* *
Pontos idő: 2017.10.20. 16:29

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 357 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.02.28. 20:34 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!



Kis segítség kellene, ha lehet minnél előbb:



Nem tudja valaki, hogy hol keressem az 525 tds (e39) - ben az izzítórelét és az izzítás biztosítékát?



Előre is kösz (kicsit ciki 3 percet köszörülni minden hidegindításnál, ezért ha lehet segítsetek.....)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.01. 00:29 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9784
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Most áthelyeztem a kérdésed uj topicba!!De máskor légyszi a megfelelő helyre ted a kérdésed!!

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.01. 09:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.16. 01:00
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Diabolica írta:
Sziasztok!



Kis segítség kellene, ha lehet minnél előbb:



Nem tudja valaki, hogy hol keressem az 525 tds (e39) - ben az izzítórelét és az izzítás biztosítékát?



Előre is kösz (kicsit ciki 3 percet köszörülni minden hidegindításnál, ezért ha lehet segítsetek.....)


Szia
Már az index fórumon válaszoltam neked
a jobb oldali pollenszűrő alatt van a befecs-elektronika az mellett de inkábbalatt van a bizti (30A) és ugy emlékszem a relé is.

_________________
Üdv qqriq


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.01. 22:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia
Már az index fórumon válaszoltam neked
a jobb oldali pollenszűrő alatt van a befecs-elektronika az mellett de inkábbalatt van a bizti (30A) és ugy emlékszem a relé is.[/quote]

Szia!

Kösz, közben megtaláltam reggel, de tök hibátlan. Simán virít a perec, semmi hibaüzenet, de izzítás még sincs. (Tulajdonképpen már darabokban van a fél motor, mert le kellet bontanom a kartert, hogy hozzáférjek a gyertyákhoz, de minden tök OK.

Valami ötlet esetleg????


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.02. 00:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.16. 01:00
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia
Csak egy kérdés Azt tudjuk már hogy egyik sem izzít? Vagyis biztos e
hogy nincs izzítás vagy csak a" gyertyák" sz@rok??
Egyébbként ha a relé vagy bizti rossz akkor sincs hibaüzenet
(legalábbis is a műszerfalon)

_________________
Üdv qqriq


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.02. 11:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen, egyik sem izzított, de valamennyin mérhető volt feszülség.

A gondot az éjszakai műszakban megoldottam. A relé biztosítéka ugyan érintetlen volt, de mellette volt egy kis fekete biztitartó egy fedéllel (motor ....) felirattal. Sajnos ezt az elején elnéztem mert itt nem vettem észre hogy az egyik 30A-os kiment. Szóval csak ennyi volt a gond, összeraktam a motort és az első fordulatnál be is indult a szörnyeteg.

Kicsit azért bosszantó ám, hogy simán viriít a perec amikor semmi izzítás nincs nem? A lakatosok aghol fényezés után összedobálták a vasat ötször merítettek le egy akksit, de nem vették észre , hogy az izzítás hiányzik.....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.02. 15:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.16. 01:00
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Na örülök hogy sikerült (bár említettem hogy a 30A-st keresd)
Igen ez valóban hiba hogy a műszerfalon se hibaüzi se az izzítás
nem jelzi ezt a bajt.
Akkor hajrá TDS (már egyre kevesebb van )

_________________
Üdv qqriq


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.02. 21:32 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen, teljesen igazad van, írtad a 30A-t, de volt egy apró probléma. Lusta voltam végignézegetni lámpával minden vacakot, sötétben meg nem látszik annyira....így aztán dolgozhattam 10x annyit. A rest ugye .......

Köszönöm a segítséget, legközelebb pontosabb leszek!!

(Építettem magamnak egy 323 Ci-t egy kupac rommá tört vasból, és a kis műhelyembe minden úgy állítottam be, hogy ehhez frankó legyen. De a 39-es meg 2x akkora így a nyitott géptető minden neont kitakar.....átállok :)) )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.30. 22:17 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.30. 00:00
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Én is most cseréltem gyertyákat. (bosch 4500/db)
Semmi hibaüzenet nem volt, a bmw-nél a monitoron kettőt láttak rossznak, mire szét lett szedve 5 szar volt 1 meg alig jó. Fullcsere! nem csoda, hat éves gyái volt(beru).
****Amúgy is azt javasolták cseréljem ki mindet.**** :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.03.31. 20:37 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Neked mákod volt, néggyel legalább indul, az enyémet be se lehett rugni, csak egy fél perc forgatás után......


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.01. 15:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.30. 00:00
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Egyébként a közvetlen befecskendezős dízel (525d, 530d) izzítógyertya nélkül is nagyon jól indul. Én 5 rosszal szinte észre sem vettem hogy valami baj volna, mínusz 5 fokokban.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.29. 07:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24. 00:00
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Van vkinek ötlete miért indul nehezebben (kb. 4-et teker az önindító) melegen, míg "hideg" motorral (nyár van) egy pöccintésre beröffen. Mondtak már izzítógyertyát, porlasztócsúcsot, bár mások szerint ezek akkor lennének igazak ha pont hidegen indulna nehezen.
Előre is köszi a válaszokat


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.29. 22:16 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 261
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 3.0d
Évjárata: 2002
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
[quote="Makoshark"]Sziasztok!
Van vkinek ötlete miért indul nehezebben (kb. 4-et teker az önindító) melegen, míg "hideg" motorral (nyár van) egy pöccintésre beröffen. Mondtak már izzítógyertyát, porlasztócsúcsot, bár mások szerint ezek akkor lennének igazak ha pont hidegen indulna nehezen.
Előre is köszi a válaszokat[/quote

Már akartam válaszolni, de bejutni ide este..... :-(
Bár nem irtál típust, a nevednél sem látom, de izzitógyertya tuti nem, porlasztócsúcs végképp nem, ha tds lenne egyből rávágnám hogy nagynyomásu elem kopottas.
Ha meg "d" akkor jaj, hirtelenjében passz. De az a 4 forgatás nem is sok :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re
HozzászólásElküldve: 2006.06.30. 08:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24. 00:00
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hi Bmw Power!
525d-ről van szó, és azért engem bosszant, mert "látványos" a különbség.
De azért köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.07. 14:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.04.26. 00:00
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nekem 525tds -em van, és hasonlo gongjaim vannak.
Ha van valakinek ötlete azt szivessen venném.
A jelenség a következö:
Reggel hidegen izzitás után kb 20másodperc inditás után indul, mejd
össze vissza jár a motor amig nem adok neki egy két nagyobb gázt.
Melegen ha azonnal visszainditom akkor jol indul, egy pöcre, de ha várok vele akárcsak 1 percet,
akkor márt köszörülni kell vele legalább 30-40 másodpercet. (legalább)
Nemrég bevittem a szervizbe, rádugták a computerre de semmi eredmény.
Semmi hibát nem találtak.
Tippjeiteket elöre is köszönöm.
Üdv:
Szattila


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.07. 15:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Szattila írta:
Sziasztok!

Nekem 525tds -em van, és hasonlo gongjaim vannak.
Ha van valakinek ötlete azt szivessen venném.
A jelenség a következö:
Reggel hidegen izzitás után kb 20másodperc inditás után indul, mejd
össze vissza jár a motor amig nem adok neki egy két nagyobb gázt.
Melegen ha azonnal visszainditom akkor jol indul, egy pöcre, de ha várok vele akárcsak 1 percet,
akkor márt köszörülni kell vele legalább 30-40 másodpercet. (legalább)
Nemrég bevittem a szervizbe, rádugták a computerre de semmi eredmény.
Semmi hibát nem találtak.
Tippjeiteket elöre is köszönöm.
Üdv:
Szattila


azt a bizosítékot megnézed amiről fent beszéltünk? nem valószínű, hogy izzít a kocsid....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.08. 08:10 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.04.26. 00:00
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen megnéztem, az jo, a relét is szérszedtem az is jo, gyertyákat is cseréltem.

_________________
Szattila


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.05.08. 16:45 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Szattila írta:
Igen megnéztem, az jo, a relét is szérszedtem az is jo, gyertyákat is cseréltem.

gondolom akkor azt is megnézted, hogy izzít-e......

szóval a fentiek ellenére nem izzít?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.02. 12:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.04.26. 00:00
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziaszzok!

Sajnos csak most értem a végére a dolognak, de sikerült. :D
Szoval ha valakinek ilyen problémálya van csak szoljon.
Tehát:
Tetem egy kisérletet a porlaszto cserére, és megszünt a reggeli rosz indulás.
Reggel tökéletessen indult, de melegen baromi rosszul.
Hosszu probálkozások után arra jutottam hogy :idea: az adagolo rossz.
Vettem egy másikat, kicseréltem és lás csodát melegen is ugyanolyan jol indul mint hidegen.
Az adagolo fedelével 8O (elektronika) eljátszottam 2 orát amire beállitottam de minden ok.
Az ijezgetések ellenére nem egy bonyulult dolog, csak azért mondják hogy jol letudjanak huzni a felujitok és a szervizek.
(ha már bmw-t vettél akkor pénzed is van, gondolják)
Ha valakinek ilyen gondja ván, szivessen segitek.
Én magam csináltam az egészet mert akár hova viszed ,lehuznak és nem is lesz olyan mint szeretnéd.
A segitséget köszönom Diabolica nak.
Üdv mindenkinek.
Szattila

_________________
Szattila


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.06.03. 21:51 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.01. 00:00
Hozzászólások: 58
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Szattila írta:
Sziaszzok!

Sajnos csak most értem a végére a dolognak, de sikerült. :D
Szoval ha valakinek ilyen problémálya van csak szoljon.
Tehát:
Tetem egy kisérletet a porlaszto cserére, és megszünt a reggeli rosz indulás.
Reggel tökéletessen indult, de melegen baromi rosszul.
Hosszu probálkozások után arra jutottam hogy :idea: az adagolo rossz.
Vettem egy másikat, kicseréltem és lás csodát melegen is ugyanolyan jol indul mint hidegen.
Az adagolo fedelével 8O (elektronika) eljátszottam 2 orát amire beállitottam de minden ok.
Az ijezgetések ellenére nem egy bonyulult dolog, csak azért mondják hogy jol letudjanak huzni a felujitok és a szervizek.
(ha már bmw-t vettél akkor pénzed is van, gondolják)
Ha valakinek ilyen gondja ván, szivessen segitek.
Én magam csináltam az egészet mert akár hova viszed ,lehuznak és nem is lesz olyan mint szeretnéd.
A segitséget köszönom Diabolica nak.
Üdv mindenkinek.
Szattila

Helló Szattila:
Nekem is ilyen gondom van.Hidegen tökéletesen indul,melegen viszont kell 2-3 másodpercig tekertetni.
Ha le írnád pontosan mit kell vele csinálni,azt meg köszönném.
Vagy mindenképpen ki kell cserélni az adagolót?
Válaszodat előre is köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 357 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator