* *
Pontos idő: 2024.05.02. 00:01

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1092 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 55  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.13. 22:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.29. 00:00
Hozzászólások: 641
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 67 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530iA
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
simi64 írta:
barbrady írta:
simi64 írta:
Aki tud válaszolni a kérdéseimre, segíthetne, mert nem fogok tudni aludni :lol:


A WDS-ben mindent megtalálsz.

Tudom, de az online WDS-en egyszerűen nem tudok kiigazodni, a letölthetőt pedig egyszerűen nem találom sehol!
Ezért kéne a segítség.



Ha a torrent megfelel.

BMW WDS 12

üdv:atiotezer


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.13. 23:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atiotezer írta:
simi64 írta:
barbrady írta:
simi64 írta:
Aki tud válaszolni a kérdéseimre, segíthetne, mert nem fogok tudni aludni :lol:


A WDS-ben mindent megtalálsz.

Tudom, de az online WDS-en egyszerűen nem tudok kiigazodni, a letölthetőt pedig egyszerűen nem találom sehol!
Ezért kéne a segítség.



Ha a torrent megfelel.

BMW WDS 12

üdv:atiotezer

Köszönöm, már jön lefele! :wink:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.14. 10:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
atiotezer írta:
simi64 írta:
barbrady írta:
simi64 írta:
Aki tud válaszolni a kérdéseimre, segíthetne, mert nem fogok tudni aludni :lol:


A WDS-ben mindent megtalálsz.

Tudom, de az online WDS-en egyszerűen nem tudok kiigazodni, a letölthetőt pedig egyszerűen nem találom sehol!
Ezért kéne a segítség.



Ha a torrent megfelel.

BMW WDS 12

üdv:atiotezer

Köszönöm, már jön lefele! :wink:


Simi!

Ha sikerült megfejteni oszd már meg légyszi!
Konkrétan az érdekelne, hogy a kapcsoló és az ülés között mi van! Vagy minek kéne lennie.
Elvileg, állítólag, fűthető az ülésem csak kapcsoló nincs hozzá beépítve. Na most ezt nem veszem annyira kp-nek.
De ha érdemes lenne, megbolygatom.

Köszi!

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.14. 12:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
simi64 írta:
atiotezer írta:
simi64 írta:
barbrady írta:
simi64 írta:
Aki tud válaszolni a kérdéseimre, segíthetne, mert nem fogok tudni aludni :lol:


A WDS-ben mindent megtalálsz.

Tudom, de az online WDS-en egyszerűen nem tudok kiigazodni, a letölthetőt pedig egyszerűen nem találom sehol!
Ezért kéne a segítség.



Ha a torrent megfelel.

BMW WDS 12

üdv:atiotezer

Köszönöm, már jön lefele! :wink:


Simi!

Ha sikerült megfejteni oszd már meg légyszi!
Konkrétan az érdekelne, hogy a kapcsoló és az ülés között mi van! Vagy minek kéne lennie.
Elvileg, állítólag, fűthető az ülésem csak kapcsoló nincs hozzá beépítve. Na most ezt nem veszem annyira kp-nek.
De ha érdemes lenne, megbolygatom.

Köszi!


Én már túlvagyok egy-két üléscserén.
A combtámaszos ülésembe került ülésfűtés is a kárpitozás során.
A legegyszerűbb, ha megveszed hozzá a gyári ülésfűtés köteget, abból kell 2 db, ezt cikkszám alapján lehet rendelni, megtalálod az ETK-ban is.
A gyárit sem olyan egyszerű behúzni, én inkább rábíztam az enyémet a bmw szervizes villanyászra.
A te esetedben pedig még az is lehet, hogy bonyolítja a dolgot, hogy a szett angol kocsiból származik, és elképzelhetőnek tartom, hogy az üléseken lévő kötegeket is meg kell cserélned.
Én azt láttam eddig, hogy a bal első ülésre jóval több kábel megy a csatiban, mint a jobb első ülésre.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.14. 13:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Én már túlvagyok egy-két üléscserén.
A combtámaszos ülésembe került ülésfűtés is a kárpitozás során.
A legegyszerűbb, ha megveszed hozzá a gyári ülésfűtés köteget, abból kell 2 db, ezt cikkszám alapján lehet rendelni, megtalálod az ETK-ban is.
A gyárit sem olyan egyszerű behúzni, én inkább rábíztam az enyémet a bmw szervizes villanyászra.
A te esetedben pedig még az is lehet, hogy bonyolítja a dolgot, hogy a szett angol kocsiból származik, és elképzelhetőnek tartom, hogy az üléseken lévő kötegeket is meg kell cserélned.
Én azt láttam eddig, hogy a bal első ülésre jóval több kábel megy a csatiban, mint a jobb első ülésre.


Köszi!
Nem angol az biztos. Bankos autó volt a donor.
Inkább arra lennék kíváncsi, hogy a kapcsoló és az ülés között milyen "hardver" van még.
Gondolok itt relékre, vezérlőkre, akármire, amit még kihagyhattak az átépítés során.
És esetleg brutál drágítják a beüzemelést a kapcsoló, és kábel árán felül.
Igazából nekem nem hiányzik, viszont kis kedvesemet meglepném vele, mert ő hiányolta télen,
meg ha már félig itt van, akkor miért ne! :)

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.14. 22:22 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
kovessyroli írta:
Én már túlvagyok egy-két üléscserén.
A combtámaszos ülésembe került ülésfűtés is a kárpitozás során.
A legegyszerűbb, ha megveszed hozzá a gyári ülésfűtés köteget, abból kell 2 db, ezt cikkszám alapján lehet rendelni, megtalálod az ETK-ban is.
A gyárit sem olyan egyszerű behúzni, én inkább rábíztam az enyémet a bmw szervizes villanyászra.
A te esetedben pedig még az is lehet, hogy bonyolítja a dolgot, hogy a szett angol kocsiból származik, és elképzelhetőnek tartom, hogy az üléseken lévő kötegeket is meg kell cserélned.
Én azt láttam eddig, hogy a bal első ülésre jóval több kábel megy a csatiban, mint a jobb első ülésre.


Köszi!
Nem angol az biztos. Bankos autó volt a donor.
Inkább arra lennék kíváncsi, hogy a kapcsoló és az ülés között milyen "hardver" van még.
Gondolok itt relékre, vezérlőkre, akármire, amit még kihagyhattak az átépítés során.
És esetleg brutál drágítják a beüzemelést a kapcsoló, és kábel árán felül.
Igazából nekem nem hiányzik, viszont kis kedvesemet meglepném vele, mert ő hiányolta télen,
meg ha már félig itt van, akkor miért ne! :)
Nincs hardver!Én tavaly csináltam az enyémet nem egy nagy durranás.Ülésből felmennek a szálak a kapcsolóba kivéve a test a kapcsoló kap tápot a biztitábláról tömören ennyi.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.14. 23:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Imco írta:
kovessyroli írta:
Én már túlvagyok egy-két üléscserén.
A combtámaszos ülésembe került ülésfűtés is a kárpitozás során.
A legegyszerűbb, ha megveszed hozzá a gyári ülésfűtés köteget, abból kell 2 db, ezt cikkszám alapján lehet rendelni, megtalálod az ETK-ban is.
A gyárit sem olyan egyszerű behúzni, én inkább rábíztam az enyémet a bmw szervizes villanyászra.
A te esetedben pedig még az is lehet, hogy bonyolítja a dolgot, hogy a szett angol kocsiból származik, és elképzelhetőnek tartom, hogy az üléseken lévő kötegeket is meg kell cserélned.
Én azt láttam eddig, hogy a bal első ülésre jóval több kábel megy a csatiban, mint a jobb első ülésre.


Köszi!
Nem angol az biztos. Bankos autó volt a donor.
Inkább arra lennék kíváncsi, hogy a kapcsoló és az ülés között milyen "hardver" van még.
Gondolok itt relékre, vezérlőkre, akármire, amit még kihagyhattak az átépítés során.
És esetleg brutál drágítják a beüzemelést a kapcsoló, és kábel árán felül.
Igazából nekem nem hiányzik, viszont kis kedvesemet meglepném vele, mert ő hiányolta télen,
meg ha már félig itt van, akkor miért ne! :)
Nincs hardver!Én tavaly csináltam az enyémet nem egy nagy durranás.Ülésből felmennek a szálak a kapcsolóba kivéve a test a kapcsoló kap tápot a biztitábláról tömören ennyi.

Igen!
És a WDS-ben én is ezt látom. Ha van beépítőkereted a klímapanel körül (na, oda megy a fehér, sárga csíkkal (fűtés panel kapcsoló 5-ös PIN)
a fehér kék csíkkal (fűtés panel kapcsoló 2-es PIN)
A vastag barnával még nem vagyok tisztába, mert bonyolultabb a helyzet, mint gondoltam:
Az ülés '98 01 10 gyártású, (angol, jobb kormányos)
Az autó '97 04 gyártású (olasz, bal kormányos)
És itt a bökkenő!
A két ülésből kijövő vezetékek viszont teljesen egyformák!
A Kapcsoló tábláról jövő vezetékek viszont máshova mennek:
I/K-BUS (kesztyűtartó mögött)
illetve a 31-es, és a 32-es biztire!
A sárga vezetékek (amik össze vannak fonva) az övfeszítő patront vezérlik :arrow:
a légzsákvezérlőbe (középső kartámasz/telefon alatt) mennek!
Az ülésfoglaltságjelzővel még nem tudtam mit kezdeni :oops:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.15. 00:09 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
admin írta:
Imco írta:
kovessyroli írta:
Én már túlvagyok egy-két üléscserén.
A combtámaszos ülésembe került ülésfűtés is a kárpitozás során.
A legegyszerűbb, ha megveszed hozzá a gyári ülésfűtés köteget, abból kell 2 db, ezt cikkszám alapján lehet rendelni, megtalálod az ETK-ban is.
A gyárit sem olyan egyszerű behúzni, én inkább rábíztam az enyémet a bmw szervizes villanyászra.
A te esetedben pedig még az is lehet, hogy bonyolítja a dolgot, hogy a szett angol kocsiból származik, és elképzelhetőnek tartom, hogy az üléseken lévő kötegeket is meg kell cserélned.
Én azt láttam eddig, hogy a bal első ülésre jóval több kábel megy a csatiban, mint a jobb első ülésre.


Köszi!
Nem angol az biztos. Bankos autó volt a donor.
Inkább arra lennék kíváncsi, hogy a kapcsoló és az ülés között milyen "hardver" van még.
Gondolok itt relékre, vezérlőkre, akármire, amit még kihagyhattak az átépítés során.
És esetleg brutál drágítják a beüzemelést a kapcsoló, és kábel árán felül.
Igazából nekem nem hiányzik, viszont kis kedvesemet meglepném vele, mert ő hiányolta télen,
meg ha már félig itt van, akkor miért ne! :)
Nincs hardver!Én tavaly csináltam az enyémet nem egy nagy durranás.Ülésből felmennek a szálak a kapcsolóba kivéve a test a kapcsoló kap tápot a biztitábláról tömören ennyi.

Igen!
És a WDS-ben én is ezt látom. Ha van beépítőkereted a klímapanel körül (na, oda megy a fehér, sárga csíkkal (fűtés panel kapcsoló 5-ös PIN)
a fehér kék csíkkal (fűtés panel kapcsoló 2-es PIN)
A vastag barnával még nem vagyok tisztába, mert bonyolultabb a helyzet, mint gondoltam:
Az ülés '98 01 10 gyártású, (angol, jobb kormányos)
Az autó '97 04 gyártású (olasz, bal kormányos)
És itt a bökkenő!
A két ülésből kijövő vezetékek viszont teljesen egyformák!
A Kapcsoló tábláról jövő vezetékek viszont máshova mennek:
I/K-BUS (kesztyűtartó mögött)
illetve a 31-es, és a 32-es biztire!
A sárga vezetékek (amik össze vannak fonva) az övfeszítő patront vezérlik :arrow:
a légzsákvezérlőbe (középső kartámasz/telefon alatt) mennek!
Az ülésfoglaltságjelzővel még nem tudtam mit kezdeni :oops:
Még annyi hogy a biztitáblába az ellen oldal sincs bekötve azt meg az anyós ülés alatt lévő bizti táblából kell fölkábelezni.Ja és nem árt ha van megfelelő típusú érintkezők biztitábla kapcsoló,stb.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.15. 00:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
simi64 írta:
admin írta:
Imco írta:
kovessyroli írta:
Én már túlvagyok egy-két üléscserén.
A combtámaszos ülésembe került ülésfűtés is a kárpitozás során.
A legegyszerűbb, ha megveszed hozzá a gyári ülésfűtés köteget, abból kell 2 db, ezt cikkszám alapján lehet rendelni, megtalálod az ETK-ban is.
A gyárit sem olyan egyszerű behúzni, én inkább rábíztam az enyémet a bmw szervizes villanyászra.
A te esetedben pedig még az is lehet, hogy bonyolítja a dolgot, hogy a szett angol kocsiból származik, és elképzelhetőnek tartom, hogy az üléseken lévő kötegeket is meg kell cserélned.
Én azt láttam eddig, hogy a bal első ülésre jóval több kábel megy a csatiban, mint a jobb első ülésre.


Köszi!
Nem angol az biztos. Bankos autó volt a donor.
Inkább arra lennék kíváncsi, hogy a kapcsoló és az ülés között milyen "hardver" van még.
Gondolok itt relékre, vezérlőkre, akármire, amit még kihagyhattak az átépítés során.
És esetleg brutál drágítják a beüzemelést a kapcsoló, és kábel árán felül.
Igazából nekem nem hiányzik, viszont kis kedvesemet meglepném vele, mert ő hiányolta télen,
meg ha már félig itt van, akkor miért ne! :)
Nincs hardver!Én tavaly csináltam az enyémet nem egy nagy durranás.Ülésből felmennek a szálak a kapcsolóba kivéve a test a kapcsoló kap tápot a biztitábláról tömören ennyi.

Igen!
És a WDS-ben én is ezt látom. Ha van beépítőkereted a klímapanel körül (na, oda megy a fehér, sárga csíkkal (fűtés panel kapcsoló 5-ös PIN)
a fehér kék csíkkal (fűtés panel kapcsoló 2-es PIN)
A vastag barnával még nem vagyok tisztába, mert bonyolultabb a helyzet, mint gondoltam:
Az ülés '98 01 10 gyártású, (angol, jobb kormányos)
Az autó '97 04 gyártású (olasz, bal kormányos)
És itt a bökkenő!
A két ülésből kijövő vezetékek viszont teljesen egyformák!
A Kapcsoló tábláról jövő vezetékek viszont máshova mennek:
I/K-BUS (kesztyűtartó mögött)
illetve a 31-es, és a 32-es biztire!
A sárga vezetékek (amik össze vannak fonva) az övfeszítő patront vezérlik :arrow:
a légzsákvezérlőbe (középső kartámasz/telefon alatt) mennek!
Az ülésfoglaltságjelzővel még nem tudtam mit kezdeni :oops:
Még annyi hogy a biztitáblába az ellen oldal sincs bekötve azt meg az anyós ülés alatt lévő bizti táblából kell fölkábelezni.Ja és nem árt ha van megfelelő típusú érintkezők biztitábla kapcsoló,stb.

Ezt nem értem, Laci :!: :roll:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.15. 01:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Ezt nem értem, Laci :!: :roll:


Én nagyjából! :)
Mivel ittas vagyok várom, hogy tovább nyomozzatok! ;)

Köszi Admin! Kicsit lelkesebb vagyok! :D

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.16. 00:12 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
admin írta:
Még annyi hogy a biztitáblába az ellen oldal sincs bekötve azt meg az anyós ülés alatt lévő bizti táblából kell fölkábelezni.Ja és nem árt ha van megfelelő típusú érintkezők biztitábla kapcsoló,stb.

Ezt nem értem, Laci :!: :roll:
Egy biztositéknak két oldala van bejövő elmenő.a bejövő oldala sincs bekábelezve így hiába kötöd be az elmenőre a fűtés kapcsolót akkor se fog áramot kapni.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.16. 00:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
simi64 írta:
admin írta:
Még annyi hogy a biztitáblába az ellen oldal sincs bekötve azt meg az anyós ülés alatt lévő bizti táblából kell fölkábelezni.Ja és nem árt ha van megfelelő típusú érintkezők biztitábla kapcsoló,stb.

Ezt nem értem, Laci :!: :roll:
Egy biztositéknak két oldala van bejövő elmenő.a bejövő oldala sincs bekábelezve így hiába kötöd be az elmenőre a fűtés kapcsolót akkor se fog áramot kapni.

Ahááá!
A bőrkést ahogy beraktam egyébként egyből megkaptam a piros ülésfoglaltságjelző ikont a műszerfalamra :cry: (ahogy egyébként számítottam is rá).
Az egész B-oszlopot bontanom kellett mindkét oldalon, tehát nem volt olyan egyszerű, ahogy azt előre elképzeltem. Biztonsági övek, takaró burkolatok, a bowdenes öv-állítók, övfeszítő patronok, stb.
Nem úgy megy az, hogy 2x4 torxcsavar kicsavar és becsavar... :roll:
De az eredmény tökéletes!
A combtámasz meg nagyszerű dolog, ha leteszed az ülést a padlóra és kinyújtod a lábad, egészen a térdizületig tartja. Hosszú távon biztosan sokat számít!
Az elektromos bekötést meg azt hiszem rábízom egy villanyos szakira, mert a csatiból kijövő vezetékek 25 cm után eltűnnek a padlószőnyeg alatt. Nem fogok én fűzögetni, meg lehet, hogy el is baszom! :oops:
Találtam viszont egy csomó apró Eurót, Centet, Lírát, de még olasz autómosóba való fém zsetont is! :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.16. 01:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Találtam viszont egy csomó apró Eurót, Centet, Lírát, de még olasz autómosóba való fém zsetont is! :lol:


Ideje volt már kitakarítani a kocsit! :wink: :lol: :lol: :lol:

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.16. 12:36 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Akarok venni fűthető üléseket és nyilván kell hozzá gombsor is, amivel aztán kapcsolni tudom.
Találtam is eladót a neten, de a srác azt állítja, hogy az az enyémhez nem jó, csak a 99 utániakhoz, mert ez már K és nem I-buszon kommunikál. Igaz ez? Vagy azért ezt is bele lehet rakni az enyémbe? Az autóm 96-os évjáratú.
Erről lenne szó:
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.16. 12:39 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Akarok venni fűthető üléseket és nyilván kell hozzá gombsor is, amivel aztán kapcsolni tudom.
Találtam is eladót a neten, de a srác azt állítja, hogy az az enyémhez nem jó, csak a 99 utániakhoz, mert ez már K és nem I-buszon kommunikál. Igaz ez? Vagy azért ezt is bele lehet rakni az enyémbe? Az autóm 96-os évjáratú.
Erről lenne szó:
Kép


Igaz. Nem jó a tiédbe mert neked a tekerős és nem gombos ülés fűtés kapcsoló kell.

Jackson, aki örül mert végre egy okos eladó

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.16. 12:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
jackson írta:
Jerry írta:
Akarok venni fűthető üléseket és nyilván kell hozzá gombsor is, amivel aztán kapcsolni tudom.
Találtam is eladót a neten, de a srác azt állítja, hogy az az enyémhez nem jó, csak a 99 utániakhoz, mert ez már K és nem I-buszon kommunikál. Igaz ez? Vagy azért ezt is bele lehet rakni az enyémbe? Az autóm 96-os évjáratú.
Erről lenne szó:
Kép


Igaz. Nem jó a tiédbe mert neked a tekerős és nem gombos ülés fűtés kapcsoló kell.

Jackson, aki örül mert végre egy okos eladó

A tekerős az gombos is egyben. :hehe
Na jó, nem szemtelenkedek... :oops:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.16. 13:26 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Jerry írta:
Akarok venni fűthető üléseket és nyilván kell hozzá gombsor is, amivel aztán kapcsolni tudom.
Találtam is eladót a neten, de a srác azt állítja, hogy az az enyémhez nem jó, csak a 99 utániakhoz, mert ez már K és nem I-buszon kommunikál. Igaz ez? Vagy azért ezt is bele lehet rakni az enyémbe? Az autóm 96-os évjáratú.
Erről lenne szó:
Kép


Igaz. Nem jó a tiédbe mert neked a tekerős és nem gombos ülés fűtés kapcsoló kell.

Jackson, aki örül mert végre egy okos eladó


Értem. És akkor ez autó és nem ülésfüggő?!
Gondolok itt arra, hogy ha mondjuk egy 2000-es autóból pakolom át az üléseket, akkor is a tekerős kell?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.16. 13:34 
Jerry írta:
Akarok venni fűthető üléseket és nyilván kell hozzá gombsor is, amivel aztán kapcsolni tudom.
Találtam is eladót a neten, de a srác azt állítja, hogy az az enyémhez nem jó, csak a 99 utániakhoz, mert ez már K és nem I-buszon kommunikál. Igaz ez? Vagy azért ezt is bele lehet rakni az enyémbe? Az autóm 96-os évjáratú.
Erről lenne szó:
Kép


Nem a K és I-bus a különbség (ezek műszakilag megegyeznek) hanem a középkonzol más, amibe a schaltzentrum van bepattintva.
Ha cseréled a konzolt, beépíthető.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.16. 14:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
204d1 írta:
Jerry írta:
Akarok venni fűthető üléseket és nyilván kell hozzá gombsor is, amivel aztán kapcsolni tudom.
Találtam is eladót a neten, de a srác azt állítja, hogy az az enyémhez nem jó, csak a 99 utániakhoz, mert ez már K és nem I-buszon kommunikál. Igaz ez? Vagy azért ezt is bele lehet rakni az enyémbe? Az autóm 96-os évjáratú.
Erről lenne szó:
Kép


Nem a K és I-bus a különbség (ezek műszakilag megegyeznek) hanem a középkonzol más, amibe a schaltzentrum van bepattintva.
Ha cseréled a konzolt, beépíthető.


És akkor hogy fogja diagolni amikor 1996-os kocsiban meg se jelenik a SZM középkonzol vezérlő mármint a quick test sorban? Ha van benne hiba akkor diag hiányában, hogyan veszi észre?
Ha nagy marhaságot írtam 204d1 akkor ne fogd magad vissza és nyugodtan írd le a szemem közepibe. :wink:

Ez a régi ami gomb és nem vezérlő: Kép

Jackson, aki erre kiváncsi

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.16. 14:18 
jackson írta:
204d1 írta:
Jerry írta:
Akarok venni fűthető üléseket és nyilván kell hozzá gombsor is, amivel aztán kapcsolni tudom.
Találtam is eladót a neten, de a srác azt állítja, hogy az az enyémhez nem jó, csak a 99 utániakhoz, mert ez már K és nem I-buszon kommunikál. Igaz ez? Vagy azért ezt is bele lehet rakni az enyémbe? Az autóm 96-os évjáratú.
Erről lenne szó:
Kép


Nem a K és I-bus a különbség (ezek műszakilag megegyeznek) hanem a középkonzol más, amibe a schaltzentrum van bepattintva.
Ha cseréled a konzolt, beépíthető.


És akkor hogy fogja diagolni amikor 1996-os kocsiban meg se jelenik a SZM középkonzol vezérlő mármint a quick test sorban? Ha van benne hiba akkor diag hiányában, hogyan veszi észre?
Ha nagy marhaságot írtam 204d1 akkor ne fogd magad vissza és nyugodtan írd le a szemem közepibe. :wink:

Ez a régi ami gomb és nem vezérlő: Kép

Jackson, aki erre kiváncsi


Inpával simán megy a diag, GT-nél meg manuális évjárat választás után.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1092 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 55  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 36 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator