* *
Pontos idő: 2024.04.19. 10:43

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 648 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.26. 17:54 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
poqitito írta:
Sziasztok!


Több kérdésem is lenne.
Az első hogy a porlasztó csúcsokat egyszerre szokták cserélni vagy csak amelyiket kell?
A második ha rárakják computerre az megmondja melyik porlasztócsúcsom milyen állapotban van vagy csak azt hogy már nem jó és ezért külön diagnosztikára kell vinni valami spec helyre.
A harmadik mibe fáj a felujítjás, az új, a bontott (ezt egyáltalán érdemes-e)?
A negyedik van-e valami tuti hely BP-n amit nagyon ajánlanátok erre a problémára és nagyon profi a kérdésben.


Köszi.


Szia!
1. Csak azt cseréljük, amelyiket kell.
2. A résolajveszteséget lehet nézni diagon, de nem pontos, mert nekem is a 2-est jelezte rossznak és a 3-ast kellett cserélni. Szét kell szedetni a rendszert és a szerelő egyből megmondja melyik
3. Nekem felújítottat hoztak 50-55 körül. Ha van használt porlasztód, azt beszámítják. Bontottat kapsz 20-ért, de az lutri.
4. Nekem jászberényben cserélték Koczkáék. Gyorsak voltak és árban is korrektek. A felújított porlasztót Kecelről hozták. www.benedeczkimuhely.hu
5. Ati tud neked hozni újat is jó árban és beszámolja a rosszat.

Ha melegen nehezen indul, akkor ne halogasd a cserét, mert nem fog elindulni, csak ha teljesen kihűlt a rendszer. Ezt megettem anno én is keményen :D

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.26. 18:32 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.25. 00:00
Hozzászólások: 388
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
touring írta:
poqitito írta:
Sziasztok!


Több kérdésem is lenne.
Az első hogy a porlasztó csúcsokat egyszerre szokták cserélni vagy csak amelyiket kell?
A második ha rárakják computerre az megmondja melyik porlasztócsúcsom milyen állapotban van vagy csak azt hogy már nem jó és ezért külön diagnosztikára kell vinni valami spec helyre.
A harmadik mibe fáj a felujítjás, az új, a bontott (ezt egyáltalán érdemes-e)?
A negyedik van-e valami tuti hely BP-n amit nagyon ajánlanátok erre a problémára és nagyon profi a kérdésben.


Köszi.


Szia!
1. Csak azt cseréljük, amelyiket kell.
2. A résolajveszteséget lehet nézni diagon, de nem pontos, mert nekem is a 2-est jelezte rossznak és a 3-ast kellett cserélni. Szét kell szedetni a rendszert és a szerelő egyből megmondja melyik
3. Nekem felújítottat hoztak 50-55 körül. Ha van használt porlasztód, azt beszámítják. Bontottat kapsz 20-ért, de az lutri.
4. Nekem jászberényben cserélték Koczkáék. Gyorsak voltak és árban is korrektek. A felújított porlasztót Kecelről hozták. www.benedeczkimuhely.hu
5. Ati tud neked hozni újat is jó árban és beszámolja a rosszat.

Ha melegen nehezen indul, akkor ne halogasd a cserét, mert nem fog elindulni, csak ha teljesen kihűlt a rendszer. Ezt megettem anno én is keményen :D

poqitito írta:
Nem ilyet nem tapasztaltam de volt némi probléma elment a doktor bácsihoz és ott azt mondták hogy porlasztócsúcs csere mire én kérdeztem hogy jó hány darab mikor mennyiért majd közölték hogy mind a 6 és egyszerrre kell mindenképp. Mondtak új árat 90-100 között meg felujítottat 50 körül csak a 6 db-ot sokallom egyszerre, bár ha jobban átgondolom végülis mindegy egyszer mindet ki kell cserélni így legalább egyszerre túl esek rajta csak pont karácsony elött?! Mindenesetre az megnyugtat hogy a szerelő is ezt a keceli műhelyt emlegette. A Jászberényt köszönöm, de nem tudom eljuttatni a kocsit+érte menni és még dolgozni járni is mellette kocsi nélkül szóval az most kimarad de még egyszrer köszi! :)

_________________
Az élet csak egy BMW-vel teljes! És jó ha kéznél van néha MuhaAti!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.26. 18:40 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
poqitito írta:
touring írta:
poqitito írta:
Sziasztok!


Több kérdésem is lenne.
Az első hogy a porlasztó csúcsokat egyszerre szokták cserélni vagy csak amelyiket kell?
A második ha rárakják computerre az megmondja melyik porlasztócsúcsom milyen állapotban van vagy csak azt hogy már nem jó és ezért külön diagnosztikára kell vinni valami spec helyre.
A harmadik mibe fáj a felujítjás, az új, a bontott (ezt egyáltalán érdemes-e)?
A negyedik van-e valami tuti hely BP-n amit nagyon ajánlanátok erre a problémára és nagyon profi a kérdésben.


Köszi.


Szia!
1. Csak azt cseréljük, amelyiket kell.
2. A résolajveszteséget lehet nézni diagon, de nem pontos, mert nekem is a 2-est jelezte rossznak és a 3-ast kellett cserélni. Szét kell szedetni a rendszert és a szerelő egyből megmondja melyik
3. Nekem felújítottat hoztak 50-55 körül. Ha van használt porlasztód, azt beszámítják. Bontottat kapsz 20-ért, de az lutri.
4. Nekem jászberényben cserélték Koczkáék. Gyorsak voltak és árban is korrektek. A felújított porlasztót Kecelről hozták. www.benedeczkimuhely.hu
5. Ati tud neked hozni újat is jó árban és beszámolja a rosszat.

Ha melegen nehezen indul, akkor ne halogasd a cserét, mert nem fog elindulni, csak ha teljesen kihűlt a rendszer. Ezt megettem anno én is keményen :D

poqitito írta:
Nem ilyet nem tapasztaltam de volt némi probléma elment a doktor bácsihoz és ott azt mondták hogy porlasztócsúcs csere mire én kérdeztem hogy jó hány darab mikor mennyiért majd közölték hogy mind a 6 és egyszerrre kell mindenképp. Mondtak új árat 90-100 között meg felujítottat 50 körül csak a 6 db-ot sokallom egyszerre, bár ha jobban átgondolom végülis mindegy egyszer mindet ki kell cserélni így legalább egyszerre túl esek rajta csak pont karácsony elött?! Mindenesetre az megnyugtat hogy a szerelő is ezt a keceli műhelyt emlegette. A Jászberényt köszönöm, de nem tudom eljuttatni a kocsit+érte menni és még dolgozni járni is mellette kocsi nélkül szóval az most kimarad de még egyszrer köszi! :)


Mind a hatot egyszerre??????????????
Régóta ismered a szerelődet? Honnan vette, hogy mind a 6 rossz? Mérte? Ott voltál?
Ha csak annyit mondott, hogy alacsony a rail nyomás, azt 1 db is okozhatja.
Ha kettőt kellene cserélni, azt még be is venném, de hogy mind behaljon ahhoz nagyon lónyálat kell tankolni.

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.26. 19:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
touring írta:
poqitito írta:
touring írta:
poqitito írta:
Sziasztok!


Több kérdésem is lenne.
Az első hogy a porlasztó csúcsokat egyszerre szokták cserélni vagy csak amelyiket kell?
A második ha rárakják computerre az megmondja melyik porlasztócsúcsom milyen állapotban van vagy csak azt hogy már nem jó és ezért külön diagnosztikára kell vinni valami spec helyre.
A harmadik mibe fáj a felujítjás, az új, a bontott (ezt egyáltalán érdemes-e)?
A negyedik van-e valami tuti hely BP-n amit nagyon ajánlanátok erre a problémára és nagyon profi a kérdésben.


Köszi.


Szia!
1. Csak azt cseréljük, amelyiket kell.
2. A résolajveszteséget lehet nézni diagon, de nem pontos, mert nekem is a 2-est jelezte rossznak és a 3-ast kellett cserélni. Szét kell szedetni a rendszert és a szerelő egyből megmondja melyik
3. Nekem felújítottat hoztak 50-55 körül. Ha van használt porlasztód, azt beszámítják. Bontottat kapsz 20-ért, de az lutri.
4. Nekem jászberényben cserélték Koczkáék. Gyorsak voltak és árban is korrektek. A felújított porlasztót Kecelről hozták. www.benedeczkimuhely.hu
5. Ati tud neked hozni újat is jó árban és beszámolja a rosszat.

Ha melegen nehezen indul, akkor ne halogasd a cserét, mert nem fog elindulni, csak ha teljesen kihűlt a rendszer. Ezt megettem anno én is keményen :D

poqitito írta:
Nem ilyet nem tapasztaltam de volt némi probléma elment a doktor bácsihoz és ott azt mondták hogy porlasztócsúcs csere mire én kérdeztem hogy jó hány darab mikor mennyiért majd közölték hogy mind a 6 és egyszerrre kell mindenképp. Mondtak új árat 90-100 között meg felujítottat 50 körül csak a 6 db-ot sokallom egyszerre, bár ha jobban átgondolom végülis mindegy egyszer mindet ki kell cserélni így legalább egyszerre túl esek rajta csak pont karácsony elött?! Mindenesetre az megnyugtat hogy a szerelő is ezt a keceli műhelyt emlegette. A Jászberényt köszönöm, de nem tudom eljuttatni a kocsit+érte menni és még dolgozni járni is mellette kocsi nélkül szóval az most kimarad de még egyszrer köszi! :)


Mind a hatot egyszerre??????????????
Régóta ismered a szerelődet? Honnan vette, hogy mind a 6 rossz? Mérte? Ott voltál?
Ha csak annyit mondott, hogy alacsony a rail nyomás, azt 1 db is okozhatja.
Ha kettőt kellene cserélni, azt még be is venném, de hogy mind behaljon ahhoz nagyon lónyálat kell tankolni.

Helo
Olyan NINCS hogy egyszerre hatot 8O
pontosan ki lehet mérni melyik a GYENGE
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.08. 17:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha nagynyomású Diesel motoron(most nem Bmw),de amit láttam:laptop rádug,Service Advisor írja lépésenként mi a teendő,először indítózás:a vizsgálat alatt nem engedi beindulni a motort,aztán kiírta a hat injektor közül hogy melyik hány százalékos és ezáltal neki lehet állni cserélni.De amit 100%-nak ír ,az nem biztos hogy száz százalékos,mert a legjobbat veszi annak,a többi mért adat ennek az átlaga!Ha kint van,létezik egy plexi lappal körbevett,lefedett vizsgáló készülék,amibe belerakták az injektort,kap vezérlő áramot és meg lehet kukucsálni hogy porlaszt.Láttunk olyat is ami folyik,meg volt ami tökéletesen működik!Ahhoz hogy mind a hat rossz legyen,nem kell mást csinálni,mint rossz minőségű gázolajat tankolni,amibe akár kemikália maradványok,nem kis mennyiségű víz és nem üzemanyagnak nevezett dologgal szennyezett folyadék.Nálunk ez okozta a problémát két motorban is!A hatodik dugattyút úgy vágta szét a gázolaj sugár a tökéletlen porlasztás miatt,mintha oxigénnel vágták volna át.Ebből okulva tiszta üzemanyagunk van és azóta nincs ilyen jellegű gond,hangsúlyozom,nem Bmw és nem is személyautón volt a hiba,de átvitt értelemben egy és ugyan az. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.08. 18:14 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ma piszkált diseles kolega, hogy megtudom-e nézni neki melyik porlasztó csúcsa rossz.

Mondtam, ha tudnám akkor már itt állna mögötted még 3-5 kocsi aki erre várna. Mivel hogy nekem is a fent említett tesztgép jutott eszembe mint biztos mérés.
A kocsiba annyit lehet nézegetni, hogy milyen nyomás van a common rail-en, meg azt hiszem INPA-ban látszik mennyi a befecskendezett köbmilliméter anyag ami bele ment. Igaz az nem látszik hogyan porlaszt vagy csak becsorgatja stb. csak az átfolyt mennyiség.

Talán ha egyszer valaki venné a fáradságot amikor tutira lehet tudni melyik a hibás akkor meg kéne nézni diagnosztikával mi látszik a mérési adatoknál. Akkor megtudnánk nézni a hiba behatárolható-e valami módon (nem 100%-ra persze). És ha ez sikerülne akkor minden dizeles rohana inpa kábelt venni, mert saját magának bármikor megnézné a porlasztócsúcsait. :wink:

Jackson, aki álmodozik

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.08. 18:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.25. 00:00
Hozzászólások: 388
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Ma piszkált diseles kolega, hogy megtudom-e nézni neki melyik porlasztó csúcsa rossz.

Mondtam, ha tudnám akkor már itt állna mögötted még 3-5 kocsi aki erre várna. Mivel hogy nekem is a fent említett tesztgép jutott eszembe mint biztos mérés.
A kocsiba annyit lehet nézegetni, hogy milyen nyomás van a common rail-en, meg azt hiszem INPA-ban látszik mennyi a befecskendezett köbmilliméter anyag ami bele ment. Igaz az nem látszik hogyan porlaszt vagy csak becsorgatja stb. csak az átfolyt mennyiség.

Talán ha egyszer valaki venné a fáradságot amikor tutira lehet tudni melyik a hibás akkor meg kéne nézni diagnosztikával mi látszik a mérési adatoknál. Akkor megtudnánk nézni a hiba behatárolható-e valami módon (nem 100%-ra persze). És ha ez sikerülne akkor minden dizeles rohana inpa kábelt venni, mert saját magának bármikor megnézné a porlasztócsúcsait. :wink:

Jackson, aki álmodozik


Sor 6-os dízelről, álmodozol? :-D

_________________
Az élet csak egy BMW-vel teljes! És jó ha kéznél van néha MuhaAti!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.08. 18:26 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
poqitito írta:
jackson írta:
Ma piszkált diseles kolega, hogy megtudom-e nézni neki melyik porlasztó csúcsa rossz.

Mondtam, ha tudnám akkor már itt állna mögötted még 3-5 kocsi aki erre várna. Mivel hogy nekem is a fent említett tesztgép jutott eszembe mint biztos mérés.
A kocsiba annyit lehet nézegetni, hogy milyen nyomás van a common rail-en, meg azt hiszem INPA-ban látszik mennyi a befecskendezett köbmilliméter anyag ami bele ment. Igaz az nem látszik hogyan porlaszt vagy csak becsorgatja stb. csak az átfolyt mennyiség.

Talán ha egyszer valaki venné a fáradságot amikor tutira lehet tudni melyik a hibás akkor meg kéne nézni diagnosztikával mi látszik a mérési adatoknál. Akkor megtudnánk nézni a hiba behatárolható-e valami módon (nem 100%-ra persze). És ha ez sikerülne akkor minden dizeles rohana inpa kábelt venni, mert saját magának bármikor megnézné a porlasztócsúcsait. :wink:

Jackson, aki álmodozik


Sor 6-os dízelről, álmodozol? :-D


Nem csak arról, hogy a klubtársak azon vitatkoznának a fórumon, hogy 10, 22 vagy 33mm3 jó mennyisége bespriccelésre. Mert mindenki aki komolyabban foglalkozik a kocsijával rendelkezne saját diagnosztikával.

Jackson, aki erről álmodozik és prüszköl a gázolja szagtól :o

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.09. 15:27 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Most nem régiben értesültem egy kegyszerről a common-rail motorokba, ill. az üzemanyagukba. Traktoromat akarom lecserélni és sajna csak common-rail motorosat tudok venni, mert a régi mechanikus adagolósokba már sok az üzemóra.
Kite Rt. szervizesét faggatam, hogy miért szarnak oda a John Deere common-rail motorjai, mire azt az egyértelmű választ kaptam, hogy szar a magyarországi gázolaj egyrészt, másrész az eu normák betartása végett a gázolajból is vonnak ki anyagokat, mint annó a benzinből az ólmot például. Ezzel tényleg jobb a károsanyag kibocsátás, de viszont a kenő anyagok nagy része is eltűnik a gázolajból. A megoldás, a traktoroknál, az volt, hogy adalékolták a gázolajat.
A John Deere tesztelni kezdett különböző injektor tisztító és kenő funkciót ellátó szereket és amelyiket a legjobbnak vélte, azt elkezdte forgalmazni. A nevét sajnos nem tudom, de a Kite Rt.-nél meg lehet vásárolni.
20.000liter üzemanyaghoz 96.000ft, 1000literhez 7000Ft-ot mondott a szervizes. Azt is mondta, hogy ahol be is szart a motor, utána megcsinálták és kapja az adalékot, onnétól probléma menetes a traki. Gázolajra, annyit mondott, hogy azokkal volt a legkevesebb gond (ahol nem adalékoltak, csak simán a gázolajat tankolták), ahol magán gazdánál volt és nem helyébe vitték a gázolajat, hanem az ÖMW benzinkútnál tankolt, magyarul azt akarta mondani, hogy az ÖMW-nek van a legjobban adalékolt gázolaja, szerinte.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.09. 22:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Így igaz!Úgy tudom Metabond,a márka is stimmel amin a hiba volt,Romániai bérmunkázás és tárolási trehányságok...Üdv kolléga!

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.10. 10:14 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
Így igaz!Úgy tudom Metabond,a márka is stimmel amin a hiba volt,Romániai bérmunkázás és tárolási trehányságok...Üdv kolléga!


Hali!
Nálatok is volt ilyen hiba?
Te is mg.-vel foglalkozol?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.10. 11:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Írtam pü-t!

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.10. 19:19 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
Írtam pü-t!

Az jó, mert még most sem látom.
Pedig már nem most küldted.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.10. 19:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Így már értem miért nem válaszol senki akinek írok!Semmi gond,dobj egy e-mailt légyszí erre:bmw520d75@freemail.hu

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.11. 03:24 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
Így már értem miért nem válaszol senki akinek írok!Semmi gond,dobj egy e-mailt légyszí erre:bmw520d75@freemail.hu


Még most se jött semmi, küldöm a mailt!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.12. 19:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üzemanyag adalékkal kapcsolatban hívhatjátok ezt a tel számot:309670059,hivatkozzatok a fórum nevére,elviekben segíthet bizonyos problémák elkerülésében!

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.12. 19:53 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 1102
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 30XD
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
Üzemanyag adalékkal kapcsolatban hívhatjátok ezt a tel számot:309670059,hivatkozzatok a fórum nevére,elviekben segíthet bizonyos problémák elkerülésében!

Mint pl???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.12. 20:02 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
e39chip írta:
bmw520ds írta:
Üzemanyag adalékkal kapcsolatban hívhatjátok ezt a tel számot:309670059,hivatkozzatok a fórum nevére,elviekben segíthet bizonyos problémák elkerülésében!

Mint pl???


Pl, amiről 1-2 oldallal előbb beszámoltam én is, porlasztó, magasnyomású szivattyú, szóval az üzemanyagellátó és befecskendező rendszer hibáit lehet vele kiküszöbölni.

Lényege, hogy kenőanyagot juttatsz a gázolajhoz, ami keni ezeket. Azért, mert a common-rail motoroknál tipikusan olyan hiba ez, mint annó amikor az ólmozott benzinből kivonták az ólmot és sok motor szelepe beszart a száraz benzintől. Most ugyan ez van a gázolajjal, nincs benne kén meg stb., ezt lehet a kegyszerrel pótolni, ráadásul még a kokszosodást is kiküszöböli.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.12. 20:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 1102
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 30XD
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw750i írta:
e39chip írta:
bmw520ds írta:
Üzemanyag adalékkal kapcsolatban hívhatjátok ezt a tel számot:309670059,hivatkozzatok a fórum nevére,elviekben segíthet bizonyos problémák elkerülésében!

Mint pl???


Pl, amiről 1-2 oldallal előbb beszámoltam én is, porlasztó, magasnyomású szivattyú, szóval az üzemanyagellátó és befecskendező rendszer hibáit lehet vele kiküszöbölni.

Lényege, hogy kenőanyagot juttatsz a gázolajhoz, ami keni ezeket. Azért, mert a common-rail motoroknál tipikusan olyan hiba ez, mint annó amikor az ólmozott benzinből kivonták az ólmot és sok motor szelepe beszart a száraz benzintől. Most ugyan ez van a gázolajjal, nincs benne kén meg stb., ezt lehet a kegyszerrel pótolni, ráadásul még a kokszosodást is kiküszöböli.

Valami jó nincs benzinhez??? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.12. 20:43 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
e39chip írta:
bmw750i írta:
e39chip írta:
bmw520ds írta:
Üzemanyag adalékkal kapcsolatban hívhatjátok ezt a tel számot:309670059,hivatkozzatok a fórum nevére,elviekben segíthet bizonyos problémák elkerülésében!

Mint pl???


Pl, amiről 1-2 oldallal előbb beszámoltam én is, porlasztó, magasnyomású szivattyú, szóval az üzemanyagellátó és befecskendező rendszer hibáit lehet vele kiküszöbölni.

Lényege, hogy kenőanyagot juttatsz a gázolajhoz, ami keni ezeket. Azért, mert a common-rail motoroknál tipikusan olyan hiba ez, mint annó amikor az ólmozott benzinből kivonták az ólmot és sok motor szelepe beszart a száraz benzintől. Most ugyan ez van a gázolajjal, nincs benne kén meg stb., ezt lehet a kegyszerrel pótolni, ráadásul még a kokszosodást is kiküszöböli.

Valami jó nincs benzinhez??? :roll:


Miér, mi baja a kocsidnak? Benzineseknél nem nagyon találkozni üzemanyag hibával, azok annyira nem érzékenyek. Egyébként én a Spuri nevű magyar szert szoktam bele tenni a motoromba, mert a 750i-be drága lenne. Ez is kenő, tisztító és teljesítmény növelő szer, elvileg mindenbe jó benzin diesel. A motorba azért rakom, mert tényleg erősebb tőle, de csak a kék színű hoz lényeges különbséget teljesítményben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 648 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator