* *
Pontos idő: 2017.06.25. 00:30

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 357 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2015.05.16. 15:27 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9784
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
babigabi írta:
Üdv.
Kis segítség kéne....
20d -ből hogy tudom kiszedni az izzítógyertyát ??
Az egyiket már meglazítottam, de nem jön ki csak forog. És mostmár seki se be.
Nem hinném hogy megszakítottam volna a menetet hacsak nem fordított menetes :?

Szerintem bele tört :( Nem a menet szakad meg hanem a gyertya nyaka törik el.Ezért forog körbe körbe :szerintem

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2015.05.16. 15:38 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.13. 17:18
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
babigabi írta:
Üdv.
Kis segítség kéne....
20d -ből hogy tudom kiszedni az izzítógyertyát ??
Az egyiket már meglazítottam, de nem jön ki csak forog. És mostmár seki se be.
Nem hinném hogy megszakítottam volna a menetet hacsak nem fordított menetes :?

Szerintem bele tört :( Nem a menet szakad meg hanem a gyertya nyaka törik el.Ezért forog körbe körbe :szerintem


Zsír, és azt hogy veszem ki ???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2015.05.16. 15:41 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9784
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
babigabi írta:
admin írta:
babigabi írta:
Üdv.
Kis segítség kéne....
20d -ből hogy tudom kiszedni az izzítógyertyát ??
Az egyiket már meglazítottam, de nem jön ki csak forog. És mostmár seki se be.
Nem hinném hogy megszakítottam volna a menetet hacsak nem fordított menetes :?

Szerintem bele tört :( Nem a menet szakad meg hanem a gyertya nyaka törik el.Ezért forog körbe körbe :szerintem


Zsír, és azt hogy veszem ki ???

Vannak rá módszerek de én nem tudom hogy csinálják.Majd jönnek okosabbak és le írják.Vagy hengerfej leszedős de az nem olcsó :(

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2015.05.16. 18:52 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 888
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 55 alkalommal
Kapott köszik: 164 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
babigabi írta:
admin írta:
babigabi írta:
Üdv.
Kis segítség kéne....
20d -ből hogy tudom kiszedni az izzítógyertyát ??
Az egyiket már meglazítottam, de nem jön ki csak forog. És mostmár seki se be.
Nem hinném hogy megszakítottam volna a menetet hacsak nem fordított menetes :?

Szerintem bele tört :( Nem a menet szakad meg hanem a gyertya nyaka törik el.Ezért forog körbe körbe :szerintem


Zsír, és azt hogy veszem ki ???

Keresd Muha mestert valamikor olvastam neki van hozzá valami spéci szerszáma.
Vagy a másik tipp tekerd ki a gyertyát ugy is bele van már törve és inditsd be a kocsit hátha kilövi de jó mesze álj a kocsitol,de ezt csak saját felelöségre.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2015.05.16. 19:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.13. 17:18
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
babigabi írta:
admin írta:
babigabi írta:
Üdv.
Kis segítség kéne....
20d -ből hogy tudom kiszedni az izzítógyertyát ??
Az egyiket már meglazítottam, de nem jön ki csak forog. És mostmár seki se be.
Nem hinném hogy megszakítottam volna a menetet hacsak nem fordított menetes :?

Szerintem bele tört :( Nem a menet szakad meg hanem a gyertya nyaka törik el.Ezért forog körbe körbe :szerintem


Zsír, és azt hogy veszem ki ???

Keresd Muha mestert valamikor olvastam neki van hozzá valami spéci szerszáma.
Vagy a másik tipp tekerd ki a gyertyát ugy is bele van már törve és inditsd be a kocsit hátha kilövi de jó mesze álj a kocsitol,de ezt csak saját felelöségre.


Nem birom kitekerni, csak forog körbe de nem jön ki, pedig már rángattam is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2015.05.16. 19:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 888
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 55 alkalommal
Kapott köszik: 164 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
babigabi írta:
rockerekhu írta:
babigabi írta:
admin írta:
babigabi írta:
Üdv.
Kis segítség kéne....
20d -ből hogy tudom kiszedni az izzítógyertyát ??
Az egyiket már meglazítottam, de nem jön ki csak forog. És mostmár seki se be.
Nem hinném hogy megszakítottam volna a menetet hacsak nem fordított menetes :?

Szerintem bele tört :( Nem a menet szakad meg hanem a gyertya nyaka törik el.Ezért forog körbe körbe :szerintem


Zsír, és azt hogy veszem ki ???

Keresd Muha mestert valamikor olvastam neki van hozzá valami spéci szerszáma.
Vagy a másik tipp tekerd ki a gyertyát ugy is bele van már törve és inditsd be a kocsit hátha kilövi de jó mesze álj a kocsitol,de ezt csak saját felelöségre.


Nem birom kitekerni, csak forog körbe de nem jön ki, pedig már rángattam is.

Akkor az nagy gáz mert nem az izzitó fej tört bele hanem maga a gyertya,vagy elöte roszul lett betekerve és a menetnek annyi Offon jártam igy én is régen.Hengerfej levétel lett a vége.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2015.05.17. 00:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8349
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 927 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Hengerfej levétel lett a vége.
Erre tippelek én is!

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2015.05.17. 12:54 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.13. 17:18
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
rockerekhu írta:
Hengerfej levétel lett a vége.
Erre tippelek én is!


Akkor bennemarad !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2015.05.17. 20:20 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 888
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 55 alkalommal
Kapott köszik: 164 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
babigabi írta:
Imco írta:
rockerekhu írta:
Hengerfej levétel lett a vége.
Erre tippelek én is!


Akkor bennemarad !

Az most mar ne maradjon benne ha meghuzni sem tudod.Veletlenul elengedi magat kilovi mint a puska golyot.egy kicsit balesetveszelyes


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2015.05.17. 20:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2139
Tartózkodási hely: 1094Budapest-2440 Százhalombatta
Adott köszi: 476 alkalommal
Kapott köszik: 476 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
babigabi írta:
Imco írta:
rockerekhu írta:
Hengerfej levétel lett a vége.
Erre tippelek én is!


Akkor bennemarad !

Az most mar ne maradjon benne ha meghuzni sem tudod.Veletlenul elengedi magat kilovi mint a puska golyot.egy kicsit balesetveszelyes


Sent from my iPhone using Tapatalk

...és sajnos nagy valószínűséggel a nyomást sem tartja meg, amikor kell (a mozgás okán), azaz kompresszióveszteséggel is számolhatsz az adott hengernél :szerintem

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2015.05.17. 20:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
babigabi írta:
Imco írta:
rockerekhu írta:
Hengerfej levétel lett a vége.
Erre tippelek én is!


Akkor bennemarad !


Meleg motornál próbálta elsőre?

Ha továbbra is egyedül akarod megoldani:
http://szerszampiac.hu/jarmuipar/celsze ... to_keszlet

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2015.05.19. 07:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.19. 07:01
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525tds
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
helo melegen 2-4 mp ig teker mire indul hidegen pöcc érdekelne a megoldás engem is tényleg adagoló másik kell ? :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2016.01.21. 10:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.13. 10:48
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Tolna megye
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 Tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szisztok (e39 525 TDS)
Vettem denso izzító gyertyákat. Valaki leirná nekem a legelső lépéstől hogyan kezdjem a kiszedését? Olvastam meleg motornál kell kiszedni, elöző este nyomjam a gyertyához a csavarlazytót. Elöző este meleg motornál nyomjam a csavar lazítót vagy hidegen? Ha reggel felkelek akkor nyomjak még hozzá? Melegen? hidegen? aztán délután lehet probálni? Nem akarom beletörni, de sztem még a gyáriak vannak benne :) Eszméletlen mennyit elmennek a gyári cuccok és még mennyir gyári alkatrészem van benne :o


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2016.01.21. 11:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8349
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 927 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Lexx írta:
Szisztok (e39 525 TDS)
Vettem denso izzító gyertyákat. Valaki leirná nekem a legelső lépéstől hogyan kezdjem a kiszedését? Olvastam meleg motornál kell kiszedni, elöző este nyomjam a gyertyához a csavarlazytót. Elöző este meleg motornál nyomjam a csavar lazítót vagy hidegen? Ha reggel felkelek akkor nyomjak még hozzá? Melegen? hidegen? aztán délután lehet probálni? Nem akarom beletörni, de sztem még a gyáriak vannak benne :) Eszméletlen mennyit elmennek a gyári cuccok és még mennyir gyári alkatrészem van benne :o

Már meg ne sértődj, de ha ennyire nem vágod, akkor talán szakira kéne bízni.
Amíg könyv szerint megy addig még talán van esélyed, de ~20 éves autónál már mit sem ér a könyv.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: 2 jimbi525d, Lexx
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2016.01.21. 20:42 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 477
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 81 alkalommal
Kapott köszik: 102 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Lexx írta:
Szisztok (e39 525 TDS)
Vettem denso izzító gyertyákat. Valaki leirná nekem a legelső lépéstől hogyan kezdjem a kiszedését? Olvastam meleg motornál kell kiszedni, elöző este nyomjam a gyertyához a csavarlazytót. Elöző este meleg motornál nyomjam a csavar lazítót vagy hidegen? Ha reggel felkelek akkor nyomjak még hozzá? Melegen? hidegen? aztán délután lehet probálni? Nem akarom beletörni, de sztem még a gyáriak vannak benne :) Eszméletlen mennyit elmennek a gyári cuccok és még mennyir gyári alkatrészem van benne :o

Már meg ne sértődj, de ha ennyire nem vágod, akkor talán szakira kéne bízni.
Amíg könyv szerint megy addig még talán van esélyed, de ~20 éves autónál már mit sem ér a könyv.

Offos autómon cseréltettem izzítógyertyákat. Gondoltam rá hogy én cseréljem ki, de hát annyira hátul vannak a motor meg a tűzfal között, meg annyi mindent le kellett volna szedni hozzá hogy hozzáférjek (1.6 TDCi) úgyhogy elvittem szervizbe. És tök jól tettem, mert az egyik gyertyának az izzó feje beletört, és beesett a hengerbe. Szerencsére hengerfejet nem kellett levenni, csak a porlasztót kellett kiszedni, és azon keresztül mágnessel ki tudták szedni. Na most ha ez nálam esik be, ahol nincs célszerszám pl. porlasztó kiszedésére, mgbszhattam volna ott a helyszínen magam.
Úgy hogy vidd csak el szervízbe.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz155 az itt látható tagok köszönték meg: Lexx
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2016.01.25. 16:03 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.13. 10:48
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Tolna megye
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 Tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Én is ugy döntöttem elviszem, holnapra kaptam időpontot, bár a szerelő azt mondta cseréljem ki nyugodtan szét is szedtem, de szerintem bátortalan voltam nem mert erőböl lazítani azt inkább össze raktam. Állítólag a tds eknél nem szokott beletörni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2016.02.10. 07:45 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2016.01.01. 19:14
Hozzászólások: 204
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! 520d 2003-nál izzítógyertya cseréhez le kell venni a szívósort? Vagy hol keressem őket (először kimérném műszerrel)?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2016.02.10. 08:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8349
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 927 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
öreglala írta:
Sziasztok! 520d 2003-nál izzítógyertya cseréhez le kell venni a szívósort? Vagy hol keressem őket (először kimérném műszerrel)?

Az autószerelőnél! :)

Ne már!

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2016.02.10. 11:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2106
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 278 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
öreglala írta:
Sziasztok! 520d 2003-nál izzítógyertya cseréhez le kell venni a szívósort? Vagy hol keressem őket (először kimérném műszerrel)?

Az autószerelőnél! :)

Ne már!

Ahogy Imco mondja, ha alapbol ilyen ketsegekkel indulsz neki, akkor inkabb bizd szakemberre. A kimerest aze-boxban levo csatlakozoknal is el tudod vegezni.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2016.02.12. 08:50 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2016.01.01. 19:14
Hozzászólások: 204
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
öreglala írta:
Sziasztok! 520d 2003-nál izzítógyertya cseréhez le kell venni a szívósort? Vagy hol keressem őket (először kimérném műszerrel)?

Az autószerelőnél! :)

Ne már!


1976 óta szerelegetek, eddig kb. 12 autóm volt a 33 év alatt, amióta hivatalosan vezetek, mostanában inkább sorhatok, mind magam javítottam, amit tudok (értsd: komlett adagoló cserétől kezdve teljes motorfelújítás). Most épp a rádiót cseréltem le MID-re. Mivel nem lógok állandóan a neten, ezért akartam megkérdezni. Bocsánat, hogy "hülye vagyok" ehhez, azt gondoltam itt választ kapok a buta kérdésemre...

Egyébként csak annyit kellett volna írni, hogy igen vagy nem. Mindegy, köszönöm, megtaláltam a választ máshol!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 357 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator