* *
Pontos idő: 2017.10.24. 02:24

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 810 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 37, 38, 39, 40, 41  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 01:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.21. 00:47
Hozzászólások: 22
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Azóta csipeltünk 2 automata TDS-t is és jelentem nagyon jól sikerültek. Mindkét tulajdonosnál felülmúlta várakozásait ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2016.03.05. 23:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.18. 14:41
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57N 25d
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Egy M54B22-nél mit lehet elérni chip tuninggal?
Előre is köszi a választ!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2016.03.07. 14:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.03. 23:19
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tocsa_e61 írta:
Sziasztok!
Egy M54B22-nél mit lehet elérni chip tuninggal?
Előre is köszi a választ!


Szia!
Ezzel el lehet érni 200 - 210 lóerőt (a 170-ből), a linken találod, hogy is működik.

http://www.house-tuning.de/en/auto/mode ... B22/#table

:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2016.03.07. 16:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2018
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Pekka írta:
tocsa_e61 írta:
Sziasztok!
Egy M54B22-nél mit lehet elérni chip tuninggal?
Előre is köszi a választ!


Szia!
Ezzel el lehet érni 200 - 210 lóerőt (a 170-ből), a linken találod, hogy is működik.

http://www.house-tuning.de/en/auto/mode ... B22/#table

:franko:


:taps: :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2016.03.08. 22:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.18. 14:41
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57N 25d
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pekka írta:
tocsa_e61 írta:
Sziasztok!
Egy M54B22-nél mit lehet elérni chip tuninggal?
Előre is köszi a választ!


Szia!
Ezzel el lehet érni 200 - 210 lóerőt (a 170-ből), a linken találod, hogy is működik.

http://www.house-tuning.de/en/auto/mode ... B22/#table

:franko:


Köszi a linket!
Ez mennyire életszerű ez a teljesítmény növelés?
Kicsit messze vannak


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2016.03.08. 22:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2018
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tocsa_e61 írta:
Pekka írta:
tocsa_e61 írta:
Sziasztok!
Egy M54B22-nél mit lehet elérni chip tuninggal?
Előre is köszi a választ!


Szia!
Ezzel el lehet érni 200 - 210 lóerőt (a 170-ből), a linken találod, hogy is működik.

http://www.house-tuning.de/en/auto/mode ... B22/#table

:franko:


Köszi a linket!
Ez mennyire életszerű ez a teljesítmény növelés?
Kicsit messze vannak


Jó magam elég szkeptikus vagyok. Nem, azért mert nem tartom lehetetlennek a dolgot alapvetően, de szerintem gyárilag nincs annyi hagyva ebbe a motorban, hogy ilyen formában 30-40 lóerő előjöjjön belőle. 77 lóerő/liter kontra 90-95. Minimum a hengerfejbe és a kipufogórendszerbe bele kellene nyúlni hozzá, az ilyen varázs löttyöket meg el kell engedni. Körülbelül egy 10% + lehet benne ebben a motorban úgy, hogy ne dobj el helyből 200 ezer km-et.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2016.03.09. 05:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2163
Tartózkodási hely: 1094Budapest-2440 Százhalombatta
Adott köszi: 482 alkalommal
Kapott köszik: 482 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
...vagy egy Alpina.

Tapatalk-kal küldve az én D6503-el

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2016.03.18. 23:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.15. 11:34
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47D
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

E39 193le 2001-es fl autómat szeretném kicsit "vérfrissíteni".
Motorikusan rendben van, viszont a nyomatékból, lóerőből sosem elég ugye, no meg a fogyasztás optimalizálás sem utolsó szempont.
Természetesen kézi váltós. Hol érdemes, milyen változásra számíthatok és mibe kerülne ez a művelet kb nekem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2016.03.19. 08:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5615
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1400 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
zsoca929 írta:
Sziasztok!

E39 193le 2001-es fl autómat szeretném kicsit "vérfrissíteni".
Motorikusan rendben van, viszont a nyomatékból, lóerőből sosem elég ugye, no meg a fogyasztás optimalizálás sem utolsó szempont.
Természetesen kézi váltós. Hol érdemes, milyen változásra számíthatok és mibe kerülne ez a művelet kb nekem?


Mindenképpen olyan műhelyt javasolnék, ahol előtte és utána is történik teljesítménymérés. LeviM5-nek volt egy írása fényképekkel is erről.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2016.03.19. 10:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1735
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 228 alkalommal
Kapott köszik: 270 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zsoca929 írta:
Sziasztok!

E39 193le 2001-es fl autómat szeretném kicsit "vérfrissíteni".
Motorikusan rendben van, viszont a nyomatékból, lóerőből sosem elég ugye, no meg a fogyasztás optimalizálás sem utolsó szempont.
Természetesen kézi váltós. Hol érdemes, milyen változásra számíthatok és mibe kerülne ez a művelet kb nekem?

Egyszer utána néztem, az első E60 szintjére lehet nagyjából felhúzni, 218 LE és 500nm, 100k körüli áron, csak minek?

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI G6-L11 eszközömről

_________________
Üdv.

Odus


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2016.03.19. 10:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2163
Tartózkodási hely: 1094Budapest-2440 Százhalombatta
Adott köszi: 482 alkalommal
Kapott köszik: 482 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
odus írta:
zsoca929 írta:
Sziasztok!

E39 193le 2001-es fl autómat szeretném kicsit "vérfrissíteni".
Motorikusan rendben van, viszont a nyomatékból, lóerőből sosem elég ugye, no meg a fogyasztás optimalizálás sem utolsó szempont.
Természetesen kézi váltós. Hol érdemes, milyen változásra számíthatok és mibe kerülne ez a művelet kb nekem?

Egyszer utána néztem, az első E60 szintjére lehet nagyjából felhúzni, 218 LE és 500nm, 100k körüli áron, csak minek?

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI G6-L11 eszközömről

...arról nem is beszélve, hogy ezek a vasak azért már -tisztelet a kivételnek- túl vannak a zeniten, s az efféle teljesítménynövelő csomagok nem az életciklus-növelő beavatkozások hírében állnak.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2016.03.19. 15:01 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 498
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 107 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
odus írta:
zsoca929 írta:
Sziasztok!

E39 193le 2001-es fl autómat szeretném kicsit "vérfrissíteni".
Motorikusan rendben van, viszont a nyomatékból, lóerőből sosem elég ugye, no meg a fogyasztás optimalizálás sem utolsó szempont.
Természetesen kézi váltós. Hol érdemes, milyen változásra számíthatok és mibe kerülne ez a művelet kb nekem?

Egyszer utána néztem, az első E60 szintjére lehet nagyjából felhúzni, 218 LE és 500nm, 100k körüli áron, csak minek?

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI G6-L11 eszközömről

...arról nem is beszélve, hogy ezek a vasak azért már -tisztelet a kivételnek- túl vannak a zeniten, s az efféle teljesítménynövelő csomagok nem az életciklus-növelő beavatkozások hírében állnak.

Én az offos autómba náluk csináltattam a szoftveres optimalizálásomat 2 éve, akkor volt benne olyan 270 ezer km. Ez egy alapból 90 lovas 1.6 tdci, papírforma szerint 115 le lett belőle. Pados mérés nem volt, de a pozitív teljesítményváltozás, és a kevesebb fogyasztás fényében feleslegesnek is tartom a pados mérést, ha csak nem vagy maximalista.
Azóta is gond nélkül használom az autót, akkori árfolyamon a beavatkozás ára 40 ezer forint volt EDC16C39-es vezérlőnél.
Ha nem automata lenne a bmw-m, már simán azt is megcsináltattam volna velük.
Úgyhogy azért érdemes szétnézned a piacon, mielőtt 100ezerért csippelteted meg az autódat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2016.03.19. 15:31 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2011.03.31. 00:00
Hozzászólások: 741
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 99 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E90
Motor tipusa: N52B25O1
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
SvidronyA írta:
odus írta:
zsoca929 írta:
Sziasztok!

E39 193le 2001-es fl autómat szeretném kicsit "vérfrissíteni".
Motorikusan rendben van, viszont a nyomatékból, lóerőből sosem elég ugye, no meg a fogyasztás optimalizálás sem utolsó szempont.
Természetesen kézi váltós. Hol érdemes, milyen változásra számíthatok és mibe kerülne ez a művelet kb nekem?

Egyszer utána néztem, az első E60 szintjére lehet nagyjából felhúzni, 218 LE és 500nm, 100k körüli áron, csak minek?

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI G6-L11 eszközömről

...arról nem is beszélve, hogy ezek a vasak azért már -tisztelet a kivételnek- túl vannak a zeniten, s az efféle teljesítménynövelő csomagok nem az életciklus-növelő beavatkozások hírében állnak.

Én az offos autómba náluk csináltattam a szoftveres optimalizálásomat 2 éve, akkor volt benne olyan 270 ezer km. Ez egy alapból 90 lovas 1.6 tdci, papírforma szerint 115 le lett belőle. Pados mérés nem volt, de a pozitív teljesítményváltozás, és a kevesebb fogyasztás fényében feleslegesnek is tartom a pados mérést, ha csak nem vagy maximalista.
Azóta is gond nélkül használom az autót, akkori árfolyamon a beavatkozás ára 40 ezer forint volt EDC16C39-es vezérlőnél.
Ha nem automata lenne a bmw-m, már simán azt is megcsináltattam volna velük.
Úgyhogy azért érdemes szétnézned a piacon, mielőtt 100ezerért csippelteted meg az autódat.

http://www.autokorbel.hu/chiptuning/bmw ... 0d-193-le/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2016.03.21. 09:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.04.15. 11:34
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47D
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
SvidronyA írta:
odus írta:
zsoca929 írta:
Sziasztok!

E39 193le 2001-es fl autómat szeretném kicsit "vérfrissíteni".
Motorikusan rendben van, viszont a nyomatékból, lóerőből sosem elég ugye, no meg a fogyasztás optimalizálás sem utolsó szempont.
Természetesen kézi váltós. Hol érdemes, milyen változásra számíthatok és mibe kerülne ez a művelet kb nekem?

Egyszer utána néztem, az első E60 szintjére lehet nagyjából felhúzni, 218 LE és 500nm, 100k körüli áron, csak minek?

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI G6-L11 eszközömről

...arról nem is beszélve, hogy ezek a vasak azért már -tisztelet a kivételnek- túl vannak a zeniten, s az efféle teljesítménynövelő csomagok nem az életciklus-növelő beavatkozások hírében állnak.

Én az offos autómba náluk csináltattam a szoftveres optimalizálásomat 2 éve, akkor volt benne olyan 270 ezer km. Ez egy alapból 90 lovas 1.6 tdci, papírforma szerint 115 le lett belőle. Pados mérés nem volt, de a pozitív teljesítményváltozás, és a kevesebb fogyasztás fényében feleslegesnek is tartom a pados mérést, ha csak nem vagy maximalista.
Azóta is gond nélkül használom az autót, akkori árfolyamon a beavatkozás ára 40 ezer forint volt EDC16C39-es vezérlőnél.
Ha nem automata lenne a bmw-m, már simán azt is megcsináltattam volna velük.
Úgyhogy azért érdemes szétnézned a piacon, mielőtt 100ezerért csippelteted meg az autódat.



Mindenkinek köszönöm a válaszokat!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2016.03.21. 15:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Nem szabad már ezeket az autókat bántani.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 4 muhaati, NagyMatyas, Rjani530d, SvidronyA
Értékelés: 19.05%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2016.03.21. 15:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1543
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 79 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tocsa_e61 írta:
Sziasztok!
Egy M54B22-nél mit lehet elérni chip tuninggal?
Előre is köszi a választ!


HOVA????? MINEK????? ILYEN UTAKRA????? KINEK?????


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2016.03.31. 13:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.12. 23:03
Hozzászólások: 160
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
tocsa_e61 írta:
Sziasztok!
Egy M54B22-nél mit lehet elérni chip tuninggal?
Előre is köszi a választ!


HOVA????? MINEK????? ILYEN UTAKRA????? KINEK?????

:D

Sent from my LG-D620 using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2016.06.27. 10:49 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 498
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 107 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

a Rigotech-el van esetleg valakinek tapasztalata? Hogyan dolgoznak, megbízhatóak-e, milyen az árfekvés, stb.., nem csak BMW specifikus tapasztalat érdekel.

köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2016.06.27. 16:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2018
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Sziasztok,

a Rigotech-el van esetleg valakinek tapasztalata? Hogyan dolgoznak, megbízhatóak-e, milyen az árfekvés, stb.., nem csak BMW specifikus tapasztalat érdekel.

köszi


Tudomásom szerint nem annyira profik. Ha jót akarsz, akkor Autokorbel :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: atesz155
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: !!CHIPTUNING!!
HozzászólásElküldve: 2016.07.01. 15:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:14
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Sziasztok,

a Rigotech-el van esetleg valakinek tapasztalata? Hogyan dolgoznak, megbízhatóak-e, milyen az árfekvés, stb.., nem csak BMW specifikus tapasztalat érdekel.

köszi

Hali! Mi voltunk nálunk egy 406- 2.2HDi vel. FAP-lekapcsoláson, és egy kis optimizáláson esett át 377ezernél. Most 421-ezer van benne, kb fél literrel lett alacsonyabb a fogyasztásunk. Mi megvagyunk elégedve velük. Nem tudom eldönteni, hogy tényleg érdeklik/érdekelték az ott dolgozókat a történetének, vagy ez inkább egy kicsit színjáték volt a részükről. A munkájukkal megvagyunk elégedve, az autó fürgébb lett, tud kevesebbet is fogyasztani.

Tapatalkkal küldve az én A0001 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Szomby az itt látható tagok köszönték meg: atesz155
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 810 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 37, 38, 39, 40, 41  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator