* *
Pontos idő: 2024.05.15. 22:01

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 550 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.19. 14:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
Levibéka írta:
MChris írta:
Levibéka írta:
Ma felkerültek a téli Papucsok az autómra :D , jobb későn mint soha :oops:


nekem is :lol: acélfelni 15" :?


a enyém gyári Alu 15" :nyelves:


Az enyém is gyári alu, de 17" :nyelves:

de még nem tettem ,fel és egy darabig nem is fogom hehe :D

Most a 18"-al járok, a 19"-et már levettem, aztán ha jön a hó , jöhet a 17" !

Madox aki csak szépen fokozatosan...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.19. 14:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
madox írta:
Levibéka írta:
MChris írta:
Levibéka írta:
Ma felkerültek a téli Papucsok az autómra :D , jobb későn mint soha :oops:


nekem is :lol: acélfelni 15" :?


a enyém gyári Alu 15" :nyelves:


Az enyém is gyári alu, de 17" :nyelves:

de még nem tettem ,fel és egy darabig nem is fogom hehe :D

Most a 18"-al járok, a 19"-et már levettem, aztán ha jön a hó , jöhet a 17" !

Madox aki csak szépen fokozatosan...


ha ennyire élvezed a kerékcserét... :mrgreen:

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.19. 15:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2009.01.18. 01:00
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: BP
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
[quote="jackson"]

- Ha még nem pucoltad ki légszűrő ház leengedő nyilásait, akkor keres meg a közeledben egy klubtagot akit tudja és 5 perc alatt megtanit rá.

Nekem ki tudná ezt megtanítani???? Helyileg Budaörs.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.19. 15:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
madox írta:
Levibéka írta:
MChris írta:
Levibéka írta:
Ma felkerültek a téli Papucsok az autómra :D , jobb későn mint soha :oops:


nekem is :lol: acélfelni 15" :?


a enyém gyári Alu 15" :nyelves:


Az enyém is gyári alu, de 17" :nyelves:

de még nem tettem ,fel és egy darabig nem is fogom hehe :D

Most a 18"-al járok, a 19"-et már levettem, aztán ha jön a hó , jöhet a 17" !

Madox aki csak szépen fokozatosan...


ha ennyire élvezed a kerékcserét... :mrgreen:


Van pár emberem a szervízben aki "szívesen" megcsinálja ...

Én meg élvezem, hogy mindig más kerék van rajta :D :D :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.19. 17:51 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2007.01.29. 01:00
Hozzászólások: 338
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535 D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha kell valakinek, van gyári 15"-os lemezfelni (fekete alu) garnitúrám, gyári dísztárcsákkal.
Nagyon olcsón :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.19. 20:00 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csipi írta:
Ha kell valakinek, van gyári 15"-os lemezfelni (fekete alu) garnitúrám, gyári dísztárcsákkal.
Nagyon olcsón :lol:


kellett valakinek pont nem rég!

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.19. 20:02 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
CD-tár 5 fok alatt könyv szerint nem használható!

Nálam télen 3 foknál nem igazán olvas rendesen,télre kiveszem a magazint is (hibátlan a tár, van benne valami,mert tavaly télen is csinálta)

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.19. 20:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.30. 00:00
Hozzászólások: 884
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
csipi írta:
Ha kell valakinek, van gyári 15"-os lemezfelni (fekete alu) garnitúrám, gyári dísztárcsákkal.
Nagyon olcsón :lol:


kellett valakinek pont nem rég!


Nekem, de nem a lemez, hanem ezüst alu.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.19. 20:11 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Viper írta:
MChris írta:
csipi írta:
Ha kell valakinek, van gyári 15"-os lemezfelni (fekete alu) garnitúrám, gyári dísztárcsákkal.
Nagyon olcsón :lol:


kellett valakinek pont nem rég!


Nekem, de nem a lemez, hanem ezüst alu.


ezüst spray :wink:

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.22. 20:00 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2007.01.29. 01:00
Hozzászólások: 338
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535 D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Viper írta:
MChris írta:
csipi írta:
Ha kell valakinek, van gyári 15"-os lemezfelni (fekete alu) garnitúrám, gyári dísztárcsákkal.
Nagyon olcsón :lol:


kellett valakinek pont nem rég!


Nekem, de nem a lemez, hanem ezüst alu.


ezüst spray :wink:



10 ropiért vihető cakli pakli, itt csak a helyet foglalja :drunk :sör:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.23. 15:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Ezen a helyen mindig csúszik (ILYEN NINCS)
Ha valaki arra járna :wink: :wink:

üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 10:46 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Ha már esik a hó és szabadságon vagyok voltam lent csúszkálni a piacunk hátsó parkolójában egy másfél órát.
1-1,5centi tiszta szűz hóban.
A tapasztalatom:
- 2 tonna bazi nagy tömeg például ABS megállás 30-ról jó sokáig tart. Cirka 4szeres féktávot simán lehet hagyni a nyárihoz képest.
- 10-20-30 km/h sebességnél is simán csúszott a kocsi komolyabb kormány mozdulatoknál. Nem kell hozzá 50-el menni.
- ABS csak egyenesen használható. Kanyarban nincs értelme fékezni mivel egyenesen kicsúszik a kanyarból helyette fék elenged és gyors vissza egyenesben majd finoman újra jobbra.
- A seggét a kanyar utolsó negyedében nyomja kifelé ha nagyobb gázt adsz.
- Ha hosszabb ideig mentem a szűzhavon akkor telítődtek a gumi árkai és jobban csúszott amig ki nem nyomta.
- próbáltam DSC nélkül is igaz ott 5-10km/h körül. De ha kábé 20-30-al csinálod ugyan azt mászkál kocsi. Igaz annyira nem fordul keresztbe mind DSC-vel.
- Azért tudtam aktive DSc-vel is kiforditani a seggét, ha csúszik inkább gyors ellenkormányzás használt.
- Másfél óra után márolyan fáradt voltam, hogy "sikerült" 3-5el neki döccenni a járdaszegélynek. Na ekkor hagytam abba.

Csókoltatom az összes hülyét aki ma élesben töri össze a kocsiját. A szomszéd OFF Buzukival is ment kocsival az ovodába ahova én gyalog mentem a közelség miatt. Ja ő életében nem vezetett sokat, mivel nem volt kocsija de most ott kell lennie az úton. Abból vette észre esik a hó amikor kiállt a garázsból na akkor kellett volna vissza tolatnia.

Jackson, aki ma inkább nem megy ki mielött valami hülye belém jön

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 11:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Sziasztok!

Ha már esik a hó és szabadságon vagyok voltam lent csúszkálni a piacunk hátsó parkolójában egy másfél órát.
1-1,5centi tiszta szűz hóban.
A tapasztalatom:
- 2 tonna bazi nagy tömeg például ABS megállás 30-ról jó sokáig tart. Cirka 4szeres féktávot simán lehet hagyni a nyárihoz képest.
- 10-20-30 km/h sebességnél is simán csúszott a kocsi komolyabb kormány mozdulatoknál. Nem kell hozzá 50-el menni.
- ABS csak egyenesen használható. Kanyarban nincs értelme fékezni mivel egyenesen kicsúszik a kanyarból helyette fék elenged és gyors vissza egyenesben majd finoman újra jobbra.
- A seggét a kanyar utolsó negyedében nyomja kifelé ha nagyobb gázt adsz.
- Ha hosszabb ideig mentem a szűzhavon akkor telítődtek a gumi árkai és jobban csúszott amig ki nem nyomta.
- próbáltam DSC nélkül is igaz ott 5-10km/h körül. De ha kábé 20-30-al csinálod ugyan azt mászkál kocsi. Igaz annyira nem fordul keresztbe mind DSC-vel.
- Azért tudtam aktive DSc-vel is kiforditani a seggét, ha csúszik inkább gyors ellenkormányzás használt.
- Másfél óra után márolyan fáradt voltam, hogy "sikerült" 3-5el neki döccenni a járdaszegélynek. Na ekkor hagytam abba.

Csókoltatom az összes hülyét aki ma élesben töri össze a kocsiját. A szomszéd OFF Buzukival is ment kocsival az ovodába ahova én gyalog mentem a közelség miatt. Ja ő életében nem vezetett sokat, mivel nem volt kocsija de most ott kell lennie az úton. Abból vette észre esik a hó amikor kiállt a garázsból na akkor kellett volna vissza tolatnia.

Jackson, aki ma inkább nem megy ki mielött valami hülye belém jön


Én is tesztelgettem ma a hóban az M5-öt a gyári 17-esekkel téli gumival persze !

- fékút nálam is 2X 3X nagyobb, de ha a követési távolság megvan, no problemo

- kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást

- útbordák okozzák a legnagyobb veszélyt, az ellen nincs ellenszer, csak a maximális óvatosság

Egyébként minden olyan mint tavaly vagy azelőtt, ismét bebizonyosodott, hogy milyen jól ki vannak találva ezek az autók, TÖKÉLETESEN LEHET KÖZLEKEDNI EGY M5-EL IS !

fantasztikus egyébként mikor a kanyarban odanyomod neki, mit össze nem dolgozik a gép és mennyiféle hang hallható ilyenkor...


Azért csak óvatosan ! :D :D :D :D :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 11:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Idézet:
kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást

Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban :D

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 12:37 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 1102
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 30XD
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Idézet:
kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást

Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban :D
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 12:59 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.09.07. 00:00
Hozzászólások: 1063
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
e39chip írta:
simi64 írta:
Idézet:
kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást

Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban :D
:franko:


Ezért kell kicsit félrevonulni egy nagyobb placcra és kicsit gyakorolni!!!!
Hasznos és mókás is ilyenkor....persze család nélkül mert ők egyből infarktust kapnának....
Ma láttam egy esetet :-) Egy francia meg egy japán csókolódzott komáromban pont a bíróság előtti kereszteződésben :-) A kár jelentős személyi sérülés nem történt szerencsére..
A francia ( valami festő volt....a neve) nekiment a japánnak az meg a villanypóznának. A ronda francia eltörte az orrát....a japán meg V betű formát vett fel az oszlopon....Ja és van ott valami piros tábla is hatszög alakú.....a japcsi gondolom kicsúszott a francia elé :-)


Mert ugye OFF autó neveket nem írunk be.....DE A BAJORON MEG MŰKÖDIK MINDEN ABS / ASC :-) És ki is mentem gyakorolni :-) Ha az ASC vagy DSC kikapcsol akkor húúúúúúvazzzzzzeeeeeee!!!! :-)


Ãœdv!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 14:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Idézet:
kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást

Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban :D



De nem indul meg, nem érted ? Pont ez a lényeg benne, hogy hiába is próbálsz gázt adni, letilt az M5, nem csak fékez, a teljesítményt is elveszi... lehet ,hogy a tiédben másként működik, ha nem hiszed ,gyere el és kipróbálhatjuk...egész reggel ezt teszteltük a srácokkal a telepen, hihetetlen jól ki van találva...

Ennyit a kilinccsel előre gondolatról :D Ne felejtsd el azért, hogy egy 2001-es M5-be egy picit komolyabb cuccot tettek már... egyszerűen fejlődött a technika...nekem is volt egy 97-es 39-em, az teljesen másképp viselkedett mint ez...

Nem véletlenül német autó, ott is van tél, úgy csinálták, hogy akkor is lehessen használni... :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 14:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
madox írta:
simi64 írta:
Idézet:
kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást

Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban :D



De nem indul meg, nem érted ? Pont ez a lényeg benne, hogy hiába is próbálsz gázt adni, letilt az M5, nem csak fékez, a teljesítményt is elveszi... lehet ,hogy a tiédben másként működik, ha nem hiszed ,gyere el és kipróbálhatjuk...egész reggel ezt teszteltük a srácokkal a telepen, hihetetlen jól ki van találva...

Ennyit a kilinccsel előre gondolatról :D Ne felejtsd el azért, hogy egy 2001-es M5-be egy picit komolyabb cuccot tettek már... egyszerűen fejlődött a technika...nekem is volt egy 97-es 39-em, az teljesen másképp viselkedett mint ez...

Nem véletlenül német autó, ott is van tél, úgy csinálták, hogy akkor is lehessen használni... :D


Egy M5 tényleg teljesen más. Más elektronika, futómű, difi, stb... Aki vezetett már az tudja.

Vezetéstechnikai tréning, ami idén sajna elmaradt: aki ottvolt mindent kipróbálhatott, mit tud produkálni az autó, ha csúszik. Saját magam azt vettem észre, DSC off állásában sokkal jobban érezni az autót, és ezt az oktató is megerősítette! Jéges útviszonyokat produkáltak, műgyanta fellocsolva, hát ott csúszik DSC-vel is.
Kikerülő manőverek, jégen, nagyon hasznos volt!
Amúgy hóban-esőben valóban megfogja az elektronika. DSC már fejlettebb cucc, mint a sima ASC.

Egy M5 miben más: nem kell alá hó!!! :wink: Én egész évben élvezem, amit most ti... :nyelves: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 14:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
madox írta:
simi64 írta:
Idézet:
kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást

Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban :D



De nem indul meg, nem érted ? Pont ez a lényeg benne, hogy hiába is próbálsz gázt adni, letilt az M5, nem csak fékez, a teljesítményt is elveszi... lehet ,hogy a tiédben másként működik, ha nem hiszed ,gyere el és kipróbálhatjuk...egész reggel ezt teszteltük a srácokkal a telepen, hihetetlen jól ki van találva...

Ennyit a kilinccsel előre gondolatról :D Ne felejtsd el azért, hogy egy 2001-es M5-be egy picit komolyabb cuccot tettek már... egyszerűen fejlődött a technika...nekem is volt egy 97-es 39-em, az teljesen másképp viselkedett mint ez...

Nem véletlenül német autó, ott is van tél, úgy csinálták, hogy akkor is lehessen használni... :D


Egy M5 tényleg teljesen más. Más elektronika, futómű, difi, stb... Aki vezetett már az tudja.

Vezetéstechnikai tréning, ami idén sajna elmaradt: aki ottvolt mindent kipróbálhatott, mit tud produkálni az autó, ha csúszik. Saját magam azt vettem észre, DSC off állásában sokkal jobban érezni az autót, és ezt az oktató is megerősítette! Jéges útviszonyokat produkáltak, műgyanta fellocsolva, hát ott csúszik DSC-vel is.
Kikerülő manőverek, jégen, nagyon hasznos volt!
Amúgy hóban-esőben valóban megfogja az elektronika. DSC már fejlettebb cucc, mint a sima ASC.

Egy M5 miben más: nem kell alá hó!!! :wink: Én egész évben élvezem, amit most ti... :nyelves: :lol:

Nem azt akarjátok mondani, hogy jégen nem lehet 1 M5-öt seggét oldalra dobni... :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 14:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
LeviM5 írta:
madox írta:
simi64 írta:
Idézet:
kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást

Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban :D



De nem indul meg, nem érted ? Pont ez a lényeg benne, hogy hiába is próbálsz gázt adni, letilt az M5, nem csak fékez, a teljesítményt is elveszi... lehet ,hogy a tiédben másként működik, ha nem hiszed ,gyere el és kipróbálhatjuk...egész reggel ezt teszteltük a srácokkal a telepen, hihetetlen jól ki van találva...

Ennyit a kilinccsel előre gondolatról :D Ne felejtsd el azért, hogy egy 2001-es M5-be egy picit komolyabb cuccot tettek már... egyszerűen fejlődött a technika...nekem is volt egy 97-es 39-em, az teljesen másképp viselkedett mint ez...

Nem véletlenül német autó, ott is van tél, úgy csinálták, hogy akkor is lehessen használni... :D


Egy M5 tényleg teljesen más. Más elektronika, futómű, difi, stb... Aki vezetett már az tudja.

Vezetéstechnikai tréning, ami idén sajna elmaradt: aki ottvolt mindent kipróbálhatott, mit tud produkálni az autó, ha csúszik. Saját magam azt vettem észre, DSC off állásában sokkal jobban érezni az autót, és ezt az oktató is megerősítette! Jéges útviszonyokat produkáltak, műgyanta fellocsolva, hát ott csúszik DSC-vel is.
Kikerülő manőverek, jégen, nagyon hasznos volt!
Amúgy hóban-esőben valóban megfogja az elektronika. DSC már fejlettebb cucc, mint a sima ASC.

Egy M5 miben más: nem kell alá hó!!! :wink: Én egész évben élvezem, amit most ti... :nyelves: :lol:

Nem azt akarjátok mondani, hogy jégen nem lehet 1 M5-öt seggét oldalra dobni... :lol:


Simi, légyszi olvasd el még1x mit írtam. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 550 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 33 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator