* *
Pontos idő: 2024.03.29. 07:28

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 648 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.10.17. 09:42 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Sziasztok,
hozzáértők véleményét szeretném kérni az alábbi korrekciós értékekről:

Kép

30-40 fokos víznél voltak ezek az értékek, tehát mondhatni hogy hideg motornál. Az autóban 195ezer van, a motornál nem tapasztaltam semmilyen csörgést vagy rendellenességet. Eddig kétszer csináltam telitankolásos fogyasztásmérést, 90/10 arányban országúti fogyim 7,3 l/100, a második, pedig picivel több városi használatnál (60/40 országút/város arányban), sok indítás-leállítgatással 8,45.
Most akkor ilyen értékekkel rohanhatok venni 3db porlasztócsúcsot 270 ezerért, vagy mi? :lol: :lol: :lol:

Ne Inpaval nezd a korekcios ertekeket az nem realisat mutatja Dis vagy Bosch kts es melleg motornal.Injektorok felujitas az kb40000ft/db. Fogyasztas az meg 7.3 azt egy kicsit sokalom bar a sebbeseget nem tudom.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.10.17. 10:34 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
atesz155 írta:
Sziasztok,
hozzáértők véleményét szeretném kérni az alábbi korrekciós értékekről:

Kép

30-40 fokos víznél voltak ezek az értékek, tehát mondhatni hogy hideg motornál. Az autóban 195ezer van, a motornál nem tapasztaltam semmilyen csörgést vagy rendellenességet. Eddig kétszer csináltam telitankolásos fogyasztásmérést, 90/10 arányban országúti fogyim 7,3 l/100, a második, pedig picivel több városi használatnál (60/40 országút/város arányban), sok indítás-leállítgatással 8,45.
Most akkor ilyen értékekkel rohanhatok venni 3db porlasztócsúcsot 270 ezerért, vagy mi? :lol: :lol: :lol:

Ne Inpaval nezd a korekcios ertekeket az nem realisat mutatja Dis vagy Bosch kts es melleg motornal.Injektorok felujitas az kb40000ft/db. Fogyasztas az meg 7.3 azt egy kicsit sokalom bar a sebbeseget nem tudom.


Sent from my iPhone using Tapatalk


sebesség kb 100-110 Volt, nem nyomtam neki. Valaki azt írta ebben a fórumban, hogy nem ajánlja a felújítást.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.10.17. 12:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az 5-ös minden bizonnyal elég rossz. Én ilyen értékeknél kiszedném mindet és beméretném, de a kecelieket nem tudom nyugodt szívvel ajánlani.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.10.17. 14:33 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Résolajmérést csináljak?
Vagy nincs a mengekorrektur értékek és a résolajmennyiség között sok összefüggés?
Vagy egyáltalán mit kellene éreznem mondjuk 6db 0.2-es értékkel, és mondjuk néhány darab +6-os értékü korrigálásos porlasztónál?
Összességében mekkora és milyen hatású szerepe van a korrekciónak az autó müködésével kapcsoaltban? :roll:

köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.10.17. 14:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Korrekcióval általában semmit, ezért van korrekciós érték. Ha törlöd az adaptációt, na akkor általában egy beteg autóval, már szeget lehetne verni kinyitott ajtóval. Ha az autó kormol, többet eszik, mint kellene, gyanúsan jól megy ( a többlet üzemanyag amiatt ), illetve van, hogy becsörög, valamint a jellegzetes édeskés dögszagot árasztja magából, akkor lehet gyanakodni.

A korrekciós érték egyébként egy támpont, de nem ad túl komoly képet. Ha feltételezzük, hogy egyik hengerben sincs jelentős nyomásveszteség, akkor nem kellene túlzottan eltérőnek lennie az adatoknak. 250-280 ezer km után szoktak elfáradni a csúcsok általában.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: atesz155
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.10.17. 16:02 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Korrekcióval általában semmit, ezért van korrekciós érték. Ha törlöd az adaptációt, na akkor általában egy beteg autóval, már szeget lehetne verni kinyitott ajtóval. Ha az autó kormol, többet eszik, mint kellene, gyanúsan jól megy ( a többlet üzemanyag amiatt ), illetve van, hogy becsörög, valamint a jellegzetes édeskés dögszagot árasztja magából, akkor lehet gyanakodni.

A korrekciós érték egyébként egy támpont, de nem ad túl komoly képet. Ha feltételezzük, hogy egyik hengerben sincs jelentős nyomásveszteség, akkor nem kellene túlzottan eltérőnek lennie az adatoknak. 250-280 ezer km után szoktak elfáradni a csúcsok általában.

A résolajmérés esetén egyenesen arányos a porlasztó elhasználtsága a résolaj mennyiségével? Ahol a mengekorrektur nagy érték, ott feltételezhetöen sok a résolaj mennyiség is? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.10.17. 17:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Ahol a mengekorrektur nagy érték, ott feltételezhetöen sok a résolaj mennyiség is? :roll:

Nem feltetlenul, lehet hogy csak egy masik henger hibajat korrigalja az egyenletes jaras erdekeben.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.10.17. 19:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
nagy.matyika írta:
Korrekcióval általában semmit, ezért van korrekciós érték. Ha törlöd az adaptációt, na akkor általában egy beteg autóval, már szeget lehetne verni kinyitott ajtóval. Ha az autó kormol, többet eszik, mint kellene, gyanúsan jól megy ( a többlet üzemanyag amiatt ), illetve van, hogy becsörög, valamint a jellegzetes édeskés dögszagot árasztja magából, akkor lehet gyanakodni.

A korrekciós érték egyébként egy támpont, de nem ad túl komoly képet. Ha feltételezzük, hogy egyik hengerben sincs jelentős nyomásveszteség, akkor nem kellene túlzottan eltérőnek lennie az adatoknak. 250-280 ezer km után szoktak elfáradni a csúcsok általában.

A résolajmérés esetén egyenesen arányos a porlasztó elhasználtsága a résolaj mennyiségével? Ahol a mengekorrektur nagy érték, ott feltételezhetöen sok a résolaj mennyiség is? :roll:


A résolajmérés elég jó képet ad a porlasztó állapotáról. Sajnos ez szokott az az eset lenni, amikor nem igen tudják érdemben javítani. Én egyébként azt mondom 6db porlasztó felújítás után, hogy még egyszer nem tenném. Gyári Bosch felújítottra szavaznék. Nem is kerül sokkal többe.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.10.17. 19:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
atesz155 írta:
nagy.matyika írta:
Korrekcióval általában semmit, ezért van korrekciós érték. Ha törlöd az adaptációt, na akkor általában egy beteg autóval, már szeget lehetne verni kinyitott ajtóval. Ha az autó kormol, többet eszik, mint kellene, gyanúsan jól megy ( a többlet üzemanyag amiatt ), illetve van, hogy becsörög, valamint a jellegzetes édeskés dögszagot árasztja magából, akkor lehet gyanakodni.

A korrekciós érték egyébként egy támpont, de nem ad túl komoly képet. Ha feltételezzük, hogy egyik hengerben sincs jelentős nyomásveszteség, akkor nem kellene túlzottan eltérőnek lennie az adatoknak. 250-280 ezer km után szoktak elfáradni a csúcsok általában.

A résolajmérés esetén egyenesen arányos a porlasztó elhasználtsága a résolaj mennyiségével? Ahol a mengekorrektur nagy érték, ott feltételezhetöen sok a résolaj mennyiség is? :roll:


A résolajmérés elég jó képet ad a porlasztó állapotáról. Sajnos ez szokott az az eset lenni, amikor nem igen tudják érdemben javítani. Én egyébként azt mondom 6db porlasztó felújítás után, hogy még egyszer nem tenném. Gyári Bosch felújítottra szavaznék. Nem is kerül sokkal többe.


Egyszerre célszerű cserélni őket, vagy ha valamelyik még bőven határérték alatt van akkor az maradhat? Mit kóstál egy gyári bosch felújítottnak darabja? Gondolom csere darabbal értendő az ár :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.10.17. 20:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha valamelyik jó, akkor nem kell cserélni. Ha élsz a gyanúval, akkor menj el, méresd be őket és mindjárt kiderül, hogy mit kell tenni. Nem tudom e39-be mennyibe kerül, de igen, adni kell hozzá csere darabot.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.10.17. 20:52 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.21. 00:00
Hozzászólások: 395
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 18 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E28
Motor tipusa: m20b20
Évjárata: 1985
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Korrekcióval általában semmit, ezért van korrekciós érték. Ha törlöd az adaptációt, na akkor általában egy beteg autóval, már szeget lehetne verni kinyitott ajtóval. Ha az autó kormol, többet eszik, mint kellene, gyanúsan jól megy ( a többlet üzemanyag amiatt ), illetve van, hogy becsörög, valamint a jellegzetes édeskés dögszagot árasztja magából, akkor lehet gyanakodni.

A korrekciós érték egyébként egy támpont, de nem ad túl komoly képet. Ha feltételezzük, hogy egyik hengerben sincs jelentős nyomásveszteség, akkor nem kellene túlzottan eltérőnek lennie az adatoknak. 250-280 ezer km után szoktak elfáradni a csúcsok általában.


jelen felállás szerint,az én autóm ezeket produkálja,kegyetlenűl kormól,rengeteget zabál,mocskosúl megy,dögszagot nem érzek ugyan,viszont rettenetesen rángatózik,főleg hidegen,olyan szinten h ringatózik az egész bódé :doglotlo:

viszont olykor szépen jár,melegen kevésbé rángatózik

gondolom kukásak a porlasztók....

_________________
BMW Über Alles


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.10.17. 21:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Van rá egy erős sansz, de a nyomásszabályzó szelep is tud meglepetéseket okozni. Mindenképpen hozzáértő diagos mondja ki élő adatok után a végítéletet, mielőtt megbontjátok. Egyébként ilyenkor szokták mondani a mesterek, hogy biztos meg van chippelve, azért megy meg kormol.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.10.18. 00:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
nagy.matyika írta:
Van rá egy erős sansz, de a nyomásszabályzó szelep is tud meglepetéseket okozni. Mindenképpen hozzáértő diagos mondja ki élő adatok után a végítéletet, mielőtt megbontjátok. Egyébként ilyenkor szokták mondani a mesterek, hogy biztos meg van chippelve, azért megy meg kormol.

Így van, egy általam reparált 30d-n, 6-os korrekciók mentek 1.0 alá nyomásszabályzó szelep csere után.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.11.26. 22:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.10. 20:15
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Tiszalök
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! 1500 rpm-nél kopogó hangot ad a motor...311000 van benne! Sejtésem, hogy a csúcs problémáim vannak...kormol,fura csörgő,kopogó hangot ad, de csak 6,5 litert fogyaszt. Igaz! Nagypapásan vezetem! Hol kezdjem? És mire számíthatok? Esetleg egy két jó tanácsot ha tudnátok adni! Köszi!

_________________
BMW!!! What else?!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.11.26. 22:44 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.10. 19:35
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Olaszország /Magyarország BAZ megye
Adott köszi: 105 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Johnny1982 írta:
Sziasztok! 1500 rpm-nél kopogó hangot ad a motor...311000 van benne! Sejtésem, hogy a csúcs problémáim vannak...kormol,fura csörgő,kopogó hangot ad, de csak 6,5 litert fogyaszt. Igaz! Nagypapásan vezetem! Hol kezdjem? És mire számíthatok? Esetleg egy két jó tanácsot ha tudnátok adni! Köszi!

Lehet erdemes lenne megnezni a szivosorban a pillangoszelepeket.

Tapatalk-kal küldve az én SM-A500FU-el


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.11.26. 23:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
petya1 írta:
Johnny1982 írta:
Sziasztok! 1500 rpm-nél kopogó hangot ad a motor...311000 van benne! Sejtésem, hogy a csúcs problémáim vannak...kormol,fura csörgő,kopogó hangot ad, de csak 6,5 litert fogyaszt. Igaz! Nagypapásan vezetem! Hol kezdjem? És mire számíthatok? Esetleg egy két jó tanácsot ha tudnátok adni! Köszi!

Lehet erdemes lenne megnezni a szivosorban a pillangoszelepeket.

Tapatalk-kal küldve az én SM-A500FU-el


Így van, érdemes lenne összefüggéseiben átnézni a rendszert, nem pedig egyből porlasztózni. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.11.29. 08:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.07.12. 23:28
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Kaba
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E46
Motor tipusa: M52TU25
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Nem pont porlaszto, hanem 20-as diesel adagolo szerelesevel kapcsolatban kerdeznem, hogy a fotengely rogziteset a sebessegjeladonal, vagy az alatta talalhato furaton kell fixalni?

Koszi a valaszt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.11.29. 08:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
awolf1 írta:
Sziasztok!
Nem pont porlaszto, hanem 20-as diesel adagolo szerelesevel kapcsolatban kerdeznem, hogy a fotengely rogziteset a sebessegjeladonal, vagy az alatta talalhato furaton kell fixalni?

Koszi a valaszt.


Az alsó furatnál. Le van dugózva egy műanyaggal.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.11.29. 09:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.07.12. 23:28
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Kaba
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E46
Motor tipusa: M52TU25
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
awolf1 írta:
Sziasztok!
Nem pont porlaszto, hanem 20-as diesel adagolo szerelesevel kapcsolatban kerdeznem, hogy a fotengely rogziteset a sebessegjeladonal, vagy az alatta talalhato furaton kell fixalni?

Koszi a valaszt.


Az alsó furatnál. Le van dugózva egy műanyaggal.



Koszi!:-))). Mar a dugo nem volt benne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Porlasztócsúcs
HozzászólásElküldve: 2015.11.29. 09:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.07.12. 23:28
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Kaba
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E46
Motor tipusa: M52TU25
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
awolf1 írta:
Sziasztok!
Nem pont porlaszto, hanem 20-as diesel adagolo szerelesevel kapcsolatban kerdeznem, hogy a fotengely rogziteset a sebessegjeladonal, vagy az alatta talalhato furaton kell fixalni?

Koszi a valaszt.


Az alsó furatnál. Le van dugózva egy műanyaggal.


Hu meg egy kerdes, aztan nem ertetlenkedek tobbet: mekkora nyomatekkal kell lehuzni az adagolo tengelyen az anyat?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 648 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 46 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator