* *
Pontos idő: 2018.10.23. 23:27

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1037 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 52  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.04. 21:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Újabb képek az akcióról:

Még a szétszerelésről, az első lépés ahogy korábban írtam a hátsó takaró elem leszedése ha ez lejött a következő kép fogad:
Kép

A háttámla alsó részénél látható két nagyobb torx csavar ezeket kell kicsavarni:
Kép

Ha ez megvan akkor el kell választani a hátlapot az üléslaptól itt van egy két vezeték ezeket a csatlakozóknál lehet széthúzni.
A háttámla:
Kép
Kép

Az üléslap:
Kép

98 előtt gyártott üléseknél a torx csavar helyett ez kallantyút kell felhúzni ezután lehet a háttámlát levenni amúgy ez a két megoldás csereszavatos egymással, így az ülések háttámlájának cseréje nagyon egyszerű:
Kép

Ha megszabadítottuk az ülést a háttámlától akkor az üléslap könnyeben szerelhető, a kapcsoló gombajait egyszerűen le kell húzni:
Kép

Az oldalsó műanyag elemeket csavarok illetve műanyag patentok rögzítik:
Elől:
Kép
Hátul:
Kép

Ezeket a patentokat nagyon nehéz kiszedni főleg épségben de lehet rendelni 35 Ft/db áron szerintem érdemes venni.
Amire még nagyon kell figyelni az a kapcsolós oldalpanel elrejtett csavarja ez az üléslap és a háttámla csatlakozásánál van eldugva:
Kép

Ha megszabadítottuk az üléslapot a műanyag elemektől akkor az ülés alsó részét szét lehet szedni két részre a sínre és magára az üléslapra ez nem kötelező de a további szerelést nagyban megkönnyíti, négy csavar tartja össze:
Kép
Szétszedve:
Kép

Amire mindenképp figyelni kell az az, hogy ez a négy csavar tartja az ülést össze ezen múlik az életed gyárilag menetragasztóval vannak rögzítve a csavarok ezt kötelező az összeszerelésnél használni !!!

Miután így szétszedtük az ülést le tudjuk szedni a bőrt/szövetet mind a háttámláról mind az üléslapról a bőrön kis lukak vannak ezeknél fogva van a bőr ráakasztva a vázra min kis fém tüskék vannak kiakaítva:
Kép

Ezeket kiakasztva könnyen leszedhető a bőr:
Kép

A hátlap felső élét egy műanyag sin rögzíti:
Kép

Ha a bőrt kiakasztgattuk akkor könnyen leszedhető a vázról.

Folyt. köv.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.05. 19:49 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha leakasztgattuk a bőrt a kis fülekről akkor le tudjuk venni az ülés vázáról a bőrt, de ez ekkor még hozzá van kapcsozva a szivacshoz ezeket a kapcsokat el kell vágni:
Kép
Kép

Ha elvágtuk a kapcsokat akkor szétjön a szivacs és bőr, ilyen a szivacs az ominózus ülésfoglaltság jelző fóliával:
Kép

És maga a fólia:
Kép
Kép

Ezzel a szétszerelés végére értünk.
Most az összeszerelés következik, mivel az én autómban nem motoros ülés volt ezért kell az ülésekhez áram és a memória miatt a P-bus is. Szerencsémre az üléseimben volt felfújható deréktámasz ami ugyanarról az áramról megy mint a mozgatás így ezt nem kellet bekábeleznem csak a P-bus-t. Hát ezt nem a gyári helyéről hoztam mivel ehhez nagyon szét kellet volna szedni az autót, én az ajtókba menő kötegből vettem le ez volt a legegyszerűbb:
Kép
Kép

A kábelezésből még az ajtókban lévő memória kapcsolók voltak hátra ehhez le kellet venni a kárpitot:
Kép

A kárpiton megvan a gyári helye a kapcsolónak:
Kép

Itt ki kellet vágni a kárpitot:
Kép

A berakott kapcsoló:
Kép

Elkészítettem a szükséges kábelköteget:
Kép

És a visszaszerelt ajtókárpit:
Kép

Ezután jött az ülés összeszerelése, az előzőkben már bemutatott módon feljavított ülésszivacs itt jól láthatóak a mélyedésekben található rögzítési helyek ahonnan levágtuk a fém kapcsokat ide kell visszarögzíteni a bőrt:
Kép

A bőr kifordítva itt is láthatóak a rögzítő fülek:
Kép

A rögzítéshez gyorskötegelőt használtam:
Kép

Amiket befűztem előre a szivacsba:
Kép

A bőrben a rögzítő fülekben van egy-egy merevítő pálca amit érdemes kiszedni kiegyenesíteni mivel a levételnél ezek könnyen elgörbülnek:
Kép

A kötegelőkkel könnyen vissza lehet rakni a bőrt, a kötegelő dudorát be kell forgatni a szivacsba, hogy ne szakítsa ki a bőrt:
Kép

A szivacsra visszarakott bőr:
Kép

A vázra visszarakva pedig szépen kifeszül:
Kép

Ezzel végeztünk az összeszereléssel, már csak vissza kell szerelni az autóba.

A végeredmény:

Sokkal kényelmesebb az ülés, a korábban bemutatott módon megragasztott szivacs feszes jó a tartása az ülés mint az új. A tojásszivacs amit alá akartam rakni már túl sok nem kell, de egy ipari filc darab a rugó és a szivacs közé jó szolgálatot tett. A kábelezés nem túl könnyű de a végeredmény jól működik megérte.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.05. 20:01 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi a üléslap csere leírása során említette, hogy a szivacs szétmállott, elporladt. Én korábban azt írtan, hogy nem láttam ilyet, de azóta szétszedtem az én ülésemet is ami már mindenhol nyomott és kényelmetlen volt. Hát jól éreztem, hogy már nem az igazi, és igen ez is szétmálot:

Kép
Kép
Kép
Kép

Nem csak elszakadt mint a másik, hanem a szivacs megszűnt létezni, nem véletlenül nyomott így ezt a cserét mindenkinek tudom ajánlani.

Egy két tapasztalat:

- A háttámlák csereszavatosak így könnyem megcserélhető az anyós ill. vezető ülésé
- Az ülések bőre szintén csereszavatos nincs jobbos balos ez is könnyen cserélhető
- A szivacs is cserélhető
- Egy anyósülésből valószínűleg kinyerhető egy javítható szivacs
- A szivacs repedéseinek megragasztásával könnyen javítható.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.05. 20:16 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Olyan szép képek a végén összefűzzük és könyvet csinálunk belölle.

Jackson, aki már tegnap is akarta írni

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.05. 20:23 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.30. 00:00
Hozzászólások: 884
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én a képek nézésébe is felefáradtam. Irigylem a türelmedet. :horse
Reméljük az ülésfoglaltság érzékelő nem fog jelezni. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.10. 13:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.31. 01:00
Hozzászólások: 133
Tartózkodási hely: Kakasd
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E30
Motor tipusa: M54b30
Évjárata: 1991
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
üdv! Ez tényleg príma munka volt Miki. :taps: Azon gondolkodtam mi lehet a szakmád,kézügyesség,precizitás,kitartás. Szerintem asztalos vagy:D. Kicsit a műhely felszerelés is árulkodót :oops: Ezt csak azért írtam mert én is asztalos vagyok 8) :D

_________________
Kilinccsel előre szebb az élet! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.10. 14:08 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Most viccen kívül ha keményen megfizetem, nem újítanád fel az én ülésemet is?
Csak a vezetőoldalit kellene, kicsit ki lett ülve az évek során.
Nem sürgős, valamikor tavasz környékén lenne aktuális amikor kicsit jobb idők lesznek...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.10. 14:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.31. 01:00
Hozzászólások: 133
Tartózkodási hely: Kakasd
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E30
Motor tipusa: M54b30
Évjárata: 1991
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
Most viccen kívül ha keményen megfizetem, nem újítanád fel az én ülésemet is?
Csak a vezetőoldalit kellene, kicsit ki lett ülve az évek során.
Nem sürgős, valamikor tavasz környékén lenne aktuális amikor kicsit jobb idők lesznek...


Tavasszal az asztalosok nem érnek rá!!! Télen több idő van ilyesmire. Általában tüzelő áron dolgozik télen az asztalos,legalább nem unatkozik :? Csak egy kicsit súgtam :lol: 8) (mármint ami az árat illeti :D )

_________________
Kilinccsel előre szebb az élet! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: csoda
HozzászólásElküldve: 2010.01.30. 10:03 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.09.07. 00:00
Hozzászólások: 1062
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hát miki ez tényleg szép munka....árban hogy állt meg....

Neki sem állok :-) pont most találtam Kőszegen egy kárpitost 2 hét múlva viszem a kocsit egy hét a meló....3 hét mulva eredmény...két első ülés full átbőrözése + szivacs +kormánybőrözés...az ár anyaggal együtt 60 ezer...és ad csereülést cserekormányt...szóval nem maradok kocsi nélkül....

Páran láttátok a belsőt....ami nekem van ( volt) kicsit avíttas ....majd teszek képeket előtte il az utáni állapotról...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.02.03. 20:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gyári sportülés csatázik a recaroval.

még nem tudjuk ki lesz a győztes :lol:

de láthatjátok, a recaro a győzelem érdekében mindent bedob, ülésfűtés - hűtés - elektromotorok. ja és lehet látni, hogy hosszabb az ülőlapja is.

a gyári sport szép antracit alcantarával csábítgat.

hát nehéz dönteni :lol:

Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.07. 16:36 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.07.16. 00:00
Hozzászólások: 570
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: M57D30TÜ2
Évjárata: 2008
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Ma szét szedtem szilánkokra az első ülésem.Rosz volt benne a háttámla döntö motor,ami az 1/3 felső részt mozgatja.Über szopás.Mindent le kell szedni hozzá.De hamár szétszedtem vettem a héten új ülőlap szivacsot a bmw-nél.Most nagyon jó lett minden rajta.

http://kepfeltoltes.hu/view/100307/e38_ ... es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/100307/e38_ ... es.hu_.jpg


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.07. 19:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2038
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zsolty-j írta:
Ma szét szedtem szilánkokra az első ülésem.Rosz volt benne a háttámla döntö motor,ami az 1/3 felső részt mozgatja.Über szopás.Mindent le kell szedni hozzá.De hamár szétszedtem vettem a héten új ülőlap szivacsot a bmw-nél.Most nagyon jó lett minden rajta.

http://kepfeltoltes.hu/view/100307/e38_ ... es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/100307/e38_ ... es.hu_.jpg


Neked is ilyen ülésed volt gyárilag, vagy Kasza mestertől vetted őket? :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.07. 20:20 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.07.16. 00:00
Hozzászólások: 570
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: M57D30TÜ2
Évjárata: 2008
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
zsolty-j írta:
Ma szét szedtem szilánkokra az első ülésem.Rosz volt benne a háttámla döntö motor,ami az 1/3 felső részt mozgatja.Über szopás.Mindent le kell szedni hozzá.De hamár szétszedtem vettem a héten új ülőlap szivacsot a bmw-nél.Most nagyon jó lett minden rajta.

http://kepfeltoltes.hu/view/100307/e38_ ... es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/100307/e38_ ... es.hu_.jpg


Neked is ilyen ülésed volt gyárilag, vagy Kasza mestertől vetted őket? :)


Kaszától van.Nem iegn van ilyen senkinek szerintem:-))))


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.07. 21:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2038
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zsolty-j írta:
vaszarig írta:
zsolty-j írta:
Ma szét szedtem szilánkokra az első ülésem.Rosz volt benne a háttámla döntö motor,ami az 1/3 felső részt mozgatja.Über szopás.Mindent le kell szedni hozzá.De hamár szétszedtem vettem a héten új ülőlap szivacsot a bmw-nél.Most nagyon jó lett minden rajta.

http://kepfeltoltes.hu/view/100307/e38_ ... es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/100307/e38_ ... es.hu_.jpg


Neked is ilyen ülésed volt gyárilag, vagy Kasza mestertől vetted őket? :)


Kaszától van.Nem iegn van ilyen senkinek szerintem:-))))


Gondoltam! :lol: Én is szemezgettem velük, csak azért nem vettem meg mert 96-os kocsiból valók, és akkor csak úgy simán nem mentek volna be az én 2001-es E39-embe! :( Amúgy jól néznek ki nagyon! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.29. 21:46 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.24. 00:00
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron Győr
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali klubtársak...nos én is kedvet kaptam az ülés felújításra,sőt! Elekrtomos ülés projecthez is.Olyan ihletet kaptam P Miki klubtárs képeitől,hogy magam is belevágtam,szereztem motoros e-38 üléseket e-bayon,szétszedtem és az itt leírtak alapján felújítottam,szivacs ragasztás,filccel erősítés,stb...és a múlt hétvégén eljött az ideje a beépítésnek... :D nos nem ment minden simán, de ezt sztem mindenki tudja, mindig van vmi... megfeledkeztem a megfelelő "pinek"-ről,ami a csatlakozókba kellet volna,de megoldottuk..illetve némiképp meghaladta képességeimet a WDS használata,mert amire konkrétan kiváncsi lettem volna azt pont nem sikerült megtalálni... :oops: Minden képen ezer köszönet néhány klubtársunknak önzetlen segitségükért, -Admin,Pmiki,Jackson-aki skype-on on line navigálásal koordinálta a beépítést :D aminek a végeredménye, működő motoros ülések a kocsimban, nekem pedig fejemet körbe érő kaján vigyor az arcomon :D Köszi skacok, jövök pár sörrel a talin :!:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.30. 11:27 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
party írta:
Hali klubtársak...nos én is kedvet kaptam az ülés felújításra,sőt! Elekrtomos ülés projecthez is.Olyan ihletet kaptam P Miki klubtárs képeitől,hogy magam is belevágtam,szereztem motoros e-38 üléseket e-bayon,szétszedtem és az itt leírtak alapján felújítottam,szivacs ragasztás,filccel erősítés,stb...és a múlt hétvégén eljött az ideje a beépítésnek... :D nos nem ment minden simán, de ezt sztem mindenki tudja, mindig van vmi... megfeledkeztem a megfelelő "pinek"-ről,ami a csatlakozókba kellet volna,de megoldottuk..illetve némiképp meghaladta képességeimet a WDS használata,mert amire konkrétan kiváncsi lettem volna azt pont nem sikerült megtalálni... :oops: Minden képen ezer köszönet néhány klubtársunknak önzetlen segitségükért, -Admin,Pmiki,Jackson-aki skype-on on line navigálásal koordinálta a beépítést :D aminek a végeredménye, működő motoros ülések a kocsimban, nekem pedig fejemet körbe érő kaján vigyor az arcomon :D Köszi skacok, jövök pár sörrel a talin :!:


Kár hogy nem tudtam videóra venni. A fél banda itt röhögne a felvételeken. :lol:
De a lényeg sikerült.

Jackson, aki élőben nézte a szerelést a hátsó ülésre rakott laptop skype kameráján

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.30. 12:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12130
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
party írta:
Hali klubtársak...nos én is kedvet kaptam az ülés felújításra,sőt! Elekrtomos ülés projecthez is.Olyan ihletet kaptam P Miki klubtárs képeitől,hogy magam is belevágtam,szereztem motoros e-38 üléseket e-bayon,szétszedtem és az itt leírtak alapján felújítottam,szivacs ragasztás,filccel erősítés,stb...és a múlt hétvégén eljött az ideje a beépítésnek... :D nos nem ment minden simán, de ezt sztem mindenki tudja, mindig van vmi... megfeledkeztem a megfelelő "pinek"-ről,ami a csatlakozókba kellet volna,de megoldottuk..illetve némiképp meghaladta képességeimet a WDS használata,mert amire konkrétan kiváncsi lettem volna azt pont nem sikerült megtalálni... :oops: Minden képen ezer köszönet néhány klubtársunknak önzetlen segitségükért, -Admin,Pmiki,Jackson-aki skype-on on line navigálásal koordinálta a beépítést :D aminek a végeredménye, működő motoros ülések a kocsimban, nekem pedig fejemet körbe érő kaján vigyor az arcomon :D Köszi skacok, jövök pár sörrel a talin :!:


Kár hogy nem tudtam videóra venni. A fél banda itt röhögne a felvételeken. :lol:
De a lényeg sikerült.

Jackson, aki élőben nézte a szerelést a hátsó ülésre rakott laptop skype kameráján

Na és milyen a kilátás a hátsó ülésről? :lol:
Nem baj, nekünk elég ennyi a röhögéshez. A Jackson a hátsó ülésre szorult!
:taps:
Jackson, aki már utazott a csomitartóban is!
:hehe

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.30. 21:43 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.24. 00:00
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron Győr
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
jackson írta:
party írta:
Hali klubtársak...nos én is kedvet kaptam az ülés felújításra,sőt! Elekrtomos ülés projecthez is.Olyan ihletet kaptam P Miki klubtárs képeitől,hogy magam is belevágtam,szereztem motoros e-38 üléseket e-bayon,szétszedtem és az itt leírtak alapján felújítottam,szivacs ragasztás,filccel erősítés,stb...és a múlt hétvégén eljött az ideje a beépítésnek... :D nos nem ment minden simán, de ezt sztem mindenki tudja, mindig van vmi... megfeledkeztem a megfelelő "pinek"-ről,ami a csatlakozókba kellet volna,de megoldottuk..illetve némiképp meghaladta képességeimet a WDS használata,mert amire konkrétan kiváncsi lettem volna azt pont nem sikerült megtalálni... :oops: Minden képen ezer köszönet néhány klubtársunknak önzetlen segitségükért, -Admin,Pmiki,Jackson-aki skype-on on line navigálásal koordinálta a beépítést :D aminek a végeredménye, működő motoros ülések a kocsimban, nekem pedig fejemet körbe érő kaján vigyor az arcomon :D Köszi skacok, jövök pár sörrel a talin :!:


Kár hogy nem tudtam videóra venni. A fél banda itt röhögne a felvételeken. :lol:
De a lényeg sikerült.

Jackson, aki élőben nézte a szerelést a hátsó ülésre rakott laptop skype kameráján

Na és milyen a kilátás a hátsó ülésről? :lol:
Nem baj, nekünk elég ennyi a röhögéshez. A Jackson a hátsó ülésre szorult!
:taps:
Jackson, aki már utazott a csomitartóban is!
:hehe


A következő "felvonás" a memória gomb bekötése lesz, P-busz "vadászat" on-line? :D videót lehet élesíteni :help2 ,kellő képpen rákészülni, süti, kóla videó,csoki szotyi ropi :hehe most ha szeretnél Jackson,már előre is ülhetsz... 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.31. 09:55 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.09.07. 00:00
Hozzászólások: 1062
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
party írta:
simi64 írta:
jackson írta:
party írta:
Hali klubtársak...nos én is kedvet kaptam az ülés felújításra,sőt! Elekrtomos ülés projecthez is.Olyan ihletet kaptam P Miki klubtárs képeitől,hogy magam is belevágtam,szereztem motoros e-38 üléseket e-bayon,szétszedtem és az itt leírtak alapján felújítottam,szivacs ragasztás,filccel erősítés,stb...és a múlt hétvégén eljött az ideje a beépítésnek... :D nos nem ment minden simán, de ezt sztem mindenki tudja, mindig van vmi... megfeledkeztem a megfelelő "pinek"-ről,ami a csatlakozókba kellet volna,de megoldottuk..illetve némiképp meghaladta képességeimet a WDS használata,mert amire konkrétan kiváncsi lettem volna azt pont nem sikerült megtalálni... :oops: Minden képen ezer köszönet néhány klubtársunknak önzetlen segitségükért, -Admin,Pmiki,Jackson-aki skype-on on line navigálásal koordinálta a beépítést :D aminek a végeredménye, működő motoros ülések a kocsimban, nekem pedig fejemet körbe érő kaján vigyor az arcomon :D Köszi skacok, jövök pár sörrel a talin :!:


Kár hogy nem tudtam videóra venni. A fél banda itt röhögne a felvételeken. :lol:
De a lényeg sikerült.

Jackson, aki élőben nézte a szerelést a hátsó ülésre rakott laptop skype kameráján

Na és milyen a kilátás a hátsó ülésről? :lol:
Nem baj, nekünk elég ennyi a röhögéshez. A Jackson a hátsó ülésre szorult!
:taps:
Jackson, aki már utazott a csomitartóban is!
:hehe


A következő "felvonás" a memória gomb bekötése lesz, P-busz "vadászat" on-line? :D videót lehet élesíteni :help2 ,kellő képpen rákészülni, süti, kóla videó,csoki szotyi ropi :hehe most ha szeretnél Jackson,már előre is ülhetsz... 8)


A P-busz a GM3 25-ös lába (x332) fehér 26 pólusú csati...az üléseknél a 2 láb a kapcsolók alatt modulban...
A sofőr oldali ajtómodulon ( amin az ablakemelő gombokk vannak x1129) a 11-es láb ez fekete 18 pólusú csati...
WDS-ben látszik szépen hové kell kötni az ebet....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.31. 13:20 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pocilaci írta:
A P-busz a GM3 25-ös lába (x332) fehér 26 pólusú csati...az üléseknél a 2 láb a kapcsolók alatt modulban...
A sofőr oldali ajtómodulon ( amin az ablakemelő gombokk vannak x1129) a 11-es láb ez fekete 18 pólusú csati...
WDS-ben látszik szépen hové kell kötni az ebet....


Pocilaci: kicsin múlott hogy conferencia videóba bekapcsoljalak mert láttam akkor online voltál a skype-on. Még nem is tudom tud-e három részvevős videó konferenciát csinálni.

Én is ezt kerestem ki nekik csak úgy videón keresztül:
J: leveszed a kesztyű tartót
P: ok .... a francba milyen nehéz bezzeg az e38-ban.
J: na ott balra a csati
P: ez
J: igen ahova az elöbb mutattál
:D :D :D

Jackson, aki majdnem berántott a konferenciába

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1037 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 52  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator