* *
Pontos idő: 2024.04.19. 21:45

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 260 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: olajcsere-nullázás
HozzászólásElküldve: 2006.09.08. 19:41 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.08. 00:00
Hozzászólások: 334
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Nem tudná megmondani nekem valaki,hogy milyen ellenállással és hol tudnám kinullázni az olojcsere inspekciót? előre is köszi! Ja,ha valaki küzdene a csomagtartó nyitásával,kulcsbezárással,tudok segíteni /talán/ ! Ha én nem is tudnék,tudok tel.számot.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.08. 20:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Az alábbi honlapon megtalálod

http://www.bmwtips.com/

Sok sikert!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.08. 21:39 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Valahol a fórumba is lelet írva már egyszer.De a letöltések közöt is van egy leirás igaz csak ujab bmw-k hez.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.08. 22:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 75
Tartózkodási hely: Zalaapáti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30D
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Itt találsz egy kis infót:
http://www.bmwtips.com/tipsntricks/reset-plug/reset.htm

Itt a tippek között találsz róla leírást:
http://www.bmw-style.de/

És még egy kis infó Magyarul:
http://www.bmwbonto.hu/szer.htm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.09. 22:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.01. 00:00
Hozzászólások: 58
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm a Magyar nyelvű infót,de még zöldfülű vagyok BMW-hez,és nem tudom mit takar az INSPECTION resetelés.
Ha meg írnád az nagyon jó lenne.
Előre is köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.09. 22:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.21. 01:00
Hozzászólások: 121
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha már olajcsere....
Pár napja vittem a szerelőhöz a vasat. Olaj, levegő, pollen, olajszűrő cserék voltak. Lehet én vagyok a hülye, de azt vártam kicsit jobb lesz a dög, de mintha nem lenne annyira dinamikus nagyobb sebességnél. Szerintem nem megy úgy mint csere előtt. Mi lehet az oka, már ha van valami.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.10. 17:11 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 76
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E34
Motor tipusa: s38 b38
Évjárata: 1992
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Pitbull írta:
Ha már olajcsere....
Pár napja vittem a szerelőhöz a vasat. Olaj, levegő, pollen, olajszűrő cserék voltak. Lehet én vagyok a hülye, de azt vártam kicsit jobb lesz a dög, de mintha nem lenne annyira dinamikus nagyobb sebességnél. Szerintem nem megy úgy mint csere előtt. Mi lehet az oka, már ha van valami.


Üzemanyagszűrőt cseréltél? Aztán lehet, hogy a légtömegmérő kezdett el haldokolni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.10. 22:37 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.08. 00:00
Hozzászólások: 334
Tartózkodási hely: Veszprém
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
:taps:

Köszönöm a hasznosat!!! Jár mindenkinek a :sör: !!!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.28. 14:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.13. 00:00
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!
A letöltéseknél is megtalálod, én is onan tudakoltam meg. Bár trükkös, egy ideig bajlódtam is vele, de sikerült.
Azt hiszem utána -ha a "titkos menü" be van kapcsolva) a test3-ban számlálja a napokat a nullázástól.
Ha esetleg valaki tudja, ezzel lehet az inspectiót is nullázni. (csakmert felkínálja).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.28. 15:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rommel írta:
Üdv!
A letöltéseknél is megtalálod, én is onan tudakoltam meg. Bár trükkös, egy ideig bajlódtam is vele, de sikerült.
Azt hiszem utána -ha a "titkos menü" be van kapcsolva) a test3-ban számlálja a napokat a nullázástól.
Ha esetleg valaki tudja, ezzel lehet az inspectiót is nullázni. (csakmert felkínálja).


Szasztok!


Én ezeknél a gépeknél, nem ajánlom ezt a módszert.
Ez működött az E-30 típusokkal bezárólag.
Az ennél újabb modelleknél, már gond lehet. 100 szór érzékenyebbek.
Én nem rizikózok többet, mert egy óra csoportot, már elrepített az egyik barátom egy E-39 520- ón. Pedig nagyon nagy körültekintéssel, precizitással csinálta.
Szerintem meg ér egy pár ezer Ft. mindenkinek.
Ráadásul egy hozzáértő, mindjárt ki is olvassa a hibatárolót.
Veszprém környékieknek ajánlom a Horváth Balázst Balatonfűzfőn .
Ha kell megadom a számát.
Ez az én véleményem.

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.30. 11:07 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.10. 00:00
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: Bp.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nekem nem akrja lenullázni az olajszerviz lámpát az előzőekben ismertetett módszer. Úgy néz ki, hogy 6 zöld ledből az első kivételével mind világít. Egyáltalán hogyan kell értelmezni a jelzéseket?

Rövidrezárom a 7-es és 19-es lábakat gyújtást adok 12 másodpercig, de próbáltam már kevesebb és több ideig is. Semmi nem történt.

Mit csinálok rosszul?

- Autó: 97' 523i steptronic -

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.30. 20:10 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Csumpy írta:
Sziasztok!

Nekem nem akrja lenullázni az olajszerviz lámpát az előzőekben ismertetett módszer. Úgy néz ki, hogy 6 zöld ledből az első kivételével mind világít. Egyáltalán hogyan kell értelmezni a jelzéseket?

Rövidrezárom a 7-es és 19-es lábakat gyújtást adok 12 másodpercig, de próbáltam már kevesebb és több ideig is. Semmi nem történt.

Mit csinálok rosszul?

- Autó: 97' 523i steptronic -

Üdv.
5 zöldnek kell világitani!
5 zöldvan egy sárga és egy piros.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.30. 21:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.10. 00:00
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: Bp.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi az ötleteket, de elvttem az M3 Box-hoz és 1 ezredesért lenullázták.

Ennyiért nem babrálok mindenféle rövidzárakkal.

Mégegyszer köszi. :D

Csau.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.30. 21:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csumpy írta:
Köszi az ötleteket, de elvttem az M3 Box-hoz és 1 ezredesért lenullázták.

Ennyiért nem babrálok mindenféle rövidzárakkal.

Mégegyszer köszi. :D

Csau.


Ezt mondtam!!!
Van értelme rizikozni!

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.30. 21:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.05.10. 00:00
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Muhi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem tudom mi a rizikó.... :oops:
De nekem se ment "simán" a nullázás. Egy teljesen véletlen folytán sikerült csak megoldani. Mivel én is hagyhattam 12mp-ig meg ameddig akartam, de nem válltozott semmi....amíg egyszer csak nem a gyujtást vettem le hamarabb hanem a "drótot" és sikerült... :lol: :lol:
Szóval lényeg, hogy a drótot kell hamarabb levenni és nem a gyújtást.
Legalább is nálam így sikerült.('97-es 528-asnál)

Svan


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.31. 16:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.10. 00:00
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: Bp.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
svan írta:
Nem tudom mi a rizikó.... :oops:
De nekem se ment "simán" a nullázás. Egy teljesen véletlen folytán sikerült csak megoldani. Mivel én is hagyhattam 12mp-ig meg ameddig akartam, de nem válltozott semmi....amíg egyszer csak nem a gyujtást vettem le hamarabb hanem a "drótot" és sikerült... :lol: :lol:
Szóval lényeg, hogy a drótot kell hamarabb levenni és nem a gyújtást.
Legalább is nálam így sikerült.('97-es 528-asnál)

Svan


Aha, akkor itt a trükk! A leírásban (magyarban) előbb a gyújtást veteti le!

Kösz, majd a következő olajcserénél megpróbálom.

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Csumpy
HozzászólásElküldve: 2006.10.31. 16:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.05.10. 00:00
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Muhi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szívesen!!

Svan.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.31. 21:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 75
Tartózkodási hely: Zalaapáti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30D
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Valóban, a leírás ott hibázik, hogy a gyujtást elöbb veteti le, mint a drótot. Pedig a drótot kell elösször levenni, azután a gyujtást. Így az előkészülettel kb. 1 perc az egész. Ezt azért mondom ilyen biztosan, mert ma délután megcsináltam. :lol:


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára tbesze 2006.11.01. 01:06-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.11.01. 00:16 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.18. 01:00
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M62 740
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Rommel írta:
Üdv!
A letöltéseknél is megtalálod, én is onan tudakoltam meg. Bár trükkös, egy ideig bajlódtam is vele, de sikerült.
Azt hiszem utána -ha a "titkos menü" be van kapcsolva) a test3-ban számlálja a napokat a nullázástól.
Ha esetleg valaki tudja, ezzel lehet az inspectiót is nullázni. (csakmert felkínálja).


Szasztok!


Én ezeknél a gépeknél, nem ajánlom ezt a módszert.
Ez működött az E-30 típusokkal bezárólag.
Az ennél újabb modelleknél, már gond lehet. 100 szór érzékenyebbek.
Én nem rizikózok többet, mert egy óra csoportot, már elrepített az egyik barátom egy E-39 520- ón. Pedig nagyon nagy körültekintéssel, precizitással csinálta.
Szerintem meg ér egy pár ezer Ft. mindenkinek.
Ráadásul egy hozzáértő, mindjárt ki is olvassa a hibatárolót.
Veszprém környékieknek ajánlom a Horváth Balázst Balatonfűzfőn .
Ha kell megadom a számát.
Ez az én véleményem.

Üdv.


Erről én is hallottam,hogy tönkretesz egy két dolgot ezzel az egy darab vezetékkel összezárással!Szóval azzal vigyázni! :idea:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2006.12.30. 18:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.25. 01:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Ajka
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
:idea: Olajfogyás,füstölés?
Van megoldás ezekre a problémákra!
Eszi az olajat?->kétféle adalékkal is visszaszorítható a fogyasztás!
Egy autóba 0.5L kell és nem minden olajcserénél,csak egyszeri 5000,- /flakon


Füstöl, nem húz, nehezen indul?->Gázolaj adalék ami lenyomja a dermedéspontot, megemeli a cetánszámot,tisztán tartja a rendszert így nincs dugulás többé és nehéz indulás reggelente.1L adalék->1000 L gázolajba kell.Adagolófejes tartóban 5400,- / L

Eltömődött furatok motorban, szelepcsattogás hidegen?->Motorátmosó olajadalék!A régi olajba bele és fél óra járatás után leengedhető a régi olaj, így tiszta motorba kerül a tiszta olaj!Egy autóba 0.5 L kell minden 4.-5.olajcserénél illik megejteni.Ára:5000,- /flakon

Hívjatok bátran, szívesen segítek!Kőhalmi Tamás 06205421438


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 260 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator