* *
Pontos idő: 2024.04.27. 22:34

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1092 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 55  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.03.31. 15:26 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.09.07. 00:00
Hozzászólások: 1063
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Pocilaci írta:
A P-busz a GM3 25-ös lába (x332) fehér 26 pólusú csati...az üléseknél a 2 láb a kapcsolók alatt modulban...
A sofőr oldali ajtómodulon ( amin az ablakemelő gombokk vannak x1129) a 11-es láb ez fekete 18 pólusú csati...
WDS-ben látszik szépen hové kell kötni az ebet....


Pocilaci: kicsin múlott hogy conferencia videóba bekapcsoljalak mert láttam akkor online voltál a skype-on. Még nem is tudom tud-e három részvevős videó konferenciát csinálni.

Én is ezt kerestem ki nekik csak úgy videón keresztül:
J: leveszed a kesztyű tartót
P: ok .... a francba milyen nehéz bezzeg az e38-ban.
J: na ott balra a csati
P: ez
J: igen ahova az elöbb mutattál
:D :D :D

Jackson, aki majdnem berántott a konferenciába


Na az szép lett volna :-) akkor ketten keserítjük az életét....viszont a video konf a skypén nem tudom ment volna-e...azt hiszem csak 2 versenyzős....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.01. 21:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.24. 00:00
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron Győr
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Pocilaci írta:
jackson írta:
Pocilaci írta:
A P-busz a GM3 25-ös lába (x332) fehér 26 pólusú csati...az üléseknél a 2 láb a kapcsolók alatt modulban...
A sofőr oldali ajtómodulon ( amin az ablakemelő gombokk vannak x1129) a 11-es láb ez fekete 18 pólusú csati...
WDS-ben látszik szépen hové kell kötni az ebet....


Pocilaci: kicsin múlott hogy conferencia videóba bekapcsoljalak mert láttam akkor online voltál a skype-on. Még nem is tudom tud-e három részvevős videó konferenciát csinálni.

Én is ezt kerestem ki nekik csak úgy videón keresztül:
J: leveszed a kesztyű tartót
P: ok .... a francba milyen nehéz bezzeg az e38-ban.
J: na ott balra a csati
P: ez
J: igen ahova az elöbb mutattál
:D :D :D

Jackson, aki majdnem berántott a konferenciába


Na az szép lett volna :-) akkor ketten keserítjük az életét....viszont a video konf a skypén nem tudom ment volna-e...azt hiszem csak 2 versenyzős....


Hy god's, szal ja a GM 25ős lábat sikerült +találni, csak messzinek tünt, és próbáltuk szín alapján a bal oldalon,a lábnál a kábelkötegböl kivadászni,/mintha Pmiki ezt mondta volna,neki ott sikerült/,sajna ez már nem ment... :( majd legközelebb,mert már kifutottunk az időből... 8O


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.12. 19:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az eltelt idő alatt haladt a project egy kicsit.
Bekerült az anyós ülés helyére az Angol vezető ülés (mivel ez motoros és memóriás) és visszakerült Adminhoz a kölcsön ülés, még egyszer köszönet érte.
Az ülés működik a P-bus jele eljut bele lehet vezérelni, sajnos egy probléma van mégpedig az, hogy az Angol ülés továbbra is azt gondolja magáról, hogy ő egy vezető ülés nem pedig anyós ülés. Ez pedig azt jelenti, hogy mind a két ülés memória része a vezető ülés vezérlőjének a parancsait teljesíti. Tehát egy memória gombbal lehet vezérelni mind a két ülést. :roll:
Programozni még nem voltam az autóval remélem ott majd sikerül elmagyarázni az anyós ülésnek, hogy ki is ő valójában.

A szivacs csere illetve javítás jól sikerült ezt tudom ajánlani mindenkinek.

Sajnos sikerült ülésfűtés javítás ügyében is némi tapasztalatra szert tennem. Még az egész szerelés megkezdése előtt megállt a vezető ülés üléslapjában az ülésfűtés. Mivel kicseréltem a bőrt az anyós és a vezető ülés között ezért ezt a problémát most kellet megoldanom az anyós ülés összeszerelése közben.
Ugye a gyár az ülésfűtés panelját belevarrja a bőr kárpitba (azért kezet ráznék a mérnökkel... ) így ezt kicserélni nem lehet csak a varrás teljes visszafejtésével ami még meg is oldható, de a fenti okból kifolyólag nem rendelhető csak fűtés panel magában csak a bőrrel együtt. A gyár szerint aranyból készül mivel annak árában adják.
Megpróbáltam megkeresni a hibát ami meg is lett viszont nem javítható. A fűtés panel úgy működik, hogy a két réteg szigetelő anyag két szélén végig fut egy-egy réz vezeték az egyik a plusz a másik a mínusz. Ezek tetejére van ráfektetve egy karbon háló ami maga a fűtő elem. Így a karbon háló úgy működik mint nagyon sok ellenállás szétosztva az egész felületen ami igen egyenletes és nagy felületű fűlést eredményez. Na ez a karbon háló a két rész vezetékhez úgy kapcsolódik, hogy csak rá van fektetve, majd a két szigetelő réteg rengeteg helyen egymáshoz van varrva. Nálam sajnos ez az érintkezés egy-két helyen oxidálódott és itt az átmeneti ellenállás jelentő mértékűvé vált ez gyakorlatban azt jelentette, hogy a fűtés ezeken a helyeken majd kiégette a bőrt máshol alig fűtött.
Mivel a bőrt nem akartam bántani ezért úgy döntöttem, hogy a meglévő fűtés panel alá rakok be egy másikat. A vaterán vettem e46-osba való gyári fűtéspanelt (ahhoz persze van.... még szerencse) ami azért jó mivel az is három vezetékes tehát van benne hőmérő. Ezt be is bírtam rakni a szivacs és a bőr közé annyi veszteség ért csupán, hogy a hármas fűtéspanelja csak a középső rész fűti a két oldaltámaszt nem ez kibírható. Persze itt is volt még egy csapda a számomra, mivel a gyári fűtés panel alá be van varrva vastagabb szigetelő réteg, hogy a fűtés felfele és ne lefele fűtsön. Az új panel ez alá került így a saját hőmérőjével használva nem igen fűtött át a szigetelésen, mivel az eredeti hőmérő nem romlott el így át bírtan azt kötni a rendszerbe így az új panel fűt de a régi hőmérő mér. Ez a módosítás után már jó lett, működhet tovább az ülésbe épített fogamzás gátló...

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.12. 20:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Idézet:
az Angol ülés továbbra is azt gondolja magáról, hogy ő egy vezető ülés nem pedig anyós ülés

Tulajdonképp ez nem is oly nagy baj! Én lehet, hogy így hagynám.(mama csak táncoljon úgy, ahogy Te fütyülsz!) :D

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.12. 21:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Idézet:
az Angol ülés továbbra is azt gondolja magáról, hogy ő egy vezető ülés nem pedig anyós ülés

Tulajdonképp ez nem is oly nagy baj! Én lehet, hogy így hagynám.(mama csak táncoljon úgy, ahogy Te fütyülsz!) :D


Most valóban mókás, de sajnos nem hasznos.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.12. 21:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
simi64 írta:
Idézet:
az Angol ülés továbbra is azt gondolja magáról, hogy ő egy vezető ülés nem pedig anyós ülés

Tulajdonképp ez nem is oly nagy baj! Én lehet, hogy így hagynám.(mama csak táncoljon úgy, ahogy Te fütyülsz!) :D


Most valóban mókás, de sajnos nem hasznos.

PMiki

A légzsákkal mi a helyzet? Ha ülnek, ha nem, nyílik most, ugye?

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.13. 05:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
PMiki írta:
simi64 írta:
Idézet:
az Angol ülés továbbra is azt gondolja magáról, hogy ő egy vezető ülés nem pedig anyós ülés

Tulajdonképp ez nem is oly nagy baj! Én lehet, hogy így hagynám.(mama csak táncoljon úgy, ahogy Te fütyülsz!) :D


Most valóban mókás, de sajnos nem hasznos.

PMiki

A légzsákkal mi a helyzet? Ha ülnek, ha nem, nyílik most, ugye?


Nem a légzsákkal és az övfeszítővel minden rendben azok függetlenek a memóriától.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.13. 09:21 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
Az eltelt idő alatt haladt a project egy kicsit.
Bekerült az anyós ülés helyére az Angol vezető ülés (mivel ez motoros és memóriás) és visszakerült Adminhoz a kölcsön ülés, még egyszer köszönet érte.
Az ülés működik a P-bus jele eljut bele lehet vezérelni, sajnos egy probléma van mégpedig az, hogy az Angol ülés továbbra is azt gondolja magáról, hogy ő egy vezető ülés nem pedig anyós ülés. Ez pedig azt jelenti, hogy mind a két ülés memória része a vezető ülés vezérlőjének a parancsait teljesíti. Tehát egy memória gombbal lehet vezérelni mind a két ülést. :roll:
Programozni még nem voltam az autóval remélem ott majd sikerül elmagyarázni az anyós ülésnek, hogy ki is ő valójában.

PMiki


Szia!

Szerintem ha sikerül szerezned egy európai anyósülés vezérlőt (tehát amin a kapcsolók vannak azt kéne kicserélni és abban nincsen P-bus csak tápot kap és a motor kivezérlések vannak benne.
A vezető oldali ülés amúgy működött akkor is amikor P-busz nincs bekötve ez party szerelése alatt kiderült. A p-bus csak a diagnosztika és hiba üzenetek (melyik motor szorul) és az ülés memória miatt kell. Miért kötöttétek be a P-buszt ha simán kikötöd azt az egy szálat akkor nem működik?

Jackson, akinek mákja van mivel nagyon felszerelt a kocsija

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.13. 20:32 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
PMiki írta:
Az eltelt idő alatt haladt a project egy kicsit.
Bekerült az anyós ülés helyére az Angol vezető ülés (mivel ez motoros és memóriás) és visszakerült Adminhoz a kölcsön ülés, még egyszer köszönet érte.
Az ülés működik a P-bus jele eljut bele lehet vezérelni, sajnos egy probléma van mégpedig az, hogy az Angol ülés továbbra is azt gondolja magáról, hogy ő egy vezető ülés nem pedig anyós ülés. Ez pedig azt jelenti, hogy mind a két ülés memória része a vezető ülés vezérlőjének a parancsait teljesíti. Tehát egy memória gombbal lehet vezérelni mind a két ülést. :roll:
Programozni még nem voltam az autóval remélem ott majd sikerül elmagyarázni az anyós ülésnek, hogy ki is ő valójában.

PMiki


Szia!

Szerintem ha sikerül szerezned egy európai anyósülés vezérlőt (tehát amin a kapcsolók vannak azt kéne kicserélni és abban nincsen P-bus csak tápot kap és a motor kivezérlések vannak benne.
A vezető oldali ülés amúgy működött akkor is amikor P-busz nincs bekötve ez party szerelése alatt kiderült. A p-bus csak a diagnosztika és hiba üzenetek (melyik motor szorul) és az ülés memória miatt kell. Miért kötöttétek be a P-buszt ha simán kikötöd azt az egy szálat akkor nem működik?

Jackson, akinek mákja van mivel nagyon felszerelt a kocsija


Szia Mester !

Pont azt akarom, hogy memóriás legyen az anyós ülés is mármint külön-külön legyen memóriás a sofőr ill. az anyós ülés. Most működik minden, csak a memória nem azt a vezérlő jelét veszi amit én szeretnék. Amúgy csak a kapcsoló nem kicserélhető mivel van memóriás és nem memóriás motor is.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.14. 07:42 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:

Szia Mester !

Pont azt akarom, hogy memóriás legyen az anyós ülés is mármint külön-külön legyen memóriás a sofőr ill. az anyós ülés. Most működik minden, csak a memória nem azt a vezérlő jelét veszi amit én szeretnék. Amúgy csak a kapcsoló nem kicserélhető mivel van memóriás és nem memóriás motor is.

PMiki


Akkor ez húzós meló lesz. Mivel a vezérlőknek cime van a buszon és az alapján cimzi meg. Ezek szerint a bal és jobb oldali ülés vezérlő azonos cimet visel miért is lenne másik. A memória csak annyit dob ki a P-buszra, hogy minden vezérlő álljon mondjuk az egyes állásba. Ha a két ülés eltérő akkor ugyebár a két vezérlő más más poziciót tárol.
A gáz, hogy mindkettő ugyan attól a memória vezérlőtől kapja a jelet. Még azt se mondhatom csinálj egy másik független P-buszt ami nincs összeköttetésben a kocsi eredeti P-busz-ával. A lényeg melyik vezérlő a P-busz kontrollere, mivel ha az nincs benne akkor nem működik. A gyári doksiban nincs leirva. Azért gondolom egy második Ground Modult nem szeretnél beépiteni. A GM látja el ráadásul a diagnosztikáját is. amihez kéne második műszerfal (P-busz és diag busz gateway) és diag-busz is. Különben nem tudod hogy mikor rossz.

Én inkább a 7-es E38 irányon indulnék el. Ott van anyós ülés oldali beállitás. De ha jól olvasom a WDS doksit ott van külön anyós oldali memória gomb és annak a jelét veszi a anyós ülés oldali vezérlő. Ezt feltehetőleg más mint a jobb kormányos E39-en a vezető oldali. Ez talán más cimű a P-buszon és azért nem vesz össze.
Ehhez kéne egy E38-as memória gomb meg talán a Passanger Door modul ami talán nem ugyan az mint az 5-ösben. Vagy lehet hogy csak ZCS kód alapján más.
Diagolni talán lehetetlen ezt is mivel a IKE nem tárolja a ZCS kulcsban. Mivel a kocsi 5-ös de a jobb memória és anyaós ülés vezérlő meg 7-esbe való.
Talán az INPA felismeri a jobb oldalit mivel az a GM-be belépéskor végig teszteli milyen vezérlők vannak. Ha mákod van akkor innen ki lehet olvasni a hibáit.

Jackson, aki ennyit tud segiteni

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.14. 14:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.07.16. 00:00
Hozzászólások: 585
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: M57D30TÜ2
Évjárata: 2008
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
PMiki írta:

Szia Mester !

Pont azt akarom, hogy memóriás legyen az anyós ülés is mármint külön-külön legyen memóriás a sofőr ill. az anyós ülés. Most működik minden, csak a memória nem azt a vezérlő jelét veszi amit én szeretnék. Amúgy csak a kapcsoló nem kicserélhető mivel van memóriás és nem memóriás motor is.

PMiki


Akkor ez húzós meló lesz. Mivel a vezérlőknek cime van a buszon és az alapján cimzi meg. Ezek szerint a bal és jobb oldali ülés vezérlő azonos cimet visel miért is lenne másik. A memória csak annyit dob ki a P-buszra, hogy minden vezérlő álljon mondjuk az egyes állásba. Ha a két ülés eltérő akkor ugyebár a két vezérlő más más poziciót tárol.
A gáz, hogy mindkettő ugyan attól a memória vezérlőtől kapja a jelet. Még azt se mondhatom csinálj egy másik független P-buszt ami nincs összeköttetésben a kocsi eredeti P-busz-ával. A lényeg melyik vezérlő a P-busz kontrollere, mivel ha az nincs benne akkor nem működik. A gyári doksiban nincs leirva. Azért gondolom egy második Ground Modult nem szeretnél beépiteni. A GM látja el ráadásul a diagnosztikáját is. amihez kéne második műszerfal (P-busz és diag busz gateway) és diag-busz is. Különben nem tudod hogy mikor rossz.

Én inkább a 7-es E38 irányon indulnék el. Ott van anyós ülés oldali beállitás. De ha jól olvasom a WDS doksit ott van külön anyós oldali memória gomb és annak a jelét veszi a anyós ülés oldali vezérlő. Ezt feltehetőleg más mint a jobb kormányos E39-en a vezető oldali. Ez talán más cimű a P-buszon és azért nem vesz össze.
Ehhez kéne egy E38-as memória gomb meg talán a Passanger Door modul ami talán nem ugyan az mint az 5-ösben. Vagy lehet hogy csak ZCS kód alapján más.
Diagolni talán lehetetlen ezt is mivel a IKE nem tárolja a ZCS kulcsban. Mivel a kocsi 5-ös de a jobb memória és anyaós ülés vezérlő meg 7-esbe való.
Talán az INPA felismeri a jobb oldalit mivel az a GM-be belépéskor végig teszteli milyen vezérlők vannak. Ha mákod van akkor innen ki lehet olvasni a hibáit.

Jackson, aki ennyit tud segiteni


És ha jobb oldalra betesz egy angol e38-ból ,egy jobb oldali modult,memória gombbal:-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.14. 14:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zsolty-j írta:

És ha jobb oldalra betesz egy angol e38-ból ,egy jobb oldali modult,memória gombbal:-)


Valószinüleg úttörő lesz az illető aki elsőre megcsinálja és működik neki.

Jackson, aki szurkol

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.14. 18:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Na de Uraim!!
Mamát nem kényeztetjük! Jó, hogy masszázs nem kell a vén boszorkánynak!
:lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.25. 19:16 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ma megléptem az utolsó lépést a memóriás anyósülés felé. Végre működik, a megoldás az volt, hogy a kábelköteg dönti el, hogy az ülés vezető vagy anyós ülés. Mivel nálam a jobb oldali ülés is vezető ülés volt mivel angol autóból származik így mind a két ülés azt hitte, hogy ő vezető ülés. Az ülés kábelkötegének módosításával végre, valahára sikerült elmagyarázni a jobb ülésnek, hogy ő anyós ülés. Most már működik mind két oldali memória. 8)

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.25. 21:14 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
Ma megléptem az utolsó lépést a memóriás anyósülés felé. Végre működik, a megoldás az volt, hogy a kábelköteg dönti el, hogy az ülés vezető vagy anyós ülés. Mivel nálam a jobb oldali ülés is vezető ülés volt mivel angol autóból származik így mind a két ülés azt hitte, hogy ő vezető ülés. Az ülés kábelkötegének módosításával végre, valahára sikerült elmagyarázni a jobb ülésnek, hogy ő anyós ülés. Most már működik mind két oldali memória. 8)

PMiki


Király és mi a titok? :wink:

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.26. 05:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
PMiki írta:
Ma megléptem az utolsó lépést a memóriás anyósülés felé. Végre működik, a megoldás az volt, hogy a kábelköteg dönti el, hogy az ülés vezető vagy anyós ülés. Mivel nálam a jobb oldali ülés is vezető ülés volt mivel angol autóból származik így mind a két ülés azt hitte, hogy ő vezető ülés. Az ülés kábelkötegének módosításával végre, valahára sikerült elmagyarázni a jobb ülésnek, hogy ő anyós ülés. Most már működik mind két oldali memória. 8)

PMiki


Király és mi a titok? :wink:


A vezérlő modul a vezető oldalon csak a 24-es lábon kap földet az anyós oldalon pedig a 3-as lábon is.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.26. 10:08 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
MChris írta:
PMiki írta:
Ma megléptem az utolsó lépést a memóriás anyósülés felé. Végre működik, a megoldás az volt, hogy a kábelköteg dönti el, hogy az ülés vezető vagy anyós ülés. Mivel nálam a jobb oldali ülés is vezető ülés volt mivel angol autóból származik így mind a két ülés azt hitte, hogy ő vezető ülés. Az ülés kábelkötegének módosításával végre, valahára sikerült elmagyarázni a jobb ülésnek, hogy ő anyós ülés. Most már működik mind két oldali memória. 8)

PMiki


Király és mi a titok? :wink:


A vezérlő modul a vezető oldalon csak a 24-es lábon kap földet az anyós oldalon pedig a 3-as lábon is.

PMiki


Köszi,mentem ezt is az írások és a képek közé :wink:

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Dönthető utasülés
HozzászólásElküldve: 2010.12.30. 22:02 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem dönthető támlás utasülést cserélt már vki dönthetőre? Kivitelezhető? Bonyoloult?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dönthető utasülés
HozzászólásElküldve: 2010.12.30. 22:05 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Vityaz írta:
Nem dönthető támlás utasülést cserélt már vki dönthetőre? Kivitelezhető? Bonyoloult?


Mármint 7-es ülés akarsz fabrikálni az 5-ösbe? Vagy F10-es dönthető Touring hátsóra gondolsz, mert azt biztos nem.

Jackson, aki próbálja értelmezni

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Dönthető utasülés
HozzászólásElküldve: 2010.12.30. 22:07 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Vityaz írta:
Nem dönthető támlás utasülést cserélt már vki dönthetőre? Kivitelezhető? Bonyoloult?


Mármint 7-es ülés akarsz fabrikálni az 5-ösbe? Vagy F10-es dönthető Touring hátsóra gondolsz, mert azt biztos nem.

Jackson, aki próbálja értelmezni
E39 szedánba van dönthető ülés!

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1092 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 55  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator