* *
Pontos idő: 2024.03.29. 17:34

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 810 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 12:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.05. 21:53
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Németország, Pécsvárad
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Eg német fórumon olvastam egy srác rárakta a 30d tubólyát és már jó ideje úgy használja gond nélkül, na az biztos jó lehet, de ilyen jellegű tuningokba nem fogok beleszállni, akkor inkább majd váltok d-re


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 12:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Sullivan írta:
Eg német fórumon olvastam egy srác rárakta a 30d tubólyát és már jó ideje úgy használja gond nélkül, na az biztos jó lehet, de ilyen jellegű tuningokba nem fogok beleszállni, akkor inkább majd váltok d-re

Tartom a véleményem. Nem kell tuningokba beszállni, csak nyélre rendbe tenni a motort. Ne haragudj, de a Km-t nem hiszem el (ez csak egy vélemény). Az én autómban szűk 200 ezer van és 10(!) évvel fiatalabb. Gyári, érintetlen turbó van rajta és már késik valamennyit, valamint nem tudja a gyári végnyomást előállítani. Kopottak a lapátjai. Autópályán használták... Komplett középrészt cseréltetek rajta, hogy tökéletes legyen.
Kétlem, hogy a sajátod tudja a gyári adatokat... Én egy mindenre kiterjedő, szakszerű, hozzáértő diagnosztikával kezdenék, ahogy a többiek is írták.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 12:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hauzer írta:
Én e34nél jártam így,de olyan gyenge volt alul,hogy 5iket nem is tudtam váltani. Hármasban rohangáltam a városban,ha vmi erőt akartam..Istenhegyi úton felfele végig kettesben..Aztán kiderült,hogy a beszívott levegő érzékelőm vezetéke szakadt volt,és érthetetlen módon +150 fokot látott..!! Tehát ok,hogy nem egy 30d,de tud még gyengébb is lenni.. 8)


E34-nél hasonlóan jártam, mikor a szívósor aljára elfelejtettem visszarakni a MAP szenzor vákuumcsövét...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 12:38 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.05. 21:53
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Németország, Pécsvárad
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hauzer írta:
Jerry írta:
Hauzer írta:
hamoriarpi írta:
Sullivan írta:
Sziasztok, szeretném megkérdezni, hogy akinek van 2.5 tds chippelve, mik a tapasztalatai....hangsúlyoznám, nem arra lennék kíváncsi, hogy szabad-e vagy sem, volt pár szó róla a topikban....a kérdésem inkább affelé irányulna, hogy a hatalmas turbólyukat alul, ki lehet valamennyire küszöbölni, tudom nem változó geós turbó van benne, csak bosszantó, hogy városban olyan nehézkesek a kigyorsítások, vagy az előzgetések, inkább neki sem állok mert ha hirtelen kéne egy gázfröccs nem igazán fürge...........szóval lehet ezen valamennyire segíteni, vagy csak változós turbóval? Beszéltem már chippelt tds tulajjal, azt mondta sokkal jobban megy az autó, de erre a részre nem tértünk ki....köszönöm

1000 %-osan rendben van az autó? Turbó padon mérve tudja a gyári adatokat? Porlasztók padon hibátlanok? Adagoló padon hibátlan? Kompresszió gyári? Légtömegmérő?
Bocsánat az okoskodásért, de én itt indítanék és nem a csippelésnél. Mentem annak idején zsír új, 0 Km-es, Neményi Rt-től még Márkáért vásárolt TDS-el. Ment. Nagyon is. És olyan szép dízel hangot azóta sem hallottam...



Bezony megy az alul is. HA egy TDS alul agyhalott,akkor ott más gond is van. Diag kéne első sorban,élő adatok. Sokat dob a CHIP is,ez kétségtelen,de először tisztázni kéne mi a helyzet adagoló,csúcsok,vezérlés terén.
Végre vki aki elismeri,hogy ha jó egy TDS szép a hangja :)

Egyetértek Árpival és mint mindig, most is azt mondom, hogy egy TDS nem chippelésre való!
De az tény, hogy elég nagy turbólyuk van az alsó tartományban. Ezt felismervén a bajor mérnökök manapság már 2-3 turbót építenek a motorokba. Ráadásul változó gemometriásat.
A TDS-nél a következő a helyzet:
1. döntés megszületik
2. kick-down
3. kávé...cigi...
4. meglódul a szekér de piszkosul! :D


Én e34nél jártam így,de olyan gyenge volt alul,hogy 5iket nem is tudtam váltani. Hármasban rohangáltam a városban,ha vmi erőt akartam..Istenhegyi úton felfele végig kettesben..Aztán kiderült,hogy a beszívott levegő érzékelőm vezetéke szakadt volt,és érthetetlen módon +150 fokot látott..!! Tehát ok,hogy nem egy 30d,de tud még gyengébb is lenni.. 8)


Mentem most egy kört a kocsival,lehúztam a légtömegmérőt, úgy sokkal gyengébb volt, amúgy még olyan 2 ezres fordulatnál is 2 ben vagy 3 ban, ha letaposom, elkezd bőgni eltelik 2-3 másodperc aztán elér a 2300 as fordulatszámhoz na akkor kezdd el menni, de a városban én is ha ki akarok ugrani egy sávból és vannak mellettem vissza kell raknom 3.- ba mert letaposom és több másodperc eltelik mire eléri a fordulatot


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 12:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
És olyan szép dízel hangot azóta sem hallottam...

A 30d-m hangjat barmikor elcserelnem egy jo ilyenere. Csak a hangot! Bar most a sajatom hangjanak is orulnek.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 12:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sullivan írta:
Mentem most egy kört a kocsival,lehúztam a légtömegmérőt, úgy sokkal gyengébb volt, amúgy még olyan 2 ezres fordulatnál is 2 ben vagy 3 ban, ha letaposom, elkezd bőgni eltelik 2-3 másodperc aztán elér a 2300 as fordulatszámhoz na akkor kezdd el menni, de a városban én is ha ki akarok ugrani egy sávból és vannak mellettem vissza kell raknom 3.- ba mert letaposom és több másodperc eltelik mire eléri a fordulatot

Továbbra is azt mondom, át kell nézni.
Mint írtam más a karakterisztikája, mint a CR motoroknak, lehet mondani némiképpen emlékeztet a benzinesekre, mivel szereti, ha forgatják.
Ám ez a cigiszünet, meg bőgés nem normális.
És az enyémben nem 194ezer volt, valamivel több mint a duplája ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 12:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.05. 21:53
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Németország, Pécsvárad
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Sullivan írta:
Eg német fórumon olvastam egy srác rárakta a 30d tubólyát és már jó ideje úgy használja gond nélkül, na az biztos jó lehet, de ilyen jellegű tuningokba nem fogok beleszállni, akkor inkább majd váltok d-re

Tartom a véleményem. Nem kell tuningokba beszállni, csak nyélre rendbe tenni a motort. Ne haragudj, de a Km-t nem hiszem el (ez csak egy vélemény). Az én autómban szűk 200 ezer van és 10(!) évvel fiatalabb. Gyári, érintetlen turbó van rajta és már késik valamennyit, valamint nem tudja a gyári végnyomást előállítani. Kopottak a lapátjai. Autópályán használták... Komplett középrészt cseréltetek rajta, hogy tökéletes legyen.
Kétlem, hogy a sajátod tudja a gyári adatokat... Én egy mindenre kiterjedő, szakszerű, hozzáértő diagnosztikával kezdenék, ahogy a többiek is írták.


Egy idős faszié volt előtte, most 18 éves de kb 15 éven keresztül bmw szalonba hordták szervizre, ha látnád élőben a sofőrülést, elhinnéd a kilométert....az adagoló miatt ugyebár a vezérlés is szét lett szedve, a szerelő azt mondta hogy patika a lánc, a feszitője kicsit kopottabb de az normális, tényleg egy megvigyázott autóról van szó, de persze ez nem lényeg, attól még adhat valami hamis adatot, hogy rosszabbul menjen, valószínű egy diagra majd elviszem, csak nem tudom, kihez....ja még annyit hogy a turbó lapátjait vizsgáltam semmi lógása nincs..


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Sullivan 2014.05.07. 13:11-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 12:54 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.05. 21:53
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Németország, Pécsvárad
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
polip írta:
Sullivan írta:
Mentem most egy kört a kocsival,lehúztam a légtömegmérőt, úgy sokkal gyengébb volt, amúgy még olyan 2 ezres fordulatnál is 2 ben vagy 3 ban, ha letaposom, elkezd bőgni eltelik 2-3 másodperc aztán elér a 2300 as fordulatszámhoz na akkor kezdd el menni, de a városban én is ha ki akarok ugrani egy sávból és vannak mellettem vissza kell raknom 3.- ba mert letaposom és több másodperc eltelik mire eléri a fordulatot

Továbbra is azt mondom, át kell nézni.
Mint írtam más a karakterisztikája, mint a CR motoroknak, lehet mondani némiképpen emlékeztet a benzinesekre, mivel szereti, ha forgatják.
Ám ez a cigiszünet, meg bőgés nem normális.
És az enyémben nem 194ezer volt, valamivel több mint a duplája ;)


A bőgés alatt a szép hat hengeres hangot értem...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 13:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sullivan írta:
polip írta:
Sullivan írta:
Mentem most egy kört a kocsival,lehúztam a légtömegmérőt, úgy sokkal gyengébb volt, amúgy még olyan 2 ezres fordulatnál is 2 ben vagy 3 ban, ha letaposom, elkezd bőgni eltelik 2-3 másodperc aztán elér a 2300 as fordulatszámhoz na akkor kezdd el menni, de a városban én is ha ki akarok ugrani egy sávból és vannak mellettem vissza kell raknom 3.- ba mert letaposom és több másodperc eltelik mire eléri a fordulatot

Továbbra is azt mondom, át kell nézni.
Mint írtam más a karakterisztikája, mint a CR motoroknak, lehet mondani némiképpen emlékeztet a benzinesekre, mivel szereti, ha forgatják.
Ám ez a cigiszünet, meg bőgés nem normális.
És az enyémben nem 194ezer volt, valamivel több mint a duplája ;)


A bőgés alatt a szép hat hengeres hangot értem...

Ami után 2-3 másodperc eltelik, mire megindul... na erre értettem, hogy nem normális ;)
Egyébként feltételezve, hogy minden rendben van a géppel, akkor az marad, hogy nem éreztél rá, hogy lehet vele sietni. Fentebb már írtam, szereti a fordulatot ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 13:57 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.29. 08:18
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 TDS
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
polip írta:
Sullivan írta:
polip írta:
Sullivan írta:
Mentem most egy kört a kocsival,lehúztam a légtömegmérőt, úgy sokkal gyengébb volt, amúgy még olyan 2 ezres fordulatnál is 2 ben vagy 3 ban, ha letaposom, elkezd bőgni eltelik 2-3 másodperc aztán elér a 2300 as fordulatszámhoz na akkor kezdd el menni, de a városban én is ha ki akarok ugrani egy sávból és vannak mellettem vissza kell raknom 3.- ba mert letaposom és több másodperc eltelik mire eléri a fordulatot

Továbbra is azt mondom, át kell nézni.
Mint írtam más a karakterisztikája, mint a CR motoroknak, lehet mondani némiképpen emlékeztet a benzinesekre, mivel szereti, ha forgatják.
Ám ez a cigiszünet, meg bőgés nem normális.
És az enyémben nem 194ezer volt, valamivel több mint a duplája ;)


A bőgés alatt a szép hat hengeres hangot értem...

Ami után 2-3 másodperc eltelik, mire megindul... na erre értettem, hogy nem normális ;)
Egyébként feltételezve, hogy minden rendben van a géppel, akkor az marad, hogy nem éreztél rá, hogy lehet vele sietni. Fentebb már írtam, szereti a fordulatot ;)



Nekem annó Vojnó mester mondta,hogy a nagyon lökésszerű a gyorsulás,akkor tuti nem jó vmi..vagy a vezérlés, adagoló,turbó. Nekem is szeret forogni,de alulról is megy,nyomatékból. Chippelve még jobban persze.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 14:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.05. 21:53
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Németország, Pécsvárad
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hauzer írta:
polip írta:
Sullivan írta:
polip írta:
Sullivan írta:
Mentem most egy kört a kocsival,lehúztam a légtömegmérőt, úgy sokkal gyengébb volt, amúgy még olyan 2 ezres fordulatnál is 2 ben vagy 3 ban, ha letaposom, elkezd bőgni eltelik 2-3 másodperc aztán elér a 2300 as fordulatszámhoz na akkor kezdd el menni, de a városban én is ha ki akarok ugrani egy sávból és vannak mellettem vissza kell raknom 3.- ba mert letaposom és több másodperc eltelik mire eléri a fordulatot

Továbbra is azt mondom, át kell nézni.
Mint írtam más a karakterisztikája, mint a CR motoroknak, lehet mondani némiképpen emlékeztet a benzinesekre, mivel szereti, ha forgatják.
Ám ez a cigiszünet, meg bőgés nem normális.
És az enyémben nem 194ezer volt, valamivel több mint a duplája ;)


A bőgés alatt a szép hat hengeres hangot értem...

Ami után 2-3 másodperc eltelik, mire megindul... na erre értettem, hogy nem normális ;)
Egyébként feltételezve, hogy minden rendben van a géppel, akkor az marad, hogy nem éreztél rá, hogy lehet vele sietni. Fentebb már írtam, szereti a fordulatot ;)



Nekem annó Vojnó mester mondta,hogy a nagyon lökésszerű a gyorsulás,akkor tuti nem jó vmi..vagy a vezérlés, adagoló,turbó. Nekem is szeret forogni,de alulról is megy,nyomatékból. Chippelve még jobban persze.


Próbálok visszaemlékezni, hogy ilyen lehetett az adagoló javítás előtt is-e vagy nem de már nem tudom, mert tavaly novemberben mentem utoljára vele, de nem tudom már.....és előtte is csak néhány ezer kilométert a vásárlás óta...létezhet talán, hogy mikor leszedték az adagolót, akkor el rakták a vezérlést? Végülis lehet , hogy a nyomatékhiánnyal van bajom, gyakorlatilag azt veszem észre, amikor kimegyek egy körforgalomból padlógázzal megyek, és kis benzines autók is csak úgy távolodnak tőlem aztán amikor elérem a 2200 at akkor elveszem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 14:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sullivan írta:

Próbálok visszaemlékezni, hogy ilyen lehetett az adagoló javítás előtt is-e vagy nem de már nem tudom, mert tavaly novemberben mentem utoljára vele, de nem tudom már.....és előtte is csak néhány ezer kilométert a vásárlás óta...létezhet talán, hogy mikor leszedték az adagolót, akkor el rakták a vezérlést? Végülis lehet , hogy a nyomatékhiánnyal van bajom, gyakorlatilag azt veszem észre, amikor kimegyek egy körforgalomból padlógázzal megyek, és kis benzines autók is csak úgy távolodnak tőlem aztán amikor elérem a 2200 at akkor elveszem

Amennyiben így van, akkor nem a vezetési stílusoddal van a baj ;)
De, hogy a kocsival nem stimmel valami, az biztos.
Persze a mai CR-ek jobban mennek, de kis benyások nem tűnhetnek el, mint a kámfor, mikor te padlózod a TDS-t. Ez biztos.
Sokadszorra, át kéne nézni.
Lehet több minden, a teljesség igénye nélkül, MAP vákuumcsövecske, elrakott vezérlés, lyukas cooler vagy pl. amit Hauzer is írt, a zárlatos levegő hőmérséklet érzékelő.
Szóval sok minden, át kell nyálazni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 14:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nézz egy 0-100 at, valamint egy 80-120-at 5.-ben, mert ezt mindig megadják a gyártók, aztán hamar kiderül az igazság :wink:

http://www.zeperfs.com/en/match2769-1249.htm

Ennyit segítek is :wink:

Opel Omega alatt a TDS-blokk gyengébb volt ugyan, de valóban pörgetni kellett. Például nagyobb emelkedőn lakókocsival, szánalmasan nehéz volt elindulni vele normálisan :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 15:05 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hauzer írta:
Nekem annó Vojnó mester mondta,hogy a nagyon lökésszerű a gyorsulás,akkor tuti nem jó vmi..vagy a vezérlés, adagoló,turbó. Nekem is szeret forogni,de alulról is megy,nyomatékból. Chippelve még jobban persze.

Mondjuk szerintem pont ez a különbség a 34, illetve a 39 TDS között, a 39 alul valamivel kulturáltabb, kiegyenlítettebben adja le a nyomatékot.

TDS Powa :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 15:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Sullivan írta:
ja még annyit hogy a turbó lapátjait vizsgáltam semmi lógása nincs..


Tényleg nem kötekedésnek szánom, de keverednek a dolgok. A turbó tengelyét lehet nagyvonalúan "mozgatással" vizsgálni. Ennek semmi köze nincs a lapátok kopottságához, égettségéhez. Az enyém sem lóg egyáltalán. Az olajat sem "eszi". Mégis kuka a turbó... INPAval is lehet egy közelítő képet kapni az állapotáról. Élő adatokban össze kell hasonítani gyorsítás közben a kell és a van adatsort.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 15:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.05. 21:53
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Németország, Pécsvárad
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ertem azt hittem legfőképp a tengelylógás ad visszajelzést....egyebkent hozzáteszem hogy egy két ember kipróbálta és egyöntetűen azt mondták hogy ez ilyen vegyek d-t. Mert egy cdti vectrából ültem ebbe, ami common rail és nagyok az elvárásaim....:) szóval majd még a kezébe adom valakinek akinek van tds-e legalább hogy ő mondjon valamit

Tapatalk-kal küldve az én C5303-el


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 16:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.29. 08:18
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 TDS
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sullivan írta:
Ertem azt hittem legfőképp a tengelylógás ad visszajelzést....egyebkent hozzáteszem hogy egy két ember kipróbálta és egyöntetűen azt mondták hogy ez ilyen vegyek d-t. Mert egy cdti vectrából ültem ebbe, ami common rail és nagyok az elvárásaim....:) szóval majd még a kezébe adom valakinek akinek van tds-e legalább hogy ő mondjon valamit

Tapatalk-kal küldve az én C5303-el



Mondanám hogy ránézek esetleg de látom,hogy nem Bp közelében mozogsz :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 18:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
polip írta:
Hauzer írta:
Nekem annó Vojnó mester mondta,hogy a nagyon lökésszerű a gyorsulás,akkor tuti nem jó vmi..vagy a vezérlés, adagoló,turbó. Nekem is szeret forogni,de alulról is megy,nyomatékból. Chippelve még jobban persze.

Mondjuk szerintem pont ez a különbség a 34, illetve a 39 TDS között, a 39 alul valamivel kulturáltabb, kiegyenlítettebben adja le a nyomatékot.

TDS Powa :franko:

Az e34 tds-ben ugyanaz a motor van mint az e39 tds-ben.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 18:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
polip írta:
Hauzer írta:
Nekem annó Vojnó mester mondta,hogy a nagyon lökésszerű a gyorsulás,akkor tuti nem jó vmi..vagy a vezérlés, adagoló,turbó. Nekem is szeret forogni,de alulról is megy,nyomatékból. Chippelve még jobban persze.

Mondjuk szerintem pont ez a különbség a 34, illetve a 39 TDS között, a 39 alul valamivel kulturáltabb, kiegyenlítettebben adja le a nyomatékot.

TDS Powa :franko:

Az e34 tds-ben ugyanaz a motor van mint az e39 tds-ben.

Tapatalk


Majdnem...de megsem...

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 18:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bummer írta:
barbrady írta:
polip írta:
Hauzer írta:
Nekem annó Vojnó mester mondta,hogy a nagyon lökésszerű a gyorsulás,akkor tuti nem jó vmi..vagy a vezérlés, adagoló,turbó. Nekem is szeret forogni,de alulról is megy,nyomatékból. Chippelve még jobban persze.

Mondjuk szerintem pont ez a különbség a 34, illetve a 39 TDS között, a 39 alul valamivel kulturáltabb, kiegyenlítettebben adja le a nyomatékot.

TDS Powa :franko:

Az e34 tds-ben ugyanaz a motor van mint az e39 tds-ben.

Tapatalk


Majdnem...de megsem...

Mi a különbség?

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 810 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 50 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator