2016.03.10. 21:42
Johnny1982 írta:bendegúz írta:Johnny1982 írta:Sziasztok!
Porlasztó csúcs csere után vagyok...a csúcsok beillesztése mit foglal magában? Világositsatok már fel! Ettől járhat egyenetlenül a motor?
Tapatalk-kal küldve az én D6503-el
Járhat. Előbb kellett volna kérdezni! Illetve aki cserélte nem tudta mi a teendő?
Nem!Egy idióta! Kiderült, hogy csak 4 hengerest tud illeszteni!.Most ott járok, hogy elhoztam tőle...gyanakodom hogy a vadiúj feszítők és az új főtengely ékszíjtárcsa csere után még mindig dörmög alapjáraton és utána is egy kicsit... Tehát dadoghat...egyenletlen
Tapatalk-kal küldve az én D6503-el
2016.03.11. 12:07
bendegúz írta:Johnny1982 írta:bendegúz írta:Johnny1982 írta:Sziasztok!
Porlasztó csúcs csere után vagyok...a csúcsok beillesztése mit foglal magában? Világositsatok már fel! Ettől járhat egyenetlenül a motor?
Tapatalk-kal küldve az én D6503-el
Járhat. Előbb kellett volna kérdezni! Illetve aki cserélte nem tudta mi a teendő?
Nem!Egy idióta! Kiderült, hogy csak 4 hengerest tud illeszteni!.Most ott járok, hogy elhoztam tőle...gyanakodom hogy a vadiúj feszítők és az új főtengely ékszíjtárcsa csere után még mindig dörmög alapjáraton és utána is egy kicsit... Tehát dadoghat...egyenletlen
Tapatalk-kal küldve az én D6503-el
Szerintem keress egy hozzáértőt, biztos megoldható a probléma!
Csak nem tudom merre indulj, Jlaci, vagy Muha Atti.
2016.03.12. 16:44
Johnny1982 írta:bendegúz írta:Johnny1982 írta:Sziasztok!
Porlasztó csúcs csere után vagyok...a csúcsok beillesztése mit foglal magában? Világositsatok már fel! Ettől járhat egyenetlenül a motor?
Tapatalk-kal küldve az én D6503-el
Járhat. Előbb kellett volna kérdezni! Illetve aki cserélte nem tudta mi a teendő?
Nem!Egy idióta! Kiderült, hogy csak 4 hengerest tud illeszteni!.Most ott járok, hogy elhoztam tőle...gyanakodom hogy a vadiúj feszítők és az új főtengely ékszíjtárcsa csere után még mindig dörmög alapjáraton és utána is egy kicsit... Tehát dadoghat...egyenletlen
Tapatalk-kal küldve az én D6503-el
2016.03.23. 08:57
2016.03.23. 09:41
nemethbmw93pisti írta:Sziasztok valakinek nincs egy jeladós porlasztója 96 os 525 tds hez e39 ről van szó. Előre is köszönöm.
2016.04.08. 17:36
2016.04.08. 18:46
nagy.matyika írta:Nem porlasztó, de remélem tudtok segíteni. Van egy barátomnak egy makulátlan 130 ezret futott e36 25TD-je. Sajnos szórakozik az adagoló fedél ( nem HDK-s, még a sima ). Tudtok valakit, aki érdemben tudja javítani? Azt hiszem a potenciométer rossz benne.
2016.04.08. 19:36
hamoriarpi írta:nagy.matyika írta:Nem porlasztó, de remélem tudtok segíteni. Van egy barátomnak egy makulátlan 130 ezret futott e36 25TD-je. Sajnos szórakozik az adagoló fedél ( nem HDK-s, még a sima ). Tudtok valakit, aki érdemben tudja javítani? Azt hiszem a potenciométer rossz benne.
130 ezret futott E36 TDS.
Szoták Dávidot meg lehet kérdezni.
2016.04.08. 20:30
nagy.matyika írta:hamoriarpi írta:nagy.matyika írta:Nem porlasztó, de remélem tudtok segíteni. Van egy barátomnak egy makulátlan 130 ezret futott e36 25TD-je. Sajnos szórakozik az adagoló fedél ( nem HDK-s, még a sima ). Tudtok valakit, aki érdemben tudja javítani? Azt hiszem a potenciométer rossz benne.
130 ezret futott E36 TDS.
Szoták Dávidot meg lehet kérdezni.
Isten bizony Árpi. Magyar forgalomba helyezésű az autó, törésmentes, rendszám végig benne az összes üvegbe stb. A belseje is olyan, hogy te sem kötnél bele. Semmi kopás nincs a kárpitikon, a műanyagokon, egyedül az idő fog rajta és valahol már engedi el magát a kárpit, de ez is az időnek tudható be. A kárpitokat kéne rendbe tenni, meg a küszöböket olyan helyen lakatolni, ahol tudnak normálisan védőgázzal hegeszteni és akkor nem lenne hiba benne. Ha gondolod lövök róla képeket
Próbáltam keresgélni, de annyit találtam, hogy powerfanatics-on hirdet. Bontós? Rá gondoltál ?
2016.04.08. 20:33
admin írta:nagy.matyika írta:hamoriarpi írta:nagy.matyika írta:Nem porlasztó, de remélem tudtok segíteni. Van egy barátomnak egy makulátlan 130 ezret futott e36 25TD-je. Sajnos szórakozik az adagoló fedél ( nem HDK-s, még a sima ). Tudtok valakit, aki érdemben tudja javítani? Azt hiszem a potenciométer rossz benne.
130 ezret futott E36 TDS.
Szoták Dávidot meg lehet kérdezni.
Isten bizony Árpi. Magyar forgalomba helyezésű az autó, törésmentes, rendszám végig benne az összes üvegbe stb. A belseje is olyan, hogy te sem kötnél bele. Semmi kopás nincs a kárpitikon, a műanyagokon, egyedül az idő fog rajta és valahol már engedi el magát a kárpit, de ez is az időnek tudható be. A kárpitokat kéne rendbe tenni, meg a küszöböket olyan helyen lakatolni, ahol tudnak normálisan védőgázzal hegeszteni és akkor nem lenne hiba benne. Ha gondolod lövök róla képeket
Próbáltam keresgélni, de annyit találtam, hogy powerfanatics-on hirdet. Bontós? Rá gondoltál ?
Nem bontós. Facebookon keresrá.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
2016.04.08. 20:51
2016.04.08. 21:04
admin írta:https://www.facebook.com/Davids-Garage-1672010599747375/
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
2016.07.27. 22:41
2016.10.28. 17:28
2016.10.28. 21:18
NagyMatyas írta:Barátom (E39 25d) autója egyik napról a másikra Smooth Running Controller hibát dobott. 2-es hengeren +6.1-es korrekciós értékkel. Nyest nyomok láthatóak a motorburkolaton. Ha mondjuk elrág valamit a nyest, okozhat ilyen hibát?
2016.10.29. 12:33
Gallaca írta:NagyMatyas írta:Barátom (E39 25d) autója egyik napról a másikra Smooth Running Controller hibát dobott. 2-es hengeren +6.1-es korrekciós értékkel. Nyest nyomok láthatóak a motorburkolaton. Ha mondjuk elrág valamit a nyest, okozhat ilyen hibát?
Talán esetleg ha a railszelephez, vagy a szenzorhoz menő vezetéket inzultálja, az injektorokhoz menőhöz nem nagyon fér hozzá, be van csomagolva.
A railszelep fáradása is okozhat ilyet, meg kell nézni a railnyomás ingadozását, ha több mint 10 bar, az már gyanús. Esetleg enyhe lefolyású örvénycsappantyú beszívás vagy esetleg az injektor folyamatos romlása, ami csak most érte el a hibaüzenet generálásának határát. Sok minden lehet.
2016.10.29. 18:42
NagyMatyas írta:Gallaca írta:NagyMatyas írta:Barátom (E39 25d) autója egyik napról a másikra Smooth Running Controller hibát dobott. 2-es hengeren +6.1-es korrekciós értékkel. Nyest nyomok láthatóak a motorburkolaton. Ha mondjuk elrág valamit a nyest, okozhat ilyen hibát?
Talán esetleg ha a railszelephez, vagy a szenzorhoz menő vezetéket inzultálja, az injektorokhoz menőhöz nem nagyon fér hozzá, be van csomagolva.
A railszelep fáradása is okozhat ilyet, meg kell nézni a railnyomás ingadozását, ha több mint 10 bar, az már gyanús. Esetleg enyhe lefolyású örvénycsappantyú beszívás vagy esetleg az injektor folyamatos romlása, ami csak most érte el a hibaüzenet generálásának határát. Sok minden lehet.
Injektorokét néztem, ahhoz nem fér hozzá. Injektorok felújítva, összes pumpa cserélve, nyomásszabályzó cserélve, flaps kiiktatva. Injektorkorrekciók jók voltak, ISTA szerint egy héttel ezelőtt 1.8 volt a max, mert pont akkor néztem. Egyik reggelre jött a feketeleves. Én vagy nyestre, vagy nyomásszabályzó szelepre gondoltam így hirtelen, de inkább a nyestre, mert jól láthatóan arra fele matatott. Ezek a korrekciók szerintem már a kompresszió miatt vannak, egyébként az autó úgy jár, ahogy a nagykönyvben meg van írva, mintha tényleg széken ülne az ember, parkettára nyom egy kis pamacsot, de egyébként füstmentesnek tekinthető és jól is fogyaszt.
2016.11.11. 11:55
NagyMatyas írta:Barátom (E39 25d) autója egyik napról a másikra Smooth Running Controller hibát dobott. 2-es hengeren +6.1-es korrekciós értékkel. Nyest nyomok láthatóak a motorburkolaton. Ha mondjuk elrág valamit a nyest, okozhat ilyen hibát?
2016.11.12. 12:45
NagyMatyas írta:NagyMatyas írta:Barátom (E39 25d) autója egyik napról a másikra Smooth Running Controller hibát dobott. 2-es hengeren +6.1-es korrekciós értékkel. Nyest nyomok láthatóak a motorburkolaton. Ha mondjuk elrág valamit a nyest, okozhat ilyen hibát?
Állt az autó 1 hetet, beindítás után nem jelentkezett a jelenség, sőt a korrekciós értékek lementek 1 alá
2016.11.12. 14:20
hamoriarpi írta:NagyMatyas írta:NagyMatyas írta:Barátom (E39 25d) autója egyik napról a másikra Smooth Running Controller hibát dobott. 2-es hengeren +6.1-es korrekciós értékkel. Nyest nyomok láthatóak a motorburkolaton. Ha mondjuk elrág valamit a nyest, okozhat ilyen hibát?
Állt az autó 1 hetet, beindítás után nem jelentkezett a jelenség, sőt a korrekciós értékek lementek 1 alá
Hidegen nem szabad korrekciót nézni. Ilyenkor a résolaj-tünet sem szokott jelentkezni....