2015.12.25. 01:07
2016.03.05. 23:22
2016.03.07. 14:58
tocsa_e61 írta:Sziasztok!
Egy M54B22-nél mit lehet elérni chip tuninggal?
Előre is köszi a választ!
2016.03.07. 16:49
Pekka írta:tocsa_e61 írta:Sziasztok!
Egy M54B22-nél mit lehet elérni chip tuninggal?
Előre is köszi a választ!
Szia!
Ezzel el lehet érni 200 - 210 lóerőt (a 170-ből), a linken találod, hogy is működik.
http://www.house-tuning.de/en/auto/mode ... B22/#table
2016.03.08. 22:46
Pekka írta:tocsa_e61 írta:Sziasztok!
Egy M54B22-nél mit lehet elérni chip tuninggal?
Előre is köszi a választ!
Szia!
Ezzel el lehet érni 200 - 210 lóerőt (a 170-ből), a linken találod, hogy is működik.
http://www.house-tuning.de/en/auto/mode ... B22/#table
2016.03.08. 22:59
tocsa_e61 írta:Pekka írta:tocsa_e61 írta:Sziasztok!
Egy M54B22-nél mit lehet elérni chip tuninggal?
Előre is köszi a választ!
Szia!
Ezzel el lehet érni 200 - 210 lóerőt (a 170-ből), a linken találod, hogy is működik.
http://www.house-tuning.de/en/auto/mode ... B22/#table
Köszi a linket!
Ez mennyire életszerű ez a teljesítmény növelés?
Kicsit messze vannak
2016.03.09. 05:53
2016.03.18. 23:34
2016.03.19. 08:21
zsoca929 írta:Sziasztok!
E39 193le 2001-es fl autómat szeretném kicsit "vérfrissíteni".
Motorikusan rendben van, viszont a nyomatékból, lóerőből sosem elég ugye, no meg a fogyasztás optimalizálás sem utolsó szempont.
Természetesen kézi váltós. Hol érdemes, milyen változásra számíthatok és mibe kerülne ez a művelet kb nekem?
2016.03.19. 10:40
zsoca929 írta:Sziasztok!
E39 193le 2001-es fl autómat szeretném kicsit "vérfrissíteni".
Motorikusan rendben van, viszont a nyomatékból, lóerőből sosem elég ugye, no meg a fogyasztás optimalizálás sem utolsó szempont.
Természetesen kézi váltós. Hol érdemes, milyen változásra számíthatok és mibe kerülne ez a művelet kb nekem?
2016.03.19. 10:50
odus írta:zsoca929 írta:Sziasztok!
E39 193le 2001-es fl autómat szeretném kicsit "vérfrissíteni".
Motorikusan rendben van, viszont a nyomatékból, lóerőből sosem elég ugye, no meg a fogyasztás optimalizálás sem utolsó szempont.
Természetesen kézi váltós. Hol érdemes, milyen változásra számíthatok és mibe kerülne ez a művelet kb nekem?
Egyszer utána néztem, az első E60 szintjére lehet nagyjából felhúzni, 218 LE és 500nm, 100k körüli áron, csak minek?
Tapatalkkal küldve az én HUAWEI G6-L11 eszközömről
2016.03.19. 15:01
SvidronyA írta:odus írta:zsoca929 írta:Sziasztok!
E39 193le 2001-es fl autómat szeretném kicsit "vérfrissíteni".
Motorikusan rendben van, viszont a nyomatékból, lóerőből sosem elég ugye, no meg a fogyasztás optimalizálás sem utolsó szempont.
Természetesen kézi váltós. Hol érdemes, milyen változásra számíthatok és mibe kerülne ez a művelet kb nekem?
Egyszer utána néztem, az első E60 szintjére lehet nagyjából felhúzni, 218 LE és 500nm, 100k körüli áron, csak minek?
Tapatalkkal küldve az én HUAWEI G6-L11 eszközömről
...arról nem is beszélve, hogy ezek a vasak azért már -tisztelet a kivételnek- túl vannak a zeniten, s az efféle teljesítménynövelő csomagok nem az életciklus-növelő beavatkozások hírében állnak.
2016.03.19. 15:31
atesz155 írta:SvidronyA írta:odus írta:zsoca929 írta:Sziasztok!
E39 193le 2001-es fl autómat szeretném kicsit "vérfrissíteni".
Motorikusan rendben van, viszont a nyomatékból, lóerőből sosem elég ugye, no meg a fogyasztás optimalizálás sem utolsó szempont.
Természetesen kézi váltós. Hol érdemes, milyen változásra számíthatok és mibe kerülne ez a művelet kb nekem?
Egyszer utána néztem, az első E60 szintjére lehet nagyjából felhúzni, 218 LE és 500nm, 100k körüli áron, csak minek?
Tapatalkkal küldve az én HUAWEI G6-L11 eszközömről
...arról nem is beszélve, hogy ezek a vasak azért már -tisztelet a kivételnek- túl vannak a zeniten, s az efféle teljesítménynövelő csomagok nem az életciklus-növelő beavatkozások hírében állnak.
Én az offos autómba náluk csináltattam a szoftveres optimalizálásomat 2 éve, akkor volt benne olyan 270 ezer km. Ez egy alapból 90 lovas 1.6 tdci, papírforma szerint 115 le lett belőle. Pados mérés nem volt, de a pozitív teljesítményváltozás, és a kevesebb fogyasztás fényében feleslegesnek is tartom a pados mérést, ha csak nem vagy maximalista.
Azóta is gond nélkül használom az autót, akkori árfolyamon a beavatkozás ára 40 ezer forint volt EDC16C39-es vezérlőnél.
Ha nem automata lenne a bmw-m, már simán azt is megcsináltattam volna velük.
Úgyhogy azért érdemes szétnézned a piacon, mielőtt 100ezerért csippelteted meg az autódat.
2016.03.21. 09:29
atesz155 írta:SvidronyA írta:odus írta:zsoca929 írta:Sziasztok!
E39 193le 2001-es fl autómat szeretném kicsit "vérfrissíteni".
Motorikusan rendben van, viszont a nyomatékból, lóerőből sosem elég ugye, no meg a fogyasztás optimalizálás sem utolsó szempont.
Természetesen kézi váltós. Hol érdemes, milyen változásra számíthatok és mibe kerülne ez a művelet kb nekem?
Egyszer utána néztem, az első E60 szintjére lehet nagyjából felhúzni, 218 LE és 500nm, 100k körüli áron, csak minek?
Tapatalkkal küldve az én HUAWEI G6-L11 eszközömről
...arról nem is beszélve, hogy ezek a vasak azért már -tisztelet a kivételnek- túl vannak a zeniten, s az efféle teljesítménynövelő csomagok nem az életciklus-növelő beavatkozások hírében állnak.
Én az offos autómba náluk csináltattam a szoftveres optimalizálásomat 2 éve, akkor volt benne olyan 270 ezer km. Ez egy alapból 90 lovas 1.6 tdci, papírforma szerint 115 le lett belőle. Pados mérés nem volt, de a pozitív teljesítményváltozás, és a kevesebb fogyasztás fényében feleslegesnek is tartom a pados mérést, ha csak nem vagy maximalista.
Azóta is gond nélkül használom az autót, akkori árfolyamon a beavatkozás ára 40 ezer forint volt EDC16C39-es vezérlőnél.
Ha nem automata lenne a bmw-m, már simán azt is megcsináltattam volna velük.
Úgyhogy azért érdemes szétnézned a piacon, mielőtt 100ezerért csippelteted meg az autódat.
2016.03.21. 15:19
2016.03.21. 15:32
tocsa_e61 írta:Sziasztok!
Egy M54B22-nél mit lehet elérni chip tuninggal?
Előre is köszi a választ!
2016.03.31. 13:35
Rjani530d írta:tocsa_e61 írta:Sziasztok!
Egy M54B22-nél mit lehet elérni chip tuninggal?
Előre is köszi a választ!
HOVA????? MINEK????? ILYEN UTAKRA????? KINEK?????
2016.06.27. 10:49
2016.06.27. 16:42
atesz155 írta:Sziasztok,
a Rigotech-el van esetleg valakinek tapasztalata? Hogyan dolgoznak, megbízhatóak-e, milyen az árfekvés, stb.., nem csak BMW specifikus tapasztalat érdekel.
köszi
2016.07.01. 15:05
atesz155 írta:Sziasztok,
a Rigotech-el van esetleg valakinek tapasztalata? Hogyan dolgoznak, megbízhatóak-e, milyen az árfekvés, stb.., nem csak BMW specifikus tapasztalat érdekel.
köszi