* *
Pontos idő: 2024.03.29. 12:20

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 648 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 33  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 01:36 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.20. 20:14
Hozzászólások: 339
Tartózkodási hely: Bátonyterenye
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 91 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pár fontos infó:

Egy kalandos akku garanciális ügyintézés okán eljutottam a Bosch egy budapesi központjába, ahol az ügyemmel foglalkozó úriembertől megkérdeztem, hogy a CR injektorok mennyire tartoznak a területéhez?

A válasz:


- Ezeket oktatja!!! :mrgreen: :franko: :shock:



Kérdeztem hogy az ultrahangos tisztításról mi a véleménye?

Elmondta, hogy jó dolog, de csodát nem szabad tőle várni. A külső részét szépen meg tudja tisztítani, de a belső részén nem annyira hatásos, illetve a belsejében ott van a gázolaj 1000 bar fölötti nyomáson, nem kis sebességgel mozog, nem is igazán jellemzőek a belső lerakódások.



Valamint hogy a külömböző rendszertisztítókról neki mi a véleménye?

Ezen meglepődtem: elmondta, hogy jók, talán túl jók is! Érdemes ezeket inkább egyfajta kúrához hasonlóan, esetenként szüneteket hagyva, a "dózist" lassan emelve használni, ugyanis előfordulhat az automata váltóknál olajcsere után ismert jelenség. Ott a friss olaj oldja föl a lerakódott szennyeződést, itt a fölokosított gázolaj, persze sokkal kisebb méretekben, de hasonlóan drága hibát okozni az igencsak finom illesztésű injektorokban. Volt már rá példa.
Az a verzió, mikor kizárólag az adalékkal van járatva a motor, elég durva beavatkozásnak számít.


A résolajos kérdésemre házilag hasznosítható receptet nem kaptam, nem jöjjön orrán-száján, nem árt ha nagyjából egyforma a többivel.
Itt mutatta meg a teszter gépet, itt a kijelzőn legalább 10-15 sor volt, amilyen paraméterekre teszteli az injektort.
De lehet több oldal is volt...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek KissGSV az itt látható tagok köszönték meg: 3 Haminda, jlaci74, rockolo77
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.01.17. 00:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
"Ne jöjjön orrán-száján" "nagyjából egyforma". Megható, hogy kishazánkban ő oktat...
A porlasztó egyik igen fontos paramétere a résolaj pontos mennyisége. Ha az előírtnál több, akkor a CR pumpa képtelen lesz felállítani az indításhoz szükséges railnyomást, mert a résoljcsövön akkora a visszaáramlás. Nagy gázadásra pedig le fog állni az autó, vagy nem gyorsul.
Túl kevés résolaj pedig igen veszélyes a porlasztócsúcs és a ház élettartamára, mivel itt a gázolaj hűtőközegként funkcionál. Láttam már alacsony résolajú, túlhézagolt porlasztót lelilulni.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.01.17. 01:01 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.20. 20:14
Hozzászólások: 339
Tartózkodási hely: Bátonyterenye
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 91 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
"Ne jöjjön orrán-száján" "nagyjából egyforma". Megható, hogy kishazánkban ő oktat...


Lehet rosszul fogalmaztam: ha rengeteg, az rossz. Valamiért erre a kérdésre még senkitől nem kaptam konkrét választ. De ők nem is ez alapján dolgoznak. Jobb is.
Erre ott van a teszter, beleteszik, és minden tulajdonsága ismerhető onnan, az előírt értékek, toleranciák mellett. A másik dolog hogy nem az alapjárati ~300 bar körül nézik. Szóval a részükről nincs erre egy "ökölszabály", ami vizsgálnak, azt a teszterben teszik kiszerelve.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.01.17. 11:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
"Ne jöjjön orrán-száján" "nagyjából egyforma". Megható, hogy kishazánkban ő oktat...
A porlasztó egyik igen fontos paramétere a résolaj pontos mennyisége. Ha az előírtnál több, akkor a CR pumpa képtelen lesz felállítani az indításhoz szükséges railnyomást, mert a résoljcsövön akkora a visszaáramlás. Nagy gázadásra pedig le fog állni az autó, vagy nem gyorsul.
Túl kevés résolaj pedig igen veszélyes a porlasztócsúcs és a ház élettartamára, mivel itt a gázolaj hűtőközegként funkcionál. Láttam már alacsony résolajú, túlhézagolt porlasztót lelilulni.


Ismeritek a mondást! Aki nem tudja, tanítja :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.01.17. 13:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 17:13
Hozzászólások: 178
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 35 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D 184PS
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
"Ne jöjjön orrán-száján" "nagyjából egyforma". Megható, hogy kishazánkban ő oktat...
A porlasztó egyik igen fontos paramétere a résolaj pontos mennyisége. Ha az előírtnál több, akkor a CR pumpa képtelen lesz felállítani az indításhoz szükséges railnyomást, mert a résoljcsövön akkora a visszaáramlás. Nagy gázadásra pedig le fog állni az autó, vagy nem gyorsul.


Hogy én ezzel mennyit szívtam, én mint aki tapasztalata a dolgot, Muhaati aki meg szerelte, leállt az autó hirtelen gázadásra, de mindig csak valamiért harmadikban, kiderült, hogy az üllés alatti ac nem okés, csere, pierburg szelep csere, komplett üzemanyagrendszer kitakarítása, územanyagszűrő csere, diad --> railnyomás - résolajmérés --> 6-os porlasztó csere, hiba megszűnt. Jó buli volt...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek zoomon az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.03.28. 14:10 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.13. 17:18
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv.
2001 520d az autó és hidegen elég nehezen indul és igen nagy füsttel.
Azt mondják porlasztó hiba.
1. Lehet egyezek egyessével is cserélni vagy csak egyszerre az összeset ?
2. Ha elég csak pl. eggyet cserélnem, akkor hogy derítem ki hogy melyik a rossz ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.03.28. 14:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
babigabi írta:
Üdv.
2001 520d az autó és hidegen elég nehezen indul és igen nagy füsttel.
Azt mondják porlasztó hiba.
1. Lehet egyezek egyessével is cserélni vagy csak egyszerre az összeset ?
2. Ha elég csak pl. eggyet cserélnem, akkor hogy derítem ki hogy melyik a rossz ?

2. Elviszed adagolóshoz és bevizsgàltatod.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.03.28. 14:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.13. 17:18
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
babigabi írta:
Üdv.
2001 520d az autó és hidegen elég nehezen indul és igen nagy füsttel.
Azt mondják porlasztó hiba.
1. Lehet egyezek egyessével is cserélni vagy csak egyszerre az összeset ?
2. Ha elég csak pl. eggyet cserélnem, akkor hogy derítem ki hogy melyik a rossz ?

2. Elviszed adagolóshoz és bevizsgàltatod.


értem, szóval ezt itthon nem tudom kideríteni


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.03.30. 21:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
babigabi írta:
barbrady írta:
babigabi írta:
Üdv.
2001 520d az autó és hidegen elég nehezen indul és igen nagy füsttel.
Azt mondják porlasztó hiba.
1. Lehet egyezek egyessével is cserélni vagy csak egyszerre az összeset ?
2. Ha elég csak pl. eggyet cserélnem, akkor hogy derítem ki hogy melyik a rossz ?

2. Elviszed adagolóshoz és bevizsgàltatod.


értem, szóval ezt itthon nem tudom kideríteni


Ha szürkés-fehéresen füstöl és gázolajszagú a füst, akkor porlasztó nagy valószínűséggel.
Nem tudom lehet e benne csak porlasztó csúcsokat cserélni, ha lehet viszonylag olcsón megúszhatod. Jeladós porlasztóra azt mondták, hogy csak egyben érdemes cserélni, mert egy szétszerelés után megbolondulhat a tűlöketjeladója (ez lesz drága).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.05.03. 12:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.13. 17:18
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw750i írta:
babigabi írta:
barbrady írta:
babigabi írta:
Üdv.
2001 520d az autó és hidegen elég nehezen indul és igen nagy füsttel.
Azt mondják porlasztó hiba.
1. Lehet egyezek egyessével is cserélni vagy csak egyszerre az összeset ?
2. Ha elég csak pl. eggyet cserélnem, akkor hogy derítem ki hogy melyik a rossz ?

2. Elviszed adagolóshoz és bevizsgàltatod.


értem, szóval ezt itthon nem tudom kideríteni


Ha szürkés-fehéresen füstöl és gázolajszagú a füst, akkor porlasztó nagy valószínűséggel.
Nem tudom lehet e benne csak porlasztó csúcsokat cserélni, ha lehet viszonylag olcsón megúszhatod. Jeladós porlasztóra azt mondták, hogy csak egyben érdemes cserélni, mert egy szétszerelés után megbolondulhat a tűlöketjeladója (ez lesz drága).


Hogy tudom kiszedni a porlasztócsúcsokat ?
A lefogató anyákat leszedtem és a tőcsavarját is elkezdtem kihajtani, az valamennyire kiemelte a porlasztót a helyéről, de nem teljesen.
És nem jön tovább. Feszigetni nem akarom,mert körülötte minden műanyag és nem szeretnék eltörni semmit.
Vagy van ehhez valami célszerszám ami kihúzza a helyéről ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.05.03. 12:23 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
babigabi írta:
bmw750i írta:
babigabi írta:
barbrady írta:
babigabi írta:
Üdv.
2001 520d az autó és hidegen elég nehezen indul és igen nagy füsttel.
Azt mondják porlasztó hiba.
1. Lehet egyezek egyessével is cserélni vagy csak egyszerre az összeset ?
2. Ha elég csak pl. eggyet cserélnem, akkor hogy derítem ki hogy melyik a rossz ?

2. Elviszed adagolóshoz és bevizsgàltatod.


értem, szóval ezt itthon nem tudom kideríteni


Ha szürkés-fehéresen füstöl és gázolajszagú a füst, akkor porlasztó nagy valószínűséggel.
Nem tudom lehet e benne csak porlasztó csúcsokat cserélni, ha lehet viszonylag olcsón megúszhatod. Jeladós porlasztóra azt mondták, hogy csak egyben érdemes cserélni, mert egy szétszerelés után megbolondulhat a tűlöketjeladója (ez lesz drága).


Hogy tudom kiszedni a porlasztócsúcsokat ?
A lefogató anyákat leszedtem és a tőcsavarját is elkezdtem kihajtani, az valamennyire kiemelte a porlasztót a helyéről, de nem teljesen.
És nem jön tovább. Feszigetni nem akarom,mert körülötte minden műanyag és nem szeretnék eltörni semmit.
Vagy van ehhez valami célszerszám ami kihúzza a helyéről ?

Azokat a tocsavarokat gyorsantekerd visz az a szelep fedel csavarjai specko kell szerszamal szoktak kiszerelni adagolosok foleg ha be vannak rohadva akkor nekik sem egyszeru van hovy napokig aztatjak


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.05.03. 12:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Mit érsz vele ha kiszeded a porlasztót (mert azt szeded ki, nem a csúcsot)?

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.05.03. 12:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.13. 17:18
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Pedig ésszerűnek tűnt , mivel a porlasztó alatt van egy 6-os anya, a tőcsavar teteje meg torx és ha hajtom kifele, húzza ki a porlasztót.
Külömben nincs érteleme (szerintem) hogy torx a tőcsavar teteje.
És ha a porlasztó kiszerelése után tekerem vissza az gond ?
Másképp nemtudom kivenni, mondjuk egyenlőre így se ... :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.05.03. 12:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.13. 17:18
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Mit érsz vele ha kiszeded a porlasztót (mert azt szeded ki, nem a csúcsot)?


Elvileg szar a jeladós, cserélni kéne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.05.03. 13:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
babigabi írta:
hamoriarpi írta:
Mit érsz vele ha kiszeded a porlasztót (mert azt szeded ki, nem a csúcsot)?


Elvileg szar a jeladós, cserélni kéne.

Bízd szakemberre!

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 2 rockerekhu, Schnitzer
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.05.27. 15:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.21. 14:36
Hozzászólások: 18
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
530d 2001 felhevült motornál alapjáraton rángatja a kasznit a blokk mozog nagyon. Emelve a fordulatot megszűnik a rángatás. Lehet hogy porlasztó ?

https://www.dropbox.com/s/gkb9n48yh59jc ... 5.mp4?dl=0

Üdv:Imi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.05.27. 19:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
imi128 írta:
Sziasztok.
530d 2001 felhevült motornál alapjáraton rángatja a kasznit a blokk mozog nagyon. Emelve a fordulatot megszűnik a rángatás. Lehet hogy porlasztó ?

https://www.dropbox.com/s/gkb9n48yh59jc ... 5.mp4?dl=0

Üdv:Imi


Meg még motortartó bak, elrepedt, szétcsúszott vákumcső...

:diag


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.06.23. 21:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.21. 14:36
Hozzászólások: 18
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Debrecen környékén tud valaki bontott porlasztót vagy esetleg kölcsönadni 1-et amíg ki nem derül hogy melyik a rossz? 2002 e39 530d hez ? 0445110266


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.06.23. 21:38 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
imi128 írta:
Debrecen környékén tud valaki bontott porlasztót vagy esetleg kölcsönadni 1-et amíg ki nem derül hogy melyik a rossz? 2002 e39 530d hez ? 0445110266

:shock: Ez most komoly?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Schnitzer az itt látható tagok köszönték meg: 4 Gallaca, hamoriarpi, jimbi525d, kzolee
Értékelés: 19.05%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.06.23. 21:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Schnitzer írta:
imi128 írta:
Debrecen környékén tud valaki bontott porlasztót vagy esetleg kölcsönadni 1-et amíg ki nem derül hogy melyik a rossz? 2002 e39 530d hez ? 0445110266

:shock: Ez most komoly?

..vagy inkább egy Swiftet :?:

BOCSÁNATOT KÉREK, de ez most "felböffent".

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: jimbi525d
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 648 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 33  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator