* *
Pontos idő: 2024.03.28. 09:19

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 260 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: olajcsere-nullázás
HozzászólásElküldve: 2011.12.14. 16:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.11.03. 20:14
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Mennyire számít, hogy milyen szervó olajat töltök a szervótartájba?

Piros ATF, az eddig rendben.
Sajnos a rossz tömítés miatt szivárog, szintjelző alatt van és utána szeretnék tölteni.

Tehát milyen olajat ajánlanátok?

Itt találtam néhányat:
http://www.formula3000.hu/shop/v%C3%A1l ... 9_208.html

Vélemények?

Köszi,
Szabi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: olajcsere-nullázás
HozzászólásElküldve: 2011.12.15. 08:42 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.09. 00:00
Hozzászólások: 890
Tartózkodási hely: Baja
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szerintem, csak az számít, hogy szervó olaj legyen.



tothszabi írta:
Sziasztok!

Mennyire számít, hogy milyen szervó olajat töltök a szervótartájba?

Piros ATF, az eddig rendben.
Sajnos a rossz tömítés miatt szivárog, szintjelző alatt van és utána szeretnék tölteni.

Tehát milyen olajat ajánlanátok?

Itt találtam néhányat:
http://www.formula3000.hu/shop/v%C3%A1l ... 9_208.html

Vélemények?

Köszi,
Szabi

_________________
Két dolgot lehet tövig nyomni, ......a másik a gázpedál!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: olajcsere-nullázás
HozzászólásElküldve: 2011.12.15. 10:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
pistino1 írta:
Szerintem, csak az számít, hogy szervó olaj legyen.



tothszabi írta:
Sziasztok!

Mennyire számít, hogy milyen szervó olajat töltök a szervótartájba?

Piros ATF, az eddig rendben.
Sajnos a rossz tömítés miatt szivárog, szintjelző alatt van és utána szeretnék tölteni.

Tehát milyen olajat ajánlanátok?

Itt találtam néhányat:
http://www.formula3000.hu/shop/v%C3%A1l ... 9_208.html

Vélemények?

Köszi,
Szabi

...és piros. A piros a pirossal keverhető.

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: olajcsere-nullázás
HozzászólásElküldve: 2011.12.16. 10:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.09. 00:00
Hozzászólások: 890
Tartózkodási hely: Baja
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gondoltam az egyértelmű, kivéve ha színtévesztő valaki. :franko:



simi64 írta:
pistino1 írta:
Szerintem, csak az számít, hogy szervó olaj legyen.



tothszabi írta:
Sziasztok!

Mennyire számít, hogy milyen szervó olajat töltök a szervótartájba?

Piros ATF, az eddig rendben.
Sajnos a rossz tömítés miatt szivárog, szintjelző alatt van és utána szeretnék tölteni.

Tehát milyen olajat ajánlanátok?

Itt találtam néhányat:
http://www.formula3000.hu/shop/v%C3%A1l ... 9_208.html

Vélemények?

Köszi,
Szabi

...és piros. A piros a pirossal keverhető.

_________________
Két dolgot lehet tövig nyomni, ......a másik a gázpedál!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: olajcsere-nullázás
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 19:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Megkapta a Tádé a friss olajat ma. 5W40-est
Újra 5 zöld LED-em van :taps:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: olajcsere-nullázás
HozzászólásElküldve: 2012.03.04. 20:47 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Megkapta a Tádé a friss olajat ma. 5W40-est
Újra 5 zöld LED-em van :taps:

Klassz!
:franko:
Nálam is épp aktuális a téma.
Mennyi ment bele? Hol és mennyiért sikerült hozzájutni az olajhoz?
Miket cseréltél még?
Egy rövid beszámolót kérhetnék a költségekről stb?
Köszi,
Jerry


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: olajcsere-nullázás
HozzászólásElküldve: 2012.03.05. 09:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
simi64 írta:
Megkapta a Tádé a friss olajat ma. 5W40-est
Újra 5 zöld LED-em van :taps:

Klassz!
:franko:
Nálam is épp aktuális a téma.
Mennyi ment bele? Hol és mennyiért sikerült hozzájutni az olajhoz?
Miket cseréltél még?
Egy rövid beszámolót kérhetnék a költségekről stb?
Köszi,
Jerry

Még Szombathelyen megvettem a gyáriját (5W40 fullszintetikus), mert két zöld LED-em maradt. 7 liter, plusz szűrő 18 körüli áron.
Szemre (mert nem mértem le), majdnem 6 liter körüli jött le és bele is ment mind a 7 liter, így jutottam a max alatt kb 2mm-re.
A szűrőhöz kapott tömítéskészletből viszont egy rézkarika megmaradt (a nagyobbik), nem tudom, hova való.
A csere teljesen nomád módon az udvaron történt. A régit, (még mielőtt kapnék a fejemre) viszem ma leadni. Természetesen korom fekete.
Aztán próbalámpa :arrow: 7, 19 és bódogság :!:
A többi szűrő, majd ha már jobb idő lesz!

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek simi64 az itt látható tagok köszönték meg: Jerry
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: olajcsere-nullázás
HozzászólásElküldve: 2012.03.07. 10:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
simi64 írta:
Jerry írta:
simi64 írta:
Megkapta a Tádé a friss olajat ma. 5W40-est
Újra 5 zöld LED-em van :taps:

Klassz!
:franko:
Nálam is épp aktuális a téma.
Mennyi ment bele? Hol és mennyiért sikerült hozzájutni az olajhoz?
Miket cseréltél még?
Egy rövid beszámolót kérhetnék a költségekről stb?
Köszi,
Jerry

Még Szombathelyen megvettem a gyáriját (5W40 fullszintetikus), mert két zöld LED-em maradt. 7 liter, plusz szűrő 18 körüli áron.
Szemre (mert nem mértem le), majdnem 6 liter körüli jött le és bele is ment mind a 7 liter, így jutottam a max alatt kb 2mm-re.
A szűrőhöz kapott tömítéskészletből viszont egy rézkarika megmaradt (a nagyobbik), nem tudom, hova való.
A csere teljesen nomád módon az udvaron történt. A régit, (még mielőtt kapnék a fejemre) viszem ma leadni. Természetesen korom fekete.
Aztán próbalámpa :arrow: 7, 19 és bódogság :!:
A többi szűrő, majd ha már jobb idő lesz!

A benzineseknél a réz alátét a leeresztő csavar alá való. A szűrőházhoz nagyméretű O-ring jár. A kályhákat nem ismerem, de ha nagyot nem tévedek, akkor itt a olajszűrő háza teljesen fém. Ha kb. ilyen méretű a kimaradt tömítés, akkor én első körön arra tippelnék. Off 1.9 tds-nél anno olajcserekor én a kiemelt olajhűtőt is mindig leengedtem, mert ebben 1 liter megrekedt. Nem hiszem, hogy a gyári tömítéskészlet összeállításakor ilyenekre gondolnak...

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: olajcsere-nullázás
HozzászólásElküldve: 2012.03.07. 17:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
simi64 írta:
Jerry írta:
simi64 írta:
Megkapta a Tádé a friss olajat ma. 5W40-est
Újra 5 zöld LED-em van :taps:

Klassz!
:franko:
Nálam is épp aktuális a téma.
Mennyi ment bele? Hol és mennyiért sikerült hozzájutni az olajhoz?
Miket cseréltél még?
Egy rövid beszámolót kérhetnék a költségekről stb?
Köszi,
Jerry

Még Szombathelyen megvettem a gyáriját (5W40 fullszintetikus), mert két zöld LED-em maradt. 7 liter, plusz szűrő 18 körüli áron.
Szemre (mert nem mértem le), majdnem 6 liter körüli jött le és bele is ment mind a 7 liter, így jutottam a max alatt kb 2mm-re.
A szűrőhöz kapott tömítéskészletből viszont egy rézkarika megmaradt (a nagyobbik), nem tudom, hova való.
A csere teljesen nomád módon az udvaron történt. A régit, (még mielőtt kapnék a fejemre) viszem ma leadni. Természetesen korom fekete.
Aztán próbalámpa :arrow: 7, 19 és bódogság :!:
A többi szűrő, majd ha már jobb idő lesz!

A benzineseknél a réz alátét a leeresztő csavar alá való. A szűrőházhoz nagyméretű O-ring jár. A kályhákat nem ismerem, de ha nagyot nem tévedek, akkor itt a olajszűrő háza teljesen fém. Ha kb. ilyen méretű a kimaradt tömítés, akkor én első körön arra tippelnék. Off 1.9 tds-nél anno olajcserekor én a kiemelt olajhűtőt is mindig leengedtem, mert ebben 1 liter megrekedt. Nem hiszem, hogy a gyári tömítéskészlet összeállításakor ilyenekre gondolnak...

Igen, ezt vágom, de kettő réz alátét volt, a kisebbik a leeresztő csavar alá ment, és a nagyobbikat nem tudom.
A nagy méretű O ring mellett meg még tartalmaz két pici gumikarikát is, azoknak a helye is adott, de a réz alátét helyét nem találom.

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: olajcsere-nullázás
HozzászólásElküldve: 2012.03.08. 23:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
simi64 írta:
hamoriarpi írta:
simi64 írta:
Jerry írta:
simi64 írta:
Megkapta a Tádé a friss olajat ma. 5W40-est
Újra 5 zöld LED-em van :taps:

Klassz!
:franko:
Nálam is épp aktuális a téma.
Mennyi ment bele? Hol és mennyiért sikerült hozzájutni az olajhoz?
Miket cseréltél még?
Egy rövid beszámolót kérhetnék a költségekről stb?
Köszi,
Jerry

Még Szombathelyen megvettem a gyáriját (5W40 fullszintetikus), mert két zöld LED-em maradt. 7 liter, plusz szűrő 18 körüli áron.
Szemre (mert nem mértem le), majdnem 6 liter körüli jött le és bele is ment mind a 7 liter, így jutottam a max alatt kb 2mm-re.
A szűrőhöz kapott tömítéskészletből viszont egy rézkarika megmaradt (a nagyobbik), nem tudom, hova való.
A csere teljesen nomád módon az udvaron történt. A régit, (még mielőtt kapnék a fejemre) viszem ma leadni. Természetesen korom fekete.
Aztán próbalámpa :arrow: 7, 19 és bódogság :!:
A többi szűrő, majd ha már jobb idő lesz!

A benzineseknél a réz alátét a leeresztő csavar alá való. A szűrőházhoz nagyméretű O-ring jár. A kályhákat nem ismerem, de ha nagyot nem tévedek, akkor itt a olajszűrő háza teljesen fém. Ha kb. ilyen méretű a kimaradt tömítés, akkor én első körön arra tippelnék. Off 1.9 tds-nél anno olajcserekor én a kiemelt olajhűtőt is mindig leengedtem, mert ebben 1 liter megrekedt. Nem hiszem, hogy a gyári tömítéskészlet összeállításakor ilyenekre gondolnak...

Igen, ezt vágom, de kettő réz alátét volt, a kisebbik a leeresztő csavar alá ment, és a nagyobbikat nem tudom.
A nagy méretű O ring mellett meg még tartalmaz két pici gumikarikát is, azoknak a helye is adott, de a réz alátét helyét nem találom.

A 2 kicsi O-ring nekem is ugyanoda való. Az egyetlen ötletem a nagyobbik réz alátétre: pl. valamikor változtattak a leeresztő csavar átmérőjén és olajszűrő-szettből csak 1 lett forgalomba hozva - ami tartalmazza mindkét verzióét. ETK-ban végignéztem az összes tds-es évjáratot és ez a feltételezés MEGDŐLT. 12X17 jár mindegyikhez.
Esetleg tolómérővel egy külső-belső kört tudsz mérni? Lehet közelebb visz a megoldáshoz...

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: olajcsere-nullázás
HozzászólásElküldve: 2012.03.09. 08:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
hamoriarpi írta:
A 2 kicsi O-ring nekem is ugyanoda való. Az egyetlen ötletem a nagyobbik réz alátétre: pl. valamikor változtattak a leeresztő csavar átmérőjén és olajszűrő-szettből csak 1 lett forgalomba hozva - ami tartalmazza mindkét verzióét. ETK-ban végignéztem az összes tds-es évjáratot és ez a feltételezés MEGDŐLT. 12X17 jár mindegyikhez.
Esetleg tolómérővel egy külső-belső kört tudsz mérni? Lehet közelebb visz a megoldáshoz...


A Tds motort rakták Omegába, Land Roverbe is. A moci ugyanaz, de a karter más. Mindháromhoz ugyanaz a szűrő kell, ezért adják hozzá a két méretű alátétet.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: olajcsere-nullázás
HozzászólásElküldve: 2012.03.09. 08:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:

A Tds motort rakták Omegába, Land Roverbe is. A moci ugyanaz, de a karter más. Mindháromhoz ugyanaz a szűrő kell, ezért adják hozzá a két méretű alátétet.


:franko:

Tök evidens!
Mégsem jutott volna eszembe soha! :lol:

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: olajcsere-nullázás
HozzászólásElküldve: 2012.03.09. 09:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
muhaati írta:
hamoriarpi írta:
A 2 kicsi O-ring nekem is ugyanoda való. Az egyetlen ötletem a nagyobbik réz alátétre: pl. valamikor változtattak a leeresztő csavar átmérőjén és olajszűrő-szettből csak 1 lett forgalomba hozva - ami tartalmazza mindkét verzióét. ETK-ban végignéztem az összes tds-es évjáratot és ez a feltételezés MEGDŐLT. 12X17 jár mindegyikhez.
Esetleg tolómérővel egy külső-belső kört tudsz mérni? Lehet közelebb visz a megoldáshoz...


A Tds motort rakták Omegába, Land Roverbe is. A moci ugyanaz, de a karter más. Mindháromhoz ugyanaz a szűrő kell, ezért adják hozzá a két méretű alátétet.
.
Ezek szerint MÉGIS volt valami az elméletemben. :D

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: olajcsere-nullázás
HozzászólásElküldve: 2012.03.09. 10:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm Urak!
Elteszem, hátha lesz egy Land Roverem :mrgreen:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek simi64 az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: olajcsere-nullázás
HozzászólásElküldve: 2012.04.19. 17:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.03.11. 01:34
Hozzászólások: 57
Adott köszi: 31 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Tegnap olajat cseréltem fék olajat is.A szerelő kinullázta az inspekciót és a fékolajat,de a sima olajcserét valamiért nem engedte a gép.Pedig 2-vel is próbálta egy nagy zöld Bosch géppel majd ezután egy 700 000 ft-os würth-el.
Maradt a km órás megoldás.
1 zöld ledem volt kinulláztam,de nekem valamiért rögtön törölte és ki világított mind a 5-t.
Nyomkodási sorrend:
1.Gyújtás 0
2.Baloldali gomb nyomva tart és gyújtás 1 kb 5 másodperc rögtön kigyulladt az 5 led és oilservice felirat.
A nagy boardra pedig ezt írta Sia 1780 l
3.Óra jel világít nagy board 716 d
4.End sia
Inspection-t nem találtam sehol se Reset-et.
Miért lehet ez?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: olajcsere-nullázás
HozzászólásElküldve: 2012.04.19. 19:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.01.13. 01:00
Hozzászólások: 161
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Inspection II + komplett elso hatso fekcsere + egyeb lett volna esedekes a kovetkezo honapban, de tegnap elfogytak a zold ledek es most a narancssarga vilagit. Kerdesem csak annyi lenne, hogy kibirja-e meg kb 2 hetig? (kb napi 20km varosi hasznalat mellett) Szeretnem, ha egyszerre cserelnenek rajta mindent.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: olajcsere-nullázás
HozzászólásElküldve: 2012.04.19. 20:13 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Marco85 írta:
Sziasztok!

Inspection II + komplett elso hatso fekcsere + egyeb lett volna esedekes a kovetkezo honapban, de tegnap elfogytak a zold ledek es most a narancssarga vilagit. Kerdesem csak annyi lenne, hogy kibirja-e meg kb 2 hetig? (kb napi 20km varosi hasznalat mellett) Szeretnem, ha egyszerre cserelnenek rajta mindent.

Persze, kibírja. Ne aggódj.
A sárga még csak figyelmeztet, hogy ideje cserélned.
Pirosnál már túlhaladtad a csereperiódust, de attól még nem fog azonnal beállni, mint a szög.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: Marco85
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re:
HozzászólásElküldve: 2012.04.21. 00:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.03.30. 02:38
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw528mpower írta:
OIL INSPECTION RESET


Kép


Ezek az érintkezők hol találhatóak?

_________________
Holnaptól 250 a benzin :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2012.04.21. 00:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Speedmaster írta:

Ezek az érintkezők hol találhatóak?

Ezt a kupakot kellene lecsavarnod:

Kép

nagy valószínűséggel a tiedbe is ott lesz! :wink:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek simi64 az itt látható tagok köszönték meg: Speedmaster
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: olajcsere-nullázás
HozzászólásElküldve: 2012.06.04. 19:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.05.24. 15:18
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!hány ezer kilométerekét szoktak a bmwk-ben olajat cserélni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 260 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 12 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator