* *
Pontos idő: 2024.04.19. 21:43

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 357 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.06. 03:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.27. 18:29
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
imi36 írta:
Gallaca írta:
Teszek még egy utolsó próbát...
Azt szeretném megtudni: Amikor a műszerfalon ki van írva, hogy "vorglühen", vagy "preheating", akkor néztétek, hogy kapnak-e a gyertyák áramot? Vagy az aktivation menüben bekapcsolva az izzítást, akkor néztétek? Mert nem is biztos, hogy egyáltalán kellene izzítania a szekérnek! Egyszerűen azért, mert ez egy CR diesel motor, nem egy előkamrás golf motor. Reggel egyszer, és többet ebben az időben már nem nagyon.
De abban biztos lehetsz, hogy nem az izzítás miatt nem indul az autód. Főként, hogy melegen sem indul, és kéken füstöl... Csak nem akarod megérteni.


En mar feladtam Gallaca, nem tudom miert rugozik az izzitason, es miert nem erti meg, hogy !!!!!!!NEM AZ IZZITAS HIANYA MIATT NEM INDUL!!!!!!.. nekem pl ma reggel sem izzitott, megis indult poccre.


Értem hogy miről beszéltek! Azért pörgök az izzításon mert attól hogy kell indulnia anélkül,attól még kellene izzitani neki! Akkor szerintetek mit nézzek meg amit a gépen nem lehet ki olvasni,vagy esetleg rossz lehet de a gép nem jelez rá hibát!?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.06. 05:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csabi525tds írta:
Értem hogy miről beszéltek! Azért pörgök az izzításon mert attól hogy kell indulnia anélkül,attól még kellene izzitani neki! Akkor szerintetek mit nézzek meg amit a gépen nem lehet ki olvasni,vagy esetleg rossz lehet de a gép nem jelez rá hibát!?


Sztem mar reg megkaptad a valaszt:

hamoriarpi írta:
Kompresszió-és veszteségméréssel kezdeném...

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.06. 10:29 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Idézet:
Értem hogy miről beszéltek! Azért pörgök az izzításon mert attól hogy kell indulnia anélkül,attól még kellene izzitani neki! Akkor szerintetek mit nézzek meg amit a gépen nem lehet ki olvasni,vagy esetleg rossz lehet de a gép nem jelez rá hibát!?


Részemről ebben a témában az utolsó hozzászólás. Egyrészt nem vagyok távdiagnoszta, másrészt a megfelelő tudást sem birtokolom.

Néhány gondolat, ha megengeded.

A diagnosztika jó dolog, sokmindent, sokszor elárul egy adott problémáról, de nem varázspálca. Néha félrevezető tud lenni. Ilyenkor szükségeltetik egy olyan szakember/diagnoszta/autószerelő, aki az adott márkának, adott tipusán belül jól kiismeri magát, és tisztában van azzal mi és mivel van összefüggésben.

Ha jó lesz az izzításod, akkor sem fog beindulni. Persze megcsinálhatod natívban az izzítást, mint egy MTZ traktorban, de nem leszel előrébb, akkor vöröslő izzítóval nem indul majd a kocsi, ennyi lesz a különbség, illetve elkezdesz egy csodálatos utazást, amit úgy hívnak: gányolás. Ezt én, elutasítom, és gondolom, hogy sokan mások is itt a fórumon, akik szeretik az autójukat.

Részemről, és azt hiszem, mások nevében is mondhatom, hogy nem bunkoságból, vagy szemétkedésből mondjuk azt és úgy ahogy, hanem azért mert nem akarod elfogadni azt, ami nyilvánvaló.
VALAMI KOMOLYABB GOND VAN AZ AUTÓDDAL! (Kék füst, olajos izzítók)

Tudom, rohadt szar érzés, amikor szembesülsz: egy valag pénzt fogsz majd rálocsolni az autóra belátható időn belül. De egyszerűen tudomásul kell venned, vagy elkezdesz cserélgetni dolgokat, nyakra főre, amit lehet, hogy nem is kell, aztán hátha beindul, vagy lenyeled a békát, és elviszed egy hozzáértő emberhez, és elfogadod azt, amit mond.

Akárhogyis, döntesz, sok sikert kívánok Neked hozzá!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek imi36 az itt látható tagok köszönték meg: 4 Gallaca, jimbi525d, kzolee, rockerekhu
Értékelés: 19.05%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.07. 00:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.27. 18:29
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
imi36 írta:
Idézet:
Értem hogy miről beszéltek! Azért pörgök az izzításon mert attól hogy kell indulnia anélkül,attól még kellene izzitani neki! Akkor szerintetek mit nézzek meg amit a gépen nem lehet ki olvasni,vagy esetleg rossz lehet de a gép nem jelez rá hibát!?


Részemről ebben a témában az utolsó hozzászólás. Egyrészt nem vagyok távdiagnoszta, másrészt a megfelelő tudást sem birtokolom.

Néhány gondolat, ha megengeded.

A diagnosztika jó dolog, sokmindent, sokszor elárul egy adott problémáról, de nem varázspálca. Néha félrevezető tud lenni. Ilyenkor szükségeltetik egy olyan szakember/diagnoszta/autószerelő, aki az adott márkának, adott tipusán belül jól kiismeri magát, és tisztában van azzal mi és mivel van összefüggésben.

Ha jó lesz az izzításod, akkor sem fog beindulni. Persze megcsinálhatod natívban az izzítást, mint egy MTZ traktorban, de nem leszel előrébb, akkor vöröslő izzítóval nem indul majd a kocsi, ennyi lesz a különbség, illetve elkezdesz egy csodálatos utazást, amit úgy hívnak: gányolás. Ezt én, elutasítom, és gondolom, hogy sokan mások is itt a fórumon, akik szeretik az autójukat.

Részemről, és azt hiszem, mások nevében is mondhatom, hogy nem bunkoságból, vagy szemétkedésből mondjuk azt és úgy ahogy, hanem azért mert nem akarod elfogadni azt, ami nyilvánvaló.
VALAMI KOMOLYABB GOND VAN AZ AUTÓDDAL! (Kék füst, olajos izzítók)

Tudom, rohadt szar érzés, amikor szembesülsz: egy valag pénzt fogsz majd rálocsolni az autóra belátható időn belül. De egyszerűen tudomásul kell venned, vagy elkezdesz cserélgetni dolgokat, nyakra főre, amit lehet, hogy nem is kell, aztán hátha beindul, vagy lenyeled a békát, és elviszed egy hozzáértő emberhez, és elfogadod azt, amit mond.

Akárhogyis, döntesz, sok sikert kívánok Neked hozzá!


Köszi mindenkinek a segítséget! Hétfőn mérünk résolajat meg kompressziot! A kék füst csak akkor volt amikor nagyon sokat indítóztam és nagy nehezen be indult! De lehet hogy kompresszió hiányos! Majd kiderül! Minden féleképpen írom az eredményeket!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.11. 21:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.27. 18:29
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csabi525tds írta:
imi36 írta:
Idézet:
Értem hogy miről beszéltek! Azért pörgök az izzításon mert attól hogy kell indulnia anélkül,attól még kellene izzitani neki! Akkor szerintetek mit nézzek meg amit a gépen nem lehet ki olvasni,vagy esetleg rossz lehet de a gép nem jelez rá hibát!?


Részemről ebben a témában az utolsó hozzászólás. Egyrészt nem vagyok távdiagnoszta, másrészt a megfelelő tudást sem birtokolom.

Néhány gondolat, ha megengeded.

A diagnosztika jó dolog, sokmindent, sokszor elárul egy adott problémáról, de nem varázspálca. Néha félrevezető tud lenni. Ilyenkor szükségeltetik egy olyan szakember/diagnoszta/autószerelő, aki az adott márkának, adott tipusán belül jól kiismeri magát, és tisztában van azzal mi és mivel van összefüggésben.

Ha jó lesz az izzításod, akkor sem fog beindulni. Persze megcsinálhatod natívban az izzítást, mint egy MTZ traktorban, de nem leszel előrébb, akkor vöröslő izzítóval nem indul majd a kocsi, ennyi lesz a különbség, illetve elkezdesz egy csodálatos utazást, amit úgy hívnak: gányolás. Ezt én, elutasítom, és gondolom, hogy sokan mások is itt a fórumon, akik szeretik az autójukat.

Részemről, és azt hiszem, mások nevében is mondhatom, hogy nem bunkoságból, vagy szemétkedésből mondjuk azt és úgy ahogy, hanem azért mert nem akarod elfogadni azt, ami nyilvánvaló.
VALAMI KOMOLYABB GOND VAN AZ AUTÓDDAL! (Kék füst, olajos izzítók)

Tudom, rohadt szar érzés, amikor szembesülsz: egy valag pénzt fogsz majd rálocsolni az autóra belátható időn belül. De egyszerűen tudomásul kell venned, vagy elkezdesz cserélgetni dolgokat, nyakra főre, amit lehet, hogy nem is kell, aztán hátha beindul, vagy lenyeled a békát, és elviszed egy hozzáértő emberhez, és elfogadod azt, amit mond.

Akárhogyis, döntesz, sok sikert kívánok Neked hozzá!


Köszi mindenkinek a segítséget! Hétfőn mérünk résolajat meg kompressziot! A kék füst csak akkor volt amikor nagyon sokat indítóztam és nagy nehezen be indult! De lehet hogy kompresszió hiányos! Majd kiderül! Minden féleképpen írom az eredményeket!



Na sikerült megmérni a résolajat 1-2-3 porlasztó 1 perc alatt 65-70 mm3-t eresztett vissza a másik 3 max 10mm3-t így nem is mentünk tovább a kompresszió méréhez!
Valaki tud esetleg jó áron porlasztókat?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.11.12. 20:39 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Idézet:
Valaki tud esetleg jó áron porlasztókat?


Ki más mint Ő.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek imi36 az itt látható tagok köszönték meg: Schnitzer
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.04. 10:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Izzítógyertyák nem jönnek ki a szerelő szerint az új kocsimból.
2db-bal próbálkozott, de elforog rajta a kulcs. :(
Mindenféle hengerfejlevétellel fenyegetett, amit szeretnék elkerülni.
Van rá valami komoly cég Bp-en, vagy bárhol az országban, ahol tutira ki tudják venni a gyertyákat hengerfej levétel nélkül?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.04. 10:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
kovessyroli írta:
Izzítógyertyák nem jönnek ki a szerelő szerint az új kocsimból.
2db-bal próbálkozott, de elforog rajta a kulcs. :(
Mindenféle hengerfejlevétellel fenyegetett, amit szeretnék elkerülni.
Van rá valami komoly cég Bp-en, vagy bárhol az országban, ahol tutira ki tudják venni a gyertyákat hengerfej levétel nélkül?

Mesterünk hidegen vagy forró motornál próbálkozik?
Elforog a kulcs. Jól el.aszta. Nem kellett volna egy pontatlan villással tönkretenni. Szigorú dugókulcs.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.04. 11:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
kovessyroli írta:
Izzítógyertyák nem jönnek ki a szerelő szerint az új kocsimból.
2db-bal próbálkozott, de elforog rajta a kulcs. :(
Mindenféle hengerfejlevétellel fenyegetett, amit szeretnék elkerülni.
Van rá valami komoly cég Bp-en, vagy bárhol az országban, ahol tutira ki tudják venni a gyertyákat hengerfej levétel nélkül?

Mesterünk hidegen vagy forró motornál próbálkozik?
Elforog a kulcs. Jól el.aszta. Nem kellett volna egy pontatlan villással tönkretenni. Szigorú dugókulcs.


Tegnap odavittem a műhelybe üzemmeleg motorral, én naív azt hittem, hogy a gyertyával kezdi a munkát.
Hát nem.
Tegnap kicserélte a lengéscsillapítókat, ma meg elbaszta a hideg motoron az izzitógyertyákat.
Legalábbis 2db-ot biztosan.
Pedig be is sprayozta ma reggel. :facepalm: Gondolom a tegnap esti sprayozás kicsit többet ért volna neki.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.04. 12:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
kovessyroli írta:
hamoriarpi írta:
kovessyroli írta:
Izzítógyertyák nem jönnek ki a szerelő szerint az új kocsimból.
2db-bal próbálkozott, de elforog rajta a kulcs. :(
Mindenféle hengerfejlevétellel fenyegetett, amit szeretnék elkerülni.
Van rá valami komoly cég Bp-en, vagy bárhol az országban, ahol tutira ki tudják venni a gyertyákat hengerfej levétel nélkül?

Mesterünk hidegen vagy forró motornál próbálkozik?
Elforog a kulcs. Jól el.aszta. Nem kellett volna egy pontatlan villással tönkretenni. Szigorú dugókulcs.


Tegnap odavittem a műhelybe üzemmeleg motorral, én naív azt hittem, hogy a gyertyával kezdi a munkát.
Hát nem.
Tegnap kicserélte a lengéscsillapítókat, ma meg elbaszta a hideg motoron az izzitógyertyákat.
Legalábbis 2db-ot biztosan.
Pedig be is sprayozta ma reggel. :facepalm: Gondolom a tegnap esti sprayozás kicsit többet ért volna neki.

Izzítógyertyát csak forró motornál szerelünk. Hosszú, méretpontos dugókulccsal. Én ráverném, ha tényleg hengerfej.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.04. 12:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Offtopic :
hamoriarpi írta:
kovessyroli írta:
hamoriarpi írta:
kovessyroli írta:
Izzítógyertyák nem jönnek ki a szerelő szerint az új kocsimból.
2db-bal próbálkozott, de elforog rajta a kulcs. :(
Mindenféle hengerfejlevétellel fenyegetett, amit szeretnék elkerülni.
Van rá valami komoly cég Bp-en, vagy bárhol az országban, ahol tutira ki tudják venni a gyertyákat hengerfej levétel nélkül?

Mesterünk hidegen vagy forró motornál próbálkozik?
Elforog a kulcs. Jól el.aszta. Nem kellett volna egy pontatlan villással tönkretenni. Szigorú dugókulcs.


Tegnap odavittem a műhelybe üzemmeleg motorral, én naív azt hittem, hogy a gyertyával kezdi a munkát.
Hát nem.
Tegnap kicserélte a lengéscsillapítókat, ma meg elbaszta a hideg motoron az izzitógyertyákat.
Legalábbis 2db-ot biztosan.
Pedig be is sprayozta ma reggel. :facepalm: Gondolom a tegnap esti sprayozás kicsit többet ért volna neki.

Izzítógyertyát csak forró motornál szerelünk. Hosszú, méretpontos dugókulccsal. Én ráverném, ha tényleg hengerfej.


Árpi, attól, hogy ráveri :oops: , még nem lesz kiszerelve a hengerfejből az izzító...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.04. 12:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:

Izzítógyertyát csak forró motornál szerelünk. Hosszú, méretpontos dugókulccsal. Én ráverném, ha tényleg hengerfej.



Nem fogom tudni ráverni, mert szerinte nem ő a hibás.
Másrészt, ha pereskednék, mondom ezt gyakorló jogászként, szinte 100%, hogy a 100 - 150eft-ért kirendelt szakértő nem igazolná a hibás teljesítést, tele a net azzal, hogy ezek az izzítók beletörnek - beleszakadnak, és nagyon sok velük a szívás.

Nézegettem a youtube-on közben videókat arról, hogyan lehet kiszedni a beletört - lefogazódott gyertyákat.
Vannak erre célszerszámok, sőt bérelni is lehet, de én inkább elvinném olyan szakértelemmel rendelkező szervízbe - már ha létezik ilyen - ahol "főtevékenység" a gyetya kiszedése HF levétele nélkül.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.04. 12:33 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
kovessyroli írta:
hamoriarpi írta:

Izzítógyertyát csak forró motornál szerelünk. Hosszú, méretpontos dugókulccsal. Én ráverném, ha tényleg hengerfej.



Nem fogom tudni ráverni, mert szerinte nem ő a hibás.
Másrészt, ha pereskednék, mondom ezt gyakorló jogászként, szinte 100%, hogy a 100 - 150eft-ért kirendelt szakértő nem igazolná a hibás teljesítést, tele a net azzal, hogy ezek az izzítók beletörnek - beleszakadnak, és nagyon sok velük a szívás.

Nézegettem a youtube-on közben videókat arról, hogyan lehet kiszedni a beletört - lefogazódott gyertyákat.
Vannak erre célszerszámok, sőt bérelni is lehet, de én inkább elvinném olyan szakértelemmel rendelkező szervízbe - már ha létezik ilyen - ahol "főtevékenység" a gyetya kiszedése HF levétele nélkül.


Keresd őket:
Pumatools
Ha kell valami segítség, akkor írj nekem pü-t. Ismerjük a tulajdonosát a cégnek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek imi36 az itt látható tagok köszönték meg: kovessyroli
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.04. 12:34 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Nem fogom tudni ráverni, mert szerinte nem ő a hibás.
Másrészt, ha pereskednék, mondom ezt gyakorló jogászként, szinte 100%, hogy a 100 - 150eft-ért kirendelt szakértő nem igazolná a hibás teljesítést, tele a net azzal, hogy ezek az izzítók beletörnek - beleszakadnak, és nagyon sok velük a szívás.

Nézegettem a youtube-on közben videókat arról, hogyan lehet kiszedni a beletört - lefogazódott gyertyákat.
Vannak erre célszerszámok, sőt bérelni is lehet, de én inkább elvinném olyan szakértelemmel rendelkező szervízbe - már ha létezik ilyen - ahol "főtevékenység" a gyetya kiszedése HF levétele nélkül.

Keresd meg Muha mestert.
Mintha vett volna valami célszerszámot ehhez.

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: 2 hamoriarpi, kovessyroli
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.04. 20:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
imi36 írta:

Keresd őket:
Pumatools
Ha kell valami segítség, akkor írj nekem pü-t. Ismerjük a tulajdonosát a cégnek.


Megnéztem a weblapjukat, ők egy forgalmazó cég, nem?
Úgy látom, hogy ők javítással nem foglalkoznak...
400eft-ért lehet venni náluk elég jónak tűnő szettet a kiszedéshez, de ennyit azért nem nagyon szánnék rá... :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.04. 20:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
kovessyroli írta:
Nem fogom tudni ráverni, mert szerinte nem ő a hibás.
Másrészt, ha pereskednék, mondom ezt gyakorló jogászként, szinte 100%, hogy a 100 - 150eft-ért kirendelt szakértő nem igazolná a hibás teljesítést, tele a net azzal, hogy ezek az izzítók beletörnek - beleszakadnak, és nagyon sok velük a szívás.

Nézegettem a youtube-on közben videókat arról, hogyan lehet kiszedni a beletört - lefogazódott gyertyákat.
Vannak erre célszerszámok, sőt bérelni is lehet, de én inkább elvinném olyan szakértelemmel rendelkező szervízbe - már ha létezik ilyen - ahol "főtevékenység" a gyetya kiszedése HF levétele nélkül.

Keresd meg Muha mestert.
Mintha vett volna valami célszerszámot ehhez.


Amikor az enyemen cserelte, celszerszam ide vagy oda, akkor is azt mondta, lehet hogy HF leszedes lesz a vege ha nagyon makacskodnak. En megusztam, nem volt gond, celszerszam sem kellett.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.04. 21:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.02. 11:27
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
imi36 írta:

Keresd őket:
Pumatools
Ha kell valami segítség, akkor írj nekem pü-t. Ismerjük a tulajdonosát a cégnek.


Megnéztem a weblapjukat, ők egy forgalmazó cég, nem?
Úgy látom, hogy ők javítással nem foglalkoznak...
400eft-ért lehet venni náluk elég jónak tűnő szettet a kiszedéshez, de ennyit azért nem nagyon szánnék rá... :facepalm:

Foglalkoznak ilyen specko estekkel, mar dolgoztam veluk befecskendezo ugyben (off tipusnal), helyszinen csinaljak, korrektek, csak ajanlani tudom!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Adam528 az itt látható tagok köszönték meg: imi36
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.04. 22:10 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
kovessyroli írta:
imi36 írta:

Keresd őket:
Pumatools
Ha kell valami segítség, akkor írj nekem pü-t. Ismerjük a tulajdonosát a cégnek.


Megnéztem a weblapjukat, ők egy forgalmazó cég, nem?
Úgy látom, hogy ők javítással nem foglalkoznak...
400eft-ért lehet venni náluk elég jónak tűnő szettet a kiszedéshez, de ennyit azért nem nagyon szánnék rá... :facepalm:


Ne törődj vele, mit ír az oldal, mivel foglalkoznak ;)
Tárcsázd be őket!
Ha valami nem úgy alakul ahogy kellene, akkor csörögj rám!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.05. 19:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
imi36 írta:
kovessyroli írta:
imi36 írta:

Keresd őket:
Pumatools
Ha kell valami segítség, akkor írj nekem pü-t. Ismerjük a tulajdonosát a cégnek.


Megnéztem a weblapjukat, ők egy forgalmazó cég, nem?
Úgy látom, hogy ők javítással nem foglalkoznak...
400eft-ért lehet venni náluk elég jónak tűnő szettet a kiszedéshez, de ennyit azért nem nagyon szánnék rá... :facepalm:


Ne törődj vele, mit ír az oldal, mivel foglalkoznak ;)
Tárcsázd be őket!
Ha valami nem úgy alakul ahogy kellene, akkor csörögj rám!

Hello. Esetleg tőcsavarkiszedővel, több fajta is van,lehet az egyik jó lenne.
(ha hozzáférnek)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segitség izzitás ügyben.
HozzászólásElküldve: 2014.12.11. 22:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.27. 19:18
Hozzászólások: 58
Tartózkodási hely: Iron County
Adott köszi: 19 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Izzítógyertyák nem jönnek ki a szerelő szerint az új kocsimból.
2db-bal próbálkozott, de elforog rajta a kulcs. :(
Mindenféle hengerfejlevétellel fenyegetett, amit szeretnék elkerülni.
Van rá valami komoly cég Bp-en, vagy bárhol az országban, ahol tutira ki tudják venni a gyertyákat hengerfej levétel nélkül?


Szia!
Nekem is ez volt a problémám... eltört a gyertya belseje azért forog el a 8as csavar...
Kalapács és egy erős sima csavarhúzó kombinációját ajánlom nálam bejött csak nagyon óvatosnak kell lenni... A pozitív szálat amennyire csak lehet le kell törni utána ha az nincs útban simán kijön a gyertya és a sarut 8as kulccsal és egy lapos fogóval szépen le lehet szedni. nekem a 6ból 4db ilyen volt megcsináltam magam és azóta is tökéletes de legyél nagyon óvatos mert a gyertyákat "körülfonja" a porlasztó csövei!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 357 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 35 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator