2011.12.17. 19:36
simi64 írta:Rjani530d írta:Visszatért!
Ennek én is örülök
2012.01.09. 10:22
Rjani530d írta:Na, most akkor tanuljunk Jacksonul!
Ritkán látogatod: meló ügyek miatt, vagy a hócipőd van tele! Velünk van tele, vagy a melóval???
Örülünk, hogy betértél a fórumra
2012.01.09. 11:06
jackson írta:
Aki nem gondolkodik hosszútávon nyugodtan dugja a fejét a homokba és elmélkedjen azon milyen volt autózni 100Ft/liter ért (első taxis sztrájk idején).
2012.01.09. 13:48
admin írta:jackson írta:
Aki nem gondolkodik hosszútávon nyugodtan dugja a fejét a homokba és elmélkedjen azon milyen volt autózni 100Ft/liter ért (első taxis sztrájk idején).
Akkor 60ft/liter volt az ára.
Ja a lovaglás meg csak a városi ficsuroknak okoz gondot:)
Ja ha már ott tartunk majd hogy lóval kell járni akkor ló se lesz mert megeszik alólad az emberek!!
2012.01.09. 14:23
jackson írta:Rjani530d írta:Na, most akkor tanuljunk Jacksonul!
Ritkán látogatod: meló ügyek miatt, vagy a hócipőd van tele! Velünk van tele, vagy a melóval???
Örülünk, hogy betértél a fórumra
Mindkettő.
Most komolyan ugyebár mindenki érzi, hogy üzemanyag árán keresztül mi minden történik a környezetünkben. Még talán nem is a 600Ft vagy akár 1000Ft benzin lesz a legnagyobb probléma. Volt jó néhány ügy ami magasabb prioritást kapott mint a honlap és azokat intéztem kvázi belépni se volt (lesz) időm. Erre számitsatok hogy mostanság nem fordulok elő napi rendszerességel a fórumon.
Sajnos ez a "gazdasági" háború ami jelenleg folyik a EU és Magyarországgal szemben sajnos nem fog jót tenni az autózási szokásainknak. Csak egy kis előre tekintés, hogy ne mond nem tudtál róla:
- helyi áruk értéke felértékelődik. A pisti bácsi által termelt fokhagyma elérhetőbb lesz mint a kinai. Általánosan hátrább szorulnak a távolról hozott cuccok ami kinának még alapos fejtörést fog okozni.
- energia hordozók (pl. benya) minden képpen drágul. El kell gondolkodnia mindenkinek és átértékelnie mennyit furikázik pl. 1000Ft/liternél LINK ODA
- Feltehetőleg a autózás hátrébb sorolódik mint "luxus" beruházás és nem a napi élet része. Egyszerűen muszály lessz racionalizálni a napi feladatok és nem lesz évi 50ekm futás (még wc-re is kocsival megy).
- A tömeg közlekedésbe nagyon sok pénzt kell pumpálni (országosan és nem csak Bp.) mert per pillanat nagyon ramaty állapotban van, hogy átüljön az össze autós buszra.
- Apropó busz az is benzinnel megy na ja de annak is ugrani fog az ára. A elekromos cuccok (troli, metró, villamos, elektromos mozdony) előtérbe kerülnek már ha birja az elektromos rendszer mert ott sincs sok fölös kapacitás.
- A jelenlegi gazdasági "háborús" viszonyok között a pénz rohamosan veszíti az értékét. Erősen javasolom, hogy nem papir és ilyen olyan befektetésben tartsd a pénzed mert nullázni fogják. Akkor majd nézel mint borjú az új kapura. A gazdagék is ingatlant vesznek, földeket és reál gazdasági értékekeket (ami majd akkor is ér valamit).
- Nem az lesz a téma mit újitok fel a kocsin, hanem hogyan vegyek kaját ha nincs értéke a pénzemnek. Lehet, hogy egy kapát vásárolni amivel zöldséget tudsz ültetni többet ér mint bármilyen iPod stb.
- A nyudíj miatt fölöslegess aggódni úgy se lesz (legalábbis komoly mértékű). A legtöbb nyugdíjas legnagyobb értéke a saját tulajdonú lakása. Ha nincs ideje elgondolkodnod, hogyan fizeted majd a minimál nyugdíjból az albérletet.
- Milyen lesz arany árú kőolaj mellett élni? Nos fel kell tenni a kérdést még időben. Nem a közlekedés okozza a fő gondot, hanem az össze kenőanyag amitől a többi gép is leáll és a gyógyszerek. Még az okosok is kaparják a fejüket majd mi lesz.
Jót poénkodtam a Xenon Balázsal, hogy lovagolni járok a lányommal és mien jó lesz amikor nem lesz kocsi. És mint meséltem Balázsnak majd milyen poén lesz amikor én fel pattanok a lóra és elnyargalok a BMW találkozóról (tényleg BMW-nek kéne hivni a lovamat majd a Balázs meg felszállni se tud. Egyáltalán hogyan fognak megtanulni lovagolni amikor az hosszú idő és nem lesz okatató mivel abból véges mennyiség van és azok a gazdagokat tanitják majd.
A poén, hogy jelenlegi állás szerint még akár meg is történhet (feltételes mód mivel senki nem tudja).
A válság nem azt jelenti majd elmúlik magától hanem jelen állás szerint alapjaiban kell felforgani a rendszert (kvázi új rendszert csinálni) és ezzel a minden napi életünket. Ez a pénz diktál mindent nem tartható sokáig tulajdonképpen a saját maga által generált problémák miatt omlik össze.
Nyisd ki a szemed (nem akkor amikor a többiek is) és gondolkodj egy kicsit hosszabb távra.
Aki nem gondolkodik hosszútávon nyugodtan dugja a fejét a homokba és elmélkedjen azon milyen volt autózni 100Ft/liter ért (első taxis sztrájk idején).
Jackson, aki remél lesz még annyi pénzetek 2012 végére hogy tudjatok tankolni
2012.01.09. 14:40
barbrady írta:Amit itt leírtál az az államcsőd esetén bekövetkező helyzet. Azért én nem vagyok ennyire pesszimista, bizok benne hogy ez elkerülhető.
2012.01.09. 14:57
2012.01.09. 15:07
admin írta:Mi van saját politikai topikot nyitotál?
2013.01.09. 20:55
jackson írta:admin írta:Mi van saját politikai topikot nyitotál?
Nem csak felhivtam néhány autózással is kapcsolatos témára a figyelmet. Mivel ez totál vegyes téma ezért raktam ide. A gazdaság nem politika. Az üzemanyag ár a kocsi fenntarthatósága meg nem gazdaság. Nem csak az üzemanyagról van szó hanem a totál rendszerről: gazdasági, szemléleti, életviteli stb. Itt csücsülönk egy bazi nagy nagy változás elött és még nem lehet tudni pontosan mi lessz a vége. Lessz-e pénzük benzinre? Tudjuk-e bejárásra használni a kocsit, lesznek-e nagy futás kilóméterű kollegák stb?
Minden esetre érdekes lesz ide visszapillanatni egy év múlva mi volt számitható és mi lett.
Jackson, aki legalább a saját topikját cseszi el
2013.01.09. 21:58
2013.01.09. 22:01
kzolee írta:Szépen lereagáltad, így egy év távlatából.
jackson írta:Minden esetre érdekes lesz ide visszapillanatni egy év múlva mi volt számitható és mi lett.
2013.01.09. 22:04
2013.01.09. 22:07
kzolee írta:És egy éve vártad, hogy írhass ebbe a topicba?
2013.01.09. 22:09
kzolee írta:És egy éve vártad, hogy írhass ebbe a topicba?
2013.01.09. 22:16
barbrady írta:jackson írta:admin írta:Mi van saját politikai topikot nyitotál?
Nem csak felhivtam néhány autózással is kapcsolatos témára a figyelmet. Mivel ez totál vegyes téma ezért raktam ide. A gazdaság nem politika. Az üzemanyag ár a kocsi fenntarthatósága meg nem gazdaság. Nem csak az üzemanyagról van szó hanem a totál rendszerről: gazdasági, szemléleti, életviteli stb. Itt csücsülönk egy bazi nagy nagy változás elött és még nem lehet tudni pontosan mi lessz a vége. Lessz-e pénzük benzinre? Tudjuk-e bejárásra használni a kocsit, lesznek-e nagy futás kilóméterű kollegák stb?
Minden esetre érdekes lesz ide visszapillanatni egy év múlva mi volt számitható és mi lett.
Jackson, aki legalább a saját topikját cseszi el
Jackson szerint mostanra már gyalog kéne járjunk Picit pesszimista tipus
2013.01.09. 22:55
2013.01.09. 22:59
barbrady írta:LeviM5 írta:kzolee írta:És egy éve vártad, hogy írhass ebbe a topicba?
Ez jó volt! Vágta a centit!
Azt azért nem, de már 1 éve is marhaságnak találtam amit írt, ezért beállítottam egy emlékeztetőt
2013.01.10. 14:45
jackson írta:Rjani530d írta:Na, most akkor tanuljunk Jacksonul!
Ritkán látogatod: meló ügyek miatt, vagy a hócipőd van tele! Velünk van tele, vagy a melóval???
Örülünk, hogy betértél a fórumra
Mindkettő.
Most komolyan ugyebár mindenki érzi, hogy üzemanyag árán keresztül mi minden történik a környezetünkben. Még talán nem is a 600Ft vagy akár 1000Ft benzin lesz a legnagyobb probléma. Volt jó néhány ügy ami magasabb prioritást kapott mint a honlap és azokat intéztem kvázi belépni se volt (lesz) időm. Erre számitsatok hogy mostanság nem fordulok elő napi rendszerességel a fórumon.
Sajnos ez a "gazdasági" háború ami jelenleg folyik a EU és Magyarországgal szemben sajnos nem fog jót tenni az autózási szokásainknak. Csak egy kis előre tekintés, hogy ne mond nem tudtál róla:
- helyi áruk értéke felértékelődik. A pisti bácsi által termelt fokhagyma elérhetőbb lesz mint a kinai. Általánosan hátrább szorulnak a távolról hozott cuccok ami kinának még alapos fejtörést fog okozni.
- energia hordozók (pl. benya) minden képpen drágul. El kell gondolkodnia mindenkinek és átértékelnie mennyit furikázik pl. 1000Ft/liternél LINK ODA
- Feltehetőleg a autózás hátrébb sorolódik mint "luxus" beruházás és nem a napi élet része. Egyszerűen muszály lessz racionalizálni a napi feladatok és nem lesz évi 50ekm futás (még wc-re is kocsival megy).
- A tömeg közlekedésbe nagyon sok pénzt kell pumpálni (országosan és nem csak Bp.) mert per pillanat nagyon ramaty állapotban van, hogy átüljön az össze autós buszra.
- Apropó busz az is benzinnel megy na ja de annak is ugrani fog az ára. A elekromos cuccok (troli, metró, villamos, elektromos mozdony) előtérbe kerülnek már ha birja az elektromos rendszer mert ott sincs sok fölös kapacitás.
- A jelenlegi gazdasági "háborús" viszonyok között a pénz rohamosan veszíti az értékét. Erősen javasolom, hogy nem papir és ilyen olyan befektetésben tartsd a pénzed mert nullázni fogják. Akkor majd nézel mint borjú az új kapura. A gazdagék is ingatlant vesznek, földeket és reál gazdasági értékekeket (ami majd akkor is ér valamit).
- Nem az lesz a téma mit újitok fel a kocsin, hanem hogyan vegyek kaját ha nincs értéke a pénzemnek. Lehet, hogy egy kapát vásárolni amivel zöldséget tudsz ültetni többet ér mint bármilyen iPod stb.
- A nyudíj miatt fölöslegess aggódni úgy se lesz (legalábbis komoly mértékű). A legtöbb nyugdíjas legnagyobb értéke a saját tulajdonú lakása. Ha nincs ideje elgondolkodnod, hogyan fizeted majd a minimál nyugdíjból az albérletet.
- Milyen lesz arany árú kőolaj mellett élni? Nos fel kell tenni a kérdést még időben. Nem a közlekedés okozza a fő gondot, hanem az össze kenőanyag amitől a többi gép is leáll és a gyógyszerek. Még az okosok is kaparják a fejüket majd mi lesz.
Jót poénkodtam a Xenon Balázsal, hogy lovagolni járok a lányommal és mien jó lesz amikor nem lesz kocsi. És mint meséltem Balázsnak majd milyen poén lesz amikor én fel pattanok a lóra és elnyargalok a BMW találkozóról (tényleg BMW-nek kéne hivni a lovamat majd a Balázs meg felszállni se tud. Egyáltalán hogyan fognak megtanulni lovagolni amikor az hosszú idő és nem lesz okatató mivel abból véges mennyiség van és azok a gazdagokat tanitják majd.
A poén, hogy jelenlegi állás szerint még akár meg is történhet (feltételes mód mivel senki nem tudja).
A válság nem azt jelenti majd elmúlik magától hanem jelen állás szerint alapjaiban kell felforgani a rendszert (kvázi új rendszert csinálni) és ezzel a minden napi életünket. Ez a pénz diktál mindent nem tartható sokáig tulajdonképpen a saját maga által generált problémák miatt omlik össze.
Nyisd ki a szemed (nem akkor amikor a többiek is) és gondolkodj egy kicsit hosszabb távra.
Aki nem gondolkodik hosszútávon nyugodtan dugja a fejét a homokba és elmélkedjen azon milyen volt autózni 100Ft/liter ért (első taxis sztrájk idején).
Jackson, aki remél lesz még annyi pénzetek 2012 végére hogy tudjatok tankolni
2013.01.10. 14:54
LeviM5 írta:barbrady írta:LeviM5 írta:kzolee írta:És egy éve vártad, hogy írhass ebbe a topicba?
Ez jó volt! Vágta a centit!
Azt azért nem, de már 1 éve is marhaságnak találtam amit írt, ezért beállítottam egy emlékeztetőt
Én pedig megfogadtam a tanácsát, gyarapítottam a lovaimat!
2013.01.10. 15:44
zoley88 írta:LeviM5 írta:barbrady írta:LeviM5 írta:kzolee írta:És egy éve vártad, hogy írhass ebbe a topicba?
Ez jó volt! Vágta a centit!
Azt azért nem, de már 1 éve is marhaságnak találtam amit írt, ezért beállítottam egy emlékeztetőt
Én pedig megfogadtam a tanácsát, gyarapítottam a lovaimat!
sajnos az viszont igaz hogy egyre inkább pénzkérdés. Mondjuk az nem félő, hogy egy E60 M5-t majd gázosítani fogsz vagy etanolt nyomsz bele vagy 95öt
ja bocsánat, pártunk és kormányunk a gáz árát is feltolta, nem kicsit.