Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Porlasztócsúcs

2016.03.10. 21:42

Johnny1982 írta:
bendegúz írta:
Johnny1982 írta:Sziasztok!
Porlasztó csúcs csere után vagyok...a csúcsok beillesztése mit foglal magában? Világositsatok már fel! Ettől járhat egyenetlenül a motor?

Tapatalk-kal küldve az én D6503-el

Járhat. Előbb kellett volna kérdezni! Illetve aki cserélte nem tudta mi a teendő?

Nem!Egy idióta! Kiderült, hogy csak 4 hengerest tud illeszteni!.Most ott járok, hogy elhoztam tőle...gyanakodom hogy a vadiúj feszítők és az új főtengely ékszíjtárcsa csere után még mindig dörmög alapjáraton és utána is egy kicsit... Tehát dadoghat...egyenletlen

Tapatalk-kal küldve az én D6503-el

Szerintem keress egy hozzáértőt, biztos megoldható a probléma!
Csak nem tudom merre indulj, Jlaci, vagy Muha Atti.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: Johnny1982
Értékelés: 4.76%

Re: Porlasztócsúcs

2016.03.11. 12:07

bendegúz írta:
Johnny1982 írta:
bendegúz írta:
Johnny1982 írta:Sziasztok!
Porlasztó csúcs csere után vagyok...a csúcsok beillesztése mit foglal magában? Világositsatok már fel! Ettől járhat egyenetlenül a motor?

Tapatalk-kal küldve az én D6503-el

Járhat. Előbb kellett volna kérdezni! Illetve aki cserélte nem tudta mi a teendő?

Nem!Egy idióta! Kiderült, hogy csak 4 hengerest tud illeszteni!.Most ott járok, hogy elhoztam tőle...gyanakodom hogy a vadiúj feszítők és az új főtengely ékszíjtárcsa csere után még mindig dörmög alapjáraton és utána is egy kicsit... Tehát dadoghat...egyenletlen

Tapatalk-kal küldve az én D6503-el

Szerintem keress egy hozzáértőt, biztos megoldható a probléma!
Csak nem tudom merre indulj, Jlaci, vagy Muha Atti.


MuhaAti most úgyis nagyon benne van a csúcsokban, a zenyimé is ott figyel nála ezügyben :facepalm: :wink:

Re: Porlasztócsúcs

2016.03.12. 16:44

Johnny1982 írta:
bendegúz írta:
Johnny1982 írta:Sziasztok!
Porlasztó csúcs csere után vagyok...a csúcsok beillesztése mit foglal magában? Világositsatok már fel! Ettől járhat egyenetlenül a motor?

Tapatalk-kal küldve az én D6503-el

Járhat. Előbb kellett volna kérdezni! Illetve aki cserélte nem tudta mi a teendő?

Nem!Egy idióta! Kiderült, hogy csak 4 hengerest tud illeszteni!.Most ott járok, hogy elhoztam tőle...gyanakodom hogy a vadiúj feszítők és az új főtengely ékszíjtárcsa csere után még mindig dörmög alapjáraton és utána is egy kicsit... Tehát dadoghat...egyenletlen

Tapatalk-kal küldve az én D6503-el

Tuzkarikat cserelt?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Porlasztócsúcs

2016.03.23. 08:57

Sziasztok valakinek nincs egy jeladós porlasztója 96 os 525 tds hez e39 ről van szó. Előre is köszönöm.

Re: Porlasztócsúcs

2016.03.23. 09:41

nemethbmw93pisti írta:Sziasztok valakinek nincs egy jeladós porlasztója 96 os 525 tds hez e39 ről van szó. Előre is köszönöm.

A tartózkodási helyed függvényében Schnitzer vagy Gallaca Klubtársak valamelyikét keresd ;-).

Tapatalkkal küldve az én D6503 eszközömről

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: notaridavid
Értékelés: 4.76%

Re: Porlasztócsúcs

2016.04.08. 17:36

Nem porlasztó, de remélem tudtok segíteni. Van egy barátomnak egy makulátlan 130 ezret futott e36 25TD-je. Sajnos szórakozik az adagoló fedél ( nem HDK-s, még a sima ). Tudtok valakit, aki érdemben tudja javítani? Azt hiszem a potenciométer rossz benne.

Re: Porlasztócsúcs

2016.04.08. 18:46

nagy.matyika írta:Nem porlasztó, de remélem tudtok segíteni. Van egy barátomnak egy makulátlan 130 ezret futott e36 25TD-je. Sajnos szórakozik az adagoló fedél ( nem HDK-s, még a sima ). Tudtok valakit, aki érdemben tudja javítani? Azt hiszem a potenciométer rossz benne.

130 ezret futott E36 TDS. :mrgreen:

Szoták Dávidot meg lehet kérdezni.

Re: Porlasztócsúcs

2016.04.08. 19:36

hamoriarpi írta:
nagy.matyika írta:Nem porlasztó, de remélem tudtok segíteni. Van egy barátomnak egy makulátlan 130 ezret futott e36 25TD-je. Sajnos szórakozik az adagoló fedél ( nem HDK-s, még a sima ). Tudtok valakit, aki érdemben tudja javítani? Azt hiszem a potenciométer rossz benne.

130 ezret futott E36 TDS. :mrgreen:

Szoták Dávidot meg lehet kérdezni.


Isten bizony Árpi. Magyar forgalomba helyezésű az autó, törésmentes, rendszám végig benne az összes üvegbe stb. A belseje is olyan, hogy te sem kötnél bele. :wink: Semmi kopás nincs a kárpitikon, a műanyagokon, egyedül az idő fog rajta és valahol már engedi el magát a kárpit, de ez is az időnek tudható be. A kárpitokat kéne rendbe tenni, meg a küszöböket olyan helyen lakatolni, ahol tudnak normálisan védőgázzal hegeszteni és akkor nem lenne hiba benne. Ha gondolod lövök róla képeket :franko:

Próbáltam keresgélni, de annyit találtam, hogy powerfanatics-on hirdet. Bontós? Rá gondoltál ? :)

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: barbrady
Értékelés: 4.76%

Re: Porlasztócsúcs

2016.04.08. 20:30

nagy.matyika írta:
hamoriarpi írta:
nagy.matyika írta:Nem porlasztó, de remélem tudtok segíteni. Van egy barátomnak egy makulátlan 130 ezret futott e36 25TD-je. Sajnos szórakozik az adagoló fedél ( nem HDK-s, még a sima ). Tudtok valakit, aki érdemben tudja javítani? Azt hiszem a potenciométer rossz benne.

130 ezret futott E36 TDS. :mrgreen:

Szoták Dávidot meg lehet kérdezni.


Isten bizony Árpi. Magyar forgalomba helyezésű az autó, törésmentes, rendszám végig benne az összes üvegbe stb. A belseje is olyan, hogy te sem kötnél bele. :wink: Semmi kopás nincs a kárpitikon, a műanyagokon, egyedül az idő fog rajta és valahol már engedi el magát a kárpit, de ez is az időnek tudható be. A kárpitokat kéne rendbe tenni, meg a küszöböket olyan helyen lakatolni, ahol tudnak normálisan védőgázzal hegeszteni és akkor nem lenne hiba benne. Ha gondolod lövök róla képeket :franko:

Próbáltam keresgélni, de annyit találtam, hogy powerfanatics-on hirdet. Bontós? Rá gondoltál ? :)

Nem bontós. Facebookon keresrá.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Re: Porlasztócsúcs

2016.04.08. 20:33

admin írta:
nagy.matyika írta:
hamoriarpi írta:
nagy.matyika írta:Nem porlasztó, de remélem tudtok segíteni. Van egy barátomnak egy makulátlan 130 ezret futott e36 25TD-je. Sajnos szórakozik az adagoló fedél ( nem HDK-s, még a sima ). Tudtok valakit, aki érdemben tudja javítani? Azt hiszem a potenciométer rossz benne.

130 ezret futott E36 TDS. :mrgreen:

Szoták Dávidot meg lehet kérdezni.


Isten bizony Árpi. Magyar forgalomba helyezésű az autó, törésmentes, rendszám végig benne az összes üvegbe stb. A belseje is olyan, hogy te sem kötnél bele. :wink: Semmi kopás nincs a kárpitikon, a műanyagokon, egyedül az idő fog rajta és valahol már engedi el magát a kárpit, de ez is az időnek tudható be. A kárpitokat kéne rendbe tenni, meg a küszöböket olyan helyen lakatolni, ahol tudnak normálisan védőgázzal hegeszteni és akkor nem lenne hiba benne. Ha gondolod lövök róla képeket :franko:

Próbáltam keresgélni, de annyit találtam, hogy powerfanatics-on hirdet. Bontós? Rá gondoltál ? :)

Nem bontós. Facebookon keresrá.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Van egy pár. Valamit tudtok még róla mondani? :D

Re: Porlasztócsúcs

2016.04.08. 20:51

https://www.facebook.com/Davids-Garage- ... 599747375/


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Re: Porlasztócsúcs

2016.04.08. 21:04

admin írta:https://www.facebook.com/Davids-Garage-1672010599747375/


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Köszöntem :wink:

Porlasztócsúcs

2016.07.27. 22:41

Heló forumlakók!
Olyan problémám van, hogy ereszt a maganyomásúm .525d 01' es. Mennyi egy ilyent kb felújítani ? Illetve ,hogy az 530d é jó e hozzá ?
Előre is köszönöm a segítséget .
Üdv.

Re: Porlasztócsúcs

2016.10.28. 17:28

Barátom (E39 25d) autója egyik napról a másikra Smooth Running Controller hibát dobott. 2-es hengeren +6.1-es korrekciós értékkel. Nyest nyomok láthatóak a motorburkolaton. Ha mondjuk elrág valamit a nyest, okozhat ilyen hibát? :facepalm:

Re: Porlasztócsúcs

2016.10.28. 21:18

NagyMatyas írta:Barátom (E39 25d) autója egyik napról a másikra Smooth Running Controller hibát dobott. 2-es hengeren +6.1-es korrekciós értékkel. Nyest nyomok láthatóak a motorburkolaton. Ha mondjuk elrág valamit a nyest, okozhat ilyen hibát? :facepalm:

Talán esetleg ha a railszelephez, vagy a szenzorhoz menő vezetéket inzultálja, az injektorokhoz menőhöz nem nagyon fér hozzá, be van csomagolva.
A railszelep fáradása is okozhat ilyet, meg kell nézni a railnyomás ingadozását, ha több mint 10 bar, az már gyanús. Esetleg enyhe lefolyású örvénycsappantyú beszívás vagy esetleg az injektor folyamatos romlása, ami csak most érte el a hibaüzenet generálásának határát. Sok minden lehet.

Re: Porlasztócsúcs

2016.10.29. 12:33

Gallaca írta:
NagyMatyas írta:Barátom (E39 25d) autója egyik napról a másikra Smooth Running Controller hibát dobott. 2-es hengeren +6.1-es korrekciós értékkel. Nyest nyomok láthatóak a motorburkolaton. Ha mondjuk elrág valamit a nyest, okozhat ilyen hibát? :facepalm:

Talán esetleg ha a railszelephez, vagy a szenzorhoz menő vezetéket inzultálja, az injektorokhoz menőhöz nem nagyon fér hozzá, be van csomagolva.
A railszelep fáradása is okozhat ilyet, meg kell nézni a railnyomás ingadozását, ha több mint 10 bar, az már gyanús. Esetleg enyhe lefolyású örvénycsappantyú beszívás vagy esetleg az injektor folyamatos romlása, ami csak most érte el a hibaüzenet generálásának határát. Sok minden lehet.


Injektorokét néztem, ahhoz nem fér hozzá. Injektorok felújítva, összes pumpa cserélve, nyomásszabályzó cserélve, flaps kiiktatva. Injektorkorrekciók jók voltak, ISTA szerint egy héttel ezelőtt 1.8 volt a max, mert pont akkor néztem. Egyik reggelre jött a feketeleves. Én vagy nyestre, vagy nyomásszabályzó szelepre gondoltam így hirtelen, de inkább a nyestre, mert jól láthatóan arra fele matatott. Ezek a korrekciók szerintem már a kompresszió miatt vannak, egyébként az autó úgy jár, ahogy a nagykönyvben meg van írva, mintha tényleg széken ülne az ember, parkettára nyom egy kis pamacsot, de egyébként füstmentesnek tekinthető és jól is fogyaszt.

Re: Porlasztócsúcs

2016.10.29. 18:42

NagyMatyas írta:
Gallaca írta:
NagyMatyas írta:Barátom (E39 25d) autója egyik napról a másikra Smooth Running Controller hibát dobott. 2-es hengeren +6.1-es korrekciós értékkel. Nyest nyomok láthatóak a motorburkolaton. Ha mondjuk elrág valamit a nyest, okozhat ilyen hibát? :facepalm:

Talán esetleg ha a railszelephez, vagy a szenzorhoz menő vezetéket inzultálja, az injektorokhoz menőhöz nem nagyon fér hozzá, be van csomagolva.
A railszelep fáradása is okozhat ilyet, meg kell nézni a railnyomás ingadozását, ha több mint 10 bar, az már gyanús. Esetleg enyhe lefolyású örvénycsappantyú beszívás vagy esetleg az injektor folyamatos romlása, ami csak most érte el a hibaüzenet generálásának határát. Sok minden lehet.


Injektorokét néztem, ahhoz nem fér hozzá. Injektorok felújítva, összes pumpa cserélve, nyomásszabályzó cserélve, flaps kiiktatva. Injektorkorrekciók jók voltak, ISTA szerint egy héttel ezelőtt 1.8 volt a max, mert pont akkor néztem. Egyik reggelre jött a feketeleves. Én vagy nyestre, vagy nyomásszabályzó szelepre gondoltam így hirtelen, de inkább a nyestre, mert jól láthatóan arra fele matatott. Ezek a korrekciók szerintem már a kompresszió miatt vannak, egyébként az autó úgy jár, ahogy a nagykönyvben meg van írva, mintha tényleg széken ülne az ember, parkettára nyom egy kis pamacsot, de egyébként füstmentesnek tekinthető és jól is fogyaszt.

Sajnos azt kell mondja tapasztalat alapján, hogy felújított poralsztó... Lehet ennyit tudott....
Már az 1.8 is brutál sok. Nekem 0.40 a max. a 3-as henger pl. 0.03. Kb. 2 hete néztem qwerty-vel.

Re: Porlasztócsúcs

2016.11.11. 11:55

NagyMatyas írta:Barátom (E39 25d) autója egyik napról a másikra Smooth Running Controller hibát dobott. 2-es hengeren +6.1-es korrekciós értékkel. Nyest nyomok láthatóak a motorburkolaton. Ha mondjuk elrág valamit a nyest, okozhat ilyen hibát? :facepalm:


Állt az autó 1 hetet, beindítás után nem jelentkezett a jelenség, sőt a korrekciós értékek lementek 1 alá :doglotlo: :facepalm:

Re: Porlasztócsúcs

2016.11.12. 12:45

NagyMatyas írta:
NagyMatyas írta:Barátom (E39 25d) autója egyik napról a másikra Smooth Running Controller hibát dobott. 2-es hengeren +6.1-es korrekciós értékkel. Nyest nyomok láthatóak a motorburkolaton. Ha mondjuk elrág valamit a nyest, okozhat ilyen hibát? :facepalm:


Állt az autó 1 hetet, beindítás után nem jelentkezett a jelenség, sőt a korrekciós értékek lementek 1 alá :doglotlo: :facepalm:

Hidegen nem szabad korrekciót nézni. Ilyenkor a résolaj-tünet sem szokott jelentkezni....

Re: Porlasztócsúcs

2016.11.12. 14:20

hamoriarpi írta:
NagyMatyas írta:
NagyMatyas írta:Barátom (E39 25d) autója egyik napról a másikra Smooth Running Controller hibát dobott. 2-es hengeren +6.1-es korrekciós értékkel. Nyest nyomok láthatóak a motorburkolaton. Ha mondjuk elrág valamit a nyest, okozhat ilyen hibát? :facepalm:


Állt az autó 1 hetet, beindítás után nem jelentkezett a jelenség, sőt a korrekciós értékek lementek 1 alá :doglotlo: :facepalm:

Hidegen nem szabad korrekciót nézni. Ilyenkor a résolaj-tünet sem szokott jelentkezni....


Ez világos :wink: A jelenséget arra írtam, hogy remegett az autó alapjáraton, hideg vagy meleg állapottól függetlenül.
Hozzászólás küldése

VigLink badge