azt kell meg tudni mit tud ki írni ha nem teszik neki valami :)

Google a baratod. Ird be: e39 obc messages



De meg is lehet keresni helyette, ím: Megkeresem helyetted.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.10.25. 14:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
imi36 írta:
morv írta:
FeGyEnC írta:
mobala írta:
FeGyEnC írta:
Hello

nyáron vettem egy 525D-t ma reggel amikor gyújtásra tettem a kocsit akkor ezt irta ki : vorglühen eddig sose még :D (indult szépen ) meg csak 1x írta reggel ! fordító azt dobta ki rá hogy előmelegítés igaz nincs ízzitásnak ikonja a műszerfalon így jelezné hogy ízit ?
meg olyan kérdésem lenne hogy nincs valahol össze gyűjtve hogy milyen hibákat tud ki írni a műszerfalra ?? :D (enyém német nyelvű ) köszönöm


Igen, ő így jelzi az izzítást.


Köszönöm :)
akkor csak már azt kell meg tudni mit tud ki írni ha nem teszik neki valami :)

Google a baratod. Ird be: e39 obc messages



De meg is lehet keresni helyette, ím: Megkeresem helyetted.

En meg telefonon nem szeretek linkeket beszurogatni.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.04. 00:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.05.28. 18:58
Hozzászólások: 54
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello

Érdeklődnék,hogy 2001 520i (2.2 170le benzin ) ki milyen gyertyát ajánlana ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.04. 01:02 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dontoti írta:
Hello

Érdeklődnék,hogy 2001 520i (2.2 170le benzin ) ki milyen gyertyát ajánlana ?

NGK BKR6EQUP


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.04. 01:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.05.28. 18:58
Hozzászólások: 54
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Johny540 írta:
dontoti írta:
Hello

Érdeklődnék,hogy 2001 520i (2.2 170le benzin ) ki milyen gyertyát ajánlana ?

NGK BKR6EQUP


Köszi szépen !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.04. 09:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.27. 18:29
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Olyan problémám van (525d)400e km körül van benne!! hogy megjött az első hideg és nem akart beindulni a kocsi, cseréltem izzítókat ,meg szívósor tömítést, és most sem indul hidegen jól, kb 4. indításra indul el úgy ,hogy sokáig kell kluttyogtatni, meg nyomkodom a gázt, ha beindul akkor szépen jár, viszont ameddig nem melegedik be,addig kéken füstöl, melegindításnál szintén sokat kell indítózni,előtte semmi baja nem volt!
ui. a régi izzítóknál a kitekert rész alja 6ból 4nél motor olajos volt!!!
Valakinek esetleg ötlete???
Előre is köszi!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.04. 09:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
csabi525tds írta:
Sziasztok! Olyan problémám van (525d)400e km körül van benne!! hogy megjött az első hideg és nem akart beindulni a kocsi, cseréltem izzítókat ,meg szívósor tömítést, és most sem indul hidegen jól, kb 4. indításra indul el úgy ,hogy sokáig kell kluttyogtatni, meg nyomkodom a gázt, ha beindul akkor szépen jár, viszont ameddig nem melegedik be,addig kéken füstöl, melegindításnál szintén sokat kell indítózni,előtte semmi baja nem volt!
ui. a régi izzítóknál a kitekert rész alja 6ból 4nél motor olajos volt!!!
Valakinek esetleg ötlete???
Előre is köszi!!!!

Kompresszió-és veszteségméréssel kezdeném...

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.05. 11:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.27. 18:29
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Tegnap ki lett olvasva géppel. izzítórelét írt hibának. beletettem a cimboráét e39 530 ét ugyanaz a száma is, azzal sem indult, viszont olyant vettem észre,hogy a relé vastag pozitív szálán nekem mindig van áram a 30 as én meg sose, akkor most hogyan jó?!?!??!!?!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.05. 11:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
csabi525tds írta:
Tegnap ki lett olvasva géppel. izzítórelét írt hibának. beletettem a cimboráét e39 530 ét ugyanaz a száma is, azzal sem indult, viszont olyant vettem észre,hogy a relé vastag pozitív szálán nekem mindig van áram a 30 as én meg sose, akkor most hogyan jó?!?!??!!?!


Szerintem nem azzal, mármint nem az izzítással lehet a gond. Ettől függetlenül, a 30D-t is diagoltátok, hogy biztosan jó-e a reléje? Csak mert a 30D -10c ban is beindul izzítás nélkül. És az ellendarab, ami elvileg jó, az is lehet rossz, attól még a 30d indul, hidegen-melegen, lehet a tulaja sem tudja, ha esetleg rossz. De az izzítóknak nem kellett volna olajosnak lennie...Adagoló? Megnézetted?

Amit Árpi írt, azzal jutottál valamire?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.05. 12:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
imi36 írta:
csabi525tds írta:
Tegnap ki lett olvasva géppel. izzítórelét írt hibának. beletettem a cimboráét e39 530 ét ugyanaz a száma is, azzal sem indult, viszont olyant vettem észre,hogy a relé vastag pozitív szálán nekem mindig van áram a 30 as én meg sose, akkor most hogyan jó?!?!??!!?!


Szerintem nem azzal, mármint nem az izzítással lehet a gond. Ettől függetlenül, a 30D-t is diagoltátok, hogy biztosan jó-e a reléje? Csak mert a 30D -10c ban is beindul izzítás nélkül. És az ellendarab, ami elvileg jó, az is lehet rossz, attól még a 30d indul, hidegen-melegen, lehet a tulaja sem tudja, ha esetleg rossz. De az izzítóknak nem kellett volna olajosnak lennie...Adagoló? Megnézetted?

Amit Árpi írt, azzal jutottál valamire?

25d-ben nincs adagoló ;)

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.05. 12:39 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
barbrady írta:
imi36 írta:
csabi525tds írta:
Tegnap ki lett olvasva géppel. izzítórelét írt hibának. beletettem a cimboráét e39 530 ét ugyanaz a száma is, azzal sem indult, viszont olyant vettem észre,hogy a relé vastag pozitív szálán nekem mindig van áram a 30 as én meg sose, akkor most hogyan jó?!?!??!!?!


Szerintem nem azzal, mármint nem az izzítással lehet a gond. Ettől függetlenül, a 30D-t is diagoltátok, hogy biztosan jó-e a reléje? Csak mert a 30D -10c ban is beindul izzítás nélkül. És az ellendarab, ami elvileg jó, az is lehet rossz, attól még a 30d indul, hidegen-melegen, lehet a tulaja sem tudja, ha esetleg rossz. De az izzítóknak nem kellett volna olajosnak lennie...Adagoló? Megnézetted?

Amit Árpi írt, azzal jutottál valamire?

25d-ben nincs adagoló ;)

Tapatalk


Annyit mondok: !!!TDS!!! :nyelves:

Kép


Update:
Megkövetlek, igazad volt 25D :facepalm: , csak a kis csalafinta fórumtárs nem helyesbítette a profilját, úgyhogy szégyelje magát, jól átvert engem! :)

Update2:
Akkó' meg mit foglalkozik ilyen izzítási bohócságokkal, indul az a 25D hidegen is! Persze ezt csak íronikusan mondom, nem komolyan, mielőtt még valaki kiokosítana, hogy miért nem szabad úgyhagyni.


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára imi36 2014.11.05. 12:46-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.05. 12:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
imi36 írta:
barbrady írta:
imi36 írta:
csabi525tds írta:
Tegnap ki lett olvasva géppel. izzítórelét írt hibának. beletettem a cimboráét e39 530 ét ugyanaz a száma is, azzal sem indult, viszont olyant vettem észre,hogy a relé vastag pozitív szálán nekem mindig van áram a 30 as én meg sose, akkor most hogyan jó?!?!??!!?!


Szerintem nem azzal, mármint nem az izzítással lehet a gond. Ettől függetlenül, a 30D-t is diagoltátok, hogy biztosan jó-e a reléje? Csak mert a 30D -10c ban is beindul izzítás nélkül. És az ellendarab, ami elvileg jó, az is lehet rossz, attól még a 30d indul, hidegen-melegen, lehet a tulaja sem tudja, ha esetleg rossz. De az izzítóknak nem kellett volna olajosnak lennie...Adagoló? Megnézetted?

Amit Árpi írt, azzal jutottál valamire?

25d-ben nincs adagoló ;)

Tapatalk


Annyit mondok: !!!TDS!!! :nyelves:


csabi525tds írta:
Sziasztok! Olyan problémám van (525d)400e km körül van benne!!


Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.05. 14:40 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.27. 18:29
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
imi36 írta:
barbrady írta:
imi36 írta:
csabi525tds írta:
Tegnap ki lett olvasva géppel. izzítórelét írt hibának. beletettem a cimboráét e39 530 ét ugyanaz a száma is, azzal sem indult, viszont olyant vettem észre,hogy a relé vastag pozitív szálán nekem mindig van áram a 30 as én meg sose, akkor most hogyan jó?!?!??!!?!


Szerintem nem azzal, mármint nem az izzítással lehet a gond. Ettől függetlenül, a 30D-t is diagoltátok, hogy biztosan jó-e a reléje? Csak mert a 30D -10c ban is beindul izzítás nélkül. És az ellendarab, ami elvileg jó, az is lehet rossz, attól még a 30d indul, hidegen-melegen, lehet a tulaja sem tudja, ha esetleg rossz. De az izzítóknak nem kellett volna olajosnak lennie...Adagoló? Megnézetted?

Amit Árpi írt, azzal jutottál valamire?

25d-ben nincs adagoló ;)

Tapatalk


Annyit mondok: !!!TDS!!! :nyelves:


csabi525tds írta:
Sziasztok! Olyan problémám van (525d)400e km körül van benne!!


Tapatalk



Igyekszem javítani a profilomat..... nem mértem kompressziót,mert az izzítás szálon vagyunk még mivel nem izzít a kocsi, viszont ma azt vettem észre ha a relén testre rakom az egyik kábelt (a kocsiéra nem a sajátomra :D ) akkor kattan a relé és izzít a kocsi, volt aki azt mondta ,hogy lehet hogy a kocsi agya adta meg magát,mert előfordúlhat,hogy egyszer kapott egy vissza áramot az izzítás felől!!!! és ezért nem vezérli a relét!
szerintetek?????


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.05. 14:53 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Idézet:
Igyekszem javítani a profilomat..... nem mértem kompressziót,mert az izzítás szálon vagyunk még mivel nem izzít a kocsi, viszont ma azt vettem észre ha a relén testre rakom az egyik kábelt (a kocsiéra nem a sajátomra :D ) akkor kattan a relé és izzít a kocsi, volt aki azt mondta ,hogy lehet hogy a kocsi agya adta meg magát,mert előfordúlhat,hogy egyszer kapott egy vissza áramot az izzítás felől!!!! és ezért nem vezérli a relét!
szerintetek?????


Egy biztos! 25D-nek, ilyen időben, hacsak nem szibériában laksz, indulnia kell, ha van izzítás, ha nincs.

Triviális dolgokat néztél? Pl:
1. Gázolajszűrő
2. Megfelelő mennyiségű üzemanyag ~30-40 liter(ha szar lenne a pumpád)
3. Levegős üa. rendszer?

4.? Ez inkább kérdés a többiek felé, mint javaslat, nyomásszabályzó szelep ilyesmit nem tud okozni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.05. 19:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
imi36 írta:
Idézet:
Igyekszem javítani a profilomat..... nem mértem kompressziót,mert az izzítás szálon vagyunk még mivel nem izzít a kocsi, viszont ma azt vettem észre ha a relén testre rakom az egyik kábelt (a kocsiéra nem a sajátomra :D ) akkor kattan a relé és izzít a kocsi, volt aki azt mondta ,hogy lehet hogy a kocsi agya adta meg magát,mert előfordúlhat,hogy egyszer kapott egy vissza áramot az izzítás felől!!!! és ezért nem vezérli a relét!
szerintetek?????


Egy biztos! 25D-nek, ilyen időben, hacsak nem szibériában laksz, indulnia kell, ha van izzítás, ha nincs.

Triviális dolgokat néztél? Pl:
1. Gázolajszűrő
2. Megfelelő mennyiségű üzemanyag ~30-40 liter(ha szar lenne a pumpád)
3. Levegős üa. rendszer?

4.? Ez inkább kérdés a többiek felé, mint javaslat, nyomásszabályzó szelep ilyesmit nem tud okozni?

De tud.
Ha ki lett olvasva géppel, akkor az izzítást is le kellett volna ellenőrizni vele, hogy mi újság.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.05. 20:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.27. 18:29
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
imi36 írta:
Idézet:
Igyekszem javítani a profilomat..... nem mértem kompressziót,mert az izzítás szálon vagyunk még mivel nem izzít a kocsi, viszont ma azt vettem észre ha a relén testre rakom az egyik kábelt (a kocsiéra nem a sajátomra :D ) akkor kattan a relé és izzít a kocsi, volt aki azt mondta ,hogy lehet hogy a kocsi agya adta meg magát,mert előfordúlhat,hogy egyszer kapott egy vissza áramot az izzítás felől!!!! és ezért nem vezérli a relét!
szerintetek?????


Egy biztos! 25D-nek, ilyen időben, hacsak nem szibériában laksz, indulnia kell, ha van izzítás, ha nincs.

Triviális dolgokat néztél? Pl:
1. Gázolajszűrő
2. Megfelelő mennyiségű üzemanyag ~30-40 liter(ha szar lenne a pumpád)
3. Levegős üa. rendszer?

4.? Ez inkább kérdés a többiek felé, mint javaslat, nyomásszabályzó szelep ilyesmit nem tud okozni?

De tud.
Ha ki lett olvasva géppel, akkor az izzítást is le kellett volna ellenőrizni vele, hogy mi újság.



Most jöttem haza a műhelyből, kizárólag az izzításra ír hibát,viszont a relé jó, arra a következtetésre jutottunk,hogy nem kapja meg a vezérlést a computertől!!!!
Valaki tud olyan szakit aki ilyeneket javít elfogadható áron!?
mert ha nem akkor szerintem beszerelek egy 10-15mp-s relét az izzító relém kapcsoló szálára! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.05. 20:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
csabi525tds írta:
Gallaca írta:
imi36 írta:
Idézet:
Igyekszem javítani a profilomat..... nem mértem kompressziót,mert az izzítás szálon vagyunk még mivel nem izzít a kocsi, viszont ma azt vettem észre ha a relén testre rakom az egyik kábelt (a kocsiéra nem a sajátomra :D ) akkor kattan a relé és izzít a kocsi, volt aki azt mondta ,hogy lehet hogy a kocsi agya adta meg magát,mert előfordúlhat,hogy egyszer kapott egy vissza áramot az izzítás felől!!!! és ezért nem vezérli a relét!
szerintetek?????


Egy biztos! 25D-nek, ilyen időben, hacsak nem szibériában laksz, indulnia kell, ha van izzítás, ha nincs.

Triviális dolgokat néztél? Pl:
1. Gázolajszűrő
2. Megfelelő mennyiségű üzemanyag ~30-40 liter(ha szar lenne a pumpád)
3. Levegős üa. rendszer?

4.? Ez inkább kérdés a többiek felé, mint javaslat, nyomásszabályzó szelep ilyesmit nem tud okozni?

De tud.
Ha ki lett olvasva géppel, akkor az izzítást is le kellett volna ellenőrizni vele, hogy mi újság.



Most jöttem haza a műhelyből, kizárólag az izzításra ír hibát,viszont a relé jó, arra a következtetésre jutottunk,hogy nem kapja meg a vezérlést a computertől!!!!
Valaki tud olyan szakit aki ilyeneket javít elfogadható áron!?
mert ha nem akkor szerintem beszerelek egy 10-15mp-s relét az izzító relém kapcsoló szálára! :D

Az, hogy az izzításra hibát ír nem feltétlen jelenti, hogy hibás is. 10-ből 8 írja. Ismert típushiba. Enyém is panaszkodik időnként, de attól függetlenül izzít. Kimértétek, hogy valóban nem kapnak áramot a gyertyák izzításnál?
A leellenőrzést géppel nem úgy gondoltam, hogy kiolvassátok a hibát, hanem "activation" menüben bekapcsoljátok az izzítást manuálisan. Ha úgy megy, akkor nincs vele probléma.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.05. 20:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.27. 18:29
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
csabi525tds írta:
Gallaca írta:
imi36 írta:
Idézet:
Igyekszem javítani a profilomat..... nem mértem kompressziót,mert az izzítás szálon vagyunk még mivel nem izzít a kocsi, viszont ma azt vettem észre ha a relén testre rakom az egyik kábelt (a kocsiéra nem a sajátomra :D ) akkor kattan a relé és izzít a kocsi, volt aki azt mondta ,hogy lehet hogy a kocsi agya adta meg magát,mert előfordúlhat,hogy egyszer kapott egy vissza áramot az izzítás felől!!!! és ezért nem vezérli a relét!
szerintetek?????


Egy biztos! 25D-nek, ilyen időben, hacsak nem szibériában laksz, indulnia kell, ha van izzítás, ha nincs.

Triviális dolgokat néztél? Pl:
1. Gázolajszűrő
2. Megfelelő mennyiségű üzemanyag ~30-40 liter(ha szar lenne a pumpád)
3. Levegős üa. rendszer?

4.? Ez inkább kérdés a többiek felé, mint javaslat, nyomásszabályzó szelep ilyesmit nem tud okozni?

De tud.
Ha ki lett olvasva géppel, akkor az izzítást is le kellett volna ellenőrizni vele, hogy mi újság.



Most jöttem haza a műhelyből, kizárólag az izzításra ír hibát,viszont a relé jó, arra a következtetésre jutottunk,hogy nem kapja meg a vezérlést a computertől!!!!
Valaki tud olyan szakit aki ilyeneket javít elfogadható áron!?
mert ha nem akkor szerintem beszerelek egy 10-15mp-s relét az izzító relém kapcsoló szálára! :D

Az, hogy az izzításra hibát ír nem feltétlen jelenti, hogy hibás is. 10-ből 8 írja. Ismert típushiba. Enyém is panaszkodik időnként, de attól függetlenül izzít. Kimértétek, hogy valóban nem kapnak áramot a gyertyák izzításnál?
A leellenőrzést géppel nem úgy gondoltam, hogy kiolvassátok a hibát, hanem "activation" menüben bekapcsoljátok az izzítást manuálisan. Ha úgy megy, akkor nincs vele probléma.



Úgy kezdtem ,hogy cseréltem 6 gyertyát, majd amikor nem indult akkor egyesével végig játszottam a kábeleket és úgy sem volt, viszont amit írtam is ha én testelem a relé kapcsoló szálát akkor van áram az összes izzítónál! innen lett megállapítva ,hogy a gép nem ad ki jelet a relének, kábel szakadás nincs a pozitív áramok ott vannak ahol kell lenniük a test aminek állandónak kell lennie az is rendben van......


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.05. 21:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Teszek még egy utolsó próbát...
Azt szeretném megtudni: Amikor a műszerfalon ki van írva, hogy "vorglühen", vagy "preheating", akkor néztétek, hogy kapnak-e a gyertyák áramot? Vagy az aktivation menüben bekapcsolva az izzítást, akkor néztétek? Mert nem is biztos, hogy egyáltalán kellene izzítania a szekérnek! Egyszerűen azért, mert ez egy CR diesel motor, nem egy előkamrás golf motor. Reggel egyszer, és többet ebben az időben már nem nagyon.
De abban biztos lehetsz, hogy nem az izzítás miatt nem indul az autód. Főként, hogy melegen sem indul, és kéken füstöl... Csak nem akarod megérteni.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: imi36
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.05. 22:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Gallaca írta:
Teszek még egy utolsó próbát...
Azt szeretném megtudni: Amikor a műszerfalon ki van írva, hogy "vorglühen", vagy "preheating", akkor néztétek, hogy kapnak-e a gyertyák áramot? Vagy az aktivation menüben bekapcsolva az izzítást, akkor néztétek? Mert nem is biztos, hogy egyáltalán kellene izzítania a szekérnek! Egyszerűen azért, mert ez egy CR diesel motor, nem egy előkamrás golf motor. Reggel egyszer, és többet ebben az időben már nem nagyon.
De abban biztos lehetsz, hogy nem az izzítás miatt nem indul az autód. Főként, hogy melegen sem indul, és kéken füstöl... Csak nem akarod megérteni.


En mar feladtam Gallaca, nem tudom miert rugozik az izzitason, es miert nem erti meg, hogy !!!!!!!NEM AZ IZZITAS HIANYA MIATT NEM INDUL!!!!!!.. nekem pl ma reggel sem izzitott, megis indult poccre.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 357 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator