* *
Pontos idő: 2024.03.29. 18:03

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1092 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 55  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.25. 23:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
PMiki írta:
Hát comfort ülést nem sikerült találnom, de a keresgélés közben találtam egy nagyon szép állapotban lévő motoros memóriás ülést.

Így hamár úgyis szét kell szednem az ülést akkor legyen motoros memóriás és ha már memóriás akkor legyen az anyós ülés is az mivel --> EZT <-- találtam a nagy keresgélés közben.

Ugye ehhez kell egy angol vezető ülés (motoros memóriás) akinek van vagy tud ilyet ne tartsa magában bármilyen jó.

Dokumentálom a szerelést=szop@st a későbbekben.

Hogy kell kiszedi a fejtámlát a motoros ülésből?

PMiki


Szép!

Doksit már én is néztem ügyes :wink:

A fejtámlát ugyanúgy ki lehet húzni belőle mint a nem motorosból.
Visszarakásnál kell óvatosan bánni vele, csak az első kattanásig szabad nyomni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.07. 20:25 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Admin segítségével elindult a történet:

Ők ketten helyet cserélnek:

Kép

Az ülés hűlt helye:

Kép

Individual extra:

Kép

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.12. 16:43 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A mai nap egy igazi ülés szerelő nap, admin is belekóstolt a történetbe.
Az első dolog amibe beleszalad az ember mikor igazán szét akarja szedni az ülést az az, hogy hogy jön le a hátlap.

Az ülés hátlap két módon lehet rögzítve a ülésre:

Régebbi (az én autóm 2002.-es 06.-hó azon még így van)
A hátlapot négy rugós patent fogja kettő fent és kettő lent a felső kettőt lefele húzással lehet kiakasztani miután az alsó kettőt kipattintotta az ember.
Tehát így néz ki az ülés hátulja levett hátlappal:
Kép

A felső patent beakadási helye:
Kép

A felső patent:
Kép

Az alsó patent beakadási helye:
Kép

Az alsó patent:
Kép

Az alsó patentot nekem úgy sikerült kipattintanom, hogy a hátlapot alul óvatosan felhúztam egy kicsit annyira, hogy be lehessen látni, majd a patent az ülés közepe felé eső oldalán beakasztottam egy nagy lapos csavarhúzó fejét a patent félköralakú hajlatának alsó része és az ülésben lévő műanyag patent tartó közé. Ezután rácsapva a csavarhúzó végére a patent kiakasztható. Miután az alsó két patent ki lett akasztva a felső kettőt csak egyszerűen le kell húzni.

Az újabb (admin ülései már ilyenek) a két alsó patent helyett csavarok vannak ezzel jelentős szopástól megkímélve az embert itt csak ezeket kell kicsavarni, majd lehúzni a felső kettőt.

Remélem meg lehet érteni.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.12. 17:24 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az egész történettel azért kezdtem el foglalkozni mivel az ülésem szét van ülve és már kényelmetlen. Felbuzdulva Labi üléslap cserélős leírásán én is bele mertem vágni a dologba, sajnos a Labi által említett 19.000 Ft-os üléslap mostanra már pont egy tízessel többe kerül, mivel az általam megvett ülések közel sem voltak szétülve gondoltam adok nekik egy esélyt.
Miután szétszedtem az ülést kezembe akadt au ülés szivacsa, szerencsére ezen nem mutatkoztak a Labi által említett szétmorzsolódás nyomai viszont a használat azért látszott rajtuk.
A szivacs két oldalán az oldalsó dudorok alsó felénél a következő repedések figyelhetőek meg:
Kép

Hasonló, habár kisebb repedés van a szivacs alján közepén, habár ez a repedés merőleges az előbbire:
Kép

Mivel ezek a repedések jelentősen gyöngítenek a szivacson megragasztottam őket. A szivacs anyaga PU hab így tökéletesen ragasztható oldószeres kontakt ragasztóval én EMFI-t használtam, de Pálam Fix/Text is tökéletesen megfelel:
Kép

Az a ragasztó úgy készül, hogy nem adnak zsebkendőt a H1N1 fertőzötteknek csak a ragasztó üres edényét:
Kép

Mindkét ragasztandó felületet be kell kenni, várni még megszárad a ragasztó, majd a két felületet egymásnak préselni:
Kép

És így néz ki megragasztva:
Kép

Ezután azon kezdtem el törpölni, hogy mitől reped/szakad el a szivacs és mér pont ott. Erre maga az ülés váza adta meg a választ:
Kép

A fenti képen látható, hogy az ülés váza oldalt merev, felemelkedik az oldaltartást biztosító hurkák belsejében is van nem is kevés vas. A ülés váz rugalmasságát az aljában lévő zöld fém rugók adják.

Az oldalsó fém rész közelről:
Kép

Ezen a fent körbefutó fém peremen fekszik fel a szivacs ez innen nem tud mozdulni csak összenyomódni, ám mikor bele ülünk az ülésbe az ülés váz középső része rugózik az ezen lévő szivacs a rugóval mozog míg a fixen feltámasztott peremen lévő széle nem tud mozogni. Ugyan ez van az ülés szivacs eleje és közepe között. Szerintem emiatt szakad el s szivacs a két oldalán és a közepén. És ez amiatt történik meg mivel egyrészt a szivacs is összébb esik másrészt a zöld rugók is megnyúlnak az idő múltával. Emiatt én megerősítettem a kérdéses széleket:
Kép
Kép

A pluszban felragasztott 1,5mm-es padlószőnyeg csíkok minden további gond nélkül elférnek.
Nekem az ülésemmel főkét az a bajom, hogy mikor bele ülök azt érzem, hogy túlzottan besüpped alattam és a két oldalt pedig nyom. Tanulmányozva az ülést azt találtam, hogy a süppedés a fent már vázolt két dolog miatt lehet az oldalsó nyomást pedig az ülés háttámlájának állító mechanizmusa okozza szintén a túl nagy besüppedés miatt.
Ezt kompenzálandó készítettem egy plusz szivacs réteget az ülés eredeti szivacsa és az ülésváz rugózata közé.
Mivel a rugózat igen kis felületen fekszik fel ezért erre közvetlenül nem lehet szivacsot rakni ezen okból van a gyári szivacs ezen része is egy szövetréteggel megerősítve. Így összeragasztottam egy tojásszivacsot és egy ipari filcet:
Kép
Kép

A csupasz ülés váz:
Kép

Ide kerül a plusz szivacs:
Kép

A gyors próba alapján sokkal kényelmesebb az ülés, és mivel megemelkedett a szivacs valószínűleg az eddig kicsit meggyűrődött bőr is ki fog simulni.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.12. 17:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
tyűha! nem semmi!! gratula eddig kijár rendesen!! :taps:

...nálam a szétmorzsolódás azért volt (és minden sportülésnél ezért van) mert a kagylónál van egy plusz kiemelkedő vas, ami tartást ad és arra ülnek rá sokan amikor ki be szállnak, ezért megy szét...de látom nálad is volt, csak nem olyan magasan!

szép munka! :D

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.12. 18:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Tényleg szuper leirás és képek.

Jackson, aki gratulál :taps:

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.12. 19:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo Miki
Nemcsak HIFI ben vagy jó :taps: :taps: :taps:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.12. 20:24 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Itt egy kép a mi mai munkánkról is(több kép nincs mert lemerült gép).És Köszi Miki az infókat. :lol:

Kép

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.12. 21:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Itt egy kép a mi mai munkánkról is(több kép nincs mert lemerült gép).És Köszi Miki az infókat. :lol:

Kép


Örülök ha tudtam segíteni.

Mintha nálam készült volna a kép :lol:

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.12. 21:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1770
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 229 alkalommal
Kapott köszik: 281 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
madox írta:
PMiki írta:
kovessyroli írta:
Labi írta:
Kövessyroli húzatta újra velúrral ha jól emlékszem. keresd meg Őt!

egyébként fel lehet újítani az eredetit! :wink:

Celtic egyszer már beszúrta az ápolási topicba a fotókat róla!



én újrahúzattam az üléseimet egy kárpitos sráccal, aki egyébként az eybl-nél dolgozik. aki nem tudná esetleg, akkor ez a cég varrja a bmw-nek és a mercinek a huzatokat.
úgyhogy nem a sötétben tapogatózott a srác.
úgy emlékszem, hogy 100-at kért az ülésfűtéssel együtt. ebben benne volt az anyagköltség is.
az ülések szélei alcantara, a belső rész nálam szövet, de dolgozik bőrrel is, az kb. 120eft körül van, de olyan lesz, mint az új. vagy jobb.


Az elérhetősége kellene az embernek, ha lehet ide ha nem pü.

PMiki


Nekem is légyszi!


Sziasztok!

Ez az alcantara dolog engem is érdekelne, megkaphatnám én is a számot?

Üdv.

Odus


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.12. 21:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
admin írta:
Itt egy kép a mi mai munkánkról is(több kép nincs mert lemerült gép).És Köszi Miki az infókat. :lol:

Kép


Örülök ha tudtam segíteni.

Mintha nálam készült volna a kép :lol:

PMiki

Helo Miki
Nálatok még nyár van :?: :?: zöldell a FŰ
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.12. 21:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki!
Bravó :taps:
Üdv: Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.12. 21:19 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
PMiki írta:
admin írta:
Itt egy kép a mi mai munkánkról is(több kép nincs mert lemerült gép).És Köszi Miki az infókat. :lol:

Kép


Örülök ha tudtam segíteni.

Mintha nálam készült volna a kép :lol:

PMiki

Helo Miki
Nálatok még nyár van :?: :?: zöldell a FŰ
üdv zoli
Ez nálam van :lol:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.12. 21:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
lepke írta:
PMiki írta:
admin írta:
Itt egy kép a mi mai munkánkról is(több kép nincs mert lemerült gép).És Köszi Miki az infókat. :lol:

Kép


Örülök ha tudtam segíteni.

Mintha nálam készült volna a kép :lol:

PMiki

Helo Miki
Nálatok még nyár van :?: :?: zöldell a FŰ
üdv zoli
Ez nálam van :lol:

Helo
Akkor nálatok :wink: a betéten azok a fekete pontok :roll: micsodák :?: :?: a fűtéshez van köze :?:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.12. 21:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Le a kalappal, nagyon jók a képek! Ámulok és bámulok... :wink:

Yoli: a fű télen is zöldel... :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.12. 23:47 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
admin írta:
lepke írta:
PMiki írta:
admin írta:
Itt egy kép a mi mai munkánkról is(több kép nincs mert lemerült gép).És Köszi Miki az infókat. :lol:

Kép


Örülök ha tudtam segíteni.

Mintha nálam készült volna a kép :lol:

PMiki

Helo Miki
Nálatok még nyár van :?: :?: zöldell a FŰ
üdv zoli
Ez nálam van :lol:

Helo
Akkor nálatok :wink: a betéten azok a fekete pontok :roll: micsodák :?: :?: a fűtéshez van köze :?:
üdv zoli


A szivacson amin a huzat vannak lukak, hogy a levegő gyorsan távozzon mikor ráülsz különben szétszakadna a huzat azon a lukakon keresztül lett koszos a hozat belső fele.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.12. 23:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nameg a bélgázok is azokon távoznak :oops:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.12. 23:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
lepke írta:
admin írta:
lepke írta:
PMiki írta:
admin írta:
Itt egy kép a mi mai munkánkról is(több kép nincs mert lemerült gép).És Köszi Miki az infókat. :lol:

Kép


Örülök ha tudtam segíteni.

Mintha nálam készült volna a kép :lol:

PMiki

Helo Miki
Nálatok még nyár van :?: :?: zöldell a FŰ
üdv zoli
Ez nálam van :lol:

Helo
Akkor nálatok :wink: a betéten azok a fekete pontok :roll: micsodák :?: :?: a fűtéshez van köze :?:
üdv zoli


A szivacson amin a huzat vannak lukak, hogy a levegő gyorsan távozzon mikor ráülsz különben szétszakadna a huzat azon a lukakon keresztül lett koszos a hozat belső fele.

PMiki

Helo Miki
Köszönöm a választ :wink:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.12. 23:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Nameg a bélgázok is azokon távoznak :oops:

:lol: :lol: :lol: :lol: :kalapács :kalapács :kalapács :kalapács


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.13. 17:39 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Miki,Laci :taps: :franko:

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1092 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 55  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 44 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator