* *
Pontos idő: 2024.03.29. 17:27

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 648 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 33  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.06.23. 22:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
imi128 írta:
Debrecen környékén tud valaki bontott porlasztót vagy esetleg kölcsönadni 1-et amíg ki nem derül hogy melyik a rossz? 2002 e39 530d hez ? 0445110266

Miből gondolod, hogy csak egy rossz? Ennek a szokásos menete az, hogy kiveszed mind a hatot, elviszed beméretni és rögtön kiderül melyik a rossz. De inkább melyikek. Gondolom a cserélgetésnél mindegyik injektor alá vadi új tűzkarikát akartál tenni, így a cserélgetés ára közelíti a beméretést...

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.06.24. 14:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
imi128 írta:
Debrecen környékén tud valaki bontott porlasztót vagy esetleg kölcsönadni 1-et amíg ki nem derül hogy melyik a rossz? 2002 e39 530d hez ? 0445110266

Miből gondolod, hogy csak egy rossz? Ennek a szokásos menete az, hogy kiveszed mind a hatot, elviszed beméretni és rögtön kiderül melyik a rossz. De inkább melyikek. Gondolom a cserélgetésnél mindegyik injektor alá vadi új tűzkarikát akartál tenni, így a cserélgetés ára közelíti a beméretést...


Gyári diaggal, ha ránézel a korrekciós értékekre, akkor erős "közelítő" jelleggel meg tudod nézni, hogy melyik/kek rosszak. Ha hidegen és melegen is 0.8-1 fölött van valamelyik, akkor azt tuti cserélni/felújítani kell. 0.5-el még el lehet mászkálni sokat, ha nem vagy erősen maximalista.

Amúgy én nem hiszek már a felújításban sem, illetve a padban sem. Padon elvileg mindegyik porlasztó annyira baba lett csúcscsere és beállítás után, hogy a gyári kódokat kapták vissza, viszont az egyik korrekciós értéke változatlan. Meg lett cserélve a kocsiban két porlasztó, költözött a korrekciós érték szóval ott a gond. A válaszuk az volt, hogy vigyük vissza, de ha a pad azt mondja, hogy jó, akkor tuti jó, pedig nem :wink: Majd valamikor amikor az idő engedi.. Egyébként vigyázzatok hova viszitek, mert van ahol kb elvből 6/6-ot fel kell újítani, pedig nagyon nem :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.06.24. 16:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
nagy.matyika írta:
Gallaca írta:
imi128 írta:
Debrecen környékén tud valaki bontott porlasztót vagy esetleg kölcsönadni 1-et amíg ki nem derül hogy melyik a rossz? 2002 e39 530d hez ? 0445110266

Miből gondolod, hogy csak egy rossz? Ennek a szokásos menete az, hogy kiveszed mind a hatot, elviszed beméretni és rögtön kiderül melyik a rossz. De inkább melyikek. Gondolom a cserélgetésnél mindegyik injektor alá vadi új tűzkarikát akartál tenni, így a cserélgetés ára közelíti a beméretést...


Gyári diaggal, ha ránézel a korrekciós értékekre, akkor erős "közelítő" jelleggel meg tudod nézni, hogy melyik/kek rosszak. Ha hidegen és melegen is 0.8-1 fölött van valamelyik, akkor azt tuti cserélni/felújítani kell. 0.5-el még el lehet mászkálni sokat, ha nem vagy erősen maximalista.

Amúgy én nem hiszek már a felújításban sem, illetve a padban sem. Padon elvileg mindegyik porlasztó annyira baba lett csúcscsere és beállítás után, hogy a gyári kódokat kapták vissza, viszont az egyik korrekciós értéke változatlan. Meg lett cserélve a kocsiban két porlasztó, költözött a korrekciós érték szóval ott a gond. A válaszuk az volt, hogy vigyük vissza, de ha a pad azt mondja, hogy jó, akkor tuti jó, pedig nem :wink: Majd valamikor amikor az idő engedi.. Egyébként vigyázzatok hova viszitek, mert van ahol kb elvből 6/6-ot fel kell újítani, pedig nagyon nem :)


A korrekciós értékek csak a porlasztók egymáshoz viszonyított eltérését jellemzik, nem arról adnak képet, hogy megfelelő szórásképpel, megfelelő időben, megfelelő mennyiséget fecskendeznek be. Ahol nagyon kilóg a lóláb, na az már oda van rendesen.

Én azt a módszert választottam, hogy leadtam a 6 db porlasztót, és a Bosch küldött helyette másik 6 db-ot, szépen becsomagolva. Picit több volt az összeg, de egyenlőre jónak néz ki. Nagyjából 1 literrel csökkent az átlagfogyasztásom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.06.24. 16:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tisztában vagyok vele. Arra próbáltam rávilágítani, hogy ha szépek az értékek, akkor nagy baj nem lehet, nem is feltétlenül bontanám, ha viszont ahogy te is mondod kilóg a lóláb valahol, akkor az szépen elviszi mindenhol. A +os korrekcióra érdemes odafigyelni. Ha valóban úgy van, hogy egy rossz csak neki, akkor látni fogja, hogy még valahol durván korrekciózik.

Az eljárással kapcsolatban pedig jól döntöttél :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.06.24. 16:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
nagy.matyika írta:
Tisztában vagyok vele. Arra próbáltam rávilágítani, hogy ha szépek az értékek, akkor nagy baj nem lehet, nem is feltétlenül bontanám, ha viszont ahogy te is mondod kilóg a lóláb valahol, akkor az szépen elviszi mindenhol. A +os korrekcióra érdemes odafigyelni. Ha valóban úgy van, hogy egy rossz csak neki, akkor látni fogja, hogy még valahol durván korrekciózik.

Az eljárással kapcsolatban pedig jól döntöttél :wink:

Azért én erre a hibafeltárásra kíváncsi lennek. Korrekciós értékről szó nincs :!: :shock: Zoli sem véletlenül nem ezt választotta :D
imi128 írta:
kölcsönadni 1-et amíg ki nem derül hogy melyik a rossz?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.06.24. 16:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Teljesen tisztában vagyok vele, hogy objektív képet csak a próbapados vizsgálat ad. Én is a pados vizsgálatot választottam, nincs is ezzel semmi gond, de ha nagy szar van látszik diagon is konkrétan, hogy melyiket érdemes kihúzni a helyéről.

Én példámból kiindulva. Nem tetszett az autó viselkedése, ezért elvittem diagra a kocsit. Látszott, hogy a 6-os hengeren 1.5-es korrekció van. A többi hellyel közzel jó volt. El lett küldve próbapados bevizsgálásra, ahol jött a klasszikus szöveg, hogy az egyik nem fényes, de a többi is közel van már a limithez, ezért érdemes lenne őket felújítani. OK, legyen. Össze lett rakva a kocsi, de ugyan úgy hallható volt a becsörgés bizonyos körülmények között. Másik csapathoz elmentem ott javasolták, hogy a 6-os henger porlasztója legyen átdugva valahova, hiszen ezzel kellett volna kezdeni 35d esetén, mert gyakran van gond a 6-os hengerrel, mivel ha nem figyel az ember könnyen hősokkot kap. Meg lett cserélve egy másikkal, hopp átköltözött oda a 1.5-es érték. Egy helyen van most -0.8, a többi meg majdnem 0-án van.

A tisztánlátás kedvéért, tudom, hogy ezek a nyugodt járásért felelős értékek alapjáraton mérvadóak, de általában, ha egy porlasztó annyira szar, hogy egyből cseréért kiállt az ember, akkor az a képernyőt is szöget fog szúrni.

Én nem akarok vitát generálni ebből, ki hogy gondolja. Annyi biztos, hogy én nem újíttatnék fel 6 db porlasztót egy átlag E39-be maximum akkor, ha valami kivételesen megkímélt darab. Egyébként is picit fel van fújva a dolog. Egy fáradt motor nem lesz tökéletes attól, hogy új porlasztókat tesznek bele, maximum picit jobb.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.07.16. 21:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.26. 19:19
Hozzászólások: 100
Tartózkodási hely: Diósd
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256d1
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ãœdv.

Nem indul az autóm vagy két hete.
Nagynehezen beindult, elvittem egy helyi mágushoz diagra.
Diag kiírta kicsi a railnyomás inditáskor. Mondta a "Mágus" , hogy cseréljem ki a CR szivattyú végében a nyomásszabályzó szelepet.
Szabitól vettem egy bontottat, hiba ugyan az.
Ma volt időm foglalkozni vele ismét, gondoltam felhívom Muha Mestert egy kis szakmai tanácsért.
Meg is kaptam az instrukciókat, hogy mit kéne megnézni.
Nosza mérjünk résolajat, mert valószínű valamelyik porlasztó túl sokat ereszt vissza, ezért nem tud felépülni a megfelelő nyomás a railcsőben( diag szerint 88-102 bar)
Bár lett volna lehetőség résolajmérő berendezésre, de túl sokat kelett volna kocsikázni érte, ezért összedobtam egy hevenyészett " mérőkészüléket"
A mérés alapjáraton történt 1 percig.
A következő értékek születtek:
1-es henger 65,5 ml
2-es henger 13 ml
3-as henger 12 ml
4-es henger 13 ml
5-ös henger 12 ml
6-os henger 88 ml :shock:
[img][/img]
[img][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/150716/1059942027image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
[/img]


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.07.16. 21:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.26. 19:19
Hozzászólások: 100
Tartózkodási hely: Diósd
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256d1
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kiszereltem a 6 porlasztót, holnap reggel viszem bevizsgálásra.
Kíváncsi leszek a végeredményre.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.07.16. 21:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Az 1-es és 6-os porlasztókat feleslegesen diagoltatod. Azok helyett új kell.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.07.16. 21:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.26. 19:19
Hozzászólások: 100
Tartózkodási hely: Diósd
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256d1
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Az 1-es és 6-os porlasztókat feleslegesen diagoltatod. Azok helyett új kell.

Hopsz, ebactam.
Felcseréltem az 5-öst a 6-al,
Végül is tök mindegy, sejtettem, hogy újat kíván.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.07.16. 22:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Résolajosat még felújítani sem lehet.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.07.17. 21:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.26. 19:19
Hozzászólások: 100
Tartózkodási hely: Diósd
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256d1
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nos elkészült a próbapados mérés.
Mint lettebb írtam, abból már lehetett sejteni, hogy az 1-es és az 5-ös porlasztónál baj van.
Valami tömítés fáradt el mind a kettőben, ezért olyan nagy a résolaj.
A felújítása darabonként 20k forint.
A műtétet Gombárék végzik, Muha mester ajánlása alapján vittem oda.
A többire azt mondták nincs különösebb baja.
Hétfő délután mehetek érte.
Beszerelés után megírom mi lett a végkifejlett.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kopasz30 az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.10.02. 08:32 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.12. 01:00
Hozzászólások: 424
Tartózkodási hely: Bicske
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Porlasztókat kiszedtem és új csúcsot tettek bele.
A0 -ás értékre állították, és azt mondták, hogy a motorvezérlőbe be kell állítani ezt az értéket.

Erről tud nekem valaki közelebbit mondani?

_________________
Ãœdv:
Apa8


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.10.02. 09:00 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Apa8 írta:
Porlasztókat kiszedtem és új csúcsot tettek bele.
A0 -ás értékre állították, és azt mondták, hogy a motorvezérlőbe be kell állítani ezt az értéket.

Erről tud nekem valaki közelebbit mondani?

Nem csak az erteket kell de meg az Injektor szamat is.De aki bealitota padon az nem kodolta fel teszteles elott a kocsihoz?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.10.02. 17:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Apa8 írta:
Porlasztókat kiszedtem és új csúcsot tettek bele.
A0 -ás értékre állították, és azt mondták, hogy a motorvezérlőbe be kell állítani ezt az értéket.

Erről tud nekem valaki közelebbit mondani?

Annó én is ezen rugóztam mikor megcsináltattam az injektoraim, felhívtam pár adagolóst, aztán Nagysápon közölték, hogy E39-en ilyet nem kell, csak E60-tól.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 2 Apa8, jimbi525d
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.10.03. 10:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.12. 01:00
Hozzászólások: 424
Tartózkodási hely: Bicske
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Apa8 írta:
Porlasztókat kiszedtem és új csúcsot tettek bele.
A0 -ás értékre állították, és azt mondták, hogy a motorvezérlőbe be kell állítani ezt az értéket.

Erről tud nekem valaki közelebbit mondani?

Annó én is ezen rugóztam mikor megcsináltattam az injektoraim, felhívtam pár adagolóst, aztán Nagysápon közölték, hogy E39-en ilyet nem kell, csak E60-tól.


Én is így tudtam.
Köszönöm a megerősítést. :franko:

_________________
Ãœdv:
Apa8


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.10.03. 14:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Apa8 írta:
Porlasztókat kiszedtem és új csúcsot tettek bele.
A0 -ás értékre állították, és azt mondták, hogy a motorvezérlőbe be kell állítani ezt az értéket.

Erről tud nekem valaki közelebbit mondani?

Annó én is ezen rugóztam mikor megcsináltattam az injektoraim, felhívtam pár adagolóst, aztán Nagysápon közölték, hogy E39-en ilyet nem kell, csak E60-tól.



Akkor E46-on sem kell?
2003-as évj.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.10.03. 20:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kovessyroli írta:
Gallaca írta:
Apa8 írta:
Porlasztókat kiszedtem és új csúcsot tettek bele.
A0 -ás értékre állították, és azt mondták, hogy a motorvezérlőbe be kell állítani ezt az értéket.

Erről tud nekem valaki közelebbit mondani?

Annó én is ezen rugóztam mikor megcsináltattam az injektoraim, felhívtam pár adagolóst, aztán Nagysápon közölték, hogy E39-en ilyet nem kell, csak E60-tól.



Akkor E46-on sem kell?
2003-as évj.

150-es 20d-n nem kell tudtommal.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: kovessyroli
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.10.15. 19:13 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,
hozzáértők véleményét szeretném kérni az alábbi korrekciós értékekről:

Kép

30-40 fokos víznél voltak ezek az értékek, tehát mondhatni hogy hideg motornál. Az autóban 195ezer van, a motornál nem tapasztaltam semmilyen csörgést vagy rendellenességet. Eddig kétszer csináltam telitankolásos fogyasztásmérést, 90/10 arányban országúti fogyim 7,3 l/100, a második, pedig picivel több városi használatnál (60/40 országút/város arányban), sok indítás-leállítgatással 8,45.
Most akkor ilyen értékekkel rohanhatok venni 3db porlasztócsúcsot 270 ezerért, vagy mi? :lol: :lol: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.10.17. 02:42 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Sziasztok,
hozzáértők véleményét szeretném kérni az alábbi korrekciós értékekről:

Kép

30-40 fokos víznél voltak ezek az értékek, tehát mondhatni hogy hideg motornál. Az autóban 195ezer van, a motornál nem tapasztaltam semmilyen csörgést vagy rendellenességet. Eddig kétszer csináltam telitankolásos fogyasztásmérést, 90/10 arányban országúti fogyim 7,3 l/100, a második, pedig picivel több városi használatnál (60/40 országút/város arányban), sok indítás-leállítgatással 8,45.
Most akkor ilyen értékekkel rohanhatok venni 3db porlasztócsúcsot 270 ezerért, vagy mi? :lol: :lol: :lol:

Egyáltalán nem vagyok szakértő, de nem úgy van, hogy -5 és +5 között kell lennie az értéknek, de -3 alatt és +3 felett már kell számítani egy közelgő csere szükségességére?
(és mintha úgy rémlene, hogy a pozitív érték a kritikusabb)
De majd a szakik megmondják a tutit.
DIS szerint:
Kép

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 648 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 33  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 45 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator