2014.11.06. 23:43
csiatt írta:Bummer írta:csiatt írta:
Igen de ez nem M-es lököshöz való. Annak máshol van a kivágás. Amit linkeltél 530i-t az M-eshez való, mert van benne egy S kanyar a végen. Szerintem a nem M-es az megint más (egyenes). Így dupla véggel az M-es lenne még érdekes.
Kb azzal jarnal a legjobban, ha dupla veg kell, h a jelenlegi gyari veget levagjak es egy "y" duplat ravarrnak....ami szepen illeszkedik a lokihez...en a kipu rendszert nem vagnam meg egy dob miatt...a veg meg belefer...komplett rendszer meg...hmmm...ritkaaaaa....
Ha jutsz valamire a kesobbiekben ne tartsd magadba...
Aztan lehet jon egy pro es megmondja a tuttit...en csak szakbarbarkodom
Igen csak a diffuzornak máshol van a kivágása mint ahol a dobból kijön a cső, ezért van a gyári végben kanyar. A kanyar miatt meg nincs hely Y elágazásra. Ezért vagyok tanácstalan. Kipufogósok ezt a megoldást nem vállalták.
Ja nekem diesel van
2014.11.07. 03:37
csiatt írta:
Igen csak a diffuzornak máshol van a kivágása mint ahol a dobból kijön a cső, ezért van a gyári végben kanyar. A kanyar miatt meg nincs hely Y elágazásra. Ezért vagyok tanácstalan. Kipufogósok ezt a megoldást nem vállalták.
Ja nekem diesel van
2014.11.07. 11:21
Bummer írta:csiatt írta:Bummer írta:csiatt írta:
Igen de ez nem M-es lököshöz való. Annak máshol van a kivágás. Amit linkeltél 530i-t az M-eshez való, mert van benne egy S kanyar a végen. Szerintem a nem M-es az megint más (egyenes). Így dupla véggel az M-es lenne még érdekes.
Kb azzal jarnal a legjobban, ha dupla veg kell, h a jelenlegi gyari veget levagjak es egy "y" duplat ravarrnak....ami szepen illeszkedik a lokihez...en a kipu rendszert nem vagnam meg egy dob miatt...a veg meg belefer...komplett rendszer meg...hmmm...ritkaaaaa....
Ha jutsz valamire a kesobbiekben ne tartsd magadba...
Aztan lehet jon egy pro es megmondja a tuttit...en csak szakbarbarkodom
Igen csak a diffuzornak máshol van a kivágása mint ahol a dobból kijön a cső, ezért van a gyári végben kanyar. A kanyar miatt meg nincs hely Y elágazásra. Ezért vagyok tanácstalan. Kipufogósok ezt a megoldást nem vállalták.
Ja nekem diesel van
Hihihi...pedig ismerek olyantot akinek csak a veget cicomaztak
De mar ertem
Ket kemenyen jobban fustol?!
Csak vigyazz nehogy mozdonynak nezzek
De a HAMANN felnik gyonyoruek (ha jol emlekszem azon gordulsz)...
2014.11.07. 11:21
morv írta:csiatt írta:
Igen csak a diffuzornak máshol van a kivágása mint ahol a dobból kijön a cső, ezért van a gyári végben kanyar. A kanyar miatt meg nincs hely Y elágazásra. Ezért vagyok tanácstalan. Kipufogósok ezt a megoldást nem vállalták.
Ja nekem diesel van
Dobd ki a dobot alola es maris lesz hely a dupla csovegnek.
2015.06.17. 18:20
2015.06.17. 20:49
Afterdark írta:Hátra beköltözött egy M-technic lökhárító, emiatt nagyon hülyén néz ki a lefelé álló csővég, plusz a diffúzoron a gyárilag kivágott rész a dob és a katalizátor közé került.
Szeretnék hátra egy dupla véget, hogyan lehetne megoldani?
2015.06.17. 20:54
csiatt írta:Hartge Classic nem Hamann
2015.06.17. 21:49
Padre540 írta:Afterdark írta:Hátra beköltözött egy M-technic lökhárító, emiatt nagyon hülyén néz ki a lefelé álló csővég, plusz a diffúzoron a gyárilag kivágott rész a dob és a katalizátor közé került.
Szeretnék hátra egy dupla véget, hogyan lehetne megoldani?
Ilyesmi megoldást javaslok....
http://www.dinamit-dob.hu/galeria_nez/bmw-e39
2015.06.17. 21:53
Afterdark írta:Padre540 írta:Afterdark írta:Hátra beköltözött egy M-technic lökhárító, emiatt nagyon hülyén néz ki a lefelé álló csővég, plusz a diffúzoron a gyárilag kivágott rész a dob és a katalizátor közé került.
Szeretnék hátra egy dupla véget, hogyan lehetne megoldani?
Ilyesmi megoldást javaslok....
http://www.dinamit-dob.hu/galeria_nez/bmw-e39
Nem szeretnék dobot cserélni. Feltétlenül szükséges?
2015.06.18. 09:39
Johny540 írta:Afterdark írta:Padre540 írta:Afterdark írta:Hátra beköltözött egy M-technic lökhárító, emiatt nagyon hülyén néz ki a lefelé álló csővég, plusz a diffúzoron a gyárilag kivágott rész a dob és a katalizátor közé került.
Szeretnék hátra egy dupla véget, hogyan lehetne megoldani?
Ilyesmi megoldást javaslok....
http://www.dinamit-dob.hu/galeria_nez/bmw-e39
Nem szeretnék dobot cserélni. Feltétlenül szükséges?
Ha nem akarsz nagy hangot,és a gyári dobot szeretnéd megtartani (én is így csinálnám)
2015.06.18. 12:11
Afterdark írta:Most arra utalsz, hogy csak az egyik oldalát építsem fel?
2015.06.18. 13:31
Johny540 írta:Afterdark írta:Most arra utalsz, hogy csak az egyik oldalát építsem fel?
Úgy gondolom,hogy csak 2db. kis csövet kell felhegeszteni a gyári dobra,úgy ahogy eze(ke)n a dobon látod.A dupla dobnak a jobb oldali végét is "meg kell nyitni" hogy oda is fel tudd hegeszteni a csövet.Köreimben csináltak már néhányan ilyet,és a hangja is nagyon jó lett.Egyáltalán nem lett hangosabb,csak mélyebben duruzsol.
2015.06.18. 16:16
Afterdark írta:Johny540 írta:Afterdark írta:Most arra utalsz, hogy csak az egyik oldalát építsem fel?
Úgy gondolom,hogy csak 2db. kis csövet kell felhegeszteni a gyári dobra,úgy ahogy eze(ke)n a dobon látod.A dupla dobnak a jobb oldali végét is "meg kell nyitni" hogy oda is fel tudd hegeszteni a csövet.Köreimben csináltak már néhányan ilyet,és a hangja is nagyon jó lett.Egyáltalán nem lett hangosabb,csak mélyebben duruzsol.
Hátööööö nem is tudom. Azt hittem a dobcserén kívül van valami "gyáriasabb" megoldás.
2015.06.18. 16:19
Padre540 írta:Afterdark írta:Johny540 írta:Afterdark írta:Most arra utalsz, hogy csak az egyik oldalát építsem fel?
Úgy gondolom,hogy csak 2db. kis csövet kell felhegeszteni a gyári dobra,úgy ahogy eze(ke)n a dobon látod.A dupla dobnak a jobb oldali végét is "meg kell nyitni" hogy oda is fel tudd hegeszteni a csövet.Köreimben csináltak már néhányan ilyet,és a hangja is nagyon jó lett.Egyáltalán nem lett hangosabb,csak mélyebben duruzsol.
Hátööööö nem is tudom. Azt hittem a dobcserén kívül van valami "gyáriasabb" megoldás.
Pedig Johny ezt írta.
A tiéden is ugyanilyen 2 nagy henger dob van,de csak a bal oldalon.A bal oldaliból jön ki a vég.A jobbot is meg kell nyitni és felhegeszteni egy véget úgy,ahogy a képen van.
2015.06.21. 13:26
Afterdark írta:Az, hogy kivágjék nem fog bekavarni semmibe sem? Mindig tartok a gyári megoldások szétdarabolásától.
2015.09.09. 21:40
2015.09.09. 22:10
cetabraham írta:Sziasztok! 523i-nél szetesett a középső dobom vagy a katalizátor. Bár a katalizátor fél éve lett cserélve újra. Ha kivágom és cső megy a helyére az erdményez valami változást? Teszem fel hibát vagy ilyesmit a jeladók miatt?
2015.09.09. 22:19
Imco írta:cetabraham írta:Sziasztok! 523i-nél szetesett a középső dobom vagy a katalizátor. Bár a katalizátor fél éve lett cserélve újra. Ha kivágom és cső megy a helyére az erdményez valami változást? Teszem fel hibát vagy ilyesmit a jeladók miatt?
A lambda szonda nem fog örülni neki!
Ettől még vígan működhet, de ez így nem szabályos!
2015.09.09. 22:44
cetabraham írta:Koszonom a gyors valaszt es az hogy a szonda nem orul mit takar? Rangatni nem fog vagy hasonlok? Illetve fogyasztas novekedes? Hang?
2015.09.09. 22:52
Imco írta:cetabraham írta:Koszonom a gyors valaszt es az hogy a szonda nem orul mit takar? Rangatni nem fog vagy hasonlok? Illetve fogyasztas novekedes? Hang?
Rángatni nem fog, és + fogyi sem lesz.
Hang minimálisan változik.
Elsősorban a káros anyag kibocsájtás változik, de olvass a témában.
( létezik katalizátor nélküli DME szoftver is. )