* *
Pontos idő: 2017.10.23. 22:46

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 357 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.11. 22:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.27. 19:18
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Iron County
Adott köszi: 19 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kép

ott kell ráütni a gyertyára és kb 3-4 apró ütés és kijön a belseje utána sima ügy minden


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.12. 10:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1437
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 508 alkalommal
Kapott köszik: 322 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bakker 525TDS írta:
Kép

ott kell ráütni a gyertyára és kb 3-4 apró ütés és kijön a belseje utána sima ügy minden

Abban nem valószínű,hogy ilyen a gyertya.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.12. 15:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.27. 19:18
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Iron County
Adott köszi: 19 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Bakker 525TDS írta:
Kép

ott kell ráütni a gyertyára és kb 3-4 apró ütés és kijön a belseje utána sima ügy minden

Abban nem valószínű,hogy ilyen a gyertya.


Lehet, de mindegyik gyertya felépítése megközelítőleg ugyan az, csak azt akartam illusztrálni, hogy hol kell kettéválasztani a gyertyát.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.12. 20:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2422
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 142 alkalommal
Kapott köszik: 361 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bakker 525TDS írta:

Lehet, de mindegyik gyertya felépítése megközelítőleg ugyan az, csak azt akartam illusztrálni, hogy hol kell kettéválasztani a gyertyát.


Köszi, de a CR motorokban olyan vékony és olyan mélyen van az izzítógyertya a HF-ben, hogy ott nem igazán lehet koppogatni.
Beszéltem a Pumatoolsoos fickóval, nem szívbajosak az árképzés terén, de még így is olcsóbb, mint gépmunkáztatni a HF-t.
Jövőre kerül rá a sor.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.12. 21:55 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1437
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 508 alkalommal
Kapott köszik: 322 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Bakker 525TDS írta:

Lehet, de mindegyik gyertya felépítése megközelítőleg ugyan az, csak azt akartam illusztrálni, hogy hol kell kettéválasztani a gyertyát.


Köszi, de a CR motorokban olyan vékony és olyan mélyen van az izzítógyertya a HF-ben, hogy ott nem igazán lehet koppogatni.
Beszéltem a Pumatoolsoos fickóval, nem szívbajosak az árképzés terén, de még így is olcsóbb, mint gépmunkáztatni a HF-t.
Jövőre kerül rá a sor.

Akkor sok sikert!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 10:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.12.30. 10:16
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem e39 530d 2002es Bmw-ben hol találom az izzítás vezérlő modult és az izzítás biztiét.Köszi...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 11:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 136 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
bmw39 írta:
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem e39 530d 2002es Bmw-ben hol találom az izzítás vezérlő modult és az izzítás biztiét.Köszi...


Először is Isten hozott "minálunk"!

Kérdésedre a válasz:
Az ún. E-boxban.
Anyós előtti pollent leszeded, ott találsz egy fehér "dobozt" annal leszeded a fedelét és az alatt lesz.

Pollenszűrő leszedésének leírása:
KATTINTS IDE!

Így néz ki amit keresel:
Kép

Itt van:
Kép

Csendben megjegyezném:
Amúgy nem biztos, hogy csak az, vagy, hogy egyáltalán az szar benne. Mivel ha sokáig rossz izzítóval járkálsz, az megöli a relét is. Illetve a relé hiba fals bejelzése közismert.
Szóval én egy izzítócserével egybekötött relécserét javasolnék, hacsak nem rég cserélted őket, vagy le tudod tesztelni az izzítókat. Izzítóban pedig, ha lehet BERU-t vegyél.

Fontos:
Rohadt könnyen beleszakad az izzító. Üzem meleg motornál próbáld cserélni, és előtte ha teheted áztasd meg 1-2 napot gázolajban(bespriccelsz a "fészkéhez").
És kicsit ki, kicsit vissza, kicsit ki kicsit vissza, mozdulatokkal hajtsd ki az izzítókat, nehogy egyból megpróbáld kitekerni.
De ez csak az én személyes tapasztalatom, majd a jobban hozzáértők megmondják, hogy pontosan, hogy, s mint.

Hangosan megjegyezném:
A "bemutatkozás" topicban kérnénk egy bemutatkozást, hogy tudjuk kit tisztelhetünk szerény személyedben! ;)

Köszönöm a többiek nevében is.

_________________
BMW E39/2 530d/Turbó:GT2260@28PSI/Kipu:76mm saválló, katalizátor nélkül/Fék: XYZ versenyfékek 6 dugattyús 355mm/Futómű:Bilstein B8-Eibach rugók/Egyéb:Aquamist HFS2 víz methanol befecskendezés/Gumik:Westlake RS 285/35R18 semi sclick/Ecu:OBN Chip.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek imi36 az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 11:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.12.30. 10:16
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm a gyors válaszod! Diagon izzítást vezérlő modul áramkör a hiba.Bár most kiderült lehet az akksim is kicsi 90a 720 indítóáram kB 2 hónapja vettem lassan teker és nem indul, bikázva 2 nap állás után is -7 fokban pöccre indult.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 11:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2164
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 153 alkalommal
Kapott köszik: 288 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
imi36 írta:
bmw39 írta:
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem e39 530d 2002es Bmw-ben hol találom az izzítás vezérlő modult és az izzítás biztiét.Köszi...


Először is Isten hozott "minálunk"!

Kérdésedre a válasz:
Az ún. E-boxban.
Anyós előtti pollent leszeded, ott találsz egy fehér "dobozt" annal leszeded a fedelét és az alatt lesz.

Pollenszűrő leszedésének leírása:
KATTINTS IDE!

Így néz ki amit keresel:
Kép

Itt van:
Kép

Csendben megjegyezném:
Amúgy nem biztos, hogy csak az, vagy, hogy egyáltalán az szar benne. Mivel ha sokáig rossz izzítóval járkálsz, az megöli a relét is. Illetve a relé hiba fals bejelzése közismert.
Szóval én egy izzítócserével egybekötött relécserét javasolnék, hacsak nem rég cserélted őket, vagy le tudod tesztelni az izzítókat. Izzítóban pedig, ha lehet BERU-t vegyél.

Fontos:
Rohadt könnyen beleszakad az izzító. Üzem meleg motornál próbáld cserélni, és előtte ha teheted áztasd meg 1-2 napot gázolajban(bespriccelsz a "fészkéhez").
És kicsit ki, kicsit vissza, kicsit ki kicsit vissza, mozdulatokkal hajtsd ki az izzítókat, nehogy egyból megpróbáld kitekerni.
De ez csak az én személyes tapasztalatom, majd a jobban hozzáértők megmondják, hogy pontosan, hogy, s mint.

Hangosan megjegyezném:
A "bemutatkozás" topicban kérnénk egy bemutatkozást, hogy tudjuk kit tisztelhetünk szerény személyedben! ;)

Köszönöm a többiek nevében is.

Ha mar a relehez eljut, akkor ott az izzitogyertyak vezetekeinel egy multimetettrl meg tudja nezni a gyertyakat hogy mukodnek vagy nem (szakadad). Az, hogy hogy izzitanak az mar mas kerdes.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 11:56 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 136 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
bmw39 írta:
Köszönöm a gyors válaszod! Diagon izzítást vezérlő modul áramkör a hiba.Bár most kiderült lehet az akksim is kicsi 90a 720 indítóáram kB 2 hónapja vettem lassan teker és nem indul, bikázva 2 nap állás után is -7 fokban pöccre indult.


Még egyszer mondom: a relé hiba közismert téves hibajelzés IS lehet! Ne igyál rá mérget.
Az indítás, egy új 90 amperes akkuval szerintem nem kéne, hogy gondot okozzon.
Generátorod tölt rendesen? Önindítód nem szar? Nem az rántja meg az áramot? Testkábeleket átnéztétek?
30D -10 fokban is indul pöccre, mindenféle izzítás nélkül is! Persze nem ez az üzemszerű használat, csak mondom.

_________________
BMW E39/2 530d/Turbó:GT2260@28PSI/Kipu:76mm saválló, katalizátor nélkül/Fék: XYZ versenyfékek 6 dugattyús 355mm/Futómű:Bilstein B8-Eibach rugók/Egyéb:Aquamist HFS2 víz methanol befecskendezés/Gumik:Westlake RS 285/35R18 semi sclick/Ecu:OBN Chip.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 12:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.12.30. 10:16
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
imi36 írta:
bmw39 írta:
Köszönöm a gyors válaszod! Diagon izzítást vezérlő modul áramkör a hiba.Bár most kiderült lehet az akksim is kicsi 90a 720 indítóáram kB 2 hónapja vettem lassan teker és nem indul, bikázva 2 nap állás után is -7 fokban pöccre indult.


Még egyszer mondom: a relé hiba közismert téves hibajelzés IS lehet! Ne igyál rá mérget.
Az indítás, egy új 90 amperes akkuval szerintem nem kéne, hogy gondot okozzon.
Generátorod tölt rendesen? Önindítód nem szar? Nem az rántja meg az áramot? Testkábeleket átnéztétek?
30D -10 fokban is indul pöccre, mindenféle izzítás nélkül is! Persze nem ez az üzemszerű használat, csak mondom.


Generátor tölt,test ok,önindító ok.Lassan teker nem kevés a 720 indítóáram? Bikázva pöccre indul de miért?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 12:08 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 136 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
bmw39 írta:
imi36 írta:
bmw39 írta:
Köszönöm a gyors válaszod! Diagon izzítást vezérlő modul áramkör a hiba.Bár most kiderült lehet az akksim is kicsi 90a 720 indítóáram kB 2 hónapja vettem lassan teker és nem indul, bikázva 2 nap állás után is -7 fokban pöccre indult.


Még egyszer mondom: a relé hiba közismert téves hibajelzés IS lehet! Ne igyál rá mérget.
Az indítás, egy új 90 amperes akkuval szerintem nem kéne, hogy gondot okozzon.
Generátorod tölt rendesen? Önindítód nem szar? Nem az rántja meg az áramot? Testkábeleket átnéztétek?
30D -10 fokban is indul pöccre, mindenféle izzítás nélkül is! Persze nem ez az üzemszerű használat, csak mondom.


Generátor tölt,test ok,önindító ok.Lassan teker nem kevés a 720 indítóáram? Bikázva pöccre indul de miért?


Nekem is 90 Ah Bosch van a kocsimban. Igaz már öregecske, de nem tapasztaltam vele hibát. Szintén 30D.

_________________
BMW E39/2 530d/Turbó:GT2260@28PSI/Kipu:76mm saválló, katalizátor nélkül/Fék: XYZ versenyfékek 6 dugattyús 355mm/Futómű:Bilstein B8-Eibach rugók/Egyéb:Aquamist HFS2 víz methanol befecskendezés/Gumik:Westlake RS 285/35R18 semi sclick/Ecu:OBN Chip.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 19:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2164
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 153 alkalommal
Kapott köszik: 288 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
imi36 írta:

Még egyszer mondom: a relé hiba közismert téves hibajelzés IS lehet! Ne igyál rá mérget.

Remelem az enyemben tenyleg rossz, nem csak teves jelzes! Most vettem ujat kozel 100 fontert, bizom benne, hogy nem csak kidobott penz volt!

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 19:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2164
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 153 alkalommal
Kapott köszik: 288 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw39 írta:
imi36 írta:
bmw39 írta:
Köszönöm a gyors válaszod! Diagon izzítást vezérlő modul áramkör a hiba.Bár most kiderült lehet az akksim is kicsi 90a 720 indítóáram kB 2 hónapja vettem lassan teker és nem indul, bikázva 2 nap állás után is -7 fokban pöccre indult.


Még egyszer mondom: a relé hiba közismert téves hibajelzés IS lehet! Ne igyál rá mérget.
Az indítás, egy új 90 amperes akkuval szerintem nem kéne, hogy gondot okozzon.
Generátorod tölt rendesen? Önindítód nem szar? Nem az rántja meg az áramot? Testkábeleket átnéztétek?
30D -10 fokban is indul pöccre, mindenféle izzítás nélkül is! Persze nem ez az üzemszerű használat, csak mondom.


Generátor tölt,test ok,önindító ok.Lassan teker nem kevés a 720 indítóáram? Bikázva pöccre indul de miért?

Biztos nem keves, nekem meg BMW fele van benne, 720-as indito arammal. Hamarosan csere, mar 9 eves a kicsike es elegge gyengelkedik.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 19:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 136 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
morv írta:
imi36 írta:

Még egyszer mondom: a relé hiba közismert téves hibajelzés IS lehet! Ne igyál rá mérget.

Remelem az enyemben tenyleg rossz, nem csak teves jelzes! Most vettem ujat kozel 100 fontert, bizom benne, hogy nem csak kidobott penz volt!


Remélem, hogy nem... Azóta ránéztél?

_________________
BMW E39/2 530d/Turbó:GT2260@28PSI/Kipu:76mm saválló, katalizátor nélkül/Fék: XYZ versenyfékek 6 dugattyús 355mm/Futómű:Bilstein B8-Eibach rugók/Egyéb:Aquamist HFS2 víz methanol befecskendezés/Gumik:Westlake RS 285/35R18 semi sclick/Ecu:OBN Chip.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 19:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2164
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 153 alkalommal
Kapott köszik: 288 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
imi36 írta:
morv írta:
imi36 írta:

Még egyszer mondom: a relé hiba közismert téves hibajelzés IS lehet! Ne igyál rá mérget.

Remelem az enyemben tenyleg rossz, nem csak teves jelzes! Most vettem ujat kozel 100 fontert, bizom benne, hogy nem csak kidobott penz volt!


Remélem, hogy nem... Azóta ránéztél?

Meg nem csereltem ki, most eppen turbo csere van folyamatban, de meg az elso inditas elott a relet is megejtem.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 20:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 136 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
morv írta:
imi36 írta:
morv írta:
imi36 írta:

Még egyszer mondom: a relé hiba közismert téves hibajelzés IS lehet! Ne igyál rá mérget.

Remelem az enyemben tenyleg rossz, nem csak teves jelzes! Most vettem ujat kozel 100 fontert, bizom benne, hogy nem csak kidobott penz volt!


Remélem, hogy nem... Azóta ránéztél?

Meg nem csereltem ki, most eppen turbo csere van folyamatban, de meg az elso inditas elott a relet is megejtem.


Vasárnap én is csigáztam...
Turbocsere.

_________________
BMW E39/2 530d/Turbó:GT2260@28PSI/Kipu:76mm saválló, katalizátor nélkül/Fék: XYZ versenyfékek 6 dugattyús 355mm/Futómű:Bilstein B8-Eibach rugók/Egyéb:Aquamist HFS2 víz methanol befecskendezés/Gumik:Westlake RS 285/35R18 semi sclick/Ecu:OBN Chip.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 23:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2164
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 153 alkalommal
Kapott köszik: 288 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
imi36 írta:
morv írta:
imi36 írta:
morv írta:
imi36 írta:

Még egyszer mondom: a relé hiba közismert téves hibajelzés IS lehet! Ne igyál rá mérget.

Remelem az enyemben tenyleg rossz, nem csak teves jelzes! Most vettem ujat kozel 100 fontert, bizom benne, hogy nem csak kidobott penz volt!


Remélem, hogy nem... Azóta ránéztél?

Meg nem csereltem ki, most eppen turbo csere van folyamatban, de meg az elso inditas elott a relet is megejtem.


Vasárnap én is csigáztam...
Turbocsere.

En ennyire nem merultem bele, alulrol tamadtam es a szelepfedel maradt a helyen :)

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.30. 23:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 136 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Idézet:
En ennyire nem merultem bele, alulrol tamadtam es a szelepfedel maradt a helyen :)


Könnyezett a szelepfedél, és ha már egyszer rá volt szánva az idő, akkor gondoltam alapos munkát végzek... :facepalm:
12 óra volt... 3 cigi, 2 pisi szünettel közbeiktatva.

Megragadva az alkalmat, ezúton is hála-köszönet, kinek másnak, mint Schnitzer Szabinak az alkatrészekért!

_________________
BMW E39/2 530d/Turbó:GT2260@28PSI/Kipu:76mm saválló, katalizátor nélkül/Fék: XYZ versenyfékek 6 dugattyús 355mm/Futómű:Bilstein B8-Eibach rugók/Egyéb:Aquamist HFS2 víz methanol befecskendezés/Gumik:Westlake RS 285/35R18 semi sclick/Ecu:OBN Chip.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2015.05.16. 14:38 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.13. 17:18
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv.
Kis segítség kéne....
20d -ből hogy tudom kiszedni az izzítógyertyát ??
Az egyiket már meglazítottam, de nem jön ki csak forog. És mostmár seki se be.
Nem hinném hogy megszakítottam volna a menetet hacsak nem fordított menetes :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 357 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator