* *
Pontos idő: 2024.03.28. 22:03

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 648 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.03.10. 21:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Johnny1982 írta:
bendegúz írta:
Johnny1982 írta:
Sziasztok!
Porlasztó csúcs csere után vagyok...a csúcsok beillesztése mit foglal magában? Világositsatok már fel! Ettől járhat egyenetlenül a motor?

Tapatalk-kal küldve az én D6503-el

Járhat. Előbb kellett volna kérdezni! Illetve aki cserélte nem tudta mi a teendő?

Nem!Egy idióta! Kiderült, hogy csak 4 hengerest tud illeszteni!.Most ott járok, hogy elhoztam tőle...gyanakodom hogy a vadiúj feszítők és az új főtengely ékszíjtárcsa csere után még mindig dörmög alapjáraton és utána is egy kicsit... Tehát dadoghat...egyenletlen

Tapatalk-kal küldve az én D6503-el

Szerintem keress egy hozzáértőt, biztos megoldható a probléma!
Csak nem tudom merre indulj, Jlaci, vagy Muha Atti.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: Johnny1982
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.03.11. 12:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2011.03.31. 00:00
Hozzászólások: 741
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 99 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E90
Motor tipusa: N52B25O1
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Johnny1982 írta:
bendegúz írta:
Johnny1982 írta:
Sziasztok!
Porlasztó csúcs csere után vagyok...a csúcsok beillesztése mit foglal magában? Világositsatok már fel! Ettől járhat egyenetlenül a motor?

Tapatalk-kal küldve az én D6503-el

Járhat. Előbb kellett volna kérdezni! Illetve aki cserélte nem tudta mi a teendő?

Nem!Egy idióta! Kiderült, hogy csak 4 hengerest tud illeszteni!.Most ott járok, hogy elhoztam tőle...gyanakodom hogy a vadiúj feszítők és az új főtengely ékszíjtárcsa csere után még mindig dörmög alapjáraton és utána is egy kicsit... Tehát dadoghat...egyenletlen

Tapatalk-kal küldve az én D6503-el

Szerintem keress egy hozzáértőt, biztos megoldható a probléma!
Csak nem tudom merre indulj, Jlaci, vagy Muha Atti.


MuhaAti most úgyis nagyon benne van a csúcsokban, a zenyimé is ott figyel nála ezügyben :facepalm: :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.03.12. 16:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Johnny1982 írta:
bendegúz írta:
Johnny1982 írta:
Sziasztok!
Porlasztó csúcs csere után vagyok...a csúcsok beillesztése mit foglal magában? Világositsatok már fel! Ettől járhat egyenetlenül a motor?

Tapatalk-kal küldve az én D6503-el

Járhat. Előbb kellett volna kérdezni! Illetve aki cserélte nem tudta mi a teendő?

Nem!Egy idióta! Kiderült, hogy csak 4 hengerest tud illeszteni!.Most ott járok, hogy elhoztam tőle...gyanakodom hogy a vadiúj feszítők és az új főtengely ékszíjtárcsa csere után még mindig dörmög alapjáraton és utána is egy kicsit... Tehát dadoghat...egyenletlen

Tapatalk-kal küldve az én D6503-el

Tuzkarikat cserelt?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.03.23. 08:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.02.06. 09:26
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 tds
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok valakinek nincs egy jeladós porlasztója 96 os 525 tds hez e39 ről van szó. Előre is köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.03.23. 09:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nemethbmw93pisti írta:
Sziasztok valakinek nincs egy jeladós porlasztója 96 os 525 tds hez e39 ről van szó. Előre is köszönöm.

A tartózkodási helyed függvényében Schnitzer vagy Gallaca Klubtársak valamelyikét keresd ;-).

Tapatalkkal küldve az én D6503 eszközömről

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: notaridavid
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.04.08. 17:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem porlasztó, de remélem tudtok segíteni. Van egy barátomnak egy makulátlan 130 ezret futott e36 25TD-je. Sajnos szórakozik az adagoló fedél ( nem HDK-s, még a sima ). Tudtok valakit, aki érdemben tudja javítani? Azt hiszem a potenciométer rossz benne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.04.08. 18:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
nagy.matyika írta:
Nem porlasztó, de remélem tudtok segíteni. Van egy barátomnak egy makulátlan 130 ezret futott e36 25TD-je. Sajnos szórakozik az adagoló fedél ( nem HDK-s, még a sima ). Tudtok valakit, aki érdemben tudja javítani? Azt hiszem a potenciométer rossz benne.

130 ezret futott E36 TDS. :mrgreen:

Szoták Dávidot meg lehet kérdezni.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.04.08. 19:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
nagy.matyika írta:
Nem porlasztó, de remélem tudtok segíteni. Van egy barátomnak egy makulátlan 130 ezret futott e36 25TD-je. Sajnos szórakozik az adagoló fedél ( nem HDK-s, még a sima ). Tudtok valakit, aki érdemben tudja javítani? Azt hiszem a potenciométer rossz benne.

130 ezret futott E36 TDS. :mrgreen:

Szoták Dávidot meg lehet kérdezni.


Isten bizony Árpi. Magyar forgalomba helyezésű az autó, törésmentes, rendszám végig benne az összes üvegbe stb. A belseje is olyan, hogy te sem kötnél bele. :wink: Semmi kopás nincs a kárpitikon, a műanyagokon, egyedül az idő fog rajta és valahol már engedi el magát a kárpit, de ez is az időnek tudható be. A kárpitokat kéne rendbe tenni, meg a küszöböket olyan helyen lakatolni, ahol tudnak normálisan védőgázzal hegeszteni és akkor nem lenne hiba benne. Ha gondolod lövök róla képeket :franko:

Próbáltam keresgélni, de annyit találtam, hogy powerfanatics-on hirdet. Bontós? Rá gondoltál ? :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: barbrady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.04.08. 20:30 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
hamoriarpi írta:
nagy.matyika írta:
Nem porlasztó, de remélem tudtok segíteni. Van egy barátomnak egy makulátlan 130 ezret futott e36 25TD-je. Sajnos szórakozik az adagoló fedél ( nem HDK-s, még a sima ). Tudtok valakit, aki érdemben tudja javítani? Azt hiszem a potenciométer rossz benne.

130 ezret futott E36 TDS. :mrgreen:

Szoták Dávidot meg lehet kérdezni.


Isten bizony Árpi. Magyar forgalomba helyezésű az autó, törésmentes, rendszám végig benne az összes üvegbe stb. A belseje is olyan, hogy te sem kötnél bele. :wink: Semmi kopás nincs a kárpitikon, a műanyagokon, egyedül az idő fog rajta és valahol már engedi el magát a kárpit, de ez is az időnek tudható be. A kárpitokat kéne rendbe tenni, meg a küszöböket olyan helyen lakatolni, ahol tudnak normálisan védőgázzal hegeszteni és akkor nem lenne hiba benne. Ha gondolod lövök róla képeket :franko:

Próbáltam keresgélni, de annyit találtam, hogy powerfanatics-on hirdet. Bontós? Rá gondoltál ? :)

Nem bontós. Facebookon keresrá.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.04.08. 20:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
nagy.matyika írta:
hamoriarpi írta:
nagy.matyika írta:
Nem porlasztó, de remélem tudtok segíteni. Van egy barátomnak egy makulátlan 130 ezret futott e36 25TD-je. Sajnos szórakozik az adagoló fedél ( nem HDK-s, még a sima ). Tudtok valakit, aki érdemben tudja javítani? Azt hiszem a potenciométer rossz benne.

130 ezret futott E36 TDS. :mrgreen:

Szoták Dávidot meg lehet kérdezni.


Isten bizony Árpi. Magyar forgalomba helyezésű az autó, törésmentes, rendszám végig benne az összes üvegbe stb. A belseje is olyan, hogy te sem kötnél bele. :wink: Semmi kopás nincs a kárpitikon, a műanyagokon, egyedül az idő fog rajta és valahol már engedi el magát a kárpit, de ez is az időnek tudható be. A kárpitokat kéne rendbe tenni, meg a küszöböket olyan helyen lakatolni, ahol tudnak normálisan védőgázzal hegeszteni és akkor nem lenne hiba benne. Ha gondolod lövök róla képeket :franko:

Próbáltam keresgélni, de annyit találtam, hogy powerfanatics-on hirdet. Bontós? Rá gondoltál ? :)

Nem bontós. Facebookon keresrá.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Van egy pár. Valamit tudtok még róla mondani? :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.04.08. 20:51 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
https://www.facebook.com/Davids-Garage- ... 599747375/


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.04.08. 21:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
https://www.facebook.com/Davids-Garage-1672010599747375/


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Köszöntem :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.07.27. 22:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.27. 18:29
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Heló forumlakók!
Olyan problémám van, hogy ereszt a maganyomásúm .525d 01' es. Mennyi egy ilyent kb felújítani ? Illetve ,hogy az 530d é jó e hozzá ?
Előre is köszönöm a segítséget .
Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.10.28. 17:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Barátom (E39 25d) autója egyik napról a másikra Smooth Running Controller hibát dobott. 2-es hengeren +6.1-es korrekciós értékkel. Nyest nyomok láthatóak a motorburkolaton. Ha mondjuk elrág valamit a nyest, okozhat ilyen hibát? :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.10.28. 21:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
NagyMatyas írta:
Barátom (E39 25d) autója egyik napról a másikra Smooth Running Controller hibát dobott. 2-es hengeren +6.1-es korrekciós értékkel. Nyest nyomok láthatóak a motorburkolaton. Ha mondjuk elrág valamit a nyest, okozhat ilyen hibát? :facepalm:

Talán esetleg ha a railszelephez, vagy a szenzorhoz menő vezetéket inzultálja, az injektorokhoz menőhöz nem nagyon fér hozzá, be van csomagolva.
A railszelep fáradása is okozhat ilyet, meg kell nézni a railnyomás ingadozását, ha több mint 10 bar, az már gyanús. Esetleg enyhe lefolyású örvénycsappantyú beszívás vagy esetleg az injektor folyamatos romlása, ami csak most érte el a hibaüzenet generálásának határát. Sok minden lehet.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.10.29. 12:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
Barátom (E39 25d) autója egyik napról a másikra Smooth Running Controller hibát dobott. 2-es hengeren +6.1-es korrekciós értékkel. Nyest nyomok láthatóak a motorburkolaton. Ha mondjuk elrág valamit a nyest, okozhat ilyen hibát? :facepalm:

Talán esetleg ha a railszelephez, vagy a szenzorhoz menő vezetéket inzultálja, az injektorokhoz menőhöz nem nagyon fér hozzá, be van csomagolva.
A railszelep fáradása is okozhat ilyet, meg kell nézni a railnyomás ingadozását, ha több mint 10 bar, az már gyanús. Esetleg enyhe lefolyású örvénycsappantyú beszívás vagy esetleg az injektor folyamatos romlása, ami csak most érte el a hibaüzenet generálásának határát. Sok minden lehet.


Injektorokét néztem, ahhoz nem fér hozzá. Injektorok felújítva, összes pumpa cserélve, nyomásszabályzó cserélve, flaps kiiktatva. Injektorkorrekciók jók voltak, ISTA szerint egy héttel ezelőtt 1.8 volt a max, mert pont akkor néztem. Egyik reggelre jött a feketeleves. Én vagy nyestre, vagy nyomásszabályzó szelepre gondoltam így hirtelen, de inkább a nyestre, mert jól láthatóan arra fele matatott. Ezek a korrekciók szerintem már a kompresszió miatt vannak, egyébként az autó úgy jár, ahogy a nagykönyvben meg van írva, mintha tényleg széken ülne az ember, parkettára nyom egy kis pamacsot, de egyébként füstmentesnek tekinthető és jól is fogyaszt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.10.29. 18:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
NagyMatyas írta:
Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
Barátom (E39 25d) autója egyik napról a másikra Smooth Running Controller hibát dobott. 2-es hengeren +6.1-es korrekciós értékkel. Nyest nyomok láthatóak a motorburkolaton. Ha mondjuk elrág valamit a nyest, okozhat ilyen hibát? :facepalm:

Talán esetleg ha a railszelephez, vagy a szenzorhoz menő vezetéket inzultálja, az injektorokhoz menőhöz nem nagyon fér hozzá, be van csomagolva.
A railszelep fáradása is okozhat ilyet, meg kell nézni a railnyomás ingadozását, ha több mint 10 bar, az már gyanús. Esetleg enyhe lefolyású örvénycsappantyú beszívás vagy esetleg az injektor folyamatos romlása, ami csak most érte el a hibaüzenet generálásának határát. Sok minden lehet.


Injektorokét néztem, ahhoz nem fér hozzá. Injektorok felújítva, összes pumpa cserélve, nyomásszabályzó cserélve, flaps kiiktatva. Injektorkorrekciók jók voltak, ISTA szerint egy héttel ezelőtt 1.8 volt a max, mert pont akkor néztem. Egyik reggelre jött a feketeleves. Én vagy nyestre, vagy nyomásszabályzó szelepre gondoltam így hirtelen, de inkább a nyestre, mert jól láthatóan arra fele matatott. Ezek a korrekciók szerintem már a kompresszió miatt vannak, egyébként az autó úgy jár, ahogy a nagykönyvben meg van írva, mintha tényleg széken ülne az ember, parkettára nyom egy kis pamacsot, de egyébként füstmentesnek tekinthető és jól is fogyaszt.

Sajnos azt kell mondja tapasztalat alapján, hogy felújított poralsztó... Lehet ennyit tudott....
Már az 1.8 is brutál sok. Nekem 0.40 a max. a 3-as henger pl. 0.03. Kb. 2 hete néztem qwerty-vel.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.11.11. 11:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Barátom (E39 25d) autója egyik napról a másikra Smooth Running Controller hibát dobott. 2-es hengeren +6.1-es korrekciós értékkel. Nyest nyomok láthatóak a motorburkolaton. Ha mondjuk elrág valamit a nyest, okozhat ilyen hibát? :facepalm:


Állt az autó 1 hetet, beindítás után nem jelentkezett a jelenség, sőt a korrekciós értékek lementek 1 alá :doglotlo: :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.11.12. 12:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
NagyMatyas írta:
NagyMatyas írta:
Barátom (E39 25d) autója egyik napról a másikra Smooth Running Controller hibát dobott. 2-es hengeren +6.1-es korrekciós értékkel. Nyest nyomok láthatóak a motorburkolaton. Ha mondjuk elrág valamit a nyest, okozhat ilyen hibát? :facepalm:


Állt az autó 1 hetet, beindítás után nem jelentkezett a jelenség, sőt a korrekciós értékek lementek 1 alá :doglotlo: :facepalm:

Hidegen nem szabad korrekciót nézni. Ilyenkor a résolaj-tünet sem szokott jelentkezni....

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2016.11.12. 14:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
NagyMatyas írta:
NagyMatyas írta:
Barátom (E39 25d) autója egyik napról a másikra Smooth Running Controller hibát dobott. 2-es hengeren +6.1-es korrekciós értékkel. Nyest nyomok láthatóak a motorburkolaton. Ha mondjuk elrág valamit a nyest, okozhat ilyen hibát? :facepalm:


Állt az autó 1 hetet, beindítás után nem jelentkezett a jelenség, sőt a korrekciós értékek lementek 1 alá :doglotlo: :facepalm:

Hidegen nem szabad korrekciót nézni. Ilyenkor a résolaj-tünet sem szokott jelentkezni....


Ez világos :wink: A jelenséget arra írtam, hogy remegett az autó alapjáraton, hideg vagy meleg állapottól függetlenül.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 648 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator