* *
Pontos idő: 2017.10.18. 22:29

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 634 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2009.08.06. 22:29 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1136
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 43 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sajnos a korszerű közös nyomócsöves diesel motorok alkatrészei nagyon drágák. Ráadásul a porlasztócsúcsok fogyóeszköznek számítanak és nem szabad meglepődni, ha kileheli valamelyik (jobb esetben egyszerre csak egy) a lelkét. Ez nem is csoda, ha azt nézzük, hogy a rendszer nyomása akár 1500 bar is lehet. Egy új porlasztócsúcs kb. 100-120e-be fáj, de 2008-tól már javíthatóak a Bosch rendszerű common-rail befecskendezők. Nekem éppen a hétvégén adta meg magát a 3-as porlasztóm. Sikerült olcsón :lol: orvosolni a problémát, de amíg megtaláltam a legkedvezőbb megoldást, beleszaladtam pár érdekes kérdésbe. Az én autómba a 0445110047 Bosch számú porlasztócsúcs való, amit a 99-től gyártott 3.0d-kbe szereltek. Ennek tökéletes alternatívája a 0445110266 Bosch számú befecskendező. Viszont a 0445110131 és a 0445110216 számú alkatrészek csak a 2001-től gyártott 2.0d és 3.0d motorokhoz jók és nem helyettesíthetik az enyémbe való 047 és 266 végű porlasztókat. Az autóm 2002-es, tehát elvileg az enyémbe is a 131-es vagy a 216-os kellene. De mégsem :? Ötletek?

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2009.08.06. 22:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
touring írta:
Sajnos a korszerű közös nyomócsöves diesel motorok alkatrészei nagyon drágák. Ráadásul a porlasztócsúcsok fogyóeszköznek számítanak és nem szabad meglepődni, ha kileheli valamelyik (jobb esetben egyszerre csak egy) a lelkét. Ez nem is csoda, ha azt nézzük, hogy a rendszer nyomása akár 1500 bar is lehet. Egy új porlasztócsúcs kb. 100-120e-be fáj, de 2008-tól már javíthatóak a Bosch rendszerű common-rail befecskendezők. Nekem éppen a hétvégén adta meg magát a 3-as porlasztóm. Sikerült olcsón :lol: orvosolni a problémát, de amíg megtaláltam a legkedvezőbb megoldást, beleszaladtam pár érdekes kérdésbe. Az én autómba a 0445110047 Bosch számú porlasztócsúcs való, amit a 99-től gyártott 3.0d-kbe szereltek. Ennek tökéletes alternatívája a 0445110266 Bosch számú befecskendező. Viszont a 0445110131 és a 0445110216 számú alkatrészek csak a 2001-től gyártott 2.0d és 3.0d motorokhoz jók és nem helyettesíthetik az enyémbe való 047 és 266 végű porlasztókat. Az autóm 2002-es, tehát elvileg az enyémbe is a 131-es vagy a 216-os kellene. De mégsem :? Ötletek?

Helo
Használtan 10ezer forint :wink:
12 darabot tudsz venni belöle :wink:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2009.08.06. 22:36 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1136
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 43 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
touring írta:
Sajnos a korszerű közös nyomócsöves diesel motorok alkatrészei nagyon drágák. Ráadásul a porlasztócsúcsok fogyóeszköznek számítanak és nem szabad meglepődni, ha kileheli valamelyik (jobb esetben egyszerre csak egy) a lelkét. Ez nem is csoda, ha azt nézzük, hogy a rendszer nyomása akár 1500 bar is lehet. Egy új porlasztócsúcs kb. 100-120e-be fáj, de 2008-tól már javíthatóak a Bosch rendszerű common-rail befecskendezők. Nekem éppen a hétvégén adta meg magát a 3-as porlasztóm. Sikerült olcsón :lol: orvosolni a problémát, de amíg megtaláltam a legkedvezőbb megoldást, beleszaladtam pár érdekes kérdésbe. Az én autómba a 0445110047 Bosch számú porlasztócsúcs való, amit a 99-től gyártott 3.0d-kbe szereltek. Ennek tökéletes alternatívája a 0445110266 Bosch számú befecskendező. Viszont a 0445110131 és a 0445110216 számú alkatrészek csak a 2001-től gyártott 2.0d és 3.0d motorokhoz jók és nem helyettesíthetik az enyémbe való 047 és 266 végű porlasztókat. Az autóm 2002-es, tehát elvileg az enyémbe is a 131-es vagy a 216-os kellene. De mégsem :? Ötletek?

Helo
Használtan 10ezer forint :wink:
12 darabot tudsz venni belöle :wink:
üdv zoli

Hol lehet ennyiért beszerezni? Vennék vagy 10-et :wink:

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2009.08.06. 22:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
touring írta:
lepke írta:
touring írta:
Sajnos a korszerű közös nyomócsöves diesel motorok alkatrészei nagyon drágák. Ráadásul a porlasztócsúcsok fogyóeszköznek számítanak és nem szabad meglepődni, ha kileheli valamelyik (jobb esetben egyszerre csak egy) a lelkét. Ez nem is csoda, ha azt nézzük, hogy a rendszer nyomása akár 1500 bar is lehet. Egy új porlasztócsúcs kb. 100-120e-be fáj, de 2008-tól már javíthatóak a Bosch rendszerű common-rail befecskendezők. Nekem éppen a hétvégén adta meg magát a 3-as porlasztóm. Sikerült olcsón :lol: orvosolni a problémát, de amíg megtaláltam a legkedvezőbb megoldást, beleszaladtam pár érdekes kérdésbe. Az én autómba a 0445110047 Bosch számú porlasztócsúcs való, amit a 99-től gyártott 3.0d-kbe szereltek. Ennek tökéletes alternatívája a 0445110266 Bosch számú befecskendező. Viszont a 0445110131 és a 0445110216 számú alkatrészek csak a 2001-től gyártott 2.0d és 3.0d motorokhoz jók és nem helyettesíthetik az enyémbe való 047 és 266 végű porlasztókat. Az autóm 2002-es, tehát elvileg az enyémbe is a 131-es vagy a 216-os kellene. De mégsem :? Ötletek?

Helo
Használtan 10ezer forint :wink:
12 darabot tudsz venni belöle :wink:
üdv zoli

Hol lehet ennyiért beszerezni? Vennék vagy 10-et :wink:

Helo
Németül tudja valaki
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2009.08.06. 22:46 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1136
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 43 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
touring írta:
lepke írta:
touring írta:
Sajnos a korszerű közös nyomócsöves diesel motorok alkatrészei nagyon drágák. Ráadásul a porlasztócsúcsok fogyóeszköznek számítanak és nem szabad meglepődni, ha kileheli valamelyik (jobb esetben egyszerre csak egy) a lelkét. Ez nem is csoda, ha azt nézzük, hogy a rendszer nyomása akár 1500 bar is lehet. Egy új porlasztócsúcs kb. 100-120e-be fáj, de 2008-tól már javíthatóak a Bosch rendszerű common-rail befecskendezők. Nekem éppen a hétvégén adta meg magát a 3-as porlasztóm. Sikerült olcsón :lol: orvosolni a problémát, de amíg megtaláltam a legkedvezőbb megoldást, beleszaladtam pár érdekes kérdésbe. Az én autómba a 0445110047 Bosch számú porlasztócsúcs való, amit a 99-től gyártott 3.0d-kbe szereltek. Ennek tökéletes alternatívája a 0445110266 Bosch számú befecskendező. Viszont a 0445110131 és a 0445110216 számú alkatrészek csak a 2001-től gyártott 2.0d és 3.0d motorokhoz jók és nem helyettesíthetik az enyémbe való 047 és 266 végű porlasztókat. Az autóm 2002-es, tehát elvileg az enyémbe is a 131-es vagy a 216-os kellene. De mégsem :? Ötletek?

Helo
Használtan 10ezer forint :wink:
12 darabot tudsz venni belöle :wink:
üdv zoli

Hol lehet ennyiért beszerezni? Vennék vagy 10-et :wink:

Helo
Németül tudja valaki
üdv zoli


:?:

Azt hittem faragsz nekem párat a kisbaltáddal.

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2009.08.06. 22:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
touring írta:
lepke írta:
touring írta:
lepke írta:
touring írta:
Sajnos a korszerű közös nyomócsöves diesel motorok alkatrészei nagyon drágák. Ráadásul a porlasztócsúcsok fogyóeszköznek számítanak és nem szabad meglepődni, ha kileheli valamelyik (jobb esetben egyszerre csak egy) a lelkét. Ez nem is csoda, ha azt nézzük, hogy a rendszer nyomása akár 1500 bar is lehet. Egy új porlasztócsúcs kb. 100-120e-be fáj, de 2008-tól már javíthatóak a Bosch rendszerű common-rail befecskendezők. Nekem éppen a hétvégén adta meg magát a 3-as porlasztóm. Sikerült olcsón :lol: orvosolni a problémát, de amíg megtaláltam a legkedvezőbb megoldást, beleszaladtam pár érdekes kérdésbe. Az én autómba a 0445110047 Bosch számú porlasztócsúcs való, amit a 99-től gyártott 3.0d-kbe szereltek. Ennek tökéletes alternatívája a 0445110266 Bosch számú befecskendező. Viszont a 0445110131 és a 0445110216 számú alkatrészek csak a 2001-től gyártott 2.0d és 3.0d motorokhoz jók és nem helyettesíthetik az enyémbe való 047 és 266 végű porlasztókat. Az autóm 2002-es, tehát elvileg az enyémbe is a 131-es vagy a 216-os kellene. De mégsem :? Ötletek?

Helo
Használtan 10ezer forint :wink:
12 darabot tudsz venni belöle :wink:
üdv zoli

Hol lehet ennyiért beszerezni? Vennék vagy 10-et :wink:

Helo
Németül tudja valaki
üdv zoli


:?:

Azt hittem faragsz nekem párat a kisbaltáddal.

Helo
E60 530d-hez 20-ezer gondolom E39-hez 15-körül lehet
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2009.08.06. 22:50 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.27. 00:00
Hozzászólások: 125
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
touring írta:
Sajnos a korszerű közös nyomócsöves diesel motorok alkatrészei nagyon drágák. Ráadásul a porlasztócsúcsok fogyóeszköznek számítanak és nem szabad meglepődni, ha kileheli valamelyik (jobb esetben egyszerre csak egy) a lelkét. Ez nem is csoda, ha azt nézzük, hogy a rendszer nyomása akár 1500 bar is lehet. Egy új porlasztócsúcs kb. 100-120e-be fáj, de 2008-tól már javíthatóak a Bosch rendszerű common-rail befecskendezők. Nekem éppen a hétvégén adta meg magát a 3-as porlasztóm. Sikerült olcsón :lol: orvosolni a problémát, de amíg megtaláltam a legkedvezőbb megoldást, beleszaladtam pár érdekes kérdésbe. Az én autómba a 0445110047 Bosch számú porlasztócsúcs való, amit a 99-től gyártott 3.0d-kbe szereltek. Ennek tökéletes alternatívája a 0445110266 Bosch számú befecskendező. Viszont a 0445110131 és a 0445110216 számú alkatrészek csak a 2001-től gyártott 2.0d és 3.0d motorokhoz jók és nem helyettesíthetik az enyémbe való 047 és 266 végű porlasztókat. Az autóm 2002-es, tehát elvileg az enyémbe is a 131-es vagy a 216-os kellene. De mégsem :? Ötletek?




És mi a helyzet a porlasztócsúcs felújításával? :idea:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2009.08.06. 23:11 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1136
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 43 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
divecon írta:
touring írta:
Sajnos a korszerű közös nyomócsöves diesel motorok alkatrészei nagyon drágák. Ráadásul a porlasztócsúcsok fogyóeszköznek számítanak és nem szabad meglepődni, ha kileheli valamelyik (jobb esetben egyszerre csak egy) a lelkét. Ez nem is csoda, ha azt nézzük, hogy a rendszer nyomása akár 1500 bar is lehet. Egy új porlasztócsúcs kb. 100-120e-be fáj, de 2008-tól már javíthatóak a Bosch rendszerű common-rail befecskendezők. Nekem éppen a hétvégén adta meg magát a 3-as porlasztóm. Sikerült olcsón :lol: orvosolni a problémát, de amíg megtaláltam a legkedvezőbb megoldást, beleszaladtam pár érdekes kérdésbe. Az én autómba a 0445110047 Bosch számú porlasztócsúcs való, amit a 99-től gyártott 3.0d-kbe szereltek. Ennek tökéletes alternatívája a 0445110266 Bosch számú befecskendező. Viszont a 0445110131 és a 0445110216 számú alkatrészek csak a 2001-től gyártott 2.0d és 3.0d motorokhoz jók és nem helyettesíthetik az enyémbe való 047 és 266 végű porlasztókat. Az autóm 2002-es, tehát elvileg az enyémbe is a 131-es vagy a 216-os kellene. De mégsem :? Ötletek?




És mi a helyzet a porlasztócsúcs felújításával? :idea:


Elég sokan csinálják. Itthon azt mondják, hogy ők a legjobbak:
www.benedeczkimuhely.hu

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Porlasztó
HozzászólásElküldve: 2009.08.07. 07:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2018
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Használtan 15-20ezerért kapsz bontóban! :wink: Nekem 87ezer magyar forint lett volna az új ára! Annó megkérdeztem a keceli bosh szervízt is a felújításról, akkor azt mondták, hogy kb 40-50ezer forint. Mondtam akkor köszönöm szépen és vettem két használtatabból az árból! :twisted:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztó
HozzászólásElküldve: 2009.08.07. 08:44 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1136
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 43 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
Használtan 15-20ezerért kapsz bontóban! :wink: Nekem 87ezer magyar forint lett volna az új ára! Annó megkérdeztem a keceli bosh szervízt is a felújításról, akkor azt mondták, hogy kb 40-50ezer forint. Mondtam akkor köszönöm szépen és vettem két használtatabból az árból! :twisted:


Hát ja, csak bontott nem mindig van. Volt, csak nem olyan, ami nekem kellett volna. Kaptam egy felújítottat 50-ért 1 év garival, a régit meg beszámolták.

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztó
HozzászólásElküldve: 2009.08.07. 09:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2018
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
touring írta:
vaszarig írta:
Használtan 15-20ezerért kapsz bontóban! :wink: Nekem 87ezer magyar forint lett volna az új ára! Annó megkérdeztem a keceli bosh szervízt is a felújításról, akkor azt mondták, hogy kb 40-50ezer forint. Mondtam akkor köszönöm szépen és vettem két használtatabból az árból! :twisted:


Hát ja, csak bontott nem mindig van. Volt, csak nem olyan, ami nekem kellett volna. Kaptam egy felújítottat 50-ért 1 év garival, a régit meg beszámolták.


Na igen! A szükség nagy úr! :twisted: :wink: Amúgy én is az utolsó pillanatban találtam! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztó
HozzászólásElküldve: 2009.08.07. 10:06 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1136
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 43 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
touring írta:
vaszarig írta:
Használtan 15-20ezerért kapsz bontóban! :wink: Nekem 87ezer magyar forint lett volna az új ára! Annó megkérdeztem a keceli bosh szervízt is a felújításról, akkor azt mondták, hogy kb 40-50ezer forint. Mondtam akkor köszönöm szépen és vettem két használtatabból az árból! :twisted:


Hát ja, csak bontott nem mindig van. Volt, csak nem olyan, ami nekem kellett volna. Kaptam egy felújítottat 50-ért 1 év garival, a régit meg beszámolták.


Na igen! A szükség nagy úr! :twisted: :wink: Amúgy én is az utolsó pillanatban találtam! :)


A tiédbe melyik kell?

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztó
HozzászólásElküldve: 2009.08.07. 11:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2018
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
touring írta:
vaszarig írta:
touring írta:
vaszarig írta:
Használtan 15-20ezerért kapsz bontóban! :wink: Nekem 87ezer magyar forint lett volna az új ára! Annó megkérdeztem a keceli bosh szervízt is a felújításról, akkor azt mondták, hogy kb 40-50ezer forint. Mondtam akkor köszönöm szépen és vettem két használtatabból az árból! :twisted:


Hát ja, csak bontott nem mindig van. Volt, csak nem olyan, ami nekem kellett volna. Kaptam egy felújítottat 50-ért 1 év garival, a régit meg beszámolták.


Na igen! A szükség nagy úr! :twisted: :wink: Amúgy én is az utolsó pillanatban találtam! :)


A tiédbe melyik kell?


Na erre már nem igazán emlékszem, de valami 047 végű rémlik! :roll: :P


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2009.08.08. 18:56 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.24. 00:00
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron Győr
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
touring írta:
divecon írta:
touring írta:
Sajnos a korszerű közös nyomócsöves diesel motorok alkatrészei nagyon drágák. Ráadásul a porlasztócsúcsok fogyóeszköznek számítanak és nem szabad meglepődni, ha kileheli valamelyik (jobb esetben egyszerre csak egy) a lelkét. Ez nem is csoda, ha azt nézzük, hogy a rendszer nyomása akár 1500 bar is lehet. Egy új porlasztócsúcs kb. 100-120e-be fáj, de 2008-tól már javíthatóak a Bosch rendszerű common-rail befecskendezők. Nekem éppen a hétvégén adta meg magát a 3-as porlasztóm. Sikerült olcsón :lol: orvosolni a problémát, de amíg megtaláltam a legkedvezőbb megoldást, beleszaladtam pár érdekes kérdésbe. Az én autómba a 0445110047 Bosch számú porlasztócsúcs való, amit a 99-től gyártott 3.0d-kbe szereltek. Ennek tökéletes alternatívája a 0445110266 Bosch számú befecskendező. Viszont a 0445110131 és a 0445110216 számú alkatrészek csak a 2001-től gyártott 2.0d és 3.0d motorokhoz jók és nem helyettesíthetik az enyémbe való 047 és 266 végű porlasztókat. Az autóm 2002-es, tehát elvileg az enyémbe is a 131-es vagy a 216-os kellene. De mégsem :? Ötletek?




És mi a helyzet a porlasztócsúcs felújításával? :idea:


Elég sokan csinálják. Itthon azt mondják, hogy ők a legjobbak:
www.benedeczkimuhely.hu


Hali, Nekem is Őket ajánlották, ez Kecelen van, és 30-33 e ft körül mondták a felújítást,garanciával, a bontottat meg 22ért... ien különbségnél inkább a felújitott mellett döntenék..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.26. 09:59 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1136
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 43 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Na mi a helyzet Party? Kész van már a géped?

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2009.08.26. 10:47 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
touring írta:
lepke írta:
touring írta:
Sajnos a korszerű közös nyomócsöves diesel motorok alkatrészei nagyon drágák. Ráadásul a porlasztócsúcsok fogyóeszköznek számítanak és nem szabad meglepődni, ha kileheli valamelyik (jobb esetben egyszerre csak egy) a lelkét. Ez nem is csoda, ha azt nézzük, hogy a rendszer nyomása akár 1500 bar is lehet. Egy új porlasztócsúcs kb. 100-120e-be fáj, de 2008-tól már javíthatóak a Bosch rendszerű common-rail befecskendezők. Nekem éppen a hétvégén adta meg magát a 3-as porlasztóm. Sikerült olcsón :lol: orvosolni a problémát, de amíg megtaláltam a legkedvezőbb megoldást, beleszaladtam pár érdekes kérdésbe. Az én autómba a 0445110047 Bosch számú porlasztócsúcs való, amit a 99-től gyártott 3.0d-kbe szereltek. Ennek tökéletes alternatívája a 0445110266 Bosch számú befecskendező. Viszont a 0445110131 és a 0445110216 számú alkatrészek csak a 2001-től gyártott 2.0d és 3.0d motorokhoz jók és nem helyettesíthetik az enyémbe való 047 és 266 végű porlasztókat. Az autóm 2002-es, tehát elvileg az enyémbe is a 131-es vagy a 216-os kellene. De mégsem :? Ötletek?

Helo
Használtan 10ezer forint :wink:
12 darabot tudsz venni belöle :wink:
üdv zoli

Hol lehet ennyiért beszerezni? Vennék vagy 10-et :wink:

Helo
Németül tudja valaki
üdv zoli


Hali!

Már, ha a porlasztót kérdezed, hogy mondják németül: Einspritzdüse


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára bmw750i 2010.01.10. 10:10-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2009.09.01. 20:38 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1136
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 43 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw750i írta:
lepke írta:
touring írta:
lepke írta:
touring írta:
Sajnos a korszerű közös nyomócsöves diesel motorok alkatrészei nagyon drágák. Ráadásul a porlasztócsúcsok fogyóeszköznek számítanak és nem szabad meglepődni, ha kileheli valamelyik (jobb esetben egyszerre csak egy) a lelkét. Ez nem is csoda, ha azt nézzük, hogy a rendszer nyomása akár 1500 bar is lehet. Egy új porlasztócsúcs kb. 100-120e-be fáj, de 2008-tól már javíthatóak a Bosch rendszerű common-rail befecskendezők. Nekem éppen a hétvégén adta meg magát a 3-as porlasztóm. Sikerült olcsón :lol: orvosolni a problémát, de amíg megtaláltam a legkedvezőbb megoldást, beleszaladtam pár érdekes kérdésbe. Az én autómba a 0445110047 Bosch számú porlasztócsúcs való, amit a 99-től gyártott 3.0d-kbe szereltek. Ennek tökéletes alternatívája a 0445110266 Bosch számú befecskendező. Viszont a 0445110131 és a 0445110216 számú alkatrészek csak a 2001-től gyártott 2.0d és 3.0d motorokhoz jók és nem helyettesíthetik az enyémbe való 047 és 266 végű porlasztókat. Az autóm 2002-es, tehát elvileg az enyémbe is a 131-es vagy a 216-os kellene. De mégsem :? Ötletek?

Helo
Használtan 10ezer forint :wink:
12 darabot tudsz venni belöle :wink:
üdv zoli

Hol lehet ennyiért beszerezni? Vennék vagy 10-et :wink:

Helo
Németül tudja valaki
üdv zoli


Hali!

Már, ha a porlasztót kérdezed, hogy mondják németül: Einsritzdüse


Szerintem meg injektor. Legalábbis rendeléskor így írják :D

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: hali
HozzászólásElküldve: 2009.10.04. 13:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.04. 00:00
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
nem tom h megoldodott-e már a problémád de talán ez segit http://shop.ebay.de/?_from=R40&_npmv=3& ... Categories


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2009.10.04. 22:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2422
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 142 alkalommal
Kapott köszik: 361 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw750i írta:
lepke írta:
touring írta:
lepke írta:
touring írta:
Sajnos a korszerű közös nyomócsöves diesel motorok alkatrészei nagyon drágák. Ráadásul a porlasztócsúcsok fogyóeszköznek számítanak és nem szabad meglepődni, ha kileheli valamelyik (jobb esetben egyszerre csak egy) a lelkét. Ez nem is csoda, ha azt nézzük, hogy a rendszer nyomása akár 1500 bar is lehet. Egy új porlasztócsúcs kb. 100-120e-be fáj, de 2008-tól már javíthatóak a Bosch rendszerű common-rail befecskendezők. Nekem éppen a hétvégén adta meg magát a 3-as porlasztóm. Sikerült olcsón :lol: orvosolni a problémát, de amíg megtaláltam a legkedvezőbb megoldást, beleszaladtam pár érdekes kérdésbe. Az én autómba a 0445110047 Bosch számú porlasztócsúcs való, amit a 99-től gyártott 3.0d-kbe szereltek. Ennek tökéletes alternatívája a 0445110266 Bosch számú befecskendező. Viszont a 0445110131 és a 0445110216 számú alkatrészek csak a 2001-től gyártott 2.0d és 3.0d motorokhoz jók és nem helyettesíthetik az enyémbe való 047 és 266 végű porlasztókat. Az autóm 2002-es, tehát elvileg az enyémbe is a 131-es vagy a 216-os kellene. De mégsem :? Ötletek?

Helo
Használtan 10ezer forint :wink:
12 darabot tudsz venni belöle :wink:
üdv zoli

Hol lehet ennyiért beszerezni? Vennék vagy 10-et :wink:

Helo
Németül tudja valaki
üdv zoli


Hali!

Már, ha a porlasztót kérdezed, hogy mondják németül: Einsritzdüse


EINSPRITZDÜSE


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.26. 17:43 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.25. 00:00
Hozzászólások: 388
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!


Több kérdésem is lenne.
Az első hogy a porlasztó csúcsokat egyszerre szokták cserélni vagy csak amelyiket kell?
A második ha rárakják computerre az megmondja melyik porlasztócsúcsom milyen állapotban van vagy csak azt hogy már nem jó és ezért külön diagnosztikára kell vinni valami spec helyre.
A harmadik mibe fáj a felujítjás, az új, a bontott (ezt egyáltalán érdemes-e)?
A negyedik van-e valami tuti hely BP-n amit nagyon ajánlanátok erre a problémára és nagyon profi a kérdésben.


Köszi.

_________________
Az élet csak egy BMW-vel teljes! És jó ha kéznél van néha MuhaAti!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 634 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator