* *
Pontos idő: 2024.04.18. 03:43

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 639 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.10.05. 07:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
Dehogy is. Még azután lett a 40d erősebb 45d V8 és az F sorozatból maradt ki. Volt hozzá szerencsém, disznó módon megy. :wink:


Tényleg,a 745d. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.10.05. 10:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Összeakadtam a pályán egy F01 740d-vel
Kicsit többre számítottam a nagytesótól :facepalm: de meglepődtem hogy olyan 180-190 környékén elég rendesen elfáradt.
Négy-öt próbálkozást csináltunk 100-as tempóról néha-néha még elugrott fél-egy kocsira de ahogyan már fentebb leírtam 150-160ig együtt mentünk, útána meg kezdett fáradni

Ismeretlenül is versenyző tipusú BMW barát ült a kocsiban mert vette a lapot a versenyzéshez :taps:

Különös, mert amivel én összeakadtam, az 250-ig jött utánam. (Még az E39-cel.) Vagy akkor nem volt gyári. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.10.05. 23:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Tegnapelőtt németországban próbálgattuk egymást egy F11-el. Duplakipufogós volt, tehát hathengeres. 230-ig próbálgattuk, volt, hogy én mentem elöl, és ő kapaszkodott utánam, azután kiálltam, villantottam neki, cseréltünk, és ő ment elöl.

Nem tudtunk elmenni egymástól, egyformán gyorsultunk. (120 körüli tempóról gyorsultunk)

Arra gyanakszom, hogy automata lehetett, 25d. Egy 30d megevett volna, a 20-asnak meg szimpla kipufja van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: lepke
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.10.12. 12:01 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2011.04.22. 12:58
Hozzászólások: 202
Tartózkodási hely: TATABÁNYA
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
e39 535i steptronic (kipu módosItva) 19 felni V.S. e39 528 manual (szIvósor+ leömlő+kipu módosItva) 19 felni... 0-1 gurulóból indultunk, amit érdekesnek találtam hogy folyamatosan léptem el tőle 3.végén meg szinte elfogyott a 35.ott már 1 autóval folyamatosan távolodtam

e36 325 tds manual füstölt meg turbóhang az van (nemtudom) 16-17 felni V.S e39 528 manual (szIvósor+leömlő+kipu módosItva) 19 felni... 0-1 kb 90-ről üldözés,jó volt csak érdekességképpen :D :D :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.10.12. 12:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
denny19 írta:
e39 535i steptronic (kipu módosItva) 19 felni V.S. e39 528 manual (szIvósor+ leömlő+kipu módosItva) 19 felni... 0-1 gurulóból indultunk, amit érdekesnek találtam hogy folyamatosan léptem el tőle 3.végén meg szinte elfogyott a 35.ott már 1 autóval folyamatosan távolodtam

e36 325 tds manual füstölt meg turbóhang az van (nemtudom) 16-17 felni V.S e39 528 manual (szIvósor+leömlő+kipu módosItva) 19 felni... 0-1 kb 90-ről üldözés,jó volt csak érdekességképpen :D :D :D


Anélkül, hogy meg akarnám bántani a tulajt.
A 35 vagy szervizre vagy user cserére szorul.

Szerintem...

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: tibi666
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.10.12. 14:59 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.11. 00:00
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Budapest, Hungary
Adott köszi: 51 alkalommal
Kapott köszik: 56 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62B35
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
denny19 írta:
e39 535i steptronic (kipu módosItva) 19 felni V.S. e39 528 manual (szIvósor+ leömlő+kipu módosItva) 19 felni... 0-1 gurulóból indultunk, amit érdekesnek találtam hogy folyamatosan léptem el tőle 3.végén meg szinte elfogyott a 35.ott már 1 autóval folyamatosan távolodtam

e36 325 tds manual füstölt meg turbóhang az van (nemtudom) 16-17 felni V.S e39 528 manual (szIvósor+leömlő+kipu módosItva) 19 felni... 0-1 kb 90-ről üldözés,jó volt csak érdekességképpen :D :D :D


Anélkül, hogy meg akarnám bántani a tulajt.
A 35 vagy szervizre vagy user cserére szorul.

Szerintem...


Ez tényleg meglepő,már csak nyomatékból is simán hozni kellett volna. Nekem nem automata van,nem lehet hogy a magasabb fokozatok sokkal hosszabbak mint a manuálban?? :roll:
(plusz azért az 528i minimum egy 100assal könnyebb,de ez nem lehet kifogás! :D )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.10.12. 17:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Anélkül, hogy meg akarnám bántani a tulajt.
A 35 vagy szervizre vagy user cserére szorul.

Szerintem...


Szerintem is! :D :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.10.12. 17:26 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.06. 21:20
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57D30TU2
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Tegnapelőtt németországban próbálgattuk egymást egy F11-el. Duplakipufogós volt, tehát hathengeres. 230-ig próbálgattuk, volt, hogy én mentem elöl, és ő kapaszkodott utánam, azután kiálltam, villantottam neki, cseréltünk, és ő ment elöl.

Nem tudtunk elmenni egymástól, egyformán gyorsultunk. (120 körüli tempóról gyorsultunk)

Arra gyanakszom, hogy automata lehetett, 25d. Egy 30d megevett volna, a 20-asnak meg szimpla kipufja van.

20as soros 6 henger nem? 30D meg V6 nem? bocs ha hülyeséget beszélek :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.10.12. 17:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ogtrai írta:

Ez tényleg meglepő,már csak nyomatékból is simán hozni kellett volna. Nekem nem automata van,nem lehet hogy a magasabb fokozatok sokkal hosszabbak mint a manuálban?? :roll:
(plusz azért az 528i minimum egy 100assal könnyebb,de ez nem lehet kifogás! :D )


Tény,hogy nem rossz a 28i,egy manuál 35-től nem sokkal marad el.Most szálltam ki a Norbi kocsijából.Biztos tudod hogy amikor megvetted tőle a V8-at,Ő vett egy 20i-t.Eddig bírta,Schnitzer kollégától vett egy 28i motort és összerakták a 20i váltójával,diffijével.28i difi:2.93,20i difi:3.46.Csak annyit mondok,beteg.Valamelyik nap összedobjuk a két autót,hát nem tudom,szerintem jobb lesz mint a V8.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.10.12. 17:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zoley88 írta:
20as soros 6 henger nem? 30D meg V6 nem? bocs ha hülyeséget beszélek :D


Milyen V6 :?: :doglotlo: :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.10.12. 17:38 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.06. 21:20
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57D30TU2
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
zoley88 írta:
20as soros 6 henger nem? 30D meg V6 nem? bocs ha hülyeséget beszélek :D


Milyen V6 :?: :doglotlo: :doglotlo:

semmilyen, úgy látom soros, jól van csak kérdés volt.. minek van akkor V6?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.10.12. 17:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zoley88 írta:
Padre540 írta:
zoley88 írta:
20as soros 6 henger nem? 30D meg V6 nem? bocs ha hülyeséget beszélek :D


Milyen V6 :?: :doglotlo: :doglotlo:

semmilyen, úgy látom soros, jól van csak kérdés volt.. minek van akkor V6?


Simi-t kérdezd Ő tudja! :D Nemsokára megválaszolja.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.10.12. 17:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zoley88 írta:
semmilyen, úgy látom soros, jól van csak kérdés volt.. minek van akkor V6?

Simimiattnemmondhatomkianevétnek! :lol:

**********
Közben Padre megelőzött! :)

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.10.12. 17:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.11. 00:00
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Budapest, Hungary
Adott köszi: 51 alkalommal
Kapott köszik: 56 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62B35
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
ogtrai írta:

Ez tényleg meglepő,már csak nyomatékból is simán hozni kellett volna. Nekem nem automata van,nem lehet hogy a magasabb fokozatok sokkal hosszabbak mint a manuálban?? :roll:
(plusz azért az 528i minimum egy 100assal könnyebb,de ez nem lehet kifogás! :D )


Tény,hogy nem rossz a 28i,egy manuál 35-től nem sokkal marad el.Most szálltam ki a Norbi kocsijából.Biztos tudod hogy amikor megvetted tőle a V8-at,Ő vett egy 20i-t.Eddig bírta,Schnitzer kollégától vett egy 28i motort és összerakták a 20i váltójával,diffijével.28i difi:2.93,20i difi:3.46.Csak annyit mondok,beteg.Valamelyik nap összedobjuk a két autót,hát nem tudom,szerintem jobb lesz mint a V8.


Nincs szerencséje ezekkel a motor dolgokkal. :? De végkifejletre kíváncsi leszek. :franko: :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.10.12. 17:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ogtrai írta:
Padre540 írta:
ogtrai írta:

Ez tényleg meglepő,már csak nyomatékból is simán hozni kellett volna. Nekem nem automata van,nem lehet hogy a magasabb fokozatok sokkal hosszabbak mint a manuálban?? :roll:
(plusz azért az 528i minimum egy 100assal könnyebb,de ez nem lehet kifogás! :D )


Tény,hogy nem rossz a 28i,egy manuál 35-től nem sokkal marad el.Most szálltam ki a Norbi kocsijából.Biztos tudod hogy amikor megvetted tőle a V8-at,Ő vett egy 20i-t.Eddig bírta,Schnitzer kollégától vett egy 28i motort és összerakták a 20i váltójával,diffijével.28i difi:2.93,20i difi:3.46.Csak annyit mondok,beteg.Valamelyik nap összedobjuk a két autót,hát nem tudom,szerintem jobb lesz mint a V8.


Nincs szerencséje ezekkel a motor dolgokkal. :? De végkifejletre kíváncsi leszek. :franko: :)


Hogy érted hogy nincs szerencséje?Tök jó a motor.A 20i-nek sem volt baja,a Norbi bírta eddig. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.10.12. 17:56 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.13. 01:00
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Tegnapelőtt németországban próbálgattuk egymást egy F11-el. Duplakipufogós volt, tehát hathengeres. 230-ig próbálgattuk, volt, hogy én mentem elöl, és ő kapaszkodott utánam, azután kiálltam, villantottam neki, cseréltünk, és ő ment elöl.

Nem tudtunk elmenni egymástól, egyformán gyorsultunk. (120 körüli tempóról gyorsultunk)

Arra gyanakszom, hogy automata lehetett, 25d. Egy 30d megevett volna, a 20-asnak meg szimpla kipufja van.


20d is duplakipufogós :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.10.12. 17:58 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.11. 00:00
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Budapest, Hungary
Adott köszi: 51 alkalommal
Kapott köszik: 56 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62B35
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zoley88 írta:
semmilyen, úgy látom soros, jól van csak kérdés volt.. minek van akkor V6?


Mondjuk ennek!! :lol: (nekem nagy kedvenc 8) )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.10.12. 17:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.13. 01:00
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
ogtrai írta:

Ez tényleg meglepő,már csak nyomatékból is simán hozni kellett volna. Nekem nem automata van,nem lehet hogy a magasabb fokozatok sokkal hosszabbak mint a manuálban?? :roll:
(plusz azért az 528i minimum egy 100assal könnyebb,de ez nem lehet kifogás! :D )


Tény,hogy nem rossz a 28i,egy manuál 35-től nem sokkal marad el.Most szálltam ki a Norbi kocsijából.Biztos tudod hogy amikor megvetted tőle a V8-at,Ő vett egy 20i-t.Eddig bírta,Schnitzer kollégától vett egy 28i motort és összerakták a 20i váltójával,diffijével.28i difi:2.93,20i difi:3.46.Csak annyit mondok,beteg.Valamelyik nap összedobjuk a két autót,hát nem tudom,szerintem jobb lesz mint a V8.


Manuál 28i egy tizedet "ráver" 100-ig egy automata 35i-re
http://home.arcor.de/e39info/daten_limo.htm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.10.12. 18:02 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.11. 00:00
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Budapest, Hungary
Adott köszi: 51 alkalommal
Kapott köszik: 56 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62B35
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
ogtrai írta:
Padre540 írta:
ogtrai írta:

Ez tényleg meglepő,már csak nyomatékból is simán hozni kellett volna. Nekem nem automata van,nem lehet hogy a magasabb fokozatok sokkal hosszabbak mint a manuálban?? :roll:
(plusz azért az 528i minimum egy 100assal könnyebb,de ez nem lehet kifogás! :D )


Tény,hogy nem rossz a 28i,egy manuál 35-től nem sokkal marad el.Most szálltam ki a Norbi kocsijából.Biztos tudod hogy amikor megvetted tőle a V8-at,Ő vett egy 20i-t.Eddig bírta,Schnitzer kollégától vett egy 28i motort és összerakták a 20i váltójával,diffijével.28i difi:2.93,20i difi:3.46.Csak annyit mondok,beteg.Valamelyik nap összedobjuk a két autót,hát nem tudom,szerintem jobb lesz mint a V8.


Nincs szerencséje ezekkel a motor dolgokkal. :? De végkifejletre kíváncsi leszek. :franko: :)


Hogy érted hogy nincs szerencséje?Tök jó a motor.A 20i-nek sem volt baja,a Norbi bírta eddig. :D


Jaaaaaaaa...azt hittem az autó vagy is a motor bírta eddig! :kalapács :lol: :lol:
Azt hittem abban is motort kellett cserélni mint az enyémben. :lol:
Hát de ő nagy V8 fanatikus...vissza fog még térni szerintem közénk... :D Nem bánta meg hogy eladta nekem az autót? :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gyorsulási adatok
HozzászólásElküldve: 2012.10.12. 18:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Morello írta:

Manuál 28i egy tizedet "ráver" 100-ig egy automata 35i-re
http://home.arcor.de/e39info/daten_limo.htm


Így van,ezért írtam hogy nem sokkal marad el egy man. 35-től.4 tized az semmi...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 639 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 16 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator