* *
Pontos idő: 2024.04.19. 10:46

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 810 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 41  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 10:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
AFE cold air system, sportkipufogó, chiptuning és az új kuplung hatása a gumikra:



Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek LeviM5 az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 12:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
AFE cold air system, sportkipufogó, chiptuning és az új kuplung hatása a gumikra:



:franko:

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 12:05 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
AFE cold air system, sportkipufogó, chiptuning és az új kuplung hatása a gumikra:


Monitor mögül nézve szédületes ez a 90 Km/h! :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 21:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Monitor mögül nézve szédületes ez a 90 Km/h! :mrgreen:

Á, ez csak valami gyorsított felvétel lehet. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 21:55 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.01. 16:02
Hozzászólások: 239
Tartózkodási hely: Ausztria, Bécs
Adott köszi: 34 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
LeviM5 írta:
Jerry írta:
Monitor mögül nézve szédületes ez a 90 Km/h! :mrgreen:

Á, ez csak valami gyorsított felvétel lehet. :wink:


Ha veszek fel szoknyát meg valami randa parókát viszel egy kört? :D

_________________
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

Kép
Skype: norbert.kovi@hotmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Kovee az itt látható tagok köszönték meg: LeviM5
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 21:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
AFE cold air system, sportkipufogó, chiptuning és az új kuplung hatása a gumikra:


Ezeknek nincs ki ///Mind a négy kerekük! :franko: Látványos különbség a régi kistestvér motorjához képest! Pedig volt idő mikor arról cikkezett minden magazin, hogy mekkora lökettérfogat és teljesítmény és a legjobb a világon. De hát fejlődik a technika...

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bmw520ds az itt látható tagok köszönték meg: LeviM5
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 22:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ahogy eddig is, és a régi M5-tel is volt, ha találkozunk, bárkit szívesen viszek. Sokan átéltek már az ///M-értést! :wink: És kiöltözni sem kell! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek LeviM5 az itt látható tagok köszönték meg: 2 Orsika, simi64
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 23:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Ahogy eddig is, és a régi M5-tel is volt, ha találkozunk, bárkit szívesen viszek. Sokan átéltek már az ///M-értést! :wink: És kiöltözni sem kell! :D

Helo
Én 40-felett bevállalok egy kört a kocsival


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2013.08.03. 12:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
LeviM5 írta:
Ahogy eddig is, és a régi M5-tel is volt, ha találkozunk, bárkit szívesen viszek. Sokan átéltek már az ///M-értést! :wink: És kiöltözni sem kell! :D

Helo
Én 40-felett bevállalok egy kört a kocsival

No majd ha a benzin-diesel topicban rendesen viselkedsz. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek LeviM5 az itt látható tagok köszönték meg: Bummer
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2013.08.03. 12:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
lepke írta:
LeviM5 írta:
Ahogy eddig is, és a régi M5-tel is volt, ha találkozunk, bárkit szívesen viszek. Sokan átéltek már az ///M-értést! :wink: És kiöltözni sem kell! :D

Helo
Én 40-felett bevállalok egy kört a kocsival

No majd ha a benzin-diesel topicban rendesen viselkedsz. :lol:


:franko:
Csak keményen! :lol: :lol: :lol:

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2013.12.26. 01:22 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2011.04.22. 12:58
Hozzászólások: 202
Tartózkodási hely: TATABÁNYA
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ÜDV valaki tud jó programozót (chiptuning) szakit ,aki a kocsim paramétereihez igazítja a kocsit,leömlő,szívósor,sportbetétszűrő 28 as motorhoz,lehetséges? KÖSZÖNÖM


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2013.12.26. 04:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
denny19 írta:
ÜDV valaki tud jó programozót (chiptuning) szakit ,aki a kocsim paramétereihez igazítja a kocsit,leömlő,szívósor,sportbetétszűrő 28 as motorhoz,lehetséges? KÖSZÖNÖM

autokorbel

Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.01.20. 18:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kovee írta:
LeviM5 írta:
Jerry írta:
Monitor mögül nézve szédületes ez a 90 Km/h! :mrgreen:

Á, ez csak valami gyorsított felvétel lehet. :wink:


Ha veszek fel szoknyát meg valami randa parókát viszel egy kört? :D


Elvisz egy körre... :wink: Meg hát... :mrgreen:

tudom majd fél éves...

_________________
Ha a cápa a tenyeredből eszik... akkor az a lábadból is fog..:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 09:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.05. 21:53
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Németország, Pécsvárad
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, szeretném megkérdezni, hogy akinek van 2.5 tds chippelve, mik a tapasztalatai....hangsúlyoznám, nem arra lennék kíváncsi, hogy szabad-e vagy sem, volt pár szó róla a topikban....a kérdésem inkább affelé irányulna, hogy a hatalmas turbólyukat alul, ki lehet valamennyire küszöbölni, tudom nem változó geós turbó van benne, csak bosszantó, hogy városban olyan nehézkesek a kigyorsítások, vagy az előzgetések, inkább neki sem állok mert ha hirtelen kéne egy gázfröccs nem igazán fürge...........szóval lehet ezen valamennyire segíteni, vagy csak változós turbóval? Beszéltem már chippelt tds tulajjal, azt mondta sokkal jobban megy az autó, de erre a részre nem tértünk ki....köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 11:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Sullivan írta:
Sziasztok, szeretném megkérdezni, hogy akinek van 2.5 tds chippelve, mik a tapasztalatai....hangsúlyoznám, nem arra lennék kíváncsi, hogy szabad-e vagy sem, volt pár szó róla a topikban....a kérdésem inkább affelé irányulna, hogy a hatalmas turbólyukat alul, ki lehet valamennyire küszöbölni, tudom nem változó geós turbó van benne, csak bosszantó, hogy városban olyan nehézkesek a kigyorsítások, vagy az előzgetések, inkább neki sem állok mert ha hirtelen kéne egy gázfröccs nem igazán fürge...........szóval lehet ezen valamennyire segíteni, vagy csak változós turbóval? Beszéltem már chippelt tds tulajjal, azt mondta sokkal jobban megy az autó, de erre a részre nem tértünk ki....köszönöm

1000 %-osan rendben van az autó? Turbó padon mérve tudja a gyári adatokat? Porlasztók padon hibátlanok? Adagoló padon hibátlan? Kompresszió gyári? Légtömegmérő?
Bocsánat az okoskodásért, de én itt indítanék és nem a csippelésnél. Mentem annak idején zsír új, 0 Km-es, Neményi Rt-től még Márkáért vásárolt TDS-el. Ment. Nagyon is. És olyan szép dízel hangot azóta sem hallottam...

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 12:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.29. 08:18
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 TDS
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Sullivan írta:
Sziasztok, szeretném megkérdezni, hogy akinek van 2.5 tds chippelve, mik a tapasztalatai....hangsúlyoznám, nem arra lennék kíváncsi, hogy szabad-e vagy sem, volt pár szó róla a topikban....a kérdésem inkább affelé irányulna, hogy a hatalmas turbólyukat alul, ki lehet valamennyire küszöbölni, tudom nem változó geós turbó van benne, csak bosszantó, hogy városban olyan nehézkesek a kigyorsítások, vagy az előzgetések, inkább neki sem állok mert ha hirtelen kéne egy gázfröccs nem igazán fürge...........szóval lehet ezen valamennyire segíteni, vagy csak változós turbóval? Beszéltem már chippelt tds tulajjal, azt mondta sokkal jobban megy az autó, de erre a részre nem tértünk ki....köszönöm

1000 %-osan rendben van az autó? Turbó padon mérve tudja a gyári adatokat? Porlasztók padon hibátlanok? Adagoló padon hibátlan? Kompresszió gyári? Légtömegmérő?
Bocsánat az okoskodásért, de én itt indítanék és nem a csippelésnél. Mentem annak idején zsír új, 0 Km-es, Neményi Rt-től még Márkáért vásárolt TDS-el. Ment. Nagyon is. És olyan szép dízel hangot azóta sem hallottam...



Bezony megy az alul is. HA egy TDS alul agyhalott,akkor ott más gond is van. Diag kéne első sorban,élő adatok. Sokat dob a CHIP is,ez kétségtelen,de először tisztázni kéne mi a helyzet adagoló,csúcsok,vezérlés terén.A turbónak olyan 1800 körül már éledeznie kéne.


Végre vki aki elismeri,hogy ha jó egy TDS szép a hangja :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 12:04 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hauzer írta:
hamoriarpi írta:
Sullivan írta:
Sziasztok, szeretném megkérdezni, hogy akinek van 2.5 tds chippelve, mik a tapasztalatai....hangsúlyoznám, nem arra lennék kíváncsi, hogy szabad-e vagy sem, volt pár szó róla a topikban....a kérdésem inkább affelé irányulna, hogy a hatalmas turbólyukat alul, ki lehet valamennyire küszöbölni, tudom nem változó geós turbó van benne, csak bosszantó, hogy városban olyan nehézkesek a kigyorsítások, vagy az előzgetések, inkább neki sem állok mert ha hirtelen kéne egy gázfröccs nem igazán fürge...........szóval lehet ezen valamennyire segíteni, vagy csak változós turbóval? Beszéltem már chippelt tds tulajjal, azt mondta sokkal jobban megy az autó, de erre a részre nem tértünk ki....köszönöm

1000 %-osan rendben van az autó? Turbó padon mérve tudja a gyári adatokat? Porlasztók padon hibátlanok? Adagoló padon hibátlan? Kompresszió gyári? Légtömegmérő?
Bocsánat az okoskodásért, de én itt indítanék és nem a csippelésnél. Mentem annak idején zsír új, 0 Km-es, Neményi Rt-től még Márkáért vásárolt TDS-el. Ment. Nagyon is. És olyan szép dízel hangot azóta sem hallottam...



Bezony megy az alul is. HA egy TDS alul agyhalott,akkor ott más gond is van. Diag kéne első sorban,élő adatok. Sokat dob a CHIP is,ez kétségtelen,de először tisztázni kéne mi a helyzet adagoló,csúcsok,vezérlés terén.
Végre vki aki elismeri,hogy ha jó egy TDS szép a hangja :)

Egyetértek Árpival és mint mindig, most is azt mondom, hogy egy TDS nem chippelésre való!
De az tény, hogy elég nagy turbólyuk van az alsó tartományban. Ezt felismervén a bajor mérnökök manapság már 2-3 turbót építenek a motorokba. Ráadásul változó gemometriásat.
A TDS-nél a következő a helyzet:
1. döntés megszületik
2. kick-down
3. kávé...cigi...
4. meglódul a szekér de piszkosul! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 12:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.05. 21:53
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Németország, Pécsvárad
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Sullivan írta:
Sziasztok, szeretném megkérdezni, hogy akinek van 2.5 tds chippelve, mik a tapasztalatai....hangsúlyoznám, nem arra lennék kíváncsi, hogy szabad-e vagy sem, volt pár szó róla a topikban....a kérdésem inkább affelé irányulna, hogy a hatalmas turbólyukat alul, ki lehet valamennyire küszöbölni, tudom nem változó geós turbó van benne, csak bosszantó, hogy városban olyan nehézkesek a kigyorsítások, vagy az előzgetések, inkább neki sem állok mert ha hirtelen kéne egy gázfröccs nem igazán fürge...........szóval lehet ezen valamennyire segíteni, vagy csak változós turbóval? Beszéltem már chippelt tds tulajjal, azt mondta sokkal jobban megy az autó, de erre a részre nem tértünk ki....köszönöm

1000 %-osan rendben van az autó? Turbó padon mérve tudja a gyári adatokat? Porlasztók padon hibátlanok? Adagoló padon hibátlan? Kompresszió gyári? Légtömegmérő?
Bocsánat az okoskodásért, de én itt indítanék és nem a csippelésnél. Mentem annak idején zsír új, 0 Km-es, Neményi Rt-től még Márkáért vásárolt TDS-el. Ment. Nagyon is. És olyan szép dízel hangot azóta sem hallottam...


Amit tudok: 194 ezer van benne (igen tudom hogy hihetetlenül hangzik), adagoló valahol szivárgott, ezért a Bosch-nál fel lett újítva, illetve csak tömítéseket kellett cserélni, meg elvileg padon újraállították, azt mondták ,hogy amúgy hibátlan. Porlasztót nem mértem, bízom benne, hogy ennél a kilométernél nincs vele gond, nemtom, a problémám, hogy mondjuk egy 1600-1700-as fordulatnál egyszerűen semmi, 2200-2300 asnál jól megy, a hangja nagyon szép.........azt a kávé cigi szünetet szeretném megszüntetni, de tudom egy változó geometriással 1300-1400 nál is elkezd tolni valamelyest


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 12:11 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Hauzer írta:
hamoriarpi írta:
Sullivan írta:
Sziasztok, szeretném megkérdezni, hogy akinek van 2.5 tds chippelve, mik a tapasztalatai....hangsúlyoznám, nem arra lennék kíváncsi, hogy szabad-e vagy sem, volt pár szó róla a topikban....a kérdésem inkább affelé irányulna, hogy a hatalmas turbólyukat alul, ki lehet valamennyire küszöbölni, tudom nem változó geós turbó van benne, csak bosszantó, hogy városban olyan nehézkesek a kigyorsítások, vagy az előzgetések, inkább neki sem állok mert ha hirtelen kéne egy gázfröccs nem igazán fürge...........szóval lehet ezen valamennyire segíteni, vagy csak változós turbóval? Beszéltem már chippelt tds tulajjal, azt mondta sokkal jobban megy az autó, de erre a részre nem tértünk ki....köszönöm

1000 %-osan rendben van az autó? Turbó padon mérve tudja a gyári adatokat? Porlasztók padon hibátlanok? Adagoló padon hibátlan? Kompresszió gyári? Légtömegmérő?
Bocsánat az okoskodásért, de én itt indítanék és nem a csippelésnél. Mentem annak idején zsír új, 0 Km-es, Neményi Rt-től még Márkáért vásárolt TDS-el. Ment. Nagyon is. És olyan szép dízel hangot azóta sem hallottam...



Bezony megy az alul is. HA egy TDS alul agyhalott,akkor ott más gond is van. Diag kéne első sorban,élő adatok. Sokat dob a CHIP is,ez kétségtelen,de először tisztázni kéne mi a helyzet adagoló,csúcsok,vezérlés terén.
Végre vki aki elismeri,hogy ha jó egy TDS szép a hangja :)

Egyetértek Árpival és mint mindig, most is azt mondom, hogy egy TDS nem chippelésre való!
De az tény, hogy elég nagy turbólyuk van az alsó tartományban. Ezt felismervén a bajor mérnökök manapság már 2-3 turbót építenek a motorokba. Ráadásul változó gemometriásat.
A TDS-nél a következő a helyzet:
1. döntés megszületik
2. kick-down
3. kávé...cigi...
4. meglódul a szekér de piszkosul! :D

Csak megerősíteni tudom, amit a kollégák írtak.
Igaz nekem E34 525TDS-el van tapasztalatom, de nem mondanám, hogy nem megy, sőt...
Az igaz, hogy szereti, ha forgatják, de, hogy nehézkes lenne vele előzni...
Azt még hozzátenném, hogy, mint írtam az enyém 34-es és a 39-es TDS alapból még jobban megy.
Szóval chip előtt átnézném én is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2014.05.07. 12:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.29. 08:18
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 TDS
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Hauzer írta:
hamoriarpi írta:
Sullivan írta:
Sziasztok, szeretném megkérdezni, hogy akinek van 2.5 tds chippelve, mik a tapasztalatai....hangsúlyoznám, nem arra lennék kíváncsi, hogy szabad-e vagy sem, volt pár szó róla a topikban....a kérdésem inkább affelé irányulna, hogy a hatalmas turbólyukat alul, ki lehet valamennyire küszöbölni, tudom nem változó geós turbó van benne, csak bosszantó, hogy városban olyan nehézkesek a kigyorsítások, vagy az előzgetések, inkább neki sem állok mert ha hirtelen kéne egy gázfröccs nem igazán fürge...........szóval lehet ezen valamennyire segíteni, vagy csak változós turbóval? Beszéltem már chippelt tds tulajjal, azt mondta sokkal jobban megy az autó, de erre a részre nem tértünk ki....köszönöm

1000 %-osan rendben van az autó? Turbó padon mérve tudja a gyári adatokat? Porlasztók padon hibátlanok? Adagoló padon hibátlan? Kompresszió gyári? Légtömegmérő?
Bocsánat az okoskodásért, de én itt indítanék és nem a csippelésnél. Mentem annak idején zsír új, 0 Km-es, Neményi Rt-től még Márkáért vásárolt TDS-el. Ment. Nagyon is. És olyan szép dízel hangot azóta sem hallottam...



Bezony megy az alul is. HA egy TDS alul agyhalott,akkor ott más gond is van. Diag kéne első sorban,élő adatok. Sokat dob a CHIP is,ez kétségtelen,de először tisztázni kéne mi a helyzet adagoló,csúcsok,vezérlés terén.
Végre vki aki elismeri,hogy ha jó egy TDS szép a hangja :)

Egyetértek Árpival és mint mindig, most is azt mondom, hogy egy TDS nem chippelésre való!
De az tény, hogy elég nagy turbólyuk van az alsó tartományban. Ezt felismervén a bajor mérnökök manapság már 2-3 turbót építenek a motorokba. Ráadásul változó gemometriásat.
A TDS-nél a következő a helyzet:
1. döntés megszületik
2. kick-down
3. kávé...cigi...
4. meglódul a szekér de piszkosul! :D


Én e34nél jártam így,de olyan gyenge volt alul,hogy 5iket nem is tudtam váltani. Hármasban rohangáltam a városban,ha vmi erőt akartam..Istenhegyi úton felfele végig kettesben..Aztán kiderült,hogy a beszívott levegő érzékelőm vezetéke szakadt volt,és érthetetlen módon +150 fokot látott..!! Tehát ok,hogy nem egy 30d,de tud még gyengébb is lenni.. 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 810 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 41  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator