* *
Pontos idő: 2018.12.10. 03:00

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 198 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: kuplung és váltórudazat
HozzászólásElküldve: 2011.01.10. 20:39 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
pistino1 írta:

kábé mibe kerül?


Munka időt is írj mellé légyszi.

Jackson, aki a kihullott hajak számára is kiváncsi :lol:

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: kuplung és váltórudazat
HozzászólásElküldve: 2011.01.10. 21:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
jackson írta:
pistino1 írta:

kábé mibe kerül?


Munka időt is írj mellé légyszi.

Jackson, aki a kihullott hajak számára is kiváncsi :lol:

5 óra hossza alatt kényelmesen, alkatrészmosásostól, mindenestől meg lehet csinálni. Gondolom egy rutinos szakember, akinek már a vérében van a következő mozdulat, jóval hamarabb végez vele. Eddigi kuplungcseréim közül magasan ez volt a legegyszerűbb. (Jó, a VW Bogarat leszámítva... :D).

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.10. 23:56 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 291
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
Csak sorjában! :D

Levi ...hogy érted azt, hogy az micsoda? :oops: ....hogy mitől szarik be? kb 300.000km-től! :lol: Képeket sajna nem csináltunk, Ati elmondása szerint nem volt túl nagy értelme és igaza is volt, mert túl sok nem látszott volna. váltó le, lendkerék, kuplung összerak és vissza. ...dióhéjban. :lol:
A melódia kb fél, egy nap volt. Azért nem tudom, hogy mennyi volt pontosan, mert más dolgot is csinált rajta az Attila.
A lendkereket olcsón vettem, 140.000.-ért, de a bolti ára kb 250.000.- körül van. vettem hozzá márka azonos kuplung szettet is, így a váltó szereléssel kb 200.000.- körül állt meg.

a szintjelző problémám is megoldódott! Ati megoldotta végül. valami bisbasz volt rossz helyen, de sikerült végül és az is tökéletesen működik! 8) (Laci ez ügyben is még egyszer köszi a segítséged!)


Szia Labi! Nekem ugyanezek lettek cserélve az autómon. A kérdésem az hogy te bendix fogaskereket is cseréltél? Mert nekem azt is kell ugyanis a rég bendix fogaskerekem el van kopva az új lendkerék fogaskerekei ugyebár újak, és mikor indítózok elég zörejes hangok jönnek a motortérből. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.11. 22:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6587
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Cyri írta:
Labi írta:
Csak sorjában! :D

Levi ...hogy érted azt, hogy az micsoda? :oops: ....hogy mitől szarik be? kb 300.000km-től! :lol: Képeket sajna nem csináltunk, Ati elmondása szerint nem volt túl nagy értelme és igaza is volt, mert túl sok nem látszott volna. váltó le, lendkerék, kuplung összerak és vissza. ...dióhéjban. :lol:
A melódia kb fél, egy nap volt. Azért nem tudom, hogy mennyi volt pontosan, mert más dolgot is csinált rajta az Attila.
A lendkereket olcsón vettem, 140.000.-ért, de a bolti ára kb 250.000.- körül van. vettem hozzá márka azonos kuplung szettet is, így a váltó szereléssel kb 200.000.- körül állt meg.

a szintjelző problémám is megoldódott! Ati megoldotta végül. valami bisbasz volt rossz helyen, de sikerült végül és az is tökéletesen működik! 8) (Laci ez ügyben is még egyszer köszi a segítséged!)


Szia Labi! Nekem ugyanezek lettek cserélve az autómon. A kérdésem az hogy te bendix fogaskereket is cseréltél? Mert nekem azt is kell ugyanis a rég bendix fogaskerekem el van kopva az új lendkerék fogaskerekei ugyebár újak, és mikor indítózok elég zörejes hangok jönnek a motortérből. :roll:


Na látod ezt csak Muhaati tudja neked megmondani, de nekem valószínű jó volt, mert nem volt semmilyen hangja! remélem segítettem :oops:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.12. 07:20 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 291
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
Cyri írta:
Labi írta:
Csak sorjában! :D

Levi ...hogy érted azt, hogy az micsoda? :oops: ....hogy mitől szarik be? kb 300.000km-től! :lol: Képeket sajna nem csináltunk, Ati elmondása szerint nem volt túl nagy értelme és igaza is volt, mert túl sok nem látszott volna. váltó le, lendkerék, kuplung összerak és vissza. ...dióhéjban. :lol:
A melódia kb fél, egy nap volt. Azért nem tudom, hogy mennyi volt pontosan, mert más dolgot is csinált rajta az Attila.
A lendkereket olcsón vettem, 140.000.-ért, de a bolti ára kb 250.000.- körül van. vettem hozzá márka azonos kuplung szettet is, így a váltó szereléssel kb 200.000.- körül állt meg.

a szintjelző problémám is megoldódott! Ati megoldotta végül. valami bisbasz volt rossz helyen, de sikerült végül és az is tökéletesen működik! 8) (Laci ez ügyben is még egyszer köszi a segítséged!)


Szia Labi! Nekem ugyanezek lettek cserélve az autómon. A kérdésem az hogy te bendix fogaskereket is cseréltél? Mert nekem azt is kell ugyanis a rég bendix fogaskerekem el van kopva az új lendkerék fogaskerekei ugyebár újak, és mikor indítózok elég zörejes hangok jönnek a motortérből. :roll:


Na látod ezt csak Muhaati tudja neked megmondani, de nekem valószínű jó volt, mert nem volt semmilyen hangja! remélem segítettem :oops:


Akkor dobok 1 PÜ-t a Muhaatira. De azért köszi. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2011.05.15. 20:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.02.13. 01:00
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv.

Nekem volna egy súlyos egyenlőre láthatatlan problémám. Laikusként írok, a váltóban a nyelestengelynek hangja volt ezért vettem egy jobb állapotú váltót 25e-ért, amikor szétszedtük láttuk,hogy a kuplungot és a lendkereket ia ki kell cserélni, ezeket is gyorsan beszereztem egy huszasért.Mindezeket kicseréltük és megdöbbenve észleltük,hogy a kuplung nem emel ki!
Most szerzem be a 3. alsó kuplungmunkahengert, ha felpumpáljuk a kuplungot akkor lehet váltani, de aztán megint nem emel ki.
Merre induljunk el?Hol keressük a hibát?Légyszi segítsetek :cry: .
SOS, mert nagy szarban vagyunk.
Előre is köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2011.05.15. 20:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
edo84 írta:
Üdv.

Nekem volna egy súlyos egyenlőre láthatatlan problémám. Laikusként írok, a váltóban a nyelestengelynek hangja volt ezért vettem egy jobb állapotú váltót 25e-ért, amikor szétszedtük láttuk,hogy a kuplungot és a lendkereket ia ki kell cserélni, ezeket is gyorsan beszereztem egy huszasért.Mindezeket kicseréltük és megdöbbenve észleltük,hogy a kuplung nem emel ki!
Most szerzem be a 3. alsó kuplungmunkahengert, ha felpumpáljuk a kuplungot akkor lehet váltani, de aztán megint nem emel ki.
Merre induljunk el?Hol keressük a hibát?Légyszi segítsetek :cry: .
SOS, mert nagy szarban vagyunk.
Előre is köszi.

Fölső munkahenger ellenőrzése, légtelenítés.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2011.05.15. 20:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.02.13. 01:00
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rendben.Ezt fogom csinálni
A lenti csövet elszorítva benyomhatatlan a kuplung, talán ez jó, de mindenképpen cserélem,ha oda jutok. Már a hidraulika csövet is cseréltem, de nem baj cserélgetek tovább.
Van még ötleted?
Köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2011.05.16. 12:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
edo84 írta:
Rendben.Ezt fogom csinálni
A lenti csövet elszorítva benyomhatatlan a kuplung, talán ez jó, de mindenképpen cserélem,ha oda jutok. Már a hidraulika csövet is cseréltem, de nem baj cserélgetek tovább.
Van még ötleted?
Köszi.

Ne cserélgess, míg nem lokalizáltad a hibát.
Legelőször tökéletesen légtelenítsd ki. Ügyelj, hogy a tartály mindig csurig legyen. Egyébként ha sokat nyomkodod üresben, kilégteleníti magát egy idő után.
Légtelenítést követően engedd vissza a szintet a MAX jelig.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2011.05.16. 20:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.02.13. 01:00
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi a választ.
Mindent megpróbáltunk, de nem emel ki a kuplung úgyhogy újra levesszük a váltót, és mindent aprólékosan átnézünk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2011.05.16. 20:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3621
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 720 alkalommal
Kapott köszik: 794 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
edo84 írta:
Köszi a választ.
Mindent megpróbáltunk, de nem emel ki a kuplung úgyhogy újra levesszük a váltót, és mindent aprólékosan átnézünk.


Hívj fel, telcsin, mondom a lehetőségeket. Leírni túl hosszú lenne. Egy ilyen sok alkatrészes cserénél sok "benézés" lehet.

Ati

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2011.05.16. 20:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
edo84 írta:
Köszi a választ.
Mindent megpróbáltunk, de nem emel ki a kuplung úgyhogy újra levesszük a váltót, és mindent aprólékosan átnézünk.

A munkahenger lökőrúdja a helyén van??? Munkahenger terheletlenül dolgozik???

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2011.05.16. 21:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3621
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 720 alkalommal
Kapott köszik: 794 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
hamoriarpi írta:
edo84 írta:
Köszi a választ.
Mindent megpróbáltunk, de nem emel ki a kuplung úgyhogy újra levesszük a váltót, és mindent aprólékosan átnézünk.

A munkahenger lökőrúdja a helyén van??? Munkahenger terheletlenül dolgozik???


A harmadik alsó henger cserénél már csak-csak a helyén volt legalább egy.

A kuplung, ill. váltó cserénél nem kell megbontani a hidraulikát, úgyhogy a cserélt alkatrészeknél kellene keresni a gondot.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2011.05.17. 17:51 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.02.13. 01:00
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönök mindenkinek mindent. Nagyon örültem, hogy rátaláltam egy ilyen segítőkész csapatra. Igazából a szerelőnk volt a bal..sz, aki fordítva rakta be a kuplungtárcsát és azért nem működött. Egy biztos oda többet nem viszem a kocsit.
Nagyon köszönök minden segítséget. Minden jót.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2011.05.18. 14:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
edo84 írta:
Köszönök mindenkinek mindent. Nagyon örültem, hogy rátaláltam egy ilyen segítőkész csapatra. Igazából a szerelőnk volt a bal..sz, aki fordítva rakta be a kuplungtárcsát és azért nem működött. Egy biztos oda többet nem viszem a kocsit.
Nagyon köszönök minden segítséget. Minden jót.


Azt a qurva... 8O

_________________
Ha a cápa a tenyeredből eszik... akkor az a lábadból is fog..:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2011.06.06. 22:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.08. 00:00
Hozzászólások: 29
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!

Na, nálam is megérett a váltófelújítás. Régóta olvasgattam ezt a topicot és gondolkodtam, hogy rászánjam-e magam. Az autó igazából jó volt, néha kicsit nehéz volt 4-esbe rakni a váltót, aztán néha az 1-es is akadozott, de simán el lehett vele közlekedni. A szerelőm is azt mondta, hogy igazából nem sürgős. De aztán csak rászántam magam. Megbeszéltük, hogy ha már a váltót le kell szedni, akkor a kuplungot is nézzük meg, bár nem éreztem semmi gondot vele. Hát, az is cserés lett :)
így aztán elkészült a nagy mű és ugyanazt mondhatom, mint itt már valaki korábban: a váltó szuper, a kuplung meg olyan lett mint a vaj :)
Megérte!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2011.06.07. 08:07 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szegedib írta:
Üdv!

Na, nálam is megérett a váltófelújítás. Régóta olvasgattam ezt a topicot és gondolkodtam, hogy rászánjam-e magam. Az autó igazából jó volt, néha kicsit nehéz volt 4-esbe rakni a váltót, aztán néha az 1-es is akadozott, de simán el lehett vele közlekedni. A szerelőm is azt mondta, hogy igazából nem sürgős. De aztán csak rászántam magam. Megbeszéltük, hogy ha már a váltót le kell szedni, akkor a kuplungot is nézzük meg, bár nem éreztem semmi gondot vele. Hát, az is cserés lett :)
így aztán elkészült a nagy mű és ugyanazt mondhatom, mint itt már valaki korábban: a váltó szuper, a kuplung meg olyan lett mint a vaj :)
Megérte!


...a szex vajon mi?
...a kuplung vajon mi?!
:lol :dance3


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2011.06.07. 12:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.10.03. 00:00
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: UK
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!
Egy olyan probléma lenne az autómmal hogy a kuplung pedál remeg. Olyan infókat kaptam h csapágy probléma de lehet hogy lendkerék is. Nyilván fel kell újítani a kérdés leginkább az hogy mennyire sürgőssen. Előre is köszi a válaszokat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2011.06.07. 13:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tgabri írta:
Üdv!
Egy olyan probléma lenne az autómmal hogy a kuplung pedál remeg. Olyan infókat kaptam h csapágy probléma de lehet hogy lendkerék is. Nyilván fel kell újítani a kérdés leginkább az hogy mennyire sürgőssen. Előre is köszi a válaszokat.


A hibás kettőstömegű lendkerék a főtengelyt is el tudja törni, a helyedben nem várnék sokat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2011.06.08. 00:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12130
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
tgabri írta:
Üdv!
Egy olyan probléma lenne az autómmal hogy a kuplung pedál remeg. Olyan infókat kaptam h csapágy probléma de lehet hogy lendkerék is. Nyilván fel kell újítani a kérdés leginkább az hogy mennyire sürgőssen. Előre is köszi a válaszokat.


A hibás kettőstömegű lendkerék a főtengelyt is el tudja törni, a helyedben nem várnék sokat.

És LUK, és drága :!:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 198 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator