* *
Pontos idő: 2024.05.22. 08:53

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 639 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.06.14. 20:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
Volna mit mesélnem...
535d vs. 1?? vs. Ferrari a sötétben hazafelé az M3 pályán... De nem untatok a hülye történetekkel senkit.
Ami viszont ÉLETVESZÉLYES helyzetben jártam, az felháborít! Vaddisznó anyuka szaladt előttem át az autópályán és csak azért nem törte össze a barátom 35d-jét, mert szerencsénk volt! Mégpedig abban, hogy ép egy kamion elhagyása után jobbra tértem vissza ahogy kell. Mert ha egyenesen haladunk tovább, egész másról írnék beszámolót! Pár centin múlt és ráadásul kurv. fáradtan és szabályosan mentünk éjjel. Ugye ha túl gyorsan mentem volna, akkor később futott volna át a disznó és nem is látjuk. :roll:
Az M7 Balaton felé meg vigyázz kutya! veszélyjelző táblák vannak kirakva ahelyett hogy megszüntetnék a lehetőségét hogy a pályára juthasson bárki " szeretett" kutyuli-mutyulija, az meg minden ép észt felülmúl!
Gabi barátom a nagy nyugalmával annyit jegyzett meg: " ba..meg, gondold el mikor átugorva a szalagkorlátot kibukkanik a sövényből a vaddisznó a túloldalon! :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Ennyit a biztonságos közlekedésről mára.

Ez hihetetlen :!:
Mennyi is egy éves autópályamatrica?
Ja?
Drágább mint az osztrák?
Mit is adnak érte?
Szerintem, ha a disznó összetöri, mehetsz nyugodtan a biztosítóhoz :!:
De még az is lehet, hogy Te fizetsz a vadásztársaságnak! :facepalm:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.06.14. 22:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
simi64 írta:
bmw520ds írta:
Volna mit mesélnem...
535d vs. 1?? vs. Ferrari a sötétben hazafelé az M3 pályán... De nem untatok a hülye történetekkel senkit.
Ami viszont ÉLETVESZÉLYES helyzetben jártam, az felháborít! Vaddisznó anyuka szaladt előttem át az autópályán és csak azért nem törte össze a barátom 35d-jét, mert szerencsénk volt! Mégpedig abban, hogy ép egy kamion elhagyása után jobbra tértem vissza ahogy kell. Mert ha egyenesen haladunk tovább, egész másról írnék beszámolót! Pár centin múlt és ráadásul kurv. fáradtan és szabályosan mentünk éjjel. Ugye ha túl gyorsan mentem volna, akkor később futott volna át a disznó és nem is látjuk. :roll:
Az M7 Balaton felé meg vigyázz kutya! veszélyjelző táblák vannak kirakva ahelyett hogy megszüntetnék a lehetőségét hogy a pályára juthasson bárki " szeretett" kutyuli-mutyulija, az meg minden ép észt felülmúl!
Gabi barátom a nagy nyugalmával annyit jegyzett meg: " ba..meg, gondold el mikor átugorva a szalagkorlátot kibukkanik a sövényből a vaddisznó a túloldalon! :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Ennyit a biztonságos közlekedésről mára.

Ez hihetetlen :!:
Mennyi is egy éves autópályamatrica?
Ja?
Drágább mint az osztrák?
Mit is adnak érte?
Szerintem, ha a disznó összetöri, mehetsz nyugodtan a biztosítóhoz :!:
De még az is lehet, hogy Te fizetsz a vadásztársaságnak! :facepalm:

2 hónapja én is hasonlóan jártam M3-on, pont diag kábelért voltam Egerben. Csak ott a 3-al előttem menő nem úszta meg. Jó nagy szarvastehén volt az áldozat. Crash után a belsőben feküdt, hátsó része a szalagkorlát alatt, többi az úttesten, belógott a feje majd a sáv közepéig. Nekem nem is lett volna gáz, csak amikor láttam, hogy helyzet van elvettem a gázt, kitettem a vészvillogót úgy lassultam a külsőben kerestem az utat az alkatrészek között. Mögöttem jövő nem tudom mit gondolt kitette az irányjelzőt, be a belsőbe( innen ontopic) megmutatta, hogy gyorsul a verda. Jól ment, egész a szarvasig!!! Annyit tudtam kimondani, hogy "bammeg ez nekimegy" Úgy keresztül ment az első részén, azt sem tudtam hová meneküljek. Akkor már a satut nyomtam, volt ott füst, gőz, meg lepattanó autó. Szerencsém volt, hogy nem pördült ki, füstölve megállt a szaggatotton, elég furán állt az eleje. Én megúsztam. Ha beljebb jön nem tudom hová megyek. Leállóban, ketten megálltak segíteni, azok álltak. M3-ra valamiért elég könnyen bemegy a vad úgy látszik. Lehet, hogy nincs elég vadátjáró azért mennek be. Nem jó ott este menni. Pedig ugye biztonságos autópálya LENNE!

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: bmw520ds
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.06.15. 07:26 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.04. 00:00
Hozzászólások: 256
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nemrég lecseréltem a telefonomat (1994 óra, azaz tizennyolc éve volt Nokiám, de hűtlen lettem - azért továbbra is minden tiszteletem a márkáé, de a Windows Phone-al nem tudtam megbarátkozni) egy HTC One X-re. Nosza, telepítsünk szenzorra és GPS-re támaszkodó gyorsulásmérőt, hogy tudjam mennyi az annyi.

BMW 530i touring kézi váltóval, közel 280.000 km-el az órában.

A gyári adat 7,5 sec 0-100 km/h-ra (a szedán kézivel 7,1 sec, az automatáknál 7,9 a touring, 7,6 a szedán gyári értéke).

Az első mérések csalódást okoztak. Volt 9,0 és 8,0 sec is. Rájöttem, hogy nem csinálom jól, le kell "rendesen" forgatni a fokozatokat. Elsőre 6300-6400nál váltottam, pedig tiltásnál kell pontosnak lenni. Sosem csináltam azelőtt ilyet (leszabályozásig forgatni bármilyen autót) és valószínűleg még sokáig nem is fogok. Most az egyszer megtettem, hogy megnyugtassam magam.

És az eredmény! Mindenért kárpótol. 7,0 sec 100-ra. Ez jobb, mint a gyári adat - mondanom sem kell boldog vagyok vele és nem próbálgatom többet.

:franko: BMW FOREVER...

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.06.15. 09:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atx808 írta:
Nemrég lecseréltem a telefonomat (1994 óra, azaz tizennyolc éve volt Nokiám, de hűtlen lettem - azért továbbra is minden tiszteletem a márkáé, de a Windows Phone-al nem tudtam megbarátkozni) egy HTC One X-re. Nosza, telepítsünk szenzorra és GPS-re támaszkodó gyorsulásmérőt, hogy tudjam mennyi az annyi.

BMW 530i touring kézi váltóval, közel 280.000 km-el az órában.

A gyári adat 7,5 sec 0-100 km/h-ra (a szedán kézivel 7,1 sec, az automatáknál 7,9 a touring, 7,6 a szedán gyári értéke).

Az első mérések csalódást okoztak. Volt 9,0 és 8,0 sec is. Rájöttem, hogy nem csinálom jól, le kell "rendesen" forgatni a fokozatokat. Elsőre 6300-6400nál váltottam, pedig tiltásnál kell pontosnak lenni. Sosem csináltam azelőtt ilyet (leszabályozásig forgatni bármilyen autót) és valószínűleg még sokáig nem is fogok. Most az egyszer megtettem, hogy megnyugtassam magam.

És az eredmény! Mindenért kárpótol. 7,0 sec 100-ra. Ez jobb, mint a gyári adat - mondanom sem kell boldog vagyok vele és nem próbálgatom többet.

:franko: BMW FOREVER...

Magam is így tettem a Nokiával!

Melyik progival csináltad? Kipróbálom én is!
Így egyforma lesz a forrás szoftver.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.06.15. 10:40 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.13. 01:00
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
Volna mit mesélnem...
535d vs. 1?? vs. Ferrari a sötétben hazafelé az M3 pályán... De nem untatok a hülye történetekkel senkit.
Ami viszont ÉLETVESZÉLYES helyzetben jártam, az felháborít! Vaddisznó anyuka szaladt előttem át az autópályán és csak azért nem törte össze a barátom 35d-jét, mert szerencsénk volt! Mégpedig abban, hogy ép egy kamion elhagyása után jobbra tértem vissza ahogy kell. Mert ha egyenesen haladunk tovább, egész másról írnék beszámolót! Pár centin múlt és ráadásul kurv. fáradtan és szabályosan mentünk éjjel. Ugye ha túl gyorsan mentem volna, akkor később futott volna át a disznó és nem is látjuk. :roll:
Az M7 Balaton felé meg vigyázz kutya! veszélyjelző táblák vannak kirakva ahelyett hogy megszüntetnék a lehetőségét hogy a pályára juthasson bárki " szeretett" kutyuli-mutyulija, az meg minden ép észt felülmúl!
Gabi barátom a nagy nyugalmával annyit jegyzett meg: " ba..meg, gondold el mikor átugorva a szalagkorlátot kibukkanik a sövényből a vaddisznó a túloldalon! :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Ennyit a biztonságos közlekedésről mára.


Én azért kíváncsi lennék a 3 autó történetére is... :roll: :roker:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.06.17. 10:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atx808 írta:
Nemrég lecseréltem a telefonomat (1994 óra, azaz tizennyolc éve volt Nokiám, de hűtlen lettem - azért továbbra is minden tiszteletem a márkáé, de a Windows Phone-al nem tudtam megbarátkozni) egy HTC One X-re. Nosza, telepítsünk szenzorra és GPS-re támaszkodó gyorsulásmérőt, hogy tudjam mennyi az annyi.

BMW 530i touring kézi váltóval, közel 280.000 km-el az órában.

A gyári adat 7,5 sec 0-100 km/h-ra (a szedán kézivel 7,1 sec, az automatáknál 7,9 a touring, 7,6 a szedán gyári értéke).

Az első mérések csalódást okoztak. Volt 9,0 és 8,0 sec is. Rájöttem, hogy nem csinálom jól, le kell "rendesen" forgatni a fokozatokat. Elsőre 6300-6400nál váltottam, pedig tiltásnál kell pontosnak lenni. Sosem csináltam azelőtt ilyet (leszabályozásig forgatni bármilyen autót) és valószínűleg még sokáig nem is fogok. Most az egyszer megtettem, hogy megnyugtassam magam.

És az eredmény! Mindenért kárpótol. 7,0 sec 100-ra. Ez jobb, mint a gyári adat - mondanom sem kell boldog vagyok vele és nem próbálgatom többet.

:franko: BMW FOREVER...

Ezért szokták "azt" csinálni, hogy több mérést végeznek, átlagolják és azt nevezik meg "hivatalos"adatnak.
Aszerint pedig gyári értéket produkált, ami nagyszerű! :taps:

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.06.17. 10:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Morello írta:
bmw520ds írta:
Volna mit mesélnem...
535d vs. 1?? vs. Ferrari a sötétben hazafelé az M3 pályán... De nem untatok a hülye történetekkel senkit.
Ami viszont ÉLETVESZÉLYES helyzetben jártam, az felháborít! Vaddisznó anyuka szaladt előttem át az autópályán és csak azért nem törte össze a barátom 35d-jét, mert szerencsénk volt! Mégpedig abban, hogy ép egy kamion elhagyása után jobbra tértem vissza ahogy kell. Mert ha egyenesen haladunk tovább, egész másról írnék beszámolót! Pár centin múlt és ráadásul kurv. fáradtan és szabályosan mentünk éjjel. Ugye ha túl gyorsan mentem volna, akkor később futott volna át a disznó és nem is látjuk. :roll:
Az M7 Balaton felé meg vigyázz kutya! veszélyjelző táblák vannak kirakva ahelyett hogy megszüntetnék a lehetőségét hogy a pályára juthasson bárki " szeretett" kutyuli-mutyulija, az meg minden ép észt felülmúl!
Gabi barátom a nagy nyugalmával annyit jegyzett meg: " ba..meg, gondold el mikor átugorva a szalagkorlátot kibukkanik a sövényből a vaddisznó a túloldalon! :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Ennyit a biztonságos közlekedésről mára.


Én azért kíváncsi lennék a 3 autó történetére is... :roll: :roker:

Személyesen megfelel? Úgy részletesebb és az esetleges félreértések elkerülhetőek. :lol:

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.06.17. 12:17 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.13. 01:00
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
Morello írta:
bmw520ds írta:
Volna mit mesélnem...
535d vs. 1?? vs. Ferrari a sötétben hazafelé az M3 pályán... De nem untatok a hülye történetekkel senkit.
Ami viszont ÉLETVESZÉLYES helyzetben jártam, az felháborít! Vaddisznó anyuka szaladt előttem át az autópályán és csak azért nem törte össze a barátom 35d-jét, mert szerencsénk volt! Mégpedig abban, hogy ép egy kamion elhagyása után jobbra tértem vissza ahogy kell. Mert ha egyenesen haladunk tovább, egész másról írnék beszámolót! Pár centin múlt és ráadásul kurv. fáradtan és szabályosan mentünk éjjel. Ugye ha túl gyorsan mentem volna, akkor később futott volna át a disznó és nem is látjuk. :roll:
Az M7 Balaton felé meg vigyázz kutya! veszélyjelző táblák vannak kirakva ahelyett hogy megszüntetnék a lehetőségét hogy a pályára juthasson bárki " szeretett" kutyuli-mutyulija, az meg minden ép észt felülmúl!
Gabi barátom a nagy nyugalmával annyit jegyzett meg: " ba..meg, gondold el mikor átugorva a szalagkorlátot kibukkanik a sövényből a vaddisznó a túloldalon! :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Ennyit a biztonságos közlekedésről mára.


Én azért kíváncsi lennék a 3 autó történetére is... :roll: :roker:

Személyesen megfelel? Úgy részletesebb és az esetleges félreértések elkerülhetőek. :lol:


Persze, mikoris? :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.06.17. 15:46 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.04. 00:00
Hozzászólások: 256
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
atx808 írta:
Nemrég lecseréltem a telefonomat (1994 óra, azaz tizennyolc éve volt Nokiám, de hűtlen lettem - azért továbbra is minden tiszteletem a márkáé, de a Windows Phone-al nem tudtam megbarátkozni) egy HTC One X-re. Nosza, telepítsünk szenzorra és GPS-re támaszkodó gyorsulásmérőt, hogy tudjam mennyi az annyi.

BMW 530i touring kézi váltóval, közel 280.000 km-el az órában.

A gyári adat 7,5 sec 0-100 km/h-ra (a szedán kézivel 7,1 sec, az automatáknál 7,9 a touring, 7,6 a szedán gyári értéke).

Az első mérések csalódást okoztak. Volt 9,0 és 8,0 sec is. Rájöttem, hogy nem csinálom jól, le kell "rendesen" forgatni a fokozatokat. Elsőre 6300-6400nál váltottam, pedig tiltásnál kell pontosnak lenni. Sosem csináltam azelőtt ilyet (leszabályozásig forgatni bármilyen autót) és valószínűleg még sokáig nem is fogok. Most az egyszer megtettem, hogy megnyugtassam magam.

És az eredmény! Mindenért kárpótol. 7,0 sec 100-ra. Ez jobb, mint a gyári adat - mondanom sem kell boldog vagyok vele és nem próbálgatom többet.

:franko: BMW FOREVER...

Magam is így tettem a Nokiával!

Melyik progival csináltad? Kipróbálom én is!
Így egyforma lesz a forrás szoftver.


SpeedView

http://androidportal.hu/2010-11-25/hetk ... aztartasba

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.06.17. 15:47 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.04. 00:00
Hozzászólások: 256
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
atx808 írta:
Nemrég lecseréltem a telefonomat (1994 óra, azaz tizennyolc éve volt Nokiám, de hűtlen lettem - azért továbbra is minden tiszteletem a márkáé, de a Windows Phone-al nem tudtam megbarátkozni) egy HTC One X-re. Nosza, telepítsünk szenzorra és GPS-re támaszkodó gyorsulásmérőt, hogy tudjam mennyi az annyi.

BMW 530i touring kézi váltóval, közel 280.000 km-el az órában.

A gyári adat 7,5 sec 0-100 km/h-ra (a szedán kézivel 7,1 sec, az automatáknál 7,9 a touring, 7,6 a szedán gyári értéke).

Az első mérések csalódást okoztak. Volt 9,0 és 8,0 sec is. Rájöttem, hogy nem csinálom jól, le kell "rendesen" forgatni a fokozatokat. Elsőre 6300-6400nál váltottam, pedig tiltásnál kell pontosnak lenni. Sosem csináltam azelőtt ilyet (leszabályozásig forgatni bármilyen autót) és valószínűleg még sokáig nem is fogok. Most az egyszer megtettem, hogy megnyugtassam magam.

És az eredmény! Mindenért kárpótol. 7,0 sec 100-ra. Ez jobb, mint a gyári adat - mondanom sem kell boldog vagyok vele és nem próbálgatom többet.

:franko: BMW FOREVER...

Ezért szokták "azt" csinálni, hogy több mérést végeznek, átlagolják és azt nevezik meg "hivatalos"adatnak.
Aszerint pedig gyári értéket produkált, ami nagyszerű! :taps:


Köszi! Én is örültem nagyon. Gondoltam, hogy a gyári adatok valamiféle átlagolással készülnek és van valamennyi szórás is (és nyilván nem a gyári tesztpilóta legjobban elkapott menetét teszik be, mint érték).

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.06.17. 15:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atx808 írta:
bmw520ds írta:
atx808 írta:
Nemrég lecseréltem a telefonomat (1994 óra, azaz tizennyolc éve volt Nokiám, de hűtlen lettem - azért továbbra is minden tiszteletem a márkáé, de a Windows Phone-al nem tudtam megbarátkozni) egy HTC One X-re. Nosza, telepítsünk szenzorra és GPS-re támaszkodó gyorsulásmérőt, hogy tudjam mennyi az annyi.

BMW 530i touring kézi váltóval, közel 280.000 km-el az órában.

A gyári adat 7,5 sec 0-100 km/h-ra (a szedán kézivel 7,1 sec, az automatáknál 7,9 a touring, 7,6 a szedán gyári értéke).

Az első mérések csalódást okoztak. Volt 9,0 és 8,0 sec is. Rájöttem, hogy nem csinálom jól, le kell "rendesen" forgatni a fokozatokat. Elsőre 6300-6400nál váltottam, pedig tiltásnál kell pontosnak lenni. Sosem csináltam azelőtt ilyet (leszabályozásig forgatni bármilyen autót) és valószínűleg még sokáig nem is fogok. Most az egyszer megtettem, hogy megnyugtassam magam.

És az eredmény! Mindenért kárpótol. 7,0 sec 100-ra. Ez jobb, mint a gyári adat - mondanom sem kell boldog vagyok vele és nem próbálgatom többet.

:franko: BMW FOREVER...

Ezért szokták "azt" csinálni, hogy több mérést végeznek, átlagolják és azt nevezik meg "hivatalos"adatnak.
Aszerint pedig gyári értéket produkált, ami nagyszerű! :taps:


Köszi! Én is örültem nagyon. Gondoltam, hogy a gyári adatok valamiféle átlagolással készülnek és van valamennyi szórás is (és nyilván nem a gyári tesztpilóta legjobban elkapott menetét teszik be, mint érték).


Szerintem meg íróasztalnál ülve számítják.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.06.23. 23:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)


Ezt nem értem :!:

A Ferkának van az 1450 kilójára 483 lóereje :shock:
Az X6M meg több, mint 2X olyan magas is :!:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.06.23. 23:17 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.22. 10:58
Hozzászólások: 547
Tartózkodási hely: Kistelek,de mostmár Kecskmét
Adott köszi: 51 alkalommal
Kapott köszik: 69 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54 520i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:


Ezt nem értem :!:

A Ferkának van az 1450 kilójára 483 lóereje :shock:
Az X6M meg több, mint 2X olyan magas is :!:



Itt tart manapság a BMW :!: (Régen is jó volt,de a technika fejlődik,mint látjuk) 8)

Simán felveszi a versenyt sportautókkal,és még az ára is jutányosabb :franko:

_________________
Krokko


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.07.14. 08:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csongi írta:
491523-nak pedig annyit üzennék, hogy egyszerűen nem értelek! Lehet h a 20 éves fejemmel butábban és felelőtlenebbül fogom fel a dolgokat a közúti versenyezgetésnek mondható, viszonylagos száguldozásról, mint itt jelen lévő tiszteletre méltó bmw tulajdonos család apák. De ember! ha bmw-t vezetsz alapszabály, hogy benne vagy a közúti mókákban és általában felül maradsz egy belédkötő 1.4-es astrával rendelkező nagyképű fiatallal szemben!

Helo Csongi
Csak szeretnélek megnyugtatni hogy semmi baj nincs a 20-éves koroddal :wink:
Én 40-évesen is azt figyelem mindig KIVEL lehetne (( harcolni )) egy jót, hozzáteszem hogy nem lakott területen, mindig az út és a forgalmi helyzetnek megfelelően nyugodtan lehet (( harcolni ))
Én úgy gondolom ez a versenyzési szellem nálam megmarad még VÉN trottyos koromban is :facepalm: :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.07.15. 00:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Csongi írta:
491523-nak pedig annyit üzennék, hogy egyszerűen nem értelek! Lehet h a 20 éves fejemmel butábban és felelőtlenebbül fogom fel a dolgokat a közúti versenyezgetésnek mondható, viszonylagos száguldozásról, mint itt jelen lévő tiszteletre méltó bmw tulajdonos család apák. De ember! ha bmw-t vezetsz alapszabály, hogy benne vagy a közúti mókákban és általában felül maradsz egy belédkötő 1.4-es astrával rendelkező nagyképű fiatallal szemben!

Helo Csongi
Csak szeretnélek megnyugtatni hogy semmi baj nincs a 20-éves koroddal :wink:
Én 40-évesen is azt figyelem mindig KIVEL lehetne (( harcolni )) egy jót, hozzáteszem hogy nem lakott területen, mindig az út és a forgalmi helyzetnek megfelelően nyugodtan lehet (( harcolni ))
Én úgy gondolom ez a versenyzési szellem nálam megmarad még VÉN trottyos koromban is :facepalm: :facepalm:


Asszony megjegyzése a mai hazaúthoz Horvátországból: "Itt is meglátszik a magyar testvériesség: az egyik 180-al tolja a másikat hátulról, az meg jól belefékez." :lol:

Levillantott egy XC60-as Volvo, elengedtem, aztán rátapadtam, a gyökér parasztja 180-nál elfogyott, de nem kihúzódott volna, hanem beletaposott a fékbe. :facepalm: Idióta.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek tibi666 az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.07.16. 18:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.22. 10:58
Hozzászólások: 547
Tartózkodási hely: Kistelek,de mostmár Kecskmét
Adott köszi: 51 alkalommal
Kapott köszik: 69 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54 520i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
lepke írta:
Csongi írta:
491523-nak pedig annyit üzennék, hogy egyszerűen nem értelek! Lehet h a 20 éves fejemmel butábban és felelőtlenebbül fogom fel a dolgokat a közúti versenyezgetésnek mondható, viszonylagos száguldozásról, mint itt jelen lévő tiszteletre méltó bmw tulajdonos család apák. De ember! ha bmw-t vezetsz alapszabály, hogy benne vagy a közúti mókákban és általában felül maradsz egy belédkötő 1.4-es astrával rendelkező nagyképű fiatallal szemben!

Helo Csongi
Csak szeretnélek megnyugtatni hogy semmi baj nincs a 20-éves koroddal :wink:
Én 40-évesen is azt figyelem mindig KIVEL lehetne (( harcolni )) egy jót, hozzáteszem hogy nem lakott területen, mindig az út és a forgalmi helyzetnek megfelelően nyugodtan lehet (( harcolni ))
Én úgy gondolom ez a versenyzési szellem nálam megmarad még VÉN trottyos koromban is :facepalm: :facepalm:


Asszony megjegyzése a mai hazaúthoz Horvátországból: "Itt is meglátszik a magyar testvériesség: az egyik 180-al tolja a másikat hátulról, az meg jól belefékez." :lol:

Levillantott egy XC60-as Volvo, elengedtem, aztán rátapadtam, a gyökér parasztja 180-nál elfogyott, de nem kihúzódott volna, hanem beletaposott a fékbe. :facepalm: Idióta.


Jobb voltál :franko: Ő meg PARASZT mód feladta,ahelyett,hogy szépen kihúzódott volna....Elfogyott,mint a MAGYAR kormány hiteles szava... :doglotlo:

_________________
Krokko


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.07.16. 21:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
Levillantott egy XC60-as Volvo, elengedtem, aztán rátapadtam, a gyökér parasztja 180-nál elfogyott, de nem kihúzódott volna, hanem beletaposott a fékbe. :facepalm: Idióta.


Ilyenkor mennek el otthonról és kezdek büntetni!
Az asszony meg retteg szegénykém! :oops:
Majd egyszer személyesen elmesélem az orange zastava esetét karácsonykor.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.07.18. 23:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
lepke írta:
Csongi írta:
491523-nak pedig annyit üzennék, hogy egyszerűen nem értelek! Lehet h a 20 éves fejemmel butábban és felelőtlenebbül fogom fel a dolgokat a közúti versenyezgetésnek mondható, viszonylagos száguldozásról, mint itt jelen lévő tiszteletre méltó bmw tulajdonos család apák. De ember! ha bmw-t vezetsz alapszabály, hogy benne vagy a közúti mókákban és általában felül maradsz egy belédkötő 1.4-es astrával rendelkező nagyképű fiatallal szemben!

Helo Csongi
Csak szeretnélek megnyugtatni hogy semmi baj nincs a 20-éves koroddal :wink:
Én 40-évesen is azt figyelem mindig KIVEL lehetne (( harcolni )) egy jót, hozzáteszem hogy nem lakott területen, mindig az út és a forgalmi helyzetnek megfelelően nyugodtan lehet (( harcolni ))
Én úgy gondolom ez a versenyzési szellem nálam megmarad még VÉN trottyos koromban is :facepalm: :facepalm:


Asszony megjegyzése a mai hazaúthoz Horvátországból: "Itt is meglátszik a magyar testvériesség: az egyik 180-al tolja a másikat hátulról, az meg jól belefékez." :lol:

Levillantott egy XC60-as Volvo, elengedtem, aztán rátapadtam, a gyökér parasztja 180-nál elfogyott, de nem kihúzódott volna, hanem beletaposott a fékbe. :facepalm: Idióta.

Helo
No ilyenkor lehet ezt a (( szitut )) visszaadni a parasztnak
Beállok elé és lelassítok AKÁR hatvanra is
És útána a PARASZT volvós ugyis nyomja a GÁZT ...ekkor ÉN lehúzódok a FEHÉR vonalíg és televerem a szélvédőjét apró kavicsokkal :facepalm:
Ez egy párszor már bejött :facepalm: :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.08.20. 22:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Mostanában senki nem gyorsúlt :?: :?:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.08.21. 00:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
lepke írta:
Helo
Mostanában senki nem gyorsúlt :?: :?:

Dehogynem! :roker: Ki is írta a műszerfalam, hogy "getriebenotprogram" :facepalm: De csak azóta, mióta olajat cseréltettem a váltóban, és meggyőztek, hogy az az olaj jó a váltómba, amit beletettek! :doglotlo: És nem hallgattam Alpinára! :doglotlo: Mert majd a váltós tudja! :doglotlo: Azóta nem gyorsulok, csak gyorsulgatok, akkor jó. :sírás:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 639 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 18 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator